Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Meggyi001: Több tucat Eiffel torony??? ... Igen, gyere mutatom, hogy hol...
- GoodSpeed: Kell-e manapság egérpad vagy sem?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Hieronymus: Kalózkodás. Kalózkodás? hozzászólás
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skynet258
veterán
Kipróbáltam este a Pro 2-t, hát ez valami nagyon jó kis cucc. Holnap úgyis el kell mennem pár kilométerre, az lesz az éles teszt. Az biztos, hogy a Lime-hoz képest nem érzem az úthibákat, 3 bar-ra feltoltam, de lehet még teszek bele (jó ez a Xiaomi electric pumpa is
). -
DigitXT
félisten
válasz
Eldenisa
#7297
üzenetére
Igazán nincs mit, remélem megoldódik ezzel a probléma.

Kugoo S1 Pro, csöves 1.5 kW edisün: don't try this at home.


Oké, hogy nem a legjobb az idő, de az elsőkerék hajtás durva.
Terhelem ugye ~105 kilóval, plusz a hátizsákban a G-Booster
akku, ami szintén van vagy 5 kg, ám leggyengébb fokozatban
is kapar, mint állat... (Alig mentem, túl erős, és nincs tapadás:
ha a héten jobb idő lesz, megnézem így a végsebességet.
)Mivel kint van a gyári akku lentről húztam egy hosszabbítót...
Szerk: ennek is durván kikopott már az első villája. Ótvar egy
konstrukció azzal a műanyag persellyel, ami nem cserélhető. -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT
#7289
üzenetére
Fenéket gyengébb a BMS, akku hibás is az occó masina. 42.1-re töltve,
amint lehúzom a töltőt 40.6-ra esik vissza: csak kell az a ponthegesztő.
Nyilván eltört egyik nikkelszalag, mint nekem is anno, hasonló táv után.Szerk: a jó hír, hogy víz nem érte, viszont szét van verődve rendesen.


Amúgy 2600 mAh-s türkiz cellák, elvileg 7800-as pakk. (Még jól jöhet.)
-
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K
#7292
üzenetére
Nem-nem.
A 48V megy neki séróból, nem kell hozzá extra vezérlő, se semmi. A 60V már olyan, hogy akkor már vezérlőcsere, meg minden... (Kis pénz, kis foci.) Btw. akitől a Pro-t vettem, egy Esegway 500-ast vett. Én is szemeztem vele, mert pneumatikus kerekei vannak és dupla fék. (Persze a dupla motor kell 2 kW-tal.
)Mindenesetre az nagyon vicces volt, mert már rég volt a kezemben sima S1, hogy milyen könnyű. Főleg azért is, mert nálam elég sok extra súly a kormányon van.

Szerk: linkeltem korábban, hogy 48V-os akksival is mennyire megnő a(z elméleti) végsebessége. Mivel korábban volt S1-ed (ill. Pro is), pontosan el tudod képzelni, hogy mennyire bőven elég lenne egy ilyen "pálcikának" a 40-es végsebesség, főleg, hogy gyárilag nem igazán lehet lefékezni vele értelmes fékúton (dupla motorral már sokkal jobb, de legalább egy dobfék kéne rá, ha nem kettő).
Amúgy azóta lecseréltem a gumit, már nem 7.2 a kalibráció, hanem 7.6, de hogy mennyit fog menni végre valósban, nem tudni. Főleg, ha teljesen feltöltöm az akkut: amikor gyorsan leteszteltem, akkor még nem volt hozzá töltőm.
(Úgy vettem észre, hogy van valami nem-linearitása a sebességmérésben nagyobb tempónál (30 km/h+), de még nem jöttem rá, miért. Nem sokat téved: 1-2 km/h-t.)Szerk2: 60V-on elszállna: mentem én vele valós 50-et anno (lejtőn), nem kéne...

-
-
DigitXT
félisten
válasz
Eldenisa
#7286
üzenetére
A kedvedért* vettem egy Pro-t.
Én semmilyen dőlést nem látok, sőt, páromat
kértem, hogy tekintse meg, amikor ráállok a vasra (a ~105 kilós habtestemmel)
lát-e lapos kerékre utaló jeleket. Nem látott. Csapágyhiba lesz nálad. Mást nem
tudok elképzelni: terhelés nélkül ugye jól forog, ha ráállsz oldalra elmozdul.
*: valójában azért, mert motorhibásként volt hirdetve (olcsón), és tudtam, hogy
azt elég gyorsan meg tudom javítani. Délben hoztam el, és már kb. kész is van.
(Mondjuk még az eredeti vezérlő forrasztása hátra van. De a 30A-essel füstölő
kerékkel indult... aztán letérdelt az akku, úgy néz ki, gyengébb benne a BMS.
)Ha kész az eredeti vezérlő, megnézem mit megy: 910 km van benne, kicsit már
kopott a gumi, de azért még nem annyira, mint a másik Pro motoromon.
-
Skynet258
veterán
Na megszültem az e-roller kérdést, elvileg holnap jön egy Xiaomi M365 Pro 2. Kíváncsi leszek.
-
gergo7311
csendes tag
Üdvözletem Mindenkinek!
Vettem a fiamnak egy elektromos rollert Qilive "márka" ami az AKAI F3 e-roli szebb robosztusabb kivitelű változata, de ugyanaz az akkupakk 33 V 5Ah, ugyanaz a vezérlő, motor, stb. ugyanaz az elektronika gyakorlatilag. A roller csak kipróblva lett első töltés (karácsonykor) lement normálisan, stb. Azt csinálja a gép, hogy néha, random jelleggel, nem lehet bekapcsolni, mintha a töltője be lenne dugva. Valami kontakthibára gyanakodtam, szétszedtem alul felül, az összes csatit megvizsgáltam, akkufesz. 31 V, minden rendben, néha mégsem lehet bekapcsolni, de ha sikerül, akkor tökéletesen működik. Arra gondolok, hogy a töltőaljzat lehet a ludas, ott van valami gond, de hiába mértem rá, eddig oké és a töltő is működik, az akku felveszi a töltést. Szerintetek mi okozhatja ezt a random hibát? A töltőcsatiban, van valami kapcsoló, érintkező, ami érzékeli, ha rá van dugva a töltő?
Tisztára olyan, mintha a töltődugó csatlakoztatva lenne, mert ugye akkor nem lehet bekapcsolni a rollert. Most éppen működik megint. Ötlet? A vezérlőre rá van írva: Brake Level: EABS Ez milyen "fék szintet" jelent?
Előre is köszönöm a válaszokat! -
Eldenisa
csendes tag
Üdv ismét, egy olyan kérdésem lenne még másik kugoo 1s (pro) tulajokhoz, másnál is lesz egy kis dőlésszöge a keréknek mikor rááll a rollerra? Ráállok a szép 110 kilómmal, egyből lesz egy kis dőlésszöge balra, illetve tegnap sikerült lemeríteni, azért 2perc alatt beledöglöttem abba, hogy sima rollerként használjam, 1 lökéssel max ha 1 métert mentem, tényleg mintha lapos kerékkel mennék
-
t.zolka
aktív tag
válasz
DigitXT
#7284
üzenetére
Igen, ránézésre is olyan az a tömör gumi, mintha kicsit lapos lenne a kerék. És érdekes nyöszörgő hangja is van menet közben. Lehet sok neki a 90+

Én rendeltem egy ilyet játszani, rossz akkukon próbálgatni, tesztelni jó lesz.
Egy hónap múlva, mikor kb. megjön, majd elmesélem milyen.
-
DigitXT
félisten
válasz
t.zolka
#7283
üzenetére
Na igen, kolléga pont nem rég panaszkodott, hogy a tömörgumis,
de ugye kilyuggatott S1 Pro mennyire nem megy alatta. El tudom
képzelni, hogy ez a konstrukció olyan, mintha lapos lenne a kerék,
ha nagyobb súly van rajta. (Mondjuk a kW-ok megoldják, a sok Ah
meg elvisz bármekkora távra: előbb unja halálra magát az ember.)Ui: gondolkodom, hogy kéne ponthegesztő, aztán lehetne vmi jót
alkotni, de úgy vagyok vele, hogy egy pakkért túl nagy beruházás.
Azt meg nem tervezem, hogy akkut gyártsak nagy tételben.
-
ultio
aktív tag
Én a Canyon bicajomhoz kapott telópumpát használom, csak a pumpát, semmi toldót, átalakítót.
Letekerésnél nem mérhető mennyiségű levegő szökik ki, töbször teszteltem. -
ultio
aktív tag
válasz
homeless09
#7276
üzenetére
Kerékpár teleszkóphoz való pumpa tökéletes.
-
t.zolka
aktív tag
Múlt héten csütörtökön, amikor az a jó idő volt, kigurultunk az új bringaúton Mucsakalászról Szentendrére. Úgy számoltunk, hogy kb. 18 km oda vissza, GPS szerint 18.72 volt
Úgy gondoltuk, hogy ezt a távot csak kibírja az m365 pro is. Barát 90+ m365 pro 7800mAh akku, én 80+ pro2 12400mAh akku. Tempomat be, kb. 18-20 km/h. Az m365 pro picivel több mint 15 km-t bírt, majd megállt. Visszafelé a maradék 3 és fél kilométert én "vontattam"
A végén 48% maradt a pro2 akkuban. -
homeless09
őstag
válasz
Petyamester
#7272
üzenetére
Szia!
Nekem is Pro2 van, bár én hobbi célra használom, asszonynak vettük még múlt évben az m365-öt munkábajáráshoz, de így együtt "túrázgatunk" velük, nyilván amit az akksik bírnak.
Tapasztalom az, hogy alattam (98kg) a Pro2 annyit bír 1-2 % eltéréssel, mint az asszony alatt az M365 (ő 58kg).
Jelenlegi kinti hőméréskéletet, adott terepviszonyokat figyelembe véve - dimbes dombos/alpokalja - "D" üzzemódban használva szinte végig, kb. 25km távolságot tudnék megtenni vele. Az időjárás javulásával szerintem a hatótáv is javulhat. -
homeless09
őstag
Sziasztok!
Rendelltem a Xiaomi rollereinkhez akkus kerékfúlyót. Hagyományos pumpánál is attól a problémától szenvedtem, hogy ahogy kitekerem a szelepből az adaptert, iszonyatos módon engedi ki a levegőt....Van ez ellen valamiféle megoldás? -
Petyamester
csendes tag
Köszi, én is Pesten használnám, mennyire kényelmes ilyen távokat megtenni vele?
-
Drag77
senior tag
válasz
Petyamester
#7272
üzenetére
Én kb. ugyan ennyi vagyok és Pesten kb. ennyi a max ható távom. Mindenkép tölteném a helyedben melóban is.
-
DigitXT
félisten
válasz
Petyamester
#7272
üzenetére
Papíron 45 km a hatótávolság, de ha munkahelyen tudod tölteni, akkor röhögve.
Ha nem, ki kell próbálni, mert nem vidám, ha az utolsó 2-3 km-en lábbal hajtós.
(Esetleg rakhatsz rá kieg. akkut, mint ahogy a kolléga tervezi szintén Pro 2-re,
akkor kb. kimegy a világból. Mondjuk ilyen sokat rollerezni 25 km/h limittel...
Esetleg megfontolandó egy magasabb feszültségű akku, akkor megy 30 fölött.)Szerk: mondjuk utóbbi megoldás annyiba kerül, mint egy fél roller = nem olcsó.
-
Petyamester
csendes tag
Sziasztok!
Roller vásárlás előtt állok, amit kinézetem az a Xiaomi Pro 2.
98 kg vagyok és munkába járáshoz használnám sík terepen. A munkahelyem oda-vissza 34 km.
Alin 140 jelenleg, itthon 165 az ára. Nincs túl nagy különbség.
A kérdésem az lenne, hogy mennyire alkalmas ez a mindennapi munkába járáshoz? Az aksi kibírja az oda-vissza utat? Honnan érdemes megrendelni?
A válaszokat köszönöm! -
DigitXT
félisten
válasz
t.zolka
#7270
üzenetére
Nem hinném, hogy über tuning akku van benne, valószínűleg 10S4P lesz, csak
a megszokottól kicsit eltérő elrendezésben. Úgy simán kijön 3100-as cellákból:
Szerk: állítják, hogy NED1004-K a típus, az meg lehet 3200-as, 12.8 Ah vége...

Szerk2: ha van ponthegesztő és kedv/érzék hozzá, jó buli magadnak építeni.

Akkor az olyan lesz, amilyet szeretnél, oda fog elférni, ahova tervezted.
Nekem is ez a bajom a G-Booster akkujával, hogy marhanagy, bőven elég lenne
13S7P is, és az elfért volna a mostani dobozomban, de nem. Viszont olcsó volt,
szerintem jól jártam vele (kevesebb, mint 500 Ft/cella), és össze is van rakva.
-
t.zolka
aktív tag
válasz
DigitXT
#7269
üzenetére
Igen, a Xiaomi projekthez keresek extra akkut.
Próbáltunk rájönni, hogy milyen akkuk lehetnek benne gyárilag, (Xiaomi Pro2) hogy milyen akkuk adhatják ki a 12400mAh, de arra tippeltünk, hogy nem 18650-es lehet, inkább 26700-as. Összehasonlítottuk a M365 pro-val a akkupakk méreteit, és a Pro2 akkupakk kicsivel nagyobb. Sajnos nálam nem látszik, hogy mi van benne, mert egy alu dobozba van, és azt nem volt kedvem szétszedni, az M365-ben pedig csak zsugorfóliázva van, ott jól látszik a 18650. De az is lehet, hogy csak az alu doboz miatt nagyobb a pakk, és 18650 van benne.
Lehet a végén még tényleg szétszedem.
Rá kéne jönnöm, hogy miből áll össze egy pakk, és hasonlót venni, vagy csinálni. Ponthegesztője van egy havernak, elektronika rendelhető, már csak valami minőségi akku forrás kéne. LiitoKala-t néztük, egész jókat írtak róla, és a LiitoKala Official Store-ból a 18650, 3000-3400mAh-s akku egészen jó árért beszerezhető. 6-700 forint/darab, ha jól emlékszem.
És igen, láttam a kamu akku hegyeket, az original 6800-19800mAh és hasonlók
vicc! -
DigitXT
félisten
válasz
t.zolka
#7268
üzenetére
Ahogy előttem írták, észnél kell lenni a kínaiakkal, hajlamosak nagyon nagy
kamu számokat ráírni mindenre. Olyantól nem érdemes venni semmit, amin
üvölt, hogy fizikai képtelenség, amit állít. Ha elképzelhető adott cellákból az
adott kapacitású akksi, fél siker. Ehhez persze nem árt tudni, milyen cellák!Szóval szerintem olyantól érdemes venni, aki megmondja, miből áll a pakk...
És esetleg kép is van róla... Nekem ugye lengyel beszerzés volt, eBay-ről, s
valóban azok a cellák voltak benne, amit állított meg ami a képen látszott.
Ha jól emlékszem, még mindig a Xiaomi projekthez keresel extra akkut. Azt
javasolnám, hogy 12Ah alá ne add, ami viszont viszonylag nagyméretű pakk,
vagy nagy kapacitású cellákból kell álljon. Vagy lehet kicsi, csak akkor jobb,
ha van mellette valami elektronika, ami nem hagyja, hogy egyik pakk kezdje
tölteni a másikat. (Már csak azért sem, mert ha nem ütöd ki a firmware-t, az
kapásból tilt, ha töltést érzékel: vagy szoftverből oldod meg, vagy hardverből.)Szerk: azért se mindegy, milyen cellákból áll adott pakk, mert általában van
összefüggés a kapacitás és terhelhetőség között, mégpedig fordított arányú
(a nagyobb kapacitású cellák általában kisebb áramot tudnak folyamatosan). -
t.zolka
aktív tag
Srácok!
Ilyen kiegészítő akkukhoz valami forrást tudnátok ajánlani?
-
devil-k
nagyúr
Skacok!
Kihez is kell fordulni http://ultimate-ebike.com/ kupon ügyben? Elfelejtettem a nevét.
-
Dr.Zoo
őstag

Én nemrég rendeltem 36V 10S BMS-t, mert vettem egy akkus Hiltit, és a döglött NI-CDpakk helyett építettem bele egy LI-ION pakkot. 35A-est vettem a biztonság kedvéért...
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
DigitXT
félisten
Nem szedtem még szét.
Amúgy nem nehéz, és nem is Kínából érkezett.
Anno még beszéltük is, hogy tök jó választás kieg. akkunak, hiszen még a kisebbik kormánytáskába is simán elfér. Mellé be tudod rakni a vezérlőt is, vízálló: mi kell még?
Ha meg összecsukásra játszol, akkor ott van a Xiaomi gyerekkormány, mehet lejjebb: a hátsó kerék elé csukódik a nagyobb táska is...
Szerk: nem találok róla képet, de itt látni, hogy van rajta, el lehet képzelni, hogy elfér, csukás közben is: ha leszámítjuk a nagy fekete műanyagdobozomat (extra akkuk vannak benne, ill. az magában is bazi nehéz, mert viszonylag vastag műanyag), akkor nem egy nagy durranás az a kiegészítő táska, ami ugye itt a nagyobb (3L), kb. elveszik benne a Pana akku.
Annak bőven elég lenne a 2L.**: valahol volt egy képem egy G-Boosterről, amin mindkettő rajta van, látványos.


-
DigitXT
félisten
Egyetlen akkuval és 2 db motorral szerintem nem jön majd ki 20 km.

Nyilván én már egy kicsit túltoltam a 4 db akkuval, de az tudott ugye 50-et.
3x6 + 7.8(8.7?) Ah, 36V névleges: ~936 Wh. Ha megjön a nagyobb doboz
a kormányra, abba berakom a 48V 23,4Ah (1123 Wh, G Booster) akkut.
Elméletileg még több teljesítményt kapok, nagyobb végsebességet, és tuti
vmivel kisebb hatótávot, de igazából nincs szükségem erre az 50 km-re.
Arra gondoltam, hogy a taposóban lévő akkut meghagynám a világításnak,
meg ilyeneknek, esetleg vésztartaléknak rá lehet kötni motort is, ha mégis
kellene az az 50 km: nagyon nem valószínű, eleve két töltőt vettem, szóval
a cégnél is tudom majd tölteni, de még úgyis kibír egy napot, ha közben el
kellene ugrani valahova (csak a Lehel csarnok felé ne kelljen mennem újra).Btw. ezt a kis "méregzsákot" kellene először elpasszolni, bár nem tudom,
hogy valóban 7.8Ah-e vagy 8.7, mivel elvileg Panasonic 18650PF cellákból
áll, amikről mindenhol azt olvasom, hogy 2900 mAh, így a 10S3P az 8700.
Igazából az nem tetszik, hogy kiegyensúlyozatlan az akku eloszlás, de én
nem merem bejátszani, hogy eltérő kapacitású akkukat párhuzamosítok...
Még egy ilyen Panasonicot meg nem találtam, vagy csak horror árban.
Szerk: amúgy a 20A vezérlőt próbáltad már?

-
Dr.Zoo
őstag
Majd ha nem leszek lusta, lemérem GPS-el is.
Egyenlőre el kellene dugnom a 2.-ik vezérlőt, és rákötnöm a pro akkura. Én beáldozom a hatótávolság oltárán a sebességet.
Inkább csak 20km menjen el, de azt nyélgázon.
Marad az 1 akkus felállás. -
DigitXT
félisten
Nono, kérem, aztán 7.6-os kalibrációra átálltál-e már?

Sajnos kicsit optimista a gyári 8.0 érték, nem akkora a kerék!
(Az a 28-29 jó lesz 26-27-nek: tudom kicsi különbség, de na.)
Szerk: amúgy nekem lehet, a Pro motor fogta vissza, mivel az
meg csak 7.4-es, ugyanahhoz a sebességhez többet forog.
Eldenisa: Pro-ból viszonylag egyszerű is a dual... Belemegy a
motor a hátsó villába. Brutál jól megy 2 motorral. Aztán még
mindig ott van, hogy okosítja az ember a vezérlőt. Eredetileg
ugye 15A volt az S1, a Pro már csak 11A, ám "fel lehet húzni"
pár perc munkával 20A-re, akkor hasít. Csak legyen alá akku.Végsebességet nem igazán hoz ahhoz meg 48V akku kell.

Szerk: a fenti első videóban a GPS vmiért fölé mért, 2-3 perc
tájékán: oké, hogy lejtőn megy valós 30-at 0A fogyasztással,
de síkon nem képes erre. 28 km/h volt "csak" a végsebesség
amikor a GPS vmi 32-t írt. (Szerintem bug, később egyeztek.) -
DigitXT
félisten
válasz
Eldenisa
#7251
üzenetére
Alattam is jobban szaladt a szekér, amikor 85 kg voltam, mint most ~105...

(Igaz, hogy közben pár kW-tal többet tud, szóval ez csak elméleti számítás.
)Amúgy éjjel véletlenül belefutottam YT-n, hogy van pár M365 RWD/AWD/48-60V
"mod", kW-os tuningokkal, ami félelmetes (!) tempóra képes (féktelenül!).
Sőt,
már azt is kitalálták, hogy "kisiparilag" gyártanak a motorra tárcsafék felfogatást,
így az AWD-seknek sem kell halálfélelelmmel közlekedniük: durva dolgok ezek...Nem is erre kerestem, aztán valahogy szembejött, és "kikupálódtam"...

(A legjobb amúgy, hogy más is azt mondja, amit én: akkor próbálja ki az ember,
ha kísérletezős kedve van, de amúgy inkább ne, mert nem erre találták ki.
) -
Eldenisa
csendes tag
válasz
DigitXT
#7250
üzenetére
Köszönöm a válaszokat, akkor valószínűleg csak fogynom kell
A hátsó sárvédő egyben a hátsó fék is. Visszamegy magától? Volt, hogy az enyém már nem ment vissza, lazítani kellett a csavarokon, mert ha nagyon meg vannak húzva, akkor nem tud mozogni a sárvédő. -- Még egyszer nem használtam a hátsó féket, de simán visszaugrik a helyére.
-
DigitXT
félisten
válasz
Eldenisa
#7248
üzenetére
Hát ha motorhibát kizártuk, csapágy rendben, fékbe nem ér bele, akkor csak
az lehet, amit az előttem szóló mond, hogy túl van terhelve a masina... Ez a
lyukas kerék elvileg azért komfortosabb, mert jobban deformálódik, viszont a
deformáció azt is jelenti, hogy nagyobb a gördülési ellenállása, és ha "túl van
terhelve" (idézőjel, mert hivatalosan 120 kg a roller terhelhetősége!), akkor ott
hő fog keletkezni, és vissza fogja fogni... Mintha túl lapos kerékkel bicikliznél.Ki lehetne próbálni a sima S1 hátsó kerekével (komplett felfüggesztéscsere*),
mert ha azzal nincs ilyen gond, akkor meg van a magyarázat. Sajnos a sima
hátsó kereke egy kemény műanyag. Nem deformálódik, cserébe zörög, meg
nem is igazán tapad. Viszont nagyobb tempót, és hosszabb távot tudhat...
*: valamivel keskenyebb a hátsó villa. Talán van is nálam a padláson egy...

Alternatíva egy pneumatikus hátsó kerék bepattintása, és azt keményre fújni. -
ultio
aktív tag
válasz
Eldenisa
#7246
üzenetére
80 kg-ommal 27-28 km/h sebességet mutatott az S1 Pro 1-2 km-ig. Utána 25 volt nagyon sokáig, a végén természetesen folyamatosan csökkentette.
És a kb 20 km hatótáv megvolt nem 100%-os aksival is.Én elképzelhetőnek tartom, hogy a 110 kg már sok neki és azért nem megy.
És ha felemelve 30-at mutat, illetve a hátsó kerék szépen pörög (nem nagy szám kiszedni a hátsó kereket) és ráállva se ér hozzá, akkor a súlyt nem bírja.
A hátsó sárvédő egyben a hátsó fék is. Visszamegy magától? Volt, hogy az enyém már nem ment vissza, lazítani kellett a csavarokon, mert ha nagyon meg vannak húzva, akkor nem tud mozogni a sárvédő.
-
DigitXT
félisten
válasz
Eldenisa
#7246
üzenetére
Terhelés nélkül, teljesen feltöltve, az elejét megemelve mennyit forog
a levegőben a motor? (Mit ír ki végsebességnek?) Fura hangja nincs?A folyamatos 11A a relatíve lassú haladás miatt érthető, csak kérdés,
mi fogja ennyire vissza. Pro hátsó kerékkel még nem volt dolgom, de
feltételezem, hogy ugyanolyan csapágyas, mint a sima S1 kereke...
Ha üresen könnyen/sokat pörög, nem valószínű, hogy a csapágy sz.r,
főleg, hogy alig mentél még vele, szóval sok ideje nem volt berágódni.Ha a gumi beleér valamibe haladás közben, az kopásnyomot hagy.

-
Eldenisa
csendes tag
válasz
DigitXT
#7243
üzenetére
Sziasztok, egy ideig olvasgattam vissza, de nem találtam hasonló problémát, egyrészt zsírúj Kugoo S1 pro tulajdonos lettem másfél hete, viszont a csöpp 110 kilómmal 3-as fokozatban is csak max 18al tudok menni, hátszéllel 20(illetve minden sebességnél folyamatos a 11A áramfelvétel), no meg kb 10-12km alatt lemerítem, na most ami feltűnt, hogy a hátsó gumi felmelegedett, (nem használtam a hátsó féket, kint épp 11 fok van, az aszfalt meg még annyi se), a felni nem, csak a gumi így gondolom nem a tengelyen surlódik, ráadásul akadásmentesen elég sokáig pörög a kerék, ha csak megforgatom. Rááltam és olyankor a hátsó kerék és a fék/sárhányó közé az ujjam, így fixen nem ér hozzá a gumihoz semmi, de még is csak arra gyanakszom, hogy valami a hátsó keréknél lehet a gubanc, ötlet valakinek hogy mit nézzek meg?
-
válasz
DigitXT
#7243
üzenetére
Ahol találtam, azt írták elektromos, a középső izét néztem akkumulátornak

Viszont esélyes, hogy benzines, mert múltkor postásokat mutogattak. De az érdekes, hogy 100 évvel ezelőtt közlekedtek vele az emberek, aztán volt 70-80 év amikor max gyerekjátékként, és lábbal hajtós rollereket láthattunk.
-
-
DigitXT
félisten
válasz
rumos14
#7239
üzenetére
A motor vezérlő pl. tuti nem szereti, ha túlterhelik. Amit 2 motorra
méreteztek, azon ugyan kedves kis fícsör, hogy elmegy eggyel, de
minél többet mész úgy (esetleg emelkedőn), annál inkább leéghet.Paradox módon jobban szeret két motorral gyorsabban menni az
emelkedőn, mint egy motorral, lassabban, mivel olyankor egy-egy
vezérlőre ill. motorra kevesebb áram jut (kevésbé fog melegedni).Nem kell amúgy nagyon kínai hozzá. Van aki szerint a Kugoo elég
jó minőség (más persze ezzel vitatkozna), ám a lényeg, hogy pl. a
G-Booster vezérlője is hajlamos leégni, egy motoros használatnál.
(Van aki szerint viszont csak így élvezhető, mert két motorral elég
nyers a gázreakciója. Én ezt nem tudom, nem próbáltam. Elméleti
tudásom szerint lehet baj, hogy nincs benne Hall szenzor, ezért az
indulásoknál nem tudja pontosan, hogyan áll a motor... lehet, hogy
ezt a rövidke "bizonytalanságot" érzékelik egyesek rántásnak.
)Szerk: cserébe tempónál pontosabb, hatékonyabb szenzor nélkül:
mi ebből a tanulság? Aki 2x800W-os rollert vesz, ne akarjon vele a
városban, lépésben gurulni, használja ott, és úgy, ahová tervezték. -
rumos14
nagyúr
sziasztok,
ezekről a Laotie, Janobike, Boyueda, stb. márkákáról mi a vélemény?
pl [link] -
Skynet258
veterán
Köszi srácok, az 1S akkor kiesett. Használt Pro 100-ért vagy új Pro 2 Aliról 141-ért (t.zolka, priviben jöhetne egy link melyik eladótól vetted
), már csak ezt kell megszülnöm.Köszi még egyszer!
-
DigitXT
félisten
válasz
t.zolka
#7234
üzenetére
Városnéző tempóban van rá sansz: az ember azt hinné, hogy az már szinte
semmit nem jelent, hogy 20 km/h vagy 25 km/h a tempó, de sajnos mégis...Ha nincs sok gyorsítás, megállás, viszonylag sík a terep, akkor a leginkább
meghatározó tényező a maximálisan megtehető távhoz a sebesség, hiszen
sajnos az a fránya légellenállat a sebességgel négyzetesen növekszik.
A pilóta tömege a gyorsításokat, meg az emelkedőket befolyásolja, nagyon,
ami persze nem a tó körüli egyenletes gurulásnál megintcsak jelentős lehet.
(Az átlagos városi használatnál azért csak gyorsít/lassít az ember sokat.
)Szerk: én most 100 kg fölött vagyok, a roller meg 23 kg környéke, mégis jött
fel az emelkedőn 22-24 km/h-val, mint a kisangyal. Igaz nem is 300W-os.
Ezt az ábrát kifejezetten hegymenet tesztelése közben készítettem.


Átlagosan 4-5%-os emelkedő. Dualban nagyon simán győzi, de 1 motorral...
Végülis úgyis felmegy... Csak kétszer annyi ideig tart, és erőlködik rendesen.
Persze, ha az ember ráereszt 30 ampert, jobban megy. Az erőlködés marad.Szerk2: nagyon kíváncsi leszek, 48V-on mit fog menni ugyanitt. Talán 30-at?
Tegnap, a havas úton szép lassan jöttem felfelé, nem engedtem rá kW-okat. -
t.zolka
aktív tag
válasz
Skynet258
#7230
üzenetére
Nemrég fertőzött meg engem is ez az e-roller láz, és kb. egy hete rendeltem is egy Xiaomi Pro 2-t az Ali-ról.
Spanyol raktárból, 1 hét alatt itt volt, és 141 ezer forintban meg is áll.
Igaz a max. 130-nál picit több, de szerintem inkább ez, mint egy régebbi modell, ami még használt is. -
DigitXT
félisten
válasz
Skynet258
#7230
üzenetére
Jártam anno 14-15 km hatótávolságú rollerrel munkába 7 km-ről. Elvileg elég,
(oda-vissza, ha nem tudod a cégnél tölteni), gyakorlatilag meg nem túl jó ez a
centizés... pont azt a szabadságot bukod, hogy elgurulsz vele ide-oda, hiszen
elég hamar az van, hogy számolgatni kell, hogy oké, hogy eljutsz valameddig,
de vissza is hoz? (Meg aztán a végsebesség szinte mindig feszültség-limitált:
ahogy merül, annyival lassabb, egyre kevésbé fogod élvezni a suhanást.
)Ha meg neadjisten emelkedő jön, pláne jön a szenvedés... Alacsony fesznél a
vezérlő próbálja életbentartani az akkut, és akkor tényleg vánszorgás marad...Én azt mondom, vedd a Pro-t. Minden téren jobbak a számai, mint az 1S-nek!
Lime-hoz képest a felfújhatós kerék miatt a menetkomfort ég és föld...
Meg aztán a Lime-okat nagyon lelakták már, csörög-zörög a legtöbb. Viszont,
ha elveszed a gázt, a Lime nem gyorsít tovább... a sima M365 meg még kb. 1
mp-ig nem veszi el. Remélem ezt azóta azért javították, mert nekem para volt:
megszokja az ember, hogy kiad egy parancsot, akkor azt a gép végre is hajtja.Ha nem az történik, amire számít, "meglepődik"... Annyit meg nem teszteltem,
hogy legyen időm megszokni. Mindenesetre kollégám az M365-jével "fertőzött"
meg, csak 1 évvel később kapott el a Lime... majd fél évre rá lett egy... S1-em.
(Aztán még egy, mert ment vissza gariba az első. Tiszta sikertörténet, LOL.
)Szerk: aztán még egy, mert 30K-ért nem lehetett otthagyni, és aztán lett Dual...
Érdekes, amúgy, hogy mindenki azt kérdezi, hogy mennyivel tud menni, pedig
nem is az a lényeg: ugyanannyival, mint gyárilag, csak ezt emelkedőn is tartja.
A másik visszatérő kérdés, minek a sok akku: gyorsabb? Nem. Tovább bírja...
Gyorsabb majd a 48V akkutól lesz, ám egyelőre meg kell várni a tavaszt.
-
petipetya
nagyúr
válasz
Skynet258
#7230
üzenetére
Minden téren jobb. A Lime a lelkemet is kirázta, az M365 viszont nem. A Lime-on nem fért el kényelmesen a két lábam a klasszikus egyik elöl a másik mögötte ferdén felállásban, a Xiaomin-n simán elfér. Azt mondom, hogy az útvonalat felfedezni nagyon jó a Lime, mert nem kell vele finoman bánni. Aztán utána már tudod, hogy mennyire lehet elereszteni a Xiaomi-t ugyanazon a terepen.
-
Skynet258
veterán
válasz
DigitXT
#7229
üzenetére
Köszönöm!

Igazából azért erre a kettőre esett a választás, mert a Xiaomi-t sokan dicsérik, és max 130k-ért a használt M65 Pro és az új 1S van most terítéken. Nehéz nekem is belőnöm, mert nem tudom azt mondani, hogy munkába jarashoz kell X kilométerre x fokos emelkedővel... Egyelőre csak szeretnék egy sajátot, elgurulni erre arra, boltba, ilyenek. És ez még számomra annyira szürke zóna, hogy azt sem tudom később mire fogom használni.
Én is az erősebb, használt m365 pro felé billegek amúgy, max ha nem jön be vagy ilyesmi akkor még mindig él lehet adni kevés bukoval.Írtad amúgy nagyon más mint a Lime -egyelőre csak azt ismerem. Annál jobb összességében vagy rosszabb?
-
DigitXT
félisten
válasz
Skynet258
#7228
üzenetére
Nem ismerem a típust, ezért csak a specifikációk alapján tudok bármit mondani.
A Pro 300W névlegest tud (max. 600W), az 1S meg csak* 250W (max. 500W).Az akku kapacitása lényegesen kisebb az 1S-nél, ahogy a hossza is egy picivel.
A hegymászóképessége is sokkal gyengébb (szoros összefüggésben a vezérlő
áramkorlátjával). Csak hülyén adják meg (Pro 12 fok, 1S 14%, ami ugye 8 fok).*: normál használatnál nem hiszem, hogy eget rengető különbség, de azért van.
Összességében a Pro jobb ajánlatnak néz ki. De vásárlás előtt azért ki kellene
próbálni, hogy neked hogyan tetszik, mert nagyon más, mint a Lime.
Nekem
személy szerint nem igazán jött be az M365 vezethetősége.** A későn reagáló
gáz szerintem igencsak megszokást igényelne, cserébe a fék ott van a szeren.**: valószínűleg velem van a baj, mert rengetegen használják, megelégedéssel.
Ha csak ezek közül lehet választani, akkor a használt Pro-t venném, olcsóbban.
Szerk: gyári hatótávoknak nem szabad felülni. Ha tényleg tud 30 km-t az 1S, az
nyilván bőven elég napi használatra, de ha csak a felét, ott kezd necces lenni.
(És nagyon nem mindegy, hogy milyen súlyú pilóta, hol, és hogyan használná...)Szerk: amivel mentem 2-3 alkalommal a sima M365 volt, már fejleszthettek rajta.
Próbáld ki a Pro-t, szerintem abban nem fogsz csalódni... Kell a 12Ah, meglátod. -
Skynet258
veterán
válasz
Skynet258
#7216
üzenetére
Sziasztok, erre egy gyors válasz? Annyi is elég, hogy az 1s-t felejtsem el mert gyengébb mint egy régebbi Pro és inkább azt vegyem. Vagy, hogy alig van diffi és inkább az új 1S-t vegyem.
Vagy küldjetek el a francba vagy valami.
Igazából első elektromos roller lenne, Lime után megjött a kedvem hozzá.
-
t.zolka
aktív tag
válasz
DigitXT
#7225
üzenetére
Igen, sokkal hitelesebb leszel.
Csak viccelek.
Megoldást keresek, a videókban ezt láttam, gondoltam nálam is valahogy így működne.
Én sem értek hozzá, ezért is kérdeztem. De akkor most már tudom, hogy nem 10Ah-s akku kéne a tatyóba, hanem 13Ah-s, és akkor az töltené a gyárit.
-
DigitXT
félisten
válasz
t.zolka
#7224
üzenetére
Ha teszek fel neked egy YT videót, hogy én hogyan csinálnám/tam,
attól hitelesebb leszek? A nagyobb akku tölteni fogja a kisebbet. Ez
amúgy Xiaomi-éknál azt is jelenti, hogy letilt a hajtás, mivel úgy érzi,
hogy töltőn van a masina. Van ez a srác, sok követője van (hiteles?).Kisebb akkut rakott rá, mert ezt kérték tőle, de el is mondja, hogy ez
nem az igazi (aki nagyobb akkut tesz rá, az legalább a gyárit kíméli).
Viszont sok sikert a firmware hekkeléshez, ha amúgy nem szereted
a forrasztgatást, mert ha megnézed a videót, nem lehet megúszni...Extra elektronika akkor kellene, ha végsebességre gyúrnál, és eltérő
feszültségű akkut használnál emiatt. (Turbó mód a versenyben...
)Szerk: amúgy bírom a srácot, van egy stílusa. Sokszor el is mondja,
hogy amit most éppen csinál, azt inkább ne csináljuk (így) utána.
(Én is elmondhatnám, hogyan kell a 80K-s rollerre 3x annyit költeni,
hogy aztán még mindig ne legyen az igazi, de már majdnem...
Nem jó befektetés. Ám maga az építés, kísérletezés szórakoztató.) -
t.zolka
aktív tag
válasz
DigitXT
#7223
üzenetére
Youtube videókat néztem, ott nem láttam/olvastam, hogy az eredetivel egyező akkut használtak volna. Legtöbb esetben csak rákötötték egy Y közösítővel a külső, általában nagyobb akkut és ennyi. Én is erre gondoltam, hogy veszek egy pakkot, és így rákötöm. De azért előtte jó lenne megtudni valami szakitól, hogy mi az igazság, árt neki, vagy sem, lehet így is használni, vagy kell mellé még valami elektronika.
Meg kéne egy tuti forrás is, ahonnan ezeket a akkupakkokat be lehetne szerezni.
A végsebesség nem érdekel, mint írtam, nekem bőven elég a 25km/h. "Városnézésre" vettem, nem "versenyre".
-
DigitXT
félisten
válasz
t.zolka
#7222
üzenetére
Szerintem ez nem így működik... Ne vedd szentírásnak, mert nem szakmám, de
nem raknék mellé kisebbet kiegészítőnek, mivel nem egyformán fognak merülni:
a kisebb kapacitású "le fogja húzni" a nagyobbat (hiszen azonos feszen vannak).A másik meg, hogy a párhuzamos pakkok csak a távolságról szólnak, sebesség
semmivel sem lesz tőlük több, ahhoz feszültséget kell növelni (ha az limitál).
Nekem az S1 egy 6Ah akkuval olyan 15 km-t tudott. 3x6Ah + 7.8Ah meg 50 km.
De a különböző kapacitást úgy tudtam bejátszani, hogy a "kiegészítő táskában"
lévő akku teljesen külön rendszer, és egy másik motort hajt.
Megjegyzem, ez
sem a sebességről szól, hanem sokkal jobban megy hegyre (oké, ott sebesség
is több lesz, mint gyárilag, de nem a végsebesség), és sokkal erősebben fékez.
(Xiaomin nincs ilyen gond, azon van mechanikus fék. Nagyon hiányzik az S1-ről.)Végül pedig, hogy elég-e a 20 km/h? Naná, ha városnéző körön vagy, szigorúan
bicikliúton: ilyen limittel viszont nagyon szar lemenni az autók közé, ha muszáj.
Még biciklisávon is baromi kellemetlen, amikor 25 km/h a vége. De ezt nyilván a
felhasználó fogja eldönteni, és érezni. Max. soha nem megy le az autók közé.
Nekem hiányzott azért a 30 km/h körüli tempó oda, ahol jó az út + haladni kéne.
Ha napi szinten közlekedik az ember, és nem egy városnéző körön van, az más.
Különböző praktikákat próbáltam, úgy néz ki a legegyszerűbb nyert (48V akku),
elvileg annyival fog többet menni, amennyivel szeretném...
Már csak fék kéne. -
t.zolka
aktív tag
válasz
DigitXT
#7221
üzenetére
Hogy mekkora, nem tudom igazán, mondjuk így elsőre 10Ah elég lenne.

12400mAh van benne gyárilag (Xiaomi Pro2) és tavasszal egy Velencei-tó kört (kb. 33 km) szeretnék menni vele.
Inkább távra mennék, mint sebességre. Ha megjön a 10"-os gumi, azt felpattintom, azon kívül mást, pl. firmware, hogy gyorsabb legyen, nem módosítanék rajta. Nekem elég a max. 25km/h tempó, még a 20 is. 
-
DigitXT
félisten
válasz
t.zolka
#7220
üzenetére
És mekkora kell?
Szerintem csak ugyanolyan kapacitásúval
érdemes próbálkozni, és az sem árt, ha hasonló cellákból áll...
Ezért mertem párhuzamosítani többet, hogy egyformák voltak:
Ezen a képen az ellenség megtervezésére néz ki másnak a bal
oldali, de valójában ugyanolyan cellák, és ugyanolyan a BMS...
(A harmadik meg a taposóban szintén a gyári Kugoo S1 akku.)Végülis nem bántam meg, hogy ma elvittem magammal a vasat,
mert ahol le volt tolva a hó, lehetett jönni 23-24-et (2x10A áram),
ahol meg para volt, ott visszavettem 1-esbe (6 km/h). Vagy ugye
tempomat 12-13-at is szépen hozott. Csak nem szabad ilyenkor
bűvészkedni a gázzal, mert akkor rögtön jönnek a bajok.
Szerk: egyenes vonalú egyenletes haladásra viszonylag oké volt.
Száraz parkolóban meghuzattam, elég jól megy így 36V-tal is.

Szerk2: gyors kereséssel úgy látom 12.4Ah kellene? A elég nagy,
legalábbis az S1 gyári 6Ah-hoz képest. (Komolyabb cellákból kell
álljon, vagy többet kell párhuzamosítani: úgy meg fizikailag nagy.) -
t.zolka
aktív tag
Srácok! Kiegészítő 36V-os akkupakkot, amit pl. kormány alatti táskába bele lehetne tenni, honnan érdemes beszerezni? Ali-t néztem, de nagyon lutri, sokan panaszkodnak, hogy nem valósak az értékek. És EU raktárból sem láttam, hogy szállítanának.
-
DigitXT
félisten
Ilyen amikor az ember 48V módra kapcsolja a kijelzőt, és egy még csak a 36V-os pakk van rajta, közel teljesen feltöltve: a kijelző szerint mindjárt lemerül, pedig...


Első teszt: 7.2-es kalibrációval megfutja a 40-et a levegőben. Kíváncsi leszek...

Szerk: nyilván nem fog ennyit menni önerőből síkon, hiszen ott van az a fránya légellenállás, viszont az éles tesztre még várni kell tavaszig, azért is, mert nincs kedvem elfirkálni vele, meg azért, mert még nem találtam ki, hogy hova tegyem a böszme akkut. Valszeg 2-3 db 36V-ostól megválok, egyet esetleg megtartva a reflektor és az USB töltő meghajtásához, és úgy a 48V pakk csak a motorokat szolgálja majd ki. (Nem tudnám amúgy se mire használni a taposóban lévő helyet.)Szerk2: amúgy az első kerék 20A-es limittel ment most a kis akku miatt (a hátsó a szokásos 30A), de még nem is igen volt alkalmam igazán kipróbálni, hogy milyen így. Azért szumma 50A gyorsulásnál még egy 36V-os pakktól is 1800W környéke. Viszont ha egy nagy akku lesz majd a két motorra, nem feltétlen kell differenciálni őket. Bár talán akkor is megéri, mert úgyse tudja az első kerék leadni ugyanazt az erőt gyorsulásnál, mint a hátsó a súly hátra terhelődése miatt. Annak meg sok értelme nincs, hogy csak füstöl az eleje, de nem megy...

-
t.zolka
aktív tag
válasz
t.zolka
#7215
üzenetére
Eszembe jutott még valami. Ha megjön a 10"-os gumi, akkor úgy is kiveszem a kerekeket, mókolnék rajta még egy kicsit. Érdemes lehet a csapágyakat valami jobb minőségűre cserélni? (FAG, SKF) Gondolom a gyári valami költséghatékony Kínai tucat, mint az itthon is kapható kb. 200 forintos budget csapágy. És a két pár "jóféle" meglenne kb. 4000 forintból. Cserélt már valaki, érdemi változást tapasztalt, érdemes vele foglalkozni?
-
Skynet258
veterán
Sziasztok, 100-ért egy keveset futott még garis Xiaomi m365 Pro megéri? Nagyon gondolkozom rajta...
Vagy kicsit többért (125k) egy új Xiaomi 1s?
Van köztük erőben/lényegi részben diffi? A hatotavot néztem arra elég lenne az 1s is... -
t.zolka
aktív tag
válasz
bajtokarpi
#7209
üzenetére
Igen, közben én is megtaláltam, hogy nem is lehet frissíteni.
Xiaomi hivatalos: "Az új firmware frissítés ideiglenesen fel van függesztve, mivel eltávolítja a tempomat funkciót a rollelról, betartva az EU biztonsági előírásait."
Marad a gyári.
-
B-L-A-C-K
titán
-
t.zolka
aktív tag
Ma reggel megérkezett az Ali-ról a Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2
Sajnos a 10"-os gumikra még várnom kell, mert az Kínából jön, nem volt EU raktárban, így maradt a gyári kerék.
Összeraktam, feltöltöttem, gyárilag 85%-on volt, és kivittem kipróbálni ebben a remek napsütéses időben. 14,7 km-t mentem vele a városban, (Bp) 17km/h átlag sebességgel, és így 68%-ra merült az akku. Mentem volna még, de sajnos a barátom M365-öse csak eddig bírta.
Tetszik!
Viszont egy kérdésem lenne, akárhányszor belépek a Mi Home-ba, mindig jelzi, hogy új firmware elérhető, de hiába nyomok rá, 0%-on áll, és nem történik semmi. Mi lehet a baj? Valamit rosszul állíthattam be?
-
Keni21
tag
Sziasztok!
Van esetleg vélemény erről a helyről? [Komolyan ennyi?] -
buchy
tag
Sziasztok,
Xiaomi mi pro 2-t néztem ki, jelenleg 470 dolláron látom Alin, EU-ból történő szállítással, azonban láttam korábban volt 440 környékén is.
Esetleg tudtok kupon, amivel az utóbbi ár környékén megtalálható megbízható boltnál?
Valamint mennyire biztonságos még egy 6 éves gyermeket szállítani második személyként? Természetesen nem száguldozva, járdán (inkább az esetleges büntetés, mint a gázolás
).Köszi előre is a választ.
-
cs3cs
csendes tag
Sziasztok,
én is nézegetem a rollereket. 94 kg vagyok szeretnék városában (Győr) közlekedni edző terembe belvárosba stb.
A keret max bruttó 250.000 Ft.
Néztem a Xiaomi Pro 2-t a Segway-Ninebot MAX G30-at és a TWOW booster V-t is de az most nem akciós újra 350 de vegyük úgy hogy akciósan meg tudnám szerezni.
46-os a lábam ezért fontos lenne hogy nagy fellépő felülete legyen a rollernek hogy ne kelljen nyomorogni rajta a lábamnak.Melyiket ajánljátok? Esetleg van valami másik típus ami szintén jó lehet ebben az árban? Nekem eddig a befutó a MAX G30 az összes benyomás és paraméter alapján, külön tetszik hogy csak kábelt kell cipelni mert a töltő vázon belül van.
Köszi előre is a válaszokat és a segítséget.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Építő/felújító topik
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Milyen TV-t vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Apple MacBook
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ZIDOO médialejátszók
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro Max 256GB Pacific Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3371,100% Akkumulá
- PlayStation 5 FAT Lemezes + kontroller 6 hó garancia, számlával!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U729x - i5-8G I 8GB I 256SSD I 12,5" FHD Touch I HDMI I W11 I Gari!
- Csere-Beszámítás! Gamer Notebook! MSI Thin 15 B12UC! I5 12450H / RTX 3050 / 16GB DDR4 / 512GB SSD!
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
).



)
A 48V megy neki séróból, nem kell hozzá extra vezérlő, se semmi. A 60V már olyan, hogy akkor már vezérlőcsere, meg minden... (Kis pénz, kis foci.) Btw. akitől a Pro-t vettem, egy Esegway 500-ast vett. Én is szemeztem vele, mert pneumatikus kerekei vannak és dupla fék. (Persze a dupla motor kell 2 kW-tal.
(Úgy vettem észre, hogy van valami nem-linearitása a sebességmérésben nagyobb tempónál (30 km/h+), de még nem jöttem rá, miért. Nem sokat téved: 1-2 km/h-t.)


vicc!

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)


Meg kéne egy tuti forrás is, ahonnan ezeket a akkupakkokat be lehetne szerezni.
Van köztük erőben/lényegi részben diffi? A hatotavot néztem arra elég lenne az 1s is...

