Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Geresics

    addikt

    válasz Ferdzsoo #123413 üzenetére

    Mikor megvettem a KTM 1190 Adventure-t, akkor nagyon sokat gondolkodtam azon, hogy BMW 1200GS legyen-e helyette. Ez miatt volt, hogy több, mint egy órán keresztül beszélgettem Pesti Zolival (Full Gas, évente több, mint 200 GS-t ad el!), és abban maradtunk, hogy amire én keresek motort, arra Ő is a KTM-et ajánlaná, de már most pontosan tudja, hogy amikor majd lecserélem, akkor úgyis majd GS lesz belőle! :D
    A GS egész más élményt ad, és ezért a vásárlók is általábban már jóval nyugodtabb emberek, akiknél fontosabb a televigyornál, és az adrenalin-rush-nál a biztonságos, nyugodt, és kényelmes közlekedés, és jellemzően olyan tudatos felhasználók, akik már megteremtették az egzisztenciájukat, és most annak gyümölcsét szeretnék élvezni - vagy valami ilyesmi... :DDD
    Amikor a KTM-et vettem, akkor jött be pont egy srác, hogy beszámíttassa az 1200-es Multistrada-ját egy GS-be, mert bár messze nem ad olyan visszajelzéseket, pláne nem olyan élményt, de spanyolban bérelt egy hétig egyet, és olyan kényelmes volt vele minden, hogy a váltás miatt döntött, mert ő már öreg ahhoz, hogy túltolja, és már csak túrázni akar.

    Nem véletlenül szokták azt mondani, hogy "neked is GS-ed van, vagy neked még feláll?" Bár ez egy szúrkálódó vicc, de azért mint minden jó viccnek, ennek is van alapja. A célközönség már nem a világ leg-leg-je akar lenni, hanem kényelmesen akar élményeket gyűjteni, és az sem baj, ha közben nem fárad el (hisz már messze nincs meg a sokadik X felett az az állóképesség, mint 20 évesen), és nincs is ezzel baj.
    Bevallom, én is úgy tervezem, hogy 10 évig KTM, aztán irány egy GS! A csopper valahogy nem vonz (de azért amerikában tuti azt bérelnék egy 66-os túrára! :D )

    *MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés