Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz Topiccsendőr #139768 üzenetére

    Sztem is érezhető a friss olajjal a difi.
    Van, hogy hallható is. Ezt én, leginkább a benne lévő olaj allapotnak tudom be. A friss olajnak a tulajdonságai, képességei maximálisak.
    A csere periódus végére ért olaj már nem tudja ugyan azt a szintet.

    Az olaj csere után, egy ideig érezhető.
    Azért az olaj sem egy statikus eleme a motornak.
    Sőt a legnagyobb gondja a faradas, koszolodas.
    Tehát tönkre megy. Mi ezeket az eltéréseket érzékeljük az új és használt olajjal működő motor között. Meg a régi fekete és büdös.
    A többi a laborosok tudománya :)

    A legdurvább a peugeot manuális váltó olajcseren érződött. Olyan lett, mintha minden csuklo pont és a bovdenek szorulnának. Kb 700km és elkezdett lagyulni, és 1500 km környékén, olyan lett mint előtte Két olajcseren vagyok túl.

    Merci automata váltó olaj .Olajcsere után egy másik autó érzetet adta.

    Ugyanazon motorban több olajat cseréltem, és az olajok nem futottak 500Km-t.
    Tudom, környezet szennyes :) , és valóban az.
    De kimerem jelenteni vannak eltérések a valto erzetben, és a motorból hallható zajokban.

    3800+
    Sztem semmi extra, hamarosan megváltozik. :)
    Sztem normális a tapasztalt jelenség.

Új hozzászólás Aktív témák