Hirdetés

2024. május 29., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#8260) DigitXT válasza Reggie0 (#8259) üzenetére


DigitXT
félisten

Ez így van, de amikor a vezérlő miatt áll meg 11A-en, pedig a motor miatt menne
bele mondjuk 14A simán, az olyan, mintha erőlködne. Nem tudom jobban leírni...

Amúgy 45V-on már csak 32 km/h a végsebesség. Nagyjából 1V-onként csökken
1 km/h-t, mármint terhelt feszről beszélek. Érdekesség, hogy a gyári kijelzőn az
érték ugyan pontos, de a változásokat nem követi azonnal, átlagolja (szoftverből).

Magyarán, ha hirtelen terhelésre beszakad a fesz, azt soha nem fogja kimutatni,
csak lassan megy le a valós értékre. Majd mikor a terhelés megszűnésével egy
adott ütemben visszakúszik az akku a nyugalmi feszre, ezt lemaradással követi.

Ez amúgy megmagyarázhatja a "csíkok" mászkálását is, mivel azokat egy adott
feszhez rendelik hozzá: nem akarják, hogy megijedjen a rolleres, hogy nagy gáz
esetén hirtelen "lemerül" az akku...:D Btw. 20Ah kivétele után, terhelve már csak
40V körül, de még mindig hasít... Lágymányosira fel le lehetett nyelezni.:))

Érezhetően lomhább, de még nem veszedelmesen. Azért most már töltöm, mert
4Ah kevés hazamenni.:D 1.8A a töltő, bent leszek ma 6 órát: 10 körül belemegy.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.