Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13201) stigma válasza c4 (#13200) üzenetére


stigma
addikt

Köszi a kisbetűset nem olvastam végig, tényleg ott van benne. :R

....iPhone 13 / iPad 9th Gen. Wifi 64GB...

(#13202) jracz válasza stigma (#13199) üzenetére


jracz
tag

A natív felbontásuk miatt az Acer -re és az LG -re szűkíteném a kört.
Kérdés, hogy kell-e az a nagy fényerő neked amit az Acer tud.

(#13203) jracz válasza jracz (#13202) üzenetére


jracz
tag

Ja bocs, most olvastam mire kell:
Akkor az Acer.

[ Szerkesztve ]

(#13204) stigma válasza jracz (#13203) üzenetére


stigma
addikt

Köszönöm, amúgy amiket linkeltem szinte az árkategóriában akkor ez a kettő érné meg csak (Acer és LG)

Esetleg más általatok ajánlott márka és típus nincs véletlen?