Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:28:18

LOGOUT.hu

A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#68601) hundai válasza gendyke1 (#68599) üzenetére


hundai
aktív tag

Lehet hogy kicsit gányolás, ha a teljes vízhatlanság miatt én pl kiönteném epoxyval, vagy kapna egy adag megeltakony réteget. Kérdés, hogy mennyire melegedne.illetve akarod e utólag szerelni.

-Wake up Neo!

(#68602) SpydeR3412 válasza gendyke1 (#68599) üzenetére


SpydeR3412
aktív tag

(#68603) gendyke1 válasza SpydeR3412 (#68602) üzenetére


gendyke1
csendes tag

Köszönöm megpróbálom!

(#68604) rb26dett


rb26dett
aktív tag

Sziasztok! Miért lehet mindenhol azt olvasni, ha van egy 5 colos géped ami "freestyle, racing" akkor betaflight-ot használj, ne inav-ot. én a gps-es feature-ök miatt tennék rá inavot, miben másabb, másabbul fog repülni, vagy egyáltalán van ennek a felvetésnek bármi alapja? Ráadásul most frissítettem a gépen a BF-t és az 1200as Dshot beállítás is eltűnt belőle, amit az én esc-m pedig támogatott pl a régi fw-el. Erről a részéről sok infót nem találtam, csak annyit hogy kivették belőle valamiért... valaki tudna ezekről nekem némi infót mondani?

(#68605) SpydeR3412 válasza rb26dett (#68604) üzenetére


SpydeR3412
aktív tag

Nagyon beleszólni nem akarok mert a gps-es gépek nem az én világom. z
Az emberek úgy gondolják, hogy nem való GPS egy racing gépre. Én az inav-ról azt hallottam, hogy macerásabb dolgozni vele, gondolom emiatt nem azt ajánlották. De azt nem tudom, hogy képben voltak-e vele, hogy neked van rajta. Mert akkor lehet azért ajánlották, mert az a jobb. Ugyanis bf-en is vannak gps-es dolgok, csak azokkal soha nem volt foglalkoztam.

(#68606) rb26dett


rb26dett
aktív tag

Nekem azok a ficsőrök tetszenének ha tudná, amit az inavval, például pos hold, RTH, mert néztem én is, hogy a betaflight is tud például resuce mode-ot, ami nem teljesen RTH, de majdnem. Pl egy fail safe esetén számomra szimpatikusabb ha hazajön, mint ha ahol van leesik pl ezért raknék rá gps-t. Igazából a gps modul még úton van ,még nincs a gépen. Ugyanakkor már Bf-ba sikerült a smartportos telemetriától kezdve mindent belőnöm, gyanítom inavba meg mindent újra kéne az elejétől zongorázni. (már ha egyáltalán sikerül mindent)

(#68607) Peaceliker válasza rb26dett (#68606) üzenetére


Peaceliker
őstag

Sosem inav oztam, de pid szinten repül majd ugyan úgy? Tudtommal inav inkább lassabb, smoothabb repülésre lett kitalálva, bf meg arra hogy "rángassa" az ember :)

Amúgy ahogy látom akik gps t raknak racer gépre, azok amúgy is lightosabban repülnek, ritkábban esnek le, akkor meg fölös a gps :)

"Oh my Goa'uld!"

(#68608) rb26dett válasza Peaceliker (#68607) üzenetére


rb26dett
aktív tag

Lehet egyelőre marad a BF, és max a rescue mód használata a gps által. Ahogy nézem még lehet forrasztgatni is kellene a váltással, mert van amit az inavval pl nem oda kell kötni (legalábbis az fc-m weboldala szerint ha jól láttam)

(#68609) ezoltan válasza rb26dett (#68608) üzenetére


ezoltan
tag

Ha freestyle-ozol (is),akkor hagyd az iNav-ot.Nem arra van,nem repül jól vele.
A BF rescue tökéletesen ellátja a feladatát ha megfelelően van beállítva.A PosHold,AltHold és társai mindössze értelmetlen feature-ök egy FS gép esetében,amit egyszer bekapcsolsz és poén,utána meg repülhetsz a sután viselkedő géppel.Nem éri meg.

QX7S-R9M/GT Rebel LR/iFlight 8”6S LR-FS/M630 6” LR-FS/2xHawk5 5”FS/X215ProMod5S/X220Modded5”/Beta75X/EV800D

(#68610) rb26dett válasza ezoltan (#68609) üzenetére


rb26dett
aktív tag

Értem, köszi akkor marad a BF. Még egy kérdésem lenne, amikor a BF Rescue mode ba elindul hazafele és eléri a kívánt távolságot és én mondjuk nem veszem át az irányítást, olyankor mit csinál a gép? Gondolom le nem teszi.

(#68611) ezoltan válasza rb26dett (#68610) üzenetére


ezoltan
tag

Ereszkedik,ha nem nyúlsz a stick-ekhez akkor valószínűleg crash-el.
Mindenképpen át kell venned a kontrollt.
Igazából csak arra van kitalálva,hogy ha esetleg elmegy a képed,átkattintod,és visszahozza látótávon belülre,ahol vagy lesz már képed,vagy leteszed LOS-ban.
Nyilván failsafe-rth esetén is ugyanez a metódus.

QX7S-R9M/GT Rebel LR/iFlight 8”6S LR-FS/M630 6” LR-FS/2xHawk5 5”FS/X215ProMod5S/X220Modded5”/Beta75X/EV800D

(#68612) AMDaZERG_1 válasza ezoltan (#68611) üzenetére


AMDaZERG_1
senior tag

Szinte mindegyik gépemben van GPS, vagyis a 2db 4" és 3db 5" gépben, de még Rescue üzemmódot egyikre sem állítottam, mert arra már lusta voltam :) Amire így használom max a megtalálásában segít. A múltkor beáldoztam az egyik nagy gépem (a legdrágábbat), hogy kipróbáljam mi van, ha eldobja a jelet és tudom e újra armolni. Persze ehhez feltoltam ~200 méterre és kicsit hagytam zuhanni, aztán próbáltam egy armot. Szerencsére sikerrel :)
Ezt a "Nyilván failsafe-rth esetén is ugyanez a metódus." írásodra reagálva jegyeztem meg.

Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01

(#68613) ezoltan válasza AMDaZERG_1 (#68612) üzenetére


ezoltan
tag

“...de még Rescue üzemmódot egyikre sem állítottam, mert arra már lusta voltam”
Szóval,mintha kikötnéd a légzsákot az autódban?Ritkán van rá szükség,de akkor életet menthet.

Nem vagyunk egyformák,én ismerek olyat aki csak sebességet mérni dobott fel egy gps-modult...
Nyilván persze egy FS gép esetében,ahol nem távolodsz kilométer(ek)re,nem olyan fontos tényező.

QX7S-R9M/GT Rebel LR/iFlight 8”6S LR-FS/M630 6” LR-FS/2xHawk5 5”FS/X215ProMod5S/X220Modded5”/Beta75X/EV800D

(#68614) AMDaZERG_1 válasza ezoltan (#68613) üzenetére


AMDaZERG_1
senior tag

Én eltávolodtam 500 méterre és fák mögött küldtem neki, majd elment a jel. Fel nem rántottam a gépet, hogy vissza jöjjön a jel, mert vagy vissza jön, vagy csak későn és fogalmam sincs merre is van a gép, így inkább hagytam szabadeséssel. sokat segített a megtalálásban. Akkor még nem volt mindegyik gépemben finder sem, így akku leválásnál túl macerás a megtalálás. De jobb, ha koordinátám van és még a finder. Fák között meg a GPS pont nem ér semmit a rescue móddal. Legalábbis biztos nem aktiválnám. :)

Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01

(#68615) ezoltan válasza AMDaZERG_1 (#68614) üzenetére


ezoltan
tag

Felhasználó/felhasználás-függő ahogy írtam is.
Nyilván fák között vagy épületben nem érdemes rescue-t nyomni,nem erre találták ki. :)
Ha meg fél kilométeren szándékosan objektum mögé repülsz az amúgy is olyan mint az orosz rulett.
Az r-xsr-jeim a FS gépekben is tökéletesen üzemelnek,a LR adókról meg nincs mit beszélni.Mindig a videó a szűk keresztmetszet,az 5.8 meg mint tudjuk elég kényes mindenre.
Elég nagy könnyebbség tud lenni ha teszemazt az említett 500 méteren egy bármilyen ok miatti drasztikus video-összeomlást nem követ bevett gyakorlatként disarm és a gyaloglás-keresgélés (ha van koordinátád,ha nincs-én volt hogy anno egy gép mellett 5x sétáltam el pár centire,magas fűben/gazban),hanem egy kattintás és a robot hozza szépen hazafelé...
De no offense,mindenki maga tudja,milyen körülmények között,milyen terepen,milyen módon,mekkora kockázatot vállalva repül,főleg,ha hardveresen adott is a lehetőség határozott mértékben csökkenteni a szívás esélyét.

QX7S-R9M/GT Rebel LR/iFlight 8”6S LR-FS/M630 6” LR-FS/2xHawk5 5”FS/X215ProMod5S/X220Modded5”/Beta75X/EV800D

(#68616) AMDaZERG_1 válasza ezoltan (#68615) üzenetére


AMDaZERG_1
senior tag

Zoli, mint mondtam lustaság nálam, de nem pótolhatatlan! :)
Volt, hogy szívesen nyomtam volna rescuet, de mivel nem volt mentem sétálni :D

DSRC 5795 - 5805MHz... Autópálya mellett lehetőleg ne nagyon poroszkáljon senki ezek frekvenciák között, mert gyanúm szerint dühösek lesznek valakik, és lehet ráizgulnak a dologra. A héten voltam tachográf szerelőként smart tachográf oktatáson, ahol a kamionosok elleni újabb kiskaput zárják be. Ezen a frekvencián történik a kamion adatainak menet közben történő táv letöltése. Vagyis nem elképzelhetetlen, hogy egy arra kóválygó gép ezt megzavarja és a rendőrök indokolatlanul a kamionost fogják megszívatni, ha nem sikerül áttölteni a tárolt adatokat.

Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01

(#68617) ezoltan válasza AMDaZERG_1 (#68616) üzenetére


ezoltan
tag

Annyival egészíteném ki hogy lehetőleg EGYÁLTALÁN ne poroszkáljon autópálya mellett géppel. :)
Érdekes infó amúgy basszus.Már igazoltatnia sem kell és tudnak nagyjából minden adatot....Komoly

QX7S-R9M/GT Rebel LR/iFlight 8”6S LR-FS/M630 6” LR-FS/2xHawk5 5”FS/X215ProMod5S/X220Modded5”/Beta75X/EV800D

(#68618) AMDaZERG_1 válasza ezoltan (#68617) üzenetére


AMDaZERG_1
senior tag

"Már igazoltatnia sem kell és tudnak nagyjából minden adatot....Komoly"
Ezt azzal egészíteném ki, hogy MINDEN adatot tudnak :D
Honnan indultál, a sofőr adatai, sebességadatok (minden visszamenőleg is) mikor és merre járt... mindent IS :)
És mindezt pillanatok alatt áttölti az ellenőrző hatóság számára kiértékelésre, ami szintén nem tart percekig sem.
Persze megtagadhatja az adatok átküldését a sofőr, de azt lehet sejteni mi a végkifejlet :)
Kb addig szívatják a sofőrt, mert le fogják állítani míg magát is elátkozza még ha nem is vétett :) A régi készülékek meg gyorsan ki fognak fogyni a raktárakból és a régi csotrogányokba is az új "okos" rendszert kell majd beépíteni a járműbe, ami sok esetben nagyon is pozitív, mert amit főként Balkán sofőrök megengednek maguknak már vérlázító. Tudnék sztorikat mesélni. Nagymama sofőrkártya, váltósofőr autópályán szaladása a kamion után :D A készülék ügyeskedésekről nem is beszélve.

Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01

(#68619) Directors


Directors
senior tag

Sziasztok!

Eachine E013 Plus dronhoz 8520-as motor való ha jól látom.
Ez a motor mehet bele akkor ? [link]
Vagy tudnátok ajánlani hozzá motort ?

[ Szerkesztve ]

A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.

(#68620) vandor01 válasza Directors (#68619) üzenetére


vandor01
őstag

ez a legjobb es most jo áron is van.... a masik meg a chaoli de nem sokkal occcobb.... ha normal áron lenne? akkor inkabb chaoli! de igy inkabb a racerstar! lehet veszek en is?

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#68621) Directors válasza vandor01 (#68620) üzenetére


Directors
senior tag

Köszönöm! :R

A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.

(#68622) zsomby2007


zsomby2007
friss újonc

Sziasztok.

Nem tudom mennyire találok itt "emberemre" remélem ő rám talál :) . A következő problémám van építettem 1 rc dronet SP RACING F3 vezérlővel és XXD HC30A pwm esc-vel és ReadyToSky 2205 2300kv brushless motorral 5 colos gép.
A gondom a következő felszállok vele és amint oldal irányú manővert próbálok csinálni meginog és leesik. Valaki találkozott már ilyen problémával? Próbáltam a vezérlőt updatelni de a telepítés során félúton amikor jönne verification a következő hibát dobja ki stm32 timed out programming failed. Ettől függetlenül mintha felmenne a frimware. Tanácstalan vagyok.

MENTSETEK MEG!!!! :))

(#68623) AMDaZERG_1 válasza zsomby2007 (#68622) üzenetére


AMDaZERG_1
senior tag

Orientáció jól van beállítva? Mármint az FC elhelyezkedése. Számítógépre dugva "setup" lapon, amikor kézzel mozgatod helyes irányban mozdul ki az animált drón?
Korábban jól működött? Mi után jött ez a probléma? Leeséskor csippan valamit az FC? Nincs valami jelzés OSD-n?

Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01

(#68624) zsomby2007


zsomby2007
friss újonc

Szia.

Az animált drone pontosan követi drone mozgását. Nem ad semmilyen hangot amikor leesik, alacsony magasságon repkedtem vele kb test magasságban, előre jól megy amikor hátra döntöm, hogy jöjjön vissza (mivel még csak tanulok repülni és nincs fpv kamera) akkor elkezd inogni és leesik. Ugyan ez ha bármilyen oldalirányban döntöm meg. Teljesen tanácstalan vagyok. A drone sosem ment ennél jobban mivel 3 napja raktam össze azóta próbálkozom vele.

(#68625) faja0124


faja0124
tag

Sziasztok!
Sajnos le eset a drónom egy Eachine ex4 a gimbal és a kamera tört "csak". Meg fogom rendelni csak egy szerelőt keresnék aki bele rakja Kecskemét közelében. Előre is köszönöm a segítséget.

(#68626) Peaceliker válasza zsomby2007 (#68622) üzenetére


Peaceliker
őstag

Ezt mostanában építetted vagy 4-5 éve amúgy? :)

Nade sztem esc. Azok repcsi escek, még csak simonk sincs rajta, olyan ósdi, nem fogja sztem tudni értelmes sebességgel vezárelni ezeket a mocikat. Le azért esik meg kiesik a szinkronból, lehet éppen az előbbiek miatt.
De kezdésnek próbálj alapjáratot állítani rá, szal arm alatt forogjon a motor

"Oh my Goa'uld!"

(#68627) zsomby2007


zsomby2007
friss újonc

Szia Peaceliker.

Köszönöm a tanácsot, most, hogy mondod nagy eséllyel igazad van mivel néha mintha megtorpannának a motorok. a minimum throttlen vagy a minimum commandon kell állítani?

(#68628) Peaceliker válasza zsomby2007 (#68627) üzenetére


Peaceliker
őstag

throttle
de egyébként gyors esc el ilyen leesés csak nagy rate plusz nagyon hirtelen manőverre kéne csak legyen

"Oh my Goa'uld!"

(#68629) zsomby2007


zsomby2007
friss újonc

Amúgy most építettem de mivel csak tanuló gépnek építettem az olcsóság elvét néztem. Na most megtanított arra, hogy nem kellett volna!!! Félek a Throttle növelés sem fogja megoldani a problémám. Amúgy az I2C ERROR: 7 mond neked valamit?

(#68630) Peaceliker válasza zsomby2007 (#68629) üzenetére


Peaceliker
őstag

Hát nem sajna. :(Azokhoz a mocikhoz egy random 20x20 torony is elég amúgy akár, az sem drága csak működik is :)

Nem rémlik ilyen hibaüzenet.

"Oh my Goa'uld!"

(#68631) rb26dett


rb26dett
aktív tag

Sziasztok! frissítettem a Betaflight-ot a matek f405 ctr vezérlőmön, gyárilag valami 3.5.x volt rajta. most 4.1.3 lett rajta, a pid beállításokban 28 féle plusz oldal meg beállítás feljött a frissítés hatására, viszont a problémám, hogy először nem akart repülni a gép elkezdett körbetáncolni emelkedésnél és csippanással le is állt. A miértjére nem jöttem rá, de addig variáltam, újrahúztam az fw-t (ugye az újabbon már csak dshot600-ra tudom beállítani az esc-t, ami eddig 1200on volt, én erre gyanakodtam, hogy ez nem tetszik neki) lényeg a lényeg végre felszállt, viszont a problémám, hogy olyan furán viselkedik, arming közben elkezd szépen felpörögni magától amit nemigazán értek, és ha például a földön arming közben megbillegtetetm valamelyik irányba, majd mindent alapra visszaengedek a távon, utána már olyan szinten pörög alap gázon, majdnem elemelkedik a gép. Ilyet a régi fw-vel nem csinált. a másik furcsaság, mert csak éppen hogy elemelkedtem a földtől ezek után, de olyan mint ha "rugózna" kicsit fel-le irányba a gép ha próbálom óvatosan letenni. (remélem érthetően fogalmaztam) szóval valaki aki jártasabb a Betaflightba tudna valami támpontot adni, hogy merre induljak el? Köszi előre is!

(#68632) Peaceliker válasza rb26dett (#68631) üzenetére


Peaceliker
őstag

fc orientáció, motor sorrend, motor forgás irány ellenőrzés megvolt?

dshot 1200vs 600 tök mindegy
air mód alapból aktív, kapcsold ki (config fül pipa)

amúgy ha erélyesen felemeled rendben van midnen?

"Oh my Goa'uld!"

(#68633) rb26dett válasza Peaceliker (#68632) üzenetére


rb26dett
aktív tag

Igen megnéztem a forgasiranyokat, meg a sorrendet, elvileg jó volt mert állítani nem kellett. Mondjuk ez már a sokadik fw felrakás után volt... viszont az első próbálkozasoknál nem csekkoltam. Ami különbözött az utolsó próbálkozásomnál, hogy mindíg egy régi backup beállítást állítottam vissza, hogy meg legyenek a távon a beállítások meg ilyenek, lehet az zavarta meg a frissebb betaflight nem jól kezelte vagy a frissebb fw el akadhatott össze valami... Mert utoljàra nem volt backup, mindent újra beállítottam. Akkor már repült is, csak ez a fordulatszám emelkedés arming alatt ne lenne... Minden esetre köszi, ezt az air módot megnézem, mert ezt biztos nem állítottam sehova.

(#68634) syler123 válasza rb26dett (#68633) üzenetére


syler123
veterán

Az air mód alapból be van kapcsolva betaflight 4.1.3 alatt, az csinál olyat ha megdöntöd, akkor alapgázon is jobban felpörög, természetes jelenség.
Régebbi backupot semmiképpen ne húzz be az új betaflight-ba... Ezt ki is emelték mindenhol.

(#68635) rb26dett válasza syler123 (#68634) üzenetére


rb26dett
aktív tag

Akkor valószínűleg itt lehetett a kutya elásva a backup-al. Ezt az air módot pedig mindjárt meglesem. Köszönöm mindenkinek a segítséget.

(#68636) zsomby2007


zsomby2007
friss újonc

Sziasztok.

Nekem megoldotta az inogást a Throttle 1250-re (1300-nál már emelgeti magát) állítása.
Köszönöm a segítséget. :C

(#68637) KisBundi


KisBundi
őstag

Sziasztok! Jelenleg egy FimiX8 SE tulajdonosa vagyok, de eddig sajnos sok csalódást okozott. A Mavic Pro mennyire lenne előrelépés a X8-hoz képest? Sajnos a kép és a videó minősége nem tudott meggyőzni. Nyáron, napsütésben nincs gond vele (bár a színvilág itt sem tuti), de hidegebb , felhős időben már nagyon zajos a kép és a fókusz is elmászik. Tudom, hogy videó tömörítésben visszalépés lesz, de nekem fontosabb az összhatás.

(#68638) Niczo válasza Directors (#68619) üzenetére


Niczo
senior tag

Szia! Nem jó bele a 8520-as motor. Én ma akartam beletenni - pontosabban a fekete színű tesóját - az E013 Plusba, de nem sikerült. A 820-as való bele szerintem, ami fura, mert a neten mindenütt 8520-as motort írnak a specifikációk.

Ha nem tudsz változtatni a körülményeken, változtass a hozzájuk való viszonyodon.

(#68639) SpydeR3412 válasza Niczo (#68638) üzenetére


SpydeR3412
aktív tag

Ha viszont mégis sikerül beleszuszakolni valahogy, akkor nagy teljesítmény növekedésben lehet részed. :K

(#68640) vandor01 válasza Niczo (#68638) üzenetére


vandor01
őstag

háááát? ha tenyleg a 8020 jo bele?
akkor Xk x100-as mocikat vegyetek bele ez meg a jobbik fajta!
vagy Hubsan motorokat de azt aminek az aljam "MD" felirat van!
ilyesmi csak ugye 8020-as meretben!
a KingKong is "MD" seket hasznal.... lehet nem veletlen?
esetleg meg a chaoli is jobb fajta ha van 8020ban?
ennek az aljan 2db kinai jelecske van a muanyagban....

persze ami jo minosegu volt paréve?
az már lehet leromlott ebben az evben... :F "kinai" :W

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#68641) SP!T


SP!T
addikt

Tobyrich TR1 szemcsi kb 30-40 perc alatt csutkára merül. Méretei alapján ezt bele tudom szuszakolni: [link] Van értelme? Valaki próbálta már? Nem akarok külső akksi megoldást, ha nem muszáj. Nagyobbat nem találtam ami fizikailag bele is férne.

Vagy van valami értelmes szemcsi, amiben alapból jó akksi van?

[ Szerkesztve ]

There's a device that I've been using called a whoop.

(#68642) defy456 válasza SP!T (#68641) üzenetére


defy456
aktív tag

Az enyém annyit sem bír... Én folyamatosan powerbankról etetem.

(#68643) SP!T válasza defy456 (#68642) üzenetére


SP!T
addikt

Nem tudom hogy az akksik szarok ezekben vagy ez ennyit bir es kesz? Neked ha megy a DVR mikozben bankrol toltod akkor is merul? Vagy ad annyi szuflat hogy akar tolt is kozben?

There's a device that I've been using called a whoop.

(#68644) vandor01 válasza SP!T (#68643) üzenetére


vandor01
őstag

nalam meg 50 percet megy az aksi de ez csak kb fele az EV800D nek!
ez a kulonbseg 1S1200mah vs 2S1200mah kozott
de szerintem a sima EV800-as aksi csontnelkul belemegy
1S2000mah.... talan kicsit vastagabb de belevalo meret!
vagy marad a kulso etetes powerbank vagy ha van olyan kabeled mint az EV800D hez? akkor kulso 3S aksirol uzemeltetheto!

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#68645) SP!T válasza vandor01 (#68644) üzenetére


SP!T
addikt

Nekem van (volt) EV800-as szemcsim, amiben 1S 2000mAh volt. Órákig ment.
Összemértem a kettő akksi méretét és hihetetlen a méretbeli különbség. Szerintem a TR1-ben 2db 1200mah van párhuzamisan kötve, tehát 2400mah. Mitől lenne jobb, ha 1db 2000mAh-t raknék bele? Elméletileg ugyan az lenne az eredmény, nem?

Jah és amúgy a linken található akksi vékonyabb, 2mm-es. A TR1-ben kb 7mm vastag az akku és sokkal magsabb is, szélességre azonos. Azt gondolnám jóval nagyobb az EV800-asénál. Alább egy kép, amit én csináltam:

[ Szerkesztve ]

There's a device that I've been using called a whoop.

(#68646) vandor01 válasza SP!T (#68645) üzenetére


vandor01
őstag

de mint tudjuk aksi es aksi kozott is van kulonbseg.... raadasul meg ugyanolyan kozott is! Hetfo keverek es sutes vagy pénteki? :)
vagy egy ZOP power nincs egy lapon egy Tatuval.....

de miert raknanak egy olcsositott EV800D be azaz TR be 2x1200-at? mikor spec szerint is csak 1200van.... az is vami hulladek fos aksi! es jo vastag is!

szoval EV800-as karcsu aksi tobbet tud mint a dupla vastag FOS aksi! szoval akkor csak jobb lehet?

sakkozd ki mi a jo neked....
EV800 80x32x2mm 34gramm 2000mah ha hosszabb ido kell?
van ott hely rakjal belole duplan? meg mindig csak 2x2mm azaz 4mm lesz?
akkor lesz 4000mah es 68gramm... huzzza a fejedet a foldnek :)

amit linkeltel az meg 74x30x11mm (jo vastag) 48gramm 3200mah

HABAR amit a kinaiak megadnak mereteket?
hossz, suly kapacitas??? fele sem igaz... magadra vagy utalva!

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#68647) -Ronnie- válasza SP!T (#68645) üzenetére


-Ronnie-
csendes tag

Ha csak 1S és amúgy is 48g miért nem próbálsz bele egy 18650-es akksit? Néhány grammal könnyebb is.

(#68648) vandor01 válasza -Ronnie- (#68647) üzenetére


vandor01
őstag

belulre rakni?
szerintem belulre nem fer bele plus a tarto es a toltest megoldani kiszedes nelkul.... szoval a vegen farigcsa lesz.... kozben csak egy jo aksi kell bele?
kivulre rakni meg?
akkor ott van powerbank lehet hatulra a pántra rogziteni es gyari kabellal osszekotni.....

nincs farigcsa takolas mokolas.... repulés kozben meg leesik?

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#68649) ezoltan válasza vandor01 (#68648) üzenetére


ezoltan
tag

Véleményem szerint kár túlbonyolítani,farigcsálni.
Zsebbe egy régi lestrapált 3s akksi és probléma letudva...

QX7S-R9M/GT Rebel LR/iFlight 8”6S LR-FS/M630 6” LR-FS/2xHawk5 5”FS/X215ProMod5S/X220Modded5”/Beta75X/EV800D

(#68650) defy456 válasza SP!T (#68643) üzenetére


defy456
aktív tag

Még sosem használtam a dvr-t.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.