Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Lalikiraly: Kinek milyen setupja van?
- enginev3.0: Torrent autodl beállítás
- sidi: Samsung Deskmaster 386s/20n
- ricshard444: iPhone 17 Pro Max - Kedves téglám
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #8236 üzenetére
Ma csináltam egy hasonló tesztet, néhány apró különbséggel. Azaz most már
van visszatöltés a hátsó motor esetén, viszont nagyobb az áramkorlát 20+33A,
más a hátsó motor és a gumik, picit nagyobb a végsebesség, így a fogyasztás.A lejtőn összesen 0.4Ah-t sikerült elfogyasztani, nem mérve a visszatöltést, de
ami meglepett, hogy itt is volt olyan szakasz, ahol lenyelezve 48A-t bekajált.
A felvett max. teljesítmény már itt is megvolt 2366W (pedig emelkedő nem volt).
Jó hát nem vettem el a gázt, benézett 50 km/h-ba, de hát közúton menni kell...10.5 km után 46.35V min. fesz, 2577W csúcsteljesítmény 5.533Ah (273,5 Wh)
fogyasztás, 53.3A csúcs árammal. 13.4 km-en pedig 7.265Ah (355.4Wh).
(40-42 km távot el lehet vele szöttyögni, sík úton kb. 40 km/h végsebességgel.)Szerk: 94 kg vagyok, a roller meg kb. 24 kg: emelkedőn majd dolgozik az akku.
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #8236 üzenetére
Hazafelé 12 km után lőttem fotót, addigra már 12.39Ah volt a fogyasztás.
Érdekesség, hogy ez nagyjából 50% töltöttséget jelent, s pont 48V-on volt.Viharos szél volt, rendesen megfogott, amikor szembe fújt.
Kis eső, stb.
És akkor emelkedő: dolgozott rendesen, végig 11A-t vett fel az első motor,
ennek korlátja a gyári vezérlő, 20+30A-rel gyorsabb lett volna, nem kicsit...De hát ez van, ha az ember elfüstöli, aztán benne marad vmi hiba...
13.98Ah volt a vége, szóval az utolsó, 1.5 km emelkedő kivesz jó 1.6 Ah-t.
És mivel már félig lemerült, messze nem volt olyan gyors, mint tegnap...
Persze kettős oka van, a terhelt 44.5V mellett az alacsonyabb áramkorlát.Gondolkodom, hogy poénból bedobok egy 45A vezérlőt hátra, mint FID, de
valószínűleg napi használatra nem igazán lenne értelme: az akku az bírná.
(A motor már lehet, hogy nem, mert hosszú távon nagyon felmelegedne...)Szerk: összesen 660Wh munkát végzett az akku. Névleg 1152Wh. Még egy
ilyen kört tehát nem bírna végig, nem 60 km hatótáv. Főleg, ha "hegyet" kell
mászni. De azért 50 km környéke megvan. Több akku nekem nem is kell.27 km: 24.4Wh/km átlagosan. Elméletileg 47 km. Gyakorlatban meglátom.
Szerk: az emelkedő 45V-tal számolva közel az átlag dupláját jelenti... -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #8236 üzenetére
Nem 14.5 perc volt 10.5 km (nem mentem 40 km/h átlagot). Csak ennyi volt
a mért idő, amíg volt fogyasztás: amikor gáz nélkül gurulok, akkor áll az óra.
A teljes út 36 perc volt, ennek nagyjából a felében folyt áram a motorokba.
A többi az gurulás/fékezés, vagy éppen álldogálás a piros lámpáknál.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Dell Latitude 5550 notebook - Intel Ultra 7 165U 16GB DDR5 RAM 1TB SSD Intel Graphics WIN11
- 142 - Lenovo LOQ (15IAX9) - Intel Core i5 i5-12450HX, RTX 4060 (ELKELT)
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 10S 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest