Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12301) c4 válasza bod.6hazy (#12300) üzenetére


c4
őstag

Lehet nincsenek bekötve a Sharpon az SVHS lábak. Vagy menüben kell kimenetet állítani. Esetleg a projektoron is bemenetet kell állítani, ha nem automata jelkeresésen van. Ilyenek...

(#12302) AVhelper válasza Dyrg (#12299) üzenetére


AVhelper
senior tag

(#12303) AVhelper válasza bod.6hazy (#12300) üzenetére


AVhelper
senior tag

Leginkább azért, mert a VHS videomagnóknak csak kompozit videojelet (CV) adnak ki, S-Video jelet csak az Super-VHS (S-VHS) videomagnók tudnak produkálni.

[ Szerkesztve ]

(#12304) t.zolka válasza bod.6hazy (#12300) üzenetére


t.zolka
aktív tag

Mi az a videómagnó? :DDD

(#12305) Norbi 72 válasza djxp01 (#12267) üzenetére


Norbi 72
veterán