Hirdetés
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Amiga A500 - A régi barátnő
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Digitális Állampolgárság Program
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #123499 üzenetére
Passz, 300-nál lenulláz és onnan látod, hogy a total-t nem írja csak a számokat. Ha újra eléred akkor meg kiakad a digit óra.
[link]
Amúgy lehet ők sem bíztak benne, hogy azok az 1.4 és 1.6-osok elmennek 300 ezret.Újra méretezett bill egész áldott nap megviccel...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #123496 üzenetére
Golf 3 300k-nál nulláz... pedig a jó öreg 1.9TDi elmegy 600-at is kisebb nagyobb szervizekkel.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bacus
őstag
válasz hugi0 #123494 üzenetére
pedig egyszerű lenne sztem a megoldás, nem engedné berögzíteni a kevesebb km-t, mondjuk ahhoz csatolni kell egy írásbeli kérelmet, hogy óracsere volt, vagy egyéb nyomós ok, ezt valaki jóváhagyja és akkor rögzülhet. A felületen pedig kellene látszódni még két adatnak, cserélt óra km állása(i), össz futás km (ami az előző órák összesenje plusz a mostani óra..
Persze ha szándékosan csinálták meg így, akkor rendben van.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
hugi0
őstag
Azert csinljak szandekosan ezt a sok hibat, hogy amikor egy visszatekert orat irnak be, ne legyen feltuno.
Ez nem mostani "strategia" - 80-as evekben tanonckent mar talalkoztam ezzel az megoldassal.[ Szerkesztve ]
"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
lumpy92
aktív tag
válasz csongi #123491 üzenetére
Édesapámnak az olajcseréig visszalévő km-t írták be egyszer, neki is érdekes a grafikonja. Nekem simán elírták az ezer km-t mutató számot, utólag e-maileztem velük, mert a fényképeken látszott, hogy elbaszták. Javították.
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
etnies
senior tag
Ahogy ígértem pár napja, update az Interphone DEDICATED AUDIO KIT - HJC Superior audio performance-ról.
A zene jobb, a minőség kb egy középkategóriás fejhallgató szintje, csak a basszus kicsit gyengébb, viszont semmilyen zene alatt nem torzít és elég hangos nagysebességnél.
Az ára 50 Font, nem mondom hogy instant buy, de akinek akad ennyi felesleges pénze és nem tudja mire költeni, annak egy jó ötlet. Nekem tetszik.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Micsurin
nagyúr
...karasna eszementen korrekt hely még mindig. 20 perc alkatrész keresgélés után is még ők kértek elnézést, hogy ennyire körülményes volt.(cms cikkszám alapján kellett visszakeressünk vázszámot, mivel az enyém gyárilag 34 lovas és az 58-asnak más a vázszáma...) majd mikor közölték, hogy a gyári karbi csonk ~4k azt hittem nem jól hallok.
sub airfilter 700ft... nem éri meg kintről rendelgetni mióta nem Hyosungom van.Pórlakk Kft-hez vittem a lábtartókat a homok fújt felületre párban 6-8 ezret mondtak kíváncsi vagyok milyen lesz, nagyon baráti az ár. (felnik 35-be lennének párban)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
etnies
senior tag
Tényleg, kellene egy kis ráolvasás.
Egyik ismerősömnek van egy kínai 125-s motorja. Esőben néha felpörög az alapjárat és ott is marad, gyújtás elvétel segít rajta, valamit eső után másnap nem indul be.
Injektoros.Van valakinek bármi tippje, hogy merre induljon el a hibakeresésben?
"önmagam hite vagyok magamban"
-
bacus
őstag
válasz etnies #123485 üzenetére
Köszi, de ne nagyon fáradozz a kereséssel, talán már írtam, hogy augusztusban cseréltem motort. Ebben egyébként is D-ESA1 van (itt még neked kellett beállítani, 1 bukó, 2 bukó, 1 bukó csomag, stb), szóval ez lehet visszalépés lenne a garázsban lévőhöz
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
etnies
senior tag
válasz bacus #123477 üzenetére
Megtaláltam a tiéd Nézd a felszereltség listát.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
hugi0
őstag
válasz Topiccsendőr #123478 üzenetére
"Ahogy az olaszok oldottak meg a karterszelloztetest."
A japanok nem szedtek meg szet sosem egy olasz motort sem ?
Nem tudnak valami hasonlo megoldast eszkozolni ?"mert mindegyik mashogy szar" - ezekrol nem tudnak a gyartok ?
( Nem akarnak tudni !? )
Fogadjam el a "fogyasztoi" tarsadalmat ?"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
csongi
veterán
Ezt a Fékbetét gyártót ismeri valaki?
Illetve mennyi lehet a minimális kopóréteg vastagsága betéten?[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz etnies #123476 üzenetére
A marketingesek nagyon jó érzékkel állítják össze az a extra listát, hogy mindegyik csomagból érdekelnek valami, aztán megvedd fullosan a gépet...
De már ez is milyen szo egy motoron, hogy extra lista???? Nagyon elszaladt a dolog, és en is azon a véleményen vagyok, hogy nem kellett volna ennyire fel extrazott motorokat gyártani.
Annyit nem ad a motorozáshoz, mint amennyit elkérnek érte. Szerintem. Oké, mindegyik extrát meg lehet magyarazni, hogy tök jó az ESA futómű, vagy a BT telefonos navigáció, de bőven meg lehet lenni nélkülük is. -
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #123480 üzenetére
No offense...azért is tettem off-ba....
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #123478 üzenetére
Azért olyan megbízhatóak a japán motorok....mert lám', kívülről is olajozzák a szelepeket...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #123473 üzenetére
Nem tudom sajnos a pontos okot, de az osszes sornegyemnel problema volt, ha forgatva voltak. Szelepszar szimeringgel biztos nincs problema, tizenezer km-es japan blokknal ilyen nincs, illetve az fustolne keken.
Szerintem ez nem olajtol fugg, csupan attol, hogy mennyire lett akar egyszer is forgatva, mert onnantol ott van az olaj a legszuroben azonnal. A kartergaz nem lenne baj, ha nem nyomna fel az olajat. Nem visszahutenie kell, hanem egyaltalan nem kellene felkerulnie oda. Ahogy az olaszok oldottak meg a karterszelloztetest. Ezert tiszta azoknal a szelep mindig, ugy gondolom.
Ez mindig sarkallatas pont a japanoknal.
Bar vannak extrem esetek is, pl zx10, nel ahol eszi az olajat a legszuron keresztul, es nem keveset. Ezek az evjaratu japan sportmotoroknal mind jellemzo ez a lerakodas a szivoszelepenExplosión de dos tiempos
-
bacus
őstag
válasz etnies #123476 üzenetére
Ez nem tempomat ! Ez ugyanis rögzíti a gázmarkolatot egy adott állásban, de a terheléstől és a motor teljesítményétől függően a motor sebessége változik.
Nem agitállak tovább, tégy belátásod szerint, de sztem neked lehet egy 1000-es BÁRMILYEN motor megfelel.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
etnies
senior tag
válasz bacus #123434 üzenetére
Én a magam részéről beérem majd egy fapadossal, kocsival is így vagyok.
Volt, amikor az egyik munkáltatóm bérelt egy luxus Volvo-t nekem egy hétre, abban aztán tényleg minden volt, tetszett.
De úgy vagyok vele, mint a viccben a zsiráffal a vidéki bácsi.A tempomat az jó lenne, az összes többi elektronikus adalékról lemondok, ha fizetni kell érte.
Bár vannak ilyen DIY megoldások, ennél azért többre vágyom."önmagam hite vagyok magamban"
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #123462 üzenetére
Szelepszár szimering kopása okozhatja..?
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #123472 üzenetére
Igen, de kartergaz mindket olajnal van.
Az olajlevalsztonal ugy gondol, ha nem huti vissza kelloen a parlatot akkor az bemegy a szivotorkba.
Ekkora kartergaznal ami a szelepen van, nincs olajfoltos taknyolasa a szuron?
Csak a szelepen van ilyen eroteljes jele? -
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #123462 üzenetére
Nem biztos, hogy a sor 4 csak ami ilyen.
FS 250 robogo is eleg sok olajparat engedett a levegoszuro hazba.
A V2 is.
De, egyiket sem lattam Honda olajjal mukodni. Mindket esetben az Isint olak megjelent a levegoszuronel.
Lehet ezek az olajok, magasabb parlatot kepeznek.
A xado olaj nem jelent meg. Feltetelezem a gyari olaj is kevesbe parolog, es ahhoz elegendo a szellozteto.
De csak feltetelezek. -
LógaGéza
veterán
válasz Vityaa #123454 üzenetére
Mivel kivezették a 790-et, 890 van helyette. Ami raktáron van, azt adják még el, elvileg az idei akciós áron.
490 meg nem lesz idén, max Indiában, aztán vagy jön 2022-ben EU-ba, vagy nem."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #123468 üzenetére
100-as benya és Motul 7100
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #123465 üzenetére
Aha! Nagyítva már látszik... Mindjárt lövök egy képet a Morini-ról....abban pár km híján 70.000 van....
-
Micsurin
nagyúr
Lassan el kell kerüljem, ha csak elmegyek mellette mindig lekerül róla valami....
CMSNL-en miért ilyen buznyák drága a szállítás? 67 eurónyi cuccot 25 euróért akarnak küldeni, rablád. De legalább még gyári matricájuk is van.
persu: Köszi akkor a hyper tipikusan haverral futóval irány német.o projekt lenne, elnézve a hirdetéseket a Dorsoduro sem sokkal jobb a hazai számokat nézve.
Meglep ez az olasz ellenesség, a Golfom onnan jött és a tipikus koccanási nyomokon kívül motorikusan szépen rendben volt tartva.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #123462 üzenetére
Ezen most mit kell nézni...illetve látni...?
-
Topiccsendőr
addikt
Akkor a gazdasagi hirek melle jonnek a fejlovesemmel, a szivoszelepekkel. Ha mar egy kicsit sok, akkor innentol lehet skippelni.
Megint kezem ugyebe kerult egy RN22 blokk. A hasznalati szokasoknak utana tudtam menni ezuttal.
95 os benzin, castrol power1 ~15 000 kmKovetkezo mai nap kezembe akadt blokk egy 999 es, ~25000 km, 95-100 benzin ossze-vissza, 300v
Namost megint nem tudtam megallapitani semmit, mert kezdem azt gyanitani, hogy a japan sornegyeknek ugy altalaban elkurt a karterszellozesuk, ezert tul sok olaj kerul a legszurohazba, azzal pedig a szelepekre. Talan. Vagy valami ilyesmi. De az se biztos :D
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
fattyu
veterán
jó persze az nem megy vezetés közben semiképp.
én a vonaton ülve egy zajszűrős fejhallgatóval közel 100% os munkát tudok végezni.
Akár telkó akár az office szarok mennek úgy.
nem szeretek ingázni én vezetek jeligére. idegeskedjen a kaller meg a vonatsofőr
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
#14787072
törölt tag
Bizony, siralmasan kevés. Pláne ha nem az átlagot adná meg a KSH, hanem a mediánt, ami jobban mutatná a realitást, akkor még siralmasabb lenne....De ez egy motoros fórum, nem gazdasági, szóval befejezem Bohumil Hrabalt idézve: "Közép-Európában jobb nem kijózanodni!"
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz fattyu #123458 üzenetére
99%, hogy agglomeracio lesz, csak lehet, hogy nem Paty vagy a budai oldal, hanem inkabb a pesti. De igen tobbek kozott a 2 auto + 2 motor + muhely + akna garazs motival engem igazan, asszonyt pedig egy szauna+jacuzzi szoba. Ezeket bazi nehez lenne osszehozni pl egy lakasban.
Hat en ha bejarok az vagy autoval, vagy majd motorral, esetleg bicajjal lesz. Ott pedig max fejben tudok osszerakni valami sw rendszert, osszepakolni vagy ne adj Isten megirni a kodot hozza mar kisse necces. Nem lehetetlen, de necces.
-
fattyu
veterán
válasz #14787072 #123456 üzenetére
nekem is.
mint a két autó együttXero: vidék jó.
A csend a tiszta levegő a ház a garázs a műhely a fű a gyümölcs ami terem a kertben. ez megfizethetlen.Igen 1 óra a melóba bejutni. de végtelen difi van az itthon töltött idő minőségében. utazás alatt is akár lehet dolgozni is akár pedig olvasni zenét hallgatni, rekreálódni. Jó én vonatozok
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Xero
nagyúr
válasz Geresics #123446 üzenetére
Pontosan ez tortent. Nekem mar szeptemberben szolt Karesz a Karasnanal, hogy vagy vigyek valamilyen szinu CB650R-t iden, vagy jovore CBR650R arban lesznek min, mert a jovo evi motyokat mar a 2021-es EUR-val kalkulaljak, es meg fogjak nezni a tendenciakat Hondanal. Valoszinuleg belottek valahova 360-375 koze es jonapot. C'est la vie.
#123447johansongeresics: Engem az szokott kiakasztani, hogy lehozzak, hogy a havi atlag brutto valahol 450e. Ami rohejesen keves, majd nezem facebookon a hirek alatt a commenteket, es azok 90%-a arrol szol, hogy barcsak ennyi lenne nekik. Tehat a 450 valojaban valahol 350 lehet max. Ez egyszeruen elkeserito. Meg a duplaja is szukoske.
Oktatasok soran is figyelgettem az embereket es a felszereleseket. Oke kezdonek nem kell elguritania a gyogyszert (szerintem en sem tettem a Scorpion es Mugen cuccokkal sot.. ), de amikor 5-10e Ft-os sisakokkal megjelentek kb utcai ruhaban, az azert eros. Es sajnos nagyon sok ilyen van az utakon is.
Az a gond, hogy ameddig az orszagos termelekenyseg nem maszik fel a nemet szintre, addig nem is igazan varhatjuk a nemet szintu fizukat mindenhol. Ez viszont nem erdeke sem a felso vezetesnek sem pedig a kulfoldi cegeknek. Az en munkaltatom is veri a segget a foldhoz, hogy ugyan azt megcsinalom mint egy kollega aki Miamiban vagy Bostonban ucsorog, csak eppen fele annyit fizet ertem. Korona miatt pedig ki lehet dodgeolni az emelesek elol is, igy meg az arfolyam romlasat sem korrigaltak meg.[ Szerkesztve ]
-
#14787072
törölt tag
válasz dellfanboy #123441 üzenetére
Nem feltétlenül. Én is ismerek pár embert, akinek sokkal drágább a motorja, mint az autója. Kinek mi a prioritás.
De nyilván van az a réteg is, amiről te beszélsz.
-
Xero
nagyúr
válasz #31733248 #123407 üzenetére
En most a 13-bol indultam ki, ahol most is vagyunk. Itt 700-tol indul es valahol 1.5 a vege az ujnak, de realisan a mi ligank 800-1.1 kozott van valahol.
Van ugyan egy telkunk Patyon, de nem akarodzik megsem annyira kimenni. Mondjuk ha minden kotel szakad ott epitkezunk, mert nekem realisan a korona utan is max heti 1x kell bejarnom, lehet annyit sem, akkor meg edes mindegy, hogy 1 ora vagy 20 perc a menetido.
Az asszonynak meg neccesebb a dolog, jovore csinalja meg a jogositvanyt es mindenkeppen autozni fog, szoval jo lenne ha nem kellene orakat a dugoban ulnie. Plusz neki valoszinuleg kesobb minden nap be kell jarnia velem ellentetben.Amiket talaltam ertelmes budapesti telkek, azok mind heroin aron voltak. Nagyjabol annyi a kitetel, hogy 650nm+ es ne egy 4 savos mellett legyen, plusz ne legyen sokkal fosabb az elhelyezkedese kozlekedes szempontjabol mintha az agglomeraciot valasztanank.
Igazan en valami Kistarcsa es kornyeket vagy Budakalaszt preferalnam, de ott is drogarban megy a moka, vagy csak nincs szerencsenk.
Szerintem most lesz idom az unnepek alatt es csinalok valami webscraper scriptet ami gyujti folyamatosan az online feluleteken a telkeket, aztan ertesit ha van valami kivalo. Csak pontositanom kell a kriteriumokat.
-
Vityaa
tag
Brutálisak ezek az árak. 790 nincs is benne. Gondolkodtam, hogy már csak jövőre veszem meg, de jobb, hogy kihasználtam az akciót. 1994-ben ha jól emlékszem 1,4 m-ért vette még apán a HD springert, újonnan, szalonból. Most nem tudom, de biztos van 5 milla. A890 Duke R eddig is irreális volt a 790 árához képest, de ez így még durvább.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz GTVili #123450 üzenetére
Vilagmegvalto fejlesztes nincs, de joval kisebb a darabszam, amire a fejlesztesi es mas koltseg rarakodik, bar nem csak ennyire egyszeru a keplet, hogy darabszam, mivel Indiaban nem kell uj blokkot fejleszteni, nincs eu norma, akarmilyen regi blokkot beleakaszthatsz a motorba, joval kevesebb dologgal, nem kell aktivszen kaniszter stb, es ott joval nagyobb darabszam is van.
Explosión de dos tiempos
-
bacus
őstag
válasz dellfanboy #123441 üzenetére
"raadasul aki 4-5-6 millioert egy uj motort, kotve hinnem, hogy a csaladi autoja is 4-5-6 milla. sztem3x annyi vagy nincs"
miért is? Én motorozni szeretek az autóm fogyasztása évi 1-2 tank benzin. (1 tank kb 65 liter gázolaj) Miért kéne benne tartanom a pénzem, ha egyszer nem használom? A szomszédom kérdezi állandóan, mikor cseréled le a 20 éves autódat?! A válasz, nem mindegy neki, hogy mi rohad ott az utcán?! Újabb kérdés, hogy mit szólnak az ügyfelek?! Erre meg csak azt tudom válaszolni, hogy 1. nem megyek autóval, 2. ha mégis autóval kell mennem és az autóm alapján ítél meg, nem is baj, ha elválnak az útjaink.
Évi 100e forintba van az autóm kgfb, teljesítményadó, üzemanyag, erre a vizsga és szervizelés még évi 50e átlagosan, amint ez alá tudnám vinni a bér autózást/közösségi autózást, már gyújtom is fel
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
GTVili
tag
válasz JoinR #123440 üzenetére
Ez tény....de az is,hogy egy átlag autóból vagy négy motor kijönne.....
Ezért is mondtam,hogy luxuscikk....éppen ezért nincs túl nagy létjogusultsága annak,hogy itt panaszkodunk, mert drágább lett mint tavaly. Persze,hogy drágább lett....miért is ne lett volna...?
Mondj bármit, ami olcsóbb lett.... ház-lakás..? OLED tv...? High-end hifi...? Na persze....
Szóval ez van srácok.... pofánk lapos. -
Somatom
veterán
válasz Geresics #123428 üzenetére
Én csak próbálok küzdeni a HD -k beskatulyázása ellen. Cirka 80 ezer Km -es HD tapasztalattal azt mondom, hogy a HD egy remekül motorozható gép, ha jól választunk típust. Volt már gyorsabb motorom, terepen jobban használható, de általánosságban eddig a HD -m kényszerített a legkevesebb kompromisszumra. Ami pedig a fenntarthatóságot, az alkatrészbeszerzést illeti, az minden más típusét felülmúlja, legyen az bontott, vagy új cucc.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz djeperto #123442 üzenetére
Tudtommal nem. A multistrada v4 ben is tavolsagtarto tempomat van, amit sok helyen onvezetessel kevernek ossze, de ezek a rendszerek nem veszfekeznek, erre tobb helyen is felhivjak a figyelmet, hogy nem biztonsagi, hanem kenyelmi felszereles.
Explosión de dos tiempos
-
vlevi
nagyúr
válasz JoinR #123440 üzenetére
"Kevesebbet csinálnak, ennyi."
Igen, ez valahol belejátszik az árakba, hogy a fejlesztési költség rohadt magas, és nem 10millió eladott autóra oszlik szét, hanem annak csak a töredékére.Másik meg, hogy érdekelne, hogy pl. Euróban, Fontban mennyit változtak az árak, mondjuk 2015 óta? Szerintem nem túl sokat. Ennyit legalábbis nem. És innentől már politika, hogy, ha bruttó 10ezer€, az nem mindegy, hogy 3milla, vagy 3.6 ...
-
aktív tag
válasz Topiccsendőr #123430 üzenetére
Dehogy állsz belém, pont az a "előre leolvasom milyen az út és úgy állítom be a futóműveket, fékeket szenzor" dobta állandóan a hibát.
Lehet, hogy azt olvasta le a kanyarban, hogy elébe ugrott egy vaddisznó és vészfékezett?
A 2021-es 1250-esben már távolságtartó tempomat is lesz, tehát be is fékezhet egy szenzorhiba miatt előzéskor... nem ülnék rajta.A kanyarba elcsúszást végig vizsgálta mindenki (rendőrség, utászok - mert épp ott voltak, biztosító... lehet, hogy tényleg egy virtuális vadkan volt.
"there are more jacks then one at the fair..."
-
dellfanboy
őstag
válasz GTVili #123439 üzenetére
huha, raadasul nemelyik motor fogyaszt annyit (vagy tobbet) mint egy csalada verda es csak2kereke van.
miert is kene ezt a kettot osszehasonlitani? raadasul aki 4-5-6 millioert egy uj motort, kotve hinnem, hogy a csaladi autoja is 4-5-6 milla. sztem3x annyi vagy nincs
amugy pont a ktm kecskemetnel meg van raktaron 20-as idei 390 duke 1.4-ert..
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
GTVili
tag
válasz vlevi #123435 üzenetére
Be kell látni,hogy a motorkerékpár gyakorlatilag luxuscikk...
Abba meg jobb inkább bele sem gondolni,hogy mi a túró kerül egy motorban annyiba, mint egy jól felszerelt családi autó....?Viszonylag nehéz a műszaki fölénnyel vagy a nagyobb anyagszükséglettel összeegyeztetni.....
-
vlevi
nagyúr
Pár napja beszélgettük, hogy megéri-e az árát az ezres V-Strom, amikor akciósan alig drágáb egy KTM 1290Adv.
Hááát, az akciók elmúltak, és itt a 2021-es árlista.
[link] -
bacus
őstag
válasz etnies #123433 üzenetére
Lehet, végül is 1 millióval volt alatta a nem fapadosok árának, a km futása is kb a fele (azaz 20e km végig Bogláron szervizelt), de maga a kereskedő is azt mondta, hogy nem jó vétel.
6 db iPhone 12 áráért mégis mit várjon az ember?
(persze nem vagyok napra kész telefon árak ügyében, lehet csak 5 db, lehet 7db)
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz LustaDick123 #123415 üzenetére
Ezt arra ertettem, hogy kb 300-350 ducati van elado osszesen szezonban. Az elso generecios hyper idejeben elenyeszo mennyisegu ducatit vettek. Tulnyomo tobbseguk behozott jarmu.
Explosión de dos tiempos
-
#14787072
törölt tag
válasz Geresics #123428 üzenetére
Pár éve volt a Discoveryn egy angol műsorvezető sorozata (World's Greatest Motorcycle Rides, Henry Cole), ő ment végig 2-szer a 66-oson (2004-ben és 2016-ban), ő is azt mondta, hogy egy része már eltűnt, ott van helyette az államközi autópálya, másik része elhanyagolt, megint más része dögunalmas egyenes. Egyetlen jó szakasza volt: Mojave sivatagtól Kaliforniáig tartó szakasz. Ez emlékeztetett leginkább a valamikori 66-osra.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz djeperto #123411 üzenetére
Egyaltalan nem beleallasnak szanom, de egy ilyen bonyolultsagu motoron gyakran lesz valami "error". Otthagyni azert nem hagy ott egy benzinszintjelzo hiba miatt pl, de nem rakhatsz ra mar ezekre mas lanckereket, vagy mas gumit, mas indexet sem, azonnal hibakod lesz belole.
Altalaban vmi piszlicsare jelado, amit a can mar ki fog irni. Es itt felfedezni velek egy kis felreertest. Nem can rendszeru motoroknal, mondjuk regebbi japan motornal, ha valamilyen szenzor hiba fennall, nem kapsz rola semmilyen hibakodot. Vagy eszreveszed, vagy nem. Joval igenytelenebbek. Mindennek van elonye es hatranya is. Mondjuk egy ilyen tele szenzoros motort ha a vegletekig leegyszerusitjuk a velemenyunket, a magyar igenyek szerint, akkor mondjuk azt, hogy ezek mind szarok.
Ez a kanyarban elcsuszast en yzemely szerint egyaltalan nem fognam futomure. Azert egy aktiv futomubeallitastol elcsuszni. Ha a hataron megy kozuton es egy eleg nagy uthibara ramegy kb. De ez az en sajat velemenyem.
Explosión de dos tiempos
-
bacus
őstag
válasz Geresics #123428 üzenetére
De melyik 66-oson? Mert van a régi, ami már nem karbantartott, hepe hupás, gyakorlatilag szar, de hát az az authentikus, tele technikás egyenesekkel , vagy rögtön mellette ott az új, a 2x3 sáv autópálya, amin közlekednek a helyiek..
"végig fogok menni" - ritka hosszú és unalmas lesz.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Geresics
addikt
válasz Somatom #123424 üzenetére
azt sem tudom, hogy milyen HD-k léteznek, pláne nem azt, hogy mi a csopper, és mi nem az, de ez az én szegénységi bizonyítványom, tudom
Egy biztos: egyszer végig fogok menni a 66-oson, és amerikában nyilván nem egy német/japán csodával megyek majd, hanem egy HD-vel! A többi csak részlet kérdés...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
aktív tag
válasz #14787072 #123423 üzenetére
Az 1 személyes motor... és inkább soft-mid terepezésre. Abban a kategóriában tutti Yamaha Tenere 700 rally vennék.
Számomra egy "királykategóriás" 1-1.2-es túraendurónál alap a kardánhajtás. Ebben nem tudnék alább adni. Ilyen vagyokAz a Buell márka számomra "áleszcuzámmen" fellejtős. Mintha a lányom MTB-re ülnék rá
Ez nem az a kategória... meglátjuk milyen is lesz a Panamerica
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
Somatom
veterán
válasz djeperto #123422 üzenetére
A HD -nak volt már korábban is
szerencsétlenkedésepróbálkozása ebben a kategóriában. Buell XB12X Ulysses. Fínoman fogalmazva nem lett sikerstory.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Geresics #123420 üzenetére
Ez is csak egy sztereotípia. A HD és a chopper nem szinonímák. Az enyém is HD, de semmi köze a chopperhez. Mezei naked, három tárcsafékkel, elöl/hátul húzó/nyomóban állítható telókkal. Gyárilag még a lábtartó sincs elöl, csak a felfogatási helye van meg a bölcsőn. Vagy, ott vannak az FLH -k. Ha egy Ultra -val mész, a komfort alapján meg nem mondod, hogy nem egy fullos Goldwing van alattad. Egy Goldwing pedig elég messze van egy chopper -től.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
#14787072
törölt tag
válasz djeperto #123422 üzenetére
Same as me: 201 cm, 96 kg.
Versenyben van még nálam a 2018-2019-es CRF1000 AT Adventure Sports, de ott azért vannak számomra erős kompromisszumok: pl. 21-es, tömlős gumi (terepre nem megyek), nem állítható szélvédő, viszonylag kis teherbírás (két személynél lényeges), üzemanyagtank-üzemanyagpumpa problémák.
-
aktív tag
válasz #14787072 #123412 üzenetére
Szia, igen Crosstourerem van. 195 magas vagyok 110 kg. Kényelmes, de elment felette már az idő. Sok finomságot át tudnák rá műteni a GS-böl és az egyéb modern fejlesztésekből. Akkor tutti az maradna számomra is az álommotor (pl. elektromos lengéscsillapitó - magasság állítás, ülésfűtés, LED világítás elöl, El. állítható plexi, tempomat... TELELEVER, stb. sorolhatnám). A V4 konfig miatt kényelmesebb az ülés pozíció mint a boxernél (nekem) de a GS ergonómiája, ülés beállítása az jóval jobb. Crosstoureren alacsonyabb a súlypont (Pont a GS-es haverom, mikor a Hondára ült mondta, hogy mennyivel érezhető, hogy a Honda könnyebb... ccc 285 kg, azaz 30-al nehezebb mint a GS, csak más konfig és ezért karcsúbb és légiesebb). Kardánreakció talán finomabb a Hondán, de ezt nem állíthatom, mert enyém DTC-s, simát ebből nem vezettem. A bandánkba van egy 1200 Tiger, a srácnak bejön. Az első teló az engem zavar, progresszív és szerintem kicsi a szöge túraenduróhoz. Meg az ülés... na az förtelmes rajta. Kúpos és a farokcsontra nehezedsz, sehogy sem tudtuk beállítani, hogy jó legyen... maradt a tomot. KTM, Multistrada bizserget, de most még nem látom azt a kombót előttem új motorban, amiért érdemes lenne lecserélni a Hondát... majd alakul.
#123413Ferdzsoo
Ez így igaz.
de: "Bár ez nem az elektronika ficsőrje hanem a telelever-é."
Az 1250 és a 2012-es 1200-nél is óriási a különbség. A sima teleleveres nekem nagyon bejön, ki tudod használni a tudásodat. De az 1250-nél már annyira szenzorvezérelt az egész, hogy nincs az a természetes visszajelzés. Nekem így jött le.
Ha a VFR-re rábiggyesztenék egy telelevert, meg a fent felsorolt egyéb, apró kis extrákat.... háááát, elélveznék[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
bacus
őstag
válasz Geresics #123420 üzenetére
Végig nézted Kmenyus videóit az amerikai túrájáról? Menyus pont ilyen hozzáállással vett egy suzuki intrudert, mert oda chopper kell, végül alig 3-4x volt vele szervíz problémája a 6 hét alatt. (de ebből 2 hétig autóztak is).
A chopperrel én pont úgy vagyok mint az elefánttal. Szép, szép de azért otthonra nem kéne
Johanson, Djeperto: nem akarom védeni a bmw-t, miért is tenném, de rengeteg embernek nincs ilyen rossz tapasztalata. Az új típusoknál meg mindig lehetnek hibák, amiket általában a gyárak hamar észrevesznek és visszahívják a típusokat. A bmw abban különleges (a többi gyártóhoz képest), hogy nehezen ismeri el ezeket a hibákat... (lásd a kigyulladós autó motorokat, vagy a teleszkóp problémáikat)
Ezért ajánlott a légolajosból a 2011-12-es évjárat, mert az már kiforrott, de a vizesből is a 2015 utániakat érdemes keresni (vagy legalábbis megnézni a 13-14 eseket, hogy visszavitték e a visszahívásra).[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz Geresics #123416 üzenetére
A chopper csak a látványról szól. Az, hogy jó vele túrázni, csak urban legend. Nem véletlenül nem alakítottam át az enyémet. Korábban építettem egy hardcore chopper -t és háromszor voltam vele egy Erdély túrán. Először, utóljára és sohatöbbet, pedig akkor még kőkemény, ifjú titán voltam. Később is sokat túráztam chopperesekkel, láttam, hogy miket művelnek. Minden kanyarban estem rájuk, pedig az enyémben is ugyanolyan motor volt.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Geresics
addikt
válasz Ferdzsoo #123413 üzenetére
Mikor megvettem a KTM 1190 Adventure-t, akkor nagyon sokat gondolkodtam azon, hogy BMW 1200GS legyen-e helyette. Ez miatt volt, hogy több, mint egy órán keresztül beszélgettem Pesti Zolival (Full Gas, évente több, mint 200 GS-t ad el!), és abban maradtunk, hogy amire én keresek motort, arra Ő is a KTM-et ajánlaná, de már most pontosan tudja, hogy amikor majd lecserélem, akkor úgyis majd GS lesz belőle!
A GS egész más élményt ad, és ezért a vásárlók is általábban már jóval nyugodtabb emberek, akiknél fontosabb a televigyornál, és az adrenalin-rush-nál a biztonságos, nyugodt, és kényelmes közlekedés, és jellemzően olyan tudatos felhasználók, akik már megteremtették az egzisztenciájukat, és most annak gyümölcsét szeretnék élvezni - vagy valami ilyesmi...
Amikor a KTM-et vettem, akkor jött be pont egy srác, hogy beszámíttassa az 1200-es Multistrada-ját egy GS-be, mert bár messze nem ad olyan visszajelzéseket, pláne nem olyan élményt, de spanyolban bérelt egy hétig egyet, és olyan kényelmes volt vele minden, hogy a váltás miatt döntött, mert ő már öreg ahhoz, hogy túltolja, és már csak túrázni akar.Nem véletlenül szokták azt mondani, hogy "neked is GS-ed van, vagy neked még feláll?" Bár ez egy szúrkálódó vicc, de azért mint minden jó viccnek, ennek is van alapja. A célközönség már nem a világ leg-leg-je akar lenni, hanem kényelmesen akar élményeket gyűjteni, és az sem baj, ha közben nem fárad el (hisz már messze nincs meg a sokadik X felett az az állóképesség, mint 20 évesen), és nincs is ezzel baj.
Bevallom, én is úgy tervezem, hogy 10 évig KTM, aztán irány egy GS! A csopper valahogy nem vonz (de azért amerikában tuti azt bérelnék egy 66-os túrára! )*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
LustaDick123
tag
válasz csongi #123373 üzenetére
Arra próbáltam reflektálni, hogy hiába javaslod ugyanannak a motornak a nagyobb köbcentis változatát, ha a váza, a fizikai mérete ugyan az. A nagyobb motorblokktól nem lesz kényelmesebb, csak erősebb. Az erőkülönbség sem esetünkben a kb. 20 lóerőben keresendő (és nem egyenlő a FZ6 vagy a Hornet 98 lóerejével sem), hanem a dupla nyomatékban, emiatt kezdőknek lehet nem ez a hosszú élet titka. Nem kell leforgatnod az erő miatt, hanem alapjáratól azonnal megindul.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz djeperto #123411 üzenetére
Hm. Nagyon jó barátomnak van 1200 GS-e, semmi elektronikai gondja nem volt vele az elmúlt 3 évben. Pedig nem dísz a garázsban, és ő motorozni is tud. (Néha lazább offroad stb.)
Lehet hogy ő fogta ki?
Én erősen gondolkozok hogy lecserélem a Hondát, nyílván többször is mentem már a GS-el tudom miről beszélsz amikor a másik motoron már megszülsz ezzel meg oda sem figyelsz és gyorsabb vagy a kanyarokban. Bár ez nem az elektronika ficsőrje hanem a telelever-é.
Az pedig szerintem alap hogy nem hagyod rá magadat az elektronikára, főleg nem egy kanyar ABS-re az egy dolog hogy van. Én így fognám fel: Sosem használom a kanyar ABS-t viszont ha egyszer az a szitu akkor ott van és ha épp működik akkor lehet hogy segít. Ha meg nem akkor csak ugyanott vagyok mintha nem lenne benne...
Nekem a kényelme hiányzik, meg az elektromosan állítható futómű. Illetve hogy el merjek indulni olyan utakon ahol a VFR már kiesik alattam, a BMW-vel meg észre sem veszem és robogok mindentől függetlenül.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
#14787072
törölt tag
válasz djeperto #123411 üzenetére
Szia Djeperto!
Köszi, hogy leírtad.
Nálam alapvetően nincs rózsaszín köd a BMW-t illetően, elismerem a márka előnyeit, de hallottam, olvastam én is eleget a negatívumokról. Sokatmondó volt pl. 2013-ban, amikor a német Motorrad magazin hirtelen megszakította az új vizes GS tartóstesztjét és megjelentek a szerkesztőségben a márka mérnökei, vezetői. Érdemes nézni az arcokat:
Vagy amikor petíció indult a villaszár garanciális cseréje miatt, mert túl sokan törték össze magukat és ezt követően rendelt el nagy nehezen visszahívást a gyár:
Szóval valóban nem tévedhetetlen és tökéletes gyártó a BMW, de 40 éve reszelik a GS-t (lehet, már túl is reszelték), vannak jó dolgaik (pl. telelever), én szeretem a boxer hangját, nem zavar a kardánreakció és igazából ezen férek el a legkényelmesebben. Valóban nem biztos, hogy jó az nekünk, hogy ennyire túl van tolva az elektronika egy motorban. Anno az 1200-es Multistrada-ra mondtam, hogy űrtechnika van benne, most már mindegyikben.....
Persze, nézem a többit is, de nem tudom, tudnám-e szeretni a Crosstourer-t (olyan van neked, igaz?), a Tiger Explorer-t, a KTM Super Adventure-t vagy akár a Super Tenere-t. És ami a legfontosabb, mennyire férek el rajtuk kényelmesen.
Tulajdonképpen egy utolsó évjáratos levegő/olajos DOHC GSA lenne a legtutibb számomra, de az itthon olyan ritka, mint a fehér holló. Múlt hónapban volt egy 2013-as, 1 nap alatt elvitték.....Vagy kell venni egy öreg 1150-et és mosolyogni a sisak alatt.
-
aktív tag
válasz etnies #123401 üzenetére
Garázs nélkül bármilyen motor ki van téve ennek a veszélynek Londonban és EU bármelyik megavárosában (Rómáról ne is beszéljünk).
Ami pedig a GS-t illeti (nyugodtan belém lehet állni ) teljes mértékben igazatok van. Annyi mindennel fel lehet pakolni, hogy az már tényleg vicc.
Az 1150-től az 1200 vizesen keresztül 1250-ig vezettem mindet. Barátom (kizárólag GS, új, TOP verzió) valószínűleg most fog elbúcsúzni a márkától (és nincs egyedül).
Ő egy igazi motoros, aki végig járta a szamárlétrát, tehát nem újgazdag frissA-s, akinek természetes a GS, mert különben lenézik a haverok, hanem ez volt a 3ik vagy 4ik 0 km.es GS-e.Történet: Annyira de annyira nem az ember irányít már rajta, hogy az félelmetes. Söprűnyél pózban ül a motoron, nézeget jobbra - balra és kb 15 km/h-al gyorsabb a kanyartempója Mátrán, bárhol, mint nekem az 1.2-es Hondával (pedig karcolom a végét a dőlésszögnek, kiülésnek). Szuper minden, erre tankolásnál BMW mondja = error... valami szoftver (mi más). Másfél év alatt vagy minden túrán előjött neki 2x, 3x, 4x. Motor kikapcs, kávé cigi, idegeskedés... Begyújt.. semmi, nincs hiba. Garis szerviz programfrissítés 3x, lóf@szt sem ért. Idegesítő (Itt említem, hogy nekem is az elsőgenerációs vizes GS 0,5 szezonos volt. "Szokásos" típusbetegségek, amik megkeserítették azt az évemet. Garis hazai vásárlás 3 éves motor 30 e km, visszahívott, kijavított... ).
Utolsó barátkozása a géppel idén szept közepe, Mátra - Bükk. A "mindentmagacsináló" GS a mai napig fel nem fedett ok miatt úgy eldobta magát egy kanyarban, hogy TK lett. Hála Istennek barátom megúszta egy lábfej - boka duzzanattal. Vagy a kanyar ABS vagy az utat pásztázó lengéscsillapító, vagy a ki f tudja mi adta fel a szolgálatot és kivágta az elejét a motornak ott, ahol sem murva, sem felszóródás sem semmi sem volt, sőt nem tempósan haladt (az volt a szerencséje).A mai napig megy a CASCO - BMW adok-kapok, mi is lesz.
Valahogy úgy vagyok ezzel az egésszel, hogy sok szuper fejlesztés és ténylegesen hasznos fejlesztés is van az új királykategóriában, de ne felejtsük el, hogy 2 keréken gurulunk, ahhoz meg kell tanulni az alapokat, nem túlságosan feszegetni a határokat.... a BMW meg szinte csak arra ösztönöz bennünket, hogy húzd jobban, gyorsabban menj be a kanyarba mert a millió szenzorommal (EGYKEREKEZÉSMÓD!!!! Mi a f@sznak????) mindent jobban tudok mint te. Tanuljon meg az ember 1kerekezni, beülni, a motor seggét járatni... stb. ne a gép csinálja egy tabi érintősképernyőjének a megnyomásával.
És a végére: nem ő az egyetlen aki így járt a GS szoftverhibájai miatt. Mi a válasza erre, annak aki elfogult? Hát kiszúrt egy bajosat... ha a te életed függ egy szenzorhiba miatt, meggondolnád, hogy kell e az oda, vagy motorozol "mezeibb" motorral a tudásod és korlátjaid határain belül.
Na egy valami van, ami verhetetlen és tényleg álom. Az a telelever. Azt imádom
Peace
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #123409 üzenetére
A jo 999 es. Ez mondjuk a lakossagi, de ennek is titannitrides a villaja. :D
Miutan egesz hetvegen mentem egy ilyennel, hetfon az r1 el mentem munkaba, es majdnem atmentem az elso piroson, mert elszoktam tole, hogy ennyire kell huzni a feket. A 999 en egyujjas volt barmilyen helyzetben.Kollegam vett egy S verziot, 2005, mar nem ontott hatso lengovillas, hanem az aluprofilos, ohlins gyarilag, radialis elso bremboval. Eleg ritka. Ugyanugy olaszbol. Az osszes csavar ugy megtepve, alig birta a nyakcsapagy csavart kilazitani, a segedvaz ezusttel lefujva, kezzel, flakonbol, amibol jutott a fekete lengovillara is.
Szerencsere a testastretta blokk eleg tartos, remelhetoleg ott nincsenek ilyen szintu dolgok. :D
De kb tasner szintu szerelok vannak abban az orszagban. :D[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #123400 üzenetére
-
#31733248
törölt tag
Budapesten az új lakások átlagos négyzetméterára jelenleg 1.045.000 Ft, én is építkezéspárti vagyok (így is tettem). Jelenleg a II/A kerületben lakunk, itt a használható telkek 100 ezer forintos négyzetméterártól indulnak (és alig van, a jókat azonnal eladják). Solymáron ugyanez mondjuk 60-70, de akkor napi 20-25 perccel többet utazol. Kb. mindenhol hasonló a kompromisszum.
-
Biqci
aktív tag
válasz csongi #123394 üzenetére
Igen, ezért is gondoltam az Ebc Extreme Pro High End-re, előre kijönne 150Euro-ból, ha tárcsát nem cserélek. Plusz a fékcső. De nem vagyok benne biztos, hogy tényleg lehet komoly javulás
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
bacus
őstag
válasz etnies #123404 üzenetére
Keyless cucc, értem, hogy Londonban, meg autóknál, de motorokat és Bp-en? Amíg nem volt, addig nem érdekelt, mert minek, de mióta van... soha ilyen jó dolgom nem volt.
pro váltóasszisztens: nézd, én fel le váltogattam kuplung nélkül a DL 650-el is, de azért ez mégis jó, mehet kanyarban is, gyorsításkor kifejezetten előny. Ráadásnak a bmw váltója kifejezetten férfias kezelésű, semmi japán finomkodás, jobb így váltani, mint kuplunggal.
Led: látni és látszani. Tényleg jó, nincs mit hozzátenni, meg nem is lesz ez már opció, csak ez lesz és kész
kanyar ABS: ez lehet csak egyszer használod, de akkor életet ment
De egyébként pont így voltam vele, mint te, de a jóhoz könnyű hozzá szokni.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Xero
nagyúr
válasz bacus #123399 üzenetére
Ne legyunk naivak, mestersegesen belenyulnak fentrol ilyen-olyan dolgokkal ugyis ahogy tettek az elmult evekben. Jo ideje kivartam de nalam most durrant el a dolog es bekapcsolt itt is a yolo uzemmod. Vadasszuk a megfelelo telepulest es telket BP kornyeken (tokom sem ad 100M-t BP-en erte), aztan megkezdjuk az epitkezest.
Lakast szinten kihagyom BP-en, egyszeruen nekem nehez letolni a torkomon az 1M-700e Ft-os negyzetmeter arat. 60M-bol inkabb epitkezem. Na de ez nagyon OFF, bar a motort is ezert rendeltem meg. A tokom sem fog varni meg bohockodni 2-500e-el kevesebbert a hasznalttal. Yolo. -
bacus
őstag
válasz etnies #123396 üzenetére
miért fapadosban? Ha csak nem akarsz még egyszer annyit rákölteni, mert "ohlins cuccok kellenek a motor alá" hozzáállás, akkor a fapados nem jó választás. Tavaly egy 2016-os 1200GS már 3,6 ért se kelt el hónapokig, mert annyira fapad volt. Kérdeztem a kereskedőt, hogy legalább az ESA mennyi lenne, de azt mondta, hogy amire az belekerül, vehetek egy 3 csomagos 2017-est.
Az a baj, hogy mikor belemész a konfigurátorba, akkor minden csomagban van valami amit nem lehet nem kérni.
- kulcs nélküli indítás, világbajnok (komfort csomag)
- D ESA 2 - szintén
- LED lámpák (lighting csomag)
- tempomat (túra csomag)
- kanyar ABS
- pro váltóaszisztens (dynamic csomag)Ne mondj le ezekről
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
etnies
senior tag
válasz #14787072 #123398 üzenetére
Londonban évente 12-16000 motort lopnak el. Hogy legyen mihez mérni, Magyarországon évente 2-3000-et adnak el.
BMW, Ducati, bármilyen SS nagy veszélyben van.
De visznek mindent, ez a gyerek 3 napig volt motortulajdonos pl. Tárcsafék, tracker, kitörölheti.Itt olya pofátlan és professzionális tolvajok vannak, hogy otthon el sem tudtam képzelni.
"önmagam hite vagyok magamban"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest