- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Egy újabb érdekes eset [Update HSZ-ben]
- Sony UBP-X800M2 régiómentesítés
- Az elfelejtett kiberfegyver
- Fogadj örökbe egy szervert, avagy hogyan építsünk otthoni labot II. (Avagy miért
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #139768 üzenetére
Sztem is érezhető a friss olajjal a difi.
Van, hogy hallható is. Ezt én, leginkább a benne lévő olaj allapotnak tudom be. A friss olajnak a tulajdonságai, képességei maximálisak.
A csere periódus végére ért olaj már nem tudja ugyan azt a szintet.Az olaj csere után, egy ideig érezhető.
Azért az olaj sem egy statikus eleme a motornak.
Sőt a legnagyobb gondja a faradas, koszolodas.
Tehát tönkre megy. Mi ezeket az eltéréseket érzékeljük az új és használt olajjal működő motor között. Meg a régi fekete és büdös.
A többi a laborosok tudományaA legdurvább a peugeot manuális váltó olajcseren érződött. Olyan lett, mintha minden csuklo pont és a bovdenek szorulnának. Kb 700km és elkezdett lagyulni, és 1500 km környékén, olyan lett mint előtte Két olajcseren vagyok túl.
Merci automata váltó olaj .Olajcsere után egy másik autó érzetet adta.
Ugyanazon motorban több olajat cseréltem, és az olajok nem futottak 500Km-t.
Tudom, környezet szennyes , és valóban az.
De kimerem jelenteni vannak eltérések a valto erzetben, és a motorból hallható zajokban.3800+
Sztem semmi extra, hamarosan megváltozik.
Sztem normális a tapasztalt jelenség.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest