Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Szólánc.
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- aquark: Tapasztaltabb motorosok segítségét kérném!
Új hozzászólás Aktív témák
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
DigitXT #9395 üzenetére
Köszi!
Ez a vezérlő elhelyezés már 3. építés óta jól bevált recept, külföldön fordítva szokták az aksi megy a kormányra, a dekkbe meg a vezérlő... Amit nem is értek mert ilyen stílusú építésnél a dekkbe pl nekem is elfért egy 20S10P-s aksi ami 72/84V 40Ah és még a kábeleknek hely is maradt, és azért 40Ah bőven elég mindenre. Külföldön meg ugye a kormányra ráaggatnak egy 15-20 kilós aku pakkot.
(#9398) KonzolKartel: Köszi! Dualtron Thunder volt az alap, de kb ennek az építésnek már csak a 10-20%-át tartalmazza az a roller, teljesen át lett építve.
[ Szerkesztve ]
-
Thuglife
senior tag
Sziasztok! Új vagyok az e-roller témában, de szemezek egy ideje velük ,mert jó lenne a 3 km-re lévő munkahelyemre egy ilyen eszközzel járni. Amit kinéztem sok sok roller nézegetése után az a CORY SPRINT.
Cseh cég de elég meggyőzőnek tűnik ez a roller. Kérdésem, hogy van e bárkinek tapasztalata ezzel a rollerrel, hogy bírja az emelkedőket? Köszönöm a segítséget.
-
KonzolKartel
őstag
-
FattyDove
őstag
válasz
IMIIKE1998 #9393 üzenetére
Nem fogják, mert akkor rájuk lenne gyújtva a parlament
-
Putyin90
senior tag
válasz
IMIIKE1998 #9393 üzenetére
Én eddig is az úton mentem e-rollerrel. Semmivel sem lassabb, mint egy bicikli, sőt. Járdán nem tudnám elképzelni, hogy tudnék vele haladni.
-
IMIIKE1998
őstag
Hali!
Szerintetek tényleg be fogják vezetni, hogy az e-rollereknek az úton kell menniük? Most pl. a Kugoo S1 Pro 30 km/h-s sebességével az érdekes lenne. -
Reggie0
félisten
-
Dark197405
tag
Győzött a kíváncsiságom és felraktam a Pro 2-re egy custom fw-t.
Így most S módban 35 km/h lett a végsebesség, a D módban pedig 25.
Mentem így egy tesztkört és "kicsit" más a feeling... -
Skynet258
veterán
válasz
Aaron14 #9382 üzenetére
Ha a kormány, akkor én ezen mintára fújtam bele egy kis WD40-et meg igazítottam a csavaron, azóta néma.
Ha sárvédő akkor meg annak a csavarján kell húzni (azon is túl vagyok) és az is csendben lesz.
-
-
laskr99
addikt
válasz
Reggie0 #9383 üzenetére
Saját balfaszsága, mert ha ennyivel akar menni, meg így akkor vegyen egy rá alkalmas cuccot. Trabanttal se fog az ember 240-el repeszteni, mert nem arra tervezték, ha szétesik az az ő saját balfaszsága, meg ha tudta hogy szar konstrukció eleve miért basztatja
Én se kezdem el az OX-et tuningolni, hogy 90-et menjen, mert nem erre tervezték, sőt, 40-45 az amire max jó a cucc
-
Reggie0
félisten
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Xiaomi Pro 2 elektromos rollerem elkezdett nyikorogni. Erre van valami megoldás? Elég idegesítő.
[ Szerkesztve ]
-
Tegnap este mentem itt a Gellért hegyen a Limeal. 82kg súlyomat szépen felvitte. Max G30 se okozhat problémát azt gondolom. Ha idén nem is, de jövőre biztos fogok venni majd egyet munkábajárás céljából.
-
jozsi252
veterán
Rendeltem egy 3L-es Wildman vízálló táskát a rollerra. Kerestem kutattam de itt találtam meg a legjobb áron. Van 2L-es is ha esetleg valaki vásárolni szeretne.
Most már csak a lámpát kellene eldönteni hogy az Olight RN800 vagy RN1500 legyen.tudom hogy úton az 1500 lumen túl sok lenne mert valószínű vakítaná a szemből jövőt, így azt is 750 lumenes módba használnám, viszont az RN800 meg most jó áron van a Leitz-nél.
-
Zotya0218
tag
Sziasztok!
Nagyon szomorú vagyok!
Vásároltam egy Mi Pro 2.
Mindenhol azt láttam, hogy így tempomat, meg úgy tempomat! Tesztekben is olvastam. Erre most szembesültem az eu csodás hülyeségével.
Olvastam, ha firemware feltöltést csinálok garancia vesztés. Azt nem akarom.
Feltettem ezt a m365 tools appot. Be is lehetett kapcsolni a cruise controlt, de valójában nem csinált semit.
Nagyon szeretnék tempomatot, mit tanácsoltok? -
winery
aktív tag
Jobbulást kívánok!
Szerintem akárhogyan történik egy baleset azzal hogy megosztjuk tanulunk belőle.
Szerencsére kevés van
-
DigitXT
nagyúr
Megelőzendő a további sárdobálást: az esés oka nem a tempó volt,
hanem anyaghiba, mégpedig elrozsdált a villa, nem látható helyen...
Mindegy, hogy 28-nál (gyári) törik ki, vagy 36-nál: nyilván, ha ütés éri,
nem mindegy, mekkora, de itt erről szó se volt... Az utolsó szó jogán
pedig szeretném tisztázni, hogy a BALESET nem szándékos* dolog:
ha valaki egy "nagy tempóra tervezett" géppel túlvállalja magát, és a
saját hibájából esik, én annak sem mondom, hogy megérdemelte.
Noha, ott a felelősség inkább az övé. Ha viszont műszaki hiba miatt
esik, véletlen se gondolnám korrekt dolognak az áldozathibáztatást.*: óvodás csoport mellett 40-nel elszáguldani nyilván felelőtlenség...
Ezt feltételezni viszont egy totál más szituáció alapján: ostobaság.
Nyilván azt láthattuk, hogy mindenki magából indul ki. Szerencsére a
rollerrel való közlekedés nem jelent közösség vállalást mindenkivel...
(Meglehet, hogy a villamosvezetőnek igaza volt: értékelte emberünk.)Amúgy csúszós úton is el lehet menni kerítésbe csapódás nélkül...
Ui: a múltkori balesetnél padka ütötte ki a szar hegesztést, kb. 10-15
km/h tempónál. De nyilván megérdemeltem azt is, mert tuning roller![ Szerkesztve ]
-
laskr99
addikt
válasz
Reggie0 #9370 üzenetére
Én azért nem fogok együtt érezni senkivel mert a saját balfaxsága okozta a dolgot, sőt megérdemli. Mikor én is estem még m365-el tudod mit, megérdemeltem, mert a taknyos úton nem leszálltam és toltam hanem mentem megcsúsztam és a kerítés vágta a karom meg. De ott se 25-el hanem 10-15.
Ez kb olyan mintha egy szétrohadt ladát tuningolnál, útközben széthullik és balesetet okoz, ja védjük az embert mert ő esett/koccant bármi.
De aki ha legalább gyorsan megy, nem egy szarral hanem amit rendesen arra is terveztek, azt sajnálom, mert ott tényleg nem az ő hibája volt. Itt de
Ha majd baleseted lesz, szolj hogy merre lesz a sirod, hogy idoben levizeljem....
Nem megyek le a szintedre, ha csak ennyit tudsz akkor szánalom, mint a bicajos felvonuláson a villamosvezető aki középső ujját mutatva jött végig a hídon, csak nevetni lehet rajta[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Én azóta amúgy vettem egy hegesztőt, és csináltam egy "javítást".
Nem lett szép, mivel csak gyakoroltam a dolgot, de nem tört volna
el így, az ziher... Sajnos amin gyakoroltam, annak a kerék befogója
már szar volt, így azt nem próbálhattam ki, de nagyobb összegben
mernék rá fogadni, hogy bírta volna a strapát. Sajnos vannak ilyen,
mondjuk úgy rosszabbul sikerült konstrukciók, kínaiak képesek így
összetaknyolni, AS szabvány szerint (Ahogy Sikerül). Ijesztő...
Ha megnézzük, mi tartotta eredetileg azt a négyszöget... nem sok! -
laskr99
addikt
válasz
DigitXT #9366 üzenetére
Nem égett meg a fék, bebarnult, fék hatása mivel adagoltam nem változott, a dobfékkel meg főleg. Minőségi tárcsa és betét csodákra képes, meg persze nem fostartály xtech.
A 2 sávos szeptemberben mikor a bicajos kijött elém és elkaptam az első kereket, annyira gyorsan történt, a roller 2 sávot csúszott, bowdeneknek annyi volt..
Attól hogy szépíted hogy egy közlekedésre alkalmatlan cuccot tuningolgattál attól még...
-
hito
nagyúr
válasz
DigitXT #9361 üzenetére
Most azért nyeltem egy nagyot. Pont a #9340-ben említettem meg egy ránézésre fos villahegesztést és utána meg is rendeltem
Ha megjön, tolok fel 1-2 közelit véleményezésre.
A Kugoo meg megy a **csába, hogy ennyi eset után nem hívja vissza a rollereit és erősít rá arra a gyenge varratra.
-
DigitXT
nagyúr
válasz
laskr99 #9365 üzenetére
Igen, én raktam bele egy féket is, amivel a gyári 20 méter (!) fékút
lerövidült 6.5 méterre. Hány óvodás is fér el 14 méteren? Naugye.Mikor is csúszott neked 2 sávot a rollered? Óvatosságból kiszállt
alólad, vagy hogy? És akkor miért vereted a Hármashatár hegyről
lefelé 55-57 km/h-val, tudván, hogy a féked ettől megég?! Amikor
a lejtő alján meg meg kéne állni, akkor nem lesz fékhatás... És Te
akarsz engem kioktatni? Álszent szar duma, de folytasd csak... -
DigitXT
nagyúr
válasz
laskr99 #9362 üzenetére
A no comment után nem szokták ám folytatni: azért no comment...
De amúgy nem csalódtam, Te múltkor is olyan együttérző voltál.
(Remélem, hogy soha nem esel el az OX-eddel, ám ha egyszer mégis,
lehet, hogy lesz majd fórumtárs, aki majd kioktat, mit basztál el épp?)Ui: nyilván fingod nincs, hogyan közlekedem... És lelassítok-e szembe
szűken érkező biciklisek miatt, vagy a sétáló gyalogosok mögött nem
a vakszerencsére bízva, mint egyes őrültek, akiknek néha nem adja ki.36 km/h-ban mi a sok? 50 a megengedett, hehe. Ja, hogy a váz szar?!
Igen, azért cserélem le... (Nem sokan tuningolták, és mégis tört sokak
alatt, szóval mind ön és közveszélyesek, hogy használták nyugodtan.) -
DigitXT
nagyúr
Semmi, csak a szokásos. A Kugoo S1 gyári első villája fos:
egyszer már estem így pofára, azóta sisak + protektoring...
Ja és azért bíztam benne (többé-kevésbé), mert ez már az
erősebben hegesztett verzió... Igen az: nem ugyanúgy tört.Mindenesetre befejeztem az S1-ezést, épülget az utódja...
Ui: ha rajtam van a kesztyű+térdvédő, ennyi bajom se lett
volna. Így azért lejött a lazúr itt-ott. Sajnos a protektoring
is már öreg, kinyúlt az agyag, így csak az első ütéstől véd
(ami persze a semminél jobb, ízület nem sérült legalább).36 km/h-ról fékeztem épp/semmi kátyú: elengedte magát.
Ugye ilyenkor leszúr az eleje, és jön a gyalogbéka póz. (Jó,
hogy nem akkor történt, amikor kiszaladtam a boltba ma.) -
jozsi252
veterán
válasz
DigitXT #9355 üzenetére
Igen kb az a gumi van rajta amit linkeltél. Nekem nem lenne szívem terepen kínozni.
Nekem ez a gumi ami rajta van tökéletes. Már "várom" az első kerékcserét. Tudom hogy egyszer át kell esni rajta de biztos nem lesz egyszerű a belsőt kicserélni.
Amúgy a kerékrögzítő csavarokat amik odafogják a kerekeket a villához, hány nm-el kell meghúzni? Vagy csak úgy érzésre szoktátok?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz
jozsi252 #9354 üzenetére
Én most úgy 5kW-ra tervezek lőni, aztán meglátjuk, mi sül ki belőle...
Lesz picit nagyobb kerék, ám alapvetően nem száguldozni akarok.
(Teljesen igazad van amúgy, hogy 50-60-hoz sem kellene a hatalmas
teljesítmény, de mondjuk, hogy minden körülmények közt tudja igen.)Ui: 80/65-6? Nekem 80/60-6 lesz, ám mivel terepmintás, cserélem én
is olyanra...(Szvsz aszfaltra nem kell, hogy bütykös legyen a gumi.)
[ Szerkesztve ]
-
jozsi252
veterán
válasz
DigitXT #9352 üzenetére
Ezért is mondtam hogy a 8.4kW-os NAMI-nak bőven elégnek kellene lennie bárkinek aki nem a teljesítményre megy rá. Ilyen erőshöz még nem volt szerencsém, mármint nem a 8.4kW-os rollerhez, még a 6kW-os hoz sem.
Főúton persze jól jön az 50-60 de azt az én Dualom is tudja, nem hogy egy King vagy a fent említett NAMI.Reggie0
Hordozhatóság szempontjából kb szinte felejtős igen, de az összes hasonló teljesítményű ilyen súlyba van. Nálam mondjuk nem lenne gond mert kertes házba lakom, szóval nem a 3. emeletre kellene felcipelnem lift nélkül.Nyomással kapcsolatos kérdésem lenne. Nekem a Mantis Dualon ilyen kerekek vannak alapból. 80/65-6 és maxra 50 PSI van írva ami 3.44 BAR. Én felfújtam 3.4 BAR nyomásra mert csak 2.4 volt benne. Utána csekkoltam a mérőmmel és olyan 3.37 környéke lett a vége.
Itt azért 1-1 szisszenés "súlyos" század bar-t jelent.
A kérdésem az lenne hogy hosszú távon esetleg lehet gond hogy a max nyomás környékén tartom a kereket, vagy mivel 100kg fölött vagyok kicsivel, kell ekkora nyomás?A szelepsapkára tekerős Xiaomi pumpát mikor veszitek le akkor nem ereszt el túl sok nyomást? A kompresszoromhoz ami van azt csak simán rádugom és kész, vagy ha csekkolom a nyomást akkor is. De a rátekerős megoldással gondolom én több nyomás elmegy?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz
jozsi252 #9351 üzenetére
hogy lehet érvényesülni egy ilyen "rakétával"
Amikor kipróbáltam az előző Dualtronját, "épp csak 6 kW"-ot vettem ki az
akkuból nyélre, de kb. 50 méteres gumicsíkot húzott az első kerék úgy is,
magyarán, ha kanyarban nyelezed, akkorát fetrengsz, hogy öröm nézni.Nyilván ez is egy "szakma", biztosan meg lehet vele tanulni közlekedni.
Érvényesülni? Nagyjából a közúton, sávot foglalva az autók közt, máshova
nem sok értelme van ekkora teljesítménynek. Bicikliút? Járda? Felejtős.
Nyilván visszafogva a lovakat azért bicikliúton el lehet szöttyögni, de ennyi.folyamatosan 50-60km/h fölött használjon egy rollert
Én ezt simán el tudom képzelni, hiszen én pl. munkába járok*, s ahol épp
az út engedi, ott a 40-es utazót tartom... Amikor lemegyek a közútra, oda
simán jó lenne az az 50-60. Úgy talán nem akarnának feleslegesen előzni.fölötte már azért benne van a pakliba valami gebasz..
Alatta is. Gondolom ismeretlen helyen nem kell látatlanban megereszteni,
de ahol kis túlzással az összes kátyú előre köszön, ott már beleférhet.*: ergo nem a tájat nézegetem, hanem haladok hatékonyan, és "olcsón"...
Lehet, hogy ha nagyobb kereket kap a vas, meglesz a közúton az 50-60? -
jozsi252
veterán
válasz
DigitXT #9350 üzenetére
Én még valahogy most sem tudom elképzelni hogy lehet érvényesülni egy ilyen "rakétával".
Nálam most a király kategória az a NAMI Burn-e. Azért az teljesítményre meg hatótávra meg minden másra közel áll a tökéletes rollerhez. Ára nyilván más tészta de amelyik rollernél szerepel az a 2 szó hogy "szinte tökéletes" várható hogy nagyon megkérik az árát.
Nem tudom elképzelni hogy valaki folyamatosan 50-60km/h fölött használjon egy rollert. De nyilván nem is az a lényeg hogy végre jó legyen, hanem a gyorsulás amit tud.
Biztos hogy iszonyat jó érzés lehet vele gyorsulni 0-50-ig, de fölötte már azért benne van a pakliba valami gebasz..
Bár szerintem azért akiknek nem pálcika van, azok 30-50km/h között bőven elvannak. Én a 40 környékét érzem még biztonságosnak, de fölé max akkor merészkedek ha előzni kell gyorsan esetleg. -
DigitXT
nagyúr
válasz
Reggie0 #9348 üzenetére
Pontosan kell allitani
Na, akkor volt értelme, hogy leírtam a véleményem, mert nekiduráltad magad,
s végre "ma is tanultam valamit" rovat lett belőle félmondatos ellentmondások,
azaz a másik hülyének nézése helyett... Így van értelme beszélgetni...Ui: annyi, hogy B-L-A-C-K felülbecsülte, mit tud kihozni a Thunderből.
Ami
viszont azért vicces, hogy még a legdurvább rollereket hajtók szerint is olyan
lett a masinája, hogy az ember remegve száll le róla. (Nem tudom, hogy egy
ilyen Rion mit tudhat ahhoz képest, és valószínű soha nem is próbálom ki...) -
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #9344 üzenetére
Eloszor is: 25kW eleve nincs is 0-rol, mert a nyomatek korlatos, es mint tudjuk PMSM motornal P=M*w. Tehat a fordulatszammal linearisan no a teljesitmeny a teljetimenykorlatos szakaszig, igy 25kW-os indulasod soha az eletben nem lesz egy 25kW motorral.
Masodszor: sosem fogsz ezekkel a rollerekkel 1g-vel gyorsulni, mert nagyon magasan van a sulypont igy meg ha vegtelen tapadasu gumi is van rajta elobb fogja hanyatboritani a juzert. En 0.8-0.9g kornyekere szamoltam az elmeleti maximumot. Arrol nem is beszelve, hogy rionnal is 2 motorbol jon ki az eredo 25kW es az a problema, hogy gyorsitasnal megemeli az elejet, igy ott emiatt csokken a tapadas.
Harmadszor: rion lerakja a 25kW-ot, megha nem is 0-nal vagy 30-nal, hanem inkabb 100 folott. Marpedig ez cafolja az allitasod. Pontosan kell allitani
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz
Reggie0 #9337 üzenetére
Latom, nagyon szivedre vetted, hogy valamiben nem ertek veled egyet
Ugyan.Egy hangyafasznyit persze zavar, főleg az a része, hogy valójában
aztán ugyanazt állítottad mint én, miszerint 0-100-on nincs rollergumi, ami le
tudná rakni a 25 kW-ot az aszfaltra, hiszen ha lenne, akkor meglenne ~2 mp
alatt a 0-100, de nincs, ám úgy állítod be, mintha egyet nem értés lenne...Linkeltem a HSZ-em, amiben ezt fejtegettem B-L-A-C-K-nek. Lehet, hogy ha
még olvas minket, akkor már reszeli a légterelőket a Thunderre, nemt'om.Gondolom az utolsó előtti bekezdés kerülhette el a figyelmed, ahol azt írom,
hogy aktív leszorítóerő nincs. Emiatt nagy tempónál se fog kelleni több kraft:
lehet, hogy a Rion-on van ilyen, elvégre az "hiperroller", nem munkába járós,
viszont erősen kétlem, hogy a rajta álló pilóta légellenállása olyan faja lenne,
nem esetleg épp elemelné az egész hóbelevancot az aszfaltról mint a vitorla.Azért megnézném, amikor valaki 160-nál kényelmesen álldogál rajta...
Ha van ilyen videó, meg mérnek rajta 1g gyorsulásos 0-100-at a jövőben, azt
kérlek linkeld be, és ígérem megkövetlek! Mint írtam, nekem nem szakmám:
tévedtem én már nagyobbat is a roller motorokkal kapcsolatban korábban. -
Vodike
tag
Teljesen rendben van, kollégámnak esparts van elől-hátul és nagyon meg van vele elégedve. Rohadtul nem kíméli és bírja nagyon. Én is megrendeltem már előre-hátra a monorim.hu-tól, de egyrészt szabadságon vannak, másrészt csak a hónap végén, augusztus elején érkezik meg nekik a szállítmány.
-
Segway Ninebot KickScooter G30LE megér +55K a Pro 2 képest? (külsőre mondjuk nekem jobban tetszik)
-
hito
nagyúr
válasz
Skynet258 #9339 üzenetére
Nekem se szimpi, viszont az ára elég meggyőző
Konkrétan a teleszkóp hüvelyéhez csatlakozó kerék csavarokat tartó kis fül hegesztés tűnik nekem a gyenge pontnak. Valószínűleg picit többért a Monorim lesz. Főleg úgy, hogy a másik Kínából jön és arra még rádobnak 30%-ot a vámon. Úgy meg már nagyon kis különbség van a kettő között.
[ Szerkesztve ]
-
hito
nagyúr
És akkor még itt van ugyanennek a gyártónak az első teleszkópos villája 47$-ért
Erről mi a vélemény? Vagy picit többért (Spanyolországból 86$-ért) inkább a Monorim V3?
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #9336 üzenetére
Hat, kepen sem nez ki jol, szerencsere a kugoomon nem ilyen volt a gyari
Viszont esoben jobban csuszik, foleg amikor fem csatornafedon kell atmenni. Sajnos budai felso rakparti kerekparuton van par, ott esznel kell lenni.Latom, nagyon szivedre vetted, hogy valamiben nem ertek veled egyet
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz
Reggie0 #9335 üzenetére
Gumija válogatja. Van az a kínai szar, ami tényleg megcsúszik nagyon hamar...
És/vagy túl erős volt a masina az emelkedőn felfelé nyélgázon.Mindenesetre
egyik korábbi (és későbbi) gumi sem volt ilyen (a Raptor gumi depláne), viszont
azóta nem szívesen megyek ott nyélgázon. Ezt a szart meg dobtam le izibe.Ui: várjál, várjál, rájöttem: nem is a gumi szar, csak nem volt elég a leszorítóerő! -
Reggie0
félisten
Csak az erzes olyan. Azert a lanchid budai oldalan, ahol a bicikliut atmegy a fo utcarol a bem rakpartra, ott is be tudom venni 30-al a 90 fokos kanyart, ugy, hogy nem megyek ki a biciklisavbol. Pedig ahhoz meg a labamat is ki kell logatnom jobbra, hogy beledoljek a kanyarba.
[ Szerkesztve ]
-
hito
nagyúr
válasz
Skynet258 #9333 üzenetére
Szerintem én is megrendelem
Első-hátsó telével azért gondolom jóval kisebb esélyem lesz defektre, ugye?
Sőt, akkor már lehet, hogy tömörre váltok, bár annak az úttartása sem az igazi a ballonoshoz képest. Kevésbé dönthető a roller. Olyan, mintha ki akarnak csúszni az ember alól a legkisebb bedöntésre is.
-
hito
nagyúr
Szerintetek hátulra ez a megoldás mennyire hatékony? Elég jó árban van (kevesebb, mint fele a Monorim hátsó megoldásának), de ha nem sokat ér, vagy nem elég biztonságos, inkább kihagynám. Illetve az is érdekes lehet, hogy mennyivel lesz hosszabb tőle a roller. Fecskén már így is kilóg az ülés alól a közlekedőfolyosóra
-
eFeMeR74
senior tag
válasz
McNamara #9300 üzenetére
Javaslom vedd fel a kapcsolatot The One Rugli Csabával a III.ker Kunigunda u van.
Mindig van nála Xiaomi roller amit szerintem ki is próbálhatsz vagy meg is vehetsz.
Tőle sok értékes infót, kiegészítőt kaphatsz.
Szerintem nincs is olyan messze tőled.
Korrekt srác, a facen megtalálod -
PociAti
őstag
válasz
jozsi252 #9321 üzenetére
Jogos a meglátás! Úgy tényleg könnyű áron alul értékesíteni valamit, ha utolsó darabról van szót, vagy egyáltalán nem is kapható.
A 350W-os rollereket szándékosan nem említettem meg a Xiaomi Pro 2 kapcsán, mivel azok teljesítményét valószínűleg a Xiaomi is tudja custom firmware felrakása után.A 300-400k rollereket én már 2 kategória ugrásnak érzem. Mert nem csak teljesítményben van változás, hanem a felépítmény is lényegesen megváltozik (pl. dupla lengéscsillapító és 20 kg-ot meghaladó önsúly, amit már lélektani határnak érzek ahhoz, hogy picire összecsukva elférjen tömegközlekedési eszközön, vagy felszaladjunk vele a második emeletre).
De ahogy a mobilok esetén is az irreálisan nagy méretű készülékek terjedtek el, autóknál is hasonló forradalom zajlik, előfordulhat hogy idővel kikopnak a ropi-rakéták, és a motorizált kosok letarolják a piacot.
-
csokaym
csendes tag
válasz
FattyDove #9320 üzenetére
Erősen OFF
gondolom akkor az összes kigyúrt kosaras meg vizilabdás stb. erősen elhízott, ha 190cm körül vannak majd' 100 kilósak. Ne vicceljünk, a hájnak és az izomnak más a fajtérfogata, 1kg izom jóval kevesebb helyen elfér.maradjon szeeintem ez a hely rolleres topic, ne életmód-tanácsadás.
-
FattyDove
őstag
válasz
jozsi252 #9321 üzenetére
"Aki szeret legelészni az biztos tartja a 70kg-os súlyt.
"
Igazából nem, csak értelmesen kellene tudni étkezni. Na ennek itt nincs kultúrája. Azt kellene felfogni az embereknek, hogy lehet kb enni bármit, de az értelmes mennyiségben történjen és ne napi 2-3 gecinagy étkezés legyen, hanem 5-6 kicsi. Meg nem az a lényeg, hogy szarásig legyen pakolva pörkölttel meg nokedlival a tálad, hanem az, hogy normális minőségű alapanyagokat használj és inkább többször egyél keveset.
Mondom ezt úgy, hogy mint írtam 80kg vagyok és tudom magamról, hogy ez már az elhízott kategória a 176 centimnél.
Tudom, hogy lehetne változtatni, de a lustaságom erősebb ennél, viszont legalább nem áltatom magam azzal, hogy nem vagyok dagadt, meg ilyen a férfi meg a többi baromság.[ Szerkesztve ]
-
jozsi252
veterán
válasz
Laca1212 #9315 üzenetére
Mikor elkezdem rollerek után keresgélni hazai illetve külföldi fórumokba, nem 1 emberrel találkoztam akik néhány hét után rájöttek hogy amit vettek rollert az gyenge. Utána pedig kénytelenek voltak megvenni az erősebbet/drágábbat.
Főleg aki olyan elhízott disznó mint én a 105kg súlyommal, azoknak 2x is jól át kell gondolni hogy mit vesznek! Értem én hogy jobb lenne olcsón megúszni de (én) annak se látom értelmét hogy egy roki kocsival megelőznek emelkedőnek felfele. Vagy épp fele akkora távot tud csak a roller.
Sokan azt hiszik hogy attól hogy rá van írva egy 300W-os rollerre hogy 100-120kg teherbírás az azt jelent hogy bárhol elmegy, közben meg csak a váz bír annyit.#9318 PociAti
Az is 290-ről van leakciózva 195k-ra és nem is kapható mert elfogyott. Nem azt mondtam hogy nincs 300k alatt 500W-os roller, hanem hogy a következő szint 300-400k-s kategória. Nem feltétlen a motor erőre értettem, hanem minőségre. Bár minőség... mostanában amit a Dualtron is művel kicsit nevetséges.
FattyDove
Aki szeret legelészni az biztos tartja a 70kg-os súlyt.[ Szerkesztve ]
-
PociAti
őstag
válasz
vadasz70 #9310 üzenetére
Hasonló árban rengeteg alternatívája van a Xiaomi Pro 2-nek, mindegyik jobb valamiben.
Vagy egy picit olcsóbb, vagy nagyobb a kereke, vagy jobb a felépítése, vagy nagyobb a teherbírása, vagy mert teleszkópokkal rendelkezik.
Viszont ha az összképet nézzük, akkor (sajnos) továbbra is a Xiaomi marad a saját kategóriájában a legjobb, mert minden riválisának van valami olyan bosszantó tulajdonsága, ami miatt alul marad.
(Pl. tömör gumik, nagyobb tömeg, gyenge összeszerelés, béna kijelző, gyengébb fékek, magasra helyezett súlypont, kisebb hatótáv, stb.) És akkor nincs hozzá App, nem tuningolható szoftveresen, alkatrész ellátottsága fasorban sincs, kiforratlan, stb.A Joyor-nak van több 500W-os erollere, a 195k-ba kerülő Joyor F5 S+-re azt írják: motor 500W, hatótáv: 55 km, max. sebesség: 40 km/h (limitálva 25-re?), 120 kg-os terhelhetőség, 48V, 13000 mAh akku, első+hátsó teleszkóp, stb.
KUGOO KIRIN M4 Pro szintén 500W, és 250k körül van az ára. Ez a teljesítmény következő igazi lépcső.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz
McNamara #9312 üzenetére
Nekem nagyon nem Pro 2-m van... Egy rém gyenge (6Ah akkus) Kugoo S1-em
volt, névlegesen 350W motorral, ami azért csúcsban berángatta a 15A-t, szóval
nagyjából 540W-ot, de ennyi. Hatótávra alig 15 km-t tudott. Emelkedőn kakukk,
már ha elég nagy emelkedőről volt szó, a végsebesség 26-28 km/h körül alakult.
Más kérdés, hogy miután beszart, a garis vezérlő már 11A-ben limitálta: ~400WÉs hogy ehhez képest mi van benne nagyjából másfél év reszelgetés után?
Akku kapacitás: 6Ah -> 24 Ah (4x)
Akku feszültség: 36V -> 48V (1.3X)
Tárolt energia: 216Wh -> 1152Wh (5.3x)Motor: FWD -> AWD (2x)
Gumi: 200x50 -> 200x60 (1.2x szélességben, sokkal stabilabb vele a roller)
Vezérlő(k): 11A -> 20A (1.8x) + a másik motor kb. 30A (összesen 53A = 4.8x)
Csúcsteljesítmény: 400W -> 2700W (6.75x) kár, hogy anno szétesett az akku
Fék: taposó fék -> dobfék, ill. külön első / hátsó motorfék, akár visszatöltésselStatisztikai adatok
Végsebesség: 26 km/h -> 42 km/h (1.6x)
Hatótávolság: 15 km -> 55 km (3.6x)
Gyorsulás 25 km/h-ra: 25 mp -> 4 mp (16%)
Fékút 25 km/h-ról: 20 m -> 6.5 m (32.5%)
Hegymászás: összehasonlíthatatlanMegjegyzés: természetesen ilyen nagy akku nem fér el, hiszen egy pálcikáról van
szó, ezért a kormányra került egy rohadt nagy doboz, amiben csak az akku lakik,
de tudom még fokozni, mert ugyanekkora dobozba bele lehet rakni egy vezérlőt is.
De nyilván ezt nem fogom már ráaggatni*, eléggé tele van pakolva már így is, lásd:*: lesz új projekt, aminek nem lesz ennyire szénnéhúzás feelingje 2.5kW-tal.
[ Szerkesztve ]
-
krakki88
csendes tag
Na megjött az új Mantis dualom, 18.2 ah verzió... Hát vagy a régi volt gyári selejt motorikusan/kontroller/akksi IS, nem értek hozzá egyáltalán, de ez vagy 2x olyan gyorsan húz, a sebessége is nagyobb. A full hidraulikus fék is sokkal jobban fog mint a régi bowdenes, de a tárcsa itt is kuka egyből, ha nem lenne egy kinszenvedés kicserélni, nem is lenne akkora gondom vele.
A kulcsos inditás se rossz, igaz igyis fogom lánccal zárni, de ha esetleg az őstehetségek mégis elvinnék, akkor legalább azzal is ellesznek egy darabig.
A legjobban viszont a kerekek tetszenek, igaz csak fél collal nagyobbak, de ég és föld számomra, igy már nem csak éppen gurulva(sőt inkább lábat lerakva, biztos ami biztos) merek megfordulni az úton.
Ja és a mágnes se jött ki körömmel
, de azért beragasztom, felénk elég sok a domb(bár némelyik már inkább hegy), ha kiesik lefelé menetben, főleg poros úton, úgy, hogy fékezni se mersz, akkor=halál.
Esetleg aki többet tud az új tipusról és jártasabb a témában, leirhatja a véleményét, hogy mit érdemes rajta cserélni kapásból.
-
Laca1212
őstag
válasz
jozsi252 #9314 üzenetére
"csak egy kis lépés"
"Neked amúgy ami hibátlan lenne az a Mantis Plus illetve Dualtron Mini"+130e, igen...és így eljutunk kis lépésenként akár a fél misiig is pikk pakk. Mantis Plus - 440e, Dualtron Mini - 450e... Ugyan már. Aki 150-180 körül nézeget, annak a 300e is szvsz már extra plafon.
[ Szerkesztve ]
-
jozsi252
veterán
válasz
McNamara #9309 üzenetére
A kövi lépcső az 500-800w-os 1 motoros rollerek 300-400k környékén. De innen már csak egy kis lépés az egyik legolcsóbb 2 motoros roller a G-Booster.
Kugoo G Booster - Dual Motor - 2X800W - 23AH Akku
Az a baj hogy amiket itt felsoroltál kritériumokat, azok alapján nagyon nem egy 100-150k-s roller az amit te keresel.
- 30-35km/h
- emelkedő (82kg)
- 30-40km
Ha megveszel egy Pro 2-t és mondjuk egy olyan helyre visz az utad ahol komolyabb emelkedők vannak akkor tolni fogod? Igazából nagyon sok helyen nem említik de ahogy merül az akku, úgy a teljesítmény is nyilván csökken.Plusz azért egy rollert nem illik 0%-ra meríteni. 48-67.2V között van nekem is a működési fesz, de 52 vagy 53V-nál már kakukk van. Értsd úgy hogyha eléri ezt a feszt akkor lekapcsol a roller, és akkor tudsz bele életet lehelni ha töltőre dugod.
Ha gyorsulsz egy erőset vagy épp emelkedőn kínzod a rollert akkor sokkal jobban merül az akku, illetve a feszültség is jobban beesik.Neked amúgy ami hibátlan lenne az a Mantis Plus illetve Dualtron Mini kategória és környéke. De sajnos 400k környéke azok is.
Esetleg menj el az Ultimate Ebike-hoz és bérelj rollert tőlük. Ha utána ott vásárolsz akkor a bérlés ára lejön a vételárból!
Próba nélkül semmiképp se vegyél én azt mondom! Náluk rengeteg roller van az olcsóktól a NAMI-ig..
-
válasz
DigitXT #9311 üzenetére
Nagy elvárás nincs. Engem nem zavar ha 10Km/h visz fel az emelkedőn, csak vigyen fel
30-35km/h is olyan, hogy tök jó lenne síkon forgalommentes helyen repeszteni, de a 25km/h is együtt tudok élni.
Melóhelyem 9km van. Tervezek venni + töltőt, hogy otthon és melóba is legyen lehetőség töltésre.Egyébként neked Pro 2 van?
-
DigitXT
nagyúr
válasz
McNamara #9309 üzenetére
Szerintem ezek az elvárások picit ellentmondásosak. Gondolom azért a Pro2,
mert ár/érték arányba úgy nézed, hogy relatív olcsó, és jó "mindenre is", csak
az a baj, hogy ez nem igaz. Ami kicsi/könnyű, "csak" egy motoros, s pálcika,
tehát nincs benne nagy akku, az nem fog nagy tempóval nagy távra elmenni...A Pro2 egy elterjedt, megbízható roller, A-ból B-be elvisz, de ha 40 km-re kell,
azt biztos nem tudja 35 km/h sebességgel. (Utóbbihoz is már tuningolni kell.)Szerk: definiáljuk, hogy mit jelent, hogy kifog rajta az emelkedő. Ha lassan is,
de felvánszorog, akkor mondhatjuk, hogy megfelel, vagy ott is "repesszen"?
Van olyan emelkedő, amin lábhajtás nélkül egyáltalán nem megy fel egy roller
(kevés a teljesítménye) az mondjuk a végleges, és súlyos "kifogott rajta" eset.[ Szerkesztve ]
-
vadasz70
aktív tag
Én is kíváncsi lennék hogy a pro 2 mi lenne az alternatívája hasonló árban. Mert másról szó sem esik csak hogy ez milyen jó pedig vannak még rollerek ugyan ilyen paraméterekkel.
És még használtan sem sokkal olcsóbban adják el közel vannak az üzleti árhoz. Pedig vannak jobb paraméterekkel rendelkező rollerek amik használtan még olcsóbbak nem tudom hogy ennyire jó lenne vagy csak nagyon fel kapott? -
Sokan mást ajánlanátok mint a Pro 2. Igazából azért néztem ki ezt a típust mert ár érték arányba elég jó. Nagyon sokat nem akarok költeni most rollerre, de szívesen fogadok alternatívát ami jó áron van és pár emelkedő nem fog ki rajta. 30-35Km/h jó lenne és 82kg súlyommal tudjak egy 30-40km menni.
-
DigitXT
nagyúr
válasz
PociAti #9303 üzenetére
Nagyon OFF-ba fordul ez a téma, de megnézném, hogy az a "pont normális"
62 kg-os ember mennyivel nyom fekve? Persze, átlagember nem csinál ilyet,
tiszta sor, csak ha már roller teljesítményekről van szó, akkor mi lenne, ha a
témánál maradnánk? Pont nem érdekli a motort a BMI, meg hogy zsírt, vagy
izmot mozgat... Lehetne rajta élőszövet fémvázon, tökmindegy! Azaz ha egy
adott tömegű ember adott hajlásszögű emelkedőn való feljuttatása a kérdés,
akkor nem az az adektvát válasz, hogy fogyjál le, akkor se, ha lenne miből...Elő kell venni a fizikakönyvet, számolni, hogy az adott feladathoz elméletileg
mekkora teljesítmény kell, aztán a motor hatásfoka miatt még rárakni. Pont!
Senkit se érdekelnek életvezetési tanácsok, teljesítményről van szó = matek.De ha már valami, akkor elő lehet venni a klasszikust, amikor a roller tesztbe
az eltekerő bácsika beszól, hogy "aki nem teker, az nem fogy le"... Van neki
igazsága! Ellenberger fingja se lehet arról, hogy adott ember miért rollerezik?
Nem feltétlen lustaságból, nem mindenkinek való a bicikli, és lehet, hogy aki
amúgy elektromos rolleren csapat, heti 5x edz is... csak nem az utcán teszi.Ui: mai pozitív élmény, biciklis a bicikliúton mondta, hogy menjek nyugodtan!
És hozzátette, hogy úgyse tudja azt a tempót... tökre rendes volt tőle, simán
beálltam volna mögé, ha úgy van, de valóban, így, hogy elengedett, elgyorsult
kb. 36 km/h-ra a versenytechnika (merülőben az akku), és többet nem láttam.
De jól esett, hogy nem kioktatni akart, hogy mennyit fogynék, ha tekernék.
(Tényleg elhíztam a lezárások alatt, azóta lement 13 kg, pedig én rollerezek.) -
PociAti
őstag
válasz
Laca1212 #9302 üzenetére
Ez már nagyon OFF (ha az erollert nem érintené ennyire drasztikusan a tömeg).
"Átlag férfi 180 -190 cm ..." Ez baromság!
"90-95 kg nem épp az elhízott ..." Pedig elhízott, ha átlag testmagasságot vesszük alapul.WorldData.info: Average sizes of men and women
Hungary, magasság: 1.76 m, testtömeg: 87.6 kg, testtömeg index: 28.2, ami azt igazolja vissza, hogy a magyarok bőven a normális sáv (BMI: 18,5-24,99) fölött vannak, tehát a túlsúlyos kategóriába tartozunk.
Átlag magasság és az általad körvonalazott 93 kg az már az "I. fokú elhízás", nem is a "túlsúly" kategória.Viszont a 176 cm-hez tartozó 62 kg testtömeg indexét nézzük, az 20,02, ami a 18,5-24,9 normál kategóriába tartozik. (Igen, ez "átlag alatti", de pont normális!)
Légellenállás szempontjából a csepp forma az ideális alakzat, de a roller szempontjából a funkciótlan zsírpocak nagyobb hátrány, mint előny. Bármennyire nehéz is azt elfogadni a tőlünk eltérő dolgokat normálisként, vagy ideálisként, de azért némi tájékozódással nem lehet probléma.
-
Laca1212
őstag
válasz
PociAti #9298 üzenetére
"Mert elsősorban a túlsúlyos emberek osztották meg csalódottságukat."
Átlag férfi 180 -190 cm-hez 90-95 kg nem épp az elhízott, dagadék túlsúlyos kategória. Ellenben egy 62 kg -os "férfi" az szvsz átlag alatti, persze magasság és kor függő is ez.
Inkább a roller teljesítményéhez túlsúly a 90-95 kg, de csak dombon felfelé vagy dombon elinduláskor.. Tán így helyesebb megfogalmazni. Ja, és sík úton bőven viszi az általad túlsúlynak nevezett 90-95 kg-ot egy 250-300 W-os Xiaomi."kipörögnek a kerekek,"
Dual motoros a Pro 2? Nemááár![ Szerkesztve ]
-
Surfym@n
senior tag
válasz
McNamara #9300 üzenetére
urbanpandas.hu -ra nézz rá, nincsenek messze tőled (királyi pál u 10), bérbe is adnak illetve tapasztaltak, segítőkészek.
saját tapasztalatom nekem az, hogy egy pro2-essel, cfw-vel (Gilberth Francisco), táskával, ruházattal együtt 95-95kg-val:
margít-szigetről az árpád-hídi felhajtó (sziget felől a híd túloldala, óbuda felé) még felgyorsul 16-18-ra s egyenletesen felvisz.
euro-center és stop-shop közti perényi út emelkedője (bécsi u és hidegkúti u között) már túl nagy falat.
ebből kiindulva a szabadság híddal szemben lévő emelkedő is kifogna a pro2-n.
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Air 2s drón RC szett újszerű állapotban, két akkuval és DJI RC-RM330 távirányítóval
- DJI Goggles V2 drón szemüveghez való iFlight Crystal Patch antenna +Stubby
- Oakley Five Sqared Polarized 9238-0654
- DJI Mini 3 Fly More Combo Plus RC drón szett - új állapot, garancia, 1x battery, 2x battery plus
- Világirodalom Remekei , Nem Teljes gyűjtemény
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest