Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13701) devil-k válasza Vikthor (#13700) üzenetére


devil-k
nagyúr

A THX féle ajánlás:

Amekkora átlójú képet szeretnél nézni, azt kell elosztani 0,84-gyel és megkapod a nézési távolságot.

Pl.:

110" (110x2,54= ~280 cm. 280/0,84= 3,3 m)

A kapott érték lesz a távolság, ahonnan még jól nézheted.

[ Szerkesztve ]

- mozi bolondéria -

(#13702) TwentyFour válasza devil-k (#13701) üzenetére


TwentyFour
tag

Köszönöm a segítséget, 110" körül lesz a befutó.

Más. Milyen 3D szemüveget ajánlott venni a 1070-hez? Én az alábbiakat néztem ki. Ez megfelelő hozzá? Vagy van jobb/olcsóbb?

(#13703) Norbi 72 válasza KisTücsök (#13697) üzenetére


Norbi 72
veterán

Nem tudok hátrébb ülni,van mögöttem egy terepasztal. :)