Hirdetés
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Gurulunk, WAZE?!
- Asszociációs játék. :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- MárkaLánc
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
nagyúr
válasz mohabá 007 #36799 üzenetére
Értem én, hogy szabálysértés, de BP vagy egyéb nagyvároson azért megnézném, ki mennyivel megy, ott ahol lehet...ez van.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz gzbotii #36791 üzenetére
Meg a totyogáshoz annyit, nagyváros, elkerülő utak, ahol 50-es tábla van, jóformán mindenki 80-al megy a 2x 2 sávon...felbecsülhetetlen amikor egy kocsisor beér egy 30 szerencsétlenkedőt...csak győzzed taposni a féket aztán.
Ahol 50-es tábla van,és akik ezt betartják,azok tötymörgő szerencsétlenkedők,akik viszont 80-nal mennek,
azok menő manók.Szerinted. Szerintem gyorshajtók,akik szabályt szegnek.Ilyen helyeken mérnek nagyon gyakran a sünök,mert biztosak benne,hogy dől a lé.nem egy helyről hallottam, olyanoknak van még könyve, hogy már 40m-re se lát el...na az ilyenek biztos jó sofőrök lehetnek
Sok fiatal,még több korosabb személy van,aki szemüveg nélkül nem lát távolabb 40 méternél.Ez nem a kortól függ.Ezekben az esetekben az orvos az alkalmassági vizsgálaton megjelöli,hogy csak szemüvegben vezethet,ami a jogosítványon bejegyzésre kerül.Rendőri ellenőrzéskor (igazoltatáskor) azonnal látni,van e rajta szemüveg.Ha nincs,Biztos a bünti.SŐT! Aki csak szemüvegben vezethet,annak az autóban kötelező a tartalék szemüveg.Tehát ha szemeden a szemüveg, de nincs tartalék a kocsiban azért is bünti jár.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
-
mohabá 007
aktív tag
válasz F_Zolee #36781 üzenetére
Az orvosi alkalmassági vizsgálat ua,mint a fiatalabb korosztálynál,ha minden rendben,alkalmas.Azért olcsóbb,mert nem 5 évig érvényes, csak 3 évig.Az idős házaspár téma sajnos megtörtént,mégis nagyságrendekkel több az olyan eset, amikor fiatalok hétvégén,(no ki a leggyorabb a faluba) agyatlan száguldás végén kisodródnak fára,villanyoszlopra csavarodnak,és marad a családi gyász
Plusz amit hétköznap látok,hogy miként vezetnek azok a fiatalok,akik két hónapja még oktatói kocsiban tötymörögve araszoltak,ma meg már azt hiszik,hogy ők nagyobb ászok,mint A.Senna.
Jut eszembe:régebben a kresz-ben a friss jogsisoknak egy évig kötelező volt a hátsó szélvédőre kitenni a nagy T betűs táblát.Már nem kell?Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
BaKeSZ87
őstag
válasz Mikuland #36793 üzenetére
Költözés óta többet járok pályán, meg Pesten is, nem tapasztalom ezt a "bedarálósdit". Én úgy vettem észre, hogy kevesebb a totál barom az utakon.
Visszatérve a biztosításra, én a biztosítás.hu-n néztem meg tavaly is, hogy melyik biztosítónál jövök ki a legjobban, allianznál voltam, és végül is nem jöttem el, újrakötöttem náluk, és spóroltam 10.000-et, kb. 10 perc alatt.
-
Mikuland
tag
válasz BaKeSZ87 #36792 üzenetére
Bogozhatnánk napestig a témát, semmi jobb nem jönnek ki.
Pestre érve fel kell venni a forgalom ritmusát mert különben bedarálnak, lenyomnak a napi rutinnal hajtók.
Uff
Ebből kicsit jobb a Zafira,mert nagyobb gép révén valamivel jobb a respektje mint a kiskocsiknak.[ Szerkesztve ]
mike...ahogy azt az a bizonyos Winnetou nevű egzotikus kisebbségi regényhős mondaná: UFF! STAR N9000, MIZ Z2, H9503...Opel Zafira 1,6 x16xel 99'
-
gzbotii
nagyúr
válasz haddent #36788 üzenetére
Meg a totyogáshoz annyit, nagyváros, elkerülő utak, ahol 50-es tábla van, jóformán mindenki 80-al megy a 2x 2 sávon...felbecsülhetetlen amikor egy kocsisor beér egy 30 szerencsétlenkedőt...csak győzzed taposni a féket aztán.
Vagy amikor nem egy helyről hallottam, olyanoknak van még könyve, hogy már 40m-re se lát el...na az ilyenek biztos jó sofőrök lehetnek[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gban
veterán
válasz haddent #36788 üzenetére
Gyerekek, nem az én álláspontomat mondtam el, hanem hogy miért olcsóbb a biztosításuk - vagyis a biztosítók kalkulációs "változóit" vázoltam.
Csakúgy mint a pesti - nem pesti viszonylat, egy kalkulációs, kockázatelemzési változó.
Például szerintem az sem igaz hogy a pestinél feltétlenül nagyobb a kockázat - gondolom nem vagyok egyedül vele, de előre látom ha a barom be akar jönni elém, mert tudom hogy megszűnik a sávja, vagy egyszerűen látom a mozgásán. Szóval egyszerűen rá vagyunk kényszerítve, hogy kiismerjük a forgalom (a jó nagy, tömött forgalom) minden egyes apró jelét, és ez ha belegondolunk, naponta akár többször is megmenti az autónk épségét.
Jónéhány olyan ismerősöm van, aki több 10 éve vezet, de vidéken, és Pestre be nem mer jönni autóval.
Mert nincs nagyvárosi rutinja.
Összességében lehet hogy 1000 vidéki kevesebbet koccan OTTHON mint 1000 pesti Pesten, de ha az 1000 vidékinek csak a 10%-a felmegy Pestre, lehet, megváltozik az arány.
És ezzel nem a vidékieket akarom leminősíteni, remélem nem sértettem meg senkit.
De ugyanez van, ha egy pesti évente 2x megy autópályán, valószínű, ugyanolyan veszélyes lesz a stílusa, mint az 50 fős faluban lakó bácsikáé Pesten.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
haddent
addikt
válasz gzbotii #36784 üzenetére
Nem akartam ebből vitát indítani és remélem senki nem is vette magára. Kivételek mindig vannak, a sztereotípiák sajnos továbbra is megállják a helyüket nagy többségben.
gban ezzel nem teljesen értek egyet. Egy pár hete írtam, pont ezt. Aki csak totyog, de következetesen, az rendben van (nem, dehát mit lehet tenni vele.. legalább nem közveszélyes). De akik nem tudnak döntést hozni, mert már be vannak lasulva és még gyakorlat sincs (de még amikor volt is szarul rögzült be), azok igenis veszélyesek. Szerintem, számomra veszélyesebb és kiszámíthatatlanabb, mint a skála másik vége a baromállatok.
Természetesen őket sem védem egyáltalán, csak mondom, hogy egyik rosszabb mint a másik, és számomra melyiket nehezebb kivédeni. -
davee_92
csendes tag
válasz C_hris #36756 üzenetére
Sziasztok,
Opel Astra H-ban van olyan funkció, hogy ha le van állítva a motor és fel van kapcsolva lámpa, akkor hangjelzéssel figyelmeztet. Ugyan ilyen kellene nekem csak fordítva, azaz ha jár a motor és nincs felkapcsolva lámpa és sötét van, akkor ugyanígy jelezzen. Ilyen funkciót vajon bele lehetne tenni?Gyárilag ilyet nem lehet, olyat lehet, hogy OP-COM-al beállítod az egyik lámpa verziót, miszerint motor indítás után automatán bekapcsolja a tompítottat.
Hidd el, ha szirénázna amíg be nem kapcsolod a lámpát, 1 nap után kib@sznád az autóból.Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
davee_92
csendes tag
válasz zolikaDB #36755 üzenetére
Tehát a gyújtótrafón pl nem látszik külsőleg valami nyom, ha az 1-es henger kimaradt 2 napja?
Gyertya, ha meg van kormosodva, azon látszik, de ha így lenne, akkor a hiba fennmaradna.
Eddig mindig Shell benzinnel jártam, utoljára OMV MaxxMotiont tankoltam, azt nem szoktam sose.
Mindenesetre érdekes.Külsérelmi nyomot nem is fogsz látni, csak elszáll és ennyi.
De ha most oké akkor szerintem ne foglalkozz vele, viszont ha legközelebb is fellép a hiba akkor már ki kell vizsgálni.Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
_seth_
veterán
válasz Mikuland #36783 üzenetére
Én nem örömködnék neki az biztos Így 30-hoz közeledve, vidéki városlakóként, 2 literes benzines autóval és 13e forintos éves kötelezővel (benne van a baleseti adó is, anélkül csak 10e lenne egy évre).
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
gzbotii
nagyúr
Hát szerintem nem csak a totyogás....hanem amikor egy kormányrántással, index nélkül 3 sávot váltanak...vagy nem vesznek észre egy másik sávon érkező autót és bevágnak elé...esetleg amikor parkolni próbálnak...
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Mikuland
tag
Most örömködjek a közel ötvenhez, vidékiként, negyedéves 8000 forintos kötelezőnek?
Sajnálom a pösti sihedereket, akik nem boyrészerkedve vezetnek. Sajnos a kivételével erösíti a szabályt. A mostani gyors atók csábítanak a rajoskodásra, annó a Suzuki is gyorsnak számított nekem, a trabihoz képest.[ Szerkesztve ]
mike...ahogy azt az a bizonyos Winnetou nevű egzotikus kisebbségi regényhős mondaná: UFF! STAR N9000, MIZ Z2, H9503...Opel Zafira 1,6 x16xel 99'
-
gban
veterán
válasz gzbotii #36780 üzenetére
A katasztrofális meg a baleset-okozás, és így a kockázati tényező az két külön dolog.
Borzalmas ahogy totyognak, körforgalomnál ha nem jön senki, megvárják, hogy jöjjön valaki hogy meg tudják adni az elsőbbséget, stb.
De ezekből nem lesz baleset. Csak utána, amikor idegből le akarjuk tolni őket - de az meg már nem az ő biztosítójukra tartozik.Postázást nem vállalok.
-
F_Zolee
veterán
válasz gzbotii #36780 üzenetére
Hát igen, minél idősebb az ember annál kevesebbe kerül neki minden. Még az orvosi alkalmassági is, amit nem értek, mert minél idősebb valaki annál nagyobb veszélyt jelent másokra. Nemrég volt a hírekben, hogy egy idős házaspár közmunkások közé rongyolt fényes nappal fékezés nélkül...
Plusz amit hétköznap látok, hogy miként vezetnek az idősek. -
gzbotii
nagyúr
válasz amargo #36778 üzenetére
Ez komoly? 50es nő és a jó vezetés - már bocs de ez hatalmas LOL. 100,000-ből egy ha kerül.
Másfél évig dolgoztam sofőrként ... most intézem a papírokat professzionális sofőrséghez - és hát...izé.... női sofőrök 70% katasztrofálisan vezet, idősebbekre ez hatványozottan igaz.
Persze, én is hibázok, mint mindenki más, de ...de...bocs, könnyeket morzsolok el a szemem sarkából a kínkeserves nevetéstőlWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gban
veterán
Írtam pár hete, megadta magát a külső hőmérséklet jeladóm.
Vettem újat, betesszük, -36 fok....
Szépen, fél percenként ment fel fél fokot...
Kicseréltük egy másikra (Topran, dobozos kütyü), ugyanaz.
A boltos 20 éveséből ki az övé, ugyanaz az enyémben, míg az övében a rosszam vonalazott ahogy nálam, a jók meg azonnal 12 fokot mutattak (ez is volt az aktuális kb.).
Mielőtt tönkrement, az enyém sem hülyéskedett (mármint nem tudom mi vaszi a jelét, a kijelző, a computer, stb.).
Mire hazaértem, már csak -7 fok volt
De csak akkor kúszott fel, ha kijelzett (gombnyomásra vagy gyújtáson).
Na mondom, ennek megártott a sok jeltelenség, most kalibrálja magát.
Ma reggel megnézem, -11 fok.... (valós kb. +5)
Nem mentem vele, lehet, ha egyszer eléri a valóst, akkor beáll, de ott egye meg a fenePostázást nem vállalok.
-
amargo
addikt
válasz haddent #36773 üzenetére
Az 50en éves nő is leírhatná ennek az ellenkezőjét rád vetítve. Nem azzal van a gond, hogy ki mennyit vezet, hanem ahogyan közlekedik. Lehet az 50es nő sokkal jobban figyel, mint azt Te gondolnád és persze Te is sokkal jobban figyelsz, mint, ahogy Ő gondolja.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #36772 üzenetére
hát ez az. Én egy hónapban alaphangon vezetek 500km -ert, napi szinten, minden körülményben, forgalomban, szarban. Ebben edződtem mióta elkezdtem csinálni a jogsit. De szerintük sokkal biztonságosabb sofőr egy 50 éves nő az agglomerációból, aki akkor áll ki a garázsból, ha esik az eső és nem jár a busz, mert egyébként egy évben 2x indítja be az autót és amikor kimegy a Hungária krt -ra azt hiszi az élőjelenetes Mad Maxben van Hát jó...
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
-
haddent
addikt
válasz trassher #36765 üzenetére
Hát akkor kiváncsiságból groupamánál próbák, mert ott könnyű átírni a kalkulátort:
eredeti valós adattal 220 lenne (Bp), Vecsés 180 (ez a való életben nekem 1km -ert jelent ),Hantos 99k és úgy látom ez alá nem nagyon tudok menni bármilyen picit keresek.Ugye ez groupama, és eleve 2x drágább még annál is ami nekem van, tehát arányaiban ezt 2vel nyugodtan leoszthatod, de az arányok látszanak. Több mint 2x annyi, hogy Pesti vagyok. Ideje költözni Sőt mondok jobbat: feltuningoltam magam 25 évesre és a 220 eredetiből lett 99k.
Tehát 25 év alatt hímnemű Budapestinek kva szar lenni Ez a kettő így konkrétan 4x -es szorzó, azaz 400% -al drágább. Azért ez észveszejtő..
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
Azt nem is írtam hogy ma elmentem nővéremért és amíg vártam egy járókelő szólt hogy folyik valami a kocsimból. Na mondom baba. A klíma szelep mögül csoroghatott a lötty. Megnyaltam, édes volt szóval hűtővíz. Na vettem 5 liter deszt vizet, 2 decit kellett ráönteni, azóta semmi. Remélem csak lelazult egy vízcső vagy elrepedt és nem komolyabb.
AMD Power: Pesten nagyobb a kockázata a balesetnek vagy miért? Mindenhol vannak hülyék, gyalogosok, biciklisek. Oké hogy több ember, nagyobb % de akkor sem hiszem hogy ennyivel drágább kéne legyen.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
gzbotii
nagyúr
Tegnap 110-130km után kigyúlt a check engine lámpa, félrehúztam, újraindítás és eltűnt....
Haver szervizben berakott kartont a hűtő elé, hogy hamarabb melegedjen városban be a gép, most ne már' - így a víz hőfoka kb 95 volt. Esetleg lehet ettől? Ezt fenébb cibáltam, utána nem volt probléma[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gban
veterán
válasz C_hris #36756 üzenetére
Már bele van téve, úgy hívják, műszerfal-világítás.
Sötétben látod ha nem látod...
Sajnos visszajelző lámpa nincs az Opelekben, amit figyelni lehetne.
De a hangjelzés már megoldott, ha lámpa nélkül mész véletlenül este - csak nem a te autódból jön[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
veterán
válasz zolikaDB #36755 üzenetére
Gyertyán látszik ha jelentkezik a hiba.
Ha nem jelentkezik már, és olajos volt, de leégett, az nem biztos hogy látszik már.
Ha a gyertya hibás, akkor eltérő a szine a többitől.
De ez ugye nem villanyosra tartozó gond.
Trafón nem látszik legtöbbször.
Kábelen sem látszik, de bemérve látszik ha szakadt.Postázást nem vállalok.
-
C_hris
tag
Sziasztok,
Opel Astra H-ban van olyan funkció, hogy ha le van állítva a motor és fel van kapcsolva lámpa, akkor hangjelzéssel figyelmeztet. Ugyan ilyen kellene nekem csak fordítva, azaz ha jár a motor és nincs felkapcsolva lámpa és sötét van, akkor ugyanígy jelezzen. Ilyen funkciót vajon bele lehetne tenni? -
zolikaDB
veterán
Tehát a gyújtótrafón pl nem látszik külsőleg valami nyom, ha az 1-es henger kimaradt 2 napja?
Gyertya, ha meg van kormosodva, azon látszik, de ha így lenne, akkor a hiba fennmaradna.
Eddig mindig Shell benzinnel jártam, utoljára OMV MaxxMotiont tankoltam, azt nem szoktam sose.
Mindenesetre érdekes. -
haddent
addikt
válasz AMD Power #36749 üzenetére
Rendben
Egyébként Declare amit mondott. Kötelező annak a nevén kell legyen, akién az autó is van, nem? Ekkor viszont min. most egy 1 átírás (az is egy százas), valamint nyilván az életben nem emelkedne a bónuszkategóriám. Bár mire így meg megemelem kifizetem az egész procedúrát 5x.. Nem jó ez sehogy, nyilván csak a brókereknek meg a bankoknak éri ez is meg, nem az átlagembernek
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #36739 üzenetére
86k + 26k EZ ennyi ez van... Kell nekem fiatal ffi nemu kezdo tulajdonosnak lennem budapesten
-
gban
veterán
-
lsebestyen
addikt
válasz lsebestyen #36668 üzenetére
Ma már nem csinálta!
-
deicide
veterán
válasz haddent #36715 üzenetére
Az fura, full újként kezdtem most az OPC-vel, A0 és 8.800.- Ft a negyedéves díj. A 100K igen soknak tűnik.
Ellenben megjött az önkormányzattól a "súlyadó", 71.070.- Ft-ot adtam fel a sárga csekken, hiába, a lóerőnek ára van.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Declare
őstag
válasz haddent #36726 üzenetére
Ebben a korban meg sok 1. vagy 2. tulajtol van, szervizkönyvvel, vegig bepecsetelve, lekerdezhetö modon. Ettöl a visszatekert km töl nem felnek. Nekem ez az e92 az most a vágyálom de hat ez izles kerdese persze, en decide nak is irtam anno, hogy franko az opc astra nem vitas, de en biztos nem azt vettem volna azert a penzert....mindenki mas....szerencsere
-
haddent
addikt
Értem, mondom nekem/nekünk természetes volt és pontosan erre az összegre (~100k) számítottunk, mint (papíron) teljesen kezdő, első autó tulajdonos A0 osztály. Máshol még drágább lett volna, nagyon ótvar (Astra biztosító meg is szünt talán?) meg alig olcsóbb.
LaciCRM Ne idegesíts 5-ös E39 az egyik legjobb
Declare mert az Astra J GTC az nem tekert hátra -200e km -t Biztos a J GTC kéne... Negyed annyi az alkatrészára és bizony ezek már nem csúnya Opelok Bömbösből meg az újak egyre jobban vesztik el azt a BMW -és karaktert amitől bmw volt egy bmw régen (szerintem), de ez egyéni ízlés nem vita tárgya
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz #81556480 #36695 üzenetére
Azert nalam a turbo benzin a best
Azert is irtam le a tapasztalatokat amugy, mert ez az 1.7 dizel ehhez a kasztnihoz tenyleg jo. A parametereihez merten persze, kellöen dinamikus. A GTC sportfutomüve meg nagyon jo. Autopalya 140 tempomat es egy ket rövid nagytempos elözessel, csomagtarto tele + hatso ülesen a 4db alufelni igy lett 5,6 liter a fogyasztas csurig tanktol 1/4 tankig. A cseheknel a hegyes völgyes reszeken 130 tempomat 6,0 lett.
Autopalyan kellene egy kis plussz de amugy tuti.
320d sajnos problemas a vezerles is meg a hengerfal repedes se ismeretlen kevesebbet nem enne, de azert a 180 lo az azert jooooo lenne.....325d a vagyalom, picit eszik többet de allitolag az egy nagyon jo motor, raadasul 200+lo ami nekem bööven eleg lenne....csak hat azert ott mar van egy kis ar ugras is. Viszont ami durva, hogy a 2.0 cdti astra J GTC 2-3 evesen nagyjabol egy arban van a 3-4-5 eves 320d cupeval.....hat azert ez egy kicsit meglepö
-
gban
veterán
válasz haddent #36722 üzenetére
Nekem negyedéves csekken 6,5.
Allianz, B10 tizensok éve.
1,4, 2000, 60LE.
De nem csak ez számít.
pesten mindig több mint vidéken, a kor is számít, bár az elég idétlen - van ahol azt mondják, a fiataloknak jobb a reflexe, így olcsóbb, van ahol meg azt hogy azok állat módra mennek, így drágább nekik...
Ugyanez nem tudom kinél hol megy át "reflexnélküli" öregúr kategóriába, de ez is simán eltérhet.
Függ a családi állapottól is néhol, stb.Postázást nem vállalok.
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #36721 üzenetére
F_Zolee nem, nem én. Lehet, hogy ez volt a baj...
AMD így jött ki: biztosító: Union24.hu, Astra H 85kW, Bonus-Malus: A0, éves bizt. díj: 68.463Ft + baleseti adó még egy 20as.
Kezd felmenni az agyvíz, hogy hogy kurtak át ennyire. Igazából nyilván nem is egyedül voltam átvételnél, és hihetőnek tűnt ez az összeg, ugyanis szüleim fizetnek 10-15 -öt, úgy, hogy sok tíz év balesetmentesen.
Nem ,nem kezd felmenni az agyvíz, Ti ugrattok itt engem Most megnéztem ugyanezt Groupamával és több mint 2x ennyi: 190 092 Ft + 30 295 Ft = 220 387 Ft éves díjA korom miatt lesz. Magamra dobtam még +20 évet és máris a Groupama 220 helyett 78
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #36712 üzenetére
Kötelezőről van szó? Igen, az kedves. 4 éve vezetek hibátlanul (de még csak szabályszegés se jöttek rá ), most 1-2 hónapja lett csak a nevemen autó, kötelező valami eszméletlen 100 ezres.
-
TasiA
senior tag
-
Markizmark
addikt
válasz mohabá 007 #36712 üzenetére
Akartam én egybe előre, de épp akkor elment minden pénzem. Szóval maradt a drágább negyed éves dolog.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Markizmark #36692 üzenetére
Befizettem kereken tizet,ezzel az egész évi letudva. Részletekben 13.6e lett volna.
Jellemző hozzáállás: a kezdőket jól lehúzzák, B10 után viszont megáll az élet.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
AMD Power
titán
104km 7.7l benzint tudtam tankolni. Ebben a 104km volt 4db 12.5km út a többi mind ilyen hidegen 4-5km átlagban.
-
AMD Power
titán
válasz F_Zolee #36687 üzenetére
Én nem fogok. Jó nekem a K&H. De negyed éves díjbefizetést fogom választani. Ne "üljenek" az én pénzemen.
Voltunk ma Kecskeméti fürdőbe. Kihasználtam a Megyei matricámat és kicsit kiégettem az Astrat az M5-n.
Rosszul fogalmaztam. Inkább jobban elosztom a költségeket. Amúgy kb éves szinten kb 2e ft lesz igy drágább a kötelezőm.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
nagyúr
válasz Markizmark #36688 üzenetére
Ez volt: [link]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Politika
- Kihátrál az x86S architektúra mögül az Intel
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Linux kezdőknek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Villanyszerelés
- CPU léghűtés kibeszélő
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Spórolós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest