Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23001) rabtibus válasza rabtibus (#22993) üzenetére


rabtibus
tag

Eladó Styling 27-es felnigarnitúra nagyon jó állapotban, 205/60 R15-s gumikkal. 2db Michelin Pilot HS és 2db Pirelli P6000. A gumik is jó állapotúak. A gumi-felni napi használatban volt (nem eresztett, nincs szétsúlyozva, nem javított) méretváltás miatt lett eladó.
Csak fel kell tenni és lehet is gurulni vele.

Kérésre több képet is tudok küldeni !!!

Ár:65eFt irányár

https://drive.google.com/folderview?id=0B4hEXnZejNe_Z19Oa2FkcW42dUk&usp=sharing

A link megnyílik Nektek ???

[ Szerkesztve ]

(#23002) Eyesis válasza rabtibus (#23001) üzenetére


Eyesis
őstag

bejön a link :)

Eyesis

(#23003) rabtibus válasza Eyesis (#23002) üzenetére


rabtibus
tag

köszi :)

(#23004) rabtibus válasza rabtibus (#23001) üzenetére


rabtibus
tag

Módosítottam az árat :
55eFt-ért vihető ;)

(#23005) CharlieDrop válasza rabtibus (#23004) üzenetére


CharlieDrop
veterán

itt szvsz nem lesz rá vevő, 65-ért hirdesd meg Fb-n, meg gumi.autoalkatrészen, ha tényleg ilyen jó a gumi rajta hamar elmehet.

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#23006) rabtibus válasza CharlieDrop (#23005) üzenetére


rabtibus
tag

köszi az ötletet :) ott már meghírdettem, de most módosítottam az árat.
Gondoltam hátha érdekelhet itt is valakit ;)

(#23007) Xmodule válasza ignorant (#22998) üzenetére


Xmodule
őstag

e46 manualba is ennyi km utan erdemes cserelni? csak mert azt hittem abban lifetime van. akkor gondolom difi olajst is erdemes cserelni. igszabol 230ezer van msr a kocsiban es olyan 30ezrenkent volt insp1 es insp2 felvaltva közben meg olaj csere a szkönyvbe. most elvileg egy insp1 jönne nekem. erdekes mert irtam egy bmw szerviznek (nem marka) es ott erdekes dolgokat irtak pl hogy szuroket es gyertyat csak az insp2 nel kell cserelni. ergo 60ezer kmenkent. en ezt kicsit soknak talalom. oke talan az olajszuron kivul a többi mehet 20ezret (minden masodik olajcsere)

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#23008) CharlieDrop válasza Xmodule (#23007) üzenetére


CharlieDrop
veterán

olyan, hogy lifetime olyan nincs, bullshit ;)

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#23009) Xmodule


Xmodule
őstag

2000-es e46 M52 B20 manual (GATRAG?) váltoba milyen olaj valo szerintetek? Ugyan csak milyen olaj valo a difibe?

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#23010) Xmodule válasza Xmodule (#23009) üzenetére


Xmodule
őstag

közben kicsit utanna neztem es valahol a valton lennie kell egy matricanak? zöld piros vagy sarga? vagy pedig egyaltalan nincs. de hol keressem ezt a matricat? mert ahogy olvasom ez hatarozza meg milyen olaj kell bele

Zöld matrica - MTL
Piros matrica - D4 ATF
Nincs matrica - MTL
Sárga matrica - D4 ATF

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#23011) Eyesis


Eyesis
őstag

Na ha minden igaz már a nekem való kormánymű is megvan, és zajlik a munka :) Remélhetőleg jövő hét végén már kezdhetek foglalkozni a csicsázásokkal :) (MPM modul, ajtón díszburkolat, díszburkolatok fóliázása)

Eyesis

(#23012) Cxgrav válasza Xmodule (#23010) üzenetére


Cxgrav
senior tag

Ráállsz aknára, leveszed a haspáncélt (10 csavar tartja kb - 2 emberes meló, mert visszarakni nem egyszerű 1 embernek) és egyből megfogod látni a váltó oldalán a matricát. Nálam menetiránnyal megegyezően bal oldalra van ragasztva. (e39)

Matricán lévő adatok alapján a bolt pontosan megtudja mondani, hogy milyen és mennyi olaj kell neked.

[ Szerkesztve ]

Picture me Rollin' by 2pac

(#23013) Xmodule válasza Cxgrav (#23012) üzenetére


Xmodule
őstag

markaszerviznek megadtam a vin szamomat azt mondtak LT2 es olaj kell bele. ök csak latjak nem? marmint gondolom nem tippeltek.

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#23014) Cxgrav válasza Xmodule (#23013) üzenetére


Cxgrav
senior tag

Márkaszerviznek én is elhinném :)

Picture me Rollin' by 2pac

(#23015) Xmodule


Xmodule
őstag

ma egyebkent egy kicsit elszomorodtam. történt ugyan is hogy vezettem egy e46 2000-es évjárat 316i sedánt. 130.000km el. (nekem e46 2000-es evjarat 320i kombi van 230.000km -el.). viszont azt tapasztaltam szomoruan hogy a 316i sokkal jobban megy:( jobban ugrik jobban gyorsul. Nem értem mitöl. Elöször azt hittem hogy a suly esetleg itt nagyon sokat számit de a kulönbség kb 200kg. marmint ennyivel nehezebb a kombi. viszont a 320i motorban több a lóerö meg erösebb is kellene legyen. az enyemet ugy tudnam leirni hogy nyomom neki a gázt pörög a motor de olyan lomha cammogos. jo 100.000km -el több van a motorban de ennyit számitana? amugy a kuplungot is sokkal könyebb volt benyomni a 316i -n. ekkor arra gondoltam enyemen mar kopott lenne a kuplung? de viszont az enyem is kapcsol mar egyböl ahogy egy kicsit felengedem a pedalt. csak benyomni nehezebb. Viszont a valtas sokkal finomabban ment a 316i -n. könyebben is mentek be a fokozatok és a váltások között föleg 1->2 be nem volt rántás. enyémnél van:S szerintetek mit kellene cseréljek a motornál hogy jobban menjen? (levegö szurö uj). még nincs itt a serviz intervalluma a gyertyáknak meg a többinek (insp2). kuplungal de leginkabb a sebességek közötti rántással is jo lenne valamit kezdeni. ti mit gondoltok?

Cxgrav Márkaszerviznek én is elhinném :) ennel a mondatodnal be volt kapcsolva a szarkazmus? Vagy komolyan irtad?

[ Szerkesztve ]

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#23016) Hikvision válasza Xmodule (#23015) üzenetére


Hikvision
senior tag

Ha érzésre, jobban megy a 16 mint a 20 akkor ott az utóbbival gondok vannak, én nem hittem el, hogy a 16 és a 18 között érezni fogok különbséget, és ég és föld a kettő, nyilván a 16-os már betegebb is volt.

20 éve a PH-n.

(#23017) CharlieDrop válasza Xmodule (#23015) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Ha a tiedbe M54 van (170 ló) már, akkor fura, ha M52(150) ló, akkor annyira nem. A 16i az 1.9-es motor 165Nm-rel, az M52 meg 190 és a súly, meg a váltókiosztás számít ;)

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#23018) Xmodule válasza CharlieDrop (#23017) üzenetére


Xmodule
őstag

m52 es van nekem a dupla vanosos(talan nincs is mas ebböl most nem tudom pontosan.)
hatso difibe tudja valaki mennyi olaj kell es hogy milyen? (ugyanaz mint a valtoba? LT2?)

ez azert fura marmint hogy a 16i be 1.9es motor van. igy mar tenyleg nem olyan fura. bar az m52 akkor is 50Le vel több.

[ Szerkesztve ]

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#23019) CharlieDrop válasza Xmodule (#23018) üzenetére


CharlieDrop
veterán

nem minden a LE, az arra jó, hogy ne 190-nél legyen a végsebességed ;)

Az M43TUB19 ami a legtöbb 16i-be került meglepően jól megy, a váltó szépen alá van rakva, de 130-ná már rengeteget pörög pl. :)
Viszont nyomatékban csak 25Nm a különbség.
:)

[ Szerkesztve ]

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#23020) Gézengúz válasza Xmodule (#23018) üzenetére


Gézengúz
addikt

Tessék...

[link]

(#23021) CharlieDrop válasza Gézengúz (#23020) üzenetére


CharlieDrop
veterán

hm, ez tök fura, az én 18d-mhez 0w30-at dob ki, mikor azt hiszem a specko 5w40

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#23022) Xmodule válasza Gézengúz (#23020) üzenetére


Xmodule
őstag

köszi. azt esetleg nem tudod hogy honnan lehetne megtudni hogy önzaro e a difim vagy sem? mert ugye nem mindegy

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#23023) CharlieDrop válasza Xmodule (#23022) üzenetére


CharlieDrop
veterán

megemeled a hátulját, ha el tudod forgatni a kereket, akkor nem önzáró, ha nem, akkor önzáró. A váltó legyen üresben és ne legyen behúzva a kézifék :D

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#23024) Xmodule válasza CharlieDrop (#23023) üzenetére


Xmodule
őstag

marmint hatul az egyik oldalt vagy az egesz hatuljat? ha jol sejtem akkor ha megemelem az egeszet es egyiket forgatom jobbra es a masik forog balra akkor önzaro ha meg nem forog a masik akkor nem önzaro. ha.viszont csak az egyik oldalt emelem meg es forog akkor nem önzaro ha meg nem forog akkor önzaro. jol gondolom?

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#23025) Gézengúz válasza Xmodule (#23022) üzenetére


Gézengúz
addikt

:)

Álmodni szabad... :)

E46-ban csak M3-hoz jött már sperrdiffi.... :) E36-ban sokkal egyszerűbb a helyzet... :) Egyébként van az alján egy nagy S...Illetve...

[link]

(#23026) CharlieDrop válasza Xmodule (#23024) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Ja, tényleg, gézengúznak igaza van, nem lesz az önzáró.

Izomból meg nem tudod eltekerni, hogy a másik irányba forogjon, úgy emlékszem :)

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#23027) Xmodule válasza CharlieDrop (#23026) üzenetére


Xmodule
őstag

felemeltem. tényleg nem önzáros. most már legalább ezt is tudom. köszönöm a segitségeket. még lenne egy kérdésem.

mostanában olyan jelenségre lettem figyelmes, hogy nagyobb temponál fékezésnél a kocsi eleje elkezd remegni. ha jol tudom ez vagy kopott fék vagy pedig vagy pedig az a kar ami tartja a kereket elöl kopott( bocsi de nem tudom magyarul a nevét most nem ugrik be csak svédul:) ) na most azt nem értem ha a fék kopott akkor a muszerfalon nem jelzi azt egy lámpa? ha kopott a fék akkor a tárcsa is vagy csak a betétek? ha cserélni kell a tárcsát akkor az elsövel a hátsot is cseréljem vagy itt nincs ilyen kriterium?

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#23028) Oracle


Oracle
senior tag

Hi

320d(e46)-ban a szervó olajtartály kupakjában, hogy kell kinéznie a nívónak?

(#23029) Xmodule


Xmodule
őstag

realoem.com on néztem de sehol sem talaltam hogy milyen csavar pontosan a valto leeresztö es beöntö csavar es ugyan igy a diferencialnal. meg az alateteket sem talaltam marmint a csavarok ala.

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#23030) hdman


hdman
őstag

Kész a motor! (20si)

[ Szerkesztve ]

Sopron city :)

(#23031) domesz


domesz
aktív tag

Sziasztok!

Egy sürgős kérdésem lenne.

Adott egy BMW 545i E60 2004 Kombi. Sajnos nem nyitja a kulcs mert elvileg elállítódott a frekvencia a kocsiba.

A kérdésem az lenne hogy nem e tudja valaki hogy pontosan hol helyezkedik el a csomagtartó ajtón a zár? Mert elvileg nincs más megoldás a kinyitására.

köszönöm

domesz felhasználónak 121 pozitív értékelése van a fórumon!

(#23032) KINKY_007 válasza domesz (#23031) üzenetére


KINKY_007
aktív tag

Ez még a tollas kulcs? Ha csak egy távirányító, akkor ki lehet venni a mechanikust belőle egy retesz elhúzása után. Elvileg a szervíz kulccsal lehet nyitni mechanikusan...

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#23033) whitezo88


whitezo88
nagyúr

csudaszép
[link]
[link]
face bmw csoportból.

(#23034) CharlieDrop válasza Xmodule (#23027) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Az lehet hullámos féktárcsa is amiért remeg nem feltétlenül kopott tárcsa miatt, azt meg úgy is látod szabad szemmel is, hogy kopott...

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#23035) CharlieDrop válasza hdman (#23030) üzenetére


CharlieDrop
veterán

mennyi lett a vége?

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#23036) MPowerPH válasza Xmodule (#23027) üzenetére


MPowerPH
félisten

Hullamos fektarcsa, en is azt mondom igy elsore(a kopott is lehet ugyan ez). A kopottsagot csak a betet jelzi, de az nem okoz remegest.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#23037) hdman válasza CharlieDrop (#23035) üzenetére


hdman
őstag

Még nem fizetett :)

Sopron city :)

(#23038) Xmodule


Xmodule
őstag

Köszönöm a válaszokat. Akkor a tárcsára ránézek majd. Ma volt lehetöségem a kocsi alá mászni kicsit. Sikerult megtalalnom a sárga matricát a válton ez van rajta: MTF-LT1, viszont ezzel kapcsolatban azt olvastam hogy ebbe csak is BMW nél vásárolt LT2 -es olaj mehet (ezt ajanlotta amugy a BMW is). Végül is nem gond mert éppen hogy csak egy ici picivel drágább mint a castrol verzio. Hátul a difinél is megnéztem ki tudom-e csavarni a csavarokat nem volt probléma. Szóval jövöhéten szombaton ha minden jol meg és megérkezik minden olaj akkor insp1 és válto,difi olaj csere lesz. Köszönöm még1x a válaszaitokat.

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#23039) CharlieDrop válasza Xmodule (#23038) üzenetére


CharlieDrop
veterán

én is egy hét múlva cserélek fékeket, itt mindenki ATE-t ajánlott, de némineműleg drága, azért remélem a Bremboval nem nyúlok mellé :(

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#23040) MPowerPH válasza CharlieDrop (#23039) üzenetére


MPowerPH
félisten

Brembo nekem anno bevalt. Elotte gyari BMW ment fel, es razott az auto. 1000km utan szabalyoztatni kellett volna mindegyiket... Annyi penzert... En a Bosch-ra eskoszom. :K Vagy ott a Textar, az sem rossz.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#23041) Hikvision válasza MPowerPH (#23040) üzenetére


Hikvision
senior tag

Februárba rakattam fel Textar bevonatos tárcsákat, Textar betéttel, és 2 hét után ütött mind a két tárcsa, fel lett szabályozva, eltelt 1 hónap és megint ráz...

20 éve a PH-n.

(#23042) hdman válasza CharlieDrop (#23039) üzenetére


hdman
őstag

Nekem elől ATE, hátul Textar van :) Tökéletes.

Sopron city :)

(#23043) reimerm válasza Xmodule (#23038) üzenetére


reimerm
csendes tag

A castrolos olaj ugyanaz mint a bmw dobozos olajok, mivel a castrol csomagolja a bmw-nek a castrol olajat bmw dobozba.
De ugyanez a szitu a seat, vw, skoda, honda és a ford olajokkal is.

(#23044) MPowerPH válasza Hikvision (#23041) üzenetére


MPowerPH
félisten

Fasza... Akkor marad a Bosch. :)

reimerm: Ez csak reszben igaz. A BMW 5W30-as motorolaja biztosan nem ugyan az, mint az Edge FST, de meg csak nem is a sima Edge. Kint meg a BMW szervizek sem hasznaljak a BMW logos olajakat, mindegyik a Castrolt. Az mas kerdes, hogy abbol meg a gyengebb Magnatec-et... Bar ki tudja, a Magnatec sem lehet annyira rossz, szintetikus, csak mas feladatot lat el, mint az Edge.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#23045) CharlieDrop válasza hdman (#23042) üzenetére


CharlieDrop
veterán

igen, azt tudom, hogy az ATE király, ezért mondtam remélem nem bánom meg, hogy spóroltam egy kicsit.

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#23046) Xmodule válasza reimerm (#23043) üzenetére


Xmodule
őstag

szoval akkor castrol SYNTRANS MULTIVEHICLE 75W-90 ugyan az mint a bmw altal adott LT2?

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#23047) reimerm válasza Xmodule (#23046) üzenetére


reimerm
csendes tag

Én nem az értékesítési területen dolgozom, de a német márkakereskedések és a függetlenek is inkább a Castrolt veszik és a technikus kollégák mondták, amikor én is cseréltem olajat a 120d-ben, hogy a castrol verziót vigyem.

(#23048) reimerm válasza MPowerPH (#23044) üzenetére


reimerm
csendes tag

Most Április elseje óta jött ki a castrol új terméke a Titanium adalékanyaggal.
A castrol edge bmw LL04 ha jól tudom ugyanaz mint a bmw genuine oil.
De ebből az ll04-ből is van két verzió, titanium nélküli és a titaniumos.
Ez az adalékanyag ha jól tudom 10 éves fejlesztés.

(#23049) Oracle


Oracle
senior tag

Hi

Beázik a kocsi hátulja, de valahogy úgy, hogy csak a pótkeréknél áll a víz, felül a csomagtartóban minden száraz. :F
Itt egy kép hogy hol látni vizet [link] , locsoltam a kocsit de sehol nem folyt be a víz, a tetőkárpiton nincs beázásnak nyoma, nincs ötletem hol folyhat be :(

[ Szerkesztve ]

(#23050) Stukker1987 válasza MPowerPH (#23044) üzenetére


Stukker1987
senior tag

Én az ATE tárcsa,ATE betét párosra tettem a voksom. Abból is a drágábbik fajta.

Egyébként fékbetét tartó rugót is cseréltem. BMW alkatrész kereskedő szerint arra is van csereperiódus ajánlás. 1-2e FT darabja...

Fékerő jó,féknyikorgás nincs és a tárcsa bevonata miatt nincs rozsdásodás azokon a részeken sem,ahol nem koptatja a tárcsát a betét.

Olajcserével kapcsolatban:
Először gyári BMW 5W-30-at kapott a vas. Észre sem vettem,de kicsit traktoros volt a verda. Aztán szintellenőrzéskor Castrol Edge FST-vel utántöltöttem és már attól az 3dl-től csendesebb lett a vas. (nem hiszem hogy a szint volt neki kevés előtte mert nem volt minimum alatt)

Ezen felbuzdulva a második csere már Castrollal történt és finomabb lett a motor járása.

Nem mondom,hogy nem ad jó minőségű olajat a BMW-nek a Castrol,de 1-2 adalékban biztosan eltér egymástól a 2 olaj.

Egyébként a sima EDGE 2011-ig volt gyártva,majd az a termék lett átnevezve EDGE FST -re. Nem tudom hogy az összetétel változott-e.
Ha valaki sima EDGE-t kap vásárláskor tudja,hogy az vszin 2011 óta áll a raktárban :(((

Amit még szívesen kipróbálnék az a MOBIL1 ESP Formula,de elég drágán adják...

Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.