Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz csongi #123473 üzenetére

    Nem tudom sajnos a pontos okot, de az osszes sornegyemnel problema volt, ha forgatva voltak. Szelepszar szimeringgel biztos nincs problema, tizenezer km-es japan blokknal ilyen nincs, illetve az fustolne keken.

    Szerintem ez nem olajtol fugg, csupan attol, hogy mennyire lett akar egyszer is forgatva, mert onnantol ott van az olaj a legszuroben azonnal. A kartergaz nem lenne baj, ha nem nyomna fel az olajat. Nem visszahutenie kell, hanem egyaltalan nem kellene felkerulnie oda. Ahogy az olaszok oldottak meg a karterszelloztetest. Ezert tiszta azoknal a szelep mindig, ugy gondolom.
    Ez mindig sarkallatas pont a japanoknal.
    Bar vannak extrem esetek is, pl zx10, nel ahol eszi az olajat a legszuron keresztul, es nem keveset. Ezek az evjaratu japan sportmotoroknal mind jellemzo ez a lerakodas a szivoszelepen

    Explosión de dos tiempos

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés