- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ufonauta
aktív tag
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
Valaki esetleg Kaposvárról 10 perc szabadidővel írna egy privátot? Van egy Astra, ami tőlem elég messze van, de ígéretes lehet.
-
aleister
veterán
válasz
mephi666 #70090 üzenetére
Ez nem Feenyx kollégának akart menni?
Egyébként miért raktad off-ba?A szűrő témához annyit fűznék hozzá, hogy szerintem kb mindegy, hogy milyen van benne. A lényeg, hogy minden olajcsere periódusban cserélve legyen. Egy noname és egy közepes márka között van kb 1000-1500 forint különbség. Szóval nem tétel. Ettől függetlenül én most Japanparts-ot tettem bele nemrég, mert jókat olvasni róla, és szinte ingyen van.
-
mephi666
nagyúr
válasz
aleister #70085 üzenetére
én f-be évek óta meguin 10w40-et rakok... 5-10ezret fut 1 évben a gép és bevált az olaj... nem nagyon kell utántöltögetni... szűrőkből meg filtron-t, mondjuk ez az, ami amúgy sem egy óriási tétel...
ui: hétfőn hidrotőkét cserélnek a gépben, mert másik komplett gyújtásmodullal is ugyanúgy le-leáll a 4es henger... remélem ez már megoldja a gondot
-
WZP
aktív tag
válasz
javorszky #70074 üzenetére
Szia!
Amíg nem érkezik valaki okosabb addig gondoltam megírom mit tudok én.
Ha minden igaz az a twinport machinátora, ami annyit csinál, hogy részterhelésen nem nyitja mindkét szívó szelepet, csak az egyiket. Ezzel elméletileg fogyasztást javítva. Amennyire én tudom nem a világ vége ha nem működik. Bár az lehet hogy más tészta, hogy kettő igen kettő nem... A következményeiről nem tudok pontosat, csak tippelek hogy legrosszabb esetben mondjuk minimális krafttól esel el. És azért bontanék bele másik rudazatot.
Ha már fogyasztás! Aktualizáltam az adatokat. https://www.spritmonitor.de/en/detail/787529.html
Vezet még valaki ilyet ?
-
Ez az elektromos gázpedál jelenséget jómagam akkor érzem,mikor a fityoból át ülök.
Kicsi késés. Régen a G Astra is ilyen volt, szerintem azóta nem sokat változót. Legalábbis G-H Astra-D Corsa , motortól Függetlenül.Az még akkor tud vicces lenni, ((aztán nem biztosan hogy van köztünk valami összefüggés,)) de amikor a négy fokozatú sebesség váltó, emelkedőnek egy fokozatból araszol az ember .
Szép lassan nyomod le a gázpedált, megközelítőleg 2-3 cm után kapcsol , hogy akkor adók neki gázt és akkor a váltó kezd el gondolkodni hogy akkor... -
Feenyx
aktív tag
Sziasztok!
Motorolajat szeretnék venni viszont tanácstalan vagyok a motorral kapcsolatban. A forgalmiban Z16XE van beütve (Astra H Caravan), viszont 77 KW a teljesítmény. Ha jól tudom ez a teljesítmény a Z16XEP típusra vonatkozik és a Z16XE a "gyengébb" 74 KW. Vagy H Astraba is került a Z16XE motor nagyobb teljesítménnyel? Vagy nagyon rosszul tudom?
Számít ez az olajnál? Ezt néztem ki, szerintetek ez jó lenne bele? 173.000 Km van jelenleg az autóban.
Szerk.: Másik kérdés még: milyen márkájú olaj-és pollenszűrőt ajánlotok bele?
Előre is köszi!
-
diegho
nagyúr
válasz
diegho #70078 üzenetére
Hiányzott a link: erről a balesetről van szó.
-
zolikaDB
veterán
válasz
#81556480 #70079 üzenetére
Én akarom lefeketíteni
Igazatok van, marad a kocsi úgy, ahogy van!
Sőt, a jó társaság miatt tán még az Opelnél is maradok, ha váltanékBaba miatt amúgyis gondolkodok a sötétítésben!
H Astra csoportban érdeklődtem polírozógéppel kapcsolatban, ott Einhellt mondtak.
Ki milyen low budget masinát ajánl, évi 1-2 polírra, waxolásra??
Jó Wolf kencém van, de kézzel felvinni bajos. -
diegho
nagyúr
Barátomnak megvettük ma a 2001-es 1.8 Zafira A-t. Z18XE, 177k km, karcmentes állapot, szépnek néz ki, nem tudtam belekötni, az ára pedig 770k - szerintem erősen piaci ár alatt sikerült elhozni.
Pár perccel a baleset után mentem arra, nem gondoltam, hogy meghalt a merci sofőrje, a helyszínelő rendőröket is ismertem, de hogy ezt hogyan sikerült összehozni nem tudom. Valószínűleg a fiesta nagyon nagy tempóval jött balról, amikor a merci fordult volna ki balra, mert a kereszteződéstől kb 25m-re voltak az árokban az autók.
-
Gabika75
csendes tag
Sziasztok!
Segítségért fordulnék hozzátok, hátha valakinél volt már ilyen.
Van egy 2006os 1.8 benzines b zafira cosmom.
Elkezdődött azzal hogy párszor nem érzékelte, hogy kivettük a kulcsot, de kis játékkal megoldódott. Voltam szervizben, gyújtáskapcsoló csere, a hiba maradt ua.
Akkor azt mondták cim modul hiba, mondom ok nem értek hozzá. Berakták az új cimet és.....a hiba ua. A felprogramozás egy pontján ki kell venni a kulcsot, mivel ezt nem érzékeli az autó ezért kidobja a tech2-öt a rendszerből. Így nem lehet felprogramozni a cimet, presze a sajátját is hiába kapta vissza azzal sem működik. Így most mozgásképtelen az autóm és fogalma sincs a szerelőknek hogy mi okozhatja a bajt.
Esetleg járt valaki itt úgy hogy a kulcskivételt nem érzékelte az autója ( h astra,b zafira gondolom ezek vannak hasonló rendszeren) és meg tudták oldani?
Bocsi ha kusza lett, ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönném. -
-
-
javorszky
tag
Sziasztok!Van egy astra h 1.4 z14xep motoros kocsim.A szívósoron van egy rudazat ami négy kis lamellát mozgat hengerenként egyszerre.Na már most nekem kettő el van törve.Nagy gáz ez?Mi a szerepe ezeknek?Miben befolyásolja a kocsit ha kettő nem dolgozik?Válaszotokat előre is köszönöm!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
zolikaDB #70069 üzenetére
Nm. De a B oszlopot hogy akarod? Ott ugye neked az ajtó keret is végig követi a kocsi színét, azaz nem olyan mint itt. Azaz ha lematricázod szerintem ez az átmenet miatt béna is lenne, azaz nem hozzá való. Szóval én piszkálnám, így jó ahogy van.
-
-
Doggy dog
senior tag
Sziasztok.
Lassan lehet gondolkodni a nyári papucsokon.
Nyárra külön felnim van,ami a topik összefoglalóban látható, 16-os.
A télim 15'-on (5×110) van.Erre azt mondta a gumis,ez nem H-ra való,hanem G-re.Szerintetek?
Arra gondoltam,hogy eladnám a 15ös lemezfelnit gumistól.
A gyári 16os "küllős" lemezfelni lenne a téli.A 16osra úgyis új gumi kellene nyárra.Hátha kifognék egy jó 16os alufelni+jó gumi ajánlatot. -
aleister
veterán
Kormánymű téma...
...a minap éreztem, hogy mintha kis sebességnél nem lenne már olyan acélos a kormányszervó. Másnapra el is ment teljesen. Elvittem szerelőhöz, aki szépen utántöltötte a szervóolajat, viszont azt mondta, hogy szivárog a kormánymű két végén. Állítólag Opel típushiba.
2002-es G Astráról van szó.Valakinek volt tapasztalata hasonlóval?
-
diegho
nagyúr
Szűkült a kör. Van 2 nagyon kiszemelt, lekérdeztem km valósnak tűnik: Zafira A Vectra C
Mindkettőhöz van téli-nyári garnitúra. A Vectra magánszemélytől van, ad mellé OBDII olvasót is. Családi autónak kellene, 2 esetleg 3 gyerekkel barátoméknak, évi 20k km menne bele. Szerintem ma megnézzük a Zafirát, holnap a Vectrát.
update: Zafirát is felhívtam. Azt mondja kívül belül nagyon szép, szervízszámlákkal igazolható km, patika karcmentes állapot. Na ez az instant get úgy érzem.
-
Petyyyyy
addikt
-
Shade45
senior tag
Első autóm vásárlását tervezem, friss jogsival, a keret 5-700.000 + kötelezők; az eddigiek alapján külsőre és a tapasztalatokat olvasgatva a G-s Astrák felé hajlanék.
Ezzel a kerettel van esély rá, hogy kifogjak egy jó állapotban lévőt?
Amire használnám: napi néhány kilóméter megtétele (10-15 km), néha hétvégente családlátogatás (80-160 km), és alkalmanként egy-egy kirándulás. Tehát semmi extra elvárásom nincs, megbízható és biztonságos legyen, ez a két legfőbb szempont.
Mi a véleményetek? Van esetleg más márka/modell, amit érdemes még megfontolni?
-
B-L-A-C-K
titán
Na találtam egy fasza nyári gumi szettet. Új E Class Mercin voltak, szalonból kijött alig használták, gyári felnire ment a téli, majd nyáron 20-as kerekeket kapott, így szinte újak még. Pirelli Cinturato P7 100Y 7mm-esek (245/45 R18). Új ára ~60e/db, némi alkuval megtudtam venni 20e/db áron, plusz leküldi nekem ingyen. Hétfőn elvileg itt is van, lehet már fel is rakatom.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
#81556480 #70041 üzenetére
A leggyakrabban,az ABS elektronikus vezérlőegysége makkan meg.
Szerencsésebb esetben,csak a fordulatszám érzékelő van túl elkoszolódva.Nézd meg,hogy a vezetékén nincs e sérülés,kidörzsölődés.Hibalehetőség még (de ez nagyon ritkán) hogy a kerekeknél lévő impulzusfogaskerék nagyon el van tömődve a kosztól,illetve bejelezhet akkor is,ha az akkumulátorfeszültség 10,5V-nál kevesebb.
-
trassher
addikt
válasz
zolikaDB #70044 üzenetére
Szerintem B-L-A-C-K photoshop-ban pillanatok alatt megcsinálja és akkor látod közelítőleg, hogy milyen lenne.
Más: G astra-ban cserélhetőek az első szélvédő alatt lévő rács patentjei? Ha igen milyet és hányat kell vennem? A két szélső eltört/elengedett, nem tudom és zavar, hogy ciceregnek.
-
G Astra automata váltója mennyire megbízható darab?
-
zolikaDB
veterán
Az en kek kocsimnak hogy allna, ha a B oszlopot es a tukorboritast fenyes fekete foliaval behuznam?
Illetve van vkinek beszerzesi forrasa erre? -
#81556480
törölt tag
Időnként világító ABS lámpának mi lehet az oka ?
-
beg
veterán
Nem lepődtem meg hogy a végén ki száll ki
[link]
-
diegho
nagyúr
Pár hete egr nélkül járok, lehet ebből baj? Simán le van húzva. Itt az új, de ha rákötöm össze - vissza megy a motor, gondolom nem ártana neki egy hiba törlés előbb.
-
Szada85
aktív tag
válasz
Kickass #70034 üzenetére
Az enyém alatt pluszban állítható magasságú gewinde futómű volt, de a gyári OPC futómű is alacsonyabb es keményebb, mint a kisebb motorosoké, ergo a rugó-gátló biztos, hogy más, ezen kívül szerintem megegyeznek. Esetleg még a stabilizátor mérete térhet el, sajnos nem tudom megígérni, hogy alámászok, és megmérem, mert szombat óta már az új tulaj leli benne örömét, az meg hülyén nézne ki, ha csak úgy éjjel stikában alákúszok a házuk előtt.
-
KrAt
veterán
Tegnap visszakaptam a gépsárkányt, kapott LPGdokinál egy Agis rendszert, Barracuda injektorok, 48 literes tartály, örülünk, mint majom a farkának, eljött az ócsó' autózás ideje
Viszont a jobb hátsó hossztartón észrevettek némi anyagszilárdság-hibát, azt ma kezdi orvosolni a kasztnisom, aztán kap még egy vonóhorgot, folyadékcserét, műszakit, és mindenki heppi
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Luck Dragon #70029 üzenetére
Nana már flegmáskodunk is, pedig te nem is vagy ilyen...:/
-
Szada85
aktív tag
Mindig csak a feltételek..
Nem emlékeztem ezekre a feltételekre, elnézést figyelmetlenségemért, ahogy most ránéztem mobile-n is 1 darab felel meg a feltételrendszerednek, nem lesz könnyű menet. Viszont, ha sikerül találni, akkor legalább egy ritkább verzió lesz a tiéd a sok szívó között. -
válasz
Calogero #70014 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm
. Az lenne jó ha tényleg színre lenne fújva. Meg első,hátsó is legyen azaz az általad is írt 8 fejest vagy érzékelőst.
Amint gép elé kerülök megnézem a linkeket is.Black
""Szart meg szerintem mindenből lehet venni, aki ismer tudja milyen alapos vagyok ha valamit veszek, bármi legyen az át lesz nézve az tuti normálisan.""Hű , akkor megintcsak félévig olvashatóm a milyen autót vegyek topicban tégedet? Addigra be spájzolók egy kis popcornt.
Ha csak vissza gondolok az Igsigniára Ajjaj. -
B-L-A-C-K
titán
17-es kerékkel is van, amúgy itt is ezzel ajánlják, de amúgy nekem pont nem babusgatásra kellene, még garázsom sincs.
-
Szada85
aktív tag
Dehogynem, ott a Caravanjuk, az turbós, és erötöl duzzad...
Bár szerintük a Caravan felnije is gyári BBS ( helyett Intra gyártmány ), biztos összekeverték a szívómotoros OPC felnijével, mert az tényleg BBS.
Gondolom a hosszú nap végén már nem fogott úgy a copy-paste.
Viszont jópofa, hogy van G OPC több verzióban is, Zafi OPC is, és H OPC-jük is, így tényleg ki-ki megtalálja a neki tetszöt. -
dnelb
veterán
válasz
B-L-A-C-K #70024 üzenetére
ja nem igazad van, a kihegyezett 200 lovas turbo motor a kőkemény futóművel, /40es gumikkal valóban a városi 10km-es távokra való
én pl igen pályázni akartam venni + évi 2-3x legalább kakucsring vagy valami hasonló. télen meg elő se venném, állna letakarva a garázsban otthon. -
Szada85
aktív tag
válasz
B-L-A-C-K #70020 üzenetére
Nem ástam bele magam teljesen a mélyére, teszteket olvastam annó én is róla, de bevallom valahogy nem fogott meg, így elhiszem, hogy az Opel alaposan megtervezte az autót, amit leírnak róla, az tényleg bíztató.
Opelforum-os srácok közül Volt már egyiküknek D OPC-je, Ö nem úszta meg motorgenerál nélkül, esetleg ott is érdemes lehet utánaolvasni, bár maga a fórum sajnos elég inaktív már.Csak a szokásos módszeremet használtam - amit eddig minden saját autónál is megtettem -, az autó típus, vagy motorkód + " Motor Problem ", " Motor issues ", " Reliability " szavakkal rákukkoltam Google-ban, úgy dobált ki ilyen infókat, nyilván ez nem egyenes következtetés, hogy rossz az autó, mert minden típusról találni problémákat, inkább azt szoktam én is nézni, hogy milyen súlyosságúak, és gyakoriságúak a felmerülö negatívumok.
Igen, a Nürburgring Edition az, való igaz, hogy az embernek mérlegelnie kell, mire akarja használni, mondjuk ha én vennék ilyen hot hatch-et, én amiatt venném, hogy rendeltetésének megfelelöen használjam, ergo én biztos rámennék a komolyabb futómüre, még akkor is, ha cserébe jobban ráz, ergo kényelmetlenebb a hétköznapokban, cserébe ha akció van, akkor szintén hozza a kötelezöt.
A Gsi-mben is Eibach Pro Kit rugók vannak Bilstein gátlókkal, rossz úton ráz persze, cserébe viszont eszelöseket lehet vele szlalomozni, kanyarodni. Ilyen ez, valamit valamiért, engem nem zavar, hogy a komfortból vesztett, más biztos a világ legrosszabb lócájához hasonlítaná.
De emberek vagyunk, mindenkinek más a véleménye, ettöl szép a világ.Elhiszem, hogy alaposan átnézed a dolgaidat, mindannyian próbálunk megbízható eladótól, jó portékát venni, a kommentjeim célja Sem a mások véleményének megkérdöjelezése, inkább csak az általam olvasott, látott, hallott infókat szoktam megosztani, hátha tartalmaz újdonságot.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Szada85 #70019 üzenetére
Mire oda kerülne a sor ez már úgyse lesz meg ez (jövő év eleje), csak mint típust hoztam fel hogy jó is lenne egy ilyen, van fent 2-3db most is.
NRE az a Nürburgring-es? Az szerintem nem ér annyi felárát, ez sima OPC is egyben van, ahogy olvastam ebbe nem csak úgy beledobálták az OPC-t mint majdnem az összesbe, hanem az elejétől kezdve így építették fel.
Motor:
Z16LER kódjelű - 1,6 ECOTEC + K03 hibrid turbó
- 192LE@5600rpm / 230Nm@1950...5500rpm között, 266Nm overboost ideje alatt, 5mp-ig
- kovácsoltvas Mahle dugók
- dugók alsó olajsugár hűtésűek
- rövid és optimális levegő szűrő és beszívó rendszer
- jól elhelyezett szívósor + pillangóház nem a motor mögött, hanem mellett
- nincs kiegyensúlyozó tengelypár (ilyen kicsi motornál mondjuk nem is szokott)
- nagy, 9kg-os lendkerék
- ECU (Bosch Motronic 7.6.3) a szívósoron - hűvös helyen
- egy rakat technikai baki, ami a Z20LET-en volt, itt figyelmesen kijavítva (pl. turbó olajvisszafolyó cső megfelelően rugalmas, stb.)
- középen elhelyezett intercooler (FMIC), jól levegőztetett ponton (nem mint Z20LET esetén)
- fémmagos elő és főkatalizátor, 58-as rendszer középdobig, picike középdob, onnan 55-ös, végén a közismert háromszög kidörgővelSzart meg szerintem mindenből lehet venni, aki ismer tudja milyen alapos vagyok ha valamit veszek, bármi legyen az át lesz nézve az tuti normálisan.
-
Szada85
aktív tag
válasz
B-L-A-C-K #69980 üzenetére
Nem rosszak a kis OPC-k, mondjuk ez a konkret darab az én koordináta rendszeremben inkább a riasztó kategória, a phossá szilikonozott belsö, meg a pormentesre kimosott motortér miatt, tudom, most én vagyok a khöcsög, aki csak leszól...
Az extrák ( gewinde, csilli-fitti nagyzene )-hoz képest nagyon jó az ára, idekint cirka 2 milliótól mennek a darabok.
Bár ha már Corsa OPC, akkor én biztos spórolnék hozzá, és egy NRE-re fizetnék be, a gyárilag ersöebb Motor, Bilstein futómü miatt, na meg persze mivel limitált, így ritkább is, plusz a tesztekben az egekig magasztalták, még a sima OPC-hez képest is.
Mondjuk D OPC-nél érdemes alaposan átnézn a dolgot, 3 perces kereséssel már több helyröl lehet találni hengerfejesség-problémát, visszatérö 4-es henger kompresszió gondokat is, valahol olvastam, hogy az elsö szériákat - mint a legtöbb esetben - érdemes kerülni ennél is, mert elöfordulhatott, hogy az injektorok méretezési hiba miatt overboost-nál nem szállítottak elég üzemanyagot, elszegényedett a keverék, olvadt a dugó, sült a motor is.
Persze ettöl még, ha az ember megnézi elötte, illetve alapos, akkor biztos mokány kis jószág. -
mephi666
nagyúr
válasz
B-L-A-C-K #70015 üzenetére
...inkább tortát kapjon, mint mikuláscsomagot
szét van kapva a kocsi, ma beszéltem a főnökkel, azt mondta, hogy szétkapták, mértek mindent, himbák meg tökömtudja mik teljesen rendben, mondta hogy ott nem mehet el a kompresszió... gyújtás környékén gyanakodnak valamire... gyújtáselosztó és a blokk között le van kapva az a fémhenger, ami nem tudom mi
olyat szereznek elvileg másikat azzal tesztelni... nem tudom, mi lesz, de annak örülök, hogy szinte 100%ra mondja már, hogy nem hengerfej a gond
-
Calogero
addikt
válasz
Luck Dragon #70011 üzenetére
2008-ban ezt tettem bele [link] (Park Patrol PM55-8 Parking System)
Az ára: 45 500 Ft volt.
A beszerelés 38 937 Ft volt, és ebben benne volt hogy az érzékelők színre lettek festve.A hátsó radarok elhelyezése az adott volt, a lökhárítón belül be vannak jelölve a gyári radarok helyei, és ahoz lettek az elsők is állítva
[link] [link]
Első szenzorok : [link] [link]
Hátsó szenzorok: [link] [link] -
-
Azon morfondírozok hogy utólagos park radar beépítése lehetséges? És ha igen megközelítőleg mennyi ennek a költsége? És hova érdemes elvinni?
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Luck Dragon #70007 üzenetére
Hónom alá csapom...
Amúgy elsőnek az Insi megy el, csak utána keresgélek másikat, de ez még tényleg messze van azért, lehet addig kitudja milyen baja lesz, és ugye az is kérdéses mennyi idő míg megveszik majd.
Ferike81: Így világos, majd vedd meg ezt tartalékba...
-
Ferike81
senior tag
válasz
B-L-A-C-K #70006 üzenetére
Persze, ha nincs rá szűkség akkor menjen. Én is azért gondolkoztam el rajta annak idején mert van még egy Insi, és minek a nagy autó. De mivel nem volt égető szűkség az árára, és amúgy sem tudtam volna jó árban eladni, valamint a biztonsági tényező is emellett szólt, ezért inkább a Polo ment. Nem bántam meg. Több a fenntartása, de a kényelem kárpótol.
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Ferike81 #70003 üzenetére
Nem ültem még benne, de szerintem abba is az ülések faszák ahogy látom, és ugye ez az elsődleges a kényelem szempontjából, a körítés már csak másodlagos. Nemrég én is ültem egy Insibe aminek nem sportülésié voltak hanem sima, na egy katasztrófa volt az enyémhez képest, alig vártam kiszálljak.
Maradni meg biztos nem fog, nem azért mert bajom van vele, hanem mert a céges is kombi lesz, teljesen felesleges ekkora kocsi arra hogy mászkáljak ide oda, ha nagyobb útra vagy pakolni kell ott lesz a céges.
-
Ferike81
senior tag
válasz
B-L-A-C-K #69980 üzenetére
Nehéz lesz azért átülni. A jót pillanat alatt megszokja az ember. Magamból kiindulva. Pár hete az Insi helyett a régi Vectrával szoktam ide-oda elmenni, hááááát furcsa. Jó, de furcsa. Se automata váltó, se automata világítás, se automata ablaktörlés. Újra kellett tanulnom kezelni.
Jahh németül próbál kommunikálni, ez is furcsa volt először. Váltani sorozatosan elfelejtek, lassításkor kuplungot kinyomni, ilyesmi. Pedig amúgy a teherautó amit vezetek az sem automata, ott mégsem csinálok hülyeséget. Mi is gondolkoztunk tavaly, hogy a Polo, vagy az Insi menjen, de mivel nem kell rá költeni a kötelezőkön kívül, ezért inkább hagytam a biztonságosabbat.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- RETRO beárazás (mobil, PC, konzol)
- Mérlegeli a csúcstechnológiás chipgyártásból való kilépést is az Intel
- Milyen processzort vegyek?
- World of Tanks - MMO
- BestBuy topik
- E-roller topik
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Linux haladóknak
- További aktív témák...
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- ÁRCSÖKKENTÉS ASUS HD6870 videókártya
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!