- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
JoeCockBill #7799 üzenetére
Ez erősen függ attól, hogy milyen teljesítményű az az index... Attól, hogy
12V-os éppen lehetne 21W oldalanként (autós/régi), nem gazdaságos.
A LED-es megoldás, ha nem vmi Power LED, kb. egy tyúkbélen is elvan.Rosszabb esetben persze nappal semmi sem látszik a keveset fogyasztó
LED-es indexből. Motoron csak Power LED, más kb. életveszélyes.
Milyen roller, amire "megéri" az index? (Mész autók közé rendszeresen?) -
JoeCockBill
senior tag
üdv. 12v-os indexhez, valamint ledes taposóhoz milyen vastagságú vezeték ajánlott?
-
B-L-A-C-K
titán
Én se értem, nekem ez a 2. szett Magura MT5e-m, 3-4x már légtelenítettem, és tényleg mindig tökéletes lett elsőre úgy ahogy írtam, illetve rollerre nem én rakok először ilyet, szóval érdekes, de persze elhiszem. Válts Hope Tech 3 V4-re azt nagyon dicsérik biciklis körökben is.
-
-
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #7795 üzenetére
Azért nem értem, mert a 30-as tartományban* még pontos.
Van egy elképzelésem, hogy az lehet a baj, hogy összegyűlnek a
kerekítési hibák.Miszerint a vezérlő ugye azt közli a kijelzővel,
hogy hány ms volt egy fordulat, amiből a kijelző számol rpm-et a
mindenkori kalibrációs érték alapján, lehet nem pontosan, egész
számokkal gyorsabb jeligére, de az is lehet, hogy eleve az az ms
érték sem elég pontos, mert az erpm esetünkben tizenötszöröse
a fizikai fordulatszámnak. Kimegyek mérni, kíváncsi vagyok már!*: nyilván soha nem fog 50-nel menni, csak az elv érdekel.
-
ultio
aktív tag
válasz
B-L-A-C-K #7791 üzenetére
Elől-hátul MT7 van, az első tökéletes.
Hátul is nagyon jól fog, az erejével, adagolhatóságával nincs gond, de nem lehet normálisan beállítani, nem egyformán mozognak a dugattyúk, nem lehet 100%-osra légteleníteni.
A csalódást leginkább az okozza, hogy többfajta légtelenítési módok keringenek a neten, mindegyik a tuti, de egyáltalán nem biztos, hogy sikeres lesz a légtelenítés.
Saját példám: gyári légtelenítési módszer, tökéletes. Majd 3x gyári módszer, nem jó. Másik módszer, jó. Következő alkalommal másik módszer, nem jó. Majd gyári módszerrel elsőre tökéletes.
Bicajos körökben és szerelők szerint is, amíg jó, addig iszonyat jó fék. Viszont ha nem jó, nem tökéletesen működik, sok szívás lehet vele.
Működni kb mindig fog, az erejével se lesz gond, csak éppen ez nem egy 10 000 Ft-os fék, hogy súroljon, befogjon, stb.
És nem igazán tudják megmondani, mi miatt lehet rossz.
Az én hátsó fékemet Győrben vállalták volna, ők mondták, hogy értenek hozzá, van alkatrészük. Budapesten nem jelentkezett senki. Facebook csoportban kerestem szerelőt.Összehasonlításképpen, nem vagyok Shimano párti, sőt, kerülöm, ha tudom. De a Shimano fékekre mondja szinte mindenki, hogy könnyű szerelni, légteleníteni, van hozzá alkatrész, értenek hozzá, ha gond van, egy gyakorlott szerelő kapásból tudja a megoldást.
Mindez a Magura fékekről sajnos nem mondható el.De ismétlem, fully bicajon használom a fékeket, enduro műfajban, évi néhány alkalommal bike parkokban, tehát az igénybevétel bőven megvan.
-
DigitXT
félisten
válasz
dzsidzsas #7775 üzenetére
A mágnesek számának állítgatása nagyon meg tudja kutyulni a
fordulatszámmérést.Ha kalibrálni akarod, hogy azt mutassa,
amit GPS-szel mérsz, akkor valószínűleg a kerékméret lesz a jó.MÁS: dobfékes kereket próbából összekötöttem az S1-gyel, de
nem az igazi, mert visszafelé kezdett forogni.Muszáj voltam
szétkapni: richtig nem egyezik az érzékelők színkódja. Fasza...
Szerk: viszont a linkelt HSZ-ben van szó a kalibrációról is.
S1-ben 2 tized inchenként állítható, sajnos csak a párosakra...
(Pl. 7.4 és 7.6 lehet, de 7.5 nem, egy pici pontatlanság marad.) -
dzsidzsas
tag
válasz
-Gabesz- #7771 üzenetére
Az 2-en inkább 20-21. 3-on 27-31. Ennek mennie kell 45-is,csak nincs engedélyezve a szervizmenüben. Sajnos a 3 fokozat inkább csak sebesség, mert erőben nem jobb mint a 2 fokozat. Emelkedőn tesztelve. A videóban a saját óráját nézik, az meg csal, meg reklám. Szerintem nem a kerékmérettel kellene játszanom, inkább a mágnesek számával. Lesz kedvem egyszer kipróbálom. Sokkal jobban zavar a szervizmenü zárása. Lehet írok a szerviznek fel lehet e oldani gari vesztéssel, mert ha tudnék egy fokozatott tólni szerintem azzal az Ostrom utcán is felmenne Budán. Így meg, nem.
-
DigitXT
félisten
válasz
monchichi20 #7772 üzenetére
Vajon az Árpád hídra feltud menni a szigetről meg az Erste mögöti bringa úton?
Biztos, hogy fel tud. A névleg 350W-os S1 is felmegy akárhol (kivéve, ahol nem):
ha valami annyira durva emelkedő van, ott bizony lábbal kell neki segíteni. Nade,
hogy 800W fel tud menni bárhol (max. lassabban), az is biztos. Amúgy is, ugye
a névleges teljesítmény csak a hosszú távon is kivehető, túlmelegedés nélkül.
Írták rá, hogy 1200W csúcsban, ami teljesen hihető = normál közlekedésre elég.
(Amikor az ember extrém emelkedőn teszteli, az nem normál közlekedés.)
Ui: nincsenek meg az említett helyek, ám mivel csúcsban kW fölé megy, talán a
Tímár utcai biciklis felüljáró se probléma: nekem 20 km/h-val ment <1500W-tal...Specifikációkban elsősorban azt mondanám, hogy ne a webshopoknak higgy.
Nem hiszem, hogy készültek különböző teherbírású verziók azonos néven.
Az utolsó linkeden pl. elég sok a "nagyotmondás", mindenben nagyobb, még a
kerékméretben is. Nem igazán hihető: leginkább a gyártói specifikáció mérvadó.
(Persze, ha pont az adott webshop a hivatalos gyári, akkor fura, hogy mást ír...) -
monchichi20
aktív tag
válasz
DigitXT #7770 üzenetére
Hát igen azota lentebb adtam inkább az igényekből mert rájöttem ez is elég lesz nekem föleg ezután a video megnézése után.
Amúgy max 20km-nél nem hiszem hogy többet fogok megteni naponta, munkába is akkor menék vele ha egyedül mennék arra meg mint tegnap néztük böven elég.
Néztem hogy aza 200w külömbség 5km ad de 45 el drágább is. (kérdés emelkedönél számit-e) Dombos helyre nem megyek szerintem vele nagyon, inkább pesten fogom használni pl Alzába elmeni és ilyenek. Ismerösöm is 2,5km lakik tölem és oda a legnagyobb emelkedő a Margit híd.Vajon az Árpád hídra feltud menni a szigetről meg az Erste mögöti bringa úton?
De visza térve most ennek a rollernek mia hivatalos adata mert valahol 120-130-150kg van megadva és más sebbeség/távolság, vagy a 1000w nagyobb teher birással bír? Mert akkor talán megéi az a 45+.
-
-Gabesz-
senior tag
válasz
dzsidzsas #7768 üzenetére
Ez a 24-25 óra szerint 2-es fokozaton megvan ugye?
Youtubos magyar teszt szerint 35 körül van a max sebessége.Az óra csalása is korrigálható valamennyire a menüből, a kerék mérettel lehet játszani. Bár az meg már lehet nagy ugrás lesz ha leveszed 9-re. Csak egész szám lehet?
-
DigitXT
félisten
válasz
monchichi20 #7769 üzenetére
Biztos lehet moddolni. Az S1 is névleg 350W, aztán vígan el van 1000 fölött.
Amúgy jópofa, szó se róla... Csak eredetileg nagy hatótávolságot is akartál,
amit meg biztosnem tud (mivel teljesítményarányosan kicsi benne az akku).
Természetesen ezen is lehet utólagosan segíteni, ahogy az ember érzi...A G-Booster biztos erősebb, és nagyobb hatótávolságú, cserébe nehezebb,
drágább, és kis tempónál hajlamos rángatni, vagyis nem túl finoman indulni:
minden kapható rollernek van előnye és hátránya is, nincs ami tökéletes.Az épített sem az, de talán az jut a legközelebb ahhoz, amit az ember akar.
Feltéve, hogy van végtelen pénze a projektre. Eleve ott kezdődik, hogy kéne
egy jó váz, amit jellemzően nem lehet külön venni... Dualtron a kivétel, ezért
kb. mindenki ilyen-olyan Dualtront épít... A minap láttam eladó Mantis vázat
FB-on, el is gondolkodtam rajta (eleve licitre rakták fel, tuti nem gyári új volt,
inkább valami átépítős projektből megmaradt, érdekes, zöld-fehér festéssel),
de mire annyit mondtam volna, hogy bakfitty, vége is lett a licitnek, mert volt
aki azt mondta, megveszi "villámáron", és kakukk: 50K, és csak a vas. Tuti,
hogy sokkal olcsóbb volt, mint bármelyik Dualtron váz, amire épülhetne más.
Motorokra is el lehet tapsolni egy valag pénzt, és persze az akku...
Mondjuk ha van olcsó akku forrás, akkor van anyagi ráció is az építésben. -
dzsidzsas
tag
válasz
eFeMeR74 #7720 üzenetére
100-on van. Közben mértem egy valós sebességet is, kiderült, hogy az óra 2-3km/h csal. Vagyis a 24-25-ös sebesség inkább 21-22. Valahogy be kellene jutni a szervizmenüben letiltott dolgokhoz. Azt írták külföldi okosok, hogy a P12 biztos, hogy 3 van, fel kell emelni 4-re. Könnyű nekik, más márka nem zárja a modolást.
-
Reggie0
félisten
válasz
Putyin90 #7765 üzenetére
Szerintem jobb, ha taskat nezel. Osszehajtod, belerakod es kesz, a biztiornek meg megmondod, hogy hulla van benne es mar nem fogja oket izgatni, csak ne aruld el, hogy igazabol roller. De lehet kezdetben egy vallpant is megteszi a kormanyrudra amivel valra tudod akasztani osszehajtott allapotban, engem igy meg soha nem allitottak meg.
-
Skynet258
veterán
válasz
Polir7510 #7761 üzenetére
Nekem a Xiaomi Pro, de ez az első rollerem, így csak arról tudok nyilatkozni hozza-e az elvártakat, és szeretem-e használni (igen), arról nem, hogy a gyakorlatban miként viszonyul a többihez...
Teszteket és videókat bújtam a vásárlás előtt, és úgy láttam ez jó lehet, nem is csalódtam. Firmware hack óta 34-35km/h a vége, ez nekem amúgy elég is. -
mrrr74
aktív tag
válasz
Polir7510 #7755 üzenetére
Ebből mindenképp a Pro-t válaszd ha ez lesz a befutó, mert átdolgozták a teljes elejét a simához képest. Ott azért kezdetben voltak gondok ha épp olyan darabot sikerült kifognod. Van belőle 10 és 16 Ah-s akkuval szerelt változat is. Bár nem biztos, hogy ezt választanám ebben az árkategóriában.
-
Skynet258
veterán
válasz
Polir7510 #7759 üzenetére
A Pro 2 jó választás, én is azt választottam első rollernek. Nem fog behatárolni 1 hónap múlva, ráérzel egyáltalán kell-e ez neked, aztán vagy maradsz ennél vagy ha kialakul idővel miben szeretnél többet jobbat erősebbet akkor aszerint mész tovább. De kezdő rollernek több mint kiváló választás.
Barátnőnek egyébként egy Xiaomi 1s-t tervezünk venni, kíváncsi leszek arra is. -
DigitXT
félisten
válasz
monchichi20 #7753 üzenetére
Hatótávod sem lenne vele hatalmas. De amúgy is ritka, hogy az ember
egy huzamban akar 50 km-t rollerezni, ha amúgy 15 km-re jár dolgozni.
Biztos lehet azon is tuningolni, kiegészítő akkut rakni rá, vagy 2 motort. -
monchichi20
aktív tag
válasz
-Gabesz- #7751 üzenetére
Ezeket néztem én is meg ismerösöm is (160kg+), ezek a Laotieseket Janobike ként láttam inkább vagy forditva. Tök úgyan az a két márka kinézetileg és leírásilag is.
Nem tudom hogy ezek a rugos lengés csilapitok menyire jók, mert a C formás az jobnak tünik rugozásilag legalább is ahpoz volt szerencsém. Lehet inkább beérem egy G2 proval, mondjuk nem a legjobb a mászoképesége tényleg, de nem igen találtam jobbat 300 körül még itthon. (Alin meg társain televanak mindenfélével csak a fele nincsen eu raktáron...) Hacsak valaki nemtud ténylegolyan helyet ahol lehet szab zsebböl fizetni
-
DigitXT
félisten
válasz
Putyin90 #7746 üzenetére
Alkalmi tolvaj ellen biztos jobb, mint a semmi.
Amit a kollégák
írnak, hogy megfelelő eszköz ellen nem véd, az egy olyan tolvajt
feltételez, aki rendesen "felkészült", de ár/értékben egy rollerért?
Rendszeresen, és hosszabb időre akkor sem hagynám kint.Polir7510: vedd a Pro 2-t, biztos nem lesz csalódás (ha tetszett).
Több embernek van itt is, nem nagyon panaszkodtak rá: olcsóbb
nyilván van, de ugye az sokak szerint nem elég jó. Nyilván céltól,
és várható felhasználási körülményektől függ, mi éri meg. Ha az
a 180K nem sok, akkor hajrá. (Van gyorsabb/erősebb/drágább...)Szerk: és itt értsd úgy, hogy SOKKAL drágább. De az sem elég jó!
(Szintén egyesek szerint, és lehet, hogy igazuk van: passzolom...) -
-Gabesz-
senior tag
válasz
monchichi20 #7742 üzenetére
Én valami olcsóbb kínai megoldást néznék Eu raktárból.
Aztán ha nem jön be, valószínűleg árában továbbadható itthon.
Minap nézegettem ezt a Laotie Es10-et, 2x1000w duál, 23,4Ah 270k-ért van csehből.
Tesztek alapján 50km/h fölött tud nagy testtel. 190cm/105kg
vagy Másik teszt. Én ezzel elégedett lennék szerintem. Mondjuk külsőre láttam már szebbet is.Aztán itt van a Boyueda 5600W ez egy monster Szintén Kínai webshop 400kg terhelhetőséggel, nagyon masszív, de ilyet nem láttam most EU raktárból. videók alapján ez nagyon brutál sebességet tud.
-
Polir7510
csendes tag
Sziasztok. Véleményeket és segítséget szeretnék kérni!
Szeretnék venni rollert. Most próbáltam egyik ismerősömnek a Xiaomi Mi Electric Essetial típusát de csak 2-3 percet mentem vele nem rossz.
Nem akarom a legolcsóbbat megvenni de túl drágát sem szeretnék.
Körülbelül 180-190 ezer ftig mennék el árban.
Néztem a Xiaomi Mi 2 Pro-t , jónak tűnik. Más gyártók rollerjeit nem ismerem. Ezért is írtam.
Köszönöm előre is a válaszokat! -
monchichi20
aktív tag
válasz
DigitXT #7744 üzenetére
Ez az hogy dombokra nem hiszem hogy rollerel fogok menni, vagy kirándulni vele a Normafához pl. leginkább ismerőshőz átmenni vagy valahova elugrani vele, munkába oda-visza 15km kitérö nélkül. Szóval ezért nézek nagy hatotávosat hogy minél kevesebbszer keljen tölteni.
Már azt is néztem hogy épiteni menyi volna, de mivel foglalmam sincsen mit hogy kéne elkezdeni így maradnak ezek. A legjobb hogy ha olyan helyet találnék ahol a szabadidős kártyát elfogadnák mert akkor ki is potolnám simán és tudnék nézni 600-700k körülit is, de amig azt semmire se tudom elhasználni/átváltani kp-ra addig sajnos meg kell határolnom egy ár szintet. A G-Booster az 340 körül van és a Mantis dual 480 ezek nagy hatotávosak, de a G2 Pro 130kg a max.
Még mindig nehéz a választék így, a kínaikat nem nagyon ajángatjátok ahogy látom (bár eza Vsett 9+ - 48V - 1300W - 21Ah LG tetszik csak itthon drága alis árhoz képest)
-
DigitXT
félisten
válasz
monchichi20 #7742 üzenetére
Valószínűleg semennyire sem biztonságos sötétben, 60-nal.
Nyilván ki kell próbálni a világítását. Annak megfelelően menni.
Vagy, ha gyorsabb akarsz lenni, raksz rá reflektort, kapcsolóval.
(Utóbbi fontos, mert ha tényleg jól világít, valószínűleg vakít is.)G2Pro-ról vki linkelt be egy videót, hogy elég gyatra a hegymászó
képessége. Amin nem kell csodálkozni, mert 800W az 800W. Ha
emelkedőn akar nehéz pilóta gyorsan menni, az a kW tartomány.Mindeközben ugye istenítik (máshol), hogy a rollerek Teslája, stb.
Nyilván ki mihez viszonyítja. 50 km az nem kevés... Az én, vacak,
senkinek nem ajánlott dual S1-em épp tudta, de elfogyott ~25Ah,
(36V: ~900Wh) úgy, hogy a végsebesség csak 25 km/h körül volt.
Ha vmi gyorsabb, annak nagyobb teljesítmény kell: a légellenállás
sajnos jelentős. Minél gyorsabban mész, annál inkább számít.Ha tolod neki 45-tel, egy olyan kicsi 12.5 Ah (48V: ~600Wh) pakk
nem fog elvinni* 50 km-re... És akkor az hol van a 60 km/h-tól?Nekem hamarosan 24Ah pakkom lesz, s az se biztos, hogy tudni
fogja (~1200Wh), mert a végsebesség 36 km/h körül várható.
(Nem csak az számít síkon mit megy: emelkedőn is húzzon, oda
meg nem baj, ha csúcsban 2kW fölé megy, mint pl. a G-Booster.)*: amúgy a G-Booster 24Ah akkuval megy... Nagyjából ugyanazt
építem meg én is, csak más formátumban, hogy elférjen.
Volt nálam egy G-Booster akku, de túl széles volt: 13s9p, 18650.
De van akinek ez se elég, és 13s12p-t passzíroz a taposóba.
Az enyém 13s6p lesz, de 21700-ból, és a kormányon fog elférni. -
m0h0senator
őstag
válasz
monchichi20 #7742 üzenetére
Én a magyar future board-ot néztem ki magamnak. Arra 160kilós teherbírást írnak. Abból is a V10et néztem ki ismerkedni. 1 motoros 1000W kezdésnek megnézem milyen.
-
monchichi20
aktív tag
válasz
monchichi20 #7741 üzenetére
Na tegnap a G2 Pro ra gondoltam de már anyi rollert néztem hogy keverem öket.
Muszáj vagyok lentebb vinni az árat mert igy sose lesz semi.
Kugoo G Booster vagy G2 Pro.
Mondjuk nem tudom menyi biztonságosak sötétben ezek a rollerek.
Tudom beázik, de ahogy kivettem minden beázik enyipénzért.
Vagy ha van alternativa 400 alatt akkor jöhet.
Lényeg 100+kg legyen a teherbirás azért.
Minél meszebb tudok menni vele annál jobb de min 50 tudjon alatam.
Lehetöleg ne azért tudjon menni is 60-al max adat szerint.
Rengeteg a választék, de annál kevesebb van amiről tudni valamit -
laskr99
addikt
válasz
monchichi20 #7739 üzenetére
Mantis kormánya is tud törni ha régebbi, nem mellesleg csavarokat 1000km után cserélni kell.
Janobike nem ajánlanám, nem annyira minőségi.
Ox is lassú ha ugy nézzük, 15km/h ig xiaomi veri kb -
monchichi20
aktív tag
válasz
laskr99 #7737 üzenetére
Most megint ott vagyok hogy nem tudom melyiket válaszam.
Hát azért ez a inokimok nem olcsok és max árban ott a ox super, de sírva (ha a szab kártyáról letudnám huzni a pénzt és kipotolnám nem volna gond).
G Booster is szar akkor, G Max meg felejtös legyen teljesen mert 1 motoros és kevés a hatótávja? Akkor megint ott vagyok hogy a Kaabo Mantis Dual min, de az se biztos hogy jó mert beázhat. Nem is értem hogy ilyen bdrágák ezek azt beázhatnak, az egy vicc
Még ami jólnéz ki "papíron jónak tünik" az a Lutedrive L85(Janobike T85).
Nem egyszerű ... -
DigitXT
félisten
válasz
monchichi20 #7736 üzenetére
Mantis 8 ugye a tömör kerekes? Érdekes megoldás: biztos nem
akkora élmény, mint a levegős 10-es kerék... (Nekem amúgy pár
videó megtekintése után bejön az a Janobike T10 is. Jópofa.)
Szerk: vagy keverem vmivel?! Review-ban ott a szelep a keréken.
Viszont negatívumként írja, hogy szarul gyorsul: tényleg nem túl
acélos, ha rosszabb mint egy Kugoo S1 Dual bőven 1500W alatt.föleg a dual motoros változat
Mondom én, hogy csak a dual: hiába a csillió watt, le is kell rakni
a nyomatékot az aszfaltra, 1 db motor 800W-tal nem nagy durr...
Ha meg húzott sok kW-os/nem tapad, akkor meg másért szar. -
laskr99
addikt
válasz
monchichi20 #7736 üzenetére
Inokimról tudok nyilatkozni, azoknak az építési minősége ha nem egy alsó kategóriásat nézel sokkal jobb.
G boosternek van olyan hibája, hogy a tengely nincs a váznál befogva egy csapágyba, csak a 4 felfüggesztés gumi tartja, emiatt "dől" mikor ráállsz, inokim OX nem ilyen, elvileg a Quick 4 se.
Beázás szerint a quicket nem tudom, az OX a nagytesója az mindenhol szigetelve van ahol fontos. Volt hogy elkapott egy nagyobb eső, a fellépőig ért a víz 1x mikor véletlen macska kőnél volt egy kátyú, azóta sincs baja, belül száraz volt
-
monchichi20
aktív tag
Sziasztok,
Ma volt szerencsém megnézni egy Mantis de csak egy 8-ast.
Tetszik meg minden, de nem olcsó azért, föleg a dual motoros változat, viszont néztem több márkát is (nem egyszerű a választék) Kugoo G2 max, g-booster, inokim quick 4 (super).
A mantis jobban bejött (mert eddig csakt azt probáltam és láttam élöben), de jobb volna valami olcsobb beszerezési forrás. A G2 pro 276 ba kerül de kisebb a megtehető km (föleg ha azt nézük hogy majdnem 100kg vagyok igy még kevesebb lesz), G-boosterböl találtam egy 338-árt utánvételest, viszont nem tudom v. menyi vagy egyáltalán van valami eget rengető külömbségek a verziók között? Aztán még ott az Inokim Q4 anak tetszik a kijelzője, de nem hiszem hogy 400+ megér az a roller.
Szerintetek melyik legyen? A G-booster az nagy hatotáv és viszonylag stabilnak tünik (nem megyek vele terepre max kiprobálom valahol), G2 pro az 130kb szóval arra még lehet felszedni kg vagy egy nagyobb batyút a nyakamba veszek azt utána is el bír talán. A másik 2 meg már más árban is vannak és szerintem mind beázik enyi pénzért. -.-
-
oszy
veterán
válasz
In Lak'ech #7733 üzenetére
Akkor inkább keress valakit aki segít. Ha van ilyen upgradere lehetőség.
-
In Lak'ech
friss újonc
válasz
Skynet258 #7730 üzenetére
Skynet, köszönöm a gyors válaszodat. Természetesen "S" módban van a roller.
És bizony, erősen igazad lehet, mert van a roller papírjai közt egy német nyelvű, A/4-es lap, amin van egy sor ezzel a szöveggel: "Höchstgeschwindigkeit in k/h" és mögötte egy 20-as szám. :-(
Félve kérdem, hogyan tudnám ezt "felülírni". Azért félve, mert roppant béna vagyok az ilyen dolgokhoz. (Tegnap éjszaka a Prohardverre való regisztrációm is csak ötödszörre sikerült. Tudnál, tudnátok nekem segíteni? Tudom, vannak youtube videók, de nem merek nekiállni tapasztalat hiányában. -
Skynet258
veterán
válasz
bajtokarpi #7731 üzenetére
Nyomatékban olyan sok változást nem érzek, nekem alapból is jól gyorsult, most is jó, csak mintha levennél egy korlátot és tovább gyorsul ugye.
Amit szoknom kell, hogy az alapból meglévő motorféket is kilőttem, így ha elveszed a gázt nem lassul. Egyrészt jó mert sík úton fogyasztás nélkül is továbbgurulsz, így talán valamennyit spórolsz; másrészről szokatlan mert nekem ez egyből kézreállt, olyan mint az autóknál a motorfék. Ha elveszed a gáz valamelyest elkezd lassulni, ismerős érzés volt. Most ez picit fura, még gondolkozom rajta jó-e így vagy ezt a részt visszakapcsolom. Erre van kapcsoló. A töltöttség függvényében visszavett teljesítményre így hirtelen nem rémlik, hogy láttam volna valamit de nincs kizárva.
Rengeteg dolgot át lehet konfigolni, de a nagy részüket nem tudom mi és nem ezen akartam kísérletezni.
De amúgy a programban kifizetett 3k-s árat simán megérte a módosítás, és olyan minimálisan lett növelve az alap érték ami még biztosan nem károsítja a rollert. Ez számomra fontos szempont volt. -
bajtokarpi
őstag
-
Skynet258
veterán
válasz
In Lak'ech #7729 üzenetére
Hülyén hangozhat, de "S" módban van a roller? Páran belefutottak már ebbe ahogy olvastam néhány helyen.
Illetve a német régiós kapásból le van korlátozva 20km/h végsebességre.
A hatótáv az nálam is kevesebb, igaz én 30% körül már inkább töltöm, így nem teszteltem még mit tud teljesen lefonnyasztva az akksit.Más:
Ma mentem egy pár kilométert, jó idő volt, így azért még élvezetesebb mint a hidegben.A firmware mod-dal is elégedett vagyok, a max sebesség 35km/h volt, nem is gondoltam, hogy +10km/h ennyire érezhető. Csak úgy suhantam.
-
In Lak'ech
friss újonc
Sziasztok!
Megajándékoztak egy Xiaomi Pro2-es elektromos rollerrel. A problémám az, hogy az elejétől fogva nem tudok vele 19 km/h-nál többet menni, pedig a specifikáció 25 km/h-t állít. Még úgy is csak 20 km/h-t mutat a sebességmérő, ha felemelem az első kereket és úgymond totál terhelésmentesen csutkára nyomom a gázt. Ez mitől lehet vajon?
Arról már nem is beszélve, hogy eddig szumma 38 km-t tettem vele meg, de ezt két töltéssel. Igaz a specifikációban megadott 40 km hatótáv??
Köszönöm a segítségeteket. -
laskr99
addikt
válasz
-Gabesz- #7727 üzenetére
Sehogy se áll. De az a dupla rugós gányolás azt hagyjuk már.. Utána a nyakban csukod össze dolog is baromira gyengepont, egy idő után ki fog kopni és lötyögni, nem sok biztonság érzetet fog adni. Ilyenekbe felesleges feccölni pénzt, inkább ismertebb márkákat ahol ha valami megnyekken legyen alkatrész..
-
-Gabesz-
senior tag
válasz
laskr99 #7725 üzenetére
Most olvasgatom a vásárlói visszajelzéseket, beszámolókat. Ez a roller egy vadállat és inkább elektromos robogó kategória szerintem, bár nem tudom itthon hogy áll most ezen eszközök besorolása.
Mindenesetre nagyon pozitívak a visszajelzések, bár lehet törlik a negatívokatViszont még segédmotorként használva sem lehetne kiaknázni az erejét és sebességét.
-
laskr99
addikt
válasz
monchichi20 #7723 üzenetére
Inokim? Mantis elvileg az újak már jobbak, de hát nem tudom, ott azért szerelni kell.
100kg-ra esetleg dualtron ami szóba jöhet talán, de csak megsúgom, egyik roller se tud gyorsan menni és nagy hatótávot egyszerre
-
-Gabesz-
senior tag
válasz
monchichi20 #7723 üzenetére
Banggoodon elég sok a kritériumnak megfelelő roller van EU raktárból, de ezekről infót kell gyűjteni mennyire megbízhatóak és milyen a tapasztalat velük.
pl.LAOTIE ES10 -
monchichi20
aktív tag
Sziasztok.
Én is végre eljutottam arra pontra hogy e-rollert vegyek, viszont a szabadidős kártyáról vennék szívesebben (400+k).
A gond az hogy "normális" rollert nem találtam amit abból a pénzből tudnék venni (igazából nagyon webshopot se találtam).
Amiket néztem sajnos olyan itthon nincsen (mért is lenne) Janobike t10/t85 és társai.
Mit tudok ajánlani?
Majdnem 100kg vagyok, jó volna olyan ami nem 50km tud meg tenni és azért nem 45km/s a max sebbesége. Van ilyen még ha ki iss kell potolni vagy ki lehet? -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #7718 üzenetére
Lehetséges: tudom, hogy a kijelző átlagolja a kapott értéket,
viszont mikor emelkedőn szenved, tartósan csúcson mehet.
Majd nézem holnap.Addig is "megfordítottam" a mérőt,
a töltést nézem: kíváncsi leszek, lesz-e bármi pici visszatöltő
hatása a BEMF-nek. Ez a cucc csak egy irányban mér elvileg,
ha lenne valami, még ha pici is, azt összegezné: meglátjuk.
(Van egy másik, az mér a másik irányban is, negatív előjellel.) -
DigitXT
félisten
válasz
dzsidzsas #7713 üzenetére
Köszi, hasznos volt.
Egyelőre nem győzött meg a cucc...
MÁS: igazából nem értem, hogy egy "gyári" vezérlővel hogy jön ki
csúcsban 17A, amikor a roller 14-nél többet nem ír ki soha... Vmi
nem kerek. Nem mintha bánnám, de 20 km/h-hoz az 500W? Sok.
(Cserébe az emelkedőn nagyon szenved egy motorral. Azért nem
annyira, mint a 11A vezérlővel, mert 12 km/h alá nem ment, de...) -
dzsidzsas
tag
Igen tudom, de még nem ért rá a lektor, én meg helyesírással hadi lábon állok. De javítva lesz, de bár fontos, de a legfontosabb amit leírok, mert az tapasztalat, nem fizetett reklám.
-
dzsidzsas
tag
válasz
eFeMeR74 #7703 üzenetére
Igen, igen ezt tudom. De sajos ez nem segít, mert pont a szervizmenűben tiltottak le azt amin változtatnék. A 19 menüből 8 van csak nyitva.nekem meg kellene a P1 - kijelző fényereje, ami biztos hogy 2-es a 3-as helyett, P11 - fékhatás, mert az 1-en van az tuti, P12 -ami szerintem 3-on van, azért nem megy 30-35-nél gyorsabban. De felrakom ide a listát, mert a videók alól úgy is törlik. Mintha ez szentségtörés lenne.
-
M3aN
senior tag
Sziasztok!
Elektromos rollert vásárolnék főleg munkába járásra, illetve városi szaladgálásra vidéken. Átlagos nap: 2x2,5km sík terepen 80-90kg felnőtt teherrel.
Két típust néztem: Xiaomi Mi Electric 1S és Segway Ninebot KickScooter E25E.
Az utóbbit venném magamtól. Ti mit javasoltok? Esetleg ezen kívül más típust hasonló áron, 150e Ft környékéig? -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #7710 üzenetére
Csak arra tudok gondolni. 1-2A-rel kevesebbet vesz fel a hátsó motor vezérlője,
az ugye magában ~100W, és ha még hozzáveszem, hogy az első most szinte
egyáltalán nem dolgozott lusta voltam feltölteni, akkor kifejezetten jó eredmény.
Viszont még mindig rosszabb némileg, mint a dupla tömör S1 kerekes...Szerk: nyilván ez a feszméregetés (
) nem túl egzakt... inkább kéne nézni a
valódi fogyasztást. Az első keréken néztem is: lóf.x kategóriába volt sorolható.
A hátsón konkrétan volt, hogy "csak" 6A kijelzett, 30 km/h-nál, 47V fesznél.
Ez pontosan kettővel kevesebb, mint amit korábban írtam, valósban kicsit több. -
DigitXT
félisten
-
Reggie0
félisten
Kugo S1 Plus-bol megjott a feher szinu ugyan ugy a geekbuyingrol. Ez az orosz verzio a nagyobb vegsebesseggel. Majd ma tesztelem, szerintem a teljesitmenye is nagyobb. A kormanya magasabban van egy 10 centivel.
-
eFeMeR74
senior tag
válasz
dzsidzsas #7701 üzenetére
Gondolom úgy mint az összes ilyen fajtát😃
Elméletileg a 2 gombot egyszerre nyomva tartva kb 3 mpig belépsz a szerviz menűbe és ott a P 00,P01, stb
ZERO 10X LCD Settings92 668 megtekintés61045MegosztásMentésBejelentésFalcon Pev | Pab Pmd Escooter Ebike Shop Singapore10,1 E feliratkozóFELIRATKOZÁSKözzététel dátuma: 2018. aug. 27.In this tutorial, we teach you how to configure all the ZERO 8, 9, 10 and 10x LCD settings including the different fault codes of this e-scooter. The ZERO e-scooter has many functionalities that enable you to configure your ZERO scooter the way that best suits your needs. This tutorial only applies to the QS-S4 LCD throttle. Here are the extent of the settings: 1. P01 - LCD brightness level (1, 2, 3) 2. P02 - Mileage display in km or miles 3. P03 - Voltage level of machine (24, 36, 48, 52, 60V) 4. P04 - 1-60 mins before machine goes to sleep with inactivity 5. P05 - N/A 6. P06 - Wheel diameter in inches 7. P07 - No. of magnets on motor (Default 30) 8. P08 - Power Level (0-100) 9. P09 - Zero start or kickstart 10. P10 - N/A 11. P11 - Electronic braking on or off 12. P12 - Soft or high acceleration (1 is softest start; 5 is highest torque) 13. P13 and P14 - N/A 14. P15 - Controller cutoff voltage 15. P16 - Zero-ing of ODO 16. P17 - cruise mode 17. P18 to P20 - N/A Fault Codes: 2 - brake 4 - 6kmh cruise 6 - battery undervoltage 7 - motor faulty 8 - throttle faulty 9 - controller faulty 10 - faulty comms between controller and LCD 11 - faulty comms between controller and LCD 12 - BMS failure 13 - headlight failure
-
-
dzsidzsas
tag
Addig húztam magam, még lecseréltem az M365-t egy Esegway 500-ra. Ennek más a kijelzője és sajnos majdnem minden rejtett menű le van tiltva. Valaki tudja hogy lehet unlockolni ezeket? Gázkar MR-100-as.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Samsung Odyssey G5 32 144Hz WQHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! VALVE Steam Deck LCD 1TB SSD kézikonzol garanciával hibátlan működéssel
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
- Samsung Galaxy A40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged