Hirdetés

2024. június 7., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:43:10

LOGOUT.hu

Opel topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12201) KrAt válasza Zewa (#12200) üzenetére


KrAt
veterán

Köszi :D

Igen, lesznek rajta kisebb - nagyobb reszelések, de nagyjából gyári marad :)

Amit tervezek, az a nagyobb spricni (injektor, mondjuk a turbósé), hengerfejből leszedni egy icipicit, szépen kipolírozni a csatornákat, meg ilyen kis finom dolgok :)

Aztán, hogy mi lesz belőle, meglátjuk :)

(#12202) ocsi19


ocsi19
senior tag

Egy ilyen jó választás lenne első hangszóróknak?

(#12203) dokar válasza Zewa (#12200) üzenetére


dokar
addikt

most néztem, hogy 70 ezer pénz a lepapírozása, vagy több :U

[ Szerkesztve ]

extra - SEXRay

(#12204) wwhy


wwhy
veterán

Régebben szó volt az emelt fényű izzók tartósságáról: nekem tegnap égett ki a bal oldali Tungsram Megalight Ultra +90% , élt kb. 13 hónapot. Még szerencse, hogy olcsó volt :)

[ Szerkesztve ]

ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>

(#12205) Daywalker válasza dokar (#12203) üzenetére


Daywalker
addikt

Nem lehet hivatalosan lepapíroztatni, mert szedánban nem volt ilyen motor + számla kell, amivel igazolod a motor eredetét.
Ha lett volna, akkor lehetne papíroztatni, de ki kell fizetni az 1.3 és a 2.0 közötti regadó különbözetet + a kötelező dolgok (forgalmi, törzskönyv, adatváltozás).

Ha így akarná papíroztatni, több százezerbe kerülne...

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#12206) Daywalker válasza wwhy (#12204) üzenetére


Daywalker
addikt

Kalap szarok ezek. Nálam a két Osram +50% csoda égett ki egy-másfél év alatt, pedig aztán tényleg nem használtam túl sokat.

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#12207) wwhy válasza Daywalker (#12206) üzenetére


wwhy
veterán

Szar ugyan, de nekem a fénye bevált. Ha kapnék ugyanilyen árban (1800/pár), ismét vennék.

ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>

(#12208) Daywalker válasza wwhy (#12207) üzenetére


Daywalker
addikt

Az 50%-os éppen h csak erősebb, nem sokat számít. A 90-essel nincs tapasztalatom, de már hallottam ezt is, azt is.

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#12209) Jim Tonic válasza aero. (#12169) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Szerintem nem a hengerek száma a lényeg, hanem az 50%-os többletfogyasztás.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#12210) Jim Tonic válasza Tálydi (#12177) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Pont a kompresszor engedné el a gázt? Nézesd meg azért mással is. Ha az a hibája, segítek szerezni.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#12211) Jim Tonic válasza TasiA (#12192) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Én némileg sejtek az elektronikához, mit kell cserélni a diódasoron és a feszszabályzón? Csak mert ezek félvezetők, mint a processzorok is, és nem tudok róla, hogy fáradnának. Ha van benne kondenzátor, az esetleg, de az 100Ft. Ami tényleg cserés, az a szénkefe: 1-2e forint, ha odavan a csapágy, akkor az 2-3e forint. Nagyon rongyámenteket szoktak 10-12-ből felújítani...

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#12212) Jim Tonic válasza KrAt (#12197) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Ide építsd be. Hátulra. :)

Jut eszembe: mi lesz a 8v-s aláírással? 16v az igazi, nem a V16? Veyron? :D

[ Szerkesztve ]

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#12213) KrAt válasza dokar (#12203) üzenetére


KrAt
veterán

Meg még egy 0-t rakj a végére annak a számnak.. :(

(#12214) KrAt válasza Jim Tonic (#12212) üzenetére


KrAt
veterán

Még ezt én se tudom, mert 8V fan vagyok, de most "sajna" ez megfog kétszereződni.. :D Mint ahogy a pacik száma is legalább 2x annyi lesz.. :)

(#12215) VR6-Fan válasza Daywalker (#12205) üzenetére


VR6-Fan
veterán

sajnos neki terveztetnie is kell és a "kötukinál" bevizsgáltatni ahol egyszer vissza dobják majd újra fizetheti a vizsgálati költséget (100k+) no meg az újra terveztetést, ki van ez találva, egyszer számolgattam hogy a VRT-t mennyi lenne bepapirozni az egyesbe majd nem 2 milla jött ki

Atesz:kivel akarod kipoliroztatni a HF-et és mennyiért?

meg minek a nagyobb spricni? teszel bele hegyes tengelyt komolyabb CR nővekedés lekönnyítés hogy pörögjön mint egy barom?

meg ki igazítja hozzá a mot. vezt.?

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#12216) Jim Tonic válasza VR6-Fan (#12215) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Igazából a legnagyobb kérdés, mire megy a plusz üzemanyaggal, ha nincs hozzá levegő.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#12217) VR6-Fan válasza Jim Tonic (#12216) üzenetére


VR6-Fan
veterán

igen, ezért kérdeztem hogy esetleg tengely, ford. szám növelés vagy valami ami nagyobb légnyelést idéz elő.

meg szvsz azt minimális + benzin igényt amit a síkoltatás meg a polirozás fog előidézni egy chips-el meglehet oldani, de még a gyári mot. vez. és a légtőmegmérő és a lambdaszonda segítségével simán elbírja....

mod:azért annyival nem nagyobb tudtommal a 204le-s turbosnak az injektora, egy valóban majd hogy nem verseny motornak szánt szívóval simán ki lehet használni, no meg az ilyen motoroknál illik a lambdát tartósan elvinni 1 alá a hűtés végett tudtommal.

de a lényeg az ő esetében szerintem felesleges :)

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#12218) Jim Tonic válasza VR6-Fan (#12217) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Ez mind kevés ahhoz, hogy egy turbos injektort kihasználj.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#12219) KrAt válasza Jim Tonic (#12218) üzenetére


KrAt
veterán

Igen, elnéztem, a kéknek nevezett injektor valóban nem a turbósé, hanem csak picivel nagyobb, mint a gyári XE injektor, my bad :)

Amúgy chip lesz hozzá iratva, van simerős, aki tud írni :)

Amúgy azért vannak tervben nagyobb spricnik, mert ezzel már szívesebben etanoloznék, ebből a lóerőből hiányozhat nyugodtan 20-30 ló, nemúgy, mint a 75ből :)

[ Szerkesztve ]

(#12220) VR6-Fan válasza KrAt (#12219) üzenetére


VR6-Fan
veterán

mész te annyit évente hogy megérje az etanol?

illetve görgös fékpadon írkál vagy legalább "élőprogit" ír az ismerősőd, mert ha már E85 úgy lenne értelme, akkor tényleg nagyobb befecsi és úgy elv teljesítmény vesztés se lesz, de akkor meg már nem biztos hogy megéri a több lett fogyi

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#12221) zfarkas


zfarkas
senior tag

LPG-hez: a spritmonitor.de-n megnéztem a gázos és benzines 66 kW-os Astra-k (ilyenem van) fogyasztását:

Benzines átlag (203 autó): 7,33.
LPG átlag (22 autó): 8,19.

Ez kb. plusz 11%. Mondjuk érdekes lehet az egyes gázos autók benzin/gáz fogyasztásai adatait is megnézni.

Raw Dark Pure

(#12222) _seth_ válasza KrAt (#12219) üzenetére


_seth_
veterán

Milyen hiányzó lóerők? Mitől hiányozna? Ha etanolt akarsz rakni bele akkor olvass utána elsőnek :)

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#12223) Jim Tonic válasza _seth_ (#12222) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Alul nyomatékszegény lesz a motor. Lehet, hogy erre gondolt.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#12224) DeadMeat válasza Jim Tonic (#12223) üzenetére


DeadMeat
veterán

De pont azaz,hogy alul nyomatékosabb(nak hat) lesz tőle nem?Ezért jobb városi használatra.Felül gyengül el inkább.

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#12225) _seth_ válasza Jim Tonic (#12223) üzenetére


_seth_
veterán

Hát nem tudom ki mit néz én azt láttam eddig mindenhol, hogy lóerő nő és nyomaték nő minden tartományban ezzel szemben sokan több %-os teljesítmény veszteségről beszélnek pedig mindenhol azt írják, hogy erősebb, akinek van is ezt írja na de mind1. Mindenki annak hisz aminek akar pl, hogy az etanol megeszi a tömítéseket meg, hogy télen a szélesebb gumi jobban tapad vagy, hogy a sportlégszűrő önmagában +5LE egy 50 lovas motorra és társaik :D

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#12226) fero02 válasza Jim Tonic (#12211) üzenetére


fero02
veterán

Az enyémnek egy túltöltés (wtf?) miatt szállt el a 3 segéd diódából 1, a 3 fő diódából 2 és a fesz. szabályzóm. Továbbá az állórész a normál 2-3A helyett 5-6A vett fel. Meg még erre jött volna még rá a csapágy.

A mókus azt tanácsolta, h vegyek bontottat ha tudok, vagy ha más nem lesz, akkor van neki is talán. Bontóban mondtak 10k-t egy zsákbamacskára, ő meg 12k-ért adta. Na nekem ezért kellett másik.

(#12227) Jim Tonic válasza DeadMeat (#12224) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Én úgy tudom, a magas fordulatszámon nő a teljesítmény, alul lesznek nyomatékszegényebbek. A gáznál van fordítva.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#12228) Jim Tonic válasza fero02 (#12226) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Hülyeség. A dióda a túláramot nem bírja (illetve az ebből adódó túlmelegedést), nem a túlfeszt. Túláram meg zárlatos önindító miatt lehet. Egy dióda kb. 20Ft. Feszszabályzó tranzisztor típusfüggő, de nem egy hatalmas összeg. Mind1, mindenkinek megvan a saját biznisze. A 12k amúgy is rendben van.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#12229) _seth_ válasza Jim Tonic (#12227) üzenetére


_seth_
veterán

[link]

Én úgy látom, hogy minden tartományban nő mind a teljesítmény mind a nyomaték.

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#12230) fero02 válasza Jim Tonic (#12228) üzenetére


fero02
veterán

Annyira nagyon nem lehet zárlatos, mert abszolút nem úgy tűnik, h baja lenne. :D

Lehet csak simán elszállt a fesz. szabályzó és rántott magával mindent. :U

Persze, mindenkinek meg van a saját biznisze, de mivel nem húzott le és nem is akart, így gondolom nem beszélt hülyeséget. Meg ha megcsinálja sztem csak akkor járt volna jobban ft ügyileg. Na mind1...

(#12231) Jim Tonic válasza _seth_ (#12229) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Ja, ez a marketing. Gyakorlatban meg azt írják sok helyen, hogy nagyobb fúvokával vagy injektorral lenne ez igaz, merthogy nem tud a rendszer elegendő etanolt nyomni a rendszerbe.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#12232) VR6-Fan válasza _seth_ (#12225) üzenetére


VR6-Fan
veterán

magas CR kis CCM motoroknál szart se ér (vagy nagyon sok kell belőle hogy előnye legyen), minél nagyobb a löket (és a CCM) annál jobb lesz de főleg középső tartományban ahol az előgyújtással igen csak lehet játszani, felül meg szegény lesz.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#12233) Jim Tonic válasza Jim Tonic (#12231) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

[link]

Itteni topik a sok szívásról és az elmaradt ígéretekről: [link]

Télen is jobban tapad a szélesebb gumi, a gond csapadék esetén van, mikor többet használ az adott felületre eső nyomás. De ez nyáron pont ugyanígy van, minél szélesebb a gumid, annál előbb lesz aquaplaning sok vizen.

[ Szerkesztve ]

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#12234) tomyoy válasza _seth_ (#12222) üzenetére


tomyoy
senior tag

az hogy pl nekem 2000 alatt, mint ha 1 hengerrel akarnék elindulni, olyan gyenge, fölötte no problem.

mondjuk nálam alapból nem szeretni, mert 1200-tól 1600 ig mindenhol járt már az alapjáratom, minden indításnál máshova áll be, tiszta benzinnel tökéletes....

nyiknyiknyiknyik

(#12235) _seth_ válasza Jim Tonic (#12233) üzenetére


_seth_
veterán

A nagy rallys csapatok meg biztos ktg hatékonyság miatt futnak havas utakon vékony gumikkal... [link] link [link] [link] Ez pl fizika nem vélemény kérdése, nagy súly nagy felületen fix méretű területre kevesebb nyomás jut így kevésbé tapad mint keskeny gumin ugyanaz a súly.

De pont ezért írtam mert sok minden nem tiszta az autós dolgok körül. Pl: az utóbbi szezonban is láttam sok autót úgy, hogy csak a hajtott tengelyen cserélt gumit télire mert a másik úgysem lényeges. Vagy pl sokan vesznek "sportosítás" címszó alatt pogácsákat és rakják fel azokra a felnit, hogy huu de széles lett az autó na most már milyen tuti lett a járgány... hát khm ez sem tuti megoldás mint pl a 13" 175/70-es gumit lecserélni 17" és valami peres széles gumira azért, hogy jobban menjen az autó és nincs az az ember akinek elhinné, hogy nem, hogy gyorsabb még annyit sem megy mint korábban ráadásul ráz, sokat fogyaszt és tönkre is teszi a felfüggesztést de sebaj a tudat már megéri meg a gumik és felnik ára is biztosan :D (na meg ugyebár gyorsuláson is aki széria autóval akar valamit villantani egy hasonló autó ellen feldob pár kisméretű kereket mert hamarabb éri el ugyanazt a sebességet azokkal a kerekekkel mint a gyárijaival :) ) Ilyen még a utólagos xenon meg eredeti xenon, van eltérés persze de amikor azt írják, hogy jött a bukkanós és milyen vakító az utólagos és ugyanott a gyári x5 pedig nem vakít... na az olyan nem látott még magasságállítást fényszórón elektromosan, nem tized másodperc alatt megy és pláne nem bukkanót kompenzáló mértékben arról meg, hogy az x5-ön milyen magasan van a fényszóró kár is írni :)

Még 1000 ilyet lehetne írni :D

Vagy pl volt a trafi ellen a CD felakasztásos módszer... akkor sem hitte el csak egy egész ország de még azóta is van aki kiteszi és mint megtudtam egy ismerőstől aki nagyon rendes nagy takaros kis IFA-val szállít és kiderült, hogy mióta kitette (kb a cd-s védelem hírével egy időben) nem is mérték be és nem is kapott csekket... az más kérdés, hogy főúton is nehéz lenne neki csekket szerezni még ha akarná is de sebaj :D )

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#12236) _seth_ válasza tomyoy (#12234) üzenetére


_seth_
veterán

Ez tény sajnos, hogy nagyon autó függő a dolog, van akinek nagyon bejön és beállítja 1x és hibátlan észre sem veszi, hogy nem benzinnel megy de van aki naponta állít és mégsem jó... ezért nem vettem még meg én sem az átalakító elektronikát.

Még a olvasok mód van üzemben és ahogy látom még marad is.

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#12237) tomyoy válasza _seth_ (#12236) üzenetére


tomyoy
senior tag

még csak tesztüzemben használom, most tankoltam 2.ra, nem is lenne probléma az hogy alacsony fordulaton, jobban kell csúsztatni a kuplungot, és az erőhiány, de az hogy minden inditásnál más az alapjárat( hideg-meleg motornál is egymás utánni inditásnál is)....a legtöbbször 1200ra ál be....utánna 1600 ra....van hogy szépen 750en pöfög és mire megyek 500métert kinyomom a kuplungot a fordulatszám 1600on...

ritkán csinálta ezt sima benyával is, akkor takarítottam az alapjáratit, jó volt 3 napig....takaritottam hetente és mindig csak pár napig volt jó, lehet azzal van a probléma nem az etanollal, ezt csak azért irtam le.

meg a motorlámpa is jópárszor kigyulladt, de szintén lehet semmi köze hozzá...

nyiknyiknyiknyik

(#12238) _seth_ válasza tomyoy (#12237) üzenetére


_seth_
veterán

Na meg amit még blogok fórumok olvasása után tippelek jó eséllyel: az az autó amelyik benzinnel hibátlanul megy de pl már néhány alkatrész: alapjárati motor, lambda szonda, ac pumpa, injektorsor, motorikus problémák na az ha etanolt kap tuti nem lesz addig jó amíg minden ki nincsen cserélve szóval előhozza a rejtett hibákat.

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#12239) _seth_ válasza _seth_ (#12238) üzenetére


_seth_
veterán

Kicsúsztam az időből sajnos na mind1.

Én is alakítottam az autón:
Motortér
RPM

Kapott új kipufogót a katalizátor és a hátsó dob között kompletten mert már hatalmas lyuk volt rajta valamint kapott új 10W40 opel olajat és szűrőt... tudom tudom én sem szeretem de sokba volt a kipuff de a kilométer is kigyűlt már így most ilyen került bele, nyáron még elmegy az olcsóbb olaj télre meg úgyis jön megint olajcsere.

A motortérben pedig a toronymerevítőt lefújtam lakk feketére így nem annyira feltűnő benne még gyáribb a motortér így :) A fordulatszám pedig amint bemelegedett beáll erre a szintre. AGR-t kitakarítottam most már tényleg mert legutóbb amikor nekiálltam már kitakarítottam az AGR-t...csak az nem az volt hanem előtte valamilyen szelep hasonló feladatkörrel :D

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#12240) omcsi


omcsi
csendes tag

Igen, az alkohol már +13 fok alatt nehezebben porlad, cseppekben kicsapódik, aminek következtében E85-tel nehezebben indulhat az autó. A hidegindítási problémák miatt került 15% benzin az alkoholba, hidegben gyakorlatilag az E85-ben lévő benzin robban, ezért szükséges a megfelelő dúsítás. A korszerű, utólag beépíthető etanolátalakító elektronikák rendelkeznek hidegindítási programmal, vagyis hidegben a megfelelő szenzorok jelei alapján dúsítják a keveréket. Az univerzális téli-nyári, benzin/E85 üzem csak profi átalakító elektronikával megoldható.

opel omega mindörökké

(#12241) Jim Tonic válasza _seth_ (#12235) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Olvasni tudsz-e? :D Merthogy megmagyaráztad mekem, amit én írtam neked.

[ Szerkesztve ]

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#12242) Jim Tonic válasza tomyoy (#12237) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

De, a motorlámpa pont azt jelzi, hogy gond van a keverékkel.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#12243) TasiA válasza KrAt (#12197) üzenetére


TasiA
senior tag

Hali!
Annyira nem ritka, csak egyszerűen nincs katalizátor, amihez nincs lambda vezérlés, így lesz 110 KW és 203 NM. Én megmondom őszintén, semmit nem nyúlnék ahhoz a motorhoz. Gyári állapotában is olyat lép 1 Kadett Kasztniban, hogy beszarsz, főleg az 1.3-as után. Lesz jobbra-balra cibál a kormányt bammeg! XD Neked a fékek, bölcső, kanyarstabilizátorod az 1.3-asé? Azokat alapból cserélném, illetve alul, mivel neked a lengőkar eleje, úgy mond szabadon van, nincs olyan keretben mint az Astránál, Vectránál, csinálnék egy merevítőt oda alulra, mi segít , hogy ne nyíljon szétfelé a futómű, ha megkapja a terhelést! Amúgy ez a motor még a rotoros/gyújtáselosztós?? HA nagyon benne vagy a tuningban, akkor szereznék rá 1 DIS-es hengerfejet leömlőstől+computert.(93-tól) AZ még kosítva van 1 picit gyárilag. Sokkal jobb a szoftver (2.8), meg nagyobbak a szívó, kipufogóoldali járatok+ a leömlő is kicsit korrektebb. :B

(#12244) Daywalker válasza TasiA (#12243) üzenetére


Daywalker
addikt

Együtt hoztuk el azt a motort...még rotoros, 20XE-ben nem volt DIS-es. Viszont amit én sem értettem, hogy a leömlőn van lambda...

Viszont 256-os fékje van má...

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#12245) TasiA válasza Daywalker (#12244) üzenetére


TasiA
senior tag

Gyááá :DDD C20XE előtt a C az csak a katalizátort jelenti, amihez kell lambda. C nélkül nincs lambda, ennyi. Ugyan az a motronic 2.5 a vezérlője, meg minden ugyan az. C20NE és NE között sincs semmi külömbség. DIS-esben én sem tudok kártékony verzióról, főleg, mert 93-tól gyártották csak. Én arra akartam kilukadni, ami a lényeg, hogy ne bántsa, legyen gyári, bőven elég 151, vagy 157 ló, főleg egy 1,3-as után Kb mintha átülne az Űrszekerekben lévő, ENTERPRISE űrhajóba és teretváltana. :B ;)

Na , de ha nagyon nem bírja ki, akkor hengerfej csere és már is jobb lesz.

(#12246) dokar válasza Jim Tonic (#12242) üzenetére


dokar
addikt

szegény a keverék és ha huzamosabb ideig magas terhelésen használja akkor a dugattyú fog károsodni.

extra - SEXRay

(#12247) dokar válasza TasiA (#12245) üzenetére


dokar
addikt

C20XE 150 ló, C20XE DIS 157 ló

extra - SEXRay

(#12248) TasiA válasza dokar (#12247) üzenetére


TasiA
senior tag

úgy-úgy , de rotoros C20XE 110kw 198nm, ugyan ez kat nélkül 20XE-ként 115 kw és 205 nm. Lehet előbb rosszul írtam. ;)

[ Szerkesztve ]

(#12249) Daywalker válasza TasiA (#12245) üzenetére


Daywalker
addikt

Pontosan! Ezért nem értem...a blokkon tuti 20XE motorkódos és a leömlőben van lambda, pedig nem kéne. Namármost vagy nem a hozzá való leömlőt kapta hozzá, vagy már valami mókolás van.

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#12250) TasiA válasza Daywalker (#12249) üzenetére


TasiA
senior tag

Szerintem meg berakjátok, nem dugjátok össze a kötegben a szondát és kiderül, dobja-e a hibakódot. Ha dobálja, akkor a computer 20-as kivezetését testre kötöd és már is 20XE ként üzemel. Ennyi ;)

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.