Hirdetés
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Amiga A500 - A régi barátnő
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Digitális Állampolgárság Program
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
dellfanboy
őstag
válasz hroberto #53299 üzenetére
hát egy 250 kétüteműhöz képest lassab lesz egy 400as 4ütemű(nem lesz anyira robbanékony).. függetlenül hogy S vagy E verzió
de mielőtt megveszed mindeképp próbált ki, nekem csak 25-ös kétüteműm volt CR de jobben kedvelem a 4T-t nem kell annyira forgatnieladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
hroberto
veterán
válasz dellfanboy #53297 üzenetére
Már egy jó pár éve nem motoroztam. Anno egy KX 250-em volt az utolsó komolyabb gépem. Azóta csak robogók.
KTM-en is gondolkodtam, de azt mondják az "okosok", hogy szervízigényes. Meg aztán 40 évesen már nem fogok versenyszerűen motorozni. Abszolút hobbi szinten kell, mert sokszor hiányzik az érzés ami megvolt a KX idejében.KTM 1290 Super Duke R Gen3, Alfa Romeo Giulia
-
pakriksz
őstag
válasz runner 125 #53296 üzenetére
és alkatrész is van hozzá hiszen az ER-5 és a GPZ500-al közös az egész motor és erőátvitel.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
dellfanboy
őstag
válasz hroberto #53294 üzenetére
ha versenyző vagy, vagy esetleg van több év tapasztalatod off road szinten akkor de. sokkal gyengébb, de a versenyváltozata is gyengébb egy hasonló ccm-es KTM-hez képest.
de leírásodból az jött le hogy ez lenne az első vasparipád ahhoz meg szerintem egy S megfelelőha meguntad utána javaslom a KTM-et
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
pakriksz
őstag
válasz V.Stryker #53243 üzenetére
én talán a kékhold-at ajánlanám, bár kerékcserén voltam náluk csak, elég korrektek voltak, árban sem rossz (3500-ért kiszerelés felniről le, újat fel, centrírozás, visszaszerelés, ha ott vásárlok gumit, mindez kb 15 perc alatt) és még egy apróság beállításán is segítettek ingyen, pl karbiszinkron és tisztítás 12k lenne. Egy probléma van, hogy ilyen gyors dolgokon kívül pepecselősebb munkát (karbi állítgatás, szelephézag) csak ősszel tudnak vállalni, mert nagyon el vannak havazva munkával.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
hroberto
veterán
válasz dellfanboy #53292 üzenetére
Nem nagyon észrevehetően gyengébb az S?
KTM 1290 Super Duke R Gen3, Alfa Romeo Giulia
-
pakriksz
őstag
válasz Doki16 #53231 üzenetére
"A kawa nálam alapból kiesett mivel dobfékes hátul. "
Ne ülj fel az összehordott marhaságoknak... a dobfék hátránya a tárcsához képest annyi, hogy rosszabb a hűtése(előnye meg hogy nem tud elvizesedni, és sokáig tart). De egy hátsó féknél ez soha nem lesz gond, mert az nem melegszik túl.
Még olyan baromságokat szoktak összehordani róla hogy gyenge, pedig pont fordítva, azonos átmérőjű dobfék erősebb mint a tárcsa, mert jóval nagyobb felületen fékez.A GS500F-el az a gond, hogy azt már úgy tudom spanyolországban gyártják, na meg a váltója elég gáz az összes gs500-nak.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
dellfanboy
őstag
-
hroberto
veterán
válasz dellfanboy #53286 üzenetére
400-500 ccm-ben gondolkodom. Hétvégi erdőjárásra kellene. Nem szeretnék ettől több pénzt rászánni. Körbenézve a piacon a Suzuki DR-Z 400 tűnik a legjobb vételnek. Esetleg valami más?
KTM 1290 Super Duke R Gen3, Alfa Romeo Giulia
-
-
pityaa23
senior tag
Na sikerült a városi is. Hétfőn beugrok a papírokért a vizsgabázisra, utána okmányiroda. Majd türelmetlen várakozás.
-
dellfanboy
őstag
válasz hroberto #53282 üzenetére
ccm? papír kell? mire használnád? hétvégi móka vagy télen nyáron munkába aszfalton?én a helyedbe gyűjtenék még. nagy szerencse kell, hogy szezonban kifogj ennyiért egy jó paripát...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
HSM
félisten
válasz V.Stryker #53265 üzenetére
Vannak nagyon segg szerelők, ez tény. Aranyat ér, amelyik tényleg képben van és korrekt is. Ismerősnek a fél motorját ki akarták cserélni (kihagyott a blokk), nem kérte, kicsit gondolkozott, és rájött, hogy "öreg" lehet már a gyertya... 2000Ft-ból helyrerakta a gépet közel 100 000 helyett (egyhengeres gép volt).
De amúgy igen, erősen ajánlott tisztában lenni a saját típus szervizelésével, akkor semmi meglepetés nem érhet. Sajnos az itthoni javítás árakba nem fér bele, hogy minden típusnál még a könyvet is lapozgassa. Amúgy nem kell megijedni, a főbb, gyakoribb javítások csak kis részét teszik ki a mondjuk 500 oldalas könyvnek, elég ha mondjuk a fontosabb ~100 oldallal tisztában vagy.
-
Mizsala
tag
Sziasztok! Mióta Pesten lakok, nem találtam megfelelő szervízt a motoromnak. Voltam a Dream-be, de nem igazán voltam velük megelégedve. Tudtok ajánlani valami mást a I-II-XII kerület környékén amit érdemes lenne kipróbálni?
Vagy a pestiek hová hordják a gépet?
(Egy transalpról lenne szó...)[ Szerkesztve ]
-
hroberto
veterán
Üdv Urak!
Endurocross motort szeretnék venni mostanság. 5-600 ezer HUF környékén. Mit javasoltok?KTM 1290 Super Duke R Gen3, Alfa Romeo Giulia
-
-Mosquito-
őstag
válasz Daywalker #53270 üzenetére
Mondjuk egy tipuspecifikus topikban valaki leír egy hibát akkor ott ha elofordult/találkozott vele valamelyik tulaj akkor egyből tudja/tudhatja rá a választ/megoldást mint itt, ahol megy matek/találgatás és a többség még egy fék betéttel sem tudna kicseréni.. A tulajok meg még lusták is mert csesznek elolvasni/átnézni valamikor 3-600 oldalas manualt, inkább kérdeznek,mi meg találjuk ki,mi lehet a baj.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
runner 125
nagyúr
Láncra egyébként mit használtok?
Valamit vennem kellene, de ahogy elnéztem az előző tulaj valami "zsír" szerű, qva ragadós, grafit színű masszával kente. Nem tudom mi lehet az, csak tippelek, Motul lánckenő paszta? Használható továbbra is, vagy van jobb?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
Sejtem hogy egy szeméttelep lehet (csak telefonon beszéltem velük párszor, de ilyesmi volt az én benyomásom is róluk), de tulajdonképpen minden webshopon rendelt cuccuk időben megérkezett, és nagyon olcsón. Szelephézagállító szerszámok, kormánymarkolatok, olajszűrők, stb.
motorosoknak.hu; m0moto.hu, spirro.hu....
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #53274 üzenetére
Az a bolt még egy f.sza hely, jártam már pár helyen, de ilyen mocsok és kupleráj kevés helyen van Legalább négy-öt webshopot futtat a cég különböző neveken, aztán erről mindenki gondoljon amit akar. Plusz ha jól sejtem övéké volt korábban a Peugeot és Hyosung forgalmazás is, amíg be nem csődöltek.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #53273 üzenetére
A Csótányomra ezt az egy típust lehetne feltenni (méretek, furatok száma és helyzete-átmérője) és a 'kihúzás" nagysága (konvex tárcsa, nem sík), de ennyire kínait meg nem szeretnék. Majd az új gazdája, meg fogom adni neki a típus elérhetőségét.
szerk: ja, ez egy lengyelek által árusított, de echte kínai (mint nálunk a Motowell) 50 köbcis robogóhoz tartozik. Több napi munkámba került, míg egyáltalán rátaláltam. A Honda semmi más gépen nem használt ilyen méretű tárcsát, még a Csótány "elődjén", az idomos CBX125F-en sem ez van. B*sszák meg...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz Bogyó bá' #53271 üzenetére
Nem, csak arra akartam rávilágítani, hogy nem Honda specifikus a dolog. Amúgy a Honda még mindig nem gyárt tárcsát, Yutaka vagy ki a rák a beszállító többnyire...
V.Stryker: arany színű a tárcsa közepe? A Suzuki általában Nissin tárcsákat használt, azokra rá van vésve középre körbe, h min th xy mm...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Bogyó bá' #53267 üzenetére
Hahaha...ha Hondád van...azt hiszed Suzukinál és Kawasakinál nincs ráírva? De rá van írva a legtöbb motorra. Még egy szaros robogó tárcsán is rajta van általában.
V.Stryker: El vagy tájolódva. Típusszecifikus topikban azt hiszed szerelők vannak? Igen vannak akik szerelgetnek, de ma már mindenki szerelő, akinek van egy villáskulcsa. Azt vedd alapul ami a könyvben van, minden másra szarj. Nem hinném, hogy gyárilag vastagabb lenne mint 5 mm, annyi szokott lenni a legtöbb motornál, és az általában 4,5-nél cserés. Tolómérő viszonylag jó irány, simán ki lehet vele tizedeket mérni. Ha 5 mm-t mutat akkor az legfeljebb 4,9...teljesen jó. Ne hagyd magadat meghülyíteni.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Something_ #53266 üzenetére
Mit tudom én, előzőleg belinkeltem a képet amit a szerelésiből csináltam. 5mm a standard.
bogyo112: Gyári tárcsa, most néztem meg, minimum 4,5mm-ert ír rajta. Én nem tudtam microval mérni csak egy jobb tolómérővel, aszerint kereken 5mm-es.
De nem ez a bajom, hanem tényleg 23k van a motorban, az előző tulajok is vigyáztak rá, csak tető alatt volt tárolva, semmi nincs rozsdálva, megérve, szakadva, tök újszerű majdnem. Épp láncot cseréltünk rajta, olajat, szűrőket, számlák megvannak az előző karbantartásokról, hogy volt fékfolyadék csere, légszűrőcsere, stb. Tehát, hogy minden oké.
Erre elviszem rutin kis szarokért és kicseréltetné a fél motort. amikor meg mondom neki, hogy ne má, akkor meg megfenyeget,hogy hogy fogok elesni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz V.Stryker #53265 üzenetére
Ha Hondád volna, azt mondanám, hogy nézz rá magára a tárcsára (ha még a gyári), mert bele van ütve a használható minimum vastagság. Innen tudom, hogy a Csótányom már necc: 3,5 mm a minimum, mikróval mérve 3,55 átlagban, de ugye két hét múlva indulok egy nagy túrára vele. Mivel beszerezni sem a gyárit, sem utángyártottat nem lehet hozzá, így majd az új gazdájának a feje fog főni miatta...
(#53268) V.Stryker: a tolómérővel az a baj, hogy ha válla van a tárcsának, akkor azt is beleméred, magyarul nem tudsz pontosan mérni vele.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
V.Stryker
nagyúr
Komolyan mondom nagyon csalódott kezdek lenni ami a szerelőket illeti. Még tegnap rákérdeztem a sportmotoron is a típusspecifikus topikban, ott is azt mondja cserés a tárcsa 5mm-nél. Miközben a szerelési könyv 4,5mm-ert ír, az 5mm "stantard".
Ugyanez volt a láncfeszítésnél...állva, sőt üljön rá valaki.... szerelési könyv: középsztenderre állítva.Komolyan, mindenki beszél a világba anélkül, hogy megnéznék azt a k.rva könyvet. Nekem laikusnak kell résen lennem és bújnom az angol szakszöveget,hogy ne b@sszanak át.
[ Szerkesztve ]
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Djuree #53258 üzenetére
Dobj emailt pár motoros boltnak, két hete én is cseréltem plexit az N102-n. Volt is rajta karc és sajnos még tavasszal olyan szerencsétlenül ejtettem le pont a lépcső élére, h megrepedt a teteje kb 2cm hosszan.
Citybike-tól rendeltem meg, kb 10k volt a gyári ha jól rémlik."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz Djuree #53258 üzenetére
Fokt. ebay-ről sem olcsóbb a plexi
Egyébként igaz, hogy belpiacos 400-as az Eliminator, de ha most rendbe lesz rakva: Új fékek, tavalyi gumik, új termosztát, hengerfejtömítés, gyertyák, kipucolt és cserélt tömítéses karbik, fél éves akku és üléshuzat. Rendszeresen vittem olajcserére, átnézésre és 500 alatt elviheti bárki. Ettől függetlenül esztétikailag azért van rajta amit csinálni kell.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
SirKero
őstag
válasz Bogyó bá' #53255 üzenetére
A mostani gépet én is így akartam megvenni. Télen már elkezdtem nézegetni,hogy mi a kínálat de sajnos rá kellett jönnöm,hogy azok a masinák amik egyben + jó árban vannak azok nem lesznek olcsóbbak sem szezonban sem szezonon kívül. Addig addig vártam én is hogy szépen ezeket el is vitték előlem.
(#53256) mindkilla Abszolút megbízható évek óta hozzá hordom az aktuális motorom.
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Daywalker
addikt
válasz RAiN91 #53257 üzenetére
Azért az a kétdugós úszónyerges Tokico, ami az SV-n van, nem egy monoboc Brembo és nem is egy Sumitomo...szóval csodákat nem kell tőle várni. De nem vagyok távgyógyító, ugyanakkor nem hinném, hogy baj lenne nálad, mert ha jól emlékszem azt mondtad, az oktatós motor egyujjas, de karig be kell húzni, na az pedig nem egészséges. Szerintem ott valami beavatkozás van már...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Djuree
félisten
én olyan de olyan kibaszott ügyes vagyok! bnőm fent a lakásban leejtette a sisakját mert nem volt a szíj becsatolva, jól megkarcolódott, de csak a plexi oldala, ott nem zavarja, jól lebaxtam. aztán erre lent, mikor vettem volna fel a földről, kigurul a kezemből a sisak, rosszul foghattam meg, nem esett magasról, viszont végiggurult az aszfalton, a plexi pont középen karcolódott, nem zavar mert kicsit lentebb van mint ahol kilátok, meg kicsi is a karc, de asszem ideje tartalék plexit vennem, jó az ha van otthon.
hol tudnék shark rsi-hez olcsón plexit venni? külföld is jó. nem tudom van-e utángyártott, de gyári jobb volna...LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
RAiN91
őstag
válasz Daywalker #53252 üzenetére
Szia
Enyémben újnak kinéző betétek vannak. SV650. Most csináltam a jogsit, és az ottani SV-n 1 ujjal harapott a fék. Enyémen viszont full fix a fogáspont, érzésre jobb, de 3 ujjal kell tépni ha meg akarok normálisan állni.
Akkor nekem is üvegesre keményedett a betét? Vagy a tárcsa? -
mindkilla
tag
válasz -Mosquito- #53244 üzenetére
Nem túl bizalomgerjesztő a srác beceneve. : )
Szezon végén egyébként milyen arányú árcsökkenésre lehet számítani 10 év körüli használt gépek esetén? (hornet, gsr600 és hasonlók).
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #53253 üzenetére
Természetesen. Csak úgy fogok - talán ősszel - motort venni, ha a vételáron és az átírás költségein felül még 80-100k összeggel rendelkezem. Amit valószínűleg rá is kell költsek a motorra. Ha piszok nagy mázlim lesz és mégsem, akkor meg majd jól elmotorozom a maradékot.
Csak az volt a furcsa, hogy ugyanilyen áron, képek alapján sokkal szakadtabbnak tűnő, és - mivel magánszemélyek árulták - semmiféle "jótállással" nem rendelkező gépeket pár nap alatt elvittek (ugyanezen típusokból), ezek meg legalább fél éve ott virítanak a HaHu-n.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #53224 üzenetére
Egyreszt ne varjuk a csodat.
Egy allapotfelmeres nelkul semmit nem lehet megallapitani. Es ne higgyuk azt, hogy ilyen idos gepek soha nem ertek meg foldet. Vagy hogy karcmentesek. Ez azert vicc kategoria.Mindenhol penzbol elnek. Piac torvenyei alapjan nincsenek csodak.
Nem biztos hogy gazosak, de semmikepp ne szamits olyan motorra, amire semmit nem kell kolteni.
Ezek oreg motorok. Valami javitanivalo lesz rajtuk. Ettol eltekintve nem biztos hogy rossz uzlet, csak veletlenul se gondold azt, hogy egy tiz ev feletti motorra semmit sem kell kolteni.Explosión de dos tiempos
-
Daywalker
addikt
válasz V.Stryker #53209 üzenetére
Új betétet járatni kell kicsit, óvatósan fékezgetve, hogy összekopjon a tárcsával és stbstb. Nekem sem blokkolt először, de ne hevítsd túl, mert üveges lesz és akkor tényleg szar lesz. Idővel jobb lesz.
Egyébként pedig a Ferodo tényleg nem egy nagy szám sajnos, vannak jobb márkák amik jobban fognak, kevésbé csikorognak stb. De ezt vetted, használd el, bajod nem lesz."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Something_
őstag
válasz Something_ #53250 üzenetére
Videón: [link]
Fél órával később érkeztem ide, nagyobbnak tűnt a víz.
Szerk.:
nagyobb is volt, mert a videón még nem éri el a padkát a víz, de amikor én voltam arra, akkor bőven ellepte[ Szerkesztve ]
-
-
vlevi
nagyúr
válasz Something_ #53246 üzenetére
"Megallt a viz, a felni felet ellepte a viz, "
Na, ilyenekkel van tele a youtube, amikor egy csatornafedél hiányzik a víz alól...
Neked szerncséd volt, hogy a helyén volt mindegyik. -
canniball
nagyúr
válasz Something_ #53246 üzenetére
Esik öt csepp eső már megáll ott az élet, hát még ilyen időben...
FIREBLADE78!
Ne aggódj, majd lassan eljut oda is, éjszaka/hajnalban ti is megkapjátok a magatokét!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Something_ #53246 üzenetére
Itt meg kva meleg van,nem hogy eső. Talán lesz reggel 1mm eső,imádlak szeged
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Something_
őstag
15 centin mult, hogy nem dolt ra a verdara a szomszed faja. Vezeto oldalon nem lehetett beszallni, asszony az anyosrol szenvedte at magat :-)
Fel 7kor indultam motorral haza az Oktogonrol, kaosz a stadionoknal es az Orsig. Nem volt veszes, de nem lettem volna autoval
Megallt a viz, a felni felet ellepte a viz, kb 300 meteren keresztul. Izgalmas volt, de egyszer le kellett raknom a labam
Sajnalom, hogy nem volt nalam kamera, ritka az ilyen kaosz.[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz -Mosquito- #53242 üzenetére
Nem javasolta még senki.
A Crib motort javasolta valaki, felhívtam, higy hátsó fék takarítás kéne, meg vinnék új betétet..mondták 15k. Ki is estek... Nem új féket kértem.[ Szerkesztve ]
-
-
Ne erőltessétek hidegen ha nem muszáj.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Laraxior
titán
GSX 750F-en is megvan ez a jelenség. Főleg ha hidegebb az idő. Szivatóval indít, beindul, szivató visszatol, gáz húz, leáll Szerintem normális jelenség, ha rajta marad a szivató amíg elér a hőmérsékletet, akkor nincs ilyen. Télen nekem rendszeresen csinálja, ha vissza van tolva teljesen a szivató, húzom, húzom a gázt, de nem megy, aztán visszahúzom kicsit a kart és úgy megugrik, hogy alig bírok megmaradni rajta
*** Dodge Challenger V8 *** HEMI New Year! ***
-
canniball
nagyúr
-
Ferdzsoo
addikt
válasz basel00 #53234 üzenetére
Az hogy a hűtővíz 50 fokos nemigazán lényeges, mert ekkor az olaj jó ha 35 fokos, ami viszont sokkal fontosabb...
vanhogy a víz 90 fokos és az olaj még az 50-et sem érte el... ha olajhőmérsékletet mutat akkor arra hagyatkozhatsz---"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
basel00
tag
igen igen igen pont igy volt nekem is fordulok ki meghúzom pafff
-
vlevi
nagyúr
válasz basel00 #53232 üzenetére
DL-650 is tud ilyet csinálni, nagyritkán előfordul. Nem vagyok technikai szaki, de szerintem ez akkor van, amikor kicsit kezd már bemelegedni a motor, ezért lejjeb veszi az alapjáratot, de van az a rövid időszak, amikor még pont nem jó, és leáll, ha teljesen leveszed a gázt. Első néhányszáz méteren tud ez "vicces" lenni, amikor az első sarkon raknád vissza egyesbe, és akkor böfff.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz basel00 #53232 üzenetére
Attól hogy nem üzemmeleg a motor, a cbf600-am ugyan ezt csinálta. Amíg nem meleg a motor óvatosan a gázzal, 1-2km után nálam is elmúlt anno...
Nemmondom hogy normális jelenség de sok motornál előfordul amik karbisak.
Az injektorosoknál kevésbé..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
basel00
tag
Sziasztok
Olyan kérdésem lenne van egy 2004-s Sv 650S motorom amikor elindulok vele és jobban húzom a gázt akkor előszokott fordulni hogy leáll a motor mint amikor ráadom a gyújtást de csak az elején csinálja amikor már meek vele 1-2 Km-t nem csinálja vagyis eddig nem vettem észre.
Ez mitől lehet??Köszi
-
Doki16
addikt
válasz Bogyó bá' #53224 üzenetére
A kawa nálam alapból kiesett mivel dobfékes hátul. A cbf 500-at meg túlzottan drágának találtam. Szerintem a legjobb alternatíva 500000 Ft-ért azok a GS500-as gépek. Szezon elején amikor nézegettem 2004-es 2005-ös példányok voltak fent ennyiért. [link] [link]
Ha esetleg tetszik neked akkor van ebből idomos verzió is a GS500F: [link] [link]
Ár érték arányba szerintem jó a Suzuki megoldása.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz polimorf #53229 üzenetére
A kilométer-számláló állása egyáltalán nem érdekel, ha a motor rendben van. Ráadásul mivel nem magánszemély, hanem kereskedő árulja, így automatikusan köteles 6 hónap jótállást vállalnia motorikus hibákra (tehát nem a kopó-fogyó alkatrészekre). Szerintem kevésbé cseszhet át, mint egy rafinált magánszemély, akihez nem tudom visszavinni, ha kidőlnek a "csontvázak" a szekrényből...
Az ára meg a két linkelt gépnek teljesen korrekt. Ezért nem értem a dolgot....(#53231) Doki16: valószínűleg GS500-am lesz, mert abból jóval nagyobb a választék. De a Honda meg "motorabb" erősebb, vízhűtéses, és nem véletlenül 12k km a szervizperiódusa, és nem csak 6k km, mint a Suzukinak.
Szerk2: a Kawa dobféke szervizköltségek szempontjából - egy öreg motornál, mert fiatalabbra úgy sem fog telleni - egyáltalán nem hátrány, sőt! Ráadásul az ER5-nek a szelephézag-állítása is csavaros, amihez minden eszköz a rendelkezésemre áll itthon, nem kell szervizbe rohangálni.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #53224 üzenetére
Szerintem két oka van, hogy még megvannak.
1. A kilóméter egy ilyen korú gépnél kizárt, hogy csak 38000 legyen.
2. Sokan az 50 ló miatt nem keresik.(Én is a kevés ló miatt szeretnék gépet cserélni)Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Laraxior
titán
válasz Bogyó bá' #53224 üzenetére
Lehet csak ez az én dilim, de én olyat keresnék ami régóta van egy tulajnál. Sem kereskedés, sem külföldi nem játszik. Itthoni a legtisztább. Kereskedőre eleve úgy nézek, hogy ott minden gyanús.
(#53227) runner 125:
Láncszett cseréről megnéztem a papírt is km szerint fel van írva + dátum. Elvileg még lehet vele menni 10k+ km-t.
Az a gond, hogy lassan 10 éves motor, és nem dőlt el? Nem borult? Nem estek vele? Ez a gyanús. Mert ha van rajta dőlés, már viszem is, de így....
Az enyém 2005-ös, esni nem estek vele, de dőlni dőlt, meg ugye nálam is, véletlenül. Idomon megvan a nyoma, meg a fékkaron. Semmihez sem nyúltam, a fékkar azóta is görbe, de az idomokon még rajta vannak a gyári matricák. De ezen a VFR-en semmi... túl tiszta, ami már gyanút kelt, kombinálva azzal, hogy kereskedés[ Szerkesztve ]
*** Dodge Challenger V8 *** HEMI New Year! ***
-
runner 125
nagyúr
válasz Laraxior #53223 üzenetére
E felől én is érdeklődtem annó. Két dolog tartott vissza, h megnézzem - az ország másik felében van, illetve a szürke színe.
Egyébként készséges volt velem is a fickó, azonnal válaszolt az e-mail-emre, megosztom, hátha hasznos számodra is.
- volt e valaha törve, javítva, fenyezve? Tudomásunk szerint nem -egyébként a jelenlegi állapota is ezt tükrözi
- most található e rajta karc, sérülés? Teljesen szép állapotban nem karcos
- hány tulajdonosa volt eddig? Egy
- hol helyeztek először forgalomba? Magyarország
- esetleg valameddig vezetett szervizkönyv van e hozza? Igen van --vezetve
- gyari extrák alatt az ABS-en kívül mit ért? ---
- var e bármilyen szerviz jelen állapotában a motorra? (Olajcseren kívül) Ige van ---Legutóbb a Lánc -Új --első ,hátsó fogaskerékAnnyit hozzátennék, h nem gyári komránysúlyok vannak rajta, szóval könnyen lehet h egy kisebb csúszka volt vele.
Ha tetszik menj el, próbáld ki, szerintem korrekt az ára, jövőre 10 éves lesz, hiába tartják jól az árukat a VFR-ek, azért van belőle kínálat bőven.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Laraxior #53223 üzenetére
Meg aztán most nézem,hogy ez nettó idióta ember. A gyári szervizkönyv szerint, semmi baja... 5mm-nél a féktárcsának.
Persze ami elve benne volt fékbetét szar, amit én vittem az is szar, de amit ő tud(12k-ért), tárcsával(40k) együtt beletenni, na az fasza , profi. k-ért
[ Szerkesztve ]
-
-
pityaa23
senior tag
válasz Bogyó bá' #53217 üzenetére
Mesélte az oktatóm, hogy amikor bevezették a 21-ről 24 éves korhatárt a nagy A-ra, rengetegen meg akarták csinálni gyorsba a jogsit. Októbertől asszem November közepe vagy végéig amíg van vizsga, lenyomott 28 motorost és mindnek sikerült. Már a kollégáihoz írta, hogy náluk motoroztak, mert ugye nála nem lehetett ennyit menni. Volt egy hosszabb szünet nálam is, a kresz vizsga és az első tanfolyam között, de csak mert én voltam az egyetlen motoros bevártunk még pár embert, onnantól nagyon gyorsan megy a dolog. Viszont neked van már motorod, tudsz addig is menni. Nekem ez lesz a leghosszabb két hetem, már ha sikerül a vizsga holnap, hogy kivárjam míg kézben a jogsi és hazahozhassam a motort.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Laraxior #53223 üzenetére
Ugyanez a dilemma: ezek legalább fél éve fent vannak (akkor kezdtem el motorokat nézegetni, tehát lehet sokkal régebben is), szemre (elő vagyok fizetve a HD-képmegjelenítésre, tehát jól látom a gépeket) hibátlannak tűnnek, nem is drágák, sőt, mkivel ráadásul mindkettőtt kereskedő hirdeti, tehát fél év szavatosság is jár hozzájuk, mégsem kellenek a kutyának sem: [link] és [link] Beszéltem telefonon mindkettővel, szerintük a festés a gépeken gyári, tehát "amit látok, az van", nincs eltitkolt bukásnyom, a Honda tükre meg csak a Németországból hazatrélerezés miatt lett levéve, természetesen hiánytalanul megvannak. Mi lehet velük a gáz? Ugyanennyi pénzért (a honosítás költségét is beszámítva) sokkal öregebb, sokkal lefosottabb gépeket meg pár nap / pár hét alatt elvisznek.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Laraxior
titán
Ezzel mi nem stimmel? Tavaly is bent voltam megnézni, akkor 1,6 millió volt, idén levitték 1.42-re, megint bementem, készséges volt az ürge, indítás után egyből kérdezte, megyek-e vele egy kört, egy kurva karc nincsen rajta, forgalmija is rendben van, oké a gumik régik, de még bírják, most meg 1,349 millió.
Anno nem engedtek egy fillért sem a kiírt árból...
Régebben volt itt helyben is szervizelve a kis füzete szerint, komolyan nem értem.
Tetszik a motor, simán bevállalnám, de nem vagyok benne biztos, hogy minden oké vele, elég jó az ára és még mindig ott van...(#53222) V.Stryker: Találkozz GSXF-es arcokkal nézd meg az övükét, hogy milyen állapotban van. Az enyémben 3szor annyi km van, de még sosem volt se bontva se cserélve a láncon és a fékbetéten, olajokon kívül.
[ Szerkesztve ]
*** Dodge Challenger V8 *** HEMI New Year! ***
-
V.Stryker
nagyúr
válasz polimorf #53218 üzenetére
Persze, ezzel én is így vagyok. A haverom is mesélte,hogy nála a szerelő 18ezernél akart vezérműláncot cseréltetni. Végül 120ezernél cserélt és még akkor is ráért volna.
bogyo112: Persze. De eddig kétszer volt nála a motor és amihez hozzányúlt, ott a környéken valami kuka szerinte. A gyanús az, hogy ma azt mondta, ami feltűnt, hogy "hozzam el állapotfelmérésre és biztos mond 4-5 dolgot amit cserélni kell". B+, még meg se nézted, ember...
Doki16: Be ám, hogy donorként nyomom. Rövidnadrág, sportcipő
-
-
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #53219 üzenetére
Én a fékcsőről beszéltem. Nem a féktárcsáról, az rendben van, hogy figyelmeztet a balesetveszélyes tárcsára.
De a fékcső attól, hogy még gyári lehet jó.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Polemius
senior tag
válasz Bogyó bá' #53210 üzenetére
Érdemes nézegetni folyamatosan a kínálatot, főleg két okból:
Látod, hogyan mozognak az árak az általad kinézett kategóriában, másrészt meg látod, melyik motorok "ragadnak bent", és nem viszik el hónapok (némelyiket évek) alatt sem. Na, azokkal valami biztosan nem stimmel, így amikor tényleg vennél, eleve kihagyhatod őket. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz polimorf #53218 üzenetére
Ha fékjavításon van nála a motor, és már most határértéken van a tárcsa, akkor az a minimum, hogy szól, nem? Aztán majd az ügyfél eldönti, hogy mer-e így tovább motorozni vele, vagy sem... Akkor volna felelőtlen, ha nem szólna.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
polimorf
tag
válasz V.Stryker #53209 üzenetére
Valószinüleg az én gépem fékcsövei is még gyáriak, meg még sokminden rajta, de a szerelőm még soha nem mondta, hogy cserélni kéne. Mindig csak azt cserél amit mondok, meg amit tényleg nagyon muszáj.
Szerintem a szerelőd madárnak néz Téged, és megpróbál lehúzni ahol lehet.
A féked meg ha új akkor előfordul, hogy eleinte picit nyúlósnak tűnik, de ha bekopik akkor újra jó lesz. Nem kell neki sok max 50 km.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz pityaa23 #53215 üzenetére
Én május elején jelentkeztem tanfolyamra, június másodikán volt a KRESZ-vizsga, aztán 5 óra rutin, majd múlt hétfőn rutinvizsga. Azóta egy percet sem motoroztam, pedig nekem csak összesen 5 órát kellene mennem a forgalomban....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
pityaa23
senior tag
válasz Bogyó bá' #53210 üzenetére
Én június 9-én ültem először motorra, 2 hete csütörtökön volt a rutin, holnap meg a városi lesz. Nem szaroztunk. És ez komplett A tanfolyam, 10 rutin 26 város. Ebből volt kb 8 rutin, 5 város. Igazából nincs is mit húzni, a motort tudom kezelni (már amennyire kell egy vizsgához, első motor), itt már csak a figyelmetlenségen bukhatok el, B-s jogsi van már 12 éve lassan. Remélem tudok valamit aludni a vihar miatt mert fél 5 kor ébresztő és épp csúcsforgalomban lesz a vizsga, jó volna tiszta fejjel nekivágni.
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz -Mosquito- #53206 üzenetére
Az ország nagy része továbbra is piros...
Amúgy jól hangzott volna, ha tegnapra tervezed be (egyrészt én nem vagyok olyan hárdkór mint te, esőben nem motorozok, másrészt a ma du. sajna nekem amúgy sem jó).bogyo!
Nem sieti el a dolgot az oktatód... Az enyém amint megvolt egy vizsga már mondta is a következő gyakorló-időpontot. De nézd a jó oldalát: így tuti maradsz az eredeti tervnél és szezon végére hagyod a vásárlást.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Doki16
addikt
-
Bogyó bá'
nagyúr
Az oktató az előbb közölte telefonos kérdésemre (mármint hogy mikor kezdjük végre a forgalmat gyakorolni), hogy ezen a héten meg a jövő héten nem ér rá, utána meg egy hétig megy nyaralni. Erre én közöltem, hogy mire hazaér, addigra meg én megyek el motorozni Erdélybe a Csótánnyal (ismét Laci barátommal kettesben), mivel ugye más motorom nincs. Innentől kezdve marhára nem érdekel az egész motorvásárlás téma. Augusztus legvégére talán lesz jogsi is a kezemben, akkor meg már inkább megvárom a szezon végét az olcsóbb gépekért, nagyobb választékért, jobb alkupozícióért. Szóval részemről egyelőre az egész téma hanyagolva nagy ívben...
Mondjuk amúgy sem izgi annyira, mert sajnos a pénzem sem jött össze rá. Romot meg inkább nem vennék...
(#53211) Laraxior: itt vidéken nem olyan egyszerű, meg amúgy lehet hogy nem is akkora baj (igen jó oktató). Már kezdek lehiggadni, belenyugodni.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
V.Stryker
nagyúr
Ááááá k.rva ideg vagyok!!!
Ma elvittem a szerelőhöz a gépet, vettem új fékbetétet amennyire tellett a pénzből, hogy a nyikorgó hátsó féket tegye rendbe takarítsa ki. Ez az a szerelő, aki a láncot is csinálta. A crib motorosok 15ezret mondtak szerelésre, ez 5k-t + egy flakon féktisztító ára.
Jól megcsinálta, DE már megint kezdte. A hátsó féktárcsa is kuka, mert 5 ezreddel vékonyabb a határértéknél. Tolómérővel kereken 5mm-ert mértem, nem tudom igaza van-e....
Aztán beszéltünk, mondta hogy ezekre azért időszakosan költeni kell amit tudok én is, de hogy ha elhozom egy állapotfelmérésre biztos talál még 5-6 dolgot amit cserélni kell! Meg az apád f.szát... És már mondta,hogy látja a fékcsövek is eredetiek, meg még mit tudom én...
A hátsó fékre meg mondtam,hogy idén még ez lesz, örültem,hogy ezt a Ferodo Platinum betétet is most meg tudtam venni, amit persze leszarozott. De hogy ha elesem akkor az mekkora kár ha jobb, meg ha a bal oldalra esek. Amúgy is donornak öltözve motorozok...se csizma, se nadrág nem volt rajtam, melóból jöttem a motorért, légvonalba 100 méterre van tőlünk...Szóval csak felidegesített.
De a fék jó, nem nyikorog. De mintha nyúlós lenne, hiába taposom, nem blokkol be a hátsókerék...normális új betétnél?
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #53192 üzenetére
Én - tősgyökeres, kisvárosi vidékiként - kocsival is annyira élethalálharcnak érzem a pesti közlekedést (sajnos nem T-72-vel járok, csak egy kis Yarissal), hogy a "munkahelyem" (Soroksár) és egy tetszőleges észak-pesti cím között az M0-ást találom mindig a legcélravezetőbbnek....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
nagyúr
válasz Genesistibi #53201 üzenetére
Hogyne lenne jelentősége! Így azonnal világít, hogy melyik évben jár le a műszaki.
(És ha jobban megfigyeled, annak is van jelentősége, hogy hogyan ragasztják fel:
lásd még óramutató, és hónap összefüggése...) Szóval a közegnek egy pillantás,
rögtön tudja, hogy most egy lejárt műszakis motor, vagy autó közlekedik előtte.Most így fejből ezekre "emlékszem":
2014: narancs
2015: piros
2016: kék
2017: sárga
2018: zöldAztán lehet, hogy 2019-től megint a narancs jön, elnézve ezeket a képeket.
-
HSM
félisten
válasz pakriksz #53199 üzenetére
Persze, azokon nem lehet segíteni, akik szánt szándékkal viselkednek így. De arról nem vagyok meggyőződve, hogy ők lennének többségben, a saját tapasztalataim nem ezt támasztják alá.
Pl. főúton jövő megadja nekem a "jobbkezet", vagy aki a STOP mögül hajt át körülnézés helyett sem hiszem, hogy leszarásból kockáztatja a saját bőrét is. Vagy aki behajt a szembesávba, mert nem tudja értelmezni a kikerülés iránya táblát, és még sorolhatnám.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Kuponkunyeráló
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Torrent meghívó kunyeráló
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Okos Otthon / Smart Home
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest