Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Szólánc.
- Ingyen kellene, de tegnapra
- MárkaLánc
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz hugi0 #114523 üzenetére
Ültem Duken (sőt a 390-esbe kimondottan bele vagyok buzulva...), tudom milyen az üléspozi emiatt szóltam neki...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz hugi0 #114651 üzenetére
Battlax S22. Első méret azonos, a hátsó 140/70 150/70 után, a felniket megmértem nincs annyira jelentős különbség arányaiban pont arányos a felni és a gumik közti difi.
zgospel: a végén tökéletesen megfogalmaztad mit érzek, pedig mikor püben ezt allítotad kicsit furcsáltam ami azt illeti de tényleg brutál a különbség. Szinte alig kell a kormányt mozdítani mert ívre áll a motor.
baboss: beengedte az előző tulaj szerintem.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz hugi0 #115046 üzenetére
Ha nem kötsz az adásvétel pillanatában kgfb-t, fedezetlenségi díjat kell minden nap fizetned, amíg meg nem teszed (igaz, nem olyan nagyon sokat, csak párszáz Ft naponta).
De a megkötés után sem kell egyből fizetned a biztosítónak, asszem 60 napod van rá, szóval ha közben kiderül, hogy valami nem kerek a járművel, akkor érdekmúlás címszóval visszamondod.Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Geresics
addikt
válasz hugi0 #115046 üzenetére
Pedig sajna nem Te határozod meg a dolgok menetét, hanem az egy rögzített folyamat:
1. kinézed a motort,
2. odamész, megnézed, tetszik
3. megállapodsz az eladóval, írtok adásvételit, kifizeted
4. kötsz rá biztosítást online, elhozod (ezt a kettőt sokan felcserélik, azonban, ha lábon hozod el, és út közben balesetet okozol, akkor nincs érvényes biztosításod!)
5. átíratod a nevedre
5.1 eredetvizsga
5.2 okmányirodaHa pedig arra számítasz, hogy az eredetvizsga bármilyen turpisságot is leleplez, akkor el kell keserítselek, kb. semmit nem ér, tudok autóról, amiről átírás után jóval derült ki, hogy lopott volt...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tboldi
nagyúr
-
Geresics
addikt
válasz hugi0 #115052 üzenetére
5. átíratod a nevedre
5.1 eredetvizsga
5.2 okmányirodaSajnos tabulátort hiába nyomtam, automatikusan törölte, de akkor leírom még részletesebben. A névre írás lépései:
5.1 eredetvizsga, utána elbattyogsz az
5.2 okmányirodába, és a nevedre írjákEz így működik, szóval ne vegyél járművet!
Részletesebben, alaposabban kifejtve, leírva:
https://kalkulatorlap.hu/gepjarmu_atiratas_menete.html
Jó olvasgatást...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#81556480
törölt tag
válasz hugi0 #115046 üzenetére
Az eredetvizsga a lehuzason kívül semmire sem jó. Attól lehet lopott még bármi, ők nem vállalnak felelősséget. Volt erről régen egy jó kis cikk.
Én is egyetértek abban ezt az eladónak kéne csináltatni, és így meghirdetni a járművet. Persze csak akkor ha valóban erdemileg jó lenne bármire az eredetvizsga. Nem a mostani állapotában...
-
hugi0
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hugi0 #115049 üzenetére
egy six days olyan regi, hogy papiron is erosebb 11 Kw nal, igy nem fer bele a kategoriaba.
Ha a2-d van, megint tudsz ujabb dolgokat venni 4T bol.
Arra reagaltam, hogy az arat a ritkasag faktor viszi fel, amit nem ertek, mert ha tudsz venni jobbat, nekem lehet akarmilyen ritka, legenda, mives motor, az osszessegeben egy draga, de rosszabb motor lesz a piacon.Explosión de dos tiempos
-
Micsurin
nagyúr
válasz hugi0 #115064 üzenetére
Jó hiszemű vásárló vagy, nem felelős hatalmas különbség.
@persu: Mivel te vagy itt a szart csakisolcsón zászlóvivője volt esetleg tapasztalatod a kínai gázos rugóstagokkal? Elvileg ha szétszeded átfurod a töltőnél, kapnak egy tisztességes rugót egész korrektek tudnak lenni ezek az RFY és társai. Tudsz róluk bármit?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Varoz
őstag
válasz hugi0 #115046 üzenetére
Arra nem is kell, de adásvételit akkor írsz amikor már kifizetted/megegyeztetek, ez az első lépés, utána már nem a biztin múlik, tehát szépen megkötöd.
Egyébként ha mégis meghiúsul, le tudod mondani a biztit, nem értem miért félsz tőle.
Eredetvizsga akkor jó, ha tudod hova kell vinni ahol nem csak áttolják. Tehát jobb ha te csináltatod, legjobb ha beírod az adásvételibe, hogy csak akkor él a dolog, ha átíratható a jármű.hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
dellfanboy
őstag
válasz hugi0 #115258 üzenetére
sztem nincs, de remelam vki ramcafol
amugy akarmilyen szakmai anyagot kerestem, magyar kb nulla aztan ha osszehasonlitod az eredetivel rajossz hogy a fordito tul nagy szabadsagot adott maganakeladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Khaosz55
addikt
válasz hugi0 #115736 üzenetére
Szia,
én 183cm 92 Kg. Ma pont teszteltem kivettem a forcefield pro l2k protektort ami lenyúlik a farcsontomig és kabátba raktam egy SAS tech protektort ami kisebb, így már kényelmes volt a 54-es ruha, viszont én inkább a Forcefield protektort használnám az lenyúl a farcsontig (+2,5-3cm kb átmérőben a növekedés) és hosszú távon kényelmesebb mert a derekamat nélküle éreztem kb 1 óra után. Lehet már hozzá szoktam a forcefield pro l2k-hez ami jó tartást ad a deréknak.
A Mugen LS2-MNR-1913 ruha volt nekem a legjobb 56-osban forcefield pro l2k protektorral. Hasban is elfértem, de szerintem nem azért mer kenguru hibrid, hanem mert ilyen a szabása.Ma meg az Aunerban voltam és egy akciós Alpinestars bőrruha 2-részes GP Force. 280-ról 220-ra (mugen kenguru 240) fel is próbáltam protektorral is jó volt. Kevesebb rajta a perforáció, de elmegy. Kinézetre is jó. Viszont egy dolog zavart. A Mugennél a csuklónál stretch anyagból van, én rövid nyári kesztyűt használok, és mugennél a strech anyag miatt a csuklómra tökéletesen rázárt és nem fújt be alá a szél, ha azt akartam, hogy befújjon akkor csak lazítottam a cipzáron. Az Alpinestars esetében a csuklónál bőr és kb 2cm-es rés volt a csuklóm és a ruha szára között. Tudom ez apróság, de engem ilyen szarságok zavarni szoktak.
Nem tudom, hogy a Mugen LS2-MNR-1913 lejebb fog-e menni mert szerintem nem olcsó akcióban sem a kialakult helyzetre tekintettel. -
-
csoki46
senior tag
válasz hugi0 #116950 üzenetére
Vagy csapágyazni kell
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hugi0 #118055 üzenetére
Ha 5-15 fokkal alacsonyabb az olaj vagy viz homerseklete az emlekeim szerint 1-3 loero pluszt jelent a teljesitmenyben. Nem a surlodassal van baj, egy bizonyos homerseklet alatt mar nagyobb a toresveszely. 2T nel ez olyan 45 fok kornyeken van (rotax 122 hoz lehet kapni a gyarinal elobb nyito SP termoszratot 75 vagy gokart 45 fokost. Ez nem azt jelenti, hogy ennyire alacsony a homerseklete a viznek, mivel ennyire sosem hutod le olyan kicsi hutovel) 4T nel ha palyahasznalatnal egy stabil 80-90 fokod van viznel ahhoz egy motor elejet teljesen betolto viz es olajhutodnek kell lennie, es az olajhomerseklet igy is felmegy magasra terhelesnel, tehat barmilyen viszkozitasu olajat raksz bele, az ugyanolyan folyos lesz melegen. 5-15 fok egyszeruen nem jar akkora viszkozitasvaltozassal 80 fok kornyeken, hogy ezzel foglalkozni kellene.
Utcai motorokba, ahol 200 loero es felett jarunk, mar epitenek az olajhutohoz termosztatot, amugy nem jellemzo.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hugi0 #118080 üzenetére
Ez most az MX a rotax 122 vel, vagy a masik, ami 4T?
palyahasznalatnal a rotaxot konstans ~65 fokon hasznalom, ez tul meleg, ezt lejjebb kell vinni egy nagyobb hutovel, ilyen korulmenyek kozott nincs baja.
ha lejjebb viszem, akkor sem hiszem, de beszamolok rola.A hutes intenzitasanal semmilyen tapasztalatom nincs a letakarassal, en ilyeneket nem szoktam csinalni, sztm a termosztat menedzseli. Biztos jobb neki, ha nem valtozik akkorat araszolas kozben, meg normalis temponal, de nekem ez tul sok macera, meg a lelkemet nem bantja. Inkabb az idegesit, ha felmelegszik varosban 110 fokra, mert elsporoltak a hutot.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hugi0 #118090 üzenetére
Belustulni nem fog, ket dugattyucsere kozott nincs akkora kopas, hogy a hengerben vall alakuljon ki. (Ez kb mult szazadi okossag, hogy ha nincs porgetve egy motor, akkor nem megy fel annyira a dugattyu-ami igaz is- mint nagyobb fordulatnal, ekkor vall keletkezik a perselyben, ezutan nagy fordulaton a vall miatt kisebb lesz a teljesitmenye) Nikaszil hengere van, kb 10x lassabban kopik, mint a vaspersely.
Emlekeim szerint 7800 nal nyit a kipufogo szolenoid, vegulis kiegni valoban nem eg ki, de olajpumpaval kevesebb megy a kipufogoba, mintha benzinbe lenne keverve. amugy se tudsz vele mit kezdeni, a kipufogo egyszer tele lesz, ha porgeted, ha nem.Biztos nem a hengeren van a homersekletjelzo? 55 fok valoban hidegnek tunik, de ha nem a hengerbe van becsavarva, akkor az is lehet, hogy ilyenkor mar valamennyivel melegebb a viz.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hugi0 #118755 üzenetére
Ez is nagyon jo. :D
Miben csinalod alapvetoen ezeket? blender-bol ki tudok valamilyen formatumot szedni, amit megesz egy cnc, vagy 3d nyomtato?
Korbekerdeztem ismerosok kozott a karbon, vagy uvegszal tankokrol, nehanyuknak az a tapasztalata, hogy az elso evben a festeket nem viseli jol, bar asszem nalad a fenyezes nincs tervben.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hugi0 #118868 üzenetére
Igen, ez a blender.
Ez hasznos info, kosz.
Nem ugy ertem, hogy a szakember nem bir vele, hanem hogy az elso evben meg parolog belole oldoszer, ami a festeknek nem tesz jot, azt mondtak a masodik fenyezes az mindig tartosabb lesz. Majd kiderul.
Aluminium tank horror lenne arban, dragabb, mint a karbon, karbon utan jon az uvegszal, vagy a gyari lemez atalakitasa, ami rengeteg ido. Penzben valami ilyesmi a sorrend.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hugi0 #118871 üzenetére
Konkret forma meg nincs.
Illetve van, most tobb kulonbozo dologrol beszelunk. :D
A blendert en arra hasznalnam, hogy kis alkatreszeket csinaljak, mittomen, km ora konzol, meg arra, hogy lassam, milyen aranyai vannak egy megvaltoztatott benzintanknak. Leginkabb arra. Tervezesre, vminek a kiprobalasa, annak legyartasa nelkul. Vagy hogy teljesen uj format alkossak.
Lehet 3d nyomtatasra, es cnc re az altalad felsorolt alkalmazasok lennenek jobbak. (Foleg, hogy cnc-zni nem lehet blenderrel) de ennek meg utana kell jarnom.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
zgospel
őstag
válasz hugi0 #119229 üzenetére
Ez a mi felesleges meg mi nem egy elég meddő vita. 90 lóerő is felesleges ennyi erővel meg még lehetne sorolni hogy mi minden felesleg van motorokon.
Egyszer kipróbálsz egy jó gyorsváltót, utána soha többé nem akarsz anélkül motorozni Nem sznobság, hanem bazi jó móka. Főleg ha még lefelé blippel.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
csoki46
senior tag
válasz hugi0 #119282 üzenetére
Józan paraszti ésszel végig gondolva; az olajszűrő a nyomott ágon van, ahol több báros nyomás lép fel(2-3 bar körüli érték rémlik). A szűrőből ez miatt előbb mossa le az olaj az apró szemcséket.
Igazából a kopás java az olajszűrő után keletkezik, tehát a karterből fölszívott szemcséket fogná meg a mágnes. Akkor meg egyszerűbb rögtön ott megfogni azokat.
Szerintem több szempontból is jobb megoldás az olajleeresztős verzió. -
-
csongi
veterán
válasz hugi0 #119282 üzenetére
Ez mar nem mai dolog. Van durva szuro.a le erszto csavarnal, vagy a blokkba integralt ( SV blokk).Vagy magneses leereszto csavar, vagy az olaj utjanak olyan pontja, ahol ulepit, csapda van.
A finom reszeleket meg megfofja a szuro. Ha alando a finom kopadek anyag, az meglatszik a szivattyuba.[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz hugi0 #119429 üzenetére
Ez teljesen életszerű ha pl. 2x1 sávos úton haladva szeretnél bekanyarodni, hiszen lehet valaki már megkezdte az előzést, akkor pedig nyilván nem fordulsz elé; na de balra kanyarodó sávban állva, majd elindulva nonszensz hogy azt nézze az ember hogy jönnek-e balról... Megint egy olyan "remek" szabály amivel lehet húzni a vizes lepedőt.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Chris0321
addikt
válasz hugi0 #119461 üzenetére
Oké, de akkor miért nem büntetnek meg mikor haladsz felsőbbrendű úton és látod, hogy alsóbbrendűről valaki odaér és kimegy eléd féktávon belül és ütköztök? Ott is figyelned kellett volna a "szellemileg visszamaradott" kollegára, hisz tudhattad volna, hogy kijöhet eléd. Vagy ha 2x2 sávos úton beláthatatlan kanyarba előzöl kamiont, kiértek és meglepi, szembe jön egy autó. Menekülési lehetőség nincs, ütköztök. Kit szexuálnak meg? Nem téged, pedig tudhattad volna, hogy vannak hülyék akik forgalommal szemben vezetnek autópályán és mégis beláthatatlan helyen mentél a belső sávban. Ha ezeknél nem b/sztatják a vétlen sofőrt a kanyarodó sávból balra haladónak miért kell meggyőződnie nincs-e idi*ta aki épp előzi?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen