Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12901) KatonaT


KatonaT
aktív tag

Yoda mi a helyzet a Pf80g-vel?

(#12902) yodamastah válasza KatonaT (#12901) üzenetére


yodamastah
őstag

Kaptunk egy még újabb 1080p-s modellt, de most 2 hétig nem érek rá tesztelni, sok a meló. Majd jövő hét után.

(#12903) Atomgeszi


Atomgeszi
veterán

Sziasztok!
Szeretnék egy nagy megjelenítőt a szobámba. Egy 55-ös TV és egy haver unszolására projektoron gondolkodom, így hát gondoltam kicsit körbeszaglászok.
A TV-t kb 2,5 méterről nézném az ágyból. A vásznat kb 3-3,5 méterről lenne lehetőségem nézni.
3D egyáltalán nem számít(egyik szemem rosszabb, mint a másik és sajna már a gyerekkori két színes lencsés szemüveges mozik is szenvedések voltak nekem).