- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- MasterDeeJay: Alacsony fogyasztású házi szerver a korábbi projektekből összeépítve
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- bambano: Bambanő háza tája
Új hozzászólás Aktív témák
-
Codiac
csendes tag
Sziasztok,
Vásárlás előtt állok és megbízhatóság, minőség miatt két példány között vacillálok:
Xiaomi Pro 2 vagy Esegway 500W
Napi 10-15 km , minimális emelkedővel.
Ti melyiket választanátok? -
Aaron14
őstag
Ti mit gondoltok [erről]?
-
nbukta77
addikt
Elvileg komolyan veszik. De nem lattam meg rendort rollerest megallitani.
-
DigitXT
félisten
válasz
nbukta77 #8291 üzenetére
Szerintem nincs értelme visszacsukni. Ha 30 km/h-t tud, azzal tudsz
menni lassabban, ha épp olyan messzire mennél, viszont ha 20 km/h
a limit, azzal akkor se mész gyorsabban, ha olyan úton/távon vagy.Ha az autóban 50 km/h lenne a limit, mert csak városban használod,
nem lenne túl kellemes, ha mégis mennél máshol, ahol lehet többet...Igen, a nagyobb tempó csökkentheti a hatótávod, akár ennyivel: nem
muszáj mindig a legnagyobb fokozatban, nyélgázon közlekedni.Amugy hordtok sisakot
Szerk: nem hordtam, amíg pofára nem estem. Azóta hordok, és pont
leszarom, hogy néz ki. Megnéznek? Na és: inkább ez, mint a mentő...
A bordám is vagy 2 hétig fájt, így inkább felveszem a protektoringem.
30 km/h körül elesni nem túl vidám: szerencsére lassabban mentem. -
csokaym
csendes tag
válasz
nbukta77 #8291 üzenetére
Persze nem értek hozzá, de nem elképzelhető, hogy a régióváltás után a program egy nagyobb átlagsebességre számítja a hatótávot?
Nem létezik, hogy ha ugyanazon a sebességen haladsz majd, mint eddig, akkor 20 km-nek megfelelő villamos energia csak úgy disszipálódjon a semmin. Szerintem fizikailag ugyanazt tudnia kell ugyanazon körülmények között hajtva a gépedet, mint amit eddig is tudott. -
nbukta77
addikt
Lenne egy kerdesem. A regio valtast csak programbol tudom megcsinalni? Igy hogy valtottam csokkent a ki irt hatotav 65- rol 40- re es a ninebot program g30lp- t ir g30d helyett. Ezt nem tudom szamit e. Viszont nekem nem er annyit az a 10km/ h, hogy elveszitsek ennyi hatotavot. Van valami resetre lehetoseg, mert nincs a kozelemben androidos telefon. Elore is koszi
-
dzsidzsas
tag
Valaki tudna tippet adni, milyen controllert vegyek az Esegway 500-ba? Csak annyit tudok 500W 48v 13A-de ilyet nem találok sehol a neten. Sajnos nem tudtam szétszedni, mert a vezérlőt be szilopasztozták a vázba mocskosul. Annyira tróget megoldás, hogy okádék. Természetesen ennek ellenére pont úgy, hogy az aksi felé akkora lyukak vannak, hogy egy kisebb esővel ennek biztos annyi.
[link] -
nbukta77
addikt
Amugy hordtok sisakot. Itt nem kotelezo csak a rendszam.
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #8284 üzenetére
Na igen, de ez hol zavarja a "merjünk nagyot álmodni" startupokat?
Ha a csere vázat is tőlük veszed, az csak tiszta profit... Mondjuk ez
csak feltételezés, hogy ilyet szeretne.Viszont a sok ellentmondó
vállalás erre mutat. Nagyon könnyű, nagyon messze megy, nagyon
gyorsan: nehezen elképzelhető másképp. Csak akkor meg nincsen
sok értelme a Tescoban árulni, onnan nem Rion-t vesz az ember. -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #8282 üzenetére
Az a baj, hogy az acél közel 3x nehezebb az alunál, persze nagyon
masszív vázat lehet belőle építeni, csak akkor rohadt nehéz lesz a
roller, vagy ahogy korábban fogalmazták/tuk az már inkább "tank".
(Igazából ez a nagy akku baja is. Hely kell neki, és súlya van.)
Szerk: ez is ilyen jópofa DIY build... Akár én is csinálhattam volna:
ugyanolyan BMS, XLR töltő csatlakozó, 1.5kW hajtás, 13s6p akku.
(Csak nekem nem ilyen lapos/hosszú az akku, és nem 18650-es.) -
Reggie0
félisten
válasz
RollN'Roll #8275 üzenetére
Ami amugy nagyon hianyzik a rollerekbol az a vizallosag, hogy akar zuhogo esoben is tartosan hasznalhato legyen.
A vaz meg legyen valami jo kis rozsdamentes acel, azt ki lehet kalapalni es meg lehet hegeszteni, ha baj tortenik vele.
-
nbukta77
addikt
Sikerult at allitanom a roller regiojat. Igy mar megy 30- al. Az pont eleg.
-
dzsidzsas
tag
válasz
RollN'Roll #8275 üzenetére
1, Igen
2, elég ha 2-esen bírja a 25-28, 3-on 35 - eddig biztonságos, csak azt ne 10-15% akku csökkenésnél kezdje elveszíteni.
3, nem, normális index, normális nagyméretű kapcsolóval nem miniatür csúszókapcsoló az kell, mobilt ne nézegesse senki mikor közlekedik.
4, igen, de rögzítőpont kellene, ahogy elöttem írták
5, igen, de egyben a méret is, mert a túl nagy deszka pl:Esegwey 500, nagyon nehéz közlekedni vele a metrón
6, Amennyiben, normális fényerejű és legfontosabb: jó szórású lámpák(!) vannak rajta, akkor felesleges, majd nyomtatunk hozzá 3D-ben kiegészítőt
7,igen, nem szeretek hibás készülékeket csomagküldővel visszaküldeni, macera
8, ha mind ezt csilliárdért akarod árulni, én nem veszem meg -
válasz
RollN'Roll #8275 üzenetére
1)Hasznos ha 2x nagyobb hatótávolsága lenne mint most a piacon lévőknek ?
Ez szubjektív, mert mindennek ára van, vagy gyenge lesz átlag akksival, vagy erősebb de akkor a hatótáv rovására megy. Vagy nagy akksis, de akkor nagy a súlya is.
2) Hasznos ha 1,5 x nagyobb a végsebessége ?
Ez az elsővel üti egymást, nagy végsebesség kisebb akksi táv, nem tankkal járnak az emberek, hogy 50Ah akksi férjen bele.
3 )Hasznos ha kormányrol vezérelnéd a telefonod kameráját Bluetooth-al ?
Egyszerűbb telefonon, kevesebb hiba lehetőség, esetleg feltörési lehetőség.
4) Hasznos ha lopásgátlóval és GPS el szereljük fel ?
Talán, én nem használom szvsz.
5) Hasznos ha sulyát tekintve sokkal könyebb mint a mostaniak ?
A súlynak ára van, könnyebb szerkezet, akkor silányabban tud bármit. Nehezebb akkor több az anyag, nem fog útközben az ember alatt darabokra hullani.
6) Hasznos ha külőnböző tartozékok vásárolhatóak a rollerhez ? pl telefontartó, üvegtartó stb ?
Szerintem ez felesleges, más gyártónak is van, nem nagyon veszik.
7)Hasznos ha websopon kívül az áruházláncokban is megtalálható lenne ?
Igen, több helyről egyszerűbb.
Köszönjük a válaszokat ! -
petipetya
nagyúr
válasz
RollN'Roll #8275 üzenetére
1. Igen, de nem dupla vagy tripla áron
2. Lényegtelen, ha 25 km/h a "hivatalos" korlát. Ha viszont a gokarthoz hasonlóan zárt versenypályán lehetne vele hasítani, akkor igen a válasz.
3. Felesleges, balesetveszélyes a telót nézni közben
4. Igen
5. Igen
6. Igen, főleg lámpák. Az M365-re például vettem előre egy villogó cuccot, mert napközben mégsem kapcsolok lámpát, de úgy érzem szükséges egy figyelemfelkeltő valami
7. Igen -
Reggie0
félisten
válasz
RollN'Roll #8275 üzenetére
1. igen
2. nem biztos
3. nem, mi ertelme annak? inkabb indexlampa legyen rajta, mert kezzel iranyjelezni azert komolyabb egyensulyerzeket igenyel, en sem merem barmilyen szituacioban fel karral fogni a kormanyt.
4. inkabb valami jo rogzitesi pont kene lancnak, tartosan ugysincs ertelme utcan hagyni, mert konnyu felkapni es vinni
5. esetleg, de a hatotav azert fontosabb kerdes.
6. nekem egyik se hianyzik. inkabb jo fenyereju, iranyithato lampa legyen rajta.
7. biztos van akinek hasznos, de inkabb jo szervizhalozat es alkatresz utanpotlas kene. aruhazlanc helyett az is eleg, ha par pont lenne az orszagban ahol ki lehet probalni. -
DigitXT
félisten
válasz
RollN'Roll #8275 üzenetére
Ez így elég nagy vállalásnak tűnik: melyik piacon lévővel akartok
versenyezni? Nehogy az süljön ki belőle, hogy carbon, high-tech,
csillió pénzért.Persze, sokminden hasznos, de nagyon nagy a
szórás a piacon lévők közt az általad felsorolt paraméterekben...
Telefon kamerájának vezérlése a kormányról: szvsz nem igazán
hasznos, nehezen tudom elképzelni, hogy mire lenne ez jó. -
RollN'Roll
friss újonc
Sziasztok. Egy új vállalkozást indítunk és szeretnénk ha válaszolnátok a következő kérdésekre :
1)Hasznos ha 2x nagyobb hatótávolsága lenne mint most a piacon lévőknek ?
2) Hasznos ha 1,5 x nagyobb a végsebessége ?
3 )Hasznos ha kormányrol vezérelnéd a telefonod kameráját Bluetooth-al ?
4) Hasznos ha lopásgátlóval és GPS el szereljük fel ?
5) Hasznos ha sulyát tekintve sokkal könyebb mint a mostaniak ?
6) Hasznos ha külőnböző tartozékok vásárolhatóak a rollerhez ? pl telefontartó, üvegtartó stb ?
7)Hasznos ha websopon kívül az áruházláncokban is megtalálható lenne ?
Köszönjük a válaszokat ! -
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #8271 üzenetére
Ez igy van. Nekem nem is kene, hogy gyorsabb legyen a roller, max 35-ig meg jo lenne, de ott is a biciklisek miatt, hogy ne legyen annyi elozes. Viszont a gyorsulas es az emelkedon a sebesseg gyengusz. Majd meg fogom motorozni a hatso kereket.
UI: Nem tudod megmondani, hogy a kugoo kormanytengelyen levo egymasnak feszitett nyolclapfeju anyak hany mmesek? Bizonytalan vagyok, hogy 35 vagy 36.
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #8270 üzenetére
Persze, tiszta sor. Ha pont az az 5 km/h hiányzott, akkor perceket lehet veszíteni.
Viszont mondjuk a Hengermalom útnál tökmindegy... Nem tudom, mennyivel kéne
ott repeszteni, hogy még elérjem az előző zöldet.Talán 45 km/h körül?
Ami azért valljuk be, egy bicikliúton már nem életbiztosítás (a 38-39 sem mindig)!
Múltkor is kilépett egy csöves a bokrok közül, teljesen random, azóta már tudom,
hol lebzselnek, és ott még óvatosabban megyek: komolyan ilyeneket nézni kell.Szerk: lényeg az, hogy egy 30 fölött tudó rollerrel opció, hogy 25-tel mész, ha az
tűnik ideálisnak. Ellenben egy 25-nél limitált soha nem fog 30 fölé menni. Hiába jó
az út, és érnéd el pont azzal a tempóval kényelmesen a zöldhullámot. C'est la vie.
A magam részéről élvezem, hogy 36-ig egész jól húz, széles úton ki is használom. -
-
DigitXT
félisten
válasz
rumos14 #8268 üzenetére
Csináltam én is egy tesztet 100% ill. 40% akkutöltöttségtől...
A végsebesség értelemszerűen csökken, mert a mindenkori
akkufesz limitálja ezeket a motorokat.Amikor 52V-on van,
38-39 km/h a végsebesség, 45V-on már csak 32 km/h: be is
hozza a zöld pötty a hátrányt a Dunaparton, a piros pöttyhöz
képest, de hiába: a lámpák végül ugyanott fogják meg őket...
(A bicikli úton utánfutóval tolató teherautó nincs a képen...
Sőt igazából semmi nincs, csak két GPS adatsor animálva...
Pluszpont annak, aki felismeri a zenét. Fiatalok hátrányban.) -
rumos14
nagyúr
-
rumos14
nagyúr
részemről nuku politika, de erre azért kíváncsi vagyok, hogy mi fog kisülni belőle [link]
persze elsősorban a roller szabályozásra: hol mehet, hol nem mehet, mennyivel. milyen kötelező védőfelszerelés kell - ennek mondjuk országosan, egységesnek kellene lennie a bringás szabályozással is, és az, hogy Bükkaprófalván Piffta báci is bukósisakot használjon, hááát...
azt nagyon remélem, hogy az elektromos eszközöknél teljesítmény alapján nem differenciálnak, mert akkor legyen már más a szabályozás a Daewoo Tico-ra meg a Bimmer X5-re is... -
Skynet258
veterán
Az Essential nagyon alap én azt hanyagolnám a helyedben. Nekem van egy Pro 2 és asszonynak egy 1s, ő is Essentialt akart de lebeszéltem róla, most már bánja hogy nem Pro 2-t vett... Lehet most csak 5 kilométer, lehet most elég lenne a 20km/h de inkább tervezz előre, évekre veszed.
-
3szli
tag
Sziasztok,
Szeretnék egy elektromos roller szeretnék venni, hogy munkába járjak kb 5km (városon kívül) használnám én a Xiaomi Mi Electric Scooter Essential néztem egyrészt (xiaomi fan vagyok kicsit erre húz a szívem ).
A másik kiszemeltem REVOLT SPEED REVOE a teleszkopozás miatt szimpatikus
Tudnátok segíteni a döntésben... vagy full mást ajánlanátok? (elég tanácstalan vagyok)
-
nbukta77
addikt
Erre valaki?
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #8261 üzenetére
Dehogy akarom én állandóan lemeríteni! Csak most próbáltam ki először, és csak
cella szinten van tesztem, hogy 4Ah-t tud, ergo 6p-ben 24Ah. Most ugye kivettem
belőle 20Ah-t, és simán bírta, ezt jó tudni. 40 km gond nélkül megy 30 km/h fölött.
(Arra is kíváncsi voltam, hogy mennyivel megy rosszabbul lemerülve meg ilyenek.)Megállapítottam, hogy átlagosan 4 km/h-val...
Emiatt, adott szakaszon össze is
szedek "magamhoz képest" (GPS log) ~50 mp hátrányt, viszont ha a piros lámpa
nem adja ki, ezt már el is bukta az ember. (Dunaparti bicikliúton már -7 km/h...)
Ha egy adott lámpaprogramhoz adott tempó kell, annál semmit nem ér, ha kicsivel
gyorsabb az ember. Ezt már motoron is megfigyeltem, hogy tök ugyanannyi idő az
adott szakasz 125-ös és 400-as motorral, mert egyikkel pont elérem a zöldet, míg
a másikkal csak hamarabb érek a piroshoz. De hát ilyen ez a popszakma.
Az egész útra vetítve összesen csak 2 perc különbség volt, ami elhanyagolható.csokaym: szerintem nem.
Nem szeretem, amikor kipörög az első kerék.
Inkább hátra kockáztatnám a 30A-t, csak hűteni kell, meg nem száguldani lejtőn. -
csokaym
csendes tag
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #8259 üzenetére
Ez így van, de amikor a vezérlő miatt áll meg 11A-en, pedig a motor miatt menne
bele mondjuk 14A simán, az olyan, mintha erőlködne. Nem tudom jobban leírni...Amúgy 45V-on már csak 32 km/h a végsebesség. Nagyjából 1V-onként csökken
1 km/h-t, mármint terhelt feszről beszélek. Érdekesség, hogy a gyári kijelzőn az
érték ugyan pontos, de a változásokat nem követi azonnal, átlagolja (szoftverből).Magyarán, ha hirtelen terhelésre beszakad a fesz, azt soha nem fogja kimutatni,
csak lassan megy le a valós értékre. Majd mikor a terhelés megszűnésével egy
adott ütemben visszakúszik az akku a nyugalmi feszre, ezt lemaradással követi.Ez amúgy megmagyarázhatja a "csíkok" mászkálását is, mivel azokat egy adott
feszhez rendelik hozzá: nem akarják, hogy megijedjen a rolleres, hogy nagy gáz
esetén hirtelen "lemerül" az akku...Btw. 20Ah kivétele után, terhelve már csak
40V körül, de még mindig hasít... Lágymányosira fel le lehetett nyelezni.Érezhetően lomhább, de még nem veszedelmesen. Azért most már töltöm, mert
4Ah kevés hazamenni.1.8A a töltő, bent leszek ma 6 órát: 10 körül belemegy.
-
Reggie0
félisten
-
csokaym
csendes tag
válasz
Reggie0 #8257 üzenetére
A 36V rendszer 41A-es verziója hasonló gyorsulással bírt, mint a 48V-os rendszer 31A-es verziója merültesebb állapotban, így a sebességfelfutás eleje hasonló érzetű lehet, csupán az a különbség, hogy a gyorsulás nem hal le 20 km/h környékén a 48V-os rendszerben, hanem tovább kitart, igen.
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8254 üzenetére
Azért a teljes töltöttség erősen odaver neki! Persze az tuningolt vezérlőkkel volt. De azért, ahogyan Te is montad, sokat számít a töltöttségi szint.
Én töltő gyanánt egy ilyen 3A-esre ruhaztam be: 16.22 dollár volt, mikor én rendeltem, kiszállítással együtt. most ha jól láttam, 1 dodót felment az ára. Egyébként gyorsan megérkezett
Örülök, hogy edsig úgy néz ki, jól szuperál a géped. Többek közt azért is, mert hasonló átalakítást tervezek én is
-
DigitXT
félisten
válasz
csokaym #8253 üzenetére
Jajj, dehogy csiga! Kicsit rosszabbul indul meg, de nincs érdemi különbség:
Inkább csak az érzés, amikor a vezérlő limitjén megy, az nem ugyanolyan...
Nem tudom, hogy fogalmazzam meg, talán a hangja más kicsit, passz.
Jelentősebb különbséget a teljesen feltöltött állapot jelent, ami a zöld vonal.Szerk: kicsit olyan érzés, mintha erőlködne. Noha mégsem sokkal lassabb!
Rátöltésben igazad van, de én már csak ilyen mazochista vagyok/tesztelek:
nem töltöm, majd holnap a cégnél, de akkor meg nem lesz kész 1.5A-rel.
Néztem Alin egy 5A töltőt, az nagyjából jó lenne egy ekkora pakkhoz...Ui.: benne hagytam a 36V-os tesztet referenciának, látszik, hogy ott meg a
fesz limitálja az elérhető végsebességet. (22 km/h fölött már nem számít a
vezérlő korlátja, a BEMF limitál: 48V-on ez a határ is tolódik, ~30 km/h-ra.) -
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8252 üzenetére
"11A-t vett fel az első motor,
ennek korlátja a gyári vezérlő, 20+30A-rel gyorsabb lett volna, nem kicsit..."
csigának érezted?Amúgy az 50km környéki hatótáv korrekt szerintem. Ha tudna 60-at menni, akkor is a felénél rátöltene az ember, hogy "úgy húzzon" a roller, ahogy full akkuval tud
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #8236 üzenetére
Hazafelé 12 km után lőttem fotót, addigra már 12.39Ah volt a fogyasztás.
Érdekesség, hogy ez nagyjából 50% töltöttséget jelent, s pont 48V-on volt.Viharos szél volt, rendesen megfogott, amikor szembe fújt.
Kis eső, stb.
És akkor emelkedő: dolgozott rendesen, végig 11A-t vett fel az első motor,
ennek korlátja a gyári vezérlő, 20+30A-rel gyorsabb lett volna, nem kicsit...De hát ez van, ha az ember elfüstöli, aztán benne marad vmi hiba...
13.98Ah volt a vége, szóval az utolsó, 1.5 km emelkedő kivesz jó 1.6 Ah-t.
És mivel már félig lemerült, messze nem volt olyan gyors, mint tegnap...
Persze kettős oka van, a terhelt 44.5V mellett az alacsonyabb áramkorlát.Gondolkodom, hogy poénból bedobok egy 45A vezérlőt hátra, mint FID, de
valószínűleg napi használatra nem igazán lenne értelme: az akku az bírná.
(A motor már lehet, hogy nem, mert hosszú távon nagyon felmelegedne...)Szerk: összesen 660Wh munkát végzett az akku. Névleg 1152Wh. Még egy
ilyen kört tehát nem bírna végig, nem 60 km hatótáv. Főleg, ha "hegyet" kell
mászni. De azért 50 km környéke megvan. Több akku nekem nem is kell.27 km: 24.4Wh/km átlagosan. Elméletileg 47 km. Gyakorlatban meglátom.
Szerk: az emelkedő 45V-tal számolva közel az átlag dupláját jelenti... -
nbukta77
addikt
Nem tudna valaki segiteni g30d- n hogy tudnam a sebesseg korlatot feloldani ios alatt? Volt egy test program ahol lehetett regiot valtani, de megszunt. A gyari appban meg le van korlatozva 20- ra. Nincs tempomat es nem lehet a rollert lezarni appbol. A nemetek teljesen kihereltek a szoftvert. Elore is koszi.
-
DigitXT
félisten
válasz
Logitech #8249 üzenetére
Ha külön van töltő csatlakozó, akkor azt is célszerű rákötni a roller megfelelő
pontjára (töltő), hogy a BMS le tudja szabályozni a töltést, ha szükséges.
Felveszi persze a töltést az XT60-on keresztül is, ám akkor nem figyeli a BMS.Ha common port BMS, akkor az XT60 mellé forrasztják a töltő csatlakozót...
(Ha egyáltalán. Kugoo gyári akkunál nincs, meg ezen a Panasonic akkun se.)Szerk: ha ilyen van, akkor nem kell foglalkozni a töltő csatlakozóval, mehet a
delej bele bátran az XT60-on, lévén ugyanaz a kanóc. Regen fék is azon tölti.Akku ügyben szavadon foglak van/lesz csillió 36V akkum, de építeni is lehet.
(Jellemzően nem hatalmas pakkok, kisebb, 6-8-10 Ah. De lehet, lesz 14-es...)Szerk: rákerestem, ebben a Ninebot-ban marha nagy akku van gyárilag.
-
Logitech
aktív tag
válasz
DigitXT #8244 üzenetére
Firmware-t is adnak hozzá, amivel kiküszöbölik ezt a töltés hibát, menet közbeni töltés van kikapcsolva ha jól emlékszem.
Amikor keresgéltem akkut, olyanokat találtam, amin 2 csatlakozó is van, egyik az XT60, másik meg a töltőnek a csatlakozója. Azoknál pl hogy működik? Nem lehetne a roller beépített töltőjével tölteni, mindig külön kell?
Én már lennék is az első vásárlód, ha egy ilyen pakkot összeraksz, amivel majdnem megduplázom a hatótávot -
dzsidzsas
tag
Nos megérkezet a TF-100-as kezelőpanel, felszerelve, de sajnos a menü ugyan úgy le van tiltva, tehát a vezérlésbe rejteték el a kis rohadékok. Igy most rendelhetek azt is. Valaki tudja milyen kell egy Esegway 500-hoz? Mielött szétszedném?
-
DigitXT
félisten
válasz
Logitech #8242 üzenetére
120K egy 10s4p akkuért? Rablás... Van nekem ilyen akkum, vmivel kisebb
kapacitású (10Ah, 2500-as cellákból, 3500 helyett), de ugyanúgy 36V... Ha
odajutok komolyan nyitok egy bazárt, vagy építek akkut a feléből.Szerk: mitől plug&play? Van rajta egy XT60... Általában a rollereken nincs
még egy bemenet a vezérlőn, meg plusz egy akkunak hely a taposóban...
Szóval kell kábel meg egy táska is neki. Még ha úgy árulnák, mint ezt...Szerk: bocs, Y kábelt adnak hozzá. Ettől még lehet galiba belőle.
(Pl. a roller vezérlője úgy érzékeli, hogy töltésen van, ezért nem hajt...)
-
Logitech
aktív tag
válasz
nbukta77 #8233 üzenetére
Akkor nagyon sokat számít a sebesség, én 82-84 kg vagyok, 40-42 km-t mentem és már csak pár % maradt az akkuban. Végig sport mód, maximum sebesség kijelző szerint 30 km/h.
Jó minőségű terepen nincs gáz, de tud rázni nagyon, ha rosszabb a talaj. Hátsó sárvédő merevítőt kéne vennem, hallani sokszor, hogy nagyon berezonál, tuti elő fog jönni rajta a repedés előbb utóbb.
Még ezzel a külső akkuval szemezgetek, csak drágának találom, kb 120 ezer forint, a rollert vettem 170-ért. Ennek nincs valami olcsóbb alternatívája? Amit ugyan így csak rá kell dugni, és használni, ne kelljen külön töltögetni stb. -
nbukta77
addikt
A kornyekkel kepben vagyok. 7 evig eltem gyorben.
Mostanaban nagyon elgondolkodtam egy super soco TC- ben. -
sagesz93
addikt
válasz
DigitXT #8239 üzenetére
áhh, nem akarom én ezt piszkálgatni, örülök, hogy ennyit megy gyárilag, mentem xiaomi pro2-vel 25-el ugyanezen a töltésen, hát fájdalmas volt látni amikor haverom az én rolleremmel ment el mellettem és mennyivel jobban haladt már 32-33al is a 25helyett. (emiatt jó álmodozni az 50ről
) majd 2-3 év múlva tán veszek valami komolyabbat.
-
DigitXT
félisten
válasz
sagesz93 #8238 üzenetére
Ha jól látom 36V-os gép... Ha az elektronika elbírja (nem biztos)
egy 48V akku pakkal a 32-33 km/h-ból 42-44-et lehetne csinálni.Szerk: a miheztartás végett az S1 gyárilag ilyen 25 km/h-t tudott
(dupla motorral már 28 km/h). 48V-on meg vígan megy 33 körül,
egyetlen motorral is, kettővel meg ugye 36+, szóval lehet húzni...10"-os kerekeken menne többet is. De szerintem 50 az sok.
-
sagesz93
addikt
válasz
nbukta77 #8229 üzenetére
Nálam Győrzámoly-Győr 12km = 25-27 perc , ez nagyon klafa reggel - visszafelé szarabb, ott 32-35 perceket tudok csinálni..
Az útból 9km betonos töltés() ott igazából eseménytelen a suhanás, majd a maradék 3km a sűrű belváros . Van egy másik útvonal is, ami rövidebb, de szerintem lassabb, majd máskor ott jövök, kíváncsi vagyok mennyi lesz a különbség.
A betonos töltésen jól jönne, ha tudna a gép egy 50et menni stabilan... ilyenkor a jelenlegi max 32-33km/h olyan mintha alig haladnék...(MS energy neutron N2 plus) -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #8236 üzenetére
Nem 14.5 perc volt 10.5 km (nem mentem 40 km/h átlagot). Csak ennyi volt
a mért idő, amíg volt fogyasztás: amikor gáz nélkül gurulok, akkor áll az óra.
A teljes út 36 perc volt, ennek nagyjából a felében folyt áram a motorokba.
A többi az gurulás/fékezés, vagy éppen álldogálás a piros lámpáknál. -
DigitXT
félisten
válasz
csokaym #8228 üzenetére
Teljesen jó! Nem egy beteg állat, de nem is reumás csiga. Inkább barátságos,
csendes gyilkos.Amikor síkon 39-et megy 52V, 3A mellett csendben, az jó.
(Általában ~36-nál még érezni benne, hogy húz, de nagyjából az az "utazója".)10.5 km után lőttem fotókat a fogyasztásról. 48.51V min. fesz alámér a mérő*,
1771W csúcsteljesítmény, 4.24Ah fogyasztás ~14.5 perc alatt. Ha nincs nagy
emelkedő, ebből egy jó 60 km-es hatótávolság extrapolálható... Egyelőre nem
is dugtam be tölteni, megnézem hazafelé, mit bír... Garantáltan hazavisz.Ui: raktam be egy pót vezérlőt a táskába, just in case.
Amúgy van egy alap
fogyasztása az elektronikának (bekapcsolva), és a 12V konverternek (mindig):
utóbbit eddig ki szoktam húzni emiatt, de ez az akku röhögve elbírja...
Csak így vicces, mert amikor a töltő zöld, és bekapcsolom, visszavált pirosra.*: majdnem egy egész voltot. Fura. Tudtam, hogy 5-6 tizedet téved, de sebaj...
Szerk: a szokásos 13.4 km távon. 51.5V-ra csökkent csak a fesz, 5.78Ah.
Magyarán nagyjából két napot tudnám használni töltés nélkül. Persze nem igaz,
mert regen fék nincs, így a reggeli lejtő este elég komoly, 1.4 km emelkedő...
33.7A volt a csúcs áramfelvétel az egész úton. (Lágymányosi kanyarban nem is
mertem nyélen jönni, csak az egyenesben húzattam ki simán 32-33-ra gyorsult.) -
nbukta77
addikt
Nekem a g30d- nel is eltunt s tempomat es mar lezarni sem lehet programbol a rollert.
-
rumos14
nagyúr
na így legyek okos
neten több helyen olvasni, hogy eltűnt a tempomat a fw frissítés után.
ami még meglepett, hogy az applikáció teljes akksinál 30km-t "jósol" megtehető távolságra, hiába 45 km a hirdetett hatótáv. nem mintha lenne jelentősége, de legalább lehetne következetes
a sima M365 is 30km-t írt.
-
nbukta77
addikt
20 km/h a korlatozas. Az en tomegemmel elmegyek kb 55-60 km- t. 108-110kg vagyok. Igen. G30d
-
DigitXT
félisten
válasz
csokaym #8224 üzenetére
Terveztem egy mérést, ám végül elmentünk inkább egy kisebb
karikára, aminek része volt a Tordai lefelé: 45-nél fékezni késő.
Újabb vezérlőt sikerült elfüstölni. Oké, nem pont erre van eleve
tervezve, de figyelni kell, mert ha az elméleti végsebesség fölé
mész (ez lehet teljesen gyári vezérlő nagy lejtőn) simán leég...Ui: teljesen jól elketyeg egy motorral is, csak olyan, mintha vmi
TC lenne benne, mert ahogy kipörög a kerék, ledadog. Ha meg
betapad, akkor húz rendesen. Persze egy motorral a fékerő az,
ami semmire se elég, meg nem esni hanyatt a gyorsulástól se.
Majdnem olyan gyenge, mint az M4 Pro hasonló áramkorláttal.
Holnap egy fogyasztás mérés lesz, szolid 11+20A konfiggal. -
Demi2
csendes tag
Sziasztok! Pici segítség kellene. Van egy Alfawise M1 rollerem pár éve. Eddig lakásban tároltam, de most Februárban költözés volt és kikerült egy külső tárolóba. Ránéztem kb 2-3 hetente, de használva nem volt.
A héten szerettem volna használni de nem tudom bekapcsolni. Feltettem töltőre, de annyit tud hogy bekapcsolás helyett vagy minden felvillan egy pillanatra( kijelző, első-hátsó lámpa) vagy csak egy 8-as szám (ez ami gyakrabban)
Mi lehet a hiba ? Meghalt az akku ? Sajnos nem találok a neten hozzá semmi hibakód listát vagy valamit ami segítene -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #7863 üzenetére
Kipróbáltam a nagy akkut 30+20A vezérlőkkel. Nem veszi fel az 50A-t indulásnál
se, valószínűleg azért, mert elforog az első kerék.De közel 47A azért megvan,
ami a feszültségesést is nézve 2kW fölötti teljesítmény: van benne menni akarás.
5% emelkedőn végig 32-35 körül hasít, bőven elegendő kraft. Kicsit félek is, hogy
legközelebb mi fog eltörni (mondjuk leszakad a rohadt nehéz akku a kormányról).
De addig is: örömbódogság, valószínűleg kimegy a világból, majd letesztelem.
(Nehogymár ne tudjak 30 km távot menni, ha éppen úgy hozza a szükség.)
-
Norbeey90
tag
Sziasztok!
Tudom, hogy ez kicsit egyén függő is ,de..
Elgondolkoztam a Pro2-re előre egy monorim rugón.Akinek esetleg van ilyen, tudna esetleg tapasztalatot mondani? Főleg aki kicsit súlyosabb 100kg-tól mik a tapasztalatok? Tényleg sokkal komfortosabb a dolog?
Mert ha picit jobb akkor azért azt a 30-35.000ft-os felárat nem feltétlen fizetném meg.Alapvetően elégedett vagyok vele, illetve szerencsére a környékemen szinte tükör az út, de előző hétvégén mentem egy 17ker-19ker utat ahol azért voltak vadregényes tájakÉs megértettem mi az a " kirázza a tömítést a fogamból" fogalom
-
nbukta77
addikt
Szia. Nekem g30d van. Kb egy hete hasznalom. Nagyom elegedett vagyok. 110-108 kg vagyok alattam viszi a 20km/h- t. Nemetben elek itt le van korlatozva. Es most teszteltem egy toltessel elmentem 55 km- t. 20% emelkedo is igaz. Itt sok a feluljaro. Szepen felvisz oda is 20- al. Nem bantam meg azt tudom mondani. En is autot valtottam ki a jo idore. Napi 12 km kb az ut. 6-6 oda vissza. Ja es kb 18-20 perc.
-
Gyuree91
tag
Hali!
Remélem jó helyre írok.
Valahogy utóbbi időben felkeltették ezek az elektromos rollerek a figyelmem. (Tesztek, külföldi-magyar videók.) Xiaomi Mi Pro 2 amibe nagyon belenéztem magam. Jómagam kb. 95kg vok + ruha, táska. Munkába járnék vele lecserélve ezzel az autót. Kb. 15 km oda-vissza.
Kérdésem megfelelő-e, vagy inkább Ninebot Max G30 megéri azt a többlet költséget? Alföldi vagyok, vasúti felüljárót kellene megmásszon csak.
Ja, és nem a 2 között akarok dönteni, hanem úgy egyáltalán megéri-e, illetve ha van jobb típus azt is “meghallgatom”.
-
ohway
tag
Sziasztok! Olvasgattam a topikot , különböző forumokat. 75kg vagyok, jelenleg elől 3.5 bar hátul kb. 4 bar van a kerekekben. (xiaomi pro 2 gyári)
Érdemes többet fújni szerintetek? min 4 bart mindkettőbe vagy 4.5bart?Köszi!
-
Aaron14
őstag
Mai 2.4 km táv reggel az állomásra 7 perc és 5%-ot csökkent az akkumulátor csak!
Átlagsebesség 20 km/h. Nyugatitól Deák Ferenc Tér 8 perc.
Ez így minimum kétszerese annak, amit vártam az akkumulátortól.
Van olyan applikáció, ami mutatná is, hogy pontosan mikor indultam el és mikor álltam meg, plusz a megtett útvonalt egy térképen jelölné?
Egyébként nem tudom kinek az ötlete volt, hogy pl. a fékkar fekete színű legyen, mert már most van rajta egy baszott nagy leverés és virít alóla az ezüst szín. 😀
-
DigitXT
félisten
válasz
csokaym #8214 üzenetére
Meg kell nézni, milyen LED, aztán 3 Ft-ból átforrasztani.
Vagy persze egyszerűbb nem megvárni, amíg kiég. Persze
ez olyan dolog, hogy gyárilag is előfordulhat: cseréltem, és
a polcon talált ugyanúgy hibás Pedig az nem látott 48V-t.*
Szóval végül kivettem a bontás alatt álló S1-ből...*: ellenberger pofára estek vele, és darálódott pár LED...
Lehet, hogy emiatt kár lenne a Kugoo minőséget felhozni? -
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8213 üzenetére
Maga az első lámpa kiégése azért gáz, mert nem látok sehol sem alkatrészt hozzá magában. Persze kijelzővel együtt már igen
de azt nyilván nem venném meg egy pár led kiégése miatt.
Valószínűleg hasznosabb valami más fényforrás mellé egyébként is, ahogyan mondtad, gondolkodom a megoldáson
-
DigitXT
félisten
válasz
csokaym #8212 üzenetére
Nem volt ebben semmi trükk... gyári akkuval lemerülés közelében 30V-on
is világít, csak vmivel kisebb teljesítménnyel. Szerintem ez amúgy is csak
egy helyzetjelző, és nem valódi világítás a max. 5W-jával (0.12A@42V).Amúgy SMD2512-es áramkorlátozó ellenállat van benne, a 4 párhuzamos
csoportnak 1-1, amúgy 6-6 db LED van sorban... De mivel rendesen le van
szilikonozva a NYÁK, és amúgy sem volt tele a padlás ilyen méretű, több,
mint 1.5 kΩ-os ellenállással, egyelőre megoldottam "parasztba": betoltam
a vezetékre egy szíp nagy ellenállást, aztán most nem fog kiégni.Szemre így is elég jól világít, kiszámítani meg lusta vagyok... (Fogalmam
sincs pl. a LED specifikációjáról, egyedül a nyitófeszt mértem, kb. 1.8V...
Feltételezve, hogy 42V-hoz méretezte a kínai, és mondjuk 20 mA áramra,
pont ki is jön, hogy miért 152-es ellenállás van benne. És persze, miért is
nem szereti ezek után, hogy lazán 12V-tal nagyobb feszültséget kap...)
-
csokaym
csendes tag
válasz
csokaym #8211 üzenetére
Bár most jut eszembe, hülye vagyok, ha azt venném alapul, hogy 2.9V-ig engedhet le a cellafeszültségben (legalábbis a 36V-os módban a vezérlő 29V-on kapcsol le), akkor az 37.7V-os pakk feszültséget jelentene 13s esetén. Ilyen tekintetben vagy buck-boost kapcsolás kellene, ha a 42V-ot akarjuk, vagy végső soron elég lenne a 36V is, amihez tényleg elég lenne a step down only megoldás
-
Reggie0
félisten
Kugo kormanyrudjahoz 35-os vagy 36-os kulcs kell?
-
nbukta77
addikt
Ninebot rollernal mindegy melyik appot hasznalom? Ninebot vagy xiaomi?
-
Skynet258
veterán
válasz
nbukta77 #8202 üzenetére
Ha Xiaomi rollerről van szó, akkor nem gyorsulásban hanem végsebességben van különbség.
Én amúgy egy módot használok a Sport módot, aztán kezelem a gázt ahogy épp haladni akarok...Putyin90: módosított van most rajta? Ha belépsz a Xiaomi saját alkalmazásába nem dobja fel, hogy elérhető új firm?
-
nbukta77
addikt
Ki, hogy hasznalja a rollert eco, normal vagy sport mod? Azt olvastam, hogy csak gyorsulasban van kulonbseg. Ez igaz? Elore is koszi. Meg ismerkedek vele.
-
Putyin90
senior tag
Xiaomi Mi Pro 2-höz tudna valaki adni gyári fw-t?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nők, nőügyek (18+)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Óra topik
- Interactive Brokers társalgó
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Háztartási gépek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Napelem
- Milyen nyomtatót vegyek?
- További aktív témák...
- Apple iPhone 14 Pro / Gyárifüggetlen / 128GB / 12Hó Garancia / 88% akku
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- Konica Bizhub C220 A3 fénymásoló
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
- AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL Eladó Windows 8 / 8.1 Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest