Hirdetés
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Szólánc.
- moongoose: Mennyire tűnik kamunak ez a weboldal? http://kymera.hu/
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- MaxxDamage: Vizes Laptop Hűtés? Lehetséges? Igen!
- Klaus Duran: Nem csajos Samsung Z Flip
Új hozzászólás Aktív témák
-
nbukta77
addikt
Van valakinek rajtam kivul g30d?
-
nbukta77
addikt
Remelem a ninebot max g30d is jo valasztas lesz. Mennyire birjak ezek a terepviszonyokat? Vagy csak sima ut, kerekpar ut javasolt?
-
petipetya
nagyúr
Pumpához annyit, hogy az M365-be a Xiaomi kompresszoros pumpával fújom bele a kb. 4,5 bar-t. Vettem egy Decathlonos kézipumpát is, ennek ugyanolyan jó a szelepe a rollerhez. Viszont nehéz pöccre belőni vele az értéket, nekem nem is sikerült pontosra, úgyhogy csak vésztartaléknak van nálam, és itthon az elektromossal fújom fel.
-
eFeMeR74
senior tag
válasz
nbukta77 #8191 üzenetére
8-12 col😃Igazából itt mindegy. Ez nem autó ahol.a 13-20 col kerekekben.2-3 bar nyomás van😃Itt.a.lényeg,.hogy a belső eléggé neki tudjon feszülni a.külsőnek.
Ezzel elejét tudod venni, hogy dörzsőlödjön a 2 gumi. Természetesen ezzel a szúrásos defektet nem tudod elkerülni. Ezért van a.különböző Slime(folyékony) defektgátlók amit.pluszba lehet használni.
A xiaomi 8,5 colhoz.
De én 10 colon használom ezeket az értékeket -
nbukta77
addikt
Es milyen meretu gumirol van szo?
-
eFeMeR74
senior tag
válasz
nbukta77 #8189 üzenetére
4 bar és max 5,5 bar
Én 4,8 használom az én gépemet ami tömlős( nem xiaomi) előtte nem figyeltem és kb 3-3,5 lehetett benne amikor kaptam defektet.. A belsőn látszott ahol kidörzsőlődőtt a gumi.
Amióta rendszeresen ellenőrzőm a guminyomást( hála a xiaomi szuper kis elektromos pumpájának) Nem volt defektem.
Ja a lényeg 130kg vagyok😃 upsz. -
nbukta77
addikt
2,5 bar? Nem keves? Most 3,5 baron van. Az kb 50 psi
-
nbukta77
addikt
Sziasztok. Ki milyen kereknyomast javasol. Ninebot max g30d es kb 105-108 kg vagyok.
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #6394 üzenetére
Újabb dilemma következik nemsokára: az újabb gázkar, ami már kulcsos gyújtaskapcsolóval is rendelkezik, annak a bekötésével kapcsolatban kérdeznék.
A kijelző piros vezetékére kell kötni az erre a célra dedikált vezetéket a gazkarról? Tehát innentől fogva nem a vezérlőből (ecu) továbbítódik az áram a kijelző felé, hanem tulajdonképpen a gázkar feszültségmérésre használt vezetékezésén keresztül, a kulcsos megszakítás kioldásával lehet áram alá helyezni a kijelzőt?
Jólgondolom-e ezt?
Ebben a formában nincs szükség arra, hogy olyan relés megoldást használjak, mint amilyet Te is beépítettél, igaz? Ha minden jól megy, egy párhuzamosan közösített akkus megtáplálásról megy majd a roller, így nem lesz szükség a feszültségek mérésére külön-külön. A tiéd esetében a dupla feszültségmérés volt a relé beépítésének az oka, ha jól emlékszem.
-
nbukta77
addikt
Koszonom az infokat mindenkinek. A biztositast mar megcsinaltam ma. Nemetben elek. Itt az is kell.
-
-
nbukta77
addikt
Sziasztok. Udvozlok mindenkit. Uj vagyok a temaban. Ma rendeltem meg az elso ilyen eszkozom. Ninebot max g30d szemelyeben. Remelem nem nyultam melle vele. Sokat nezelodtem, olvasgadtam, videokat neztem. Nem mondanak rola rosszat. Mas. Szerintetek nem gaz 45 evesen rollerezni? Eddig csak berelheto rollereket probaltam. Most arra jutottam, hogy igy, hogy itt a jo ido jo lesz nekem be jarni az irodaba autokazas helyett. Ca. 5-6 km oda es vissza. Velemenyek? Elore is koszi
-
petipetya
nagyúr
válasz
Petyuska111 #8168 üzenetére
Eltekintve attól, hogy menetközben veszélyes fél kézzel fogni a roller kormányát, miközben a másikban a sört tartod, simán
-
Reggie0
félisten
válasz
Petyuska111 #8168 üzenetére
Mivel kerekparoskent is ihatsz, ha nem foutvonalon kozlekedsz, igy igen, de feltetlenul nem javasoljuk.
-
Petyuska111
tag
Ha kerékpárúton megy valaki e-rollerrel, megszondáztathatja a rendőr? Valamint: megihatok egy pohár sört, ha ilyen eszközt hajtok?
-
ludla
őstag
Sziasztok! Olyan problémám lenne van egy Toldysport FlexPro aminek az összecsukásánál egy kart kell le nyomni abban belűl van egy lemez rugó rész az nekem valahogyan ki akadt és nem jövök rá hogyan volt ez benne, most ha össze zárom nem biztosítja semmi szétnyilik rögtön.
Esetleg valakinek van ez és le tudná fényképezni vagy egy szervíz rajz is megfelelő lenne. -
DigitXT
félisten
válasz
lockdown90 #8164 üzenetére
-
DigitXT
félisten
válasz
Piotrus #8161 üzenetére
Gyakorlatilag mindenki így használja. És ez kivételesen nem
az okosba megoldás, hanem nincs mire biztosítást kötni, és
jogosítvány kategória sem létezik rá: gyalogos vagy jelenleg.Nekem amúgy van B és A jogsim is, nekem mindegy, mi lesz.
(Annyiban nem, hogy egy kínai szarnak a büdös életben nem
lesz típusbizonyítványa, ha meg lenne se lehetne tuningolni.)Ui: motorra rá szokták írni. (De ha a rendőr az alapján vegzál,
már régen rossz.) Az 50 ccm pl. fixen annyi. Egy BLDC motor
meg csúcsban bőven leadja a névleges teljesítmény dupláját
(tuningolva többet is). Mondjuk vannak pl. 70 ccm hengerek,
amire valahogy mégis rákerül az 50-es jelölés: na az okosba
megoldás, szerencsére ilyennel soha nem kellett dolgoznom. -
mrrr74
aktív tag
válasz
DigitXT #8160 üzenetére
Csak érdekességként:
A KRESZ értelmében a kerékpáros megengedett legnagyobb sebességei:
50 km/h lakott területen kívül, bukósisak használatával
40 km/h lakott területen kívül, bukósisak nélkül
40 km/h lakott területen az úttesten
30 km/h kerékpárúton
20 km/h gyalogos-kerékpáros zónában
10 km/h bárhol máshol (például járdán). Járdán abban az esetben közlekedhet kerékpáros, ha a mellette haladó út közlekedésre alkalmatlan. -
Piotrus
tag
...,hát nekem is gyanús ,hogy sokan teljesen "egyszerűen" (jogsi, kötelező bizt. nélkül) használják ill. azt sem tudom , hogy pl. hol lehet látni egy roller névleges teljesítményét, forgalmija ugye nincs, és ezek az eszközök laikus számára teljesen ugyan olyanok és pl. volt ahol azt olvastam, hogy a 300w felettiekkel szórakoznak csak a rendőrök...
Lehet berizikózok egyet , aztán csak nem a pincében fog elrohadni...
Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat, tanácsokat!
-
DigitXT
félisten
válasz
Piotrus #8154 üzenetére
Sokan közlekednek ilyenekkel, mégsem igazán hallani, hogy lépten
nyomon megbüntetnének, mivel (egyelőre) tökéletes joghézag van,
és ez most független a 300W, meg 25 km/h-tól... Németeknél ugye
van rá szabályozás és elég szigorú is (típusbizonyítvány az alap).De kár arra számítani, hogy ugyanazok a szabályok lesznek nálunk
érvényesek: lásd a drónozás. 250g alatt EU-ban szinte gond nélkül
lehet repülni, nálunk meg (politikai okból), meg úgy se. Szóval nem
tudhatod, milyen rollert vegyél, amit MAJD legálisan használhatsz.Egyelőre teljesen tökmindegy... Csak használd ésszel, akármi is az.
Bukósisak nélkül is közlekedhetsz még. Amúgy nem ajánlott, mert
8-10"-os (teljes átmérőjű), szar tapadású kerekeken könnyű borulni.Ui: a Xiaomi is bőven túllépi a névleges teljesítményét, de csitt.
(Amúgy, ha a biciklis szabályosan teker 40-nel, nem értem a 25-ös
választóvonalat sem... Ebike topikban is állandó téma, hogy akkor
már SMKP kellene-e legyen: teszem hozzá kW-os masinák simán.) -
Piotrus
tag
válasz
Skynet258 #8158 üzenetére
Természetesen a bukó nem probléma, biciklin is mindig hordom.
Valójában ez a bizonytalanság a jogszabályokkal kapcsolatban a visszahúzó erő ...
Lehet tudni már valamilyen konkrétumot, mikorra várható pontos szabályozás? Azt olvastam, hogy tervben van, de pontos bevezetésről szóló időpontot nem nagyon. -
Skynet258
veterán
válasz
Piotrus #8156 üzenetére
Egyelőre nincs rá szabályozás, így konkrétumot senki sem fog tudni mondani. Jelenleg használható igazából bárhol, a bukósisak nem kötelező de az épséged megőrzése érdekében ajánlott. Azt tippelem amúgy, hogy ez majd kötelező lesz.
Azt nem tudom elképzelni, hogy sehol se lehessen majd használni, maximum bizonyos keretek közé szorítják. Az SMKP besorolás és a jogsi megléte szerintem erős lenne de ugye ki tudja... -
Piotrus
tag
válasz
lockdown90 #8155 üzenetére
Szia!
Rákerestem, de pont hogy nem találtam sajna konkrétumot.
Ugye ez 300w névleges teljesítményű ill. max 25km/h lenne, de ha nem lehet "használni" nem egy jó üzlet nekemBKV ill. kerékpár mellé használnám...
-
Piotrus
tag
Sziasztok!
Gondolkozom egy Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2 vásárlásán.
Próbáltam több helyről vizsgálódni, de számomra sajnos nem világos, hogy a bukósisak mellett közlekedhetek-e vele a városban anélkül, hogy megbüntethetnének.
Általánosságban Budapesten használnám, de nem kizárólag...
Jogsim nincs.Válaszotokat előre is köszönöm!
-
eFeMeR74
senior tag
válasz
lockdown90 #8150 üzenetére
Igen😃 A pálcika kategóriában az egyik legnagyobb akkupack gyárilag 15 Ah
100kg alatt 40-50km hatótáv😃 -
Skynet258
veterán
válasz
Aaron14 #8151 üzenetére
Hát most hirtelen egy találat de van sok eladónál van fent.
Átlátszó ebből nincs, ki van vágva a kijelző résznél.
-
DigitXT
félisten
válasz
janos1988 #8148 üzenetére
Amibe a legnagyobb akku belefér... Alternatíva mindegyik esetén a kormányra
rögzített kiegészítő akku, amivel együtt, nagyobb vasakon akár 100 km fölé is
fel lehet tornázni a hatótávolságot: mi a cél vele, rolleres futárkodás? Kevesen
szeretnek órákat állni a rolleren, tán túrázni se szoktak olyan sokat, szerintem. -
janos1988
addikt
Melyik fajta e-rollert ajánljátok, ha egy fontos szempont van. Mégpedig a minél nagyobb hatótávolság.
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8146 üzenetére
Ez is jó tartó!
Ami miatt a másik mellett maradtam, az az, hogy ha a 48V-hoz szükséges hosszat veszem alapul, akkor az kb 250mm(13-as távtartó hossza)+valamennyi, amit a zsugorfólia, csomagolàs felemészt (esetleg BMS), így 27cm-es tokba pont befér, és ha mákom van, akkor egy 4p pakk is befér a 7cm magasságba egy kis textil nyúlást belekalkulálva
(ill.nem 4p, hanem 2x2p, de végső soron az szinte ugyanakkora, csak 1 BMS méret különbség van köztük) -
DigitXT
félisten
válasz
csokaym #8145 üzenetére
Mert ezt még akkor találtam ki, amikor még a kanyarban sem volt a
használható ponthegesztő, viszont felemás tapasztalataim voltak a
hegesztés nélkül összerakható kupakos megoldással. (Elsőre kb. jó
is volt, aztán törött...) Más kérdés, hogy mire megérkezett, sikerült a
ponthegesztőt is beüzemelni használhatóra, pár "tánclépés" után.
Vennem kellett LiPo akkut, legariztatni az elfüstölt elektronikát, stb.Szerk: ez a táska a tökéletes a gyári akku kormányra helyezéséhez...
(Mármint pár centivel hosszabb, viszont akkor oda fér a vezérlő is...)Ja és ebbe belefér az előző képen jobbra látható javított Pro pakk is,
ami a négyzetes távtartók okán hosszabb a gyárinál (és vastagabb). -
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8134 üzenetére
Köszi a linket!
Jó kis kép lettKeresgéltem, hogy hogy tegyem majd az akksikat meg a vezérlőt, ezeket néztem ki:
Az akksinak én egy ilyet rendeltem a kormányra
[link] https://a.aliexpress.com/_mOK7lpJIlletve a plusz vezérlőnek egy ilyet
[link] https://a.aliexpress.com/_mMVZXzBbocs, hogy a link beszúrásokkal bénázok, valahogy telefonon nem adja nekem a dolog
Ahogy méricskéltem, ezekben kb el kellene férnie mindennek, a nagyobb wildman táskát, ami most fent van, meg valószínűleg elpasszolom
-
mrrr74
aktív tag
Az jelen esetben mindegy, de közben rájöttem, hogy a régit néztem, így hülyeséget írtam, csak már nem tudtam javítani.
A szemmel látható különbség a hátsó lámpa és a bumper az első sárvédő végén, de az Aqua nem hinném, hogy nem azt árulná ami a csomagoláson fel van tüntetve. Így a Tied szerintem az ami a dobozára van írva. -
mrrr74
aktív tag
Szia,
DHgate youpin_store-ból eddig szinte csak ilyen színűt láttam.
Húgom barátja is onnan rendelte, előtte az egyes szériás volt Neki. Azt mondja, hogy az van a dobozban amit ráírtak.
Közben megnéztem a képet amit anno küldött, fekete, sorry. De a
store-ban a vásárlók nagyon sok piros képet töltöttek fel.
DigitXT: ne kelljen használni -
DigitXT
félisten
válasz
csokaym #8131 üzenetére
Persze. [link] Kimentünk egy karikára párommal, jó lesz ez.
Szorosan tart, de még nem kényelmetlen... ebben a hűvösebb
időben meg kifejezetten jó, hogy jól fogja a menetszelet is: jó,
nyáron, 40 fokban lehet, hogy meleg lesz, de inkább ez, mint a
kórház, ha esetleg megint eltörne vmi a taligán.Rá van írva,
hogy biciklis használatra: az e-roller 40 km/h alatt szvsz az.
(Mivel nem volt feltöltve tegnap óta, bedobtam 36V akkukat...
nagyon light-os így, de azért el lehet vele közlekedni. 30 alatt.)mrrr74: az volt kint a polcon.
Elsőre fel se akartam próbálni,
mivel tényleg kicsinek nézett ki (mondjuk a Nolan N103 után).
De mivel párom felpróbálta, s neki nagy volt, rá kellett jönnöm,
hogy a látszat csal, szóval pont az én méretem. De nem az én
színem. Kihozattam a sárgát, szemüvegem belefért: megvéve. -
ohway
tag
Sziasztok!
Tegnap vásároltam egy Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2-t, össze is raktam,nézegettem és arra lettem figyelmes, hogy a fékbowdenház uganúgy piros mint a régi változatoknál. Ez, hogy lehet? Videókban pont azt látom, hogy letisztultabbá akarták tenni a fekete bowdenházakkal, netes képeken se találok ilyet.
Ami még érdékesebb, hogy a dobozán is piros :
Ez miért van? Kell aggódnom, vigyem vissza?
Gyártása: 2020/12
-
DigitXT
félisten
válasz
csokaym #8118 üzenetére
Ilyenkor nem is az egész pakk feszültsége a problémás, hanem
a gyenge sor, ami miatt a többi hiába van 3.5V-on (esik mondjuk
3.4-re terhelésre), a 3V-os sor 2.9-re esik kb. így a BMS sajna tilt.
Vagyis nem sajnos: az se lenne okos, ha hagyja túlmerülni.Ja, a jégakku: van belőle egy pár db. Így összerakva látván attól
tartok, hogy nem fog beférni a nagy BMS. És akkor még nem is
beszéltünk a töltő csatlakozó helyéről, meg a kimenetekről LOL.
(A végén kiderül, hogy tényleg új vázat kéne hozzá építenem.)
M4 Pro biztos nem adta le a 21A-t... Nem költői túlzás volt az a
hasonlat. Tényleg félelmetesen gyengének érződött. Viszont ez
megmagyarázza, miért bakkecskézett a tulaj a Dual S1-gyel.Megszokta, hogy büntetlenül lehet nyelezni, sőt kell, mert ilyen.
Ha úgy tetszik, nem bug, hanem feature, hiszen az sem mindig
szerencsés, ha túl durván indul, de hát analóg a gázkar, nyilván
megbosszulja, ha valaki digitális kapcsolóként kezdi kezelni.Olyan, mint a motor: SMKP-t szinte végig nyélen kell használni,
és még úgy sem rajtol valami nagyot... Nagyobb vasakon meg
kb. életveszély, ha nyélen közlekedsz. Csak olyan fura, hogy ez
megy 45-öt: tényleg elegánsan, csendesen gurul, de szerintem
elég lassan érheti el a nagy tempót. Nem tudom, mikor engedi
rá mind az 21A-t, de biztos nem az elején.Mondjuk legalább
meg lehet vele állni (dupla tárcsafék). Vegyesek az érzelmeim!
(Kicsit olyan, mint a zsiráf... szép, szép, de otthonra nem kéne.)Ui: igen, az 50 km/h végsebességre tekercselt motor lomhább
volt gyorsulás közben, és hegyet is rosszabbul mászott. Azaz,
valóban nyomatékszegényebb volt, mint gyárilag. Amikor meg
ezt kompenzálandó toltam bele sok ampert, túlmelegedett. -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #8121 üzenetére
Igazából de: mértem már ezt a fost, csak nem láttam a hiba okát.
(Átlagos Kugoo akkuknál ilyenkor világít a fizikai hiba, ezen nem.)
13: 3.52V
12: 3.53V
11: 3.51V
10: 3.44V
09: 3.38V
08: 3.47V
07: 3.48V
06: 3.54V
05: 3.50V
04: 3.50V
03: 3.50V
02: 3.53V
01: 2.99VA 3.38-as se tetszik, de a 2.99 egyértelműen hibás, amiatt lövi le.
Mindegy, majd szétszedem holnap, javítom, és ha jó eladom. Túl
sok akku van már a garázsban, felét se használom már régóta... -
Aaron14
őstag
válasz
Skynet258 #8116 üzenetére
Köszi!
Ma voltam próbakörön. 9 perc a vasútállomás, ami gyalog 35 perc.Szerintem autóval se lennék ott hamarabb. Mire kiállok, átverekedem magam a reggeli csúcsforgalmon és parkolóhelyet találok. Ráadásul ezzel a Nyugatitól a munkahelyem szintén 9 perc kb. ami végig bicikliúttal elérhető. Nagyon kiváncsi vagyok hogy fog teljesíteni hosszútávon.
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8115 üzenetére
"De az a 45V, amiről képes beszakadni, nem alacsony feszültség.
"
--> 45V-ról beesik annyira a fesz, hogy le is kapcsolt alattad? Elképzelhető, hogy ennek köze van a rossz sorhoz az akkudban, nem?"kipróbáltam egy M4 Pro-t. Mint egy reumás csiga."
-->hát persze, hogy lassabbnak érezted, mint a sajátod, legalább 10A-rel nagyobb az áramfelvételed (nem emlékszem pontosan, milyen konstrukcióban használod a vezérlőid, de ha nem tévedek nagyot, elöl 11A + hátul 30A?). Ha jól néztem, egy M4pro-nak a vezérlője 21A-t tud. Kicsi volt a tippem, ha kb ilyesmi a vezérlő összeállításod, az 20A-rel több, durván 2x akkora a teljesítményed, laza 1kW-tal ráver az M4pro-raHát igen, a dual hajtás
Ráadásul az 500W-os keréknél a 350-es s1/s1pro kerekek valószínűleg nyomatékosabbak is, bár kisebb végsebességig tudnak elmenni. Bár ezt lehet, hogy rosszul gondolom.
Amúgy az M4pro vezérlője 39V-on kapcsol le, úgy láttam, szóval az a 45V-ról kikapcs tényleg érdekes.
-
Skynet258
veterán
válasz
Aaron14 #8114 üzenetére
Nekem volt itthon karbonmatricám, én azt tettem rá a kijelzőre, amúgy karcolódásra hajlamos. Mondjuk már néztem, hogy pár dolcsiért van maga az előlap, csak ragasztva van, 5 perc a csere ha nagyon gányul nézne ki idővel...
Van ez a szilikon cucc is amit ráhúzol, attól vízálló is lesz a kijelző rész (ezen a részen ázik be a legkönnyebben) de az meg szerintem gagyin néz ki. Én még vettem rá ezeket a színes fehér/kék fehér/piros meg mittomén milyen matricákat, kicsit feldobja a külsőt (kormányrúd meg az alsó rész) de amúgy ennyi.
Vonaton sosem csomagolom be, összehajtom és ennyi, sosem szóltak még érte (kb. 10 alkalommal vittem eddig vonaton).
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #8105 üzenetére
Megint lemerültem... Annyira bosszantó ez a kínai akku. Fos.
Egyik cellasor nem bírja, és még látszólag épeszű feszültség
esetén is képes összeomlani miatta. Úgy 20 km-nél kezdtem
kímélni, de kb. 2 km után megnyekkent. Mondjuk az tetszett,
hogy sikerült a vezérlő kondijában tárolt fesszel életre kelteni
a BMS által leválasztott akkut, így az egész vezérlést is.
Utána még 3.5 km-t gurultam félgőzzel, ilyen 15 km/h körül...
A végén persze lett volna 1.5 km emelkedő: tolhattam.Szóval nagyon max. 26 km a hatótáv, de mivel nem normális
a fő akku merülése, emiatt nem tudja visszavenni a kraftot...
Pedig amúgy alacsony fesznél tud olyat, hogy egyre kevésbé
hajt, hogy életben maradhasson a fék, meg a világítás. De az
a 45V, amiről képes beszakadni, nem alacsony feszültség.
(És amúgy még 44V mellett is vígan elszalad 33 km/h-val.)
Ui: kipróbáltam egy M4 Pro-t. Mint egy reumás csiga.
A nagy felfújható kereke tetszik, de a gyorsulása kb. S1 szint.
Nyilván így van programozva (biztonság), és aztán megy 40+,
szóval elhiszem, hogy nem gyenge, de érzésre nem adta. -
Aaron14
őstag
válasz
Skynet258 #8112 üzenetére
Közben megnéztem, a csavarok nem bántják a vezetéket, mert a kormány és a rúd összeillesztésénél a belső rész lenyomja a vezetéket.
A kijelző amúgy mennyire karcolódik? Vegyek hozzá fóliát és csak akkor vegyem le a matricát róla vagy ha vigyázok rá, akkor most is levehetem?
Vonaton olvastam, hogy csak becsomagolva lehet utastérben szállítani. Ez ti hogy kivitelezitek?
-
Skynet258
veterán
válasz
Aaron14 #8111 üzenetére
A csavaros kérdés nekem is szembe jutott de nem olvastam ilyen jellegű hibáról sehol, így remélhetőleg nálunk sem fog gondot okozni.
Nekem a kormány rögzítve egyenesnek tűnik, ha látható a diffi ez szerintem nem túl egészséges, bár kérdés milyen mértékben...
A gyári állapot kevés lesz, van egy táblázat a neten, hogy a súlyodhoz mire érdemes fújni, én elöl 3,6, hátul 3,8 bart engedek bele, sokan a 4 bar közeli értéket ajánlják. A gyári 2 egész valami volt ha jól rémlik, nagyon szépen kimozogja úgy az út egyenetlenségeit, de könnyebben kapsz defektet, kidörzsölődik a belső, inkább fújj bele. Kicsit keményebb lesz, érezni fogod az utakon, de nem zavaró mértékben - messze nem lesz Lime kategória még úgy sem. -
Aaron14
őstag
Megjött a Xiaomi Pro 2. Összeraktam, aktiváltam. Nem bírtam ki, hogy ne próbáljam ki. Nagyon bejön, könnyű használni, összecsukni és húz mint állat.
Pár kérdés azonban felmerült bennem:
A kormányt 4 csavarral kellett rögzíteni, amik a kormányt tartó rúdba mennek bele egyenesen. Nem bánthatják a csavarok a vezetéket? Lehet láma kérdés.
Másik, hogy a rögzített kormány állapot nem teljesen egyenes. Ezen lehet korrigálni? Használat közben amúgy nem zavaró.
A kerekeket fel kell fújni vagy a gyári állapot az megfelelő és majd csak idővel kell? -
DigitXT
félisten
válasz
eFeMeR74 #8107 üzenetére
Azért ez a fillérbaszás csimborasszója, hogy olyan vékony a tyúkbél,
hogy éppen csak elbírja a gyári 1.7A töltést. (Ami megolvaszthatja a
szigetelést, az túláram az adott keresztmetszethez képest... Ilyenkor
szerintem a korrekt megoldás, hogy a szerviz vezetéket cserél, mivel
3A és 4A között azért nincs akkora különbség, hogy egyiket nyugodt
szívvel lehessen ajánlani a másikkal szemben. Szerintem. Tessék jól
túlméretezni, mert az se akkora buli, ha nem olvad, csak meleg.)
Ui: S1-en az akku hosszabbító kábele ilyen. Pont 11A-re méretezett...
Nyilván 5 centtel olcsóbb volt, és nem baj, ha szakad, meg ívhegeszt. -
eFeMeR74
senior tag
válasz
DigitXT #8100 üzenetére
Szia 😃
Lehet 4A csak nem javasolt😃 A vékony vezeték szigetelése olvadhat meg ami ugyebár zárlatot okozhat😃
Nem én találtam ki, még anno kb egy éve én is akartam venni 4A töltőt ( vettem is 3At😃), de B.L.A.C.K kolléga barátja The One tanácsára én is a kisebbet vettem😃. Végül is Ő foglalkozik a Xiaomi rollerek szervizelésével és javításával is. -
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
Egy kis éjjeli karbantartás (a köszönet csokaym kollégának jár):
A hétvégén talán szétszedem, és élesben is kipróbálom...
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8GEN I 8GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Dell Latitude E6520 - i5-2GEN I 6GB I 320GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Gari!
- Lenovo Thinkpad 13 Core i3-7100 / 8GB DDR4 / 256GB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest