Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
KrAt
veterán
Lökös csavarok:
aláfekszel, és a lökhárítón az oldalától kb 20 centire a kocsi elején.. 1-1 csavar a 2 oldalon, oldalt meg felcsúszik egy sínre..
Így ni:
Lámpa alatt látsz egy oválisabb lukat, ott van egy anyával belülről megfogatva.. Oldalt meg van a sín, amire rácsúszik..
buherka
addikt
Hát appám...nem sokat sz@rozol...hamar jött a válasz
Csütörtökön jön hozzám sógor...mert övé a járgány és a feljárón meg tudom neki oldani a szerelést.
Köszi az útmutatót. Ha valami nem fog menni lehet betámadlak telón, ha nem gond.
Cserélhető ez a műanyag konzol ugye? Meret ahogy néztem...igazán csak ez van összetörve.
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
KrAt
veterán
Elvileg igen, bár GSi lököst még nem láttam közelről..
Persze csörögj nyugodtan, 2ig suliban avgyok, de szünetben visszahívlak
buherka
addikt
Még az is kérdéses, hogy műanyagoshoz kell e vinni a cuccot, mert ha az ember leszedi a lököst, akkor érik meglepetések
Meg a másik hogy egyáltalán tudunk ilyen műanyag távtartó konzolt szerezni, mert a Daewoo már nem gyárt semmit, ha jól tudom.
Aztán lehet, hogy bontó lesz belőle.
Fogunk még ezzel pár kört futni az hétszencség...van egy olyan érzésem.
Sógor telójáról majd visszahílak, csak csörgess meg ha ráérsz. Nehogymá te számlád menjen.
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
tomyoy
senior tag
valami nagyon nem stimmel a járgánnyal, van 1út amin szoktam járni sűrűbben 65KM. eddig mindig 1500 ért tankoltam ~ 4.5L és maradt benne, ma 3500 ért ~ 11L és mire hazaértem, teljesen kifogyott a benya. közel 17L/100Km
nyiknyiknyiknyik
KrAt
veterán
Jajj szard már le, nem fogok belehalni 1-2-3-4-500-ft telefonköltségbe
Csörögj, ha tudsz vmit, kiokoskodunk vmit, mi lesz a megoldás
fero02
veterán
Karton papírt a kocsi alá és figyelni a folyásokat.
Ha nincs, akkor nagyobb lehet a bibi.
tomyoy
senior tag
holnap átnézem, bár több mint valószínű, hogy az injektor a ludas, nagyon hangosan kattog, a kipufogónál meg hallom, hogy puffog, nem kicsit...2 autoszerelőnek is mutattam így hirtelen, egyik rávágta, hogy gyertya, a másik meg hogy szelep...jah meg megint 1600 volt az alapjáratom....de ilyen volt már régebben is, hogy nem ált vissza de akkor sem evett 10literrel többet 100on....
ma vettem is gyertyákat, majd holnap kiderül, hogy az volt e a ludas..
nyiknyiknyiknyik
buherka
addikt
Okés...köszi előre is.
(#10755) tomyoy...ha az enyém már 8-at eszik... falat kaparok
Pont ma tankloltam 15K-ért 46L-t...ezzel kb. 650km-t megyek el.
Amúgy kell még az a kis injekoros kütyü amit írtál...holnap megyek bontó felé
[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
tomyoy
senior tag
kell! nekem ne recsegjen mint egy traktor...
nyiknyiknyiknyik
fero02
veterán
Én eddig tankoltam 15k-ért 50 L-t, az 70 % város - 30 % közút mellett normál használat (tempó) mellett ha jól emlékszem 700-750 km-re elég, ha jól emlékszem Viszont ami tuti, h 5.6-os átlagom volt. És mindez most télen. Nem tudom mennyit enne, ha óvatosba használnám.
Az Isuzu blokkos (autószerelő cimborámé) pedig 800 km-et megy egy tankkal hasonló használat mellett, mint az enyém...
[ Szerkesztve ]
buherka
addikt
okés...nézem, ha van hívlak
(#10761) fero02...igen ez az Isuzu motoros opel valóban fasza. Egy volt smasszer kollégámnak ilyen volt és 5L körül evett neki is.
Az enyém csudálatos ECO TEC. ...ez ilyen. Jó időben, nekem is olyan 6L körül van.
[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
Jim Tonic
nagyúr
Enyém is Isuzu blokkos. Csak nem az 1,7.
Amúgy attól jók, hogy nem Bosch az elektronikájuk. A régi Bosch cuccok igen megbízhatatlanok voltak.
Ma mesélte az autószerelőm, hogy egy olyan blokkon, mint az enyém, kuplungot cseréltek kompletten (lendkerékkel). Csak az alkatrész 400e. Ez az alkatrész Angliában kb. 160e. Csak a dupla tömegű lendkerék 180e, kint meg 275font. Szánalom.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
tomyoy
senior tag
ok köszi!
mai fejlemény: gyertya csere megtörtént, semmi változás, sőt nagyon szép tiszták voltak az ngk gyertyák, de azért beleraktam az újjakat. Ugyanúgy puffog, szépen lehuztam 1essével a kábeleket és a 3. hengernél semmi fulladozás, FULL halott, ugyanúgy jár mint amikor rá van dugva, szikra van, 4. henger az első 2-höz képes olyan 80% os...de az se valami fényes....
nyiknyiknyiknyik
Daywalker
addikt
Nem csak a régiek voltak azok, hanem az újak is. Sőt, egyenesen a szemétre való az összes, mert többnyire méd in turkáj, azaz fos török. Messzire kerülni kell a Bosch alkatrészeket (már az ablaktörlőik sem olyanok, mint régen), egyedül a lambda szondából vettem azt, mert az a gyári, minden másból másik németet...
Tomyoy: Az extrém helyzeteket leszámítva hogy lehet az, hogy van szikra, de nem megy a henger, amikor központi befecskendezés van Én azért a helyedben még mindig a gyújtásra gyanakodnék...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
vazzz
őstag
Az én szerelőm is ugyanezt mondta, illetve javasolta, hogy hajtsam meg egy kicsit hosszabb távon, és el kell tűnnie a trutyinak.
De ha már ott volt a szerelőnél, átnézettem, és a hosszbordásszíjat kicserélte, mert berepedezett, de mondtam neki, hogy akkor már a vezérműszíjat is, mert már 6 éve volt cserélve, mikor megvettem. (Igaz, 6 év alatt kemény 38000km-t mentünk vele )
Egyébként szombaton szereltem be az új projektoros lámpákat, de a beállítás nekem sem megy... fényereje van, de nem tudom belőni... igazából azt sem tudom, hogy melyik csavar merre állít. Ugyebár 4-es imbusszal kell tekerni kívülről, de forog hátul a műanyag is... annak forognia kell, vagy nem? Nem vágom...
csaresz002
aktív tag
jah igen, pontosan azt mondta nekem hogy a városi használatnál van ez a trutyi....
lámpánál a szélső imbuszok fel-le állítják, a belsők pedig jobbra-ballra ha jol emlékszek ....de szerintem vidd el beállítattni,10perc alatt belövik, 1, max 2ezerért...de ha neked is azt mondják hogy gyenge a fényerő,dobok egy hátast
ha műszaki előtt ha minden jol megy,ilyenem lesz:
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
vazzz
őstag
Angel Eyes... Nem tudom, ez mennyire világít, de jól néz ki. Mondjuk a én bordó kotlámba nem mutatna jól, de egy sötétebb színűben biztosan adja magát.
Szerelőmnek kétszer is mondtam, hogy el ne felejtse beállítani a fényszórót, mégis elfelejtette...
Ezért, ha valaki esetleg tudja, hogy a belső műanyagnak (amibe belemegy az állítócsavar vége) forognia kell-e állítás közben, vagy nem, az jelezhetné itt a fórumban, vagy priviben... nem találok róla infót sehol.
[ Szerkesztve ]
csaresz002
aktív tag
az enyém sötét kék... akkor neked ajánlom ezt:
amit kérdezel,az igen forog,ha nem forogna,vagy ellenne kopva,akkor nem tudnád állítani a foncsort..... ha akarod lefényképezem belülröl a lámpát,van szét szedve egy pár a garázsba
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
vazzz
őstag
Hú, egy fénykép nagyon jól jönne arról a szétszedett lámpáról.
Jöhet priviben is
csaresz002
aktív tag
amit kérdezel műanyagot,annak igen forognia kell.... az imbusszal meghajtod a csavart,a csavar meghajtja fogaskerékkel a müanyagot, a müanyag pedig elforgatja a benne lévő csavart,ami szintén egy müanyag vmihez megy és ezt menettel hol befele hol kifele tolja vagy húzza.... ugy kb így tudom elmagyarázni kicsit fáradt vagyok.remélem tudtam segíteni
a 4dik képen lévő müanyag patent szerüség megy a foncsorba
[ Módosította: #65675776 ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
vazzz
őstag
Hálás köszönetem!
Már megyek is ki a garázsba
csaresz002
aktív tag
annnyit még tudok segíteni,hogy ha a lámpa magassága mondjuk 50centi a földtől,és egy sík faltól 10méterre álsz,akkor a lámpádnak körülbelül 40centire fel kell világítani a földtől...
bár ez nem 100%,de régen mintha így állítottam volna be a Kadettot
itt nézd meg: [link]
igaz hogy trabi,de lámpa-lámpa
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
tomyoy
senior tag
Jelen helyzetben, miután szikra van és központi befecskendezéses, és teljesen tiszta a gyertya( nem olajos-gyűrű törés-hengerkopás), így csak az lehet, hogy a szelepek egyeltalán nem működnek( vagy extrém: hajtókar elferdül ), vagy valahol elmegy a kompresszió. szelephimba (eltört) de ezt kétlem, vezérműtengely elkopottezt is (kétlem) és nem emel, hidrotőke szanaszéjel van és a szelepek zárva. vagy épp nyitva. el van ferdülve a szelep. van választék, szét kellene szedni.
nyiknyiknyiknyik
KrAt
veterán
Hát ez komoly.. Hangja is valami kegyetlen, itt nem egyszerű lesz a baj..
Daywalker
addikt
Igaz, hengerfej problémák...fáradt voltam
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
csaresz002
aktív tag
az nem lehet hogy eldugult pont annál a hengernél a befecskendezés ? vagy hülyeséget kérdezek?
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
tomyoy
senior tag
1 db injektorfejből jön a cumó(központi befecskendezés)(nem hengerenkénti) ami kb 35mm átmérővel rendelkező csöveken, megy a hengerfejbe.kizárva.
nyiknyiknyiknyik
csaresz002
aktív tag
az addig stimmel,de azt szabályozza vmi hogy épp melyik hengerbe nyomja a züzemanyagot vagy nem? egy mágnes szelep vagy vmi
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
tomyoy
senior tag
nyit a szelep, vákum beszív.
nyiknyiknyiknyik
csaresz002
aktív tag
és a szelepen átmegy a benzin? vagy inkább ne beszéljek hülyeségeket és feküdjek le aludni?
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
tomyoy
senior tag
feküdj le nem azért, de ezek nagyon alapok, kicsit guglizz utánna és rájössz egyből hogy működik a rendszer.
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
csaresz002
aktív tag
eddig csak diesel autom volt,ugy hogy nem igazán vágom az ilyen benzines dolgokat
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
fero02
veterán
A lényege annak is ugyanez, csak ott nem benzin-levegő keveréket szív be és gyertya gyújtja be, hanem tiszta levegőt szív be, üzemanyagot porlaszt és öngyullad.
Jim Tonic
nagyúr
Szerintem azért arról lehet szó, hogy nem jut üzemanyag a hengerbe. Ha bejutna, de nem robbanna be, akkor be kellene robbannia a kipufogódban, azt pedig hallanád.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
tomyoy
senior tag
azért "bizom" benne hogy a hidrotőke lett szar....és nem nyit a szívó szelep. holnap lekerül a szelepfedél, hátha látok valamit, jobban most nemtudom megbontani, mert nem álok úgy, hogy megbirjam venni az új tömítéseket, szinte mindenhova-mert nagyon rossz állapotban vannak, HF csavarokat és ha hidrotőke a rosz akkor azokat.....
nyiknyiknyiknyik
Jim Tonic
nagyúr
Lehetséges. Előfordulhat, hogy csak ki kell pucolnod. 8v? 16v?
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
fero02
veterán
Ha leveszed a hengerfejet, akkor azt illik síkoltatni is, szelepeket szépen leganézni, becsiszolni, szelepszár szimeringeket cserélni, új hengerfej csavarokat és tömítéseket venni. Ezek tök alap dolgok. Ha erre nincs pénzed, akkor azt sztem kár is megbontani.
KrAt
veterán
Az mind oké, de lehet, h megbontás nélkül szart se ér vele.. Ha már 1 henger nem megy, ott bajok vannak..
fero02
veterán
Ahogy mondod. De megbontás előtt célszerű lenne kizárni minden motoron kívüli hibát.
_seth_
veterán
Nincs valakinek képe 215/60 R15 6J felni+ gumi párosról? Carstyling link is jöhet
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
helkis
addikt
elég oldschool méret már-már kisteherautós
[ Szerkesztve ]
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
_seth_
veterán
Ezeket találtam én is, de pl a linkben szereplő is 7 colos felni, azon még ki is néz valahogy Hát asszem ilyenem nem lesz... pedig jó lett volna
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
TasiA
senior tag
Hali!
Ha a hidrotőke szar, attól még ugyan úgy működik a szelep nyitás/zárás, csak 1 kicsit csattog, mert a himba nincs kitámasztva. Ott más bajok lesznek. Haveromnak hasonló baja volt C20NE-nél, kapott tőlem 1 másik hengerfejet és azóta tökéletes a masina. Neki a szalapszár szimeringek volrak teljesen gatyák, ezért a szelepk tiszta szutykok voltak és már nem zártak rendesen. Ha reggel indításkor kéken füstöl, aztán abbahagyja, akkor a szimeringek szarok. Lassan le tud csorogni az olaj.