- Ep128Emu felhasználói képeskönyv
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Telekom MultiSIM "legó" avagy hogyan cseréltem meg az elsődleges eSIM-emet
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen mosógépet vegyek?
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
adorjant
őstag
válasz
cellpeti #22093 üzenetére
Zafira A-ban az 1.8 országúton simán 7 alatt tartható,normális tempóban,előzgetve,nagyon takarékosan 6.2-6.4 között. (stabil 90-100as tempónál)
Autópálya 140es tempóval 8.3-8,5
Városban (Debrecen) 9.5-10 között. Nagyon rövid távoknál viszont tud ám szürcsölni (1-2-3km-es téli utak pl)Gyanítom a Vectrában picit kevesebb,mert annak nincs akkora légellenállása.
Nem tudom milyen váltóval van szerelve,mert több változat volt szerelve,a legrövidebb +fél liter... -
cellpeti
nagyúr
az 1.8as benzines illetve a 2.2 benzines mennyit nyakal városban/pályán?
-
cellpeti
nagyúr
köszönöm, megfontolom
-
Pitu
aktív tag
g astra-val göröngyös úton haladva hátulról hallok valami zörgést, eddig azt hittem a kalaptartó, de azt kivéve nem szűnt meg.
Rendszám ragasztva van (sajnos), pót-féklámpát kitámasztottam, de nem az. Mit nézzek még meg, van valami tippetek? Hang alapján úgy tűnik hogy valami műanyag alkatrész okozza... -
cellpeti
nagyúr
benzin vagy diesel vectrát ajánlotok?
-
cellpeti
nagyúr
üdv
Opel Vectrába lehet a középkonzolba egyedi navigációt beépítetni? Vagy bőven megfelel az a "kicsi" is ami alapba be van építve? Ezeket a navikat lehet házilag frissíteni?
2.2 vagy 1.9et érdemes belőle venni? Mennyit esznek ezek a motorok?
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Most nem utazok rat look-ban inkább, de ti tudjátok...
[link][ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz
Drótszamár #22076 üzenetére
Az agyak felületét kendd meg gépzsírral. Az én kerekeim ma úgy jöttek le, mintha tanítva lennének. Úgy értem, gond nélkül.
adorjant: legjobb lesz megkérdezni Dóka mestert. Tényleg nagyon jó lenne a tempomat. (utólag vagyok okos én is) -
Palesz191
aktív tag
válasz
fero02 #22075 üzenetére
én láttam hoy ott a pocsolya ..
csak ott mögötte se bírtam már visszatolatni
azátn mondom nagy gázzal biztos kimegy ott a vizecskén.. AHA
és a vicc. terepjáró is elakadt ottalig bírt kihuzni
a kerék már félig sárba voltDE nekem ennyire nem lett saras
azt csak a terepjáró verte rám. neked hogy sikerült ez?
[ Szerkesztve ]
-
Drótszamár
őstag
Köszi a kerékcserés tanácsokat.
Végül a gumis leütötte szép nagy kalapáccsal a kerekeket. Ősszel ha megint nem jön le, akkor kipróbálom az ajánlott trükköket.
Wd40 nem segített. Hagytam állni 4-5 órát, akkor se moccant.
Zsírból milyet, mennyi kell kenni?
-
Palesz191
aktív tag
háát az úgy volt...
[ Szerkesztve ]
-
Tomoty
senior tag
válasz
Drótszamár #22060 üzenetére
2 hátsóval nálam is volt már ilyen.
kicsit meglazítottuk 1/2-1 fordulatot a csavarokat, és mentem vele pár métert.
2 gáz-fék után lehetett hallani egy enyhe pattanást. Utána lejött a kerék. -
Imy
veterán
válasz
Drótszamár #22060 üzenetére
Én idén így jártam 4-ből 3-nál...
Szerintem túl erős volt most a tél...Én meglazítottam a kerekeket + csavarlazítóval befújtam, leengedtem az emelőről, megfékeztem a kocsit, és meglazul... Majd min 5 perces feszegetés amire elengedte... Most befújtam az agyakat spray-vel + elötte megcsiszoltam a közepét, mert a nyári sem akart felmenni.... Mondjuk szerintem a nyárival nem lesz ekkora szívás.
-
bambano
titán
válasz
KonzolKartel #22065 üzenetére
párszor nekem sem zsírozták meg a tengelyt kerékcserekor, a legutóbbi levételkor már volt fejvakarás...
-
KonzolKartel
őstag
válasz
Drótszamár #22060 üzenetére
Ha egyik sem jön le, akkor ott nem adtál bele mindent
. Menj vele egy kicsit, majd közvetlen utána próbáld meg levenni. Ha ez sem, akkor ott az öreg WD40-en. Befújod a problémás részen, és várj. Ez lehet akár 1-2 óra (néha több), mire hatni kezd.
-
helkis
veterán
válasz
Drótszamár #22060 üzenetére
mosás előtt kell levenni..
-
Drótszamár
őstag
B+. Ma cseréltem volna a kereket a nyári gumi miatt, és nem moccan egyik kerék sem. A csavar kijön könnyen, de a kereket hiába rugdosom, nem moccan. WD40 sem segít. Hogy lehet lerobbantani a téli kerekeket?
-
helkis
veterán
válasz
bambano #22050 üzenetére
a gyári méretet annyival is használom ahogy meg van írva, de ahogy peresedik a gumi, úgy a gyári nyomás nem elég már szvsz, hihetetlen, hogy erre nincs valami képlet..
nálam is most az elsőkben 2.2, hátul 2.0 bar van, de találtam egy ilyet: [link]
illetve fórumtársunk hsz-ét is megtaláltam lentebb:
Calogero:
2012. június 24., 21:32
Köszönöm válaszát.
Megnéztem hogy mit ír a gyár.Ezt találtam:
Komfort (3 személyig): 2.0-2.0
ECO (3 személyig) : 2.5-2.5
Teljes terhelés: 2.1-2,5ECO: A lehető legalacsonyabb fogyasztás elérése érdekében (defekttűrő gumiabroncsokra nem vonatkozik.
Michelin PRIMACY HP gumiabroncsom van.
szóval van értelem játszani vele, kérdés hogy mi az optimális egy nem gyári méret esetén..
-
-
Rotor82
aktív tag
Sziasztok!
Kellene nekem egy alkatrész, pontosabban egy műanyag szerelőablak (vagy mi a pontos neve) .A helyzete az első kerekek fölött a sárvédő részben kialakított kipattintható szerelőablak. Na ez hiányzik nekem a jobb első kerék felett. Astra H.
Filléres alkatrész, de fontos, mert a hó/víz stb beverődik az ablakon.Valakinek van tippje, hogy hol találhatok ilyet?
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Urak!
Kényelmesítés:
- tempomat utólagos beépítése mennyire vérhugyozás Z14XE-be?
- Coupe sportülés hosszú távon (800+ km) kényelemsebb érezhetően, mitn a gyári?
- ha a tempomat szopás, nagyobb pedál? (48-as csukáknak) -
bambano
titán
válasz
helkis #22048 üzenetére
szerintem hogyha a gyár azt mondta, hogy annyival használd, akkor annyival használd. ha ebben a kifejezésében nem voltak feltételek, akkor mindig annyival használd. magyarul ha a gyár nem mondta, hogy másik felni/gumi méret esetén másik légnyomást kell használni, akkor azt az egyet kell használni.
másik lehetőség: jól felfújod, mész vele rossz utakon és addig engeded le belőle a nyomást, amíg a fogtöméseid a helyükön maradnak és a fékezés is jól működik. ha túl puha, azt fogod érezni, hogy imbolyog az autó, mintha nyálkán menne, főleg kanyarokban. amikor kijössz a kanyarból és ívről egyenesbe teszed, akkor még mozdul egyet a hátulja. na ilyenkor még puha. a másik oldalról meg azt fogod érezni, hogy zúzza a légkalapács a gerinced, fékezésnél elpattog vagy megcsúszik, akkor meg sok.
találd meg a kettő közötti neked megfelelő optimumot. ha pedig egyszer megtaláltad, akkor utána menj hosszabb távokra a kocsival és simogasd meg a gumit, amikor megérkeztél. ha nagyon meleg, akkor túl puha. ha olyan meleg, hogy rajta tudod tartani a kezed, akkor jó.
szerintem jó eséllyel előre meg hátulra nem ugyanaz kell majd bele.
-
_seth_
veterán
Debrecenben hol a legolcsóbb jelenleg a klímatöltés? Motorcsere alkalmával mindent lebontottak így töltetni kell.
-
_seth_
veterán
válasz
adidas4death #22039 üzenetére
2 lehetőség szokott lenni, be van kábelezve csak nincs kiépítve vagy nincs bekábelezve
Ez csak akkor derül ki ha megveszed az említett cuccokat és összerakod. Van amikor a műszerfal mögött nincs kiépítve 1-1 cucc pl konkrétan elektromos tükör volt már ilyen.
-
adidas4death
aktív tag
Tisztelet!
B-s vectrába szeretnék hátra is elektromos ablakokat mert gyárilag nincs. Elég megvennem hozzá az ablakemelő motort mind2 oldalra + a 2-2 gombos panelt a váltó mellé? Ki van alakitva az elektromos része gyárilag az ajtókban vagy valamit még be kell esetleg szereznem hozzá?
Előre is köszi.
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
válasz
KonzolKartel #22037 üzenetére
Ha jól látom, ezen hibák zöme gyárilag bele van tervezve a rendszerbe... ha a motor jó, futómű jó, akkor olyan nagyon nem nyúltál mellé. 200k-nál eléggé sanszos pl. a kettős tömegű lendkerék cseréje, mindegy, mennyire néztél utána. a szívósort is meg lehet hamar ölni dízelben.
max. azt tudod megtenni, hogy legközelebb nem hiszed el az ócsó dízel című mellébeszélést és rendes benzinest veszel.
(#22029) Jim Tonic: most már látod, mit hoz a jövő
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Spancer RE #22034 üzenetére
Perforált bőrt minden jobb műhely csináltat neked. Látványos, de nagyon hamar feltelítődik kosszal.
-
Spancer RE
aktív tag
válasz
Jim Tonic #22032 üzenetére
Ha jól olvastam, Németországon kívül máshol nem működik a csere dolog.
És elsőre is értettem, hogy újra bőröztékcsak azt gondoltam, hogy valahol lehet boltolni ilyen huzatot és azt varrják rá. Szóval ha bőrös szakinál mutatok róla egy képet, hogy ilyenre kérem, akkor elvileg megoldható?
-
válasz
Spancer RE #22031 üzenetére
Na, még egyszer. Ez a kormány újra lett bőrözve. Perforált bőrrel.
Ez amúgy csere ár, azaz a Te kormányodat le kell adni.
-
válasz
Spancer RE #22028 üzenetére
Újrahúzott kormányért sok a 30e?
Egy bőrözés önmagában 20...
-
válasz
KonzolKartel #22027 üzenetére
Az 1.9 nem egy főnyeremény, de ez akkor is sok. A Fiatunkban 140e van, eddig csak egy szenzor döglött be a szokásos dolgokon felül.
-
Spancer RE
aktív tag
Ehhez mit szóltok? [link]
Ha fele ennyi lenne, már rendelném is.
-
KonzolKartel
őstag
válasz
Jim Tonic #22023 üzenetére
209.000km-el. Elméletben valós. Azaz a szervizkönyv rendesen van vezetve, nem ugyan azzal a tintával, illetve időnként másik szervizben járt az autó. Első tulaj volt, többször is elmondta, hogy 15.000km-enként cserélte az olajat, gondosan vigyázott rá...
.
Kormányon voltak kisebb szakadások, de azok biztosan a gyűrűben vezetéstől voltak. Na meg a váltó szoknyán törések, meg a kézifék szoknyán, de szerintem ezek meglehetnek 200.000km után.
Amúgy a motor szépen jár, de már arra is gondoltunk, hogy lehet az ki lett cserélve...
Sikerült egy igazi romhalmazt vennem. Na jó, meg a futómű tényleg koppanás mentes. -
válasz
KonzolKartel #22022 üzenetére
Mennyi km-rel vetted Te azt az autót?
-
J00hnny
aktív tag
válasz
Jim Tonic #22018 üzenetére
Köszönöm a linket. A gondom az a megfelelő darab kiválasztásával hogy én nem olyan felületet látok a tükör helyén, mint a web oldal képein (ezt néztem ki: UOG03-85181E, és arra a fekete cuccra gondolok amit én nem látok a tükörben) hanem egy kissé fényes, talán fólia szerű fekete felületet.
-
válasz
KonzolKartel #22016 üzenetére
Kompresszor? Mármint a turbo? vegyél Ebay-ről újat.
-
J00hnny
aktív tag
Sziasztok. Valamelyik nagyon elmés autós társunk kitörte az Astra H-m vezetőoldali visszapillantó tükrét. Tudom csak az üveget cserélni otthoni körülmények között? Láttam lehet netről rendelni de nem tudom ezt én otthon hogyan tudom beszerelni. Milyet érdemes venni? Előre is köszi.
-
KonzolKartel
őstag
Nekem már sose lesz kész az autóm. Tegnap kiderült, hogy a kompresszorom szétvan hulva, de annyira, hogy már felújítani sem lehet. A váltómban pedig a csapágy haza vágta a nyelestengelyt.
Az eddigi listám:
Szívósor
Vezérlés
Generátor
Kettős tömegű lendkerék
És most a kompresszor és a vele járó dolgok.
Vicc.Egy kis öröm az ürömben, hogy a szívósort mi magunk újítottuk fel egy esztergályos segítségével, gondoltam meg hírdetem, hogy válalunk ilyet. Azóta 8 hasonló cipőben járó autós társ pénztárcáját kíméltük meg. Nem rég egy twinportból hoztak dupla szívósort. Márka szervizben 800e feletti összeg lett volna
. 30e ért orvosolva lett.
-
helkis
veterán
ennyit bőven megér: [link]
+egy kérdés: van olyan visszapillantó asrtára, ami elektromosan állítható, fűthető + van benne irányjelző?
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Nem vagyok F tulaj és szakértő. Tény, h nem fiatal autók, ezen felül is hajlamosak a rohadásra, amiben van pollenszűrő, mint kiderült, klíma nélküliben is van, az az első szélvédő alatt helyezkedik el, és eső, hó, nagyobb mosás után annyi vizet szív magába, amennyit csak lehet, te odabent bekapcsolod a szellőzést, és télen nem tudod miért hótt pára a kocsi. Ki kell venni, vagy szárítgatni...
Ezen felül a dízeleket óvatosan kell nézegetni, mert bár nagyon strapabíróak, megjárták már párszor a Föld-Hold távolságot, amúgy meg erő nuku.
A többiek kijavítanak, kiegészítenek amivel kell. -
zenke
aktív tag
-
zenke
aktív tag
Szóval szerintetek valami nem ok?
Van valami aminél az F astra-nál figyelni kell? -
adidas4death
aktív tag
Tisztelet!
Egy 98'-as(B1) Vectrával kapcsolatban lenne itt valami amit nem tudok mire vélni. Az utóbbi időben észrevettem (alapjáraton vettem észre de biztos ezek szerint van máskor is), hogy kopog valami a motorban. Létezhet az, hogy a szelepek kopognak? Csak azért gondoltam erre mert nem mindig hallani nem erőteljes zaj, csak zavar (ha nagy hülyeség akkor sorry
), ha igen akkor miért lehet ez? Orvosolható esetleg?
Az olajat egyáltalán nem eszi, jól is megy mint eddig és semmi mást nem vettem észre az autón csak ezt az egy dolgot.
Előre is köszönöm.
-
tomyoy
senior tag
Közben írom a blogot is
Fűtés
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA® driverek topikja
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Futás, futópályák
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- PayPal
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Xbox Series X|S
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...