Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
SpeedR
őstag
1. Az 1.9-es csettegővel nem nyomsz le semmilyen 320i-t(180 fölött meg pláne nem), ha mégis akkor az user error. (8,2-t tud 100-ra a limo, 8,1-et a coupe. a tied mennyi is?)
2. 520i 170 lovas, a 45i meg 333 és 5,8s-t tudott 0-100-on abban a teknőben, az opc astra meg 6,5 körül. Nagy tempónál meg esélye nincs kis a kis turbósnak a nagy V8 ellen.(#8098) bambano
Az 530i 0,1s-el jobbat tud 100-ra mint az opc astra, 0-200-on meg valószínű a kanyarban se lenne az opel. A videon pedig látszik, hogy lemarad a bömös, ezért evidens, hogy kisebb motor van benne mint a 30i-ben, tehát kizárásos alapon csak 25i, 23i, vagy 20i lehet a lefilmezett autóban.
Veyron kétségtelenül sokkal gyorsabb (egyenesben!!!), de annak az árából hány M3-ast is lehet venni? Úgy kb 10-et?[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
180 felett már az 1.9 cdti is marad el... Az opel dízelek közül egyedül a 3 literes v6 az, ami rendesen megy. (nem tuningoltak közül).
Szerk: egyébként meg
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
Az 520i 170 ló, az 525i 218 ló, az 540i 306 ló a www.bmw.hu szerint és másfél tonna körül vannak.
Az astra opc 240 ló és 0.3 sec-cel lassabb a 0-100 sprintje, mint az 540-nek. Könnyebb is vagy két mázsával.Úgyhogy az 520i-t meg az 525it úgy eszi meg reggelire, hogy nem is büfög közben és ha egy kicsit is bénázik a bmw sofőrje, akkor az 540i-t is megtakarja.
Mondjuk a videón mintha nem lenne szabad a pálya a bmw előtt. úgy könnyebb kicsitEgy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
Debreceniek, tudtok mondani megbízható szervizt, ahol megnéznék az autóklímámat? kösz
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
#TOTTI
őstag
-
glutamin
őstag
Elég fostorgós vagyok tank ügyben. Eddig a legnagyobb tankolásom 45l körül volt. De általában 42-43 liter körül. Amúgy nálam is 450-550 közötti megy általában.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
glutamin
őstag
Hétvégén sikerült új személyes rekordot felállítanom. Egy tankra 702km jött ki (Astra F 1.4 8v). Előző max érték 617km volt. Szóval nagyot léptem előre
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
#TOTTI
őstag
Én is le lekaptam az ASTRA G-ről.. mert a cincogót cseréltem rájöttem hogy nem is kellett volna.. Jah meg a kulcs bennmaradt a zárba akkor is leszedtem de akkor sem kellett volna.. patent.. kb 45Ftra jött ki opelba számla nélkül. 10et vettem hátha.. de összesen 4 kellett.. a is a kis 3szögbe..
Más.: Úgy áll a helyzet.. hogy ugye van ASTRA H GTC-m meg ASTRA G VAN- most pedig hoznak tartozásba egy 1.6os ASTRA F-et 94-es ultrabrutál tuninghangú, tuning üléshuzat meg tuning széles 14es alufelni.. 250ezerért.. 177.000Km-rel.. carstyling matricával.. majd kiderül..
-
aphra2
senior tag
A két alsó csavar az csak sima lemezcsavar, 2db (?) nem több?, mindegy, a kapaszkodónál ha jól megnézed akkor látni hogy van egy külső része, azt le-ki kell pattintani, azt is jó sz@r, mert szoros az illesztése, én lekerekitett sarkú spaklival szoktam, (G astráról beszélünk ugye ) és az alatt vannak a kapaszkodó csavarok, meg azt hiszem a tükör belső borítást is le kell venni.
Ha csinálsz egy képet akkor jobban eltudom mondani, mert most csak emlékezetből írok.
A patentoknak azért nem a fele törik el, de szokott néhány darab, van mikor egy se, pótólni vagy a gyári verzióval, vagy ha viszel mintát akkor sima autós boltba valami hasonlóval, gyáriba sem drága, néhány 100 forint.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
senior tag
De fantasztikus,....
Csak arra volnék kiváncs , hogy a tervezőmérnök milyen anyagot szedett,
mikor a motor tiltást ezzel hozta összefüggésbevallas: én már szedtem le kárpitot, hol akadtál el? ha minden csavart kiszedtél, (kapaszkodónál is) akkor csak le kell tépni-húzni magad fele,az alját majdnem a tetejéig.
Majd a vizlehúzó guminál meg felfele kell tolni, hogy kiakadjon a peremből, ha nem volt még szétszedve akkor jó szorosan jön le.
És miután a patentok fele eltört utána már csak a belső nyitót kell kiakasztani, meg az ablak vezetéket lehúzni.[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
őstag
-
KrAt
veterán
Calogeronak: [link]
-
RpPRO
őstag
Annyit azert hozzatennek, h en mindig 2. kattig tankolok, sot ez esetben meg ratoltottem, h 14000-re kikerekitsem. Amikor pislogott nalam, akkor meg kb 30 km-t autoztam vele, de az ikon mar vagy 70 km-rel korabban kigyulladt.
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
-
őstag
Hát én eddig nem tudtam 46 liternél többet tankolni bele, mondjuk, legkésőbb akkor tankolok, ha már pislog a tankolás jelző, de olyankor szerintem van még kb 3 liter benne+ ami a csőben lehet, szóval szerintem lehet 52 l-s a tank.
Nekem is lenne kérdésem astra g 1,4-s ajtókárpitot hogyan lehet leszedni, mert a jobb egy be nagyon nyiszoroog valami, és idegesít mint álalt.
alul van két csavar, és lehet kifele húzni, de aztán megakad, vagy csak én nem merem erősebben húzni az is lehet.
Esetleg valakinek egy service manual, vagy robbantott ábra könyv a kocsiról?
Láttam már neten, de pénzért árulják, úgy meg nem szívesen.................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
RpPRO
őstag
Tenyleg 52 literes az Astra G 1.4 uzemanyagtankja? Ezt olvastam 2 helyen.
1. ujratankolasomon tul vagyok, 801 km-t mentem 48 liter benzinnel, ami 6 literes fogyasztas. Elegedett vagyok.Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
-
KrAt
veterán
[link] Egyszerűen csak ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Bazmeg ez a hang....
[ Szerkesztve ]
-
-
athomi
veterán
Találtam egy leírást a hibakódok leolvasásához, de én sem A, sem B lábakat nem találok.
-
bambano
titán
Az, hogy nem indul, mit jelent? Az önindító forgatja a motort, csak nem indul be, vagy indításra nem történik semmi? Mert a végösszeg szempontjából nagyon nem mindegy, hogy összesült a motort vagy csak az elektronika állította le...
Szerk: ja, nehogy megpróbáld beindítani a kedvemért minden fordulat, amit rendes olajozás nélkül tesz meg a motor, rombolja a cuccot... nagyon.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
athomi
veterán
-
bbchris
senior tag
Nem tudom miért kérded de hátha segít a mi sztorink . Mi úgy jártunk az Omegánál hogy jópár hibakód előjött pl : lamdaszonda szabályozás és fordulatszámjeladó stb hiba . Utána pár nappal a légtömegmérőt is hibásnak látta . Sajnos az összes hibakódot a légtömegmérő okozta miután kicseréltük utána gyakorlatilag hibátlan lett az autó . Ebben csak az volt a hátulütő hogy nagyon sokba fájt a dolog . Elég sok hibát okoz egy rossz légtömegmérő , érdemes bevizsgálni hogy jó-e .
A lamndaszondánál mire gondolsz , a fűtőszál ellenállására ? -
athomi
veterán
válasz bambano #8048 üzenetére
Igen, lényegében a motor rángat, olyan 2-4 mp-ig tart ha csinálja, ilyenkor lényegében megszűnik a gyorsulás is, mintha darabosan kapná a benyát, vagy nem is tudom mihez hasonlíthatnám. Aztán helyre jön és gyorsul tovább.
Jövő héten meg autópályán kell mennem. Remélem túléli.
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
bocs, akkor nekem mást jelent a beráz szó nekem azt jelentette, amikor bemaródott a belső féltengely csukló és ettől berezonált a kasztni.
Ha rángat a motor, az lehet lambdaszonda, légtömegmérő, elkoszolódott pillangószelep-tengely...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
csak tippek:
ha eltűnik a hűtvíz, megnézném, hogy rendesen zár-e a kiegyenlítő tartály sapkája. ha nem tudja létrehozni a túlynomást, akkor kijöhet belőle a gőz.4000-nél ráz a kocsi: nekem féltengely csuklót cseréltek, az oldotta meg. bár ha féltengely lenne, akkor sebességfüggő módon rázna, nem fordulatszámfüggő... nem tudom.
TayRol: kösz, megnézem,
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
athomi
veterán
Opel Astra F 1.6i C16NZ 55kw (75le) 1992
hűtővíz néhány nap után elpárolog, időnként nem akar beindulni az autó, 3500-4000-es fordulatnál beráz az autó (kb. mint amikor alacsony motorfordulatnál padlógázt nyomunk)
valaki?
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
valaki tudna abban segíteni, hogy 1.6-os benzines g astrában megint elfelejtették kiütni szervizkor az intervallumot, megint panaszkodik a kocsi, hogy bemenne, pedig semmi baja és nemrég volt.
hogy lehet a szervizintervallum kijelzést kiszedni belőle?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Calogero
addikt
Hibakódok:
P1645 Fuel Pump Resistor Switch Circuit Malfunction
P1645 Evaporative Emission (EVAP) Vent Solenoid Contorl Circuit
B1645 Mirror Passenger Right Circuit Short To BatteryP1660 Cooling Fan Control Circuits
P1660 Output Circuit Check Signal High
B1660 Seat Driver Front Up Circuit Open -
#TOTTI
őstag
válasz Calogero #8035 üzenetére
Durva vagy..
Hibakódok.. 16450 16600 az olaj a rosszul betett olajszűrő miatt folyik a gumi perem meggyűrődött.. Opelben ezzel a hibakóddal nem foglalkoztak sőt majdnem kinevettek..
Na meg a kormányszervóba nekem is kell olaj.. de majd megcsináltatom dombováron nem itt pécsen.. -
Calogero
addikt
Nálam szelepfedél tömítést kellett cserélni 8 hónapos korában. Most két éves szervíznél a szervóba kellett olajat utána önteni.
A nem indulás lehet CIM modul is. CIM modul frissítése megoldja gondot, ha nem akkor csere. Ha nem garis már az autó, akkor ez zsebbe nyúlós lesz nekem annó 140 000 FT-et mondtak a CIM modulra)Nézd meg van-e valamilyen hibakódod
Hibakód kiolvasás H Astra esetén
A hibakódokat 15-20 indítózás után törli a rendszer. Tapasztalataink szerint csak a 2006-os évjárattól működik.
1) váltó üresbe, motor leáll
2) féket benyomod, gázt padlóig benyomod és mindkettőt így tartod
3) gyújtást ráadod (de ne indíts)
4) ha hibakód van a rendszerben, a műszerfalon a kilométerkijelzőn megjelenik az ECN XXXXXX üzenet, ahol XXXXXX a tárolt hiba kódja. Ha több hibakód is van, akkor azokat egymás után sorban kiírja.
5) ha nincs hibakód, akkor az ECN 000000 üzenet jelenik meg -
#TOTTI
őstag
Fasza már 3-4 megállásom után is észreveszek egy olajfoltot a kocsi alatt most vagy szervo nem tudom olajos e.. vagy a motor ereszt..nem szeretnék 40.000 motort szétszedni szimering miatt pl.. a szervo néha szarakodik.. néha darabos.. és néha kemény meg húz.. adná az ég hogy az legyen.. valaki járt így..? Jah és volt olyan hogy 3 kulcsolásnál szervizt irt ki.. de 4.re elindult..
-
Calogero
addikt
Túl vagyunk a két éves szervizen. A számla 96 000 Ft-t lett
Olajcsere + Olajszűrő csere + 1l tartalék olaj
Pollenszűrő csere
Ajtócsuklópánt zárszerkezet motorháztető, csomagtérajtó zsírozása
Hűtőfolyadék feltöltése fagyáspont ellenőrzéssel.
Légszűrő csere
Fényszóró beállítás
Szervóba kellett olaj
Szemöldökök fényezése + felrakása (6000 Ft)
+2 év garancia megkötése (52 800 Ft)
borravaló -
Calogero
addikt
-
TasiA
senior tag
Na ma este kipróbálgattam haver h Astra 1.7 80 lovas dízelét, ami már nem 80 lovas. A 100-as változó geometriás turbója van rajta, meg a 100-as computere.
Egész korrekt, csak érezhetően késik. Padlózol, akkor kicsit várni kell. Amúgy egészen jól szedi a lábát, érzésre jobbet megy mint enyém. Aztán mértün 5 x 0-100 -at a legjobb lett 12,7, szal ennyit az érzetről. Teljesen korrekt a masina, sokkal jobbak az ülései mint anyáménak. -
bambano
titán
Azt hiszed, a fóccvágen jobb? Én nem sírva, hanem harsányan röhögve menekültem a borámtól anno... Céges autó volt, csak én használtam, 1.6 benzines, amikor eljöttem a cégtől, mondták, hogy vegyem meg. Felmérettem eurotax szerint, 25 százalékkal drágábban akarták ideadni, mint amennyi az eurotax ára volt. Utána még egyszer győzködtek, de akkor már azt mondtam az illetékesnek, hogy gyere, itt van a veki, ülj bele, majd rájössz te is.
Az még a kisebbik, hogy megbízhatatlan volt, a nagyobb baj, hogy a szervizháttere valami förtelem. Volt, hogy majdnem asztalborogatásig fajult a szervizben a vita. A vekit meg simán kiviszem és otthagyom Gödöllőn, mert azokban meg lehet bízni.
Szerk: ha már arról beszélünk, melyik autó hogy ugrik: az 1.6-os borát bármikor betakartam az 1.6-os g astrával, csak az astra alsó hangon két literrel kevesebbet fogyasztott, ha nem többel... A veki eszik kb. annyit, mint a bora. rotfl.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
_seth_
veterán
Ahogy kadettklubbon többször is szóbakerült a legjobb F16-os váltó volt az enyémben mármint a legjobb áttételezésű
Nekem is megy a vectra nincs azzal gond, pörgetni is lehet ha kell bár nem japó, hogy 7000-nél induljon el szerencsére de egyszerűen túl nagy és túl nehéz, hogy érezhető legyen még akkor is ha sportfutómű+ültetés is van bőven ami észrevehető mert kanyarban én dőlök ugyan de az autó nem (ülések nem követik az út vonalvezetését mármint nem elég jó az oldaltartásuk ilyen téren de azokat sem cserélném le mert nagyon kényelmesek ).
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
TasiA
senior tag
Az a Kadett váltó az valami 1.8-asban lehett szerintem. Nekem csontra ugyan az volt az 1.8-as Vecimben. Szerintem tökéletes volt. Pont átmenet a rövid F16 (Calibra, F astra, GT Vectra) és a hosszú F16 között.
Én mikor átültem ebbe, hiába erősebb a motor, teljesen elveszett az érzés a buzi hosszú váltó miatt. Szerintem ugyan ez lehet nálad is. Ha csak a km órát nézem, akkor nincs baj, megy ez rendesen, na meg a kis utcai kóstolgatásokból is azért nagyrészt jól jövök ki. A menős érzéshez azért kell a rövid kapcsolgatós váltó. Ilyn érzéki csalódás, vagy nem tom.
Az 5.-et meg a tötyörgést soha nem is fogja szeretni, mint ahogy egyik euro 2-től jobb motor sem. Egyszerűen nincs rendes öntisztulás a mocinak, kipuffnak, EGR szelepnek.Én meg odaértem a vezérléscseréhez és szerintem megcsináltatom a síkolást a hengerfejen. Majd beszámolok, hogy érezhető-e.
-
_seth_
veterán
Hát nem ez a hosszú fenék, nagy súly elveszi az élmény részét inkább olyan limuzinos, lassan gurulós még ha megy is és sportos is Nem egyértelmű na de... b vectra e kadett után pl nagyrészt eltűnt minden amit érezni lehetett, döccenés, hangok, futómű-kormány közvetlensége, a motor is más, ez agyal, gondolkozik annak odaléptem és ment is...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
E kadett + C20NE -1mm hengerfejből + direkt szűrő már ha ez számít na de mind1:
50km/h 5. 1400 rpm
90 km/h 5. 2500 rpm
120km/h 5. 3000 rpm
160km/h 5. 4000 rpm
200km/h 5. 5000 rpmEnnyi volt anno Elvileg sima F16 váltóval de abból a C394-es asszem, hogy pontosan milyen fokozatok voltak benne passz... lehet belül berhelt volt az is... mindenesetre másodikban nem sok ellenfél volt... pályán még az X5 is csak nézett, hogy nyomja én meg tartom lazán
Legnagyobb rögzített adatok:
2008. 10. 02. Kadett E 210 km/h ~5200 rpm
2008. 11. 10. Vectra B 220 km/h ~5300 rpm (GPS szerint is!).Ennyit tudtak tavaly... idén meg kit érdekel? 7,6-7,7 körül alakul az átlagom (sok a város ), a tempomat nagyon jó cucc, a vectra szép és sajnálom nyúzni nagyon... előzhet a suzuki is max kiröhögöm A 2.0 16V mindenesetre jó mert egyrészt nem érezteti, hogy 4,5 méter az autó + 1,5 tonna fölött van tankolva 2 fővel, kapcsolhatok klímát, refit, ködlámpát, hifi rendszert, ventit, ablakfűtést és akkor is megy és bírja és alig fogyaszt mégis van benne tartalék bőven. Költöttem erre is nagyon sokat de féltem is nagyon... így is már 2x jöttek nekem persze biztosító fizet de túl jó megoldás + akkor már legyen B2-es fényszóró akkor xenon szett csere mert H7 nem H1, akkor már fújjuk szinre a lököst teljesen, akkor a díszléceket is, akkor rakjunk rá irmscher pótféklámpás szárnyat de fessük le stb... vagyon az egész de nagyon komoly autó lett és nem tervezek cserét sem most sem később, szép, hatalmas a csomagtartó is és kényelmes.
Kadett + C20NE: 2000 fölött városban nem járt a motor csak ritkán, minek? ment mint a meszes úgyis, nyomaték volt bőven, lóerő is, tonna felett lehetett ugyan de nem vészesen sokkal. (vezetett km: 1.3 motorral vettem majd 2.0 került bele összesen több mint 40e kilométert mentem vele.) (totálkárra tört ugye még tavaly de még 2 hónap mire tárgyalásra kerül a sor... nem sietik el... mire le lesz zárva meg is lesz az 1 év kereken!!! mindezt úgy, hogy tiszta sor, hogy ki mit hibázott, nem én voltam de nincs mit tenni... a személyi sérülés miatt szívtam amúgy is de hivatalosan is...)
Vectra: sokat mentem vele mostanában 50km + 5. fokozatban de azt nem szereti igazán mert az pont 1000 rpm így kezdek áttérni a 4. fokozatra, a kadettnek mind1 volt de ez képes hosszas városi 5. után lefulladni bár a tegnapi karbantartás óta lefullaszthatatlan a motor A legjobb az amikor 50-60 kilométert tudok menni tempomattal végig úgy, hogy pedálokhoz hozzá sem érek... motorfék, tempomatos gáz végig 5. fokozat, alig eszik, hangja semmi és megy, teszi a dolgát (vezetett km eddig: nov 3 óta 16,5e kilométer).[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
RpPRO
őstag
Van egy 97-es VW Polom, 1.4-es, 60 lovas es 750 kilo. Legalabb ugyanugy gyorsul, mint ez a 90 lovas 1150 kilos 2 es fel eves Astra. Nem vartam versenyautot, de a fentiek alapjan lehetek csalodott. A kg/loero ertekek nagyon hasonlok, de a nyomatekgorbeik kozott oriasi a kulonbseg. Mar a Golf2 ('80-as evek!) gorbeje olyan volt, h 2000 es 4000 kozott a nyomatek 95%-at leadta, 2500-on 125Nm. A Polo is hasonlo, alacsony ford.szamon ezert ugrik. Van meg par problemam, amit szamomra igenytelenseg, de az auto szepsegevel, halksagaval karpotolom magam.
[ Szerkesztve ]
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
-
TasiA
senior tag
Egy CHIP-től nem eszik többet. Ha ugyan úgy jársz mint előtte és akkor nem fog többet enni. Viszont van egy kis plussz, ha előzni kell, vagy bármi. Persze, ha nyomo az más. Kollegámnak van az Isuzu verzió, asszem 2000.es évjárat, 5 ajtós. Ugyan abban az utcában lakunk, cska másik váltásban dolgozunk, szal ugyan oda járunk melóba. Neki 6,3-ra jött ki télen, nekem 11-re a csak munkába járás. Nyáron ugyan ez, 1 literrel kevesebb mindkettőnknek és neki is, nekem is nagy kerék van az autón, ami ugye megint csak fogyasztásnövelő eszköz. Szal mocskos jól fogyaszt szerintem az 1.7-es.
[ Szerkesztve ]
-
dokar
addikt
nekem 80-nál már a kettes leszabályoz, vagy még előbb.
az egyes meg rettenetesen rövid, lepadlózni nem lehet.
de ha kettesben padlózok mondjuk alapjáraton, akkor már nem kapar el.
5-ben 3000-nél 100-al megyek.sok oda-vissza változtatás miatt a nyomatékgörbe megváltozott, de gyári állapotában 4000-nél volt 125nm. annyi biztos, hogy mostanában 3000 alatt semmi jóra nem számíthatok.
extra - SEXRay
-
TasiA
senior tag
Szerintem ezért is örök életű ez a szerencsétlen motor. (na meg a hitvány 9,2-es kompresszió viszonya miatt) A városban sem nagyon pörgetem 2000 fölé. Ezzel a váltóva olyan a mocinak 200 km, mint egy 1.2-esnek 400 ezer. Állandó maxigáz, hogy haladjon, meg asszem 120 nál már 4000-ezret pörög egy Fabia "HTP"
-
TasiA
senior tag
-
TasiA
senior tag
Hát igen, ezért is tudnak jól jönni az 1.4-1.6 -osok velem, mert ennyire hosszúak a fokozatok. 80-nál símán szúrok egy 2-est, ha racsingolni kell. Jó lenne a váltó, ha erősebb lenne a moci. Ha minden maradni azon a fordulaton ahol most van ,(170NM 2600-nál, meg 116 ló 5200-nél),akkor nekem elég lenne +30 mindkettőből és ki is békülnék a géppel! Nem akarok pörgetős mocit, egy fincsi kis kompresszor lenne jó, vagy egy pici, de gyors turbó.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest