Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - 23/Július I
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
TasiA
senior tag
Puszi!
A legelterjettebb típsuról és motorról akarsz kérdezni! Tele van a NET vele, nem kell itt hisztizni, ha nem rizsáznak 5 perc múlva oldalakat neked!
Amúgy a kérdésedre a válasz: "fogyasztás, megbízhatóság " 5-12 literig és megbízható. Típushiba, hogy 1.6 közül a sokszelepes eszi az olajat ,ha olyanja van.
[ Szerkesztve ]
Jim Tonic
nagyúr
Kösz az infót, de most csak a motor. Olvastam egy balfasz cikket, miszerint egy CR dízelre 200e után ráköltöd az autód árát. Az alkatrészek árait tekintve elvileg így van, azonban öcsém 2.0HDI-je pl. 640e km-rel is elvan. Most összeszedném a CR motorok statisztikáit.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
fero02
veterán
Az a baj, h ezt sztem így nem lehet statisztikázni. Mindenki tudja, h erősen használat függő, innentől kezdve pedig...
Jim Tonic
nagyúr
Nagy számok törvénye azért mutat valamit.
Illetve jó lehet a tipikus meghibásodások bemutatására, javítási költségek, stb.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Boxer001
veterán
Szia Édes!
Nem hisztiztem. Sok más témával kapcsolatosan is tele van a gugli, zárjuk be a ph-t, akkor minek?
Béke tesó. pusz
( )
TasiA
senior tag
Hellóka fiúka!
"Nem hisztiztem" Nekem úgy tűnik, hogy még mindíg
fero02
veterán
Istenem, Te mindenhol hombárkodsz?
Jim Tonic
nagyúr
Mi az, hogy a turbo szórta az olajat?
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Boxer001
veterán
ferkó
Bazzeg elnézést na, faterom szimpatizál ezzel a márkával, gondoltam bekukkantok, de majd akkor lebeszélem.
Szorri, viszlát.
Jim Tonic
nagyúr
Megbízható autó, alacsony fenntartási költséggel. Fogyasztásban, teljesítményben az 1.6-os jobb, mint az 1.4-es. Amúgy én is inkább a népítéletet javaslom, több ott az infó. Mi egy kis társaság vagyunk, napi tapasztalatokat osztunk meg.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
#TOTTI
őstag
Nekem azt mondták, hogy a turbo miatt fogy az olaj szórja vagy eszi nem tudom..
Boxer001
veterán
Üdv!
Olvasok népítéletet is, de az se mindig fedi a valóságot, illetve napi tapasztalatok is érdekelnek. Most a kombi van előtérben, pakolászni azért lenne jó neki inkább az, mert a meló mellett horgászni járna el vele.
#TOTTI
őstag
Csak annyi a feladatod, hogy objektíven fogod fel a népítéletet... Napi használatban, alapesetben semmi gond nincs egyik autóval sem, főleg nem egy Astra-val ami tömegcikk... Vagy kíváncsi vagy ki merre járt vele...?
Jim Tonic
nagyúr
Nézd, én olvastam egy idióta cikket, miszerint a CR dízel 200-at megy, aztán annyi. A népítéleten meg többször és kizárólag azt írják, hogy kinyírhatatlan, 300e-ket mennek úgy, hogy csak olajcsere kell. Szóval...
1,7 DTI-t vegyen kombiból, kimegy a világból, jól szalad, keveset eszik.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Jim Tonic
nagyúr
Nehéz elképzelnem. Az olaj ott ken és hűt. Ha az szórja, akkor vagy kifelé megy (látszik), vagy a szívóoldalra menne, de annak komoly eredményei lettek volna.
Szokásos magyarországi Opel szerviz színvonal. Sajnos a népítélet tele van azzal, hogy az Opel sose kop el, csak ne vidd márkaszervizbe, inkább valami lelkiismeretes hozzáértőhöz.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Dorian
félisten
Nemrég vettem 1.4 G Astrát, de tapasztalat nincs, mert 2 hónapja van meg. Megy, működik, teszi a dolgát. Jobb lett volna 1.6-os, de ez nagyon alkalmi vétel volt, nem hagyhattam ki.
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
#TOTTI
őstag
Olajfoltok is fellelhetőek voltak körülötte nyomokban.. De nekem azt mondták, hogy ez minden turbonál jelentkezik, hol kisebb, hol nagyobb mértékben..
KrAt
veterán
Jim Tonic
nagyúr
Utánanéztem. A japán dízelek nem eszik az olajat, a franciák is alig, az olaszok is alig, a németek meg zabálják. A német autók turboi (főleg az audikat hozzák) lelkesen falják az olajat a turbon keresztül az égéstérbe jutva. Marha komoly.
A tiedben olasz volt, elvileg nem ehetne sokat.
Az enyém 18e km alatt evett meg kb. 3/4 litert.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
#TOTTI
őstag
Az semmi még az enyém is belefér.. 15 ezrenként cseréltem az olajat az 5 liter elég volt egy olajcsere ciklus alatt..
k.
őstag
Piros fehér kék?
Egyébként jó kép lett
KrAt
veterán
Zöld az, pedig még DSLR-el is csináltam, nem tudom, mitől lett acélkék...
_seth_
veterán
Mennyire kopott? Repedt, sérült? Vagy frankó állapotban van a cucc?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
tomyoy
senior tag
mostanában nagyon gondolkodom, egy G astrán, az F maradna a családban, de nekem valahogy kell a fiatalabb pipi
nyiknyiknyiknyik
k.
őstag
Hihi
A G nagyon is fasza Astra, ha van lehetőség tessék cserélni-csak ne 1.2es motorral-
Mi pedig azt elemeztük szülőkkel, hogy jövőre egy H astra beleférne esetleg-a G-től pedig elköszönnénk -. Apa kijelentette, hogy neki elég a fapad 1.4es motorral szerelt vörzsön is tehát azzal sem kell foglalkozni.
A terv egyébként az, hogy kocsit 3 évente fogunk cserélni, hiszen 2 év alatt rendesen bebukják az árukat-2 éves astra H alap 2,2 újonnan ugyanaz 3,7!- igy megéri, és akkor mégis párévenként az egyel újabb astra generációra frissithetünk.
KrAt
veterán
Semennyire, nagyonzsír
Calogero
addikt
1.4.-es motor H Astra-ba nem való, (mondom én hogy nekem is ilyen van) kb olyan mint az 1.2-es G Astra
1300 kghoz nem való 90Le
Ha haladni akasz akkor pörgetni kell és akkor oda a jó fogyasztás
Ha megint autót kéne vennem az is H Astra lenne de minumum 1.6 (115Le) motorral, vagy 1.7 D
k.
őstag
Az a helyzet, hogy elvileg ugyanolyan erős -90LE- mint a mostani G astránkban lévő motor. Namármost a kocsi kb 50kgvel nehezebb nála ami nem egy túl nagy súly.Tény és való hogy ezt még átt kell gondolnom, de apa dönt. Ha ő aztmondja NEKI elég az 1.4 akkor kivagyok én hogy beleszoljak.
Calogero
addikt
Itt 1145 kg irnak súlyra
#TOTTI
őstag
Kb. 50kg van köztük de 100kg-nál több biztos hogy nem.. Akár az újabb váltó vagy az emmissziós normák miatt is kevésbé mehet az 1,4-es H Astra.. Én mentem ilyen G 1,2 tesztautóval 7000 felett még tovább pörgött a motor, a mutató viszont kiakadt.. Beetető autó volt.. Nyikkant kettesbe meg minden.. Amikor még bejött a G..
k.
őstag
Az astránkra ha jól emlékszem 1120KG-t ir a forgalmi. Tehát még 50kg sincs a különbség.
bambano
titán
a régebbi g astrában ecotec motor van, a h-ban és az újabb g-kben meg twinport.
nem ugyanaz 90 le ecotecből meg twinportból.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
k.
őstag
Jah, ezt nem is néztem, hiszen a milyenk még Ecotec.
Calogero
addikt
50 kg különbség?
G Astra 1120 Kg
H Astra 1245 (1.4 Fapad)
Az enyém 1295 kg-ra hizott az extrák miatt.
k.
őstag
Elöbb 1145nek irtad
De igazad van, eztmég végig kell gondolni persze, de még van majd 1, év ugyis elmegyünk kipróbálni majd
fero02
veterán
A fő bütykölőkhöz lenne kérdésem:
Egyik ismerősöm vett magának egy Astrát alkatrésznek, de most úgy néz ki vesz még egyet. Na már most az egyikben van ABS és felajánlotta, ha ha kell, akkor megboltolhatjuk. Kérdésem annyi, h mit kell csinálni átszereléskor? Gondolom van egy vezérlője (remélem az nem a comp.-ben van, hanem külön egység), át kell tenni a főfékmunkahengert és a fékerő szabályzókat? A csövek gondolom maradhatnak. Ezeknél már van vmi jeladó (mint a modernebbeknél, ahol vmi kanóc jön le az agyhoz), vagy máshogy van megoldva a szaggatás?
Illetve még egy: vki játszott már az ülés kárpitjaival? Abban fejtámlás hátsó ülés sor van, de nem ugyanaz a mintája, mint az enyémé. Azt át lehet tenni?
Daywalker
addikt
Hali!
Sok mindent át kell tenni. Sajnos vannak jeladók is, így komolyabban hozzá kell nyúlni a géphez. A főfékhenger egy dolog, de utána van az ABS "kocka
2, azt is be kell tenni...szerintem nem éri meg vele a szívás, azok a régi ABS-ek szerintem nem annyira jók, hogy megérje vele szenvedni.
Az ülést 99% h át lehet tenni.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
dokar
addikt
nem ugyanaz 90 le ecotecből meg twinportból
éppenséggel a twinportnak ehhez semmi köze, mert részterhelésen történő fogyasztás csökkentésre alkalmas. teljes terhelésen ugyanolyan "erős", mint az alap ecotec.
extra - SEXRay
fero02
veterán
Közben kicsit utánakérdeztem ennek az ABS-nek. Hát, kellene hozzá idő és türelem bőven.
Az üléses kérdést viszont nem jól értetted. Áttenni 1:1-ben át lehet az tudom, de nekem a rajta lévő kárpitot is át kellene cserélnem. Ez lett volna a kérdés, de jobban utánagondolva nem lehet, mert a fejtámlásén van könyöktámasz is, az meg az enyémben nincs és ott szabni kellene... Vagy komplett kárpit csere.
Daywalker
addikt
Jah sorry Asszem nem volt mindegyikben könyöktámasz...de Astrában annyira nem vagyok otthon. Ha viszont a cseredarab könyöktámaszos, akkor úgyis mindegy
Az ABS szerelés megoldható, de tényleg el kell rajta gondolkodni, mert tényleg sok cucc átpakolásával jár.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
ocsi19
senior tag
Halihó!
Kellene egy kis seggítség.
Vettem 2db első hangszórót, amit szeretnék beépíteni az autómba (astra G).
Érdemesebb elvinni egy ilyen dologgal foglalkozó szervizbe vagy otthon is megoldható házilag?
Neten nem találtam leírást, hogy hogy lehetne szétbontani az ajtókárpitot.
JanR
addikt
Tok konnyen berakod. Altalaban az aljzata ugyan az a mai hanszoroknak, ha nem, akkor meg csak egy kis atalkitas. A csavarokat meg csak meg talalod, hova kell ki, majd becsavarni
ocsi19
senior tag
ugyanaz, de nem tudom levenni az ajtókárpitot, mert valahol el vannak rejtve a csavarok, de nem tudom, hogy hol.
JanR
addikt
Mar mint milyen karpitot, nem egy muanyag burkolat van a hanszoro korul?
Az meg pattintos.
ocsi19
senior tag
de úgy még nem lehet hozzáférni a hangszóró csavarjaihoz, hanem ha jól tudom le kell szedni az egészet.
Jim Tonic
nagyúr
Kell a kiemelő keret. Anélkül nem tudod berakni. Sehogyan sem. [link]
És le kell szedni az egész ajtókárpitot.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Jim Tonic
nagyúr
Kolléga, eltörölték a luxusadót. Azaz folyamatban van, de eltörlik. Azt nem tudom, visszakapom-e, amit befizettem.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
fero02
veterán
Hülye vagy? Mo.-n élsz, jó reggelt. Azt felejtsd el, h visszakapod.
bambano
titán
Ez egy izgalmas kérdés lesz, szerintem fogjuk még páran vakarni a fejünket. Ugyanis az történt, hogy az abevjava-ban nem a 0953-as hanem a 0953-1042-es űrlapot kellett kitölteni a kocsi miatt. Ez látszólag egy űrlap, de az abevjava erről nem tud.
Úgyhogy azt az oldalt, amin bevallottam az autót, a program nem nyomtatta ki, mert kétszer kellett volna ráklikkelnem a nyomtatásra és én ennél több iq-t feltételeztem róluk. Ergo van egy adónemem, amit befizettem, de nem vallottam be, közben eltörölték. Na most követtem el szabálysértést vagy nem? bogarásszák ki, ha akarják
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis