Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Futárcégek

Hozzászólások

(#101) Marcilol


Marcilol
újonc

Üdvözlet! :R

Történt egy helyzet.
FoxPost-al rendeltem csomagot, a feladó elhelyezte nekem a rekeszben.
Másnap reggel látom hogy a Futár kivette a csomagot és elindult vele a raktárba ugye csomagkövetéssel tudom figyelni.
Ezután semmi Update nem történt a csomag helyzetével, 3 napig folyamatosan úton volt a raktárba a kiírás szerint.
Felhívtam őket a kézbesítés várható napján, hogy mi történt, hol a csomag, miért nem frissül a helyzete.
Nem tudtak sokat mondani, azt mondták hogy a futár biztosan felvette és hogy nem volt üres a rekesz, tehát elindult vele a raktárba, de azóta semmi hír róla.
Benne van hogy elveszett, segítőkészek voltak, nyitottam egy kárbejelentő lapot, hálisten a feladás, a csomag levolt videózva, és a számla is megvan a termékről miegymás papír igazolva a csomagban található tárgy értékét.
Ha ezekkel mind rendelkezem, és nem találják a csomagomat, kötelesek megfizetni annak értékét, tehát ami a számlán szerepel és amivel engem megkárosítottak?
Továbbá van esetleg valakinek ilyen tapasztalat, esetlegesen más cégnél vagy pont itt, ha igen hogy zárult?
Minden tippet szívesen fogadok!:)

Bár nem értem hogy hogyan tűnt el a csomag a raktárba menet, ha kivette a futár, vagy a raktárban hogy nem találják 3-4 napja..

(#102) mefistofeles

Ma volt dolgom másodszor a DPD futárszolgálattal. Mindkét esetben úgy értesítettek, hogy felhívott a sofőr, és közölte 5 perc múlva nálam lesz. Nem tudom mit képzelnek ezek, valaki mindig készenlétben várja őket?

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#103) KisTücsök


KisTücsök
addikt

Üdv!

Csak nem látom, vagy tényleg eltűntek a háznál felvett csomagos opciók? Ruhát kéne visszaküldenem, de nagyobb dobozban van. GLS, DPD... Ezeknél volt ilyen opció régebben, nem? Hogy felveszik a csomagot háznál. Most egyszerűen nem találok ilyet. Csak azokat a felvételi pontokat.

(#104) Marcilol válasza KisTücsök (#103) üzenetére


Marcilol
újonc

csomagnet.hu-n szoktam előkészíteni, ott van háztól házig válaszható cég által

(#105) gergo5991


gergo5991
őstag

valaki meg tudná mondani a futárcégek hétvégén raktárbol raktárba nem szállitanak árut? péntek délután vége a melónak és húz haza a francba mindenki hétfőig? állandóan ez van hogy a csomagom egész hétvégén a raktárban dekkol ahelyett hogy utazna... péntek reggel hajnali 2 kor érkezett lengyelországba egy raktárba, és csak hétfő reggel 9 kor indult el onnan tovább..

legutóbb amit csehországból rendeltem kb 3x kerülte meg a földet mire hozzám ért..

[ Szerkesztve ]

(#106) Oldman2 válasza gergo5991 (#105) üzenetére


Oldman2
veterán

Igen, ez biztosan így van (kivéve néhány olyan cég, akik drágábban dolgoznak. pl. Amazon aki kifizeti a plusz költséget).

(#107) --HARDCORE--


--HARDCORE--
senior tag

Ti mit tennétek, ha a futár csak és kizárólag abban az időintervallumban (elég szűk) dolgozik, és szállítaná ki a csomagotokat, amikor nem értek rá?
-háztól háziggal lett feladva, nem lehet csomagpontra áttenni.
-a kedves, megértő futár nem hajlandó munkahelyre (+6km) kiszállítani (hozzáteszem az utca végén van a raktáruk, nem is értem.)
Mit lehet tenni, hogy ne kerüljön ehhez a futárhoz véletlenül sem legközelebb csomagom?
(azonkívül hogy költözzek el a városból, vagy ne rendeljek semmit soha többet.)

Csatlakozz a ReVoluthoz, ne fizess a semmiért a magyar bankoknak! ___Üdv.: Zsolt___ R.I.P. Ivett!

(#108) --HARDCORE-- válasza --HARDCORE-- (#107) üzenetére


--HARDCORE--
senior tag

Az a komoly fejlemény!
Tehát nekem semmiképpen nem hozza ki máskor (vagy máshova sem!), de másnak a címre a városon belül, olyannak is átadja aki csak bemondja a nevem meg a címem. :Y
Hú ba'eg ez nagyon kell. így védve van a csomagom.
Agyatlan idióta szabályaik. Háztól házigos csomagot biztonságosabb lenne Inmedio csomagpontra leadni, ott legalább én veszem át, nem bárkinek odaadják név + címmel.
Agyrém. Ez mire jó nekik?
Milliárdos lennék már megszűnt volna ez a futárszolgálat, az hótziher, és heti 1 tányér rizsért dolgozna a futár az is tuti.

Csatlakozz a ReVoluthoz, ne fizess a semmiért a magyar bankoknak! ___Üdv.: Zsolt___ R.I.P. Ivett!

(#109) BaLee


BaLee
addikt
LOGOUT blog

Basszus ez a GLS is sokat romlott...
Futáraik amúgy még mindig normálisak, de rendeltem egy GLS futárt (jófogás háztól-házig). Írják, hogy a kézbesítés napján reggel emailt kapok, hogy mikor jönnek. Feleségem mondja, hogy otthon lesz, de le kell ugrania 10 percre boltba. Mondom majd írok neki, ha kapok infót mikor jön a futár, e-mailt semmit nem kaptam de nem gond úgyis hívni szokott 5-10 perccel érkezés előtt.
Délután 1 óra után csörög a telefon, hogy csomagért jött, de hiába kopog nem nyit ajtót senki...

Hívom asszonyt pont lemegy boltba de azt mondja siet 5 perc múlva ott van. Hívom a futárt, azt már nem tudja megvárni, majd jön holnap... Este 17:08kor jön az e-mail, hogy GLS futár érkezik hozzám mai napon (azaz aznap mikor az email jött) 13:00-16:00 között. És még stimmelt is a megadott adat mert kb. 13:10 körül hívott a futár.

Ez olyan, mint az időjárás-jelentés, hogy megmondja, hogy egész nap milyen idő volt. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#110) Louro válasza BaLee (#109) üzenetére


Louro
őstag

Most vagy mindenkiből távmunkás IT-s lett vagy biciklis futár lett. DPD-nél is már egy hete a felvevő depóban a csomag és nem bírják átszállítani. Hihetetlen gáz lett a pandémia okán sok-sok szolgáltatás.

Mess with the best / Die like the rest

(#111) --HARDCORE-- válasza BaLee (#109) üzenetére


--HARDCORE--
senior tag

Nálam a DPD-ssel volt tervben egy pc ház felvétele.
Hívott hogy elfelejtette a felvételi lapot magával hozni, holnap jön érte.
Azóta is jön. :DDD Szerencsére a JaMPikkal (jó madzsah' posta) megoldottuk 6ezerért..

Csatlakozz a ReVoluthoz, ne fizess a semmiért a magyar bankoknak! ___Üdv.: Zsolt___ R.I.P. Ivett!

(#112) mango21


mango21
csendes tag

GLS tapasztalat:
Rendeltem egy webáruházból 3 db Knipex szerszámot. Kihozták, átvettem. Soha nem volt még semmilyen problémám a futárcégekkel így nem is gyanakodtam átvételnél. Mikor kibontottam a csomagot, 1 fogó hiányzott belőle. Akkor tűnt fel, hogy egy részén át volt ragasztva gls-es szalaggal a csomagolás. Mivel a cégé ahonnan rendeltem és a gls-es szalag is fehér alapon kék feliratos volt, ezért nem is tűnt fel átadásnál. Kárbejelentésen egyből lepattintottak, azzal, hogy a feladóval vegyem fel a kapcsolatot, mert ők kérhetnek kártérítést. A cég ugyanolyan fogót már nem tudott küldeni. Amit rendeltem, azt nem tartanak készleten és heteket kellett várnom a kiszállításra emiatt a rendelésemnél. Küldtek helyette egy másik típust, ami olcsóbb és kicsit másabb ugye. Nyilván nem véletlenül akartam azt a konkrét fogót. Azért a cég rendes volt, de a gls hozzáállása elszomorító. Mivel az a csomag nem szétszakadt volt. Gondolom a cég nevéből egyértelmű volt, hogy mi van a csomagban így egy gls-es dolgozó kilopott belőle egy szerszámot. Én buktam a dolgon. Mivel nem azt kaptam amit rendeltem és nem is annyi értékben. A cég nem tudom, hogy mennyit hajthat be a gls-en. Sose gondoltam volna, hogy ilyen megtörténhet. Simán kilopnak a csomagból valamit, a felelősséget meg hárítják. Az emailemre már nem is válaszolnak. :((
Legalább ilyen esetben lenni bennük annyi, hogy kifizetik a veszteségemet, elvégre ők “hibáztak”.

(#113) erester02


erester02
csendes tag

Tisztelt Partnereink,
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Royal Futár Hungária Kft a mai naptól bizonytalan időre tevékenységének folytatását felfüggeszti. Ennek értelmében a mai naptól küldeményeket nem vesz fel és nem szállít ki.
Ennek oka az, hogy számos üzleti partnerünk, így több megrendelőink és alvállalkozónk a társaságunkkal fennálló jogviszonyát megszüntette, melynek eredményeként társaságunk működése ellehetetlenült, gazdasági tevékenységünk folytatására a jelen helyzetben nem látunk lehetőséget.
Az utánvétek kifizetésére, illetve utalására az összesítő leltár elkészülte után kerül sor.
A feladott, de ki nem szállított csomagok átvételére a raktárunkban lesz lehetőség, amint azok visszakerülnek a vidéki alvállalkozóktól.= Megszállta a céget a NAV

(#114) --HARDCORE-- válasza erester02 (#113) üzenetére


--HARDCORE--
senior tag

Istenem most az egyszer a NAVnak drukkolok a sprinterrel szemben ilyenért! :C

Csatlakozz a ReVoluthoz, ne fizess a semmiért a magyar bankoknak! ___Üdv.: Zsolt___ R.I.P. Ivett!

(#115) Dißnäëß


Dißnäëß
veterán


Én is kaptam :))

Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá

(#116) --HARDCORE-- válasza Dißnäëß (#115) üzenetére


--HARDCORE--
senior tag

Ez témába vág, nem off. :DDD

Csatlakozz a ReVoluthoz, ne fizess a semmiért a magyar bankoknak! ___Üdv.: Zsolt___ R.I.P. Ivett!

(#117) Dißnäëß válasza --HARDCORE-- (#116) üzenetére


Dißnäëß
veterán

Igazad van, sorry... :B :))

Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá

(#118) mexel


mexel
veterán

nem úgy néz ki mintha élne ez atopik, de vajon a gls-nél érdemes valahol panaszkodni hogy ne csak 5 perccel az érkezés előtt hívjon fel a futár, hanem monjuk időben küldjenek sms-t, emailt vagy látszódjon a csomagkövetésen hogy érkezik a csomagom? Már 3. alkalom hogy semmi értesítés, csak csöng a telefon hogy mindjárt ott vagyok.
ha nem veszem fel, visszaviszik, dobálják a csomagot ( nehéz és sérülékeny) és mindig sérülten jön meg, gondolom szerintük én vagyok a h@lye mert nem veszem át.
A telefonos diszpécser flegma, őt ez nem érdekli.
Van értelme valahol panaszt tenni náluk, vagy lepereg minden róluk, bármit megtehetnek? Sajnos nem én választom őket, külföldről így érkezik a cucc.

(#119) --HARDCORE-- válasza mexel (#118) üzenetére


--HARDCORE--
senior tag

Én fel se tudom fogni, hogy hogy működhet ilyen ótvarul a rendszer, hogy nekik mindegy ki hozza ki a csomagot. Eleve nem értesítettek, hogy ezentúl nem a postán lehet átvenni, nem a postás hozza ki.
Mostmár legalább annyi a jó hogy nekem az utóbbi időben az express one hozza az alis cuccokat, ott van tracking, hogy a futár merre jár. Bár volt, hogy azt jelezte még 10 cím van előttem, és már csengett a kapucsengő.
Legutóbb meg se email se telefon. Pedig ezelőtt mindíg volt 2 email is.

Szerintem ezek bármit megtehetnek, a GLS még istenes hogy legalább telefonál.
Ha Sprinter lenne, csak annyit látnál hogy a csomagot nem vetted át. :DDD Miközben otthon voltál, vártad a hívást vagy valamit.. :))És akkor még a rugalmas mindössze 1-2 órás intervallumon belüli kiszállítást meg se említem, amitől nem akar eltérni. :D

Csatlakozz a ReVoluthoz, ne fizess a semmiért a magyar bankoknak! ___Üdv.: Zsolt___ R.I.P. Ivett!

(#120) mexel válasza --HARDCORE-- (#119) üzenetére


mexel
veterán

F@sza. De úgy képzelik ha feladnak egy csomagot mekem akkor a várható napokban ott fogok ülni és lesni őket? Azért ez vicc.

(#121) --HARDCORE-- válasza mexel (#120) üzenetére


--HARDCORE--
senior tag

Pont úgy. Főleg a sprinter. 13-15ig. :DDD Aki meg 8 órában dolgozik max ha éjjeles, akkor ér rá. Mert ügye a reggeles 15 előtt nem ér haza, a délutános meg 13 előtt el kell hogy induljon. Ilyenek nem számítanak. Nem vetted át, bukta 15k. :))

Csatlakozz a ReVoluthoz, ne fizess a semmiért a magyar bankoknak! ___Üdv.: Zsolt___ R.I.P. Ivett!

(#122) batyuska100


batyuska100
senior tag

Sziasztok!
Ma jött volna egy csomagom amit a Firstshoptól rendeltem és a Sprinteresek hozták ki volna, de nem voltam itthon és nem is vette át senki. Ilyenkor majd jönnek később vagy be kell telefonáljak? A csomagkövetőn azt írja hogy még mindig a futárnál van a csomagom, "Sikertelen kézbesítés"-es emailt még nem kaptam.

(#123) --HARDCORE-- válasza batyuska100 (#122) üzenetére


--HARDCORE--
senior tag

Telefonálj, mert azok a leg.. CIB (mint bank)ek! :DDD

Csatlakozz a ReVoluthoz, ne fizess a semmiért a magyar bankoknak! ___Üdv.: Zsolt___ R.I.P. Ivett!

(#124) batyuska100 válasza --HARDCORE-- (#123) üzenetére


batyuska100
senior tag

Ma már nem tudok sajna, 17:30-ig van asszem ügyfélszolgálat, de emailt írtam már.

(#125) batyuska100


batyuska100
senior tag

Na, végül nem kellett felhívnom őket, kihozták ma de megint ilyen balfax időpontban. Persze megint nem voltam itthon de felvenni feltudtam a telefont és átadták apámnak.

(#126) --HARDCORE-- válasza batyuska100 (#125) üzenetére


--HARDCORE--
senior tag

Tipikus "professzionális" Sprinter hozzáállás. Mázli, hogy volt otthon valaki.

Csatlakozz a ReVoluthoz, ne fizess a semmiért a magyar bankoknak! ___Üdv.: Zsolt___ R.I.P. Ivett!

(#127) batyuska100 válasza --HARDCORE-- (#126) üzenetére


batyuska100
senior tag

Amikor először hozták volna akkor 2-3x hívtak, 2x letettem, utána már némítottam a telefont. Apám otthon volt, és pont a teraszon cserélte ki az egyik ablakot, de nem látta a futárt. Valszeg úgy gondolta a futár hogyha nem veszik fel akkor átvenni sem fogják. A GLS például csak akkor szokott csörgetni ha a házunk előtt van, de azok akkor is átadják a csomagot ha be van zárva a kapu és fel sem veszem (tapasztalat)..

(#128) --HARDCORE-- válasza batyuska100 (#127) üzenetére


--HARDCORE--
senior tag

Az a baj, hogy csak telefonálnak.
Az Express One előtte is szokott küldeni reggel egy emailt, meg mikor elindulnak a csomaggal akkor is. És ahogy adogatja lefele van egy link is amire kattintva láthatod merre jár a futár. Ezt a többinél hiányolom. Meg ha nem is mindent, de megjegyzést lehet hozzáfűzni, hogy mikor vagy otthon, ha pont aznap nem éppen.

Én már átírtam a címem ahonnan rendelek, hogy azt is írják rá, hogy aznap X időpontig hozhatják, utána kár erőltetni. Azóta valahogy megkapom a csomagokat.
Próbáltam postafiókot is nyitni, de oda nem tesznek csomagokat. Meg minden héten nézegetni kell.. Érdekes, fizetsz érte, mégsem lehet használni, és még megszabják hogy ürísd gyorsan. Pedig állhatna ott 1 hónapot is. Nem 80"-os TV-k, hogy ne lenne hely a szekrényben.

Csatlakozz a ReVoluthoz, ne fizess a semmiért a magyar bankoknak! ___Üdv.: Zsolt___ R.I.P. Ivett!

(#129) batyuska100 válasza --HARDCORE-- (#128) üzenetére


batyuska100
senior tag

Nekem emailt meg smst is küldtek a várható érkezésről.

(#130) Csepy válasza batyuska100 (#122) üzenetére


Csepy
senior tag

Neked legalább van csomagkövetésed. Szinteén Firstshop.hu rendelés, de nekem a Same Day futárcég hozná ki. a "-ná" fontos. Direkt úgy rendeltem, hogy még ma érjen ide, mert a hétvége alatt rengeteg melóm lesz vele, így jön jól ki. Fel is adta a Firstshop, de se egy csomagkövetési szám, semmi. Ma telefonáltam nekik, mert itthon várom a csomagot, de csak nem jön a futár/e-mail/sms/hívás/füstjel/stb... Kapok egy fuvarlevélszámot, majd elmondja, hogy a Same Day (akikről a büdös életben nem hallottam) ügyfélszolgálalát hívjam fel, mondjam nekik el a gondom-bajom. Felhívom őket, nő felveszi (csak keresztnéven mutatkozik be, már érdekes), mondja, hogy látja, ez náluk a depóban ven, és hát ma ki kellett volna mennie, de valamiért ott van. Felhívja a mi depónkat és megkérdi, hogy esetleg elmehetnék-e én érte... de ez a depóvezető engedélyétől függ... majd visszahív.
A pécsi depó amúgy, ha lenne kocsim, 5 percre van az otthonomtól a Google maps szerint, de úgy a városon kívül, hogy gyalogolhatok 45-50 percet, hogy odaérjek.

Azóta is várom a visszahívást....

MI A REDVÁS SZAR???!!!

Regards: Csepy

(#131) Saskakas18


Saskakas18
tag

Sziasztok,
Tudtok ajánlani webshophoz megbízható futárszolgálatot, aki korrekt árakon is dolgozik és külföldre (unión) belül is elviszi a csomagot? :R

A tökéletes becsületes üzletelés a mérvadó!

(#132) Apollo_21


Apollo_21
addikt

Sziasztok,

meglehet amatőr a kérdés de nem akarok zsákba futást :D
Tehát adott egy csomag amit a Kelet Európai régió-s GLS oldalon adnék fel utánvétellel ami Románia és egyéb Országokra érvényes direkt.
Itt akadok meg, kiválasztom hogy Romániába küldöm, azonnal szürke lesz a pipálható utánvét kocka... tovább léphetek nyugodtan az én? azaz feladó adatainak megadásához?
És tovább vihetem a dolgot majd később lesz lehetőség összeget bármit választani?

Asus ROG STRIX /ROG-Join the republic/

(#133) RandomName


RandomName
aktív tag

Sziasztok.
Kb bubifóliával sokszor körbetekert mosógépet kellene átmozgatni Bp 4.em nincs lift helyről, Bodaszőlő egyik utcájára. Ha pontos szállítási dátum van, akkor otthon leszek, ha csúszás van, akkor egy utcával arrébb kellene letenni, másodlagos címen.
A cucc méretei:
Mélység 42.5 cm
Szélesség 59.5 cm
Magasság 83.7 cm
Súly 63.8 kg
Van ilyenre ajánlott futárcég? Kb mekkora lesz a költség?

[ Szerkesztve ]

"A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001

(#134) fulton


fulton
addikt

Az milyen hogy a futár nem tud elérni telefonon, es erre odamegy valaki az utcánkból hozzá mondván "mi jó viszonyban vagyunk a címezettel átveszem én" es a futár oda adja neki az én csomagom :W :W és mikor felhívtam és számon kértem rajta az volt a válasza: mert ha neki azt vissza kell vigye akkor az deficit :W mit lehet ez ellen tenni, egyáltalan tehetek bármit? Gls

[ Szerkesztve ]

(#135) KisBundi


KisBundi
őstag

Sziasztok! A GLS meddig ül az utánvétes csomagom kifizetésén? Hétfőn vette át a csomagot az illető, de azóta nem érkezett meg az ára. A számlaszám jó. :U :F

(#136) --HARDCORE-- válasza KisBundi (#135) üzenetére


--HARDCORE--
senior tag

Pár napig szoktak. 4-5 munkanap talán. :R

Csatlakozz a ReVoluthoz, ne fizess a semmiért a magyar bankoknak! ___Üdv.: Zsolt___ R.I.P. Ivett!

(#137) Csepy válasza KisBundi (#135) üzenetére


Csepy
senior tag

Az átvételt követő 3. munkanapon utalják. Ez le is van írva náluk (is, és a jófogáson is, ha épp onnan kérted a futárt.)

Regards: Csepy

(#138) lewton


lewton
csendes tag

Tudja esetleg valaki a GLS rendszere miért nem enged fizetni vajon?
Eseti csomag szállítást kezdeményeznék és paymentError címén nem dob tovább a fizetési felületre.

(#139) tomp


tomp
félisten

Mostanában az Express One minden olyan embert alkalmaznak sofőrnek akiknek büdös a munka?
Péntekre volt írva a csomagom. Állok, várok a ház előtt direkt de semmi. Egyszer csak a követő oldal módosult miszerint nem is vagyok ott ahol valójában vagyok... Futár természetesen nem veszi fel a telefont mert hát minek...
Ügyfélszolgálat se éri el. Ez van, majd ma újra megpróbálja.
A mai napon természetesen újra semmi. Órák óta állok, várok. Semmi. Autó sehol de állítólag megint nem voltam ott ahol valójában vagyok órák óta. Rögtön felhívva a kedves hmm... sofőrt mondja, hogy 5-re visszaér. Ez volt 3 előtt. Ha valóban itt volt akkor ennyi idő lenne megkerülni 1db háztömböt? Ahha persze. Na 5-re visszajött? Persze, hogy nem de már a telefont sem veszi fel.
Hihetetlen egy trágya futárcég...
Mivel amazonos csomag így nem tudom csomagpontra kérni. Kézbesítési címet azt tudtam módosítani de mi a garancia, hogy most már tényleg kihozza? Semmi! Ezt a kedves nő mondta a telefonban. A csomagon a telefonszám pedig a sofőr számára csak dísz mert nem köteles felhívni.
Ennél még az MPL is jobb... :W

(#140) lumpy92


lumpy92
aktív tag

Sziasztok!
Kaptam egy emailt a GLS-től, és nem tudom eldönteni, hogy scam vagy nem.
Az e-mail cím: chatcomplaint@fbise.edu.pk
A weboldal amire átdob, hogy új szállítást ütemezzek:
https://psiqueasy.com.br/js/.hu/g-HU/..........

Ezek alapján nekem scamnek tűnik, az emialben, illetve az átirányítás utáni weboldalon feltüntetett csomagszámot a hivatalos GLS oldalon beírva nincsen találat.

Szerintetek?
Amúgy azt írja, hogy nem volt senki a címen (volt) és 3 napon belül ütemezzek új szállítást.

"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"

(#141) Csepy válasza lumpy92 (#140) üzenetére


Csepy
senior tag

persze, hogy scam. Pakisztáni oktatási és brazil domaineket használ a GLS, amiben a nevük sincs benne? ugyan már.

[ Szerkesztve ]

Regards: Csepy

(#142) lumpy92 válasza Csepy (#141) üzenetére


lumpy92
aktív tag

Én is erre jutottam, köszi a megerősítést!:R

"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"

(#143) ricshard444


ricshard444
veterán

Sziasztok!

Telekomtól rendeltem tv-t, a mai napot állitottam be /kedden 11.01 / kiszállitásra.
Aznap jött az sms este, hogy nem tudják a hétfőt tartani, viszont rá 1 órára pedig, hogy átadva a futárnak a csomag. HDT hozzá, csomagkövetés alapján már péntek reggel a területi depóban volt.

Szabadnapokkal elég rosszul állok, igy a mai napot tudtam kivenni. Tapasztalat alapján megjöhet ma? Jósoljatok kérlek. :D

[ Szerkesztve ]

Vannak dolgok...

(#144) magellaner válasza ricshard444 (#143) üzenetére


magellaner
tag

Sziasztok
Egy 55" os tv t kellene elküldenem saját dobozába ami 133x80x18 cm 20kg. Hogyan tudnám okosan megoldani ezt? Gls be elvileg nem fér bele az övméretbe.Eggyátalán mennyire nézik ezt? Mivel lenne érdemes akkor elküldeni?

(#145) Zsolt7981 válasza --HARDCORE-- (#121) üzenetére


Zsolt7981
tag

Neked válaszolok, de több embernek is szól:

el kellene fogadni, hogy a futárnak nem kötelessége minden egyes megrendelőhöz alkalmazkodnia, plusz az összes webshop kiemelten felhívja a figyelmet, hogy mindenki oda rendeljen, ahol biztosított a csomag munkaidőben (általában 8-17 között) BÁRMIKOR való átvétele. Nyílván azért tudják tartani a futárcégek az árat, mert van egy ideális útvonal, amin a futárok közlekednek, és nem fér bele nekik, hogy 1-1 ember miatt visszaforuljanak másik városból/kerületből. Illetve kehet ilyet is, Ikeánál Te mondhatod meg, hogy mikor kéred a cuccot, csak ne lepődj meg, ha kb 8-9000nél kezdődik a szállítás....
Szóval el kell fogadni, hogy 999-2000 forintért ezt kapod, ezért ennyi jár.

A másik, hogy (tudtommal) az összes futárcégnél feláras extra az ügyfél értesítése, ha a feladó nem kéri, azaz nem fizet érte, akkor a futárcég nem küld. Erre sajnos nekünk vevőknek semmi ráhatásunk.

(#146) Csepy válasza Zsolt7981 (#145) üzenetére


Csepy
senior tag

Ezért remek megoldások a csomagpontok és/vagy csomagautomaták. Már régóta nem kérek házhoz semmit sem, mert nem szeretem a felnőtt szobafogságot játszani. A futárnak is könnyebb, nekem is tervezhetőbb és még olcsóbb is valamivel.

Regards: Csepy

(#147) Zsolt7981 válasza Csepy (#146) üzenetére


Zsolt7981
tag

Már ha belefér az automatába/súlyhatárba (amiket én szoktam rendelni, ott nem opció egyik se, én általában vagy bolti átvételt választok, vagy munkahelyre kérem)

Amúgy kb 2 hónapja vettem headsetet az emagnál, és olcsóbb (ingyen) volt automatába kérni, mint boltban átvenni (490). Ki érti ezt? Elvileg a bolti átvétellel nincs is költségük, mert a cucc már ott van az edigital boltjaiban, az automatával meg van költségük.

[ Szerkesztve ]

(#148) Lauda


Lauda
félisten

Nemrég tapasztaltam mekkora hulladék cég lett (vagy volt is mindig) a dpd. Várom a csomagot, erre jön az email, hogy sikertelen kézbesítés. Hívom a dpd-t, megadják a futár számát. Felhívom, azt mondja keresett telefonon, mivel azon nem ért el, nem hozta oda a csomagot. Ha utána megyek a városban át tudom venni, vagy másnap hozza újra. Azért álljunk meg egy picit. A csomagot címre viszi, a telefon csak értesítés céljára van, illetve ha nincs a címen az illető fel tudja hívni, hogy mizu. De hogy oda sem jön..... Hívom ismét a dpd-t, szerintük ez így rendben van. Ha a futár nem éri el telefonon a címzettet, oda sem megy a címre. :U A gls ilyet sosem csinált. Ha nem értek el telefonon (ennek több oka is lehet, hogy éppen mikor hív nem tudja az ember felvenni, ha mással beszél), akkor szóltak kollégák, hogy csomag jött, vagy ha nem fizetős, átvették nekem. De ilyen nyomorékok, hogy oda sem megy a címre....

Persze mondanám, hogy többet nem vásárolok olyan helyről, akinek a dpd szállít, de ezt nem mindig lehet kikerülni. Legfeljebb csomagpontra kérem a szállítást.

(#149) Asbee


Asbee
veterán

Sziasztok, vaterán át rendeltem egy szállítást, csomagfelvételt háznál, fizetve, minden ok, de nem kaptam semmilyen visszajelzést róla. Ez így normális? Elvileg holnap viszi el a futár. Lehet csak később vagy akár holnap reggel jön értesítés róla?

(#150) Csepy válasza Asbee (#149) üzenetére


Csepy
senior tag

Előző nap kapsz értesítést GLS-től atalaban, de aznap reggel bizos.

Regards: Csepy

(#151) ΞΔGLΞ


ΞΔGLΞ
nagyúr

Csak bemásolom ide a linket, amit írtam a UPS-ről.

[link]

(#152) Kommy válasza ΞΔGLΞ (#151) üzenetére


Kommy
veterán

Hát kíváncsi leszek nálam mit fog művelni az UPS. Már most látom, hogy a hétvégén nem lesz cockpit összerakás.
Csütörtök (05.04) este rendeltem, péntek (05.05) 13:30-kor kaptam meg, hogy készen vannak a címkézések. Hétfőn este vették fel a csomagokat (05.08).

9 csomag, abból egyet Nürnbergből elvitték Capri-ra :W laza 1300km-es kitérő amiből ideért volna, persze az egész váz fő elemei.
Egy csomag ami még el sem hagyta a telephelyet ( tegnapi napra volt ütemezve :W )
Kíváncsi leszek, hogy a maradék 7 csomag amit a nyomkövetés mára ír fog e megjönni valami. 05.09-én volt még csak a származásbeolvasás, de fura mert ezt az egy csomag jön Köln-ből a a többinél mind Rotterdam van megadva.

De legalább szenvednek majd egy kicsit a súllyal csupán 132kg a csomagok összsúlya.

Vicces, hogy jópár éve rendeltem valamit az Apple-től este 6 óra után és másnap a kezemben volt a csomag, pedig az is Hollandiából jött.

(#153) ΞΔGLΞ válasza Kommy (#152) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Megkaptad végül a csomagot?

(#154) Kommy válasza ΞΔGLΞ (#153) üzenetére


Kommy
veterán

a 9.-eit nem,
Tegnap jött 6 csomag
ma 1 db
holnap elvileg mégegy
és ami 9-iére volt írva arra most már semmi dátum nincs.

(#155) ΞΔGLΞ válasza Kommy (#154) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Röhej ez a "futár" cég...

[ Szerkesztve ]

(#156) ΞΔGLΞ válasza Kommy (#152) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Milyen copkit ez egyébként, ami 9 csomagból áll?

(#157) Kommy válasza ΞΔGLΞ (#156) üzenetére


Kommy
veterán

Most már az egyik kiszállított csomag is újra látszik a nyomkövetésen, hogy 15-án hozzál.
Sim-lab P1x + Ülés +Triple monitor stand

[ Szerkesztve ]

(#158) Kommy válasza ΞΔGLΞ (#153) üzenetére


Kommy
veterán

Már csak 1 csomag van hátra, az üléstartó és csúszka, de erre már hibát ír jelenleg az UPS.

Amúgy ezen az 1 csomagon kívül minden rendben volt, ez az csomag az amit 9-ére írtak először, de azóta átváltott először amint lehet kézbesítjük, most pedig már valami hibát ír rá.

Első nap telefonált a futár, akkor mondtam neki, hogy ,másnap nem leszek ezért más fogja átvenni, harmadnap megint voltam, mondta még van 1 csomagom. Tehát ebből a szempontból minden ok. De mondta ő is, hogy szar a rendszerük.
Pl. az ülésre 50Kg-ot írt a csomagkövetés. A többi csomag súlya kb annyi volt ami rá volt írva 1-2 kg különbséggel.

(#159) ΞΔGLΞ válasza Kommy (#158) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Nem a rendszerük szar, hanem ez az egész futárnak nevezett moslék bűzlik a fejétől.
A magyar google értékelések közt szinte mindegyik 1 csillag, de a Trustpilot-on, ha most neki állnál elolvasni az értékeléseket, még a jövő héten is csak a negatívokat olvasnád, kb ugyanazokat írják le, mint a magyar google értékeléseknél. Százezer negatív komment legalább, de lehet több van ott, lényegében minden országból.

Nekem is jön 3 csomag, és persze ki más szállítja, mint ezek istenbarmák...
Nem is értem, a Trustpilot egy olyan oldal, ahol az eladóknak ezt olvasva azonnal más futárcéget kellene váltaniuk, de nyilván ezek a háttérben egymásnak hátsót nyalnak, ha továbbra sincs változás.
2023-ban egy futárt nem lehet elérni, a futár nem hív téged, majd egyszer megjelenik, amikor nem számítasz rá, ha nem voltál otthon, így jártál, a csomagodat visszaviszik, akár még külföldre is.
Vagy újból be kódolják a rendszerbe, hogy valamikor újra kiszállíthassa, vagy nem.
Ügyfélszolgálat, ha felveszi a telefont, nem tud segíteni, majd oda ér a csomag, futárnak nincs telefonja, ha lenne, sem adná meg a számát.
Mintha ennek a "cégnek" az lenne az elsődleges érdeke, hogy a csomagot ide-oda szállítgassa. Komolyan egy kib...ott pici logikát, annyit nem tudok találni a UPS felfogásban.
Trustpilot-on ugyanezek a problémák.

(#160) Pug válasza ΞΔGLΞ (#159) üzenetére


Pug
veterán

Nekem EU-s kuldemenyek eseten csak pozitiv tapasztalatom van UPS-szel. A DPD nalam eddig a negativ csucstarto EU nemzetkozi viszonylatbanm :N

(#161) ANDROID???


ANDROID???
addikt

SAMEDAY 24 HU COURIER
Tudja a mail címet, tudja a telefonszámot...
Előző héten sikertelen kézbesítés. Miért az ügyfélnek kell hívni a céget, hogy melyik nap érkeznek? Tapasztalat ezekkel a nullákkal valakinek?

(#162) LendvaiFeri1


LendvaiFeri1
addikt

Nike-ról rendelt terméket a tegnapi napon kellett volna a nap végéig kézbesíteni a UPS-nek. Ez nem történt meg, a csomagkövető pedig már váltott a mai napra, viszont a "Kézbesítésre kész" részről visszaugrott az "Úton" részre.

Valaki járt már így velük? :O

So lock up your daughter, lock up your wife, lock up your back door and run for your life

(#163) ΞΔGLΞ válasza LendvaiFeri1 (#162) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Kb mindig ez történik...99%-ban.
-----------

#160Pug
Te szerencsés vagy akkor... :)

[ Szerkesztve ]

(#164) lugosi


lugosi
MODERÁTOR

Sziasztok!

Az Express One-nal milyenek a tapasztalatok mostanában?

(#165) lugosi válasza lugosi (#164) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Tárgytalan most már.

(#166) iszoke


iszoke
senior tag

Nem tudom, nézi-e valaki ezt a topikot, de a sameday futárszolgálat jól felb*szta az agyamat. Rendeltem volna terméket emagról, amit easyboxba kértem, de a futárszolgálat hív fel, hogy nem fér be, ami annyit jelent, hogy a webshop átvert. Oké, megbeszéltem egy futárral, hogy hozzák ki lakcímre péntek délután. Ehhez képest nekem kellett ma felhívnom őket, és akkor mondják, hogy reggel jönnek, mert első vagyok a listájukon. Ekkor derült ki, hogy csak úgy átadták egy másik futárnak a cuccom kiszállítását, mert nála "kevesebb cím volt". Csak épp magasról lesz*rták vagy meg se nézték amiben a másikkal megegyeztem, hogy mikor tudom átvenni. :W Ezért lemondtam emagnál, és chaten is közöltem velük.
Ehhez képest bejelentkezésnél mit látok? "A kézbesítés sikertelen, újra megpróbáljuk". Ezek tényleg ennyire hülyék? Vagy csak fosnak az egészbe? :W

(#167) lugosi válasza iszoke (#166) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Szerintem halott a topik.
Én egyébként az elmúlt pár évben igyekszem kerülni a futárszolgálatokat ha csak lehet, a mérhetetlenül silány dolgozói hozzáállás miatt. Eljutottunk odáig hogy a legjobb megoldás ha a sima Magyar Posta hozza a csomagot. Valahogy ott a dolgozók is sokkal jobb hozzáállásúak, plusz maga a rendszer olyan, hogy ha nem vagy otthon akkor sincs gond, kapsz egy értesítőt és be lehet érte menni, nincs ez a könyörgés a futárnak, meg telefonálgatás. Azt vettem észre magamon hogy olyan webshopból már nem rendelek, ahonnan csak futár házhozszállítás van (legalább egy csomagautomata legyen, vagy még jobb a sima posta, ha nincs akkor inkább máshonnan).

(#168) Pug válasza lugosi (#167) üzenetére


Pug
veterán

Eljutottunk odáig hogy a legjobb megoldás ha a sima Magyar Posta hozza a csomagot.

Hat en az MPL-nel keves rosszabb szallitott tudok emliteni. :N

(#169) embe válasza Pug (#168) üzenetére


embe
nagyúr

Sziasztok!
Tudtok ajánlani olyan futárcéget ami/aki szállítana pl. 4-500eFt. értékű erősítőt, és erre van biztosítás?
A GLS-t néztem, és ha jól értelmezem akkor ott csak 50eFt.-ig van biztosítva a csomag.

Eddig az MPL Vaterafutár frankón megoldotta, 1 napos szállítás stb. De most hogy a súlyhatárt levitték 10kg.-ra, kiesik.

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#170) mexel


mexel
veterán

Sziasztok! Tud valaki futárcéget aki szállít hűtőszekrényt és nem horror áron?

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Futárcégek
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.