- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Szólánc.
- weiss: Logi MX Master 3S FW NEM frissítés
- btz: Internet fejlesztés országosan!
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
FőDudu
veterán
válasz
B-L-A-C-K #6199 üzenetére
Epp ezert nem is keresek olyat amin felfujos a gumi.
Ez a fozzuk ki a gumit es probaljuk ugy rahuzni nem egy kivanatos tevekenyseg szamomra
Eszembe nem jutna ezzel szivni - holott biciklit es egyebeket siman szerelek.Az eddig latott tesztek szerint pl. a Segway Max gumija valami olyan 'habbal' toltott ami jo komfortot biztosit de nem lukad ki. Lattam olyan tesztet ahol azt hoztak ki a legkenyelmesebbnek.
Gyerek biciklijen probaltuk a csoda folyadekokat a belsobe (szelepen betolttottunk vagy 1 decinyit, korbeforgattuk, felfujtuk), nem ernek sokat. Ugyanugy kilukadt.
Holott downhilles kollega meg az egekbe magasztalta ugyanazt.Ezert nezek eleve teli kerekes rollert.
Masik rolleres kollega is 2 het utan kicserelte telire a Mi365 gumijait.
Szerinte kenyelemben ugyanaz es meg hatotavban is jobb lett (ami valahogy nem tunik logikusnak).Sisak az jo a biciklis, vagy masik ajanlott a rollerhez? Ennek meg nem neztem utana.
Ranezesre a rollers sisakok a fulnel jobban lejonnek, talan jobban vedenek.
De ezt csak az eddig kezbe vett sisakok kinezete alapjan gondolom. -
-
FőDudu
veterán
válasz
B-L-A-C-K #6195 üzenetére
Mert a biciklizes/teniszezes/kosarlabdazas mar lefedi a mozgas igenyet....
Olyan videken lakunk ahol a mozgas az alap, nem nagyvarosi, lusta kolyok (szerencsere).Nincs konzol es nem is lesz meg egy ideig.
De kell neha jatek is a baratokkal/baratnokkel - ha egy roller a vagya, inkabb megveszem azt a konzol (vagy egyeb marhasag) helyett.Mindenbol minosegi cuccot veszek neki, igy ebbol is keresem a leheto legjobb kompromisszumot. Persze nem tervezem megvenni a leggyorsabb, eletveszelyes cuccot, csak egy minosegi es jol hasznalhato elektromos rollert keresek ami nem egy szezonos jatek.
-
FőDudu
veterán
Sziasztok!
Kilenc eves gyereknek vennek egy elektromos rollert. Nezegettuk az elerheto modelleket, eleg vegyes a kep.
Ami akkuban es tavban eros az meretben tunik oriasinak (Mi Pro 2/Segway Max), ami kisebb (vagy netan allithato magassagu kormannyal rendelkezik az meg altalaban akkuban gyenge.
A baratnojenek Segway ES2 van - de nekem az jateknak tunik. Meg egy rendes fek sincs, csak a visszataplalos vagy taposos (bar utobbi az talan mukodik). Eleg dimbidombi helyen lakunk, a 187Wh akku meg a melle megadott 10 fokos emelkedo eleg karcsunak tunik. Persze feljon az utcankban, de nem tunik egy eros gepnek.
Segway ES2-ben tetszik a 2 lengescsillapito. MI verziokban nincs ilyen es meg a felfujhato gumival is sulyosbitjak a szivasok sorat ami elo johet. Kollegaimnak van, szivtak is vele es egyikuk eleg eros akku 'degradaciorol' beszel. Fel ev alatt hasznalhatatlan lett az akkuja - lehet user error is, nem tudom mikor/mennyit/hogyan tolti.
Amiket a kornyekbeli boltban latok azok foleg Kohweel, Urbanglide, Blaupunkt, Xplore, EcoSpeed/Robbo (T8/T9/T10-DDM), Ninebot, Xiaomi modellek.
Exek kozul az Ecospeed/Robbo modellek amik meg elso es hatso lengescsillapitoval szereltek es van bennuk ero meg akku is. Eros, minosegi cuccnak tunnek.
Talan tul sok is egy 9 evesnek - de nem szeretnek fel ev mulva rollert cserelni, mert gyenge/lassu/szar.Kellene egy tanacs, hogy mit erdemes venni. Tudja a 15 vagy epp 20 fokos emelkedot.
Kellene vagy 30km valos hatotav sik terepen de max sebesseggel (nem emelkedokkel tarkitott, az csak hazaerkezesnel van, egyebkent sik a videk). Minimum 25Km/h sebesseg maximuma ami jol jonne.Es persze nem tul nagy. Es lehetoleg elso/hatso lengescsillapito, teli kerekek (nem felfujos/kipukkanos). Minosegi rollert keresek, nem feltetlenul olcsot. Inkabb jot.
Elore is koszonom!
ui: lehet, hogy en veszem tul komolyan a kerdest es a 9 evesnek tokmindegy, csak legyen valami -
TheProb
veterán
Sziasztok!
A közelmúltban egyre többet nézegetem az e-rollereket, mint lehetséges autót kiváltó commuting solution-t. Kíváncsi lennék a véleményetekre, tanácsotokra, hogy szerintetek mennyire lehetne valódi alternatíva.
Jelenleg a XX. ker.-ből autózok munkába a II. ker.-be, ami kb 25-30km oda-vissza/nap. Időben ez reggel kb fél, vissza 3/4 órát jelent. Költségben pedig nagyjából 20e/hó, ha havi 20 nappal számolok.Mennyire életképes szerintetek, hogy az említett távokat napi szinten oda-vissza megtegye az ember rollerrel? Most legkevésbé az akksi relációjában teszem fel a kérdés. Inkább kényelem, "utazási" idő, járhatóság aspektusok tekintetében lenne releváns a dolog.
Útvonal tekintetében:
Az útvonal egyik része a XX. ker. része, ahol ha a Soroksárin megyek, akkor van a járda vagy a busz/bicikli sáv. Előbbi nem tudom, hogy teljes hosszon kiépített-e és hogy milyen minőségű. Utóbbinál meg fel is teszem az egyik kérdést: Az ilyen buszsávos, biciklisávos szakasz mennyire biztonságos/élhető rollerrel?
Ha hagyom a Soroksárit, akkor mehetek Csepel felé, majd a Weiss Manfréd-on a "rendes" biciklisávon. Pici kerülő, de talán ez lenne a jobb megoldás. A Közvágótól meg ahogy néztem már sima a dolog, mert a Duna mindkét oldalán faszán végig van kerékpárút/-sáv.Kényelem:
Mennyire számíthat az ember hadirokkanthoz hasonló tünetekre az említett napi távok megtétele után, csillapítás nélküli rollerek esetén? Tegnap néztem egy angol srác tesztjét, ahol számomra az M365 Pro és a Ninebot Max G30 volt az érdekes. Mindkettőre az előbb kifogásolt negatív hatásokat említette. Pedig szerintem Londonban jobbak az utak, mint Bp-n.
Valamint ezekben a fasza szaharai melegekben mennyire olvad le az Nber agya a rolleren? Van akkora "menetszél", hogy ki lehet bírni vagy inkább egy fürdésre kelljen számítani, hazaérés után?
Ha már nyár és a meleg. Mi a szitu a tél és hideg kombóval? Sok bizalmam nincs, de azért megkérdem: Ki lehet bírni vagy már 2 m után úgy kell lemelegítenie valakinek a kormányról?Közlekedés:
Ahogy néztem, átlagban 25km/h óra az emléleti max sebesség a 100-200e környéki sávban. Ez szintén elméletben, 45 perc alatt abszolválná a 15km-el kalkulált távot. De az nyílván mindig több lesz. Tapasztalataitok alapján mennyire számíthatnék egy oda/vissza útra? 1óra?
Amennyire olvastam, inkább a járda és a kerékpárút az optimális környezete a rollereknek. Mennyire macera/körülményes a gyalogosokkal és biciklisekkel a közös közlekedés?
Rendőrök szoktak vegzálni?Talán első körben ennyi lenne a kérdésem, így is elég terjedelmes poszt lett. Szóval lehet sokan így is át fognak siklani felette... Minden esetre előre is köszi mindenkinek, aki megosztja tapasztalatát, tanácsát a témában.
u.i: Beugró szinten érdeklődöm még csak az e-roller téma iránt, így első körben csak szerényebb budge-t szánnék rá. Szóval a 100-150e körüli ársávra lőnék, nagyon max a 180 környéke. Eddig leginkább az említett 2 rollerrel és a sima M365-el kokettáltam.
-
DigitXT
félisten
válasz
BerserkGuts #6189 üzenetére
Van azért némi hiba a gyári távolság mérés alapján hasonlításban.
Nevezetesen a Pro kerék átmérője kisebb, ezért 8.0 beállítással jó
sokat csal (mind sebességben, mind távban). 20 km-en 1.5 km-t...Igaz, a sima S1 kerék sem pont 8.0. Arra mondtam, hogy az is 5%,
azaz 20 km-en 1 km, de valójában egy picit ennél kevesebb. -
Dr.Zoo
őstag
Jó tudni.
Írtam Alin az eladónak, hátha vissza tudom mondani a rendelést. -
Patyesz
csendes újonc
válasz
BerserkGuts #6187 üzenetére
Ok. Nyilván a fizika törvényei szerint kell is hogy jobb legyen, bár vélhetően probléma hogy a gumi amúgy tömör, mert az erőhatás nehezebben adódik át. Mint amikor túl keményre pumpálsz egy gumit, akár biciklin, sokkal jobban megérzi az úthibákat. Mint azvénbrollerem is ami egy bikemee r11, rossz belegondolni, ha nem lenne lyukacsos allor, mert a lelkemet így is kirázza ha olyan az út, meg úgy csörög mint egy fakerekű kordé. De megvan az előnye, a defektmentesség, hirtelennmást nem tudok, ezért kell eldönteni, kinek mi a fontos aki tükör úton tud közlekedni, bevállalhatja, meg aki fél a defekttől, amúgy nyilván legkényelmesebb a levegős.
-
válasz
DigitXT #6188 üzenetére
+le is daráltam belőle kicsit két oldalról úgyis túl nagy vastag a kerék xD így már biztos könnyebb valamivel
S1 és a pro között régen beszéltük hogy van 4-5 km kb mert kevesebbet tudtam menni vele az S1-hez mérten
+
Mind2 rollert feltöltöttük és kirándultunk velük egy nagyot Dabason az enyém lemerült persze előbb de csak 2-3km volt köztük kb már így talán nyertem 1km-ert vele.
(az az utolsó 1-2km elég brutális volt mert próbáltam utolérni lábhajtással kb 15km/h de majdnem belehaltam. Onnan tudom hogy annyival próbáltam tartani mert lemerülni lemerült rendesen már nem hajtotta de a kijelzője üzemelt rendesen )Meg abban vettem észre még hogy a melóhelyre is többet bír odavissza aztán elfelejtettem feltölteni és még simán bevitt ami bőven több mint 20km kb 22km volt. A legelső tesztnél meglepődtem hogy épphogy 20km volt csak ahogy mondtad.
Na meg ezen az útvonalon teszteltem is őket első útjukon mert van bicikli út is benne és elég hosszú is. -
DigitXT
félisten
válasz
BerserkGuts #6187 üzenetére
Érdekesen hangzik, de nem értem a fizikáját: ha átfúrtad, jobban deformálódik,
márpedig ha deformálódik, az energiát emészt fel. Nem hiszem, hogy annyival
könnyebbé válna az egész szekér, hogy emiatt kevesebbet fogyasszon. De ha
ezt mérted, akkor el kell fogadni. (Úgyis szétcsesztem a futófelületet nemrég.) -
válasz
Patyesz #6186 üzenetére
Sokkal jobb mint a sima mert van egy Kugoo S1 amin sima vékony tömör gumi van az már szétrázza a csuklót ahol megyek a rossz utakon de a pro sokkal jobb meg se érzem ugyan azt a rázós rossz utat.
+A pro-nak átfúrtam a lyukaknál a kerekét még jobb lett talán könnyebb is és kevésbé meríti az akkut az a nagy brutál féltégla kerék
-
Patyesz
csendes újonc
-
Dr.Zoo
őstag
Nem találtam effektív Pro hátsó villát, így rendeltem sima S1-hez.
Azt már most látom, hogy satuban kicsit alakítani kell rajta óvatosan, mert a motor szélesebb...
Majd alakul. -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #6165 üzenetére
Egyik pakkot sikerült lemeríteni: 30V, lecsökken az áram, vezérlés marad:
terv szerint ment tovább ugyanúgy, csak tisztán hátsó kerék hajtással.
Eddig teljes sikertörténet... Viszont megpróbáltam a félig merült akkuval,
így is még egy Tordai felfutást (Pike's Peak jeligére), de sajnos nem ment
elég gyorsan.Nyomta a 28A-t a hátsó motorba, amíg bírta, és féltávnál
pikk-pakk megállt. Mondjuk számítottam rá, volt nálam csavarhúzó.
Vezérlés csere, első kerék megkapta a 36.5V nagy pakkot, és még simán
hazahozott. Viszont fájdalmas a kontraszt, mennyire nem gyorsul, fékez!
Főleg az utóbbi, többször alig bírtam megállni, olyan gyenge a fékhatás...(Az egy dolog, hogy masszív lábhajtással megy a 8 km/h felfelé, de hogy
nem áll meg lefelé, az már baj: aktívan használom kellett a taposó féket.)40 km ment dupla motorral, és még ment volna nagyjából 15 km, eggyel,
csak muszáj volt kipróbálni, mit csinál, ha megterhelem. (Tuning FET.)
Szerk: kérdezték FB-on mivel hűtőm, hogy nem ég le, mondtam, hogy épp
semmivel, mert normál (!) használat esetén egyáltalán nem melegszik.
És hogy nagyon sokáig kéne menni nagyon durva emelkedőn, hogy... -
entropy
tag
Sziasztok!
Vettem a héten egy xiaomi m365 pro rollert, viszont már az első indításnál sem működött az első led lámpa. A hátsó teszi a dolgát ha bekapcsolom a lámpákat az ON gombbal (1 klikk a gombon és akkor mindkettőnek mennie kéne ugye?)
Van esetleg valami tippetek, quick fix? Neten nem találtam semmit.
Vagy szervizbe kéne vinnem -_- ? Nem szívesen vinném el most, mert nagyon rákaptam az ízére és iszonyat élvezetes közlekedni vele a városban... -
chatran
őstag
válasz
#95712068 #6178 üzenetére
B@szki az te voltál?
Ne égess ki. Nekem úgy rémlett, hogy törölted magad innen.
Nekem nem lötyög, van egy oroszból angolra fordított részletes ES2 doksi, átdobom priviben, ha megtalálom. Abban mintha írták volna ezt a hibát.
A zörgés is megvan, ha száraz időben megyek vele. Párásabb időkben semmi hangja nincs. Valamelyik alkatrészt kellene zsírozni. Jövő héttől ismét előveszem, majd akkor megnézem. -
chatran
őstag
válasz
#95712068 #6176 üzenetére
Végre egy ES2 tulaj. Üdv, nekem is ilyen rollerem van.
A kérdésben sajnos nem tudok segíteni, mivel a rollert csak munkába járáshoz használom, felváltva biciklivel, illetve kocsival, ha esik. Tavaly ősszel használtam többet, aztán télen már nem, tavasszal meg jött a vírus és a hómofisz. Így összesen kb. 150-200 km van benne. Ezalatt meg szinte semmit nem kopott.
Valószínűsítem, hogy a kérdésedre innen más sem fog tudni válaszolni, mert mióta olvasom kb egy éve ezt a fórumot talán 1-2 ES2 tulajjal találkoztam.
Van egy elektromos roller fbook csoport, ott többeknek is van ilyen rollere, ott nagyobb eséllyel találsz választ. Keress meg priviben és adok linket.
Amúgy nézegettem videót az első gumi cseréjéről, nem egyszerű mutatvány. Nem mellékeltek pótgumit az első kerékhez, ne keresd a padláson.
Én tuti a lyukacsosat próbálnám ki, mert botrányosan rossz az ES2-k menetkomfortja térkövön. -
#95712068
törölt tag
Segway ES2-re honnan érdemes első gumit venni? Esetleg adtak hozzá gyárilag? Akkor megnézném hétvégén a dobozát a padláson.
Másfél év alatt gyakorlatilag eltűntek a barázdák, és ősszel lehetnek belőle problémák, ha lesz egy kis eső. Bár esőben 11-12 km/h óra fölött már visszacsapja a vizet hátul (azaz gyorsabban nem megyek), de ettől függetlenül jó volna cserélni az első gumit.Itthon csak a muziker-ben találtam, de ott sincs raktáron, ezen kívül ali-n találtam még egy hónapos szállítási idővel.
Illetve a tömör vagy a "lyukacsos" verzió jobb? Gondolom utóbbi több úthibát nyelne el. -
DigitXT
félisten
válasz
Darellus92 #6169 üzenetére
Szia!
Ez nem is igényel kifejezetten rollerszervizt. Első körben a töltőt kéne megnézni,
hogy mennyi a végfeszültsége: akku nélkül üresen bedugva, multiméterrel mérsz.
Sanszos, hogy inkább ott lesz a baj, mert ha cellahiba van, nem 1V a különbség.Továbbá ha cella kontakthiba lenne, máson is észrevennéd, hatótáv drasztikusan
csökkenne, gyorsításnál meg a szokásosnál sokkal jobban beszakadna a fesz...Üdv,
DigitXTUi: nincs helyismeretem Miskolcon, de egy ilyen rámérést akár autóvillamosági
szerviz is meg tud csinálni, ha épp nincs otthon multimétered. De legyen: jó az! -
DigitXT
félisten
válasz
szabygbarca #6171 üzenetére
Küldenek külföldről bármit gariban, csak dokumentálni kell, mi a baja:
motorhiba, ECU hiba jelzést nem dob közben? Hangos, kerregô hang?
Ha csak simán kézzel forgatod meg a kerekeket, érzel akadozást? -
szabygbarca
csendes tag
Sziasztok!
Ma erkezett egy Kugoo S1 hozzám,de sajnos gazadasra szaggatva pörög,időként felpörög.
Esetleg ötlet?
Külföldi garis,gondolom körülményes lenne.. -
Darellus92
aktív tag
Sziasztok,
Tudja esetleg valaki hogy milyen szakembert érdemes keresnem (Miskolcon) aki rá tudna nézni az akksira? Annyi a baja hogy 54.3V - 54.8V értékre kellene feltöltenie, de csak 53.2V-ig tölt fel. Az egyik ismerősöm szerint az egyik cella csatlakozásásval lehet baj, de itt nincs kifejezett e-roller szerviz itt.
Előre is köszi!
Üdv.
-
DigitXT
félisten
Igen. Csináltam egy elosztó kábelt, és szevasz. Az ötlet már nagyon
rég megvolt, csak nem volt hozzá két akkum, bár utólag látom, hogy
egy akkuval is ki lehetett volna próbálni. Csak nem lehet vele úgy túl
messzire menni, meg nem is egy életbiztosítás a 22A terhelés neki...(Pláne 28A, de érdekes módon, még azt is leadta szegény teszten...)
Szerk: a villa egy sima Pro hátsó villa, két vágás, és pont belefér.
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
DigitXT #6165 üzenetére
Az LCD alatti vezérlő viszi a két motorvezérlőt párhuzamosan?
Végülis van itthon hozzá minden, két akku, két motorvezérlő, tartalék motor.
A hátsó villát utólag rendelted? Ahhoz nincs egy linked?
A 10" kereket azért említettem, mert nem csak átmérője nagyobb, szélesebb is, stabilabb mint a 8". -
DigitXT
félisten
Egyébként meglepően stabil, de kívánja a jó utakat (amiből kevés van).
Járdára azért nem ugratok fel vele, mert nem akarom szétverni a cuccot...Direkt nem töltöttem ma a cégnél, hogy hazafelé tudtam tesztelni mennyi
a hatótáv, de ezzel se fogom tudni kihajtani, hiszen csak 26 km lesz, ami
még "féltankig" se viszi le. Aztán persze lehet, hogy keringek kicsit hátha.Ui: persze lehetne nagyobb kereket rakni rá, meg felfújhatóst! Meg persze
hidraulikus féket. És már ott is tartunk, hogy nem Kugoo, hanem Dualtron.
(Ezeken a kerekeken, amikor mentem 36-ot a bicikliúton: elég para volt...)Nagyon jó amúgy a dupla motor, EZT mindenkinek ajánlom! A csillió akku
is hasznos, csak vannak mellékhatásai (súly). Ám a dupla motor az igazi!
Céges mélygarázsban lefelé egy motorral iszonyat belendül, csak a lábfék
taposásával lehetett kordában tartani. Kifelé meg persze nem vitt fel. Most
simán le lehet lépésben gurulni, biztonságosabb, s kifelé is húz, mint állat.Ja, és amikor elém lépett a gyalogos, azt sem gázoltam el: ha egy motor
van alattam, és ugyanúgy jövök 26-tal (mert végül is azzal is ment annyit),
akkor konkrétan hiába nyomom az elektromos féket, elütöm az embert.Szerk: amúgy az átalakítással kizártam a
leendőívhegesztős hibádat.
Durva, amit a kínaiak előadnak ebben a témában: az az átkötő kábel olyan
rohadt vékony volt, ami max. 11A-re van hitelesítve. Ja hogy annyit vesz fel,
tehát jó lesz. Eeegen, amíg fel nem forr, be nem csípődik, és jön a rövidzár. -
Dr.Zoo
őstag
No, gratulálok!!!
Orosz fórumban publikáltad már??
A 8"-ból kellene valahogy 10" csinálni, javulna a végsebesség, és stabilabb lenne a szekér. -
DigitXT
félisten
Na, ragazzi, egy kis élménybeszámoló, mert kivittem a Monster Kugoo-t egy körre: voltam vele bevásárolni, meg brahiból felcsapattam a Tordain, nem bírom lemeríteni.
A konfigról számokban:
3x6 Ah akku, 28 A vezérlővel, hátsó kerék hajtás, S1 Pro motor
1x7.8 Ah akku, 11A vezérlővel, első kerék hajtás, sima S1 motor
Végsebesség 35 km/h (lejtőn, feltöltve), síkon csak 28 km/h, viszont a gyorsulás... Meg a fékezés! Na, ez a kettő a nagy előnye. Emelkedőn úgy felmegy 25-tel, mint a pinty! És még túl sem melegszik, mert ekkora tempónál (pálcikáknál már nagy), akkora a BEMF, hogy nem vesz fel 11A-t: a tuning vezérlő is "gyáriként" dolgozik...Úgy 22 km/h óra környékén kezd számítani, hogy tuning, és akkor feljebb kúszhat, meg értelemszerűen alatta is jobban dolgozik a hátsó kerék, ami külön jó, mert azt utáltam, amikor picit elforog az első, viszont nem megy: itt ez fel sem merülhet.
Kerékre azért nem fog feljönni, mert baromi nehéz az eleje, és nem is tenne jót, ha az ember felhúzná, aztán visszacsapódna vele. Nem akrobatikus, viszont túra roller ahhoz képest, hogy pálcika. Miért? Mert 32 km alatt kb. félig használtam el a nagy pakkot. Igaz, a kicsi már kezd rendesen merülni ilyenkorra, de attól meg azért nem félek, mert amikor kritikussá válik a fesz, majd visszavesz a hajtásból, a hátsó kerék meg kipótolja a hiányzó erőt.
Szóval simán benne van 50 km hatótáv.
Ja és a Tordai: egy brutál emelkedő, amin gyárilag lépésben ha felvisz, már jó vagy! Ez meg úgy ment fel 19 km/h átlaggal, hogy öröm volt nézni.
(A busz elől lehúzódtam azért, szépen meg is köszönte! Egy másik inkább kivasalt volna.
) A legkisebb kijelzett 18 km/h volt, a legnagyobb 20 km/h, ami egyben azt is jelenti, hogy a kW-os teljesítményt nem is itt adta le, hanem az állórajtos gyorsulásnál.
Statisztika (1108W csúcsteljesítmény a hátsó keréken, Kugoo-tól derék: 1.5LE
):
00.0 km: 41.8V / 42.1V (00.0 Wh, 00.0 Ap, 42.1 Vm, 00:00, 0.00 Ah)
04.2 km: 40.2V / 41.1V (45.4 Wh, 27.8 Ap, 39.1 Vm, 00:21, 1.12 Ah)
15.2 km: 37.5V / 39.9V (144.9 Wh, 28 Ap, 38.0 Vm, 00:55, 3.64 Ah)
16.2 km: 37.0V / 39.4V (175.4 Wh, 28 Ap, 37.4 Vm, 0:59*, 4.44 Ah)
20.8 km: 36.5V / 39.2V (5.204 Ah) Itt jött a bevásárlás, óra nem áll...
22.5 km: 36.1V / 38.9V (237.0 Wh, 28 Ap, 36.8 Vm, 01:34, 6.05 Ah)
25.6 km: 35.4V / 38.2V (279.5 Wh, 28 Ap, 36.6 Vm, 01:47, 7.19 Ah)
28.0 km: 35.2V / 38.0V (296.9 Wh, 28 Ap, 36.1 Vm, 01:56, 7.65 Ah)
29.2 km: 34.8V / 37.8V (308.7 Wh, 28 Ap, 36.0 Vm, 02:01, 7.97 Ah)
32.5 km: 33.9V / 37.3V (345.3 Wh, 28 Ap, 35.3 Vm, 02:12, 8.97 Ah)*: nem 15 km/h az átlag, csak a fotózással telt az idő, ez volt a "Tordai teszt".
Szerk: amivel eddig sikeresen gyilkoltam a vezérlőket, az az tuning motor, ami vitte a 36 km/h-t síkon saját erőből, meg 50 km/h fölé ment lejtőn, cserébe kevésbé volt nyomatékos, és nem csak önmaga melegedett, hanem a vezérlőt is felforralta a vízálló zárt dobozban (szereztem is egy hűtőbordát, de lehet, hogy inkább végleg leteszek a nagyobb végsebességről, a váz gyengesége okán).
Lényeg, hogy 82 fokot mértem anno azon a motoron a hegymenet után, a gyári meg csak 45 fokos lett, de még a Pro motor is csak 57 fok, pedig azon benéz 11A fölé is a hajtás. Kívánja a jó aszfaltot a gép, mert elég súlyos lett, valljuk be... Térköves járdákat kihagytam, inkább az úton mentem.
Viszonylag stabilnak érzem, menet közben egyáltalán nem érezni, hogy nehéz, csak lépcsőn cipelni ne sokat kelljen.
-
Because
őstag
válasz
BomiBoogie #6159 üzenetére
igen. a nedvességmennyire árt neki, alacsonyabb hőmérséklet mennyit ront a teljesítményen
-
Bobrooney
senior tag
válasz
BomiBoogie #6156 üzenetére
Kérdeztem egy rendőrt hogy hol menjek vele, mert a gyalogosok sem szeretik és a kerékpárosok sem. Annyit mondott bőbeszédűen: "Ahol jobb az út"
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz
Memmaao #6151 üzenetére
Igen, ezt inkább előnynek gondolom én is, hogy mozogni kell rajta.
Csak biztos attól félnék, hogy ellopják.(Tudom, persze, riasztós nagylakat kell rá.
)
Bár azt mondta a boardys srác, hogy annyira nem ismert, hogy tudják az emberek az értékét.Még az jutott eszembe, hogy a hagyományos roller a KRESZ-szerint "gyalogos", ha jól emlékszem, tehát akkor azzal meg nem mehetsz a bicikliúton sem. A gyalogosok meg utálnak.
-
metttt
csendes tag
Sziasztok! Valakinek van tapasztalata Kugoo G2 Pro-val? Vagy meg nagyon uj? Erossen gondolkodok a vasarlasan, de 270-280k-ert nem tudom hogy van-e jobb alternativa.
-
válasz
BomiBoogie #6144 üzenetére
Nálam pont a "hajtani kell" a lényeg! Nagyjából wc-re is motorizàlva jár az átlag magyar. Munkába nem tudnék járni rollerrrel, mert nagyobb táv annál. Minden máshová meg eljutok vele, és még mozgok is közben.
-
Senais
aktív tag
Köszönöm!
Megvolt a vásár, hátulra nem fér be a decathlonos, mert a féklemez megfogja, de az elsőt kicseréltem hátulra és előre tettem be az újat. Így már faszaHa a réginél meg megszokott a hang abba is megpróbálom visszaszülni a csapágyat, de ahhoz nincs felszerelésem egyelőre..
-
haruspex
aktív tag
A gumi surlódik valszeg, nekem kB. 1 hét után jött elő, vettem rá egy másikat(Mikor szétment) , az is ugyanilyen lett majdnem rögtön, nem kell vele foglalkozni. Cseréltem közben csapágyat is jobbra, a hangon nem változtatott. (mondjuk nem spartan használok. )
A Dechatlonos 3500ft-s kerék is jó bele amúgy valszeg, én is azt vettem a 205mm-es helyére. Kicserélték, hogy biztosan passzol-e csak utána kellett fizetni.
-
Senais
aktív tag
válasz
petipetya #6139 üzenetére
Kivettem, ugyanaz a hang csapágy nélkül is (az már más kérdés hogy visszarakni nem tudom mert amivel kiütöttem beleszorult a csapágyba...). Olyasmit olvastam hogy a keréken belül elkezdett levállni valami külső rész és annak a hangja lehet ez. Bárhogy is nem érzem biztonságban magam rajta és 205mm-s spartan kereket sehol sem találok. Ebből új vásár lesz
Razor A5 airnél csak az alacsony "fedélzet" a probléma? szemezek a levegős kerékkel (nemtudom mennyire lehet pótolni egy ilyet ha szétmenne), mert bicikliút így vagy úgy, odarakják a veserezegtetős utat oda is... -
DigitXT
félisten
válasz
BomiBoogie #6144 üzenetére
12-es gyerekbicikli kerékbe (ha jól láttam) csak bele lehet fűzni egy agymotort.
-
haruspex
aktív tag
válasz
BomiBoogie #6144 üzenetére
Hol tudtad kipróbálni? Eléggé elgondolktam egyén csak tényleg drágák.
-
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz
Memmaao #6084 üzenetére
Köszi a tippet, ezen felbuzdulva ma kipróbáltam a Boardyt itt Pesten.
Tényleg nagyon könnyen siklik, és még a kisebb szegélyekről is le/szegélyekre fel lehet vele ugratni.
Az a legtalálóbb rá, hogy a deszka hajlékonysága miatt úgy érzed, mintha lenne felfüggesztése. Na meg persze a ballonos gumik.Persze, az ára az elég húzós, de abban a mondásban van igazság, hogy a vele egy árban levő elektromos rollerek alapja egy jóval olcsóbb hagyományos roller, azért ez nyilván komfortosabb.
Cserébe viszont hajtani kell. -
Ezekiel Ston
senior tag
-
hitman77
senior tag
Sziasztok,
[link] Ez volt már. Elég érdekes szabályozás.
-
#04441088
törölt tag
Erről mi a véleményetek?
-
petipetya
nagyúr
Nekem is a csapágy jutott eszembe, mivel az enyémnél a belekerült piszok miatt adott ki ilyen hangot. Első körben ki sem kell venni azokat, csak levenni a kereket, eltávolítani a csapágy borítást, és megnézni azokat. Ha patyolattiszták, akkor más a baj. De ki is szedheted a csapágyakat ez alapján.
-
Senais
aktív tag
Sziasztok!
Kb 2-2,5 hónapja vettem az edigitaltól egy spartan x-205ös rollert. Munkába járok vele (oda-vissza 17km) meg néha csak úgy elgurulok valamerre. Az történt hogy két napja ha ráállok és úgy gurulok vele akkor a hátsó kerék ilyen surlódó hangot ad ki, ami azért fura, mert ha nem állok rá akkor teljesen normális a hangja. Továbbá ránéztem a hátsó kerékre és hát már eléggé repedezett, barázdált.
Mit gondoltok az esetről? csapágy probléma lehet, vagy a kerék barázdáltsága adja ki ezt a hangot?
Lecserélni nem szeretném, de neten se nagyon találtam hozzá pót kereket... -
B-L-A-C-K
titán
válasz
DigitXT #6136 üzenetére
Új kábel védő, ajánlom mindenkinek:
-
DigitXT
félisten
válasz
Ezekiel Ston #6135 üzenetére
Hát többet szerelem, mint amit megyek vele, az biztos...
-
DigitXT
félisten
válasz
Patyesz #6133 üzenetére
Eegen, de HA 4.5-es kulcs kell, az se minden készletben van.
Én a helyében picit pontosabban mérnék a tolómérővel. Van
azon tizedes osztás is, nem véletlenül.ON: újra hasít!
Érdekességképpen: ez pl. szó szerint leégett (hűtés hiánya),
de a FET-ek túlélték. A cin olvadt le a retekbe, és az rövidzár.
Tanulság: ne hajtsd tartós 28A-en a 15-re tervezett vezérlőt.
Vagy ha mégis, legalább rakj rá brutál hűtést. Tuti ami fix. -
lbandi777
aktív tag
Sziasztok,új vagyok a témában a feleségemnek vettem egy m365- öt és nekem is nagyon megtetszett viszont én nagyobbat szeretnék.A kérdésem a nitro scooter ajánlott vagy felejtsem el?
-
válasz
BomiBoogie #6130 üzenetére
Remélem változni fog az elektromos eszközök ilyenfajta felhasználása lehet futurisztikus elképzelés de jó volna egyre többen lennénk az utakon. Persze csak úgy hogy tehermentesítse a zsúfolt dugókat és nem a személygépkocsi leváltását mondom hanem bejön a városszélig leparkol és a maradék pár kilométerre inkább így utazik hogy ne csináljon dugót.
Vagy ha már városban lakik a zsúfolt utcákon úgyse tud parkolni a melóhelynél így máshol megtehetné ahol jobban elfér pl: parkolóház és a maradék távot letudni a rolleren (persze jó volna több parkolóház normális áron ) -
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz
BerserkGuts #6091 üzenetére
Köszi mindenkinek a válaszokat, így nem érzem annyira egyedül magam "közellenségként".
Meg amúgy itt a topikban mindenkinek van reális önkritikája, ez nagyon tetszik. Mind a moddingban, mind a saját Darwin-díjas alakításaiban.
(#6087) devil-k v
A Kaboo nagyon állat lehet, nekem is nagyon tetszik a kék Mantis.
Mondjuk azt Pesten végképp nem tudnám "kiautózni", még a Lime-mal is alig megyek 20 fölött, hogy nehogy szó érje a ház elejét.(#6084) Memmaao & @petipetya
Ez a Boardy nagyon jópofának tűnik, ki kéne próbálnom. -
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz
modflow #6128 üzenetére
Ha rákeresel a topikban, számos vélemény van a 365-ről.
Én sem vagyok pro, csak olvastam a témában. Belépőszintre jó, ár-érték arányban, de azért figyelni kell a karbantartására, gyakran defektes pl.Én magamnak azért nem vennék olyat, mert semmi barkácsolós skillem nincs, de pl. DigitXT szerintem összehekkelne belőle egy Dualtront.
-
krakki88
csendes tag
válasz
krakki88 #6119 üzenetére
Pont most raktak fel egy Dualtron videót az egyik csoportba....... Ugyan úgy mozog a kormányoszlop mint nekem és állitólag ugyan az a baj is....
Tényleg megérné ha pár igényesebb rollerépitő összeállna, még ha csak kis darabszámban is, de gyárthatnának minőségi custom rollereket, lenne rá kereslet az biztos!
-
modflow
veterán
Sziasztok!
"A" városból "B"-be járok minden nap dolgozni kocsival. A munkahelyen nincs ingyenes parkoló, így bérletet kell vennem, ami évi kb. 65.000 Ft.
Most felötlött bennem, hogy venni kellene egy elektromos rollert, és így egy távolabbi helyen, de ingyen parkolnék és onnan begurulnék a rollerrel a melóhelyre.
Ehhez tudnátok ajánlani egy típust?
Van olyan hely is, ahol egy meredekebb domboldalon kell mennem. A súlyom kb. 80 kg. -
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
BerserkGuts #6105 üzenetére
Majd kérek képet!
-
krakki88
csendes tag
válasz
B-L-A-C-K #6117 üzenetére
Igen, de nem mindegy, hogy mennyiből mennyi.
Persze ezt hozzászólások alapján lehetetlen megbecsülni.
Köszönöm a felajánlást, ha arra járok majd, akkor lehet élek vele, csak előbb jöjjön meg protektor nadrágom meg a térdvédő is...
Sajátommal is már lassan csak azzal merek közlekedni, eddig csak bukót használtam...DE már félek tőle.
A tiédre meg alapból nem mernék ezek nélkül felszállni, mert biztos jól össze van rakva, de annál a teljesitménynél alap felszerelés.
(Bár amúgy ezekre az 50km-es gépekre se ártana, meg robogóra sem, amikor traumatológián voltam 6ból 4 ember robogóval esett el és elég komoly sérüléseket szedtek össze még azzal is. Mondjuk annyi előnye van a rollernek, hogy az nem zuhan rá a térdedre mint az egyiknek a nagytestű robija, annyi csavar egy anyahajón sincs mint amennyivel össze lett fogatva az emberke térde... :/ )
-
-
petipetya
nagyúr
Azt honnan tudni, hogy mekkora T-nyelű imbuszkulcs kell a roller kerekeihez? A gyárilag hozzáadott átmérője 0.5mm vagy 0.4mm. Ma leszedtem a kerekeket és visszatettem, de a következő alkalommal jó lenne valami profibb cuccal, kényelmesebben le/fel csavarozni ezeket.
-
krakki88
csendes tag
válasz
Patyesz #6112 üzenetére
Ezt nem értem én se, hogy elektromos robogót kapsz ennyiért, ami ráadásul EU-n belüli gyártmány vagy legalább itteni engedéllyel rendelkezik, szóval ilyen jellegű problémája nem nagyon lehet. A rollerek meg életveszélyesebbnél életveszélyesebb hibákkal kerülnek legyártásra.
Annyi jót tudok elmondani a kaaboról, hogy legalább ingyen küldték a cserealkatrészt. Illetve a forgalmazó is ingyen küldte tovább nekem....igaz, garis még.
De már előre rettegek, hogy legközelebb mi lesz vele? Eltörik az egyik villa? Szétnyilik a felni egy kátyúban? Kigyullad alattam a gagyi csatlakozok egyike? Felrobban az akksi?
Nyilván kicsi az esély mindegyikre, de mégse olyan megnyugtató, hogy előfordulnak ezek a problémák.
B-L-A-C-K: Értem én, hogy a sok szar közül ez a legkevésbé szar, de szar, vagy legalábbis erősen megbizhatatlan. Épiteni meg nem mindenkinek van ambiciója, épitettem magamnak házat, üvegházat kettőt is, nem kicsiket, de valahogy rollert épiteni nincs kedvem. Nem értem miért nem tudja pl a kaabo is jó minőségű anyagokból összerakni a gépeit, azt adni 100-200al drágábban. Lehet persze csinálni továbbra is olcsó, gyengébb gépeket, olcsó anyagokból, de egy 50 km-re képes gép ne essen már szét alattad.
Amúgy beléptem Dualtron csoportokba is, én ott töredékét nem látom a hibáknak, mint a kaabo csoportban. Persze elhiszem, h ott is spórolnak amin tudnak, ilyen ez a fogyasztói társadalom. Mondjuk annyival drágább is, amennyivel kevesebb a hiba.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
krakki88 #6108 üzenetére
Tudom idegesítő hiba, de mint írtam már normális roller nincs 2020-ban sem, hibák lesznek mindnél. Én pont ezért kezdtem el építeni mert elegem lett ezekből. Az én rollerem egy Dualtron vázra épült, akik 20 éve vannak piacon, maga ez a váz egy 1 milliós roller váza, azaz felső kategóriás roller. Gondolna az ember a váz tökéletes, de nem, itt is mindent csavart ki kellett cserélni erősítettre, kormányrúd és a váz találkozásánál pl nagyobb csavarok kerültek bele. Akkor a kormányrúd alján kapott még egy nagy megerősített bilincset, valamint kormány stabilizátort, kormány rúdra erősebb magasabb stucni, és új kormány rúd a gyári rövid helyett....
És akkor csodálkoznak hogy miért van már nekem 1 milla felett bőven a roller, hát ezért, mert már nincs gyenge pontja.
Szóval mint írtam előtte is tökéletes roller nincs, mindegyik közül közép kategóriában még mindig a Mantis a legjobb vétel.
-
Patyesz
csendes újonc
Eddig nekem ilyen street motion tech, meg bikemee, nem azt mondom hogy a legszarabb, de olcsó kategóriák voltak, de ezek nem törtek ketté alattam, még egy csavar se lazult ki, nem értem hogy fél millás rollerek meg atomjaikra esnek ? Bár nyilván ez nem általános.
-
krakki88
csendes tag
válasz
DigitXT #6110 üzenetére
Nem lenne rossz de a nemzetközi fb-s mantis csoport fele arról szól, h éppen kinek mi tört ketté, vagy milyen hibaüzit dob ki, vagy a motor hal be, vagy a kijelző, vagy a vezérlő. És nyilván minden járműnél, gépnél stb előfordul a hiba, de a kaaboknál ez fokozott dolog. Nem véletlenül nagyon olcsó a teljesitményéhez képest. Am röhej de szerintem ha 30-40 ezerrel kerülne többe akkor egy tisztességes minőséget képviselne, de igy....hát max barkácsoló kedvűeknek ajánlom full protektorban, de minimum bukó, térd és könyökvédő.
-
DigitXT
félisten
válasz
krakki88 #6109 üzenetére
Szomorú ilyeneket olvasni, mert titkon én is nézegettem a Mantisokat...
(Miközben az ipari hulladék Kugoo-t tuningolom: 2 motor, 3-4 akku, meg
2kW teljesítmény, aztán kiderül, hogy eleve maga a váz szar, és kitörik a
kerék magától is kompletten, nem kell ahhoz 50-nel menni. De jó buli.)
-
krakki88
csendes tag
válasz
krakki88 #6108 üzenetére
Egyénként meg, bocs, de mi az, hogy már megint? Nem azért, de ott fostad volna magad ketté ha a 3km-et hajtott rollered végállásban megy 50 el, te meg azt se tudod h most ugorj, vagy maradj rajta amig tudsz, vagy mit csinálj....mögötted meg jön az ifa, ha megfekszel megy át rajtad a picsába. Bocs már, hogy vettem majdnem fél milliáért egy ipari hulladékot, ami már 130 km után 3. alkalommal szarik be. És igen a csere gépből én szedtem ki a mágnest, késheggyel.... 1 mp alatt. Na ha nem szedem ki már lehet rég halott vagyok. Drámaian....az bazdmeg. Ülnél te ilyen szaron, meglátnánk mennyire lennél nyugodt....
Ja és tudom épitsek rollert. Csak azt nem tudom, hogy mégis mivel jobb ha szar gyártók szar alkatrészeiből rakok össze egyet?
Sajnos az a helyzet, hogy az összes ma kapható roller egy szar és a hozzá kapható alkatrészek is szarok, szóval hiába épitek magamnak egy egyedi rollert, abból valami szar lesz. Ennyit erről.
Mindenesetre senkinek se ajánlom a kaabo "márkát".... Lehet szar a többi is, vagy szarabb, de ez is egy szar. SZAR!
Tehát a kép legalján lévő köralakú menetes szar tört ketté mert spiáter...a csere darab is csak kb azért kell h cnc-s ismerősöm csináljon nekem rendes autóipari acélból egy jó minőségű darabot. Mert gondolom a csere is ugyan olyan spiáter szar lesz mint ami alapból benne van.
És sajnálom a stilusom, de ahhoz képest mennyien és mennyire dicsérik, ettől eltekintve is csalódás. Az akksija se bir 30 km-nél többet maxon húzatva, 55 kilós terheléssel sem. Ami kissé nevetséges a gyári adatokhoz képest.
-
krakki88
csendes tag
válasz
B-L-A-C-K #6107 üzenetére
2. hszben már leirtam, hogy nem maradhat, pont ezért, amit te is irsz, utalva rá hogy az első hsz-em csak költő túlzás volt.
Viszont akkor is veszélyes... nem annyira mint amit nemzetközi kaabo csoportban láttam, hogy a wolf warrior felnije széttört, kitudja mennyinél, de mint irtam, már 1 csavar eltörésénél is jelentősen mozog.
Nem a csavar tört el, az sima ügy lenne. A menetes betét tört ketté, az egyikben felében még fogja, benne a betét is, a másik része meg kitört és benne a csavar, ott van a képen. Szerintem egy 5 éves jobbat tervez ennél, dehát ők meg kinaiak, szar a tervezés is meg az anyag is.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
krakki88 #6099 üzenetére
Én már leírtam 50x hogy tökéletes roller nincs, viszont ezt is kicsit drámaian adod elő, attól hogy az a csavar eltört, még ott van a bilincs, szóval nem marad csak úgy a kormány a kezedben. Amúgy egy csavarboltba beviszed a csavart és veszel egy olyat, nem kell rá hónapokat várni míg küldenek egyet, ha nincs pont ilyen, elmondod mire kell, és adnak hasonlót ha tudnak.
-
krakki88
csendes tag
válasz
BerserkGuts #6104 üzenetére
Nincs hát...úgy se éred őket utol...ha történik is veled valami: miért vettél ilyet stb, már a magyar hatóságok részéről is.
Amúgy engem az basz fel, hogy tényleg ilyeneken spórolnak mint a hall mágnes ragasztása.....ha végfokban esik ki, akkor addig megy amig ki nem nyomod teljesen a rollert....hát ezt mondjuk 50nél, forgalomban, kereszteződésben..... Szép halál!
Meg ez is, igaz két csavar tartja, de ha ne adj isten eltörik mindkettő, igaz nem tud kiesni mert rajta van a rögzitő gyűrű, de ha pont belehajtottál egy durvább kátyúba akkor annyira irányithatatlan lesz, hogy nem biztos, h talpon maradsz. Most, hogy az egyik eltört, kb 3-4 centis az mozgása...kettőnél meg minimum a duplája.
DE a lényeg, hogy van rajta ledsor! Az fontos!
Ami 5x akkora fénnyel világit mint az első két led.....érdekes egy mérnök tervezhette.
-
válasz
Ezekiel Ston #6103 üzenetére
Akkor a next rollerem biztos ilyen lesz
-
-
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
BerserkGuts #6095 üzenetére
Bírtaaaa??????
Hát meg fogsz lepődni de a gázkaron kívül semmi baja nem lett. A Gázkarban valami elpattant vagy nem tudom de az folyamatosan gázt ad, de ha leljebb nyomom kicsit akkor megáll a gyorsítása és ha még leljebb akkor kezd újra gyorsulni. Szóval lehet az kuka de azon kívül minden más tökéletes maradt a gépen. Egy két karcolás persze látszik a vázon de semmiség. Szóval aki törésálló rollert akar az ne sajnálja rá az összeget! TWOW Booster V. Nálam bizonyított! -
petipetya
nagyúr
Normál közlekedés során - legalábbis a 3 km sugarú körömben, ahol a lábbal hajtóst használom - nem tudok olyan szakaszról, ahol leérne az alja. Járdaszegélyből kétféle van nálunk - ahogy valószínleg máshol is -, a tolókocsik/babakocsik számára lecsapott szélűnél nem akadna fenn, a magas szélű járdánál pedig a többi rollert is le/fel kell emelni. Egyszóval ebből a szempontból nem látok különbséget az alacsonypadlós, és a saját magasabb felépítésű rollerem között. Terepre nyilván nem való, de nem is oda szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Lenovo V130-15IGM laptop (Pentium Silver N5000/8GB/256GB SSD
- Xiaomi Redmi 13 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- LG OLED & OLED evo Televíziók -30%
- iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3088
- Bezámítás! Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 üzleti notebook - Ultra 5 135U 16GB DDR5 512GB SSD Intel Win11
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest