- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- laskr99: Újrakezdem a processzor és videókártya szilícium magok fotózását
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bambano: Bambanő háza tája
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Steven: Sokat utazó kávéfüggők ide!
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
FőDudu
veterán
Szetkaptam a rollert (Mi Pro2), elokeszitendo a gumi cseret.
Motornal a T20-as csavarokbol egy bele szakadt, azt ugy furtam ki csavar kihajto szerszammal. Majd szereznem kell valami hasonlo M4-es T20-as csavart.A motort alig tudtam szetkapni, ott a magnes nagyon erosen az allo reszben tartja.
Meg jo, hogy elotte neztem YT videot, igy lattam, hogy kezzel szedi ki es nem kiuti a tengelynel.Az also fedelbol hianyzik 2 csavar - azokat majd utan rendelem.
A sarhanyot tarto U alaku vas megint el van torve kozepen.
Azaz a sarhanyo megint nem kerul vissza. A motor oldalan levo fedelben jo a csapagy (porgetheto a motor forgo reszen a fedel), az alloreszben sem erzek semmi gondot kezzel tekergetve. Lehet berakva feszult.Holnap gumi felrakas. Aztan meglatom erdemes-e a FW frissitessel szorakozni.
(Bandy nevu YT felhasznalo linkelt modositott FW-t, de szerintem az az enyemnel oregebb (BLE129, BMS 126 - nekem BLE 158 es BMS 141 van)(szamit barmit, hogy mlyen verziorol frissit az ember?)
Es persze a DownG alkalmazas mar nem is elerheto. -
válasz
Doky1988 #26097 üzenetére
10+ ezerért megcsinálják a rolleres szervizek.
35-el tud menni a G30P motorja 36V-al hajtva.Ha nagyobb sebességet akarsz, 48/52V-ra kell váltani, de azt már lengéscsillapítók nélkül nem ajánlanám.
Egyszerűbb egy Mantist használni.
#Peacekiller: szerintem se érdemes a 30-at feljebb vinni szoftveresen
-
Doky1988
senior tag
Sziasztok!
Ninebot G30P Max -ot annó lefrissítettem.
Most töröm a fejem rajta, hogy van-e értelme downgradeltetni ST-Linkkel, és valami egyéni szoftvert rakatni rá amitől optimalizáltabb lenne, jobban húzna, ilyesmi, vagy ebből csak átalakítással lehet többet kihozni? Vagy hagyjam a fenébe, jók ezek úgy ahogy vannak?Jelenleg ezek a szoftverinformációk:
-
FőDudu
veterán
válasz
Silentfrog #26095 üzenetére
Ha jol latom - es jol ertem a szeria szamabol - ez az elso par darabbol valo (422 a sorszama). Eddig hibatlanul ment. Eppen ezert kerdezem, hogy van-e barmi ertelme a frissitesnek.
-
Silentfrog
veterán
Nekem itt javasolták hogy olvassak utána hogy mi fog történni a fw frissítés után, lehet hogy nem is érdemes frissíteni.
És tényleg így volt, a frissítés után a D fokozatban gyengébb a roller , és összességében kevesebb lenne a hatótáv.
Az számomra nem világos, enne a frissítésnek mi értelme volt, semmi pozitív hozadéka nem lett volna .
Elég nehéz kigooglizni mit is frissít a roller, viszont én úgy csináltam, hogy a Bing GPT-4 ben leírtam a típust a Fw számát és megkérdeztem tőle mit javít a frissítés.
Utána az kapott válasszal már fura módon volt google találat. (fórum, miért csökken a hatótáv a legutóló frissítés után volt a kérdések)
Nekem g 30 -am van. -
FőDudu
veterán
Sziasztok!
Hosszu posz lesz, remelem nem zavaro!
Gyerek Pro2 rolleren gumi cserere keszulok. A gumi mar megerkezett, holnap a gumi szerelesehez szukseges 3db 30 centis fem szerszam is megerkezik.
Keszulok a cserere. Ezen a videon (es ezen) egyszerunek tunik - en inkabb lekotnem a motort, ne akadalyozzon a rovid kabel. Erdemes lekotni a motort? Le lehet egyaltalan kotni forrasztas nelkul? (akad itthon Weller 50W paka - igaz inkabb finom heggyel, nem a gyari lapossal)
Ugyanilyen gumikat rendeltem (tok nehezek, 2 gumi majdnem masfel kilo, lemertem).
A rolleren most is ilyen van, de azt nem en raktam fel.
Akkor - amikor az elso gumit probaltam cserelni (csak belsot) - megfogadtam, hogy en nem fogok szorakozni (vagy inkabb szopni) a szeleppel tobbet, vagy fel ora volt mire kiimadkoztam a szelepet az elso kerekbol.A hatso kereknel az elozo gumit felrako elmondasa szerint nem art ha van jo par eros kabel kotegelo, mert azt a gumit megtartando meg lehet szoritani es akkor nem tud leugrani a mar sikeresen beugrott reszekrol. Van kabel kotegelo, de a fenti videon annyira egyszerunek tunik (az elso kereknel), hogy talan csak a fek tarcsat kellene leszedni nehogy azt a felrakas kozben elgorbitsem ha taposom.
Nekem azt mondtak, dugjam at a nagy csavarhuzomat a lukakon es ugy igazitsam ra a gumit a felnire ha mar fent van (hogy egyenletesen legyen rajta es ne usson).
Mit javasoltok? Aki mar cserelt ilyet elol es hatul, az hogyan csinalta?
Eleg lesz a meleg vizes lagyitas es a 3 db 30 centis szerszam? (akad meg nagy csavarhuzo, kabel kotegelo, pajszer, es holegfuvo is ha kellene).A gazkar csereje utan amikor kiprobaltam, akkor a motorbol jon egy kis nyikorgas. Foleg amikor szabadon futasnal lassul.
Nem tudom 2k km utan kell-e csapagy csere, vagy csak egy kis zsir/olaj kellene valahova.
Szerintetek?A harmadik kerdes: a rolleren ezek az adatok vannak (Mi Pro2) :
Erdemes ezen (ESC/BLE/BMS) FW-t frissiteni? (nyilvan lehetne unlockolni a speed limitet - de az a kerdes erdemes-e?)
Sokat nem ment - ossze kevertem a biciklijevel, abban 6e KM van. Ebben csak ~2e Km.Azaz elvileg meg birnia kellene egy ideig. Most lesz rajta uj gumi - a tobbi stock (fekbetetet es gazkart kiveve)( meg egyszer eltort a hatso sarvedo mervitoje es szarakodott a vilagitas is, mert a sarvedo toveben erintkezesi hibas volt a csatija, de arra rendeltem egy uj gyari sarvedot aminel nem olyan lehetetlenul rovid a kabel es nem feszul).
Szoval javasolt-e erre ujabb FW-t rakni? Le lehet menteni az eredetit, vagy nem kell?
(informatikus vagyok, akad minden ami kellhet akar az in-circuit programozashoz is - 3,3v vagy 5v feszultsegu illeszto, programozo, soros/usb interfesz, stb.)Most rendbe tennem a gepet, hogy kesobb meg ennyit kibirjon.
Elore is koszi! -
alphamooncam
őstag
válasz
Peaceliker #26089 üzenetére
Köszi srácok !
Asszem elnapolom a gázkar lecserélését.
Kipróbáltam ma a tempomatot, és hát szokatlan, de megoldás lehet...
Még nem érzem pontosan, hogy meddig kell tartani hogy bekapcsoljon, de a végére már kezdtem belejönni.
Azt tapasztaltam, hogyha lassan 4-ig számolok, és csak utána engedem el a kart , akkor már tartja a tempót, amíg persze bele nem nyúlok a gázba, vagy a fékbe.
A mai 30 km-es túra felénél egy klikkel szorosabbra vettem a szitálás gátlót. Jobb lett.
Mire hazaértem még maradt 40% az akksiban, nem tudom, hogy ez jó érték-e.
P.S.: Már a második nagyobb karikát mentem úgy hogy 2,5barra állítottam be nyomást, hogy ezzel is növeljem a komfortot, de még így is elpattog az úthibákon, ami probléma, mert ennél lejjebb már nem igazán akarom lejjebb venni a nyomást.
-
oszy
veterán
válasz
Thunderzolee #26087 üzenetére
Köszönöm! És igen.
Pumpát már vettem régen, még a Xiaomihoz. Jól működik.
-
DigitXT
félisten
válasz
alphamooncam #26088 üzenetére
Amilyen brutál gépészeti átalakításokat ráztál ki kisujjból, a gázkar csere...
Értem, hogy elektronika, inkább az a baj, ha garis a gép. Esetleg a forgalmazó
megcsinálhatná, ha létezik hozzá gyári félmarkolatos. Ha nincs, garivesztés...
(Konkrétan le kell szerelni a mutatóujjas kart, a hall helyére rákötni a másikat.)Szerk: Peaceliker megelőzött.
-
Peaceliker
addikt
válasz
alphamooncam #26088 üzenetére
Első sorok olvasása után pont akartam írni, hogy pedig 3 forrasztás meg 3e ft a gázkar
Futurenél biztos vagy 20-30k
Nade garis a géped, szóval nincs más opció. Bárki megcsinálja neked akkor gari off, így muszáj vagy náluk -
alphamooncam
őstag
válasz
Peaceliker #26086 üzenetére
Nem akartam még erre is költeni...
de lehet kénytelen leszek.
Meg az is hogy a probléma, hogy az elektromossághoz nem merek nyúlni, mert nem értek hozzá.
Mindenhez nem érthetek. NA !
Kéne valaki a megcsinálja nekem.
-
Melyik az a Pro 2-es Ninebot?
Gumira egyébként általában rá van írva.
Neked F2 Plus van. Ennek kell a guminyomása?
https://store.segway.com/product/Ninebot-KickScooter-F2-Product-Manual.pdf
42-48PSI ~ 2.9-3.3Bar
3Baron használhatod nyugodtan, és hetente ellenőrizd a keréknyomást.Vegyél egy Xiaomi pumpát, ha nem vettél még.
-
Peaceliker
addikt
válasz
alphamooncam #26084 üzenetére
Mutatóujjas gázkar miatt. Félmarkosat rá és fasza lesz
-
h1mpi
félisten
válasz
pontyos #26076 üzenetére
Én ezért vettem a KuKirin G4-et, mert ezek semmi gondot nem jelentenek neki. Simán kirugózza. Sokan a belső nélküli gumit is felfújják 3.5 bar-ra, ami teljesen felesleges. 2 bar-on se lesz semmi baja, de sokkal kényelmesebb, egy kicsit biztos veszít a hatótávból, de a kényelem fontosabb.
-
alphamooncam
őstag
válasz
FőDudu #26080 üzenetére
Dualtron Citym nem mondható kicsinek, vagy merevnek, de nekem jobb alkaromon, csuklómban egy óra után a hangyák mászkálnak.
Most éppen azon gondolkodom, hogy mivel elpattog az úthibákon, lehet puhítani kéne a futóművön.Még nem ellenőriztem, de talán fehér színű elasztomer van a gépben. Azt hiszem előre kettővel, hátra egy fokozattal puhább patron lesz a megfelelő.
-
oszy
veterán
A Ninebot Pro 2 kerekeit mennyi PSI-re érdemes fújni 90 kg össztehernél?
-
FőDudu
veterán
válasz
pontyos #26079 üzenetére
Szerintem meg egy jo cipo es a deknire rakott 1 centis gumiszonyeg segit annyit, amiennyi peldaul a tomor gumi vs ballonos gumi kulonbsege.
En inkabb (latatlanul is) arra tippelek, hogy nektek nem megfelelo magassagu a kormany, onnantol meg a hatizmokat terheled a gornyedessel.
-
PociAti
őstag
válasz
pontyos #26074 üzenetére
Nem lehet ezeket lábbal kirugózni.
Pedig a lengővilla is hasonló elven működik, mint egy berogyasztott térd.
De azokat hangolni lehet, és más-más tartományban eltérő keménységgel (dinamikával) dolgoznak. Illetve nem számít nekik, hogy 10 perc alatt 500 kátyút, repedést vagy dilatációs hézagot kell kirugózni. Az emberi test viszont hamar elfárad benne.Minden méretű repedésre másként kellene állni a rolleren. Nagyobbakhoz jobban kellene rogyasztani, kisebbekhez elég kevésbé behajlítani a térdet.
És végeredményként csak enyhítünk azon, mennyire üssön fel a kerekeken keresztül. -
pontyos
senior tag
válasz
Peaceliker #26073 üzenetére
Most kicsit hanyagolom, de teszek egy rogyasztós próbát,! ha javult az állapotom. Nem merek kockáztatni
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz
PociAti #26070 üzenetére
"a lehető legkisebb mértékben haladja meg."
Ergo ossze kell csukni és nem számít ha meghaladja,ez pipa ahogy írták a rolleres résznél. Az hogy egyébként nyitva kerékpárnak minősül és jegy kell rá azt tudtuk. A teljesítmény részt meg nem igazán fogják nézni egy normál rollernek kinéző rollernél.
-
pontyos
senior tag
válasz
PociAti #26065 üzenetére
Tökéletes leírás! Sajnos egyáltalán nincs rugózása, és amiatt olyan az apró téglás szakaszon mintha egy légkalapács tetejére ülnék. A járda aszfaltozás szakaszosan történt itt szinte végig, így a szakaszok között egy - két centiméteres rések vannak, tehát az is ba bamm, ba bamm. Próbáltam keresni több útvonalat, de hiába. Sajnos nálam akiknek műteni kellett volna a sérvet, de szépen tornával kijöttem, ez most nagyon nem esett jól. Na, végül is részemről ezt lezártam, majd ha úgy alakul veszek egy komolyabbat esetleg, teljes rugós felfüggesztéssel. Most marad a kocsi edzésre járni. Jöhetnek a hát gyakorlatok ismét 😊 Köszi srácok mégegyszer a sok segítséget! Üdv T
-
PociAti
őstag
válasz
wwenigma #26067 üzenetére
"Ergo max a kerekére teker az ember folpakkot oszt szevasz."
300 W-nál nem nagyobb roller esetében ennyi talán elég is. Feltéve ha kézipoggyász méretére összehajtogatható.Az általad belinkelt oldalt megéri tovább olvasni, ott írnak róla:
https://www.mavcsoport.hu/mav-start/belfoldi-utazas/fontos-tudnivalok-jegyarakKerékpárszállítás feltételei
- A vonaton történő szállítás szempontjából kerékpárnak minősül a nem összecsukott állapotban szállított, legfeljebb 300 W teljesítményű elektromotorral hajtott elektromos roller is.
- A kerékpárt a váz félbehajtásával, az elektromos rollert a kormány lehajtásával oly módon kell összecsukni, hogy az a kézipoggyász mérethatárát (30x50x80 cm) a lehető legkisebb mértékben haladja meg. -
Silentfrog
veterán
válasz
Thunderzolee #26068 üzenetére
IPX 4 védettség.
Ami a vázra vonatkozik.
Ugye amikor valami ami le van írva az nem a teljes leírás. Védett a váz de ami benne van az nem. -
-
dzsidzsas
tag
válasz
bexinho23 #26027 üzenetére
Ez egy nehéz ügy és sajnos kaller függő. Én körbejártam a dolgot, mást mond a MÁV Direkt, mást az információs pult mögött ülők és mást a kallerek, személyenként. A problem ott van, hogy ez az ÁFSZ változtatás törvénytelen, mert úgye csak azt teheted bele ami már szabályozva van. A roller nincs. De ismerjük a MÁV-ot, ha nincs majd ő csinál törvényt, mert az iróasztal mögé beültetett valakinek a valakije, csinike, nincs a törvényi helyzetek magaslatán és hasra üt. (van benne tapasztalatom 2x büntetettem meg őket a közlekedésfelügyelettel). A Győr-Bp vonalon személlyel járok, én vettem kerékpár jegyet, mert van hogy a Kukirin G3-al megyek. De legtöbbször el se kérik a jegyet, láttam én ott már az enyémnél is nagyobb monstrumokat, kormány lehajt, vagy csak áll vele a kerékpáros résznél, senki nem szól, jegyet nem vesznek rá. Csak abban az esetben szólnak, ha az ülésekhez viszed be, hogy össze kell csukni és ülés allá. Más útvonalakon halottam már rémtörténeteket (hallottam, nem tapasztaltam, nem járok arra). Állítólag a Balaton felé ha kilóg az ülés alól egy kicsit is már büntetnek (nincs olyan roller mely ne lógna ki, ebben ez a szép). Ez az én tapasztalatom.
-
PociAti
őstag
válasz
pescara #26064 üzenetére
A fő rázkódás nem a kormánytól érkezik, hanem a talaj felől.
Nálam jobb rugózású rollernél nem jön elő, 8,5-ös Xiaominál pedig előjön a gerincfájdalom.
Persze folyamatosan mélyre rogyasztva sokat lehet csillapítani ezen, de az sem nem túl kényelmes, és biztonságosnak se mondanám az erős rogyasztást, mert attól a stabilitás megszűnik. Enyhe rogyasztás pedig kevés.
Pontyos esetében 8,1 hüvelykes tömör gumis rollerről van szó, kipróbálás nélkül is sejteni lehet, hogy annak elég rossz rugózása lehet. (Mert nem nagyon van mi csillapítsa az úthibákat.)Úgy képzeld el, hogy a roller alulról, a lábakon keresztül apróbb kalapácsütésekkel bombázza a gerincoszlopot, és ezek az ütések a medence környékén koncentrálódnak. Egyetlen ütést sem lehet érezni, csak egy idő után elkezd fájni az a rész.
-
pescara
aktív tag
válasz
pontyos #26051 üzenetére
Nem biztos, hogy a roller a ,,hibas” . Inkabb az a valoszinu, hogy tul feszes vagy, kapaszkodsz a kormanyba nem tudsz ellazulni. Mert amugy a roller a gerincre kb 0 hatassal van. Ha viszont elore dolsz es kapaszkodsz, akkor roller nelkul is tuti lumbago, akkor is ha a szobaban csinalod.
-
FeniX-
senior tag
válasz
Tangerine #26062 üzenetére
Mostmár végülis mindegy, fent van az új gumi..meglátjuk, meddig fogja bírni.
A szétszerelés elég jól ment, buktatók nélkül. Csak iszonyat sok a csavar.
A trepnit képező műanyag az akksifedélhez 10 csavarral van hozzáfogatva, utána a felső burkolat az alsóhoz 10 másik csavarral, és külön az alsó műanyag a vázhoz 6 csavarral.
Az akksi és a kontroller lakhelye szintén kb. 10 csavar. Utána válik láthatóvá a kábelkorbács, és oldani tudom a hátsó kereket 18-as kulccsal.
Egy közeli bringaboltos aki rollerekkel is foglalkozik, volt olyan szíves, hogy lecserélte nekem a kereket. Nagyon megszenvedett vele, mert hiába volt nagy kompresszorja, nem akart "rápattanni" a felnire a gumi mindenhol.Végül, azért csak sikerült.
-
Tangerine
senior tag
válasz
DroiDMester #25990 üzenetére
Szerintem igen. 255x80: azaz 255mm a gumi _külső_ átmérője ( azaz 10" coll = 254mm). A 80 pedig 80mm a gumi szélessége.
A másiknál a 80 szintén a gumi szélessége mm-ben, a 65 a gumi magassága %-ban a 6 pedig a _belső_ átmérő collban/hüvelykben. Azaz 80mm/65%-6". Tehát a gumi külső átmérője = 80 x 0,65 x 2 + 6 x 25,4 = 256,4 mm.
-
pontyos
senior tag
válasz
Thunderzolee #26058 üzenetére
Sajnos nem! De megtartom, családban majd használják, csak most már ezzel az infóval.
-
pontyos
senior tag
válasz
PociAti #26056 üzenetére
Hát köszönöm szépen srácok a segítséget! Marad a séta, vagy az autós megoldás újból. Rollerrel házak között végig tudtam gurulni, így az autót is védtem a pár kilométerre használattól, modern diesel ezt nem bírja.
Egyelőre búcsúzom a topic tól, mint aktív felhasználó, olvasni visszatérek időnként, hátha lesz valami szuper rugós, és puhább kerekű, akár jóval drágább modell.
Üdv T -
-
pontyos
senior tag
válasz
Peaceliker #26055 üzenetére
" Amúgy hasizom (és persze derék) erősítés bazi sokat segít ezen a derék témám "
Két évig csináltam, ahogy írtam 😉 és nagyon szépen helyre is jött. -
PociAti
őstag
válasz
pontyos #26051 üzenetére
Felejtsd el azt a rollert!
https://hu-hu.segway.com/products/ninebot-kickscooter-e2-plus-powered-by-segway
Itt ezt írják: 8,1 colos belső üreges gumiabroncsok (nincs szükség karbantartásra)
Nagyon kicsi, és tömör. A legkényelmetlenebb megoldás, még ha a tömör gumik között ez lenne a legjobb, akkor is borzalmas lehet a rugózása.Fél éve jelent meg ennél a lapcsaládnál (a Mobilarenánál) ez a videó a belépő szintű rollerekről.
Öt olcsó roller egymás ellen - MA!gazin S04E41
https://www.youtube.com/watch?v=w6j-OKP8Bpw&t=1200
A Segway Ninebot E2-t hozták ki tesztgyőztesnek, a Okai Neon Lite-ot másodiknak ... Navee N40 az utolsó.Annyit azért illik tudni, a "vendég", Szentkuti Ákos sokáig használt egy Xiaomi M365-öt, és nagyon elege lett a defektekből, emiatt lecserélte tömör gumisra a sajátját ezáltal ő ezzel a megoldással meglehetősen engedékeny. (Gondozásmentesség fontos volt a számára, mert a korai Xiaomiknál nagyon oda kellett figyelni a guminyomásra, és ez nem mindenkinek való.) Azt nem tudom mennyit használta utána, mert sokan már nem nagyon veszik elő annyira kényelmetlen lesz az átalakítástól. 2023. július elején a HardverAprón hirdette ezt a rollerét.
Annak ellenére hogy csak röviden tesztelték őket, azért elég jól megragadták a lényeget, nagyon kevés dologba lehetne belekötni és tök jó dolgokat mondanak benne.
Profilodból nem derül ki hova való vagy. Kérj kölcsön egy nagyobb, ha lehet egy 10"-es rollert. Szerintem nem lesz gond, mennyi fog a rollerezés, ha megfelelő géppel próbálod.
-
Peaceliker
addikt
-
pontyos
senior tag
válasz
Thunderzolee #26053 üzenetére
Hát ezt előre honnan a fenéből tudtam volna! 5 kilométer kb oda vissza, de ma már úgy jöttem vissza, hogy eléggé csípett, fájt.
Sajnos a háti dolog most nagyon megijeszt, két év gyógytorna az nem volt egyszerű! -
-
polo493
tag
válasz
FőDudu #26041 üzenetére
Működik a dolog ez sok mindentől függ nekem is volt szeg tüske a gumiba azt ki kell venni mert Szitás lesz a belső azzal már nem tud mit kezdeni a folyadék,elfolyik rendesen azt tudja megoldani 1-2mm alacsonyabb nyomáson tömít , és haza lehet menni legalább nekem mindenbe van amit használok nekem bevált , főleg a biconál ha eleve vastagabb minőségi belső van benne vastag falú igy könnyebben tartja a nyomást de még a folyadékot sem engedi át,2ev után kb 5 lyuk volt benne de nem hagyott cserben néha rafujtam, külsőt is cseréltem és akkor már az is ment.
-
pontyos
senior tag
válasz
PociAti #26050 üzenetére
Lumbális szakasz sérvesedés műtét nélkül tornával megúsztam, remélem!!!! De amióta ezt használom [link] sajnos a használat után nagyon fáj a lenti szakasz
így már nem is merem használni... Még egy próbát teszek hétvégén, egy kisebb szakaszon, aztán ha előjön ismét, megy a kukába. Ugyanis a háti sérv torna kb 2 év volt mire rendbe jött.
-
PociAti
őstag
válasz
pontyos #26047 üzenetére
Milyen rollerről és milyen abroncsról van szó?
Tavaly ház körüli munka során jól megerőltettem a gerincemet. Azóta a pici Xiaomi rolleremet (8,5-ös pneumatikus kerekek) már csak rövidtávokon használom, különben kb, derékmagasságban megfájdulna a gerincem. Az OKAI Neon Lite 9"-os tömlő nélküli abroncsait nagyon eltalálták, és talán a roller kicsit eltérő vázszerkezete egész méretét meghazudtolóan kényelmes. Azt használva egyszer sem fájdult meg, pedig pontosan ugyanazon az útvonalon használom, amikor távolabbi bevásárló körútra indulok.
Azóta van már 10"-os kerekű Ninebot rollerem is. Az talán még egy fokkal kényelmesebb, de igazából csak könnyebben leküzdi a kátyúkat. Nincs olyan nagy különbség közötte, mint amekkorának lennie kellene a méretkülönbség okán. -
Silentfrog
veterán
válasz
Thunderzolee #26044 üzenetére
Ugyanúgy lehet lezárni feloldani mint bármelyik rollert , appból is ,de sokkal gyorsabb a nfc kártyával. Lehet varriálni . Pl.: Kártyával lezárni, appból feloldani.
Nekem a lakat kulccsal volt együtt, lezártam lakattal majd a kártyát odaérintettem a kijelzőhöz és már le is volt zárva.
Ilyen esetben a kijelző sem volt aktív nem úgy mint a g30 nál.
Az app végig fent volt , nem tudom megy e app nélkül csak a nfc kártyával. Egy kártya itt maradt majd ha bemegyek a Mm ba ma jd kipróbálom hogy egyedi e a kártya vagy mindegyiket vezerli e. 😅 -
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #26046 üzenetére
A biztonságtechnikát érdekes témának tartom. Sokat nézem a LockPickingLawyer videóit, a számzáras lakatokban nem merek bízni. Lötyögés alapján kitalálható mi a nyitókód.
Persze mindegyik hibás. A hagyományos záras is, azért amennyire lehet kényelmetlen pozícióba forgatom a kulcslyukat.
Az ujjlenyomatos és egyéb módon biztonságosnak vélt lakatokról is rendre kiderül, hogy biztonsági rést tartalmaznak. Mert van valamilyen szélsőséges forgatókönyv, amire a gyártók nem gondoltak. Legutóbb egy Bluetooth kapcsolattal rendelkező zárról derült ki, hogy megfelelő címzéssel fel lehet rá tolni egy új firmware-t. Ezt a kaput nyitva hagyták. Ezáltal a védelem kiiktatható.
A vásárló biztosan nem fog tájékozódni ezeken a biztonságtechnikai oldalakon, ellenben a tolvajokkal. -
pontyos
senior tag
Sziasztok!
Kezdő rollesként kérdezném, hogy bárki tapasztalta, hogy pár kilométer után elkezd fájni a háta? Főleg lent a lumbalis szakaszon? Én sajnos elég hát fájós vagyok, és a fene vigye, úgy nézem akárhányszor megyek vele, edzés előtt már a pályára lépéskor fáj alul a gerincem.
Lehet attól, hogy bazi kemény az egész cucc és ráz végig? -
válasz
PociAti #26045 üzenetére
Pont így vagyok ezzel egyébként én is.
Ezért akartam számzáras zárat, nem kulcsosat.
4 táskát hordok, attól függ, hova megyek épp, és sokszor nem viszek kulcsot se, mert kódosak az ajtóink, nem kell, h kulcs legyen nálam. Tehát kulcscsomó se feltétlenül kell.
Telefon is sokszor eltéve táskába, nem szeretem elővenni pl lezáráshoz se - mondjuk ezt az applikácios lockot ezt megszerettem, ez hasznosnak tűnt. -
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #26039 üzenetére
Nem tudom rá a választ.
Az első napokban kipróbáltam az NFC kártyát meg még a telefonomat is rávettem arra, hogy azzal fel tudjam oldani, de nem nekem való. Nem szokott nálam lenni a telefonom, azt, hogy az NFC kártya mindig a megfelelő hátizsákomban legyen, az körülményes lenne menedzselni, így ezt a témát elengedtem.
Ha lesz időm és kedvem, akkor majd tesztelni fogom.
A lakat az, ami megvéd a lopástól. Az NFC által biztosított védelem áthidalható.
----
"De ha jól értem, nem csak ezzel lehet kinyitni/zárni, hanem enélkül is? Pl applikációval?"
Az nem megy olyan simán. Az applikációba el kell menteni a telefonod NFC adatait. Vagyis ha jól emlékszem az eredeti NFC kártyát kellett klónozni (bár gyanús, hogy nem ez a jó szakkifejezés). De kell hozzá az eredeti NFC-s kártya is.
Ez a lényeg, nem lehet csak úgy, az eredeti kártya nélkül applikációba beletenni a telefon NFC adatait. -
válasz
Silentfrog #26043 üzenetére
De ha jól értem, nem csak ezzel lehet kinyitni/zárni, hanem enélkül is? Pl applikációval?
Ő úgy akarja, h mással ne lehessen feloldani, csak a kártyával.
-
Silentfrog
veterán
válasz
Thunderzolee #26039 üzenetére
A kék kártyát hozzá kell érinteni a kijelzőköz. Kb 2 másodpercig kellett odatartani. Akkor lezár. Ismételve meg feloldja a rollert .
-
FőDudu
veterán
válasz
DigitXT #26036 üzenetére
Most jon a masodik szett tomor gumi - szoval keszulok a szivasra.
Hatsonal meg csak-csak ra lehet kabel kotegelozni a kullok menten es ahol mar beugrott ott rahuzva valoban a helyen marad. Aztan mehet a gumis szerszam/pajszer/csavarhuzo/kezi rahatas.De a motornal nem tudom mi lesz... Lehet megint szivesseget kerek
Persze foleg az elso van elkopva a hajtas miatt.Azt olvastam, a gumit jol felmelegitve (forro vizben) kicsit javul a felrakasi esely.
Ahonnan rendeltem, ott ki is van irva a felrakasi utmutatoban, hogy tan x percig kell fozni.
Majd ha megjott, elolvasom. -
FőDudu
veterán
válasz
polo493 #26040 üzenetére
Az rohadtul semmit nem er, ha a kulso nem olyan ami birja a szoget.
Gyerek Giant bringajaba (Talon1) vettem, bele is toltottuk az eloirt adagot (tekert is vele, hogy szepen el legyen oszlatva), 1 het mulva megint lukas volt az elso kerek.
Kapott masik belsot, kivettet beragasztottam.Utana vettem bele gyarilag ilyen szarral toltott belsot (Dunlop vagy Contnantal, 3x annyi mint a sima Decathlonos szutyokkal toltott belso), az is 1 hetig tartott.
Most kapott ra puncture proof kulsoket, ilyen szarral toltott belsot, az a kombo birja mar vagy masfel eve.
Itt felenk akacfa tuskebe szakadnak bele.
Tehat erosen alkalmazas es hely fuggo, hogy mukodik-e.
Mivel ezeknek a rollereknek a gumi cserejenel nem sok nagyobb szivas letezik a vilagon, igy en azt mondom, aki nem akar szivni, az vegyen tomor gumit. Lehet, hogy az utazasi komfort picit csokken, de tuti hazaersz. -
polo493
tag
válasz
DroiDMester #26037 üzenetére
Tegyél bele slime folyadékot az segíthet ha van egy kis defekt benne,nekem a 10x3 tömör nem volt jó csak akkor ha kicserléltem a csavarokat a motornál hosszabbra ami oda nyomja a külsőt mert a belső része 5cm széles volt a gyári meg 3.5cm körül és mivel tömör volt nem lehetett össze nyomni a gyári méretre,ha nem tömör akkor jó lehet rá
-
PociAti, vagy más Okai tulajok, tudja valaki ezt?
Megirnám oda, csak nem tudom a választ. -
válasz
polo493 #26034 üzenetére
Tömör gumit nem szeretnék, az kirázná még az agyamat is a helyéről.
Így is csak 3,2-3,3bar-t szoktam bele fújni, mert 3,5-3,6.al már nagyon pattog az aszfalton, főleg felénk elég rosszak az utak is! Ezért is inkább csak terep gumikban gondolkodom!
így inkább 3-4.naponta fújom! Nem tudom mennyire normális hogy 4-5.nap alatt 3,3.ról lemegy bennük a nyomás ~2,9.re!
-
DigitXT
félisten
válasz
FőDudu #26035 üzenetére
Meg lehet oldani a motor kifűzése nélkül, bár nem egyszerű.
Amennyire emlékszem a hőlégfúvó sokat segített, meg a satu. -
FőDudu
veterán
válasz
Peaceliker #26032 üzenetére
En az elso defektnel elhajitottam a Pro2 felfujhatos gumijait.
Nincs az az isten, hogy ilyennel szorazkozzak meg1x.Nem vagyok fakezu balfasz, de agyon vernem aki ilyet tervezett, marmint, hogy a motor egy 20 centis kabelen log es nem tudod lekotni csak ha total szetszeded. Aztan cserelj rajta gumit. Vagy fel orat szoptam, mire kijott a szelep. Egyszeruan nincs ott annyi hely, hogy rendesen ki/be tudd rakni az uj belsot a szeleppel.
Szoval az elso kicsipett tartalek gumi utan odaadtam ismerosnek az egesz cuccot es ok raraktak valahogyan a tomor gumit. (pont maguknak is cseret terveztek, nagy szivesseget tettek, a valahogyan a kifozes/kabel kotegelos ralepos es azon kivul 50cm hosszu gumi szerelo szerszammal torteno rahatasokat jelent).
-
polo493
tag
válasz
DroiDMester #26031 üzenetére
-
válasz
Peaceliker #26032 üzenetére
Nem is gondoltam hogy kidobom, de ha rendelek már akkor legyen egy komplett első-hátsó szett tartalék, így éri meg, mert akkor még a szállítás is ingyenes! és ugye idehaza kb 1.db kilsőt kapnák ennyiért.
-
Peaceliker
addikt
válasz
DroiDMester #26031 üzenetére
Azért külsőt nem kell eldobni (legtöbb esetben, hacsak ki nem hasad) az első defektnél
-
válasz
polo493 #26026 üzenetére
kilső és belső is lenne, de a belső az világos 10x2,5.ös kell az okés!
a kilsővel van gond, mert 10" méretbe elég sok féle van!
Ezeket találtam hírtelen
255x80
80/65-6
10x3.00-6
a gyári gumik 255X80.asok, és KuKirin G2Max az alany.Nem kell még(hiszen még csak 1.hónapos a gép, kb ~200Km van benne eddig) De ha netán kapok egy defektet, akkor szeretném ha lenne itthon hozzá tartalék ne akkor kelljen keresgélnem hogy hol én honnét vegyek jó drágán itthon.
Aliról rendelném és ~15.e lenne a 2.kilső-belső, itthon kb 1.db kilsőt kapok ennyiért! -
PociAti
őstag
Körbenéztem a neten, a Banggood oldalán 89-97.000 között 6-féle, de mégis nagyjából azonos Xiaomi klónt árulnak.
Ugyan az a váz, ránézésre azonos olcsó tömör gumi, mindegyiknek a teherbírása 120 kg (szemben a Xiaomi 100 kg-os értékével), az összecsukó mechanikából 2 variáns látható. Mindegyikhez van app.Ha már ilyen sok klón készül, és talán csak 1-2 gyártó állt rá a vázak kerekek, elektromotorok gyártására, akkor azt lehetne hinni, hogy a nagy gyártási tapasztalat után előbb-utóbb kiforrja magát. De nem lehet tudni, tényleg csak 1-2 gyárról van szó (akik komolyan veszik), nem pedig 20 próbálkozóról akik árversenyben vannak egymással. Annak meg ismerjük a következményét.
Azért ígéretekben nincs hiány.
- IP65 szemben az eredeti IP54-el szemben.
Ahol az első szám a por elleni védelmet jelöli, a 6-os érték a lehető legnagyobb, jelentése: Teljes mértékben védett por ellen.
- A 20°-os emelkedő megmászása is szép teljesítmény.
- Javasolt sebességnek megadni a 25 km/órás tempót remélem csak fordítási hiba.
- 16 km maximális hatótávval viszont nem ígérnek túl sokat. Pedig jókora akku van benne, 36V és 10500 mAh. (Ninebot F40e-n egy 10200-as akkuból egy töltéssel kihoztam 30 km-t.) -
bromi84
tag
2 éve rendeltem egy ilyen ES-E10 rollert Gshopper oldalról, amit alig használtam. Most szimplán nem kapcsol be, pedig veszi a töltést. Van valakinek hasonló rollere, illetve valami tipp a megoldásra? Ehhez egyszerű akksit rendelni? Köszi
-
bexinho23
őstag
Kinek mi a tapasztalata az elektromos roller vonaton szállításával kapcsolatban az új szabályozás óta (2024.03.01.)?
Összecsukott állapotban félig betuszkolva az ülés alá? Kerékpár bérlet vásárlásával, nyitott állapotban a kerékpár tároló részen kikötve szállítja? Esős időben összecsukott, a székek alatt félig meddig kilógó roller?
Bérletet veszek és kikötöm a kerékpártárolónál. De sokszor hülyén érzem magam, hogy 1-2 kivétellel, rajtam kívül az összes roller összecsukottan, félig kilógva az ülések alól van szállítva, bérlet/jegy nélkül (rájuk kérdeztem).
Amilyen vonalon ti jártok, ott hogy állnak a rollerhez a jegykezelők?
-
polo493
tag
válasz
DroiDMester #26023 üzenetére
igen jó bele,de milyen gépbe kell am? [pl ez és olcsó]
-
Peaceliker
addikt
válasz
DroiDMester #26023 üzenetére
Így hirtelen rágooglizva ugyan az a méret.
Amúgy 10x3 nak is emlegetik.
Cst vagy touvt, szerintem utóbbi jobb 10x3 utcaiban (szélesebb felrakva) . Amúgy egyen hulladék szar mindHa van pénz lóvéra akkor pmt
-
válasz
DroiDMester #26023 üzenetére
Én nem értek a kerekekhez.
Amúgy ez nem egy nagy szakértős topic, a Facen kérdezd meg szerintem inkább az Elektromos roller 50+ km/h csoportban.
https://www.facebook.com/share/7yV2ZqqoN619EKCW/Esetleg a rollert is írd bele, úgy jobban összeáll a kép.
-
válasz
DroiDMester #25990 üzenetére
Azért ilyen sok válaszra nem számítottam!
Ne mondjátok már hogy ez olyan irtó nagy kérdés?
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #26021 üzenetére
Na az meg a másik. Mantis jobban rugózik, hiába csak buta rugó van benne. Illetve nem kicsit erősebb, és csak 3 kilóval nehezebb, de stabilabb is.
Szerk: 48v os mantis meg súlyban is egál. Persze az nem annyira vad (az ugye csak hátsó motoros), illetve kerülni kell a 13ah s verziót, az semmire nem elégZero 10x van fent még pár, némelyik elég jó áron (igaz a legtöbb csak 52v os), na az még jobban rugózik és még tovább is javítható értelmes rugóstagokkal
-
válasz
Peaceliker #26020 üzenetére
+1
Ez így van.
Egyszerűbb egy Mantist venni, mint a G30-at átépíteni.
-
Peaceliker
addikt
válasz
geryboro #26017 üzenetére
Add el és vegyél egy kész gépet. Sokkal olcsóbban kijön. Én is 280ba adtam el 48v21ah elől hátul monorim (jobb telokkal), fene tudja még mivel.
Mire összeáll egy ilyen nem ennyibe vanÉs hasonló árban-érték arányban szoktak lenni ilyen gépek. Persze sokszor vadászós, mire lesz, de azért nem fél évente 1 üti fel a fejét
-
válasz
geryboro #26017 üzenetére
Add el, vegyél egy G30-at.
Használtan 160ezer körül vannak.
Arra is lehet locsolni a pénzt, csak az legalább már alapból akkora, h el lehet férni rajta, nem úgy, mint a Pro 2-n.
Ha az akksit is átépitenéd, annak legalább akkora a trepnije, h elfér bele egy jónagy akkupack, nem úgy, mint a Pro 2-nek. -
-
válasz
Feherfy #26016 üzenetére
Mi Electric Scooter Pro-hoz nézegettem alkatrészeket.
Pöpec kis járgányt lehetne összepattintani cirka 160k-bol, monorim alkatrészekkel.
Nem tudom hogy érdemes-e vele foglalkozni, 5 éves a gép, akksi is koros, motor is, mivel mókolt szoftver fut rajta, de teszi a dolgát ahogy kell.
Vélemény? -
Feherfy
tag
válasz
Feherfy #26000 üzenetére
Esetleg Egret Eight V2-vel találkozott már valaki? Gyanúsan nem sok dolgot találok róla.
-
FőDudu
veterán
válasz
Peaceliker #26014 üzenetére
Szetkaptam, tele volt homokkal a felso csapagy a porvedo alatt.
Kimostam (csavar lazitoval), ujra zsiroztam, visszaraktam, most jonak tunik.Majd legkozelebb ha rendelek alkatreszeket, akkor johet 1 csapagy szett is.
-
FőDudu
veterán
Gyerek M365 Pro 2 rolleret kicsit megvizsgaltam, a kormany jobbra/balra kicsit golyo ropogosan mozog. Kisse szorul, erezheto amikor egyik golyorol a masikra lep a forgatas kozben (jo szorosan jar, kvazi ropog).
Csak ujra kene zsirozni, vagy csak lazitani kellene rajta, esetleg elkopik a golyosor?
Nem ugrok neki utana nezes nelkul - hatha valamelyikotok mar csinalt ilyet.Koszi!
Nem tudom milyen, ma jott Banggood ajanlat. Kukirin G2 Pro, 529 USD. Cseh raktarbol.
Ha kell hozza a kod, privizzetek ram. -
alphamooncam
őstag
Orkok megirigyelték a Lett csúcstechnikát... [YT] [ Gyártó ]
[link]
Nem mellesleg a Letteket is az eltörléssel fenyegetik Mordorból ilyen vasakkal... -
Silentfrog
veterán
Miért ne vegyél Egoway 500w rollert?
A szomszéd gondolta vesz egy ilyen rollert 260 ezerért ,mondta hogy rollerrel járok ,próbáljam ki ,pattanjak fel rá és mondjak véleményt.
A 500 wattnak csúfólt motorral gyengébben gyorsul mint egy 300 wattos Okai neon lite.
A kormány kritikán aluli, lóg lötyög, a g30. hoz képest sokkal alacsonyabb kormányrúd.
Tömör gumik, hiába az első hátsó lengéscsillapítás, a fogamból kirázta a tömést egy viszonylag jó úton.
45 km/ óra végsebesség!? Ha bátor vagy megpróbálhatod, 20-nál már azt érezem ennek ennyi a max sebessége amivel szeretnék menni.
Két fékkar. (elől hátul külön karral fékez, mint a motorok)
Ne akarj ilyen rollert! -
FingR86
őstag
válasz
DigitXT #25934 üzenetére
na kész lett a pakk és a roller. Hát brutális a kulönbség
de egy kicsit sztem túlméreteztem mindent, amikor megláttam a motor vezérlőt, hogy milyen csirke kis kábelek jönnek ki belőleén meg a pakkot megépítettem kisujjam vastag kábelből
100-ról 85%-ra 20km. És most már simán akasztja a végsebességet. Szoftverben felcsontoltam 40-re és végig tartja is. Egyébként érzetre még menne sztem, mert érzem ahogy befékez. Így már 820 wattokat is látok. Mondjuk egy jó nagy kör után 70 fok felett volt a vezérlő hőmérséklete. Az már kritikus ?át kellett variálni a teljes belsejét és a motor vezérlő most már nem a padlóra fekszik fel, hanem a hátlapra állítva. Érdemes lenne oda beszúrni vmi hőpadot ? Mert ugye most a motorvezérlő bordás háza fekszik fel az alu házra, de az a bordák miatt csak 50%-os kontakt kb.
a fék most már így édes kevés, hiába fog jól az első dobfék, nem tudja állóra fékezni a kereket amikor lendületben van a 100 kilóval
-
alphamooncam
őstag
válasz
DigitXT #26007 üzenetére
Megkaptam a "feljelentést".
Személyi sérüléses közúti balesetnél kötelező a rendőri intézkedés.
Ugyanezen okból készült a feljelentés, és mivel nem volt más résztvevője a balesetnek, nem lehetett más az alanya csak Te.
Közlekedési balesetek vizsgálata sosem volt a szakterületem, így nem is érzem annyira otthonosan magam az ügyben, de...
Ez ugye szabálysértési feljelentés, és a meghallgatás célja annak a megállapítása VOLT, hogy történt-e szabálysértés, és ha igen, akkor milyen stb.
Nem ismerem, mit mondtál a hatóságnak, illetve a felvételeket sem láttam.
Az viszont látszik, hogy már elfogadtad lehetséges kimenetelként, hogy olyan szabálysértésért kaszáljanak el, ahol nincs ok-okozati összefüggés a bekövetkezett baleset, és a szabálytalan vezetés között, de mond hogyha rosszul gondolom.
-
DigitXT
félisten
válasz
alphamooncam #26006 üzenetére
Határozat még nincs az ügyben, csak egy meghallgatás volt.
(Ha kapok valami büntetést, akkor azt csak utána tudom idézni:
ezt a hivatkozást a feljelentésből vettem, hogy mire számítsak.)Beírtam neked szó szerint privátban, gépelési hibákkal egyben.
Neveket értelemszerűen lecseréltem, a telefonszám és frsz-nél
az "adott" formulát használtam.Szvsz sok újat nem tesz hozzá.(A KRESZ kisebb fokú megsértésére kerestem pénzbírságokat:
úgy vagyok vele, hogy ha kihoznak valamit, befizetem és kész...
Nem olyan súlyúnak néz ki, mint a kollégám motoros esete, őt a
jogsi bevonásával fenyegették, ám a fellebbezés után "elévült".)Azért hívtak be meghallgatásra, mivel a kamerafelvétel alapján
NEM állapítható meg az esés oka. (Viszont tökéletesen látszik,
hogy nem mentem gyorsan, és milyenek voltak a körülmények.
Tehát ilyen relatív gyorshajtás meg a barátai kb. ki is zárhatók.) -
alphamooncam
őstag
válasz
DigitXT #26005 üzenetére
Ez nem szó szerint, és a tényállás is hiányzik...
Egyébként ez egy gumiszabály, és a tényállásnak kéne pontosan megmondania, hogy Te a sok felsorolt elem közül melyik részét, vagy hányat, és hogyan szegted meg.
Azért kértem a szó szerintit, mert minden szónak, egy ésnek, egy vesszőnek is jelentősége lehet.
-
DigitXT
félisten
válasz
alphamooncam #26004 üzenetére
Arra hivatkoznak, hogy a KRESZ 3. § (1) bekezdés C pontját szegtem meg, idézem: "Aki a közúti közlekedésben részt vesz, köteles úgy közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse, másokat közlekedésükben indokolatlanul ne akadályozzon, és ne zavarjon." Tehát elestem, ezért bizonyosan veszélyeztettem a személy- és vagyonbiztonságot, hiszen kárt okoztam. (Magamnak.) Logikus...
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #26002 üzenetére
Buntetoeljaras, ne izgulj. Ha ketseg nelkul nem allapithato meg, hogy a tores a baleset utan-kozben kovetkezett be, tehat akar elotte is lehet es amiatt tortent a baleset, akkor nem tudjak ketseget kizaroan bizonyitani, hogy elkovettel valamit, igy buntetheto se vagy.
Amugy a rendor csak szimpla burokrata: leszarja mi van. Az a feladata h feljelentsen akarmi is lesz az eredmenye, ebbol latszik, hogy dolgozik. Kozben paran nyomozgatnak, levelezgetnek: meg par bujtatott naploponak indokolt lesz a fizetese. Mint amikor az ugyfelszolgalaton elkeri a pultos neni a sorszamodat, hiszen az a munkajanak a meroszama, te csak egy szukseges kellemetlenseg vagy szamukra a rendszerben.
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #25340 üzenetére
Az ügy margójára: feljelentettek a KRESZ megsértése miatt...
Hogy pontosan mivel, hogyan, azt nem tudni, de remélhetőleg
annyi lesz a vége, hogy lezárják az ügyem, uis nem állapítható
meg a baleset pontos oka. Meglehetősen biztosnak érzem az
anyagfáradást, a küllők törése miatti borulást. Ám bizonyítani
nem tudom. Végülis akár az esés következtében is kitörhetett.Ui: azt mondják alapvetően SMKP-ként kezelik! Ha ez igaz, az
lehet kritizálható, hogy a kerékpársávon haladtam illetve csak
kerékpáros bukósisak volt rajtam (ill. hello.hu a biztosításom).
Cserébe akkor pont nem számít, hogy 25 vagy 45, és <4000W
is bele kéne férjen... De utólag már mindegy is. (Én kiszálltam:
soha többet nem állok rollerre, s ezt jegyzőkönyvbe is írták.)
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- ZIDOO médialejátszók
- Óra topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fűnyíró topik
- Autós topik
- Nintendo Switch 2
- További aktív témák...
- iKing.Hu - Apple iPhone 13 Pro Max - Graphite - Használt, újszerű
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép játékra! I5 14400F / RX 6900 XT 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Napirajz könyv
- BESZÁMÍTÁS! 32GB ADATA XPG Lancer RGB 7200MHz DDR5 garanciával hibátlan működéssel
- LG 34GS95UE - 34" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest