- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Egy újabb érdekes eset [Update HSZ-ben]
- Sony UBP-X800M2 régiómentesítés
- Az elfelejtett kiberfegyver
- Fogadj örökbe egy szervert, avagy hogyan építsünk otthoni labot II. (Avagy miért
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #139767 üzenetére
Az ugy van, hogy en semmit nem veszek eszre olajcserenel, es csinalok parat naponta. De a sajatjaimnal sem vettem eszre soha semmit. Meg a magan meloimnal, ahol mindenfele szart beleontok mindenfele motorba, nem csak egy fajtat, mint a munkam soran.
De ennyi otthon olajat cserelo ember nem tevedhet, mivel ok sokan vannak, en meg egyedul.
Papiron szabad kulonbsegnek lennie, mivel nem ugyanolyan api es jaso besorolasuak az olajok, amiket beleontotok, (altalaban azt se tudjak az emberek mit ontottek bele, es milyen volt elotte) es altalaban a legtobb hang (csattanas 1 ben) es kuplung mukodes beli kulonbseg az nem az olajtol van, hanem annak homerseklete miatt.
Legalabbis amit azonnal az olajcsere utan eszrevehetsz. Vagy a viszkozitassal van kapcsolatban, ami leginkabb a homerseklettel van kapcsolatban. Persze ha vmi motul 5100 ast ontesz bele mondjuk egy 300v helyett, azt erezni fogod ugy, hogy melegen is csontosabb a valto, mivel hatalmas a besorolasbeli kulonbseguk, de hogy szebb a hangja, vagy a jarasa?
Egy 30 as helyett 50 est ontesz bele es kussol a motor, mert rohadt suru. Ezt meg megertenem. De ugyanolyan viszkozotasut ontesz bele, ami belevalo.Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest