- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- laskr99: Újrakezdem a processzor és videókártya szilícium magok fotózását
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bambano: Bambanő háza tája
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Steven: Sokat utazó kávéfüggők ide!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peaceliker
addikt
válasz
Streetwise #24099 üzenetére
Töltő aljzat (most hogy rolleren vagy töltőn jó kérdés) gyanús nekem
-
Streetwise
újonc
Sziasztok!
Pár napja vásároltam egy vadi új Kukirin G2 Max-ot, viszont töltési problémáim vannak.
A roller eddig tökéletesen működött, viszont tölteni, vagy nem tölt, vaaaagy eléggé hektikusan. Egy jóbarátom lakásán stabil aljzatból nem volt hajlandó tölteni (töltőadapter ledje folyamatosan zölden világított, holott a roller kb 20% naftán lehetett, legalábbis ezt jelezte a fedélzeti panel.) Szerencsére még pont kiértem vele a debreceni vasútállomásra, ott vonatra fel. A vonaton aztán a büfékocsi egy konnektorában viszont a töltő AZONNAL életre kelt, és így egy bő 1:45 percet tudtam egyhuzamban tölteni a gépsast, amivel így végül hazajutottam.
Idehaza aztán megint ugyanaz a nóta: töltő bedug, minden oké, rollerre rádug - és nem tölt. Töltőadapter ledje folyamatosan zöld, holott a roller olyan 25-30% nafta között van valahol.
Próbáltam a neten utánanézni a problémának, viszont sajnos nem vagyok annyira műszaki beállítottságú, hogy nagy magabiztossággal ki tudjak méregetni dolgokat és nincs is itthon hozzá felszerelés. Illetve nem biztos, hogy ezek után én magam meg szeretném -e bontani a trepnit, hogy hozzáférjek az elektronikához. Viszont visszaküldeni azért nem szeretném - gar ide vagy oda - , mert dobozban 36 kg a jószág és külföldről rendeltem, szóval a gatyám rámenne a szállításra. Abból a pénzből már vagy én csinálom meg valahogy, vagy szervíz. Viszont nincs ötletem egyelőre, hogy mi lehet a hiba.
Amire valamennyire gyanakszom, az az aksi biztosítéka. YTube-on láttam egy videót, ahol szinte pontosan ugyanezen problémára, ráadásul szintén egy Kukirin rollernél (csak a típus volt más) az oldotta meg az úriember gondját, hogy kivette a roller aksija elől a kis biztosítékot, direktben kötötte a belső töltőkábelt, és láss csodát - neki megjavult a rendszer.
Lehet hogy nálam is ugyanez a probléma? Vagy valami más? Aki ért hozzá, és volna 1-2 perce válaszolni, annak előre is megköszönöm a segítséget! -
H2o-pok
senior tag
Erről tud valaki valami infot? Mit tud,mennyi lesz az ára,stb. 😀
-
tknof1871
őstag
válasz
Thunderzolee #24046 üzenetére
Üdv!
Az a kérésem, aki ért a rollerekhez ossza meg a véleményét. 150k nagyon sok pénz. Rosszat nem akarok venni.
A paraméterek alapján a Segway F25E került az érdeklődésem középpontjába. Még nem vettem meg. Árukereső szerint 148 890 Ft-tól indul az ára. 150k-nál, ha lehet, nem szeretnék drágábbat venni.
Ez egy link az Árukereső-re az F25E-re.Csak Segway-t néztem, mert egy videóban azt mondták, ez a rollerek Toyotája.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a, fele a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
Felezve a hatótávja 12 km.
90 kg-nál kevesebbet kéne szállítania a rollernek. (Az én tömegem felöltözve, 5 kg hátizsákkal, maximum 80 kg. 180 cm testmagasságot éppen nem érem el.)
A legkomolyabb hatótáv kihívás 12 km. Néha másik városba kell utaznom vonattal. Részletezve:
3 km rolleren, 1,5-2 óra utazás vonaton, 2x3 km rolleren, 1,5-2 óra utazás vonaton, 3 km rolleren.
A Déli Pályaudvartól az út kb. fele emelkedő. Fogalmam sincs hány százalék lehet az emelkedő. Konkrétan a Déli-tól a Városmajor u.-on fel a Szilágyi Erzsébet Fasorig.Akkumulátor töltéséről. Életszerű, hogy ha 1 órát tudom tölteni a rollert az +3 km hatótávot biztosít?
A töltő 71 Wattos. A vonatokon ki lehet venni 71 Wattot a konnektorból?Vízállóság. Esőben is használhatom a rollert? Az elképzelhetetlen, hogy elutazok egy másik városba. Ott elered az eső. Én meg ott hagyom és hazautazok.
Ha az eső probléma, akkor megoldhatom, ha az illesztéseket szilikon zsírral kenem be? Vagy Gorilla Tape-el leragasztom?
Balesetek, elesés. A youtub videókban azt mondják fontosak a védőfelszerelések, sisak (ajánlott a teljes arcot védő motoros sisak), mások még hozzáteszik a motoros kesztyűt (a protektoros fajtát), térd- és könyökvédőt. Mert előbb utóbb az ember el fog esni a rollerrel. A roller tényleg ennyire veszélyes, hogy idővel mindenki elesik?
Régen volt egy balesetem, sérült a koponya, több helyen sérült a gerincem. Újra megtanultam járni és kerékpározni. 20 év alatt nem estem el kerékpárral és nem használok védőfelszerelést. Viszont a gerincem már maradandóan károsodott. Egy újabb baleset súlyos következménnyel járhat. Károsodott gerincre szerintem nem is létezik protector. (A munkagépre is elvették a jogosítványom.)
Van rá megoldás, hogy a Segway F25E roller cipelje a hátitáskát? A kerékpáron se veszem a hátamra. A csomagtartóra teszem. Próbálom minimalizálni a gerincoszlopra nehezedő terhet.Esetleg ha van valaki, aki hozzám hasonlóan, egészségügyi okokból használ rollert, mert sérülés/betegség korlátozza, megoszthatná a tapasztalatait.
Nekem gyalogolni kicsit nehezebb, a kerékpáron az úthibák kellemetlenebbek. A roller kereke kicsi. Videókban azt mondják eleve behajlított térdekkel kell állni, hogy a rázkódást elnyeljék a lábak.
Láttam videókat amikben teleszkópot szerelnek az F25E-re. Ez mennyiben változtat a rolleren utazás minőségén? -
H2o-pok
senior tag
Üdv
Páromnak van egy okai neon lite, 85km van benne. Augusztus végén fullra töltve lett elrakva. Most ránéztem 35% ra merült, igy feltöltöttem, de 95% nál a töltő zöldre vált, és nem is tölti tovább. Appban diagnosztika ok, töltöttség 100%. Csak kiváncsi vagyok. Szerintetek ez miért van? -
pescara
aktív tag
Sziasztok. g30mon ma vettem veletlenul eszre, hogy az elso sarvedo kilazult, kicsit mozog jobbra ballra, amugy tunetmentes, teljesen hangtalan. Kozeli bringaszervizben meg tudjak huzni, vagy bonyolultabb annal? Egyaltalan erdemes vele foglalkozni?
-
polo493
tag
válasz
szapor_v #24085 üzenetére
Nézd át a kábeleket csatlakozók pineket hogy össze érnek rendesen nem-e mozognak kontakt sprayt fújd át ,ha van valami gyors kötözö ami össze nyomja a kábeleket a kijelző és vezérlő között szedd le ,esetleg szál szakadás,reseteld a gépet, kijelzőt szedd szét hátha belül van kosz oxidácio víz miatt, próbáld meg ezt ha ilyen a kábel
https://youtu.be/hrl4yS0pqYo?si=NnBGtPbZ-QKHdmkt -
válasz
Peaceliker #24092 üzenetére
Igen, az alu sínt ki kell vágni.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #24091 üzenetére
Mértem, elég sokat kell magasítani 21700 hoz, sőt még lehet 18650 is igen passzos. Nincs kedvem azt az alu sínt kivágni.
Illetve 20ah is sok, csak amperek miatt kell annyi. Bár az tény hogy 21700 ból több amper jönne ki.
DigitXT kollégánál lenne is egy kész pakk, csak 13s6p szélességben nem fér be sajna. Új pakkot építetni vagyonokért meg nincs kedvem. Még 60v ugrott be de ahhoz már vezérlő mod is kéne amihez lusta leszek -
válasz
Peaceliker #24088 üzenetére
Ugyan már, 21700-as cellákból 30Ah is belefér, az alá ne is add.
-
-
válasz
DigitXT #24079 üzenetére
Ez G30L akkuja.
A G30D és a többi G30 egyaránt 15Ah-s, a G30L a kisebb trepnis, kisebb akksis verzió. (G30LD, G30LE, G30LP)
Nincs beépített töltője, mint a G30-nak, ezért rövidebb a roller pár centivel, így az akku ugyanakkora dobozban van, csak ahogy látod, kevesebb cella van benne.Ennyivel is jobb a G30, h ki lehet a beépített töltőt szedni, és mehet a helyére még cella, ezért fér 25-30Ah a G30-ba.
-
Peaceliker
addikt
Na végre elkelt a dualtron city. És ugye már nem rollerezek... Szóval most ez a kettő jött
G30 egyből kapott shfw t meg 55A-t (fázis áram elvileg, amúgy elvileg 30 fölé nem tud menni) zero start és így már majdnem élhető, de nem... Ha minden jó jön bele 48v 20ah
Aztán fene tudja hogy tovább. Van nálam még 1 motor, szóval lehet dual lesz, csak fék része maceraWildWheel pro meg régóta piszkál, de ez is akkora vár, ez nem tuning miatt hanem, hogy éljen
Melyik gép marad még nem tudni. G30 monorimel és levegős telokkal azért legalább rugózik... Wwp hát.... Ráfogni is nehéz hogy az ér valamit az a 2cm utat járó spirál rugós móka
De dual gyárilag, érdekes gép, tetszik.
Na de majd elválik -
-
válasz
Sebaj Fóbiás #24083 üzenetére
Lehet, de nem bírod sokáig úgysem, mert ezek nem a föld felett vannak centikkel, hanem 10 centivel felette, és marha kényelmetlen így hajtani.
Pláne egy húsz kilós rollert mire meglöksz, el is fáradsz bele, nem olyan könnyű ezeket löködni, h "belendül, azt megy magától", szerintem DigitXT csak ironizált.Igen, az F65i az sajnos nem zselés kerekű. Talán így próbálták a költségeket kordában tartani, ezért döntött a Segway így.
Hát az emelkedőn a 20km/h az tényleg nem gond, de a 10 az hidd el, h bosszantó. Olyankor már majdnem eldőlsz oldalra, annyira lassú. :/
Nem tudsz esetleg kipróbálni amúgy rollert? Akkor már látnád, h egy G30 pl hogy viselkedne, mennyire erős, mennyire kicsi/nagy neked.
-
szapor_v
csendes tag
Sziasztok! Hozzám került javításra egy xiaomi scooter 4. Szervizben érvénytelenítették a garanciát beázásra hivatkozva, szétszedve láttam, hogy valóban került nedvesség a motorvezérlő környékére, de nem hinném, hogy ez okozott problémát, mert elég minimális ami bele került és az elektronika is elég jól nyakon van öntve szigeteléssel víz ellen. Odáig sikerült eljutni vele, hogy 10es hibát ír és 1 hosszú 4 rövid csipogás van. Kis utánajárás után kiderült, hogy ez a hiba akkor van ha a műszerfal és a motorvezérlő nem tud kommunikálni egymással. Az összekötő kábelt kimértem, nem hibás. Lehet, hogy a motorvezérlő a hibás vagy esetleg a kijelző? Milyen módon lehetne megállapítani, hogy melyikkel van a probléma?
Üdv.: Viktor -
DigitXT
félisten
válasz
Sebaj Fóbiás #24083 üzenetére
Miért kár, hogy tömlős a kerék? Mihez képest kár? Tömör gumi marha jó,
hogy nem tudsz vele defektet kapni, de felfüggesztés nélkül agyhalál vele
menni... Tömlő nélkülihez képest érthető, bár ha olyan a felni, akkor azért
meg lehetne játszani egy szelep + gumi cserével a tubeless váltást.Ui: azt nem tudom, mennyire kényelmes az F65i-t lábbal hajtani, általában
viszont igen, lehetséges, teljesen jól gurulnak. (Nyilván nem olyan jól, mint
egy csodacsapágyas, kemény kerekű hagyományos roller, de azért okés,
ráadásul ha meglököd azt a 22 kg-ot, viszi valamennyire a lendület is...)
-
Sebaj Fóbiás
aktív tag
Huh, köszi mindenkinek az infókat!
A 20 km/h, meg az emelkedőn 10km/h nem akkora probléma, illetve vállalható (kényszerű) kompromisszum. A ~250K-s keret eléggé behatárol, ahogy látom.
Szóval perpill az F65i áll nyerésre a trepni mérete miatt, hogy legalább kényelmes(ebb?)en elférjek rajta. Kár, hogy tömlős a kereke..
Lehet ezt/ezeket lábbal hajtani, ha lemerülnek?
-
sniphoe
aktív tag
Sziasztok! DHGate-ről tervezek rendelni egy Segway G2-t. Esetleg valaki tud kupont rá? Köszi!
-
sirarcheer
senior tag
Sziasztok!
F2 Pro rollerem féklámpa búrát sajnos véletlenül letörtem és elhagytam.
Rendeltem cserealkatrészt, de nem találok leírást hogy hogyan kéne kicserélni.
Egy hasonló videó van F és D rollerekhez de ebben még ovális a féklámpa nem pedig az új lekerekített négyzet.
Tudtok segíteni, hol érdemes keresni egy leírást vagy videót?
Segítséget előre is köszönöm. -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #24078 üzenetére
Ezt meg csak úgy itt hagynám, amikor látszólag ugyanakkora akku,
G30D és G30 Max, csak ugye a műanyag burkolat alatt kicsit más.
Szerk: sőt, lehet, hogy G30LD, mert azt mondta a srác a videójában,
hogy rövidebb a taposó, mint a rendes G30. (De azért ez a 10s4p vs.
10s6p elég mókás ugyanabban a dobozban. 10.2Ah mondjuk nem a
világ, éppenséggel lehetne 14Ah, nagyobb kapacitású cellákból. Bár
úgy néz ki elterjedt lehet a félreértés, hogy csak amiatt, mert kisebb
kapacitású a cella biztos nagyobb áramot tud. Nem biztos sajnos.
Ugyanúgy, ahogy a 15.3 is lehetne több. Minap kaptam priviben egy
olyan képet, hogy 10s2p akku, 5.1Ah. Gyári. A hajam eldobtam.)
Szerk: az is egy Ninebot volt, úgy tűnik 2550-es cellákat használnak.
Simán lehet, hogy Samsung 26F. Akkor nesze neked terhelhetőség...
5A se kevés, de a 35E pl. hivatalosan 8A. Nagyobb kapacitás mellett.Bár az is lehet, hogy LG M26, akkor meg 10A, ami jobban hangzik. -
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #24077 üzenetére
48V-os [...] ezért nagyobb a hatótáv ugyanakkora méretű akksival.
Mit értünk méret alatt? Ha fizikai méretben ugyanakkora akkuk, akkor egy
36V-os nagyobb kapacitású lesz, és bár Wh-ban egyeznek, mivel lassabb
az egész hóbelevanc, a hatótávja a 36V-osnak lesz nagyobb, pláne, ha az
akkut is jobban kíméli, mivel csak ugyanannyi ampert kér, ha gyengébb.nagy roller, szélesített a trepnije
És ez még pálcika?Komolyan érdekel a nevezéktan. Meddig pálcika a
pálcika. Az enyémet is nagyra nőtt pálcikának aposztrofálom: jogosan?a peak értéket írták ki - mivel az jobban hangzik
Nem jobban hangzik, hanem abból pont lehet, habár sajnos elég pontatlan
elképzelésünk, hogy milyen erős lehet az adott roller. A névleges érték az
valami vicc: maximum a rendőrt érdekli, hogy papíron mit tud a vas...
Össze akarsz hasonlítani két rollert. Ha papíron tök egyformák, miközben,
amúgy tudod, hogy az egyik csúcsban benéz 1000W-ba, a másik 600W...
Nyilvánvalóan eltérő menettulajdonságaik lesznek, hegymászás, gyorsulás
tekintetében. Végsebességre mondjuk pont nem lehet ebből következtetni.ha ennél nagyobb kell, azok már nem pálcikák
Önmagában azért, mert nagyobbak? Vagy azért, mert felfüggesztésük van?
Esetleg azért, mert nehezek? (Kugoo valóban viszonylag nehéz, aláírom.)
Sebaj Fóbiás: ha emelkedőn akarsz menni, oda dupla motor ajánlott... Meg
lehet csinálni persze egy motorral is, csak akkor úgy kell méretezni, és/vagy
kompromisszumot kötni a használhatóságban. Használható-e még, ami csak
10 km/h körül vánszorog, vagy mondjuk emelkedőn is szeretnél ~20 km/h-t?
Utóbbi tisztán teljesítménybeli kérdés, és ott válik el a búza az ocsútól.
Hasonló paraméterekkel rollerezem, tud menni a vas 40-et is emelkedőn, de
ahhoz kell jó 2000W, amit azért átlag pálcika nem fog tudni leadni: ez ilyen...
És itt nem nagy emelkedőt mondok, hanem 5% körül. 10%-os szakaszon ez
is elkezd lassulni, mert oda kevés 2000W ekkora tempóhoz: tisztán fizika. -
Ezt átnézted már?
Ekkora súlyhoz minimum 350W-os rollert nézz, pláne dimbes dombos úthoz.
F40, F40i, esetleg D38.F40 már nincs, F40i nem kapható, az F40D meg német verziós, olyat ne vegyél, az csak 20km/h-val megy, nem 25-el.
Használtan egyébként F40, D38 130ezer környékén szokott lenni, annyit megérnek.Az F65i az 48V-os, ezért erősebb, ill. ezért nagyobb a hatótáv ugyanakkora méretű akksival. És azért töltódik gyorsabban, mert kisebb az akksi mérete, igy rövidebb idő alatt tölthető fel. Az amúgy egy nagy roller, szélesített a trepnije, még a G30-nál is nagyobb:
Ami a teljesítményeket illeti, a táblázatban össze tudod őket hasonlítani, amiket néztél, azok nem 600, meg 700 Wattosak, csak ahol az adatlapot nézted, a peak értéket írták ki - mivel az jobban hangzik.
Viszont inkább 400, 450W-os rollert keress. Az F2 sorozat pl. Ilyen.
Vagy ott a G2, ez a G30 utódja.DHGateről a G30 ~230ezer. Ez ráadásul global verziós, (G30P), 25 helyett 30-al megy alapból.
És a G2 is beszerezhető DHGateről kb annyiért, amennyi a kereted. Ez is global verziós, ez meg 35-el megy alapból 25 helyett.
Ezek a legnagyobb pálcikarollerek, ha ennél nagyobb kell, azok már nem pálcikák lesznek.
Kugook például.Esetleg még Inmotion S1, szintén nagyobb méretű roller, 52V-os rendszerű, 500W-os motorral, lengéscsillapítókkal, szintén DHGateről.
Okai hiába olcsó, meg jó roller, az csak 300W-os, ekkora súlyhoz inkább ne vegyél ilyet. Illetve ha nagyobb trepnivel keresel rollert, akkor az Okai pl Xiaomi méretű.
Az F2 sorozat is ugyanakkora, mint az F40.G30, Inmotion S1, F40, Pro 2, Mi 3 méreteik:
-
#95712068
törölt tag
F2E-n lehet garanciavesztés nélkül aktiválni a tempomatot?
Lenne jó árban egy helyben, de a tempomat hiánya problémás a nyomi kezem miatt, gyakorlatilag egy vallatós kínzással érne fel nálam. -
DigitXT
félisten
Nem is kell több drót oda, lévén az akkufeszt akarod megszakítani vele, és a feszültségkijelző (plusz) lába rá van forrasztva a kulcsos kapcsoló másik felére. Ami extra ilyenkor az a test a kijelzőnek... Az eFuse-nak csak egyik opciója ez a kulcsos kapcsoló, amit most ki is használok, de amúgy simán be lehet csak gombbal is kapcsolni (ahogy egy játékautóban használtam
), továbbá képes még "betolásra" is bekapcsolni, és időzítve ki. Ha gyári rollered van, akkor az elektronika nem fogyaszt sokat "kikapcsolt" állapotban sem. Valójában ez egy készenléti állapot, mert a bekapcsológomb nem fizikailag kapcsol áramkört...
Akkor kezdődnek a bajok, ha raksz rá extrákat, pl. kiegészítő világítás(ok), stb. Ami ezeket táplálja (mondjuk egy 12V átalakító), az bizony fogyaszt magában is, és pont nem vesz tudomást arról, hogy most a roller vezérlője épp ki, vagy be van kapcsolva. Szóval ha otthagyod a rollert, eleve magában is merül, de ha épp arra jár vki vicces kedvű, simán fel tudja kapcsolni a kiegészítő lámpád: az kellemetlen!
Magyarán le kell választani. Hogyan? Mondjuk relével. Igen ám, de amíg nincs kulcsos kapcsolód, addig nincs mire kötni a relét. Adná magát, hogy rakd rá a gyári gyújtásvezetékre, csak az meg általában nem terhelhető, így ki is nyírhatod.
Na, ilyenkor marha kényelmes az eFuse, mert az áramtalanít mindent is, szóval nem kell ilyen relés leválasztáson gondolkodni. Amúgy meg biztosíték is.
Tehát ha túláramot érzékel, akkor is letilt, ezzel megakadályozhat egy zárlatból fakadó tűzesetet... bár az is igaz, hogy ha zárlat van, akkor olyan nagy áramok indulnak meg, hogy a BMS-nek is kutya kötelessége (lenne) megszakítani azt...
Ui: a legtöbb "aftermarket" eBike vezérlőnek van "gyújtás" bemenete, amire ha akkufeszt kapcsolsz, a vezérlő bekapcsol, ha elveszed, akkor ki... Tökéletesen kompatibilisek a kulcsos kapcsolóval ezáltal. De mondjuk egy VESC nem ilyen, annak nincs ilyen bemenete. Azt bekapcsolni egy sima kapcsolóval lehet, ami a testre zárja az adott bemenetet. Na és ezt megcsinálni nem triviális. Én pl. relét használtam erre a célra, ami teljesen jól működött, egészen addig, amíg el nem kezdett ugrálni a dobozban a rossz utaknak köszönhetően... Sajnos egy relé az mechanikus szerkezet, ütésre szétugrohat benne a kontaktus, s hiába áll helyre kb. azonnal, ahogy visszahúzza az elektromágnes, egy kis kihagyás is elég a VESC újraindulásához. Mondanom sem kell, hogy ez igen kellemetlen... Na erre adott nekem tökéletes megoldást az eFuse... szóval ha valaki VESC-et használ, nem gombbal akarja kapcsolni/nem akar relézni, nincs mese, áramtalanítani kell. Opció lett volna a szilárdtest relé, bár az meg pont testet kapcsolni nem szeret.
-
Pano
addikt
válasz
Sebaj Fóbiás #24071 üzenetére
Szerintem a fellépő F2 és F2 Plus-nál neked kicsi lenne.
Nekem 42,5-es a lábam, de épp hogy elférek rajta. De még én is azt kívánom lehetne kicsit nagyobb, mert ahogy kényelmesebb lenne, úgy nem elég hosszú. -
meri
aktív tag
válasz
DigitXT #24070 üzenetére
Köszi! Ez is feszültség-kijelzős, de ettől függetlenül csak 3 drótos a kábele. Ez az eFuse technikailag nagyon érdekes, de a "vezérlést" ennek is egy (kulcsos) kapcsoló kell, hogy adja, ahogy látom. Ha jól értem, az az előnye, hogy az akkut teljesen leválasztja, ami persze jó dolog, de még nem teljesen kristálytiszta, hogy ez pontosan milyen előnyöket jelent...
-
Sebaj Fóbiás
aktív tag
Sziasztok!
Találnom kéne egy rollert, de semmi közöm a témához, kb azt sem tudom hol kezdjem (a topik olvasásáig meg némi árukeresős keresgélésig azért eljutottam), mikre kell figyelni, milyen márkákat érdemes nézni vagy épp kerülni, egyéb jellemzők, felszereltségek, üzemeltetés, karbantartás, stb., szóval a segítségeteket szeretném kérni.
186 cm, 100 kg vagyok, így a csak 100 kilóig terhelhetők kiestek és két 45-ös cipőnek kéne hely. 10-15 kilométeres útszakaszok bejárásához lesz használva Budán, jellemzően úgy, hogy tömegközlekedéssel felviszem a legmagasabb pontra, és onnan csorgok lefelé. De ez nem mindig megoldható, illetve később egy kisebb várost (ahol a nullához konvergál a tömegközlekedés) is ezzel kell majd bejárnom, szóval kell kraft, hogy emelkedőn is használható legyen. Árban 150K~250K HUF körülre vagyok belőve mentálisan. Amiket eddig találtam, azok 250 körül voltak, de ha van olcsóbb, hajlandó vagyok érte némi kompromisszumra. Örülnék, ha nem kéne hozzá semmi app, ha lehetne sima rollerként is használni, ha esetleg lemerül (ilyenkor csak a bázisig vissza), és ha minél olcsóbb lenne fenntartása. (Erről pl fingom sincs. Mennyit bírnak pl a kerekek, fékek?)
A topikból szemezgetve a Segway F40I, F40D II és F65I típusok jónak tűnnek, meg néztem (az ára miatt) a topikban ajánlgatott Okai Neon lite-ot, bár ez max 100 kilós, szóval valószínűleg kiesik. A 300W-os, max 600W-os motort sem értem, akkor most 300 vagy 600? Mekkora teljesítmény kell egyáltalán ahhoz, hogy dimbes-dombos terepen, ~110 kiló terheléssel ne legyen szenvedős?
A fenti három Segway mind 700W-os, kb egy árban vannak, (245K, 250K, 265K), viszont a F65I (gyanítom lejtőn hátszéllel) hatótávja 65 km a másik kettő 40-éhez képest. Ez hogy jön ki? Tényleg tud másfélszer annyit, mint a másik kettő? Ráadásul rövidebb töltési idővel? (5 óra vs. 6.5 óra)
A Kickscooter F2 és F2 Plus kb ötvenezerrel olcsóbb, de nem tudom, hogy a 400W mire elég.
Szóval plz, help!
-
DigitXT
félisten
Jól gondolod, bár kizárólag kulcsos kapcsolót még nem használtam, de igen,
a kulcs része ennyit tud: megszakít egy vezetéket. Amikor már van rajta egy
akkufesz kijelző, meg esetleg kombinálva gázkarral, onnantól érdekesebb.
(Jó 3 éve minden rolleremen - ez kicsit fellengzősen hangzik, de mondjuk azt,
hogy volt 3 különböző, és azok iterációi -, félmarkolatos gázkart használok...
Azt vagy leviszem a kontrollerhez, vagy nem: amikor a kijelzőhöz kellett kötni
az adott funkciót, akkor nem vittem le, hanem fent oldottam meg a dolgot.)
Szerk: egyébként nem szeretem ezt a kétszer bekapcsolós dolgot.
A mostani verziómon egy "eFuse" áramtalanítja az egész hóbelevancot, ha a
kapcsolót lezárom, tehát ez tökéletesen védi mindenféle buzerálástól, semmi
sincs feszültség alatt, amíg nem adom rá a "gyújtást". Viszont amint ráadom,
az feszültség alá helyez mindent* azaz működtethetők a lámpák, index, duda,
de még van egy plusz védelem, a "motorleállító" kapcsoló, ami tiltja az ESC-t:
ha az nincs lekapcsolva, persze alapból éled az is, és el lehet indulni a vassal.*: kulcs nélkül csak a töltőport csatlakozik fixen az akkuhoz a hátsó dobozban.
-
meri
aktív tag
válasz
DigitXT #24039 üzenetére
Értem, köszi. Még egy kérdés: szeretnék egy kulcsos megszakítót bekötni. hogy ne bu.ezálják a rollert, amíg ki vamón kötve (ezen a típuson nincs gyárilag). Ezeket - ha jól látom - lent, a kontrollernél kötik be. Maga az áramkör totál egyszerű: föld (fekete) + a "kulcs" (kapcsoló) két oldala - ezzel kell megszakítani a bekapcsológombhoz vezető pozitív (piros) vezetéket. Gondolom, nagyon elrontani nem lehet... persze figyelni kell a kábel vízmentes bejuttatására is. Jól gondolom?
-
polo493
tag
válasz
-Mosquito- #24066 üzenetére
Megoldódott
ragaszd össze vagy szikszalag biztos ami biztos ha megint szét rázza a kábeleket az út.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
-Mosquito- #24065 üzenetére
Megvan a hiba. Az egyik csatlakozó összedugva nem érintkezett tökéletesen. Összenyomva, életre kelt a gép. Reszelővel megigazítottam ,így összébb lehetett dugni. Így már jó.
-
polo493
tag
válasz
PociAti #24062 üzenetére
lehet eladóm ,jövőre meg vennék másikat dual motorosat ha bejön még a szabályozás akkor tuti le fogom cserélni
majd kíváncsi leszek rá mennyire rossz am ,keményre szoktam fújni am is ,van rajta lengés csillapító utána állítok ha kell,azért olyan nagy tragédiát nem várok tőlle
-
PociAti
őstag
válasz
Shade45 #24053 üzenetére
Télire szeretnéd elrakni... táskába.
Miért táskába? Nem sok érv szól mellette. Inkább papírdobozba tedd.
Ha nincs meg az eredeti doboza, akkor szerezz egy üres dobozt, azt alakítsd át. (Műszaki áruházakban szoktak tudni adni TV-s, hűtőgépes, stb. dobozt. Nálunk mostanában szereltek fel klímákat, talán annak a dobozában is elférne.) -
PociAti
őstag
-
IMGM6
tag
-
dzsidzsas
tag
válasz
myckey #24057 üzenetére
Nekem OKAI és Xiaomi másolatnak tűnik, nagyobb aksival és 500w-os motorral. Kérdés az anyaghasználat. Táv 30-km kb (érdekes hogy kínai webáruházakban 40km-t írnak, pedig ők szoktak lódítani). Probléma lehet mennyire másolat, hogy van e hozzá alkatrész, ha baj lenne, vagy hónapokig, évekig használni se tudod. De ha megveszed, reméljük írsz róla idönként milyen.
-
myckey
veterán
Santi PRO V10...
ez milyen félefajta ?Nem találtam keresőben, sok jót nem jelent
-
polo493
tag
válasz
-Mosquito- #24055 üzenetére
igen,de először nézd át a vezetéket nincs-e szakadva megégve.. húzd szét őket nézd meg nem-e korrodált dug össze a akku,vezérlő.. kábeleket hátha ott van a baj ,vagy szál törés valahol ,mérd meg az aksi feszt hogy jó-e az aksi.
-
-Mosquito-
őstag
Sziasztok,
Akadt egy kis gondom. Alany egy Kugoo G2 Pro.
Kulcs elfordít,start gomb kijelzőn megjelenik az E006-os hibakód. Se világítás,se index,duda,nem mozdul a gép. Műszerfal világít,ennyi.
Viszont,gondoltam egyet és úgy próbaltam,hogy a gázkart maxra letoltam és start gomb. Erre az E002-es hibád dob ki. Majd eltűnik a kód,és minha jó lenne a technika. De semmire sem reagál. (Index,lámpák,duda,nem mozdul. )
Jól gondolom,hogy ez jobbik esetben gázkar,rosszabbik esetben vezérlő hiba? -
polo493
tag
válasz
DigitXT #24052 üzenetére
igen tudom ,csak legyen jó rá ,am is tömört akartam ha elkopott volna ,mert legyen kevésbé komfortos ,csak ne legyen defekt azt lehet cipelni ,így le van a gond
,4e km van benne majdnem ,úgy látszik a köves,kavicsos út csak elrágta szép lassan a hátsó gumit láttam hogy kopik ,de hogy be szakad ,javítani sem lehet.
-
Shade45
senior tag
Ninebot F2 Plus rollerhez keresnék nagy méretű táskát, amibe télire elrakhatom pihenni (tároló nem opció), de a legnagyobb amit találtam ( [link] ) csak 110x21x42, a roller viszont 1143.5 × 570 × 484.
Tudtok esetleg olyan boltot, webshopot, ahol lehet kapni még ettől is nagyobb méretű táskát?
-
DigitXT
félisten
válasz
polo493 #24049 üzenetére
10x3 jó rá, azt dobtunk fel a kollégának is pár hete...
Sőt egész pontosan a Tuovt 80/65-6-os verzióját.
Elvileg az nagyobb is. Aztán mégsem volt panasz rá.Gyorsan venni rollerboltban lehet, leveszik a polcról.
-
polo493
tag
kukirin G2 max ,megvan az első defekt indultam pár száz méter után elkezdett rázni a roller mint az állat ,nézem hátsó kerék ,még akkor is amikor csak toltam sárhányóhoz is bele ért fordulok vissza mire haza érek bum a belső ,kiszedtem de a külső gumi is középen ki van szakadva ott nyomta ki ,laposan szépen futott a motor ,de mielőtt még eldurrant kacsázva ütve ment a hátsó kerék.
néznék hozzá külsőt 10 coll 255x80 van a külsőre írva honnan tudok gyorsan itthonról venni ami jó lehet rá esetleg tömör gumi? láttam 10x3 255x80 külsőt az jó lehet rá?
majd holnap lemérem a külsőt ha fontos ,a belső gumi ami gyári az 10x2.75 akkor a 10x3 külső jó rá? -
Peaceliker
addikt
válasz
FlashR #24047 üzenetére
Km ezeknél ez nem sok nagy. Minimotors vezérlő valóban undorító számomra is, ahogy működik, nekem is azért volt sima x
Arról nem is lesz, csak "fizetett teszt". Nagyon új. Lehet várnék tavaszig, addig tán kiderül hogy inkább g2 pro vagy g3 (értsd vagy élhető vagy egy fos).
-
FlashR
tag
válasz
Peaceliker #24044 üzenetére
Igen néztem azt a Pro-t, csak sok km van benne és sokat volt mókolva, a vezérlője se tetszik, hogy nem hall-os. G4 is elég lenne nekem, az 325 pénz újban és 60V-os rendszer, de sehol nem látok róla összehasonlítást, csak általános tesztet.
-
válasz
tknof1871 #24042 üzenetére
A pénz dönti el az ajánlott keréktípust/méretet úgyis. Mármint mennyit akarsz a rollerre költeni?
Ezt nézted már?10"-ost keress, az egyszerűbbek belső gumisok, a jobbak zselés kerekűek, aztán a nagy rollereknél visszatér a belsős kerék.
Bár nincs semmilyen szabályzás a rollerekre, azért tekintsd őket kerékpárnak, és az szerint használd.
Járdán is mehetsz vele, ott max 10km/h-val, mint egy kerékpárral.
Inkább a bicikliutat válaszd, értelem szerűen, de ha nincs, marad az úttest széle, akárcsak a kerékpárosoknak.Van bolt, ahová beengedik, de én pl lezárom az üzleteknél kint a biciklitárolóknál. Biciklizárral, mi mással.
Orvosi rendelő, kórház. Hát kérdezd meg, de ha zsúfolt és pici a váró, szerintem inkább zárd le kint a biciklitárolónál - ha van.
Összecsukhatod, de vagy a kosarat viszed, vagy a rollert cipeled. Annyira azért nem könnyűek, h korzózz vele táskaként.Defektre a garancia nem vonatkozik, de nem olyan egyszerű gumit cserélni, mint egy kerékpáron.
Amikor az első rollerek megjelentek, a kerékpáros szervizek egy része nem is vállalta el a gumicserét, mert se szerszáma, se ismerete nem volt hozzá. -
PociAti
őstag
válasz
tknof1871 #24042 üzenetére
"Mi az ajánlott kerékméret és típus? ... 10 colos vagy inkább nagyobb?"
EU Parlamenti bizottság ajánlása szerint is a 12"-os az ajánlott. Csak gyakorlatilag az eladott rollerek 99%-a 10-es vagy kisebb.
Mert az egyik paraméter javítása 2-3 másik tulajdonság esetén okoz romlást, vagy követel meg kompromisszumot. -
FlashR
tag
Üdv mindenkinek!
Egy kis tanácsra lenne szükségem, van egy G2 Max-om és váltanék egy kicsit erősebbre. A single motor nekem megfelel, tehát ami szóba jöhet kisebb ráfizetéssel az G4. Persze egy Warrior X is érdekes lehet, de egyelőre nem láttam belőle használtba, amit érdemes megvenni. Szóval érdemes váltani kb +70 ezer ráfizetéssel egy G4-re vagy akkor már célozzak meg vmi más kategóriát? -
tknof1871
őstag
Üdv!
A magyar utak, járdák, minősége rossz. Mi az ajánlott kerékméret és típus? Tömlő+gumiköpeny? 10 colos vagy inkább nagyobb? Csak városban használva.
Az elektromos rollerrel hol lehet közlekedni? Járdán, kerékpárúton, úttesten? Szoktam látni néhányan az úttesten közlekednek vele, de inkább kerékpárúton és járdán látom őket.
Egy elektromos rollert be lehet tolni boltba (élelmiszer boltba, pl. Aldi, Lidl), orvosi rendelőbe, kórházba? Vagy össze kell csukni és táskába téve magunkkal vihetjük?
Gumiköpeny cserét vagy defekt javítást a tulajdonos is megteheti vagy szakszervizbe kell küldeni? -
rep3at
őstag
válasz
Kowi84 #24019 üzenetére
Nekem van tapasztalatom és relatív friss.
UPS futár vitte el július 28-án, utána augusztus 3-án érkezett a külföldi szervízbe, majd hatodikán már visszaküldésre is került. Itt következett egy kis baszakodás a UPS rendszerrel (a honlapjuk egy agyrém), állítólag nem tudták hogy hova kell visszaszállítani (bréking: ők vitték el innen), de aztán szerencsére még augusztusban végén megkaptam, az egész első kereket cserélték, motorhibás volt kb. 700 km után (hozzáteszem, a barátnőmé is, ugyanonnan és ugyanakkor lett rendelve, kb. hasonló volt a megtett táv is).
Összességében tehát a garanciális ügyintézéssel és szervízzel meg vagyok elégedve, az UPS szolgáltatással már nem igazán.
Nekem a következő bajom ezzel a nyekergő hanggal van, állítólag valami kormánycsapágy probléma, bár itt egerszegen a szervízben azt mondták hogy kb. 2-3 ezer Ft megjavitani.
-
DigitXT
félisten
Nem nagyon szoktak az olcsó kínai cuccokba biztosítékkal szórakozni.
Hadd égjen.Viccen kívül: a 4A töltés a 13Ah pakknak 0.3C, teljesen
normális, egyáltalán nem gyorstöltés, nem nagyon kéne baj legyen.Casseius: no comment. Mondjuk azon, hogy 300W-os Xiaomi enyhén
felnevettem, még a 3000W is sértés lenne neki. Amúgy a furcsa, hogy
ez miért csak szabálysértés? Nem közúti veszélyesztetés kéne legyen? -
Casseius
tag
Miért is lenne olyan kamera egy kereszteződésben ami fel is veszi ha valami baj történik, illetve de jó h nem kell rendszám a robogókra ha már némelyik ételfutár embert akar ölni szándékosan
-
meri
aktív tag
Sziasztok! Adott egy Bogist C1 Pro, aminek a gyári töltője 54.6 V / 2A-es. Nagyon könnyű, van benne egy kis venti és egy piros/zöld LED. Egy teljes feltöltés kb. 7-8 óra (akksi 13 Ah-s). Lehet-e vajon ezt tölteni nagyobb árammal, pl. egy ilyen 54.6V 4A-essel? Vagy ehhez látni kéne magát a pakkot, kontrollert, biztosítékot stb.?
-
myckey
veterán
válasz
Thunderzolee #24034 üzenetére
500 ezer körül az még sztm reális is lehet, mert ezt a 300-at hasraütésre mondta be, nekem sem volt sok fogalmam az árakról. Spórolni akar, és reálisan tudna is ezzel, tehát több befektetés is megtérül, csak idővel arányosan, egyenesen.
Akkor G2 és DHGates rendelés mer olcsóbb és gyorsabb. Aztán Inmotion S1
Esetleg Mantis Dual, de az nem tömegbarátBP agglomeráció, elmondása alapján van párhuzamosan kiépített út, mindenhol , ahol tudja is használni ( nem autópálya ám, vagy fő út
Ezt én is mondtasm neki, hogyan gondolja hogy majd kocsik között....de értette is.De akkor meg kell nézni az 50km/h képességű pálcikákat is?
én nem akarok rollerezniJogos, amit én láttam eddig a rollerekből...hát nekem sem esne jól, ha átszambáznék velük a magyar közúthálózatban fellelhető csapdákon és egyebeken.
-
válasz
myckey #24033 üzenetére
Amiket odaírtam, azok továbbra is rendben vannak:
Kisebbek: F2 Pro, G2, Inmotion S1
Nagyobb:: Mantis Dual, E-Twow
A többi nagyobb roller már jelentősen drágább, ezek még félmilliónál megállnak.Kugook olcsóbbak a Mantisnál.
Nem ismerem az összes Kugoot fejből, az újabb KuKirinek állítólag jobbak már, van köztük kétmotoros is.Kisebbek felférnek a HÉV-re, Mantis, Kugoo már szerintem nem.
Kisebbek csak 25-el mennek, esetleg régióváltással 30-al.
Inmotion 30-al megy alapból.
G2-ből meg ha nem itthon vennétek, hanem DHGateről, akkor az global verziós lesz, az 35-el megy alapból - és olcsóbb is.
Hosszú utakon jobb, ha nem csak 25-el szüttyög a roller.Ez a 30km odaút ez amúgy bicikliút az autóúttal párhuzamosan?
Mert ott még oké ez a sebesség, de autók között/mellett az út szélén, pláne ha ez egy forgalmas út, biztos nem akarnék rollerrel menni ilyen távot, pláne ha az út széle még rossz minőségű is. :/Ha közúton akarsz járni, inkább olyat vegyél, ami megy legalább 50-el, azzal legalább lakott területen lehet haladni a forgalommal együtt.
Bicikli azért másabb, mert az út szélén levő úthibákon át lehet vele menni 25-30-as tempóval is, de rollerrel már 20-25-el is kábé életveszélyes egy-egy combosabb úthibán, kiálló csatornafedélen átmenni. És ha folyamatosan jön jármű, nem lehet kikerülni se az adott úthibát. :/
-
myckey
veterán
válasz
DigitXT #24032 üzenetére
Hév meg a fene tudja mi lenne, busz nem , sztm.
Akkor ha hanyagolja a tömeget, mer ja , egy böszme vassal nem túl felhasználóbarát...
az emelés a legkevesebb.Megoldható, az elképzelésben van ráció? Miféle pálcika, és mennyiért? ( persze a milliós tételek nem játszanak, az sztm tuti )
Elbírja nagy usert, időben beérjen, kibírja akku ami kapja a naftát napközben ...ne a ferrari áráért.
Vagy vegyen biciklit és menjen tömeggel.... -
DigitXT
félisten
válasz
myckey #24031 üzenetére
Az van, hogy amivel kényelmesen* felszállhatna a tömegközlekedésre, az
valami kicsi pálcika, ami vagy ketté törik egy ekkora user alatt, vagy nem,
ha viszont vesz egy méretéhez megfelelőt, akkor azzal nem fog buszozni.*: nem arról van szó, hogy nem fog tudni megemelni 25 kilót, mert nem is
az a gond, hanem egyszerűen ezek akkorák, hogy nem férsz el velük.
Én kétszer villamosoztam a nagyra nőtt pálcikámmal: először és utoljára...
(Utána inkább kendácsoltam bele kétszer akkora akkut, de vigyen a célig!
Egy ilyen Wolf King méretű rollerrel, ami neki kényelmes lenne, szerintem
nagyjából senkinek eszébe nem jutna felszállni a tömegközlekedésre. Bár
az is igaz, hogy az már többszöröse árban a keretnek, és van vagy 50 kg.) -
myckey
veterán
Fogalmam sincs mihogy...
én csak bedobtam az igényeit oda, ahol talán tapasztaltabbak a userek.
Mint én !Nekem mondhatjátok az ellentmondást, meg a történetet hazavágó dolgokat .
Nagy ember, le akarja dobni ótót, bemenne melóba vele és haza is menne, de ha úgy van, használná tömeget is. Tőtő van napközben. Pénz is van rá, pár 100 ezer. ( most a 300 körül...lehet több is, de ne sokszorosa sztm )
A többit nem tudom
Sebesség? hát..... Nem tudom, de ha nem túl lassú, az se baj -
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #24028 üzenetére
Ezek amúgy tök ellentmondásos igények... Bírjon el egy 2 méteres, 120+ kilós
embert, menjen lazán 30 km-t, de közben fel lehessen dobni tömegközlekedési
eszközre, ha úgy adja ki. Mivel nagy ember alá nagy roller való, ami erős is, és
van benne akku kapacitás is (hogy kiszolgálja a két motort hosszú távon is), az
viszont akkora lesz, hogy nem dobálod fel a buszra (igaz, nem is kell).És akkor a feketeleves, hogy a keret 300K: ez vágja agyon az egész történetet.
Szerk: arról amúgy nem volt szó, hogy csak 25-tel akarna menni, szerencsére!
Meg hát ott van a 2x30 km-ben, hogy azért a munkahelyen lehetne tölteni is.
(Ami nagy segítség, mert 60 km-hez tényleg igen combos akku kellene bele...) -
-
válasz
myckey #24021 üzenetére
A pálcikarollerek szerintem kevesek ehhez.
Korábban azt mondtam volna, h 350W-ost keress ekkora súlyhoz minimum, de most azt mondanám, 400, 450W-os inkább.Segway G2, F2 Pro, F65i; esetleg Inmotion S1 DHGateről.
De inkább egy nagyobb roller kellene, csak azok drágábbak. Ennyiért csak Kugoo van, vagy valami nonaem (Techsend Cyber Monster).És hát 2x30km, az rengeteg.
G2 esetleg tud ekkora hatótávot, vagy pl Inmotion az biztos kibír ennyit.
De biztos, h ekkora távot akarnátok menni? Nagyon unalmas ám ácsorogni a rolleren 25-el haladva. 10 perc után már azt se tudod melyik lábadra állj át picit, annyira unalmas. Ez nem bicikli, h tekerünk közben, rolleren csak áll az ember, azt várja, h odaérjen ahová megy.
Ennyiből jobbak, amik nem csak 25-el tudnak menni. -
válasz
bzolika10 #24023 üzenetére
Az valami "önjavítós"-ként hirdetett kerék, gondolom zselés az is. Jobb így, mint ha belsős lenne, hidd el.
Otthon mindenesetre ne állj neki, ha se szerszámod hozzá, se gyakorlatod, nagyon nem egyszerű ilyen kis keréken gumit cserélni. Kerékpárszervizek egy része se vállalta el eleinte. -
-
DigitXT
félisten
+1, ha rendes tubeless gumi van rajta, esetleg önjavító zseléréteggel,
akkor annál sokkal kevésbé esélyes a defekt, így semmiképpen nem
ajánlott átalakítani belsősre (nem lehetetlen, csak értelmetlen).Ui: felni sérülés esetén lehet tovább használni belsővel, ideiglenesen,
de akkor sem ajánlott. (Egyelőre én kényszerből belsővel használom
az amúgy tubeless PMT-t, szóval működik így. De ha nem muszáj...) -
bzolika10
aktív tag
Sziasztok!
Mostanában a fórumban nagyon sokan ajánljátok az OKAI Neon Lite-ot, mint a legjobb ár érték arányú rollert. Egy barátom is gondolkodik ilyen vásárlásán, csak az az aggálya, hogy nem tud majd kereket cserélni, mivel nem belsős, hanem 9 inch-es tubeless kerék van hozzá alapból. Mennyire valid ez a félelem? Nekem egy D38e-m van, abban ugye 10 inches tömlős gumi van, az egyszerű, abban csak a belsőt kell kicserélni. Egy ilyen tubeless konstrukciónál el kell vinni gumishoz, vagy egyszerűen átalakítható belsősre? -
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Ninebot F2 Pro rollerem fura hangot adott ki a motor felől és azóta nem kapcsol be. Kikapcsolt állapotban toltam és úgy adta a szokatlan hangot. Mi lehet a probléma?
-
myckey
veterán
Üdv, Hölgyek és urak !
Nem olvastam át, nem kerestem rá ( biztos sok ilyen volt már )
Egy 2m-es, 120+kg os embernek...milyen típust tudnátok ajánlani?
Naponta kb. 2x 30km távolság menne bele, de ha van tömegközlekedés, akkor kevesebb ( mármint ha éppen beiktatja )
Napközben töltőn lenne az eszköz.Az árat nem tudom (mi mennyibe fáj ), nekem mondott 300 000 ft-ot, de ezt csak azért írom ide, mert ő mondta....Fogalmam sincs ez számít-e valamit, mennyire releváns.
Létezik ez így?
Köszönöm
-
PociAti
őstag
válasz
Kowi84 #24019 üzenetére
Gyakorlatban az alábbi kijelentés ami igaz: "Törekedni kell rá". Szabályozói oldalról nem csak az egyszerű eseteket kell lefedni.
Azt nem írtad milyen problémáról van szó, szükséges-e hozzá alkatrészt rendelniük?
Például a Xiaomi 3. generációjánál (amit a Navee fejlesztett), ott fék meg pár dolog a megjelenést követő fél évben nem is volt. Forgalomba lehetett hozni, csak logisztikai okokból nem volt hozzá minden alkatrész. Szélsőséges (azaz reménytelen, vagy látszólag elhúzódó) esetben visszaadhatják a gép árát. -
Kowi84
aktív tag
Szaisztok!
Segway garanciális szervizeléssel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
Kb. mennyi ideig leszek roller nélkül? Szeptember 14-én kezdték meg a javítást, de azóta semmi hír...
Van erre valami szabályzás, hogy mennyi idő alatt kell megjavítaniuk? Olvastam ezt a 15 illetve 30 napos szabályt, de ez nem vonatkozik az e-rollerekre.
-
PociAti
őstag
válasz
Stefi_dzsi #23982 üzenetére
Sok videót és egyéb írást (blogot) lehet látni, ahol teljesen halott rollereket is újra tudtak éleszteni. Ha csak nem valami egyszerű hibája volt, ami egyszerű cserével megoldható, a végkövetkeztetés szerint nem érte meg. Joggal büszkék az eredményre, de ha összeadják a kiadásokat, akkor anyagilag teljesen észszerűtlen volt restaurálni.
Egy öregebb rollernek már egyéb problémái is vannak. Csapágycserétől a váz deformálódásán át sok olyan általános hibája lehet, ami miatt inkább alkatrészként kellene értékesíteni, minthogy relatív jelentős összegért akkut venni bele. -
DGery
aktív tag
válasz
Peaceliker #24015 üzenetére
Nem lett még mókolva, gyári FW (16.155.141) van rajta, csak emlékszem, hogy volt egy FW verzió (pontosan nem emlékeszem, talán ami után nem lehetett BT-n keresztük "okosítani", csak STLink-el...
-
DGery
aktív tag
Sziasztok!
Emlékszem, hogy Xiaomi rollereknél az egyik FW verzió után csak STLink-el lehetett Custom FW-re váltani. Ez továbbra is így működik, vagy lett rá valamilyen megoldás, hogy hardveresen ne kelljen belenyúlni?
Köszi -
válasz
Alcsi69 #24011 üzenetére
Akkupackot építtetni szoktak akksi építő emberekkel inkább. Például:
Értelmetlen gyárit venni hozzá, többe kerül, mint a roller. Aliról meg felejtsd el, h "original"-nak mondott akksit "olcsón" beszerzel majd.
De mire degradálódni kezd a kapacitásod, évek fognak eltelni, sanszos, h új rollert veszel majd inkább.
Kerék nem fog kelleni, nem jellemző annyira ezekre, h elromlanak. Gumicsere inkább, de az is csak sokezer km múlva.
Ezeket a rollereket 10-15ezer km-re tervezik, nem egyhamar fogod elérni. -
Pano
addikt
válasz
Alcsi69 #24011 üzenetére
Vannak azért alkatrészek. Segwaynek jónak mondható az ellátottsága.
Állíts be az appba töltési korlátot, azzal kíméled az akkut.Én évek óta azt a módszert követem akksikkal, hogy már 30-40 %-nél töltőre rakom őket (kivéve azokat az alkalmakat amikor éppen kell és nem tudom, de ez ritkább). Eddig ez bevált. Pl telefonom is 1 éves de még mindig közel 100%-os az akksija.
-
Alcsi69
senior tag
válasz
Alcsi69 #23923 üzenetére
Na végülis az Okai helyett egy Segway F2 Plus-t vettem. Most a hétvégén próbálgattam is, ultra jó.
Olyan kérdésem lenne vele kapcsolatban, hogy ez természetesen új és nem kellett még töltenem sem, de gondolom van X ciklus ami után már kezd rosszabb lenni az akkumulátor benne. Ahogy olvastam kb. 500 - 1000 ciklust bír rendesen. Ezt persze inkább kb. 2-3 év alatt fogom elérni, de nézegettem, és nem annyira találtam hozzá csere akkumulátort. Annyira új kiadás lenne ez hogy nincs még hozzá?
Illetve egyéb részei is javítható lehet? Pl. ha az egyik kerekével történik valami azt lehet majd javítani/cserélni?
-
Essien
aktív tag
Sziasztok. Lenne lehetőségem venni egy Kugoo kirin m4-et , egy kedves ismerősöm vette másfél éve. 2 hetet használta(olyan 100km lehet benne ) és rájött hogy mégse szeretné. Lehet megvenném, mennyit érhet? Aksinak a sok állástol lehet baja? Köszönöm a választ. Üdv Tibi
-
Bep
őstag
válasz
Thunderzolee #24007 üzenetére
Fékezéskor viszont engedi rá rendesen a kakaót, hogy visszatöltsön.
Én is minimumon használom egyébként.
-
-
-
Pano
addikt
válasz
Thunderzolee #24003 üzenetére
Sajna teljesen kikapcsolni nem lehet
Low a legalacsonyabb fokozat és ennyi.
Pedig jó lenne, mert így nem tudok enyhébb lejtőkön gurulni. -
válasz
Stefi_dzsi #23996 üzenetére
Csak azért javasoltam másik rollert, mert pl az M365 Pro, Mi 3, Pro 2 nem csak akkupack méretben különböznek, hanem a motor is 250W helyett 300Wattos.
Lehet jobban megéri egy használt Mi 3, Pro 2 ha találsz jó állapotút olcsón, mint az M365-ötre rákölteni 50-70ezret, vagy ki tudja mennyit rákölteni, ha tényleg annyi mindent cserélni kell a rolleren.
De majd meglátod mit mond Gergő, aztán számot vetsz mi éri meg, vagy mi nem. -
válasz
Thunderzolee #24003 üzenetére
Téves.
-
-
Pano
addikt
Segway rollereken van ez az Energy Recovery -az energia visszatöltés-, aminek 3 funkciója van (weak, strong, hard).
Azt olvastam, hogy elvileg nem tesz jót az elektronikának ha magasabban használod. Ebben lehet ráció? -
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Autós topik
- Nintendo Switch 2
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PR-Telecom
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fűnyíró topik
- További aktív témák...
- IPhone 15 128GB Zöld ÚJ! 12 Hó Jótállás!
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad P15 Gen1 15 FHD notebook - i7 10750H 16GB RAM 512GB SSD Quadro T1000 W11
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy Xcover 6 Pro, 6/128 GB, Kártyafüggetlen
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest