- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- New Game Blitz - 2025
- Digitális Állampolgárság Program
- Notepad++
- Android másképp: Lineage OS és társai
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hugi0 #133303 üzenetére
Mint korabban irtam, a 65 fokkal nincs baj. En ugyanezt tapasztalom hidegben, bar 50 fok ala nem szokott menni. Es ezt furcsallom is, de nekem nem 250 es motorjaim vannak, tehat azok joval tobb hot fejlesztenek.
Lehet nincs semmilyen hiba, es ez ilyen. Nem tudom.
A hutot takard le tovabbra is, de semmilyen modositast ne csinalj a hutorendszerben. Ha nagyon aggodsz, telire rakj bele 30 as olajat 40 es helyett.Explosión de dos tiempos
-
fattyu
veterán
válasz hugi0 #133303 üzenetére
nálam a gsxr csinálja azt hogy hidegben nem megy 70 fölé normál közlekedésnél. de hidegen meg nem akarom küldeni. na eléri 6-8 km kíméletes melegítős haladgatás után 70 fok. megállok 2-3 perc állás játszok kicsit a gázzal 90 re felmegy, onnan meg erezd el a hajam és 85 fokon stabilizálódik mondjuk ott már azért nyél gáz és nem esik 10ezer alá. nekem ez bevált de ehhez persze kell az én közlekedésem
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hugi0 #133271 üzenetére
Amennyiben rendesen zar is, akkor a termosztattal ne foglalkozz.
50 ala el nem tudom kepzelni hogy lemegy ugy, hogy azt mondtad, mar letakartad a hutot.
Ezeket a megoldasokat oedig felejtsd el, hogy elnyomsz valamilyen vizcsovet. Meg a hibat sem tudjuk.
Biztosan nem az van, hogy melegebb eghajlatra szantak.
Vazszammal en nem tudok mit kezdeni, hacsak nem ducati.
Nyaron a ventinek kulon hokapcsoloja van, nem ugyanarrol szokott menni, ami a muszerfalba megy, tehat biztosan nem fott volna meg a motorod. Es azt latnad rajta, hogy jonne a viz a kiegyenlitotartalybol.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hugi0 #133252 üzenetére
Ket lehetoseg van. Vagy rossz a vizhofokmerod, vagy a termosztatod.
65 fokkal ilyen hidegben nincs baj, de ahogy kiveszem a fogalmazasodbol 45 fokra nem ment le a viz homerseklete, csak feltetelezted, hogy le fog menni. 7000 nel tobb hot is fejleszt a motor, szerintem nem megy le 45 fokra. 65 fokosan hasznalom en is az egyik motoromat, ilyen hidegben az sem tud annal jobban felmelegedni. Ezert megallni motorral nem kellett volna.Meg kene nezni a termosztatot, hogy normalisan mukodik-e.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
-
Somatom
veterán
válasz hugi0 #132309 üzenetére
Egyértelműen légrugós. Hátul bevett szokás az ilyen építéseknél. HD -khoz KIT -ben lehet kapni ilyen levegős ültető szettet. A menet közbeni képen látszik, hogy sokkal nagyobb a távolság az ülés alja és a gumi között, mint az álló képen. A távolságokból úgy tűnik, hogy az elejét is kiemeli, ami viszont egyáltalán nem megszokott megoldás.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
addikt
válasz hugi0 #131825 üzenetére
nálam is. nem mintha valami nagy szakértő lennék, de nem tökmindegy, hogy ki hogy töri össze magát. lehet így is meg úgyis kanyarodni. mennek az oktatások. a dodor valamilyen technikát preferál a másik banda meg másmilyet. nem értem miért kell ebből ilyen felhajtást csinálni.
:)
-
-
csongi
veterán
válasz hugi0 #130995 üzenetére
Kieg!
Szelepsapka.
Ezt is a környezetvédelem szülte. Nyugaton meg is büntetnek, ha világít. Itthon is szabályba van foglalva, csak senki nem foglakozik vele.
A szigorúbb rendszerek, el sem fogadják egy más gyártó termékét, és el sem indul az autó, ha nem működnek a nyomásérzékelők. -
csongi
veterán
válasz hugi0 #130995 üzenetére
1000Ft os üzemanyag ár mellett sztem erősen változni fog a helyzet.
Meg vannak és lesznek a kényszerítő elemek.
A kötelezőbiztosítástól, az állami kedvezményeken keresztül.
Nem temetem, de az idő ketyeg. A legnagyobb nyomást a környezetvédelem teszi rá.
A robbanó motor által kiadott gázok csak egy gond.
Globálisan nézve a karbon semlegességhez, az energia hasznosítás technológiája érte el a határt. NAgyon sok olaj termék használódik egy belső égésű motor élettartama alatt.
És a beletett km-el és idővel ez fokozatosan növekménnyel jár.
Főleg a városi járművek amil nagyon xar helyzetben vannak -
Micsurin
nagyúr
válasz hugi0 #130995 üzenetére
Hát ha szeretnéd beindítani az autót és nem csak gyújtáson nézni a hiba üzeneteket akkor igen, fontos.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Biqci
aktív tag
válasz hugi0 #127250 üzenetére
Nem is tudom. Létezhet olyan, hogy az egyik legnagyobb, ha nem a legnagyobb német motoros shop hamis terméket áruljon? Szerintem ha ez így van, már rég beperelték volna őket. Ez itt van Európában, nem Kína, ahol tényleg bármi előfordulhat...
etnies: ja tényleg, sorry, mostmár beugrott. Eddig csak annyi volt meg, hogy valakinek baja volt valamelyik olajozóval, de semmi konkrét. Most már tiszta
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
hugi0
őstag
válasz hugi0 #127161 üzenetére
Ezt mashogy fogalmaznam:
" mert a fogak kikopottan nagyobb tavolsaguak mint az uj lanc csapjai."
Nem a fogak tavolsaga not meg, hanem a fogak kozt levo "hezag" nagyobb.Mertem mar 15 szemnel 4.2mm-es elterest, uj es hasznalt lancon.
120 szemes lancnal ez mar 25mm folott van.[ Szerkesztve ]
"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
KuZo
tag
válasz hugi0 #126148 üzenetére
Jah, nem gondoltam, hogy csak úgy felcsapatok rá. Csak olyan jó lenne így szezon elején ilyen helyekre eljutni és forgolódni kicsit. Már régebben is írtam, hogy jó lenne egy bérelhető hely ilyesmire, mert a tanpályákra nem engednek fel, tréning meg ugye nincs vagy az oktatással együtt jóval drágább móka. Így például a 4 napos hétvégén megint Aldi parkolózom majd, ha jól gondolom..
-
nagyúr
válasz hugi0 #125926 üzenetére
Befért simán.
Landport akkut vettem, ez volt raktáron a helyi Kaufferben.
Nagyjából egy óra volt az akku csere a CBF500-on, úgy hogy megkérdeztem előre márkatársakat hogyan kell csinálni. Elég sokat kellett bontani hozzá, azt hittem jóval egyszerűbb lesz kiemelni az akkut.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hugi0 #124693 üzenetére
Pl a felszint olajoknal (amik alacsonyabb api besorolasuak, mint a 7100), akar az 5100 assal nehany motor tipusnal extra melegben, vagy nagy tempo utani magas olajhomersekletnel akadozo valtora panaszkodnak, vagy nehez ures kapcsolasra. Ez 7100 asnal nincs jelen, igy mondhatjuk, hogy tobbeknek jo tapasztalata van vele.
Ez nem kenesi kepesseg, hanem valoszinuleg viszkozitasstabilitasi kulonbseg. Tehat ettol sem fog tonkremenni semmi, nem mutatja az olaj kenokepesseget.
Forras van, de tul regi, azota az etanolos tuzeloanyagok miatt tobbszor valtoztattak azokat az olajokat, amikkel a teszt keszult.Mivel jelenleg a motul gyartja a piacon elerheto "legjobb"* olajat, a 300v-t, ami tulteljesiti az api szabvanyt, ezert tobbek osszekotik a marka osszes termekevel, igy nepszeru olaj.
Amugy api besorolasa nem rossz, igy egy eleg jo olaj. Csak az api besorolas all rendelkezesunkre, hogy kulonbsegeket tegyunk ket olaj kozott. Erzekszervek erre alkalmatlanok.*
Epp mi a cel, mi a jo. A legjobb ha a legtobb loerore es legnagyobb alkatreszvedelmre van szukseg. Ehhez az adalekokkal a surlodascsokkentes iranyaba mentek el. mivel eszter bazisu, savakbol es alkoholokbol allitjak elo, ami reverzibilis folyamat, tehat ezekre bomlik le, pl ha tul sok viz kerul bele. Pl hidegben kis tavok, vagy teli inditgatas soran. Igy nem elonyos hosszu tavon motorban tartani, es emelle meg draga is.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
GTVili
tag
-
Micsurin
nagyúr
válasz hugi0 #124021 üzenetére
Köszönöm!
Skwal mennyire szellőzik?
Egyébként csak azon agyalok mivel tud többet a D-Skwal 2 mint a Ridill... a kapott Pinlockon kívül. Mivel mindkettő APC héjas, sharp teszt azonos, D-Skwal 2 hátulján ugyan vannak szellőzők de haverom 2 szezon tapasztalata alapján mondja, hogy semmit nem érnek. De legalább az állon lévő szellőzőt is becsukja a szél 140 felett...Azért pedzegetem mert eddig a próbáld márkák típusok közül a HJC (IS, C70, i70 szériák) és a Shark-ok voltak ténylegesen kényelmesek a fejemen.
És mivel a PS5(majd karácsonyra ha lesznek már bundle csomagok) témát elengedtem egy időre így belefér tavasszal a kabát + sisak is.-----
Kozmáékon kívül van még ajánlottabb szaki pesten?
Dunakeszin az ex-apriliások elhajtottak a búsba..., kicseréltem a tömítéseket a két karbiban és megkérdeztem mennyi lenne egy szinkron + szelephézagolás erre közölték csak akkor hajlandóak szinkronizálni ha ők is kicserélnek benne mindent(felújító készlet) mondván csak akkor tudnak róla megbizonyosodni, hogy valóban jó lesz...madár.persuader Pont ezt írta az egyik kommentelő amit a végén írsz. Ez ténylegesen valid, hogy a kifelé ható erő visszatolja a dugattyúkat a nyeregbe? Ilyenkor lenne idő pumpálással visszanyomni őket vajon? Vagy 2-3 rápumpálás nem elég egy ekkora rendszernek?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz hugi0 #123695 üzenetére
Eleve van fent cső szóval adott a dolog de épp ez az, mivel sok eltérést nem látok funkcionalitásban a Heedről meg szintén tudjuk, hogy megfog egy egy kisebb / szerencsésebb perecelést (a fennlévő feltehetőleg Hella / német eredetűről semmit nem tudunk még nem volt aki odaverte tisztességesebben és kevés is van belőle mivel eleve csak a németből behozottakon találtunk eddig ilyen bukócsövet) így megérheti a csere pusztán esztétikai alapon is.
Csak az alsó felfogatási ponton filózok vajon melyik a szerencsésebb, elől a vázhajlat vagy hátrébb.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
norbert1998
nagyúr
válasz hugi0 #123636 üzenetére
(Co) Ez erősen energiamix-függő. Lehet teljesen zölden is közlekedni a megfelelő földrajzi helyen elektromosan, illetve azért a szénerőműből talán nem ütteti ki a jobbágy a DPF-et, EGR-t
Sőt, rá lehet fogni, hogy a fission is egész ződ, még némi elonmuskozás és szerintem kilövik a használt cellákat a napba, vagy akármi, de a Co-nál maradva, az nem termel olyat.
Az aksit újra lehet hasznosítani (de még nincs rá igény, azért nem teszik, nem azért, mert nem lehet).Autóba én teljességgel el tudná képzelni a villanyosságot. Egy új Zoé, Kona, Leaf bőven elég lenne mindenre. Vezettem már Zoé-t, teljesen más világ, mint egy francia dízel
Motorba meg nyilván marhaság. Lehet 10 millióért kurvajó Zero-kat venni, csapatni az erdőben, de a balatonra már nem jutsz el vele, onnantól meg hagyjuk egymást. A robogó más téma, mindenkinek is elektromos robival kéne járnia, aki 125 vagy alatti robiban agyal városban futkosni. Élményt azok úgysem adnak, és messzire se mennek velük nagyon. Sőt, meg merem kockáztatni, hogy az elektromos sokkal fun-abb, mint a belsőégés, alapozva ezt a SuperSoco-ra és a Surron-ra, amiket próbáltam már. Persze ez mind az én fejemben van így, de talán nincs messze az igazságtól.[ Szerkesztve ]
-
MutantZombie
tag
válasz hugi0 #123621 üzenetére
Végül is jogos. Mikor beírtam már átfutott az én agyamon is, hisz az adott behajtani tilos táblán nem látszik a kiegészítő táblán motor, az meg úgy is felülbírálja az útburkolati jeleket.
Csak az a +2km esőben nem olyan élvezetes, így titkon bíztam benne, hátha:-) Na mindegy.Ha válaszolsz a kérdésemre vagy segítesz bármiben, akkor köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hugi0 #123501 üzenetére
Brembo M4 vagy M50.
A korabbi kerdesedre valaszolva, a japanok biztos szetszedtek olasz motort, es tudjak mit hogyan kell csinalni.
Mindenki mashogy kozelit egy problema megoldasahoz. En most csak a sportmotor szegmensrol beszelek, ott van talasztalatom, a tobbi nem igazan erdekel.Nem a fogyasztoi tarsadalomra fognam.
A karterszelloztetest az rn22 nel megoldjak, ugy, hogy veszel egy YEC csomagot a motorod melle amiben van egy plusz kaniszter az olaj levalasztasara, de ez csak versenyhasznalatra van. Biztos teszteltek a motort, akkor lattak, hogy a vevok 99.9% -a nem porgette a 182 loeros motorjat kozuton 13500 ig, es a problema nem lepett fel, nem volt olaj a legszurohazban, a szelepen a lerakodasokat nem latja a tulajdonos, nem okoz problemat a mindennapi hasznalat soran. Ha versenyezni akarsz, akkor meg vedd meg melle a kitet.
Ugyanigy a futomu es fek. Utcara van minden megcsinalva mivel hiaba sportmotor, utcan hasznalja mindenki.
Az olaszok megint maskepp allnak hozza, nagyobb hangsulyt fektetnek arra, hogy normalis fek-futomu legyen egy sportmotorban, es ilyen kaliberu aprobb hibak, amik a fordulatszammal kapcsolatos, ne lepjen fel. a tobbi annyira nem erdekli oket. Egy csomagot kapsz, amivel altalaban ki tudsz menni a versenypalyara atalakitas nelkul. Cserebe mas problemakkal fogsz talalkozni.
Erre ertettem, hogy mindegyik mashogy szar.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
bacus
őstag
válasz hugi0 #123494 üzenetére
pedig egyszerű lenne sztem a megoldás, nem engedné berögzíteni a kevesebb km-t, mondjuk ahhoz csatolni kell egy írásbeli kérelmet, hogy óracsere volt, vagy egyéb nyomós ok, ezt valaki jóváhagyja és akkor rögzülhet. A felületen pedig kellene látszódni még két adatnak, cserélt óra km állása(i), össz futás km (ami az előző órák összesenje plusz a mostani óra..
Persze ha szándékosan csinálták meg így, akkor rendben van.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz hugi0 #123001 üzenetére
Arra figyeljetek, hogy ehhez FÉM szelep kell. Sokan beszereztek ilyet a v-strom klubban, ott is szóltam, hogy Garmin kezelési útmutatójában külön figyelmeztetés van erre vonatkozólag, de nem mindenki vette komolyan.
A szelep gumi teljesen elnyíródott pár száz km-en.. Nem játék, mert nagyon gyorsan leereszt, pár mp alatt amit egy 100 km/h tempónál már nem könnyű megfogni egy hátsó esetében sem.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
orion1025
őstag
válasz hugi0 #123002 üzenetére
Ez nem 14/12, az túl kicsi lenne.
Önsúly passz, gyárilag 45kg, de csak a váz maradt az, kicsit szabdosva lett ő is, lényegében egy full épített motor. Velem teljesen jól megbírkózik, 80kg vagyok, de erősebb rugót is kapott. A dobfék brutális, féltem is tőle eleinte miként fog szuperálni, de jobb a fékhatása, mint a nagyon a brembo tárcsának.... Közúton ritkán használom, nem is az az ő pályája. Kanyargós csapákon, erdőben, földesúton szerintem hatalmas menni vele, néha halálos is amikor meglódul. Ilyen helyeken sokkal fürgébb, mint a nagyobbik motorom, azzal ilyen helyeken nagyon gagyi közlekedni, mert egy dömper hozzá képest, az inkább aszfalton futkozni jó, hasztalan gép, pont mint a BMW terepjárók.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
#31733248
törölt tag
válasz hugi0 #122949 üzenetére
Nekem Heidenau K66 a téli gumim a robogómon (Honda SH300), legutóbb a Honda Dreamnél a gumicsere 20 ezer forintba került. Jó gumi, elégedett vagyok vele, érezhetően gyorsabban melegszik a nyárinál, ez a legfőbb erénye. A fagypont körüli hőmérsékletek elmúltával viszont nem érdemes fent hagyni és nem elsősorban a gyorsabb kopás miatt, hanem azért, mert érezhetően nem tapad úgy, mint a nyári. Amivel a robesz amúgy érezhetően jobban földe áll, mint az előző, tehát nem 1100-as Africa Twin a gyári gumijával.
-
bacus
őstag
válasz hugi0 #122797 üzenetére
"filmretege minden bizonnyal vekonyabb lesz."
én nem is raktam bele 5W30-t. A hideg indításnál egy autónál minuszokban nagyon sokat számít, tipikus japán autóknál már láttam, hogy 0W20 volt az előírás, illetve odaírták, hogy milyen üzemben. (hosszú autópályaüzemben jó volt az 5W-s olaj)
"Azt tudom, hogy nyaron csak 1x kapcsolt be a ventillator, amikor az autosokkal egyutt araszoltam."
A termosztát nem véd a motor túl melegedése ellen !!! A túlhűtéstől viszont igen.
A termosztát meghibásodása illetve, hogy mit okoz, az attól függ, hogy milyen állapotban hibásodik meg, ragad meg.
Zárva van, akkor a motor nem hűl, még fel is forrhat, ha viszont nyitva van (vagy ki is veszik, gyakran csináltuk ezt régen skoda, dacia időben), akkor lassan, vagy egyáltalán nem éri el az üzemi hőmérsékletet a motor, ezzel megnő a kopás, a fogyasztás, stb.
És persze van a "nem bele való" hőértékű, ami későn nyit vagy korán nyit..., ami nem rossz, hanem nem oda valóSajnos a motorok többségén nem látni a hőmérsékletet, illetve annak az ingadozását. Pedig a termosztát működése egy rendes analóg hőmérőn jól leolvasható volt.
Normál felmelegedésnél zárva volt, majd nyitott, de a nagy hűtőkör ráengedésekor lezárt, majd megint nyitott, a műszeren ez látszott, ahogy szépen beállt a megfelelő hőmérsékletre.
Ma már talán autókon sincs ilyen.zgospel: nem titok, de nem publikus !
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hugi0 #122784 üzenetére
Gepkonyve szerint rakhatod bele.
Sztm nem lesz vele problemad, uvegelni ugysem szoktad. A melegoldali alacsonyabb viszkozitas miatt a hidegoldali is lejjebb megy, azonos jeloles eseten is.
Kisse alacsonynak tunik az 50 fok. Ha hideg idoben ez a max, akkor vagy a hofokmerot, vagy a termosztatot meg kellene nezni.Explosión de dos tiempos
-
csongi
veterán
válasz hugi0 #122784 üzenetére
Felesleges. Nem lesz jobb. Maradj az előírtnál.
Vagy ez a tervezett üzemi hőfoka a gépnek, vagy hamar nyit a termosztátod.
De a 75fok, nyitott idommal, és plusz 5fokba nem rossz szerintem.
Nyári melegbe városba biztosan lesz az melegebb is, egy ércesebb szupermoto mód használatkor.Ahogy elnézem az elrendezést, és a blokk mérete sem kicsi a kép alapján a 250ccm-hez képest.
[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz hugi0 #122784 üzenetére
Mire kell megoldás? A számok jelentését az olajon tudod? A W előtt a hidegre vonatkozó adat, utána meg a melegre. Ez a skála minél szélesebb, annál több hömérsékleten megfelelő az olaj. Ha sokat motorozol (és hidegen indítasz) akkor a 10W helyett érdemes lejjebb menni, mert az 5W segít, de ha a most használt olajad tudja a 40-t melegen, akkor nem lesz nála jobb a 30-as! Viszont ronthatsz vele.
A Dl650-be mikor eljött az olajcseréje, a motorszerelőket oktató motorszerelő barátom tanácsára kipróbáltam az Ani 10W60-t, és utána már CSAK azt használtam. Pedig a v-strom első generációja se volt soha túlmelegedve, pl az olajhűtőt a későbbi modellekről levették, mert nem volt rá szükség. A barátom is használt ilyen olajhőmérőt és alig megy fel 60 fok fölé még nyáron is, télen meg 40 fok körül mozgott, ezért pl a 2005-ös évjáratú modelljét átalakította a későbbi modelleknek megfelelően olajhűtő nélkülire. (az olaj itt a vízhűtőben kapott egy külön kört, így hamarabb felmelegedett és egyenletesebb volt az olaj hőmérséklete.
Az előzőleg használt olaj 6e km után (pedig szerintem motul 10w40 volt) nem látta el jól a feladatát, pl a váltó eléggé recsegős lett, a színe és állaga sem volt hasonlatos az újkori olajéhoz. Ellenben ez a 10W60 8e km után is sárga maradt, a váltó sem recsegett, nem ette az olajat, szinte nem akartad elhinni, hogy már túl vagy 2e km-el az ajánlott csere perióduson.
Pedig a 60-as meleg értéket látszólag semmi nem indokolta és mégis (nekem) sokkal jobb volt.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Micsurin
nagyúr
válasz hugi0 #122784 üzenetére
A főnök pécsi. Drágább neki a kör az Adventure-el mint egy készlet.
Mondjuk ráér, nincs éppen napelemes idő!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
csongi
veterán
válasz hugi0 #121825 üzenetére
Ameddig le nem kopik a kis lamella rendben van.Utana borzalmas egy valami lesz. 150 Scara alatt megcsuszik.
Jacis:
Ha letaritom patyolat tisztara, es megyek vele 1500km-t akkor hihetobb a km ami benne van?
Nem a szine fogja igazolni a km-t.
Ez egy kulso felulet, amit takaritassal modosithato. -
Topiccsendőr
addikt
válasz hugi0 #121446 üzenetére
Persze, mindennapos hasznalatra jobb, de sztm csak a hideg miatt. Irtam is, hogy csak akkor eri meg, ha sulyt szeretnel sporolni.
Nem melykisutesrol beszelunk, hanem az elozo akkuval siman volt, hogy lement a fedelzeti fesz 12.0 ra. Ilyenkor inditani tudsz, de azert nem annyira combosan teker az onindito. Sornegynel meg egesz jo. De egy v2 nel mar nem tudna inditani.
Az immo nalam szivja az akkut, kb hetente, kethetente vettem elo azt a motoromat, amibe ilyen akkut raktam, igy kevesebb, mint 2 ev alatt kinyirta az akkut. A litium jobban birja jelenleg. Elotte gel volt benne. Nem felitatott savas, hanem valoban gel. Az oem yuasa akku 146€ lenne, ezt 83€ ert vettem, tehat meg olcsobb is volt.Explosión de dos tiempos
-
palfitom
félisten
válasz hugi0 #121430 üzenetére
Hasznos infó volt, köszi!
Akkor lehet, hogy maradok a hagyományosnál.Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz hugi0 #121026 üzenetére
Épp ezért mondom, olvasd el a linkelt szöveg részt. Nagyon idiótán van ennek fényében megírva.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz hugi0 #121012 üzenetére
Egyébként az újpesti okmányban is azt hadoválták mikor leadtam a jogsim az új B kat. miatt és postai úton kértem, hogy amit kaptam tőlük papírt azzal a már meglévő tehát az én esetemben A2-ig az A kategóriákat vezethetem. Pár nappal rá a sündörgő is ezt közölte velem az útszélén.
Amit még érdemes tudni (GYIK) oldal középtájt
Melyek a járművezetésre jogosító okmányok Magyarország területén? Vezetői engedély, nemzetközi vezetői engedély, új vezetői engedély kiadásáig, de legfeljebb a kérelem benyújtásától számított 60 napig: az adott kategória tekintetében lejárt érvényességű vezetői engedély és a közlekedési igazgatási hatóság által a kérelemről elektronikus úton kiállított adatlap http://kormanyablak.hu/hu/feladatkorok/75/OKMIR00029Ez egyébként egy baromi jó téma...
dellfanboy az a Wilker egy lepra és a fos telepnek a keveréke akik 4 darab persely szállítását nem tudták managelni, fater GTK-s robiját lazán újraértékesítették miután megvették tőle roncsárban. Ott én még levegőt sem vennék nem, hogy motort.
Ja és csak, hogy tiszta legyen a kép mialatt a váz sérült Kymco új életre kelt tolatott is nem keveset: UGK-444
Legalján checkold a képeket még szépen látszik ez is:
MŰSZAKI VIZSGÁLAT, 2013.05.11.
Kormány és a kerék állása... hello...[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#31733248
törölt tag
válasz hugi0 #120496 üzenetére
Nincs hozzá sajnos, mindössze az, amit ezen a linken látsz, de még ebben is hibáznak az olaszok, mert teljesen máshogy néz ki a csomagtartó, mint a gyártó szerelési útmutatóján. Próbáltuk összelegózni, de sehogy nem jó.
-
#31733248
törölt tag
válasz hugi0 #120494 üzenetére
Sajnos egyik sem, így néz ki a csomagtartó.
-
Micsurin
nagyúr
válasz hugi0 #120108 üzenetére
Köszi, megropóbálom!
Macera letakarítani a maradványokat még matrica sprayvel is nem sok humorom lenne hozzá főleg, hogy tavasszal tettem fel a csíkokkal együtt.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
baboss
őstag
válasz hugi0 #119691 üzenetére
Multhét hétfőn egy nap alatt gurultam 1100km.
"Utas vagy nezoi belepo nincs ?
- akko felrakom a pereputtyot.
Komolyra forditva a szot: A kivancsisag vinne, de az eszem tiltja.
Ennek tudataban csak "figyelo"nek tartozkodnek a helyszinen.
Ilyen messze meg nem voltam BP-tol sosem (motorral), nomeg autopalyara sem megyek fel gyilkolni a csacsit.
- szoval csak a kertek alatt, ha megis borulna az elmém. "
Így nem látom sok értelmét, hogy kimotorozzál Kakucsra, meg amúgy is messze van BP - től, 40km még a végén eltévednél.[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz hugi0 #119461 üzenetére
Oké, de akkor miért nem büntetnek meg mikor haladsz felsőbbrendű úton és látod, hogy alsóbbrendűről valaki odaér és kimegy eléd féktávon belül és ütköztök? Ott is figyelned kellett volna a "szellemileg visszamaradott" kollegára, hisz tudhattad volna, hogy kijöhet eléd. Vagy ha 2x2 sávos úton beláthatatlan kanyarba előzöl kamiont, kiértek és meglepi, szembe jön egy autó. Menekülési lehetőség nincs, ütköztök. Kit szexuálnak meg? Nem téged, pedig tudhattad volna, hogy vannak hülyék akik forgalommal szemben vezetnek autópályán és mégis beláthatatlan helyen mentél a belső sávban. Ha ezeknél nem b/sztatják a vétlen sofőrt a kanyarodó sávból balra haladónak miért kell meggyőződnie nincs-e idi*ta aki épp előzi?
-
canniball
nagyúr
válasz hugi0 #119429 üzenetére
Ez teljesen életszerű ha pl. 2x1 sávos úton haladva szeretnél bekanyarodni, hiszen lehet valaki már megkezdte az előzést, akkor pedig nyilván nem fordulsz elé; na de balra kanyarodó sávban állva, majd elindulva nonszensz hogy azt nézze az ember hogy jönnek-e balról... Megint egy olyan "remek" szabály amivel lehet húzni a vizes lepedőt.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
csongi
veterán
válasz hugi0 #119282 üzenetére
Ez mar nem mai dolog. Van durva szuro.a le erszto csavarnal, vagy a blokkba integralt ( SV blokk).Vagy magneses leereszto csavar, vagy az olaj utjanak olyan pontja, ahol ulepit, csapda van.
A finom reszeleket meg megfofja a szuro. Ha alando a finom kopadek anyag, az meglatszik a szivattyuba.[ Szerkesztve ]
-
-
csoki46
senior tag
válasz hugi0 #119282 üzenetére
Józan paraszti ésszel végig gondolva; az olajszűrő a nyomott ágon van, ahol több báros nyomás lép fel(2-3 bar körüli érték rémlik). A szűrőből ez miatt előbb mossa le az olaj az apró szemcséket.
Igazából a kopás java az olajszűrő után keletkezik, tehát a karterből fölszívott szemcséket fogná meg a mágnes. Akkor meg egyszerűbb rögtön ott megfogni azokat.
Szerintem több szempontból is jobb megoldás az olajleeresztős verzió. -
zgospel
őstag
válasz hugi0 #119229 üzenetére
Ez a mi felesleges meg mi nem egy elég meddő vita. 90 lóerő is felesleges ennyi erővel meg még lehetne sorolni hogy mi minden felesleg van motorokon.
Egyszer kipróbálsz egy jó gyorsváltót, utána soha többé nem akarsz anélkül motorozni Nem sznobság, hanem bazi jó móka. Főleg ha még lefelé blippel.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hugi0 #118871 üzenetére
Konkret forma meg nincs.
Illetve van, most tobb kulonbozo dologrol beszelunk. :D
A blendert en arra hasznalnam, hogy kis alkatreszeket csinaljak, mittomen, km ora konzol, meg arra, hogy lassam, milyen aranyai vannak egy megvaltoztatott benzintanknak. Leginkabb arra. Tervezesre, vminek a kiprobalasa, annak legyartasa nelkul. Vagy hogy teljesen uj format alkossak.
Lehet 3d nyomtatasra, es cnc re az altalad felsorolt alkalmazasok lennenek jobbak. (Foleg, hogy cnc-zni nem lehet blenderrel) de ennek meg utana kell jarnom.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hugi0 #118868 üzenetére
Igen, ez a blender.
Ez hasznos info, kosz.
Nem ugy ertem, hogy a szakember nem bir vele, hanem hogy az elso evben meg parolog belole oldoszer, ami a festeknek nem tesz jot, azt mondtak a masodik fenyezes az mindig tartosabb lesz. Majd kiderul.
Aluminium tank horror lenne arban, dragabb, mint a karbon, karbon utan jon az uvegszal, vagy a gyari lemez atalakitasa, ami rengeteg ido. Penzben valami ilyesmi a sorrend.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hugi0 #118755 üzenetére
Ez is nagyon jo. :D
Miben csinalod alapvetoen ezeket? blender-bol ki tudok valamilyen formatumot szedni, amit megesz egy cnc, vagy 3d nyomtato?
Korbekerdeztem ismerosok kozott a karbon, vagy uvegszal tankokrol, nehanyuknak az a tapasztalata, hogy az elso evben a festeket nem viseli jol, bar asszem nalad a fenyezes nincs tervben.Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok