Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Gurulunk, WAZE?!
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- MárkaLánc
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
Kb. barmiert is meg lehet buntetni. Ha ezek rendben lennenek, akkor elovehetik utana a lampak jovahagyasi jeleit, a roller gyartasi szamat es azonositasi jelet vagy azt, hogy kulon fekezhetoek-e az elso-hatso kerekek egyarant vagy a kornyezetvedelmi jeloleseket.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Számtalanszor volt már ez téma, ám valahogy sosem sikerült teljesen
meggyőző jogszabályi előírásokat bemutatni, ami alapján levezethető,
hogy az elektromos roller SMKP... Nincs ugyanis rajta ülőhely...Talán nem véletlen, hogy módosítanák a KRESZ-t, hogy legyen értelme
egyáltalán foglalkozni az elektromos rollerrel, mint olyannal... Teljesen
érthetetlen, hogy jelenleg mi alapján büntet a rendőr? (Gondolom mind
megfellebbezték, megnyerték, nem fizettek büntetést... Vagy tévedek?)Ui: mondom ezt úgy, hogy jogsi van, elég régóta, a sisakot mindenkinek
melegen ajánlom, és az se baj, ha az embernek van biztosítása, viszont
az utóbbinál világít, hogy szar van a palacsintában, mert ezen a hello.hu
oldalon kívül úgy tudom, senki nem kínál felelősségbiztosítást rollerre...
(Ha ez egy általánosan kötelező dolog lenne*, minden biztosító kínálná.)*: lehet, hogy az lesz, nekem nem fáj, de egyelőre nem tudok róla...
(Megjegyzem, ha SMKP, akkor a biciklis sisakok is bukó, motoros kell.) -
DigitXT
nagyúr
-
Bibby
addikt
Nincs tapasztalatom, csak a Lime-ot próbáltam eddig. Ezek az "alap" kategóriás rollerek (xiaomi 2es széria, ninebot e25, tehat ilyen 150es ársávban) ahhoz képest egy fokkal kényelmesebbek? Úgy értem kevésbé ráznak? Vagy ugyanezt tudják.
Ελευθερια η θανατος
-
hito
nagyúr
Ma elvitték az M365 Pro-mat. Srác érdekes dolgot mondott. Már többször megállították rendőrök és kérték a jogsit, biztosítást. Sőt, M365 csoportban több rolleres is kapott már határozatot büntetésről, mert vagy sisak, vagy biztosítás, vagy jogsi nélkül közlekedtek.
Úgy tűnik kezdik komolyan venni a szervek a dolgot, ami nem baj. Legyen mögötte rendes szabályozás, mert így elég kaotikus a helyzet. Arról nem beszélve, hogy tényleg őrület, amit 1-2 rolleres művel az utakon/járdán.
Ami teljesen kiborít, amikor járdán keresztutcánál konkrétan 20-30-cal dönget át anélkül, hogy a sarkon lassítana, benézné a kereszteződést, hátha egy csóri gyalogos esetleg kirohan, mert siet a buszhoz. Ott telibe kapja, egyik se ússza meg 8 napon belülivel. Lábbal hajtós rollert nem adnék az ilyenek alá, nemhogy 500-1000W-os fémszörnyeket. Szó se róla, vonatkozik ez a kerékpárosokra is!Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
Thuglife
senior tag
Sziasztok! Itt jó áron van a Kugoo G2 Pro. Az oldalról rendelt már valaki, megbízhatóak?
[link] -
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
ha innen veszem a Xiaomi Mi Electric Scooter Essential rollert akkor az hivatalos oldal, tehát innen vásároljak ?
[link] -
Binglof
csendes tag
Sziasztok! A Xiaomi mi electric pro 2 szeretnék kormánymarkolatot cserélni, mert a gyári rohadt kényelmetlen. Segítenétek hol találnék hozzá valami puhább gumi, vagy szivacs markolatot? És a kicserélése mennyire nehéz? köszi a segítséget előre is.
Soha ne hagyd abba a csüggedést!
-
DigitXT
nagyúr
válasz jozsi252 #9587 üzenetére
Úgy tudom, hogy az a trükk, hogy lelazítod, majd behúzod a féket,
ekkor beállítja magát szimmetrikusan, majd tartva a féket, vissza
rögzíted a csavarokat. De ez csak ilyen hallomás, sose csináltam.Szerk: egy kis esti színes, ide vágó mikromobilitás témában.
[ Szerkesztve ]
-
hito
nagyúr
válasz Laca1212 #9586 üzenetére
Ott néztem és csak gyönyörűen elvezetett kábelt láttam. A matricát előző tulaj levette sajnos, úgyhogy azt már nem tudom megnézni. Viszont a napokban megyek még a dobozért, akkor lehet több infóm lesz a vasról.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
veterán
Az első féken egy kicsit állítani kellett mert egy hangyafasznyit beleért a tárcsa a betétbe. A fékhez az az igazság hogy most nyúltam először. A pirossal bekarikázott csavarokat lazítottam fel, majd oldalirányba addig mozgattam amíg jó nem lett. Most már tökéletes, nem ér bele egyáltalán!
A kérdésem az lenne hogy ennél finomabb állítási lehetőség van ezen a típusú féken? Az a helyzet hogy elbasztam vele vagy 25 percet mert olyan kis úton jár a betét hogy szerintem század milliméterek is számítottak az elhelyezésnél.
Vagy csak ez az egy lehetőség van aztán kész?iPhone 16 Pro Max
-
hito
nagyúr
válasz Laca1212 #9582 üzenetére
Én azt nem a féklámpára írtam, hanem a matricára. Azt hittem, hogy keréktartó villán a takaró lemez alatt van a matrica. Azért gondoltam, mert az enyém így néz ki:
Aztán rájöttem, hogy ugyanolyan mint a tiéd, csak az enyémem utólag ragasztott a tulaj ilyen piros matricákat.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
DigitXT
nagyúr
A GPS sebességmérés akkor lehet (!) pontatlan, ha szar a vétel,
meg ha ritka a mintavételezés, és nagyon változó tempót mész.
De jó rálátás, és jó vevő esetén, főleg, ha tartott végsebességet
mész, baromi pontos az érték, praktikusan az a valós sebesség.
(Ellenőrizni adott távon időméréssel lehet: ki fogja adni.) -
-
hito
nagyúr
válasz DigitXT #9580 üzenetére
Mondjuk az is érdekes, hogy a két verzió között gyári érték szerint van 1,5kg különbség súlyban. GPS sebességmérés nem pontatlan? Az enyém óra szerint előző talajjal (ránézésre 20kg-val több nálam) 51-et is ment. Én csak 40-ig próbáltam eddig, de az tuti volt 40. Nem mertem efölé menni még vele.
[ Szerkesztve ]
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
DigitXT
nagyúr
Azért nem árt fenntartásokkal kezelni a gyári végsebesség értékeket.
Lehet, hogy anno 50-et írt ki, de a GPS szerint inkább 40-et ment.Ui: ez a 800W vs. 1000W motor a legnagyobb patasztvakítás amúgy.
Nagyobb összegben mernék rá fogadni, hogy tök ugyanaz a kettő.
A vezérlő áram korlátjával játszanak inkább ilyenkor, a motorral nem.Szerk: persze tévedhetek, a "generáció váltás" bármit elbírhat.
[ Szerkesztve ]
-
hito
nagyúr
Most nézem, tényleg van belőle 1000W-os verzió. De mintha le lenne fojtva a 800W-oshoz képest, mert erre csak 40km/h max sebességet írnak, a 800W-osnál pedig max 50km/h a gyári érték.
[ Szerkesztve ]
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
hito
nagyúr
válasz Laca1212 #9572 üzenetére
Basszus most már tényleg gyanús a rollered! Semmilyen taknyolás nincs. Gyönyörűen el van vezetve Ha jársz az Árpád híd környékén vagy a 17-ben, összenézhetjük őket.
Le kell venni hozzá a burkolatot, jól látom?
[ Szerkesztve ]
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
Laca1212
őstag
"csoki bekötés tövében enged el a kábel, hogy legyen vele cumi rendesen."
Majd nézz be a sárvédő alá, hogy milyen taknyolással van megoldva G2 Pro-n. Bár lehet csak az én "hamisítványomon" olyan"képen látható infó alapján"
Megtennéd, hogy a te matricád is befotózod?[ Szerkesztve ]
-
Vodike
tag
A súlyzózást inkább teremben és ennek megfelelő ruhában szeretem végezni, nem pedig a HÉV-en, hosszú ujjú ing + farmer vagy vászon nadrágban, bőrcipőben, laptop hátizsákkal
Nem hangúlyoztad csak akkor amikor már leesett neked is, hogy tökre másról beszélsz. Egy 2016-os modellről aminek már pár javított változtata kijött és a legfrissebben, már rég nincsenek ezek a problémák.
[ Szerkesztve ]
exTiga
-
hito
nagyúr
válasz eFeMeR74 #9569 üzenetére
Nyilván, de itt most nem erről volt szó, hanem a típushibákról Az alkatrész ellátottság és modding opció valóban egyedülálló.
Vodike: "hangsúlyozd is" => de hiszen hangsúlyoztam A súly meg szerintem ne legyen pont az i-n. Hidd el, azt a pár kg pluszt 2 nap alatt megszokod. Még jót is tesz
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
eFeMeR74
senior tag
"Ha még nem jött el, majd fog."
Bármilyen hiba, bármin előjöhet. Én nem tudok olyan rollert amit kiveszel a dobozból és gond nélkül használsz több 1000kmn😀
A xiaomik legnagyobb előnye, hogy az általad felhozott hibák orvosolhatók ( van rá megoldás) Rengeteg kiegészítőt és alkatrészt kaphatsz. Vannak akik ezzel foglalkoznak( szerviz) és nagy a közösségi támogatotsága is. Nem véletlenűl az egyik legfelkapotabb városi, rohangálos roller😁
Nekem is van 2019 májusa ota M365Pro ( illetve a páromnak) Hátsó sárvédő tört, merevitővel megoldva, hátsó dörzsöléses defekt 125kg alatt nyomás nem ellenőrizve.(nem volt még olyan xiaomi pumpám és a kis kerékből gyorsan szökik a levegő😜)
Ez még az első pár100km volt az én súlyom alatt.(nem nekem való😁)Amióta a párom használja és odafigyelünk no probléma.
Én a xiaomit 85kgig és 180cm magasságig ajánlom😀
Természetesen én váltottam az én adotságaimhoz való vasra. 196cm 125kg😚
Nem könnyű a választás, főleg, hogy egyre több lesz belölük.MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
Vodike
tag
Hangsúlyozd is, hogy az első szériáról beszélsz amit 2016-ban dobtak piacra, mint üttőrőjét az elektormos rollereknek, mert baromi félrevezető amit írsz.
Feltételezem, mert bár nem ismerem a Kugoo G2 Pro-t, de ennek is volt elődje (talán G1?), amit talán lehet egy lapon említeni az első szériás m365-el.
Nyugodtan nézz meg egy Xiaomi Pro 2 vagy egy Ninebot G30 II Max-ot. Szerintem kifogástalan a minőség.
Speciel nekem még mindig azért a Pro2 a nyerő, mert első-hátső lengéscsillapítóval is csak 17kg, amit simán összehajtva feldobok minden nap a HÉV-re :-) CFW hack-el pedig elég fickós a napi közlekedéshez.
G30 II Max-ot szerettem volna, de bazi nehéz, főleg lengéscsillapítókkal :/
[ Szerkesztve ]
exTiga
-
hito
nagyúr
Első szériás M365/Pro darabokról. De ne hülyéskedjetek már, hogy ezekről nem hallottatok. 10-ből 10 rollert érint a dolog, nem vicc, kivétel nélkül. Ha még nem jött el, majd fog.
Pro2-nél és társainál már lehet, hogy javították, nem tudom.Így igaz! Következő szériánál már a sárvédő hibát javították is.
A bekarikázott merevítő ezért került rá. Ez hiányzott az első szériáról. Külön kellett hozzá venni és felszerelni. Ellenkező esetben előbb vagy utóbb (inkább előbb) letört a hátsó sárvédő. Cikk a hibákról a teljesség igénye nélkül. És akkor még a kormány recsegést az előző hsz-emben nem is említettem. Hangsúlyozom első szériáról beszélek.
[ Szerkesztve ]
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
-
hito
nagyúr
válasz Laca1212 #9558 üzenetére
Na most a leírtak és a képen látható infó alapján felmerül a kérdés, hogy nem valami koppintást sóztak rád?
Xiaomi se igénytelen (sőt), de a Kugoo valahogy időtállóbbnak tűnik nekem. Xiaomi kormányrúd kotyogás, lötyögés nagyon zavaró, ezen kívül vicc, hogy a sárvédő minden darabon kivétel nélkül letörik. A féklámpának is búcsút lehet inteni 1000km-en belül, ráadásul törvényszerű, hogy a csoki bekötés tövében enged el a kábel, hogy legyen vele cumi rendesen.
Kugoonál ilyenek nincsenek. Erős, masszív, robosztus. Sokkal inkább ajánlom, mint a Xiaomit. Igaz, az említett két típus (M365 sima és Pro valamint G2 Pro) nem is ugyanabban a kategóriában versenyez, ezért elvárható, hogy masszívabb, tartósabb legyen.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
Laca1212
őstag
"- igényes anyaghasználat, összeszerelés (Xiaomihoz képest)"
Hát nem tudom, nekem a Xiaomi mérföldekkel minőségibbnek hatott. Xiaomi egy "japán" precíz cucc, G2 Pro meg egy igazi dzsunka kínai, kínai bolt szaggal .
Itt-ott lóg a ragasztórúd odaszáradt szála, taposón a gumi hol le van ragasztva hol nincs. Hátsó lámpa ferdén áll, első lámpa a csálén vágott, festetlen lemezzel egy vicc...ráadásul az égbe világít. Festékhiány itt-ott (pedig zsír új), kezelőszervek is gagyibbak mint Xiaomin. Ergonómia nulla, bárhogy állítom...a gáz és a bekapcsoló (+, -) sehogy sem áll kézre, pedig nem kicsi a kezem, hüvelykujjam. Markolat gumi forog körbe. Hátsó lámpa csak féklámpa. Akku töltöttség jelző össze vissza mutat néha (leesik nagyobb terhelésnél, aztán visszaugrik 1-ről 3-ra). Motorféket Xiaomin hatásosabbnak éreztem, és ezen nem is állítható.
De biztos csak én vagyok ufó.Tempomat, BT nekem is hiányzik. Kormány alacsony (ez nem hiba, egyéni gond, bár nem vagyok magas...180 cm).
Fentiek ellenére teszik a cucc. Nekem elég erős, felvisz minden dombon. Hatótáv nekem bőven elég, kb 35-40 km. Fokozatonkénti végsebességek megfelelnek.
Apropó erő:
Most akkor ez 1000 W-os? Csak mert 800 W-osnak írta webshop. A kezelési könyve meg 500 W-ot ír.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Reggie0 #9555 üzenetére
Mindkettő igaz, egyik simán kezelhető... De ha már felszenvedtem a
gumit fordítva, gondoltam egyszerűbb átrakni a féket... elvégre teljesen
szimmetrikus a konzol. Igen ám, de a nyereg nem. Szóval most vagy
nyereg csere (rendeltem egy félhidraulikusat, ami volt akinek bevált itt),
vagy vissza az egész... Gumit megfordítani nincs kedvem, de még ott a
másik motor, ami nincs centrírozva, ezt egész jól kisúlyoztam, nem ráz,
szóval a másikon még felrakhatom jó irányba a forgásirányos gumit.
Bezzeg a gyári az szimmetrikus volt, kellett nekem lecserélni (nyehehe).Az zavart meg, hogy tesztelésnél összecseréltem a fázis sorrendet...
(Klasszikus tudtam, de nem sejtettem eset... a lusta kétszer dolgozik...)Ui: ott már tudtam, hogy baj lesz, amikor a tárcsán kívülre került a nyíl...
(Na nem mintha ez önmagában baj lenne, lehet eleve így tervezték...)
Btw. nagyon nem tetszik a gyári nyereg, hogy elnyomja a tárcsát. Soha
nem láttam még ilyent, igaz motorokat szereltem, nem biciklit/rollert...[ Szerkesztve ]
-
hito
nagyúr
Annál nem csak ránézésre erősebb Konkrétan 2 nap után defektet kaptam Xiaomival. Igaz, abban kevesebb volt az előírt nyomásnál.
Rugózás állítási lehetőség nincs alapjáraton, de hallottam valami hardcore moddingról, majd rákérdezek attól aki mondta, mert egy szót nem értettem belőle. A fék viszont gyilkos, nagyon erős.A hátsó hajtás ne zavarjon, 2 nap és 3 zakó után megszokod
A kormány/irányíthatóság nagyon jó, mondjuk kicsit lehetne magasabb, ez tesztekben általában elhangzik kritikaként. Más kérdés, hogy utólag lehet rajta segíteni.
[ Szerkesztve ]
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
FlashR
tag
A rugózás ha kemény, nem probléma nekem se, végülis nem terepre csak a város rosszabb utaira kell.... De nincs állítási lehetőség rajta véletlenül?
Az okos funkciókat nem igazán használtam eddig sem
Sebesség és táv lenne az elsődleges, rosszabb betonúton.
A hátsó hajtás... nos az érdekes leszA kb 2x szélesebb kormány komfortosabbá teszi az irányítást? Pl kanyarokban?
Illetve a gumi érdekelt volna, mennyire strapabíró defekt szempontból, mert 1 helyen olvastam csak róla, hogy 2000km után még nem volt, de ez olyan ami sok idő után derül ki és sok dologtól függ de ha egy xiaomi gumijánál erősebb, bár ránézésre az, akkor jó lehet
300 pozitív értékelése van és nincs negatív értékelése
-
eFeMeR74
senior tag
válasz Skynet258 #9549 üzenetére
Nem lehet, hogy rossz a szeleped? Vagy húzd meg vagy cseréld. Fújás után nyálal esetleg nem nézted, hogy ereszt e?
Mert elképzelhető, hogy ott engedi a levegőt és ezért van annyi defekted?
Látatlanban csak tipp😀MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
hito
nagyúr
Üdv! Néhány napja használom, nekem nagyon bejött.
Hátrányok:
- nincs BT, így okostelefonnal sem lehet párosítani
- nincs tempomatEgyeseknek hátrány lehet:
- kemény rugózás (nekem inkább előny)
- 23,5kg
- hátsókerék meghajtás (meg kell szokni)Előnyök:
- nagytestű rollerek között könnyűnek számít
- végsebesség, hatótáv korrekt
- igényes anyaghasználat, összeszerelés (Xiaomihoz képest)
- terepen elég jól muzsikálEzeket írom úgy, hogy sok összehasonlítási alapom nincs. Xiaomit váltott, ahhoz képest egyértelműen szint lépés, sőt inkább ugrás.
eFeMeR74: akkor ezzel sincs gond
[ Szerkesztve ]
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
Skynet258
veterán
válasz eFeMeR74 #9548 üzenetére
Hát gyerekek ez a Pro 2 egy szopóroller, megint hátsó defekt. Még ha nem figyelnék azt mondom ok, de kerülök mindent ami a földön van, azt mégis. Megjön a hátsó Monorim kerülnek fel a tömör gumik... vagy a tömlő nélküli is jó lehet, próbálta valaki?
Amúgy nem gyengén ereszt, rakok bele 4 bar-t és hallom ahogy süvít a levegő... ha minden igaz akkor a szelepnél. Nem, nem rángattam rajta a pumpát.
-
eFeMeR74
senior tag
Ha valaki mindenképpen a súlyának megfelelő legjobb nyomást szeretne a kiskerekű 8,5-11 méretű (belsős)kerekekhez akkor a bűvős szám a 21
a súlyát ossza el vele és akkorára fúja a gumit 😀MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
veterán
válasz Laca1212 #9541 üzenetére
A guminyomással kapcsolatban elsősorban azért figyeljétek a gumira ráírt psi értéket is. A max értéknél nem nagyon érdemes sokkal följebb menni! Én 105 vagyok, de ilyen 3.3 környékével megyek, és teljesen rendben van!
Félig meddig ehhez kapcsolódó kérdésem lenne. Kicsit kényelmetlen elővenni a nagy kompresszort mikor fújni kell a kerékbe. Ezért jó lenne egy kis Xiaomi is ami akkus nem pedig 12V-os. Ezekből a kis kompresszorokból van olyan aminek a vége nem menetes? Hanem olyan mint egy normál levegőpisztolynak? Tehát nem rá kell tekerni a szelepre, hanem csak simán rádugom és kész?iPhone 16 Pro Max
-
FlashR
tag
Üdv mindenkinek,
Kugoo G2 Pro-ról kérnék véleményeket tapasztalatból, mik a gyenge pontjai vagy hátrányai. Nem kezdő gépnek, van már 3-4000 km mögöttem. bár az se sok, csak most egy kis szintet lépnék.
300 pozitív értékelése van és nincs negatív értékelése
-
-
eFeMeR74
senior tag
válasz Laca1212 #9505 üzenetére
Nem😄,de a 30psi amugy is karcsú egy belsős guminak. 30-35 psi a belső nélkülire szokták használni. A tömlős gumikat 2,6-4,8 bar közé ajánlatos fújni súlytól függöen.
Egy 100+ ember 60psi vagy a felett ajálott, ha nem szeretnél hamar defektett kapni😁MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
veterán
-
PociAti
őstag
válasz Skynet258 #9535 üzenetére
Majd csak ma próbálom ki teljesen feltöltve, így most még érdemben nem tudok nyilatkozni a változtatásokról.
Nem volt cél a max sebesség elérése, ami Xiaomi Mi 1S modellnél kb. 31-32 km/h (tömeg függő), hanem szerettem volna kicsit jobban testre szabni a rollert, a biztonságot és élettartamot figyelembe tartva. Ha a max sebesség kell, akkor a YT videókban lévő beállításokat kellene lemásolni.
Nálam az Eco mód sajnos még mindig megáll 5km/h-nál, ezt nem sikerült megoldani.
A napokban kijött 2 frissítés az apphoz, így lehet az is befolyásolná a beállításokat.Beállításaim:
Max speed: 33, 25, 17 km/h.
Sport mode: 30A, max: 60A. (App szerint Nominal: 420W, Peak 840W.)
Drrive mode: 19A, max: 40A (Előző próbálkozásnál itt 23A és 48A szerepelt, de ez már túl dinamikusnak bizonyult. Arra ott a sport mód, ez jó lesz nyugodt közlekedésnek védett szakaszon.)
Eco mode: 15A, 30A
Throttle current raising coefficient: 500 (alapérték 300, YT videóban 1200-1500-at javasolnak).
Throttle mode: Default/Speed-based
Motor start speed: 4.0 km/h
Cruise control delay: 3 seconds
A többi paramétert gyárin hagytam.Tölteni kikapcsolt állapotban töltöm, valószínűleg ehhez nem nyúltak. A töltő ledjét nézem, de nagyjából lehet tudni mikorra tölti fel. Okos a vezérlés, ezzel amúgy tudtommal nem kell foglalkozni, rajta lehet hagyni a töltőn akár egész estére.
-
Skynet258
veterán
válasz PociAti #9533 üzenetére
Mennyivel megy így az 1A-ed? Nálunk is van egy itthon és feltenném arra is, nekem Pro 2 van, azon 34 a max (illetve érdekelnének az 1S beállításaid, System Voltage, Current Limit, ilyenek, hol mennyit adtál meg). Töltésnél kiírja ugyanúgy épp mennyin van vagy van bármi eltérés a gyári firm-hez képest?
-
PociAti
őstag
válasz Játékos #9532 üzenetére
Az M365 tool kiírja, hogy milyen fw van rajta.
A #9402-es hozzászólásban említettem, hogy én is visszatettem az fw-t.
Én NINJA Angryxiaomi leírásait használom, Downgrade Pro 2 / 1S. Két appot említ, DownG, és Xiaoflasher, elvileg mindkettővel működik.
Nekem Xiaomi Mi 1S rollerem van, úgy kezdtem, hogy lefrissítettem a Xiaomi Home appban a fw-t (hiba volt), de engedte még bekapcsolni a cruise controlt. Alábbi verzió futott ekkor nálam: DRV/ESC: 225, BLE: 132, BMS: 128.Aztán Ninja videói alapján Xiaoflasher-rel első lépésként visszaraktam a DRV-t 221-re, utána megpróbáltam a BLE-t visszarakni 129-re, de nekem sem sikerült (ahogy sok más hozzászólónak sem. Ez talán a mobil BT verziójától függ, de nincs jelentősége, csak az a fontos, hogy a régi DRV felmenjen).
Utána szintén Ninja YT videója alapján készítettem egy custom fw-t a ScooterHacking Utility applikációval.
Azóta eltelt majdnem 2 hét, pár órája készítettem egy újat, kicsit finomítani próbáltam az előző beállításain.
Az új fw előtt visszatettem ugyanezzel a SHU-val az original 221-es DRV-t. (Ez a lépés valószínűleg felesleges, talán az előző cfw-t is felül lehet íratni újjal, de inkább biztosra mentem.)Van valaki Magyarországon, aki foglalkozik téglásított Xiaomi rollerek életre keltésével? Még nem aktuális, de soha nem lehet tudni, mikor fut valami félre (mert pl. meghal a teló akkuja frissítés közben).
-
Játékos
addikt
válasz PociAti #9531 üzenetére
Szia!
Köszi, de sajnos az appban nincs ilyen lehetőség. Elég új a gépezet, szerintem már a legutóbbi firmware van rajta gyárilag...
Downgrade lehetséges?Ha szeretet van az életünkben, az pótol ezernyi dolgot, ami hiányzik. Ha nincs szeretet, mindegy, mink van, sose lesz elég...
-
PociAti
őstag
válasz Játékos #9530 üzenetére
Próbáld meg a hivatalos alkalmazásban, a Xiaomi home-ban engedélyezni. Nekem úgy sikerült.
Egyre több országban biztonsági okból gyárilag kikapcsolták a tempomatot, és hagyományos módon be se tudod kapcsolni.
A Xiaomi home app lehet felajánlja a firmware frissítést, de soha ne fogadd el, mert egyre gyakoribb hogy letiltják a tempomatot. (Biztos volt pár balfék, miattuk jobbnak látták kikapcsolni.)Sokkal könnyebb tempomattal baleseted szenvedni, mert ha valaki nem figyelt rá hogy be van kapcsolva, gázkart elengedve várná a lassulást (csak az nem következik be). Át kell szokni rá, hogy minden alkalommal picit meg kell pöccinteni a fékkart. Könnyű megtanulni.
-
Játékos
addikt
válasz Játékos #8922 üzenetére
Sziasztok!
Időközben teszteltük a gépet (Mi Pro2), de idő hiányában összesen 30 km-t ment a kislányom az akksitöltés óta, és most mutat 65%-ot maradéknak. Nekünk a 60km tökéletesen elég lenne, amit szerintem kényelmesen teljesíteni fog. Ezt a 30-at Sátoraljaújhely és Sárospatak környékén teljesítette, ahol bőven előfordul dimbes-dombos terepviszony.
Ami viszont kellemetlen: nem tudjuk sehogy aktiválni a "tempomat"-ot, és hosszú távon elég fárasztó tartani a kart. M365 Tools szerint be van kapcsolva, de a gép nem ért ezzel egyet.
Van valami más módszer az aktiválására esetleg?
Előre is köszönöm a segítséget.Ha szeretet van az életünkben, az pótol ezernyi dolgot, ami hiányzik. Ha nincs szeretet, mindegy, mink van, sose lesz elég...
-
Reggie0
félisten
válasz mézespálinka #9527 üzenetére
s1 plus-nal mar hibatlanul jott az elso szeria is
-
hito
nagyúr
válasz mézespálinka #9527 üzenetére
Persze, az újak már az upgrade-elt kormányoszloppal jönnek, a régieknek pedig gariban cserélik.
[ Szerkesztve ]
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
hito
nagyúr
válasz mézespálinka #9525 üzenetére
Hogyhogy erre a G2 változatra? Én most a G2 Pro-ról írtam Ennek nem tudom hogy hány változata van.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
hito
nagyúr
válasz mézespálinka #9523 üzenetére
Kormányoszlop hegesztés repedéséről tudok, amit garanciában cserélt a gyártó. Az enyémben már cserélve van. Nem jó rugózás az nagyon szubjektív. Számomra ez a tökéletes. Ha ettől puhább lenne, nem tetszene. Feszes, sportos érzést nyújtó rugózása van, ami tény, hogy van akit (Citroen tulajok hátrányban ) esetleg zavarhat. Ki kell próbálni, hogy neked mennyire jön be, nekem nagyon.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
bajaki
őstag
Sziasztok!
A héten vásároltam egy Kugoo M4 rollert, de annyira nyeklett-nyaklott (a kormány része), hogy inkább el is álltam a vásárlástól. Ez volt az első Kugoo amit élőben láttam/próbáltam, de nagyot csalódtam benne.Most elgondolkoztam egy G2 Pro-n. Mennyivel jobb konstrukció mint az M4? Számíthatok ott is hasonlóra? -
hito
nagyúr
válasz mézespálinka #9517 üzenetére
Én használtan vettem. De van egy srác, FB marketplace-en hirdet. Rakat rollere van, köztük 269ért G2 Pro is
[ Szerkesztve ]
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
hito
nagyúr
válasz mézespálinka #9514 üzenetére
Kugoo G2 Pro? Én tegnap óta használom, egy álom Xiaomi M365 Pro-t váltott. Egész más kávéház és az ára sem vészes. Persze nem is 15kg önsúly kategória, 23kg. Mondjuk nyilván nem a hátán cipeli az ember, 1-2 rövid szitu erejéig (vonatra felcuccolás, vagy pár emelet) meg ássa el magát az ember, ha nem birkózik meg ilyen súllyal.
Csak ajánlani tudom!
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
BLC
tag
Szisztok!
Egy Kugoo S1 plus birtokosa lettem. Arra, hogy a rollerezés ízére rákapjak pont jó. Messze nem teljesíti azt amit a “tesztek” írnak. Sem teljesítményben sem hatótávban. Talán a töltésre merem azt mondani hogy korrekt.
Esetleg tud valaki valami általános kombináció, hogy az ODO-métert nullázzam, vagy a gyári beállításokat előcsaljam?Válaszokat előre is köszönöm.
-
mézespálinka
senior tag
Köszi a válaszokat! Az valós infó, hogy a lime 350w? Igazából csak azt próbáltam ahhoz tudnék viszonyítani.
Igazából a célnak megfelelne az a teljesítmény is itt, ahol használnám. Ezért gondoltam, hogy az nagyon nagyon kompromisszumos, akkor egy 500w-ossal ellennék. Megnézem a köv szintet, ha jól láttam 600 ill 800w. A mantis kategória nem játszik, az ára miatt. -
veterán
válasz mézespálinka #9511 üzenetére
Én 105 vagyok és mondjuk egy normál emelkedőn a Mantis Dual 34-36km/h környékével visz fel 1 motoros módba ami 1000W-ot jelent, csúcson pedig 1600W-ot (elvileg).
Te egy kicsit nehezebb is vagy, plusz ha egy komolyabb emelkedőt fogsz ki akkor megszívod.
Szóval így már nagyjából tudsz viszonyítani hogy mekkora teljesítmény kell.iPhone 16 Pro Max
-
DigitXT
nagyúr
válasz mézespálinka #9511 üzenetére
Ha emelkedőn 110 kg-mal 20 km/h-val akarsz menni, szerintem
nagyon kevés lesz az 500W. Persze, tudjuk, hogy a névleg 500W
motorok azért csúcsban sokkal többet is leadnak, de ugye érted.Joyor F5S+-t próbáltam, 160K lett volna alig használtan, de nem
győzött meg igazán, valahogy nem éreztem, hogy nekem ez kell.
(Pedig a tulaj korrekt volt, és olyan nagyon szarul se ment, de pl.
a hátulja gyakorlatilag egyáltalán nem rugózott, az eleje meg túl
könnyű volt: összességében furcsa volt. De hát mindegyik más.) -
mézespálinka
senior tag
Sziasztok!
Rollert szeretnék venni. 110kg vagyok. A Lime-ot próbáltam, teljesen jó volt, kivéve az emelkedő. Az a súly miatt necces volt. Ezért 500w-os motorral nézem őket. (A lime ha jól láttam 350w).
Hatótávnál olyan 40-50km-t nézek, arra számítva, hogy az egy 25kmt csak tud..
Sebességnél 30+-t nézegetek, de nekem teljesen elég lenne a 25, emelkedőn a 20. Talán ha papíron tudja a 30+-t, valóságban mrgy a 25, emelkedőn 20.Tudnátok ajánlani típust? Illetve van, amit kerülni kell?(láttam pl. Egy szimpatikus joyor márkájút, de google alapján "full kínai"- nem tudom, ez rollereknél baj-e.)
Itthon venném, árban 220k körüli összegre gondoltam. -
Orient84
aktív tag
válasz Dark197405 #9474 üzenetére
Neked mennyi ideig toltotte le ezeket a pdfeket vagy miket?
-
veterán
válasz Reggie0 #9507 üzenetére
LANGFEITE T8 60V 67.2V 3.5A XVE LI-ION 67.2V 3.5A CHARGER FOR EUC AND ELECTRIC SCOOTERS E BIKE
Na erre azt mondom hogy még szállítással együtt is jó ár nagyon, és ugyanaz az XVE töltő. Németországból jön, ha minden igaz akkor erre már áfa nem jönne rá.iPhone 16 Pro Max
-
veterán
válasz Reggie0 #9504 üzenetére
Nem értem én sem. De az a vicc hogy alin is alig olcsóbb valamennyivel ez a típusú töltő! Áfával meg már drágább is.
Nagyrészt mondjuk elég a gyári töltő is, de néha néha azért jól jönne ha gyorsabban feltöltődne. Nagyjából 10-11 óra a gyári töltővel feltölteni. De ugye nem 0-100%-ra töltöm, hanem mondjuk 30-70 vagy 30-80-ra. Itt már azért érezhető lenne a dupla akkora töltési áramerősség.iPhone 16 Pro Max
-
veterán
Nézegettem a "gyors" töltőket és rájöttem hogy igazából kintről rendelve se jövök ki sokkal olcsóbban. Főleg hogy most már az áfa is rájön.
XVE 60V 4A gyorstöltő (Mantis, Wolf Warrior, Vsett, Dualtron)
Bár nem tudom miért 4A-t írnak, miközben 3.5A-t tud. Jó hát így is fele annyi idő alatt feltölti mint a gyári.
Viszont kiszámoltam és elvileg cellánként még így is csak 500mA jut ami még bőven kímélő töltésnek számítana.iPhone 16 Pro Max
-
Reggie0
félisten
Hat, fogalmam sincs mi lehet az oka, de nem kicsit taknyolt, nezni is rossz volt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest