Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12201) BPéter1984 válasza AVhelper (#12200) üzenetére


BPéter1984
tag

Akkor a leírt 2 vászon közül melyik a jobb illetve mindegy melyiket választom a Benq w1080st projektorhoz.?

VOLVO S40 - 2005 , S80 - 2009 , Iphone X

(#12202) AVhelper válasza devil-k (#12199) üzenetére


AVhelper
senior tag

Biztos lehetsz benne, hogy abban a boltban, ahol elégedett voltál a kiszolgálás szakmai színvonalával megkeresik a termékek értékesítésén azt a pénzt, amiből kifizetik a hozzáértő eladó(ka)t. +2-3% árréssel viszont ez lehetetlen.

(#12203) devil-k válasza AVhelper (#12202) üzenetére


devil-k
nagyúr

Igazad van! Biztos van ott is árrés szépen. :R

[ Szerkesztve ]

- mozi bolondéria -

(#12204) AVhelper válasza BPéter1984 (#12201) üzenetére


AVhelper