Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
keIdor
titán
Én is egyetértek veletek... még télen mentem Dunaújvárosból Berlinbe. Hajnali 1-kor indultunk, délután 4-re voltunk ott, végig én vezettem, kicsit több volt, mint 1000km, mert nem Pozsony felé mentünk, hanem Bécs felé, és úgy Prága irányába. Szóval nem mentünk végig a pályán.
110-150km/h-val mentem (pályán), Németeknél bőven volt 200 is, és nem fáradtam el. A nagy hószakadásban lassítottam le 110-re a Cseh autópályákon és ott álmosodtam el nagyon. Akkor jobbnak láttam megállni 20 percre, mert nagyon ragadt a szemem. Aztán Drezdától mikor már toltam neki tök éber voltam... szóval ebben igenis van valami. Ésszel kell megválasztani a sebességet, a tötyörrgés veszélyesebb szvsz...
¡GLORIA A LAS PLAGAS!