Hirdetés
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- potyautas: A Magyar Néphadsereg emlékére
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- ldave: New Game Blitz - 2025
Új hozzászólás Aktív témák
-
bandigyerek
senior tag
válasz
DigitXT
#36033
üzenetére
Hát ja, nekem nem kell termékbemutató. Nem nekem kell, inkább így fogalmaznék.
Segítséget, meg hála istennek nem kellett hívni. Még. Városban lőgyörgök, mindig van valaki, és eddig ha valami kiszedte alólam a rolit (nem megyek gyorsan) volt ott valaki aki megkérdezte, hogy jól vagyok-e. Montival szoktam elmenni rosszabb részekre, ahol csak a nyulak, meg verebek vannak, de a teló ott sincs kormányon. Kormánytáskában van. Tereptől függően a bringa órája telefonál, ha nagyobb becsapódást észlel. Mivel még nem volt rá példa, nem tudom, hogy működik-e. Szóval, ha nem tudok benyúlni a zebeckémbe drágaszágért, akkor a kormányra szegezett cucc is halott ügy.
GPS-re még nem volt szükségem rolleren ezen a köpésnyi területen. Persze ha valakinek éppen arra kell, -mert hátmindenki másra használja a rolit,- az más tészta, de arra meg szinte bármi jó lehet nem? Csak fogja rendesen, aztán meg gyorsan le lehessen szerelni, ne csúfoskodjon ott.
-
bandigyerek
senior tag
válasz
DigitXT
#36030
üzenetére
Részemről nem látom értelmét, hogy a kormányon legyen a mobil. Ha megyek, nem használom, nem nézegetem. Még a roli kijelzőjét sem lesem menet közben, akkor meg minek oda még egy telefon is? Ha van kabát, abba teszem. Ha nincs, nadrág oldalzseb, vagy oldaltáska. Ha taknyolok, kisebb bajom is nagyobb, mint a telefon.
-
Golota
senior tag
válasz
DigitXT
#35981
üzenetére
Általában last mile. Mondjuk az esetek 70%-ban. Viszont van pár alkalom, mikor meg kell tennem vele 22 km-t oda-vissza. Ennek kis része (kb 1km) zúzott köves út, amin jó nagy kátyúk vannak. Semmiképpen nem akarok egy tankot, mert erre van egy nagyrobogóm, de néha elég macerás a logisztika és van, hogy odafelé még kocsival megyek, vissza meg ahogy sikerül (busszal és rollerrel vagy csak rollerrel). Jelenleg egy lábbal hajtós rollerem van, ezzel is megoldom, de nem ideális. Nem napi ingázás ez, hetente van, illetve néha random módon felmerül. A Segway E3 pro kb optimálisnak tűnik erre a célra, csak érdekelt volna, hogy létezik-e jobb választás a kategóriában.
-
Golota
senior tag
válasz
DigitXT
#35977
üzenetére
Igen, vágom, hogy a hatótáv és a jó futómű az nem éppen a súly redukálás záloga. Ezért is vagyok meglőve. Nekem tényleg fontos, hogy könnyű és viszonylag jó futómű legyen alatta. Az út nekem oda-vissza kb 22 km. Én 75 kg vagyok felöltözve amúgy, gondolom ez sem mellékes
-
xandrush0831
aktív tag
válasz
DigitXT
#35905
üzenetére
Egy akkora szarvas, amikre eddig azt hittem hogy csak az NGC-n vannak.
80-nál kiREPÜLT az autó elé a fák közül. Menekült a hangágyú elől, amivel az út melletti szántóföldet védték. Szerencsére a rendőrök/helyszínelők is hallották, úgyhogy nem próbálták meg fizettetni a szarvast. -
-
válasz
DigitXT
#35836
üzenetére
Jaj, már azt hittem azt írod, h beindult a Dacia és te húztad haza a Ladát.
Szerintem ez a régi Dacia volt, nem ezek az uj-ak. Ez lehet a kukirinnel is a régebbi modellek hasalnak el. És mivel tini star, hát szétugrálják őket.
Nem is kell beázzon, ha hidegből melegbe viszed gondolom benedvesedik odabent és oxidálódik ami csak tud. -
heavygrip
senior tag
válasz
DigitXT
#35797
üzenetére
(Konkrétan autóval teljesen a szembe sávba átsorolással szoktam megoldani. Az a tuti...)
Én ha nem így tennék rengeteg hülyét ki vasaltam volna már teherautóval
Nem kell itt a véletlenre bízni rollerel sem, én is hasonlóba futottam volna mint pusszycat, csak nálam a szituáció adott volt mert olyan részeg volt a csávó hogy az egész úttest kevés volt neki
-
madkiller
őstag
válasz
DigitXT
#35700
üzenetére
Azért léptem be a fórumba, hogy megkérdezzem, milyen hidraulikus tárcsa féket vegyek a segway f3 pro rolleremre, de akkor ahogy látom az se biztos, hogy jó, ha túl erős féket teszek rá, lehet úgy jó, ahogy a gyártó megállmodta. Szimpatikus egy darab a roller, de a fék lehetne egy picit komolyabb. A biciklimen is hidraulikus tárcsafék van 😂
-
válasz
DigitXT
#35715
üzenetére
Az a vicc hogy a fetek bírják a hőt, a nyák hajlik annyira hogy a fet lába rátestel a házra
Igen ismerős a YKZ aszem még a wepedembe is az volt csak 2x50A.
A 2x80A-nál 70nél még kapart a roller. és 10 hard start és lehetett gumit cserélni. Ott találtunk rá a pmt-re. Az már betapadt.
És onnantól csak pmt gumi minden rollerre. Mondjuk gyárthatnának 6,5" felnire 10" is, de még nincs.
A legjobb a Bronco volt sokan még a sarokig sem jutottak. Szipi szupi bga fetek stb stb. Nem melegedett csak mikor égett. Az összes pukkant. Nem tudni mi volt a hiba.
-
-
xandrush0831
aktív tag
válasz
DigitXT
#35665
üzenetére
Akkor engem átvágott az AI a Xiaomival kapcsolatban.

Xiaomi:
Rated Power: \(300W\) Max. Power: \(600W\)
G2: The KuKirin G2 electric scooter has a powerful 800W motor, with a peak power of up to 1200W.Én 500 wattra írt Kuickwheel S1C Pro-ról jöttem G2-re, ahol az 18-al ment fel, ott ez 30. De persze nem a mondandódba akarok belekötni, jobban benne vagy ezekben.
Mondjuk a vadonban általában majdnem nullára lassuló Xiaomikat látok kis dombokon, és 10-ből 10 alkalommal beragadok mögéjük. De tudom ez itt egy fórum, itt mindenkinek az a legjobb ami neki van. 
-
Emunem
őstag
válasz
DigitXT
#35603
üzenetére
te írtad korábban, téged idéztelek.
én csak lelkes amatör vagyok a témában, de amit tudok, igyekszem megalapozni, hogy ne legyen téves. köszönöm az infókat. (Mondjuk ki gyárt (és nem csak összerak) tömegterméket még az Eu-ban? 2 kezemen lehet össze tudnám számolni.) -
Emunem
őstag
válasz
DigitXT
#35593
üzenetére
jó, de hírtelen nem találtam jó példát szar EU-s termékre, amiben van oldalirányú merevítés. Nem azt állítottam, hogy jóféle a felnid, felületesen olvastad el amit írtam, hanem az egészet amit írtam ha nézed, akkor rájössz, hogy ellenpélda akart lenni EU-s "megbizható" piacról, de akkor most összezavartál.
Melyik a gyári "olasz", jobb, sötétszürke vagy bal, csillag? -
válasz
DigitXT
#35587
üzenetére
Ázásra soha nincs gari, de nem mind1 hogy össze van hányva vagy figyeltek rá. Teverun Fighter eco akku: [link] nem egy drága roller mégis figyeltek az akkura, és ez kapott rendesen vizet. Vezérlők ki vannak öntve (mondjuk így szívás fetet cserélni) minden vízálló csatis.
Ami a legszebb, hogy nincs tele kigyulladt teverun rollerekkel az internet.
-
-
-
-
-
-
-
-
enginev3.0
félisten
válasz
DigitXT
#35278
üzenetére
Ezzel most nem bíztattál :d
Még egyszer befoltozzuk neki, aztán utána majd mondom hogy vigye inkább kézbe
Amúgy pl az önkormányzat képes volt bicikli út mellé gesztenyefát ültetni, tele van szúrós szarral a bicikli út amíg le nem söprik
Meg persze törött üveget is szoktam hagyni az "éjszakások"
-
heavygrip
senior tag
válasz
DigitXT
#35235
üzenetére
Igen, természetesen! Pont ez a probléma, mikor azzal nyugtatod magad, hogy nem. :R Nézd meg az én kerekemet, soha nem ugrattam vele, soha nem egykerekeztem, padkára sem dobtam fel, nem vertem oda semminek. Mégis kórházba küldött teljesen váratlanul. Utólagos elemzéssel megnyugtató, hogy az új kerék sokkal erősebb. De nem azt vettem. Hangsúlyozom az utolsó rolleres balesetem nem Kugoo és származékai, hanem "olasz", cserébe kínai gyártás, echte AliExpresses kerék, ez lett belőle..
Én ezt a részét értem.
Gyári hiba, anyag fáradás benne van a pakliban minden márkánál!. Elhiszem hogy nem csináltál semmi extrémet és mégis szét robbant a felni. Rossz tervezés, anyag ki spórolás bármi lehet.
Na de. Nem erről volt szó,hanem itt belett mesélve hogy tömegesen törnek szét a Kukirinek normál használt során, mert mindegyikből (nem a 10ből 1, hanem 10/10 ) ki spórtolták az anyagot ami hazugság.., ugye rá cáfoltunk többen is, saját tapasztalatokkal stb. illetve akkor nem rohangálna ennyi Kukirin a környéken, a fele bandát már ismerem és ezzel együtt a rollik elő életét is.Tudom hogy milyen erő hatások veszik igénybe a roller számos alkatrészeit. Nyírás, csavarás, húzó, toló igénybevétel meg a többi. Nem is állítottam olyat hogy nem éri semmi igénybe vétel menet közben
Ha nem lenne Kukirinem, akkor sem változtatnék a véleményemen mert látom mennyi rohangál errefelé...
Múlt héten kérdezem egy szerelőt hogy a Kukirinekkel mi a helyzet? Eddig csak defekt miatt hozták be őket, semmi komoly.
Volt egy G4 es srác asszem 2500 km volt a Kukirinbe neki , tavaly óta megvan neki, sajna állatkodtak vele, kerekezés, szolídabb terepezés, illetve sokszor ketten hajtották... Utóbbiból lett egy csúnya balesetük rá mentek egy katyúra. Ennyi. Nem a váz tört el 2500km után.
Most egybe van a G4 de nem kapja meg a kölyök a szüleitől (bölcs döntés) -
válasz
DigitXT
#35245
üzenetére
Segwayből is maradni kell a G30, MAX G2, MAX G3
Ilyeneket szoktam mostanában rakni:
4 csavar meg egy powerbank. Állítható hogy világítson. Vagy lehet sima szín ami nem tud rgbt. Videó: [link] Méret kérés függő de 144led/m nem viccel és képes 2 usbt is megolvasztani. A nagyokat külön akku viszi.
-
clon
senior tag
válasz
DigitXT
#35174
üzenetére
Valójában ezért is lenne jó egy "papírhoz" kötni a rollert "is" és ilyenkor mellékbüntetésként elvenni amivel HA papír nélkül rollerezik és lebukik akkor máris előkerülne a felfüggesztett és letöltheti a büntit.
Így gyakorlatilag továbbra is büntetlenül rollerezhet és akár megint okozhat balesetet hiába fogják akkor elővenni a felfüggesztettet a második "sérült" nem úgy fogja látni a felfüggesztett bünti ért valamit...
Nem tudom mi lenne a jogos vagy a közvélemény szerint elegendő büntetés - csak továbbgondoltam egyéb példák esetén (pl. Stohl András). -
-
-
-
heavygrip
senior tag
válasz
DigitXT
#34996
üzenetére
Szerintem egy katyúnál (ha ismert útvonalon jársz) sokkal veszélyesebb ha pl valami kóbor dög hirtelen éled ugrik, macsak,kutya, vad nyúl.
Én 11 éve teherautót vezetek de még egyszer nem jött ki elém semmi, rollerel szűk 3 hónap alatt mind 3
Én leginkább bejárt útvonalon közlekedek,de ennek ellenére nem is megyek gyorsan pont a fenti eset miatt. Nyilván van hogy felezalad 50-55-ig de ez rövid szakaszon.
Mikor mentem át másik városba 50-55 között nem attól féltem mikor megyek bele egy gödörbe,hanem hogy mikor jön ki elém valami. Az út tűrhető,nincsenek kátyúk. Inkább a biciklis út a veszélyes. -
válasz
DigitXT
#34996
üzenetére
Mond egy orvosnak, h veszélyes a műtét és remegni fog a keze. Ha folyton balesetre gondolsz félni fogsz és eltaknyolsz. Persze kell a védőfelszerelés, mert ugye minden lehet. Én nem hordok semmit de csak 30-al megyek. Mehetnék 50-el is, de nem akarok.
Ha nincs belső nem robbanhat szét a kerék (gumi) csak lassan leereszt.
Van aki balesetezik és többet nem mer vezetni.
Csak elgondolkodtam. -
Tangerine
senior tag
válasz
DigitXT
#34982
üzenetére
Nincs már olyan hogy úti baleset. Nem fizetnek, csak, ha munkahely által szervezett járattal megyek (céges busz), vagy kijön értem az ügyeletes kocsi mikor készenlétben vagyok hétvégén. Bármi mással egyénileg megyek, akkor már nuku lóvé, nem számít munkabalesetnek.
A 7:20 csak egyszer volt, nulla forgalom, hőségben (melegben jobban megy a roller), akkor minden összejött, sehol nem kellett megállnom. Gyakoribb a 8-9 perc, ma 8:30 volt.
Oda-vissza utat (12,5 km) számoltam, azaz csak 7 liter kb, ami stimmel (260kg, 1400 cm3). Mint ahogy a 0,5kWh is oda vissza annyi.
Mielőtt a rollert vettem, először e-biciklit akartam pl. pedelec-et, de sokkal drágábbak, mint a rollerek, mindegyik millió fölött volt, amiért pénzt adtam volna. Végül a roller lett, de nem bántam meg. Kisebb helyet is foglal. -
Tangerine
senior tag
válasz
DigitXT
#34979
üzenetére
Van motorom/jogsim is, csak az sokkal macerásabb lenne előszedni a garázsból, mint a rollert. 260kg vs 30kg. Na meg 6 km-re kár beindítani sem érdemes. Be sem melegedne rendesen, meg nem biztos hogy fedett helye lenne, míg a rollernek van. Na meg 500 Wh villany vagy majdnem 1 l benzin. Hátsógumi a motorra 80e, a rollerre a legdrágáb PMT (most cseréltem) "csak" 24e. Szóval a roller sokkal praktikusabb/olcsóbb melóba járni. Tulajdonképpen azért vettem. Motort sajnálnám, kocsival nincs parkoló, céges buszt rühellem, biciklizni meg lusta vagyok. Szóval tavasztól őszig roller, télen marad a busz. De télen is megyek rollerrel, ha legalább 4-5 fok van és száraz az út.
-
-
LeadR
tag
válasz
DigitXT
#34889
üzenetére
+@enginev3.0, @PociAti
Köszi mindenkinek. Egyszerűbb volt mint gondoltam. Az enyém már olyan, aminek a mechanikában van egy ilyen kis gömbfejű csap, ami automatikusan beakad, ha egyenesbe állítod a kormánycsövet, majd a zár ezt mégjobban ráhúzza. Csak ezen a kis fekete csapon kellett állítani villáskulccsal egy kicsit, és most tökéletes.

-
Tangerine
senior tag
válasz
DigitXT
#34907
üzenetére
Én csak trombita tokkal a hátamon szoktam rollerezni
(de abban tényleg az is van)
Nagybőgő tok helyett javaslom a tuba tokot, abból is a puha verziót. Annak egészen hátizsák kinézete és funkciója van, és bevásárolni is jó. F-tuba vagy B-tuba, attól függően, hogy kinek mekkora a rollere.
Sajnos némelyik lehet, hogy többe kerül, mint a roller amit beletennél.
-
tipuka
addikt
válasz
DigitXT
#34875
üzenetére
Nem vagy semmi.

Az szép, 2 milla.
Igen még mindig nem vetettem el a roller gondolatát.
Jóval mobilisabb lennék.Elfelejtettem mondani, hogy ülést is szeretnék rá. Igen, nehéz eset vagyok.

pusszycat: Ez az OOTD T30 nagyon tetszik mind kinézetben, mind tudásban. Egy állat.
Nem lehet rá venni rá utólag ülést? Nekem tényleg nagyon tetszik. 
PociAti: Megnéztem a linkeket, amit küldtél, tetszettek a rollerek.
Bár egyik ülésest sem találtam google keresővel, h megnézzem mennyibe kerülnek egyáltalán.
Arra a GOTRAX G PRO 3 -ra sem lehet utólag venni hozzá?
A Blueway-nek láttam van ülése, meg akár van 3 kerekű változata is (bár ez tényleg olyan vastag kerekű, h elég lenne a 2 kerekes), de az van vagy 2 méter és nem lehet összecsukni.
(autóba nem tudom beletenni)Thunderzolee: Ez a Monorim X3 Kit nem is rossz.
A G2-eshez látom van aliexpressen ülés(bár majdnem 40ezer), amihez jó ez a Kit is, bár az is 63ezer kuponnal a 10"-es.
Egy 100-ast rá kellene költeni még a rollerra, de elméletileg minden jó lenne? -
-
-
.-..-.
tag
válasz
DigitXT
#34828
üzenetére
Persze, figyeli a motor es akku hofokokat is.
Sajnos nem talaltam megfelelo doksit, de feltetelezhetoen can-bus kommunikacio van az egysegek kozott. (Ez csak feltetelezes egyelore)Azt lattam az app-ban, hogy masodpercenkent tobbszor ugral a cellak kozott a bms es jelzi melyik az aktualisan low es high erteku. Mivel alapvetoen pwm-szeru a motor hajtas is (engem ez amugy meglepett) siman elkepzelheto, hogy mas-mas cellabol/cellakbol szedi ossze az aktualis hajtasi energiat.
Nyilvan nem nyelgazon, amikor majdnem 100% a pwm kitoltesi tenyezo, de mondjuk egy lassabb fokozaton siman el tudom kepzelni. -
válasz
DigitXT
#34783
üzenetére
“Üdv!Sajnálattal látom az ön véleményét illetve a srácok benti hibáját melyet hétfőn ki fogok vizsgálni! Szeretnék a nevükben is elnézést kérni illetve megkérni önt hogy ezt rendezzük le más módon ha önnek megfelelő a Google értékelés eltávolításával. Akár nyitott vagyok a javítási összeg vissza küldésére is. Várom válaszát. “
Ezt írta emailba, másnap ma is azt mondta, hogy szeretnének javítani a munkafolyamaton, mert nem szeretik a rossz értékeléseket.
Gondolta én is a szokásos magyar vagyok 15k-ért leszedem. Mondjuk ha 500k mondott volna, akkor leszedtem volna. Van az a pénz amiért már én is elkurvulok.
-
-
válasz
DigitXT
#34587
üzenetére
Én a rollerrel egyszerre rendeltem fullface bukósisakot, könyök és térdvédőt, valamint protektoros kesztyűt is. Négy különböző helyről, mégis egyszerre jött meg ma minden.
Az F2 Plussal estem 2x alacsony sebességnél, az egyiknél otthagytam egy szép nagy DNS mintát a könyökömről és az alkaromról az aszfalton. Ilyet nem szeretnék megint. -
TomMusic
őstag
válasz
DigitXT
#34423
üzenetére
Igen ez megfordult már a fejemben, hogy lehet meg kéne válni tőle.
Közben megtaláltam, ez a alkatrész az: [link], itt nem írják miből van.
Itt viszont elvileg rozsdamentes acél: [link]
Ez utóbbi akkor elvileg örök élet?Szerk.: tavaly amúgy ez adta meg magát, bár ha jól emlékszem ez csak lelazult és kiesett.
-
Ciccuka
veterán
válasz
DigitXT
#34412
üzenetére
Hozzátenném még azt, hogy valamelyik jobbfajta roller ad egyfajta túlzott biztonsági érzetet is, a stabilitásából adódóan. Csak egyre neveletlenebbek a gyerekek is és ez a baj forrása. Régen kevés motor volt és az emberek is fegyelmezettebbek voltak mellé, az utak is jobbak voltak általában összességében. A segéd-motorkerékpárok nehezebbek, mint egy átlagos roller és masszívabbak is általánosságban, úgymond jobban tartják az utat.
Ez is nagyrészt fejben dől el az igaz lehet.
Az biztos, hogy egyre inkább (égető) téma lesz az egész.
Mivel drasztikusan emelkedik a balesetek száma évről évre. -
válasz
DigitXT
#34401
üzenetére
Műszaki szemmel értékelve.
Aki ezt a látvány kereket tervezte nem volt normális.
A küllők íveltsége hajlítási nyomatékot indukált a küllőkben.
A kerékagy csapágyazásában keletkező centrifugális erők a küllőn kívül hatottak a kerékre. Hajlító nyomatékot képezve a küllőkre.
Mivel a kerékagy résznél a küllő keresztmetszete sokkal kisebb mint a külső szélen, ezért a kerékagy felől kezdtek repedezni a küllők.Amikor három küllő belső része már megroppant, az oldal irányban is fellépő erők okán a maradék küllők a külső részen törtek.
A történet tanulsága!
Ilyen ívelt küllős kereket kerülni kell, mint a leprást.
A második képen lévő kerék megfelelő. Mivel nem keletkezhet a küllőkben hajlító/nyíró nyomaték, nem okozhatnak katasztrófát.Aki ezt a formatervet, kereket tervezte és gyártásba engedte büntetni kellene. Nem az a kérdés, hogy a kerék szétesik vagy sem. A kérdés az, hogy mikor!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3962, 100% Akkumulátor
- 153 - Lenovo LOQ (15IRX9) - Intel Core i5-13450HX, RTX 4060
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD ASUS ROG STRIX RTX 3070Ti 8GB Zalman Z1 PLUS 750W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 256GB Black-1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3626, 100% Akkumulátor
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L460 - Intel 3955U I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
(De egyben sajnálom is, kicsit morbid vicc, tudom)

80-nál kiREPÜLT az autó elé a fák közül. Menekült a hangágyú elől, amivel az út melletti szántóföldet védték. Szerencsére a rendőrök/helyszínelők is hallották, úgyhogy nem próbálták meg fizettetni a szarvast.

Még ilyen is volt de 2x megkotlott.
Ez viszont napi 8 órába megy és bírja. Fetet mindent ki tudtam vele venni, vagy ha motort kell kábelezni szilikonra vagy a gyárit cserélni mert szét repedt.
én csak lelkes amatör vagyok a témában, de amit tudok, igyekszem megalapozni, hogy ne legyen téves. köszönöm az infókat. (Mondjuk ki gyárt (és nem csak összerak) tömegterméket még az Eu-ban? 2 kezemen lehet össze tudnám számolni.)




