Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12401) spiky03 válasza StLui (#12396) üzenetére


spiky03
veterán

De majd lemérem délután, hogy pontosan mennyi is lenne az annyi.
Az a baj, hogy akkor meg már kb 2 méterre lenne csak a vászon. :F

SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!

(#12402) Norbi 72 válasza Hooper (#12400) üzenetére


Norbi 72
veterán

Szerintem várd meg Yodát,tud segíteni.

(#12403) AVhelper válasza Rolly (#12380) üzenetére


AVhelper
senior tag

Nem egy kategória a két vetítő. A 2008 szeptemberében az IFA-n bemutatott Epson EH-TW5000 a márka akkori csúcsvetítője volt. (Itt olvashatsz róla.) A benne alkalmazott 12 bites Silicon Optix HQV képfeldolgozó processzor a mai napig az egyik legjobb.

(#12404) Rolly válasza AVhelper (#12403) üzenetére


Rolly
veterán