Üdvözlet!
Történt egy helyzet.
FoxPost-al rendeltem csomagot, a feladó elhelyezte nekem a rekeszben.
Másnap reggel látom hogy a Futár kivette a csomagot és elindult vele a raktárba ugye csomagkövetéssel tudom figyelni.
Ezután semmi Update nem történt a csomag helyzetével, 3 napig folyamatosan úton volt a raktárba a kiírás szerint.
Felhívtam őket a kézbesítés várható napján, hogy mi történt, hol a csomag, miért nem frissül a helyzete.
Nem tudtak sokat mondani, azt mondták hogy a futár biztosan felvette és hogy nem volt üres a rekesz, tehát elindult vele a raktárba, de azóta semmi hír róla.
Benne van hogy elveszett, segítőkészek voltak, nyitottam egy kárbejelentő lapot, hálisten a feladás, a csomag levolt videózva, és a számla is megvan a termékről miegymás papír igazolva a csomagban található tárgy értékét.
Ha ezekkel mind rendelkezem, és nem találják a csomagomat, kötelesek megfizetni annak értékét, tehát ami a számlán szerepel és amivel engem megkárosítottak?
Továbbá van esetleg valakinek ilyen tapasztalat, esetlegesen más cégnél vagy pont itt, ha igen hogy zárult?
Minden tippet szívesen fogadok!
Bár nem értem hogy hogyan tűnt el a csomag a raktárba menet, ha kivette a futár, vagy a raktárban hogy nem találják 3-4 napja..