Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13901) sith7 válasza c4 (#13900) üzenetére


sith7
nagyúr

akkor ez miér van odaírva ?

Felbontás max.: WXGA (1280×720)

nem ... :N ... olcsón szeretnék mozizni, de ahogy nézem, ez nem fog menni :(

(#13902) devil-k válasza sith7 (#13901) üzenetére


devil-k
nagyúr

"olcsón szeretnék mozizni, de ahogy nézem, ez nem fog menni"

Szerintem akkor itt el is dőlt a vetítős-mozizós kérdés. Van egy minimum szint, ami alá nem érdemes menni. (Szerintem). Lehet itt prezentációs célra szánt projektoron is filmet nézni, DE semmi köze nem lesz a mozi élményhez.

- mozi bolondéria -

(#13903) c4 válasza sith7 (#13901) üzenetére


c4
őstag

Mert azt a felbontást még tudja kezelni, de NEM natív felbontásban.