- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
whitezo88
nagyúr
Pont most jött szembe egy videó, amcsi szervizes elmeséli mi a jó és mi a nem jó. E46 pl máris elején van mint nem ajánlott. [link] Indoknak pont azt hozza fel amit említette, olcsó nagyon megvenni, de fenntartani árához képest nem, így nem is foglalkoznak vele a tulajok. 5-ösnél mondjuk E60-at említi hogy not recommend, de inkább a benzinesekre panaszkodik.
-
whitezo88
nagyúr
Ezekbe nem a motor a nagy baj (kivéve faceliftes 4h benzinesek) hanem a kaszni, a futómű, a híd meg minden ami alul van. A kismotorosok (20d is ilyen, sőt, főleg azok) 90%a lerúgott, rohadó foshalom. A nagyobb motorosokat, főleg ha kupé még normálisabb állapotban lehet találni mert nem rohangálós meg melós kocsinak használták. Jobb esetben. Lutri nagyon.
-
lolal
senior tag
válasz
whitezo88 #56043 üzenetére
Az az igazság hogy, nem tudom mi lenne a "mediánja" ezeknek az autóknak értékre. 1 milla körül/felett már szvsz túlzónak tartom. Melyik az a ár sáv ahol életképesebb példányokat lehet találni. Dízeltől óvakodjak ? Több BMW-s mondta hogy 320 - 316i ig annyira nem problémás motorikusan, helyette minden más van...
Ti mit gondoltok merre nézelődjek.
-
whitezo88
nagyúr
nincs olyan e46 ami nem rohad, legalább aljas módon. Alulról más lenne a kép. Az hogy ilyen olcsó és baja is van (ha ez van lesz másik 10 is), biztosra mondanám elhanyagolták. Meg ez a kínálat eléggé alja. Szopóroller gyanús. Én az enyém épp azért adtam el mert GTK volt már a fenntartása a piaci értékhez képest. Utolsó pár hónapban volt fékcső kilyukadás, meg váltófog ledarálódás. És nem 450e volt benne csak 300...
-
lolal
senior tag
Sziasztok, minap böngészgettem HAHU-n. Régóta nagy szerelmese vagyok az E46 típusnak. Találtam egy ilyet. E46 1999 320D Kasztnira képek alapján szép, kereskedésben láttam kívülről is akkor is rendben volt.
Porlasztó hibás, ami eléggé elriasztó lehet, illetve a sok kilométer benne , habár mindig mondják állapotot veszünk nem kilométert. Látnék benne fantáziát, de mégis félek tőle. Szerintetek mennyi lenne megcsináltatni, ha a porlasztókat cserélni kell ? Egyáltalán megéri ilyenre adni a fejem ? Úgy vagyok vele, hogy olcsó, de ha ki van cserélve legalább tudom hogy megvan. Drágábbat veszek, lehet pillanatnyilag jó, de később ugyanúgy cserére szorulna. Ti mit gondoltok, érdemes vele foglalkozni, vagy nagyon vastagon fogna a ceruza, és inkább hanyagoljam a francba.
A segítséget előre is köszönöm -
FIREBLADE78
addikt
válasz
CharlieDrop #56040 üzenetére
Kár,hogy nincs okádós szmájli.
-
CharlieDrop
veterán
-
H.Ezredes
őstag
válasz
CharlieDrop #56034 üzenetére
Köszi
20D igen
Köszi
A képek nem adják vissza de szépet kapott... Kb mindent rátolt a motorra. Ha nem 4 hengere szerintem a motor is sérült volna. Volt vele munka rengetek. A hézagokat is mi állítottuk be azzal is pepecseltünk elég sokat de szerintem is jó lett
A tulaj benézett egy kereszteződést. 1 pillanatra nem figyelt és még a tempó se volt nagy gurult gyakorlatilag és légzsák se nyílt...
F30 20D N47N
A turbó szabályzó tönkre ment és túltöltött a turbó. Ledurrantotta a coolert. De ha már csere akkor kapott egy nagyobb 30D coolert
-
Drago1
tag
válasz
Newlachka #56032 üzenetére
Asszony e87 textar tárcsa betét minden rendben volt, elkopott a betét a hátsó 35 ezret bírt, akkor már elől is lecsereltettem a betéteket brembo - t vettem eddig 200 km et mentem vele lassú féknél sikít. Azt mondják vegyem le és reszeljem le a betét éleket, majd valamikor nagyon nincs kedvem hozzá! Lehet majd be kopik és elhalgat még várok.
-
jpeetr
aktív tag
Ez van a használati útmutatóban. Akkor most pl autópályán, vagy csak álatlában nem is használjunk ECO PRO-t? Vagy egyáltalán akkor mikor lehet?
FIGYELMEZTETÉS
Alapjáratban, ECO PRO módban vagy kikapcsolt menetkészenlétnél a biztonsági funkciók csak korlátozott mértékben vagy egyáltalán nem állnak rendelkezésre, pl. a motorfék hatása vagy a fékerő és a kormányzás támogatása. Balesetveszély áll fenn. Ne közlekedjen alapjáratban, ECO PRO módban vagy kikapcsolt menetkészenléttel. -
Vaze
őstag
KAMELOT kollegaval miujsag van?Nagyon reg lattam erre fele,megvan mar a generál?
-
Skizz
addikt
Sziasztok,
Létezik, hogy E8x esetében (bixenon) a lámpa belső felén lévő pilács kizárólag a kanyarfény esetén gyullad ki, egyébként más funkciója nincs? -
p0lip
tag
Ígértem visszajelzek gyári fék ügyben. Így, hogy beleszaladt pár ezer km, lemerem írni, hogy rendben van, nem ráz továbbra sem. Pedig ezt nem is nagyon járatgattam, nem úgy, mint a Pagidot, amit agyon óvtam, aztán 2000-3000 km után már rázott... Bezzeg szegény gyárit már második nap jól meg kellett taposnom, illetve azóta volt több pályázás és nagyobb sebességről fékezés. Mindezek ellenére továbbra sem üt, nem ráz és nagyon szép egyenletes a tárcsa felülete. Mindebből azt a következtetést vontam le, előre csak gyári tárcsa+betét. Hátulra is a gyári a legmegnyugtatóbb,, de itt lehet kicsit "költséghatékonykodni", pl. Ezredes úr által is tanácsolt TRW, de ide jó lehet más normális gyártóé is.
-
Gézengúz
addikt
válasz
Gézengúz #55989 üzenetére
Még egy pár szó az Alis, Lengyelországból érkezett, androidos fejegységről. (E46)
Ennek a működéséhez már nem szükséges a hátsó cd váltó megléte, mint az usb-s kisdoboz-gyári fejegység esetén, ahol a fejegység a cd váltó nélkül nem tudott cd-váltó üzemmódba kapcsolni. Szóval nyugodtan ki lehet venni.Most, hogy vezettem is már vele, elmondhatom, hogy Torque, Igo hibátlanul, gyorsan működik. Zenelejátszás tökéletes. Wifi csak egy antennás, 72Megabites tempón ált össze az udvari routerral, ez gyakorlatban olyan 40/40Mbitben maximalizálódott. Wifi File Transfer Pro-t nyitva 4-5MB/sec körüli tempóval tudtam rá másolni pc-ről + az Igo térképfájlokat is egész gyorsan le tudtam cserélni a legújabbakra.
Telefon párosítás még kimaradt, de chatprogramból teljesen jó hangminőséggel tudtam beszélgetni ismerősökkel, külső mikrofont a napellenző mellé raktam. (Tartozék)
Rádióvétel talán még jobb is mint a gyárival volt, teljesen okés. A készülék gombjainak háttérvilágítását tetszőlegesen lehet állítani.
Egyedül az erősítő bekapcsoló drótot kellett forrasztanom, illetve az antenna átalakító hátrafelé lóg ki, ez miatt nem lehetne betolni teljesen a helyére, ezt kénytelen voltam elvágni és oldalról ráforrasztani a toldó vezetékét.
Így már rendben van.A klímapanel, kis tároló helyére történő beépítése kis kreativitást kíván, de megoldható.
Kormányvezérlés teljesen okés, hangerő fel-le, számléptetés előre-hátra, programváltó és a telefonfelvevő is rendben működik.
Cd-t, Dvd-t jól olvas, de nem igen fogom használni.
Böngésző jól megy, YT rezzenésmentesen tolja a max. 720p-s videót, felbontásához képest szép képpel.
USB-ről SD-ről lejátszani szintén nem probléma, ahogy azt kell.Ha kihagytam valamit és kérdés lenne, akkor nyugodtan.
Nem bántam meg, nagyon kellett már valami a gyári rádió- microsd-ről történő lejátszás felváltására, az extrák meg tényleg jól jönnek.
-
grizlisandor
veterán
válasz
Ļantos #56025 üzenetére
Ha-n is láttunk szebbet, jobbat. Az nyom a lattban, ahogy beszélgetünk róla, hogy helyben van, meg ismert szerelő foglalkozott vele, meg 10 éve egy tulaj. Haver tudja, én már feladtam.
(#56026) H.Ezredes:
Köszönöm, továbbítom neki.
Közben megtaláltam mit írtál a difi olajcsere intervallumra.Vízpumpára, hűtővízre van valami csere intervallum előírva/tapasztalatok szerint?
-
H.Ezredes
őstag
válasz
grizlisandor #56017 üzenetére
Egy M47-es motornak az a 350E Km kb olyan mint az újabb motoroknak az 50-100E Km..... Nem tartom indokoltnak a vezérlés cserét !!!!!!!!!!!!!!! Nem magával a motorral van / lehet probléma hanem a segédberendezésekkel. Turbó befecskendezők vízpumpa futómű fék lengéscsillapítók stb. Tényleg a kérdés az állapot. Ha jó az állapot akkor abban az árkategóriában mozog amit kérnek érte +/- 2-300K. ( persz ha valami extra jó a felszereltsége ennél is magasabb lehet azt ára ) Izzításnál elég kis esélyt látok arra,hogy mind a 4 izzítógyertya rossz legyen persze extrém esetben elképzelhető. De illik így számolni,hogy izzítás vezérlő + gyertyák. Maga a turbó biztosan hordja az olajat. Turbót biztosan ellenőrizném,hogy van-e lógása. Cooler csöveket / coolert / vízhűtőt biztosan kivenném ennyi km után takarításra cooler csövekben tömítéseket cserélni. Görgőket vízpumpát stb lehet ellenőrizni. Kiegészítő vízpumpának akkor van szerepe ha télen leállított motornál te még fűteni akarsz. Egyébként valószínűleg van DPF az autóban nagyon ritka a gyárilag nem DPF-es. De önmagában ha jó a DPF és a kocsi nem lesz baja normál használat mellett....
(#56006) Highend55
Azért a Turbo S egy nagy kedvenc
-
Ļantos
aktív tag
válasz
grizlisandor #56017 üzenetére
2007év, 163le, 200.000km, új motor, 1,55-be vettem, olasz, patika. Ennek tükrében mondjatok rá árat.
-
CharlieDrop
veterán
válasz
FIREBLADE78 #56022 üzenetére
hjah, egyetértek. de ha jobban érzi magát egy Daciában, akkor üljön abba, ez ilyen
-
FIREBLADE78
addikt
Ezzel ne foglalkozz. Mit képvisel? Ha körbenézek hazánkban, az újabb,drága bömösökben szinte csak 50,60-as embereket látok. Nem hinném,hogy ők annyira bunkók lennének vezetés szempontjából. Másik oldala a dolognak,hogy akik miatt úgymond utálják sokan a márkát az a fiatalok többsége. Ők veretnek a régebbi kocsikkal,mivel szerencsétlen nem tudja megvenni (sajnos) az újabb autót. De ugye kell a luxus márka. Dacias között is van bunkó,nem csak bmws között.
-
Drago1
tag
válasz
grizlisandor #56017 üzenetére
Ennyi km el 1 milla körül mennek ezek, akkor érne ennyit ha meg lenne csinálva rajta minden max 1.2 M
-
grizlisandor
veterán
Sziasztok!
Cimborám autót venne, 2005 E87 120d M47 120 kW 163 ló, jelenleg 350k km van benne. Külföldről hozta be a srác 10 éve, nála volt végig az autó. Volt 2 db állatfelmérésen, hivatalos márkaszerviznél és egy csak bmw-kkel foglalkozó maszeknál(ő szervizelte az autót).
Hibalista a hivatalos helyen:
Vezérléscsere(mivel illik ekkora km-nél cserélni), kapott is rá bruttó 300k HUF ajánlatot. Olvastam Ezredes írását, hogy 500k km+ se biztos, hogy cserélni kell. A maszek is azt mondta, hogy felesleges, de ha szeretné, akkor megcsinálja rajta.
2db hátsó fékcső, de ez ugye általános, mondjuk 2 hónapja volt műszakin, olyan helyen, ahol az enyém is vizsgázott...
Jobb hátsó első felső lengőkar, mert a szimering repedt, erre a maszek azt mondta, hogy nem vészes, ráér még a cserével.
Hoz hibakódot a 4 db izzítógyertyára, arra azt mondják, hogy az izzítógyertyák vagy az izzító relék haltak be.
Volt egy kis olajpára, valami cooler-nél, ezt annyira nem értettem, mind2 helyen mondták, hogy le kell mosni a motorteret, ha visszajön, akkor valami O gyűrű cserével megoldható, mert ott szokott kifújni kicsit.
Fékolajcsere.Szerk.:
Kiegészítő vízkeringetető, meg valami érzékelő(belső levegőkeringtetőt állását vezérli talán?) is dob hibát, elvileg minden bmw-ben dobja ezeket, elvileg nem kell foglalkozni velük azt mondták mind2 helyen.Maszeknál én is ott voltam, kérdeztem a vezérműlánc állapotát lehet ellenőrizni? Azt mondta, hogy nem, csak akkor ha cseréli. Ezredes vezérléscserés albumjain láttam, hogy N47-nél talán a láncfeszítőn látszik a fáradás.
Kérdeztem a szívósor dugózást, azt mondta, hogy 3 éve megcsinálta a kocsin. Difi olajcserét kérdeztem, azt mondta, hogy ezekben az M47-es motoros autókban nem kell a difiben olajat cserélni, mert élettartam, bezzeg a N47-esek szervizigényesebbek, azokban kell. Mondom élettartam olaj egyik autógyártónak se jött be, szerintem bár nem értek hozzá, le lehet azt cserélni.1.5 Mihályt kérnek az autóért, ami amúgy nem egy bontószökevény, de mindenki riogatja, hogy ezzel a km-el nem fogja eladni, fiatalabbat akart N47, de mutogattam neki egy Ezredes-féle vezérléscserét, meg kb mennyibe kerül, városozik elég sokat, részecskeszűrőt is kerülni kellene, így rájött hogy ha már 1er, akkor inkább M47. Hiába mondtam neki, hogy vegyen egy jó sor6-ot, de a sok ló, magasabb fogyasztás és biztosítás miatt nem akarja.
-
chess001
aktív tag
D2 racing futóművel volt már valakinek tapasztalata?
-
Ck.
addikt
válasz
szimi57 #56013 üzenetére
Én pont ezért gondolkodok erősen rajta, hogy itthagyjam a márkát. Képtelen vagyok azonosulni azzal, amit képvisel. Én nem ilyen vagyok, sose voltam és nem is leszek.
Sokkal közelebb áll hozzám a Toyota, de akár a Dacia is, ha csak pusztán a társadalmi réteget, a jóságot és a kivagyiságot nézzük. Nem akarnék sosem a 10 centivel a padló felett járó réteghez tartozni vagy egy társaságba kerülni velük vagy a porschés krémmel.
Egyelőre még a márka szeretete erősebb, mint a réteg ellenszenve, de ez mostanában nagyon közel áll a megdőléshez. -
Drago1
tag
válasz
Clapaucius #56012 üzenetére
Mi ez valami kviz Ki kell talalni milyen motor van benne ,milyen evjarat ........... hihetetlen bazzz....g
-
Clapaucius
tag
Srácok.... HELP!
Valami ötletetek, hogy ez mitől lehet?
Jövőhét végén tudom csak szerelőhöz vinni, mert nyaral.15 perc kocsikázás, 4-5 ezerig pörgetve maximum, majd leállítottam.
10 perc múlva újra indítottam és egyből felemelte az alapjáratot 1400 ig.
Indulás után éreztem is, hogy szökik az ereje, valamint minden váltásnál olyan, mint ha leugrottam volna a kuplungról... -
CharlieDrop
veterán
Autókozmetikás ügyfelemnél egy ilyen szépség járt!
-
whitezo88
nagyúr
Nem friss videó, 2 éves, de ez van mikor 6500 dollárért veszel M5 E60-at
[link]
-
Chris0321
veterán
válasz
FIREBLADE78 #56007 üzenetére
Nem biztos, hogy foglalkoznak ők olyan csórókkal.
-
Highend55
tag
Gigaszok harca,
M5 F90 Vs 991.1 TurboS [link] -
FIREBLADE78
addikt
válasz
Highend55 #56003 üzenetére
Nem erőtlen,de 25d és 30d között nem éreztem nagy különbséget. Ok,mentünk 5 km-t. Nem fostam le a bokám,nah.
Előzéskor azzal sem mertem belemenni a neccesbe. Lehetett érezni hogy nem úgy ugrik,mint egy erős autó. Súly. Ez a baj velük.
Tesla úgy belepréselt az ülésbe,hogy hangom elakadt. Egy 30d hol van ettől? Mint Makó Jeruzsálemtől. -
Highend55
tag
válasz
FIREBLADE78 #55993 üzenetére
Mirol beszelsz?
2016 x6 258le volt nalam tavaly, egyaltalan nem volt erotlen! -
whitezo88
nagyúr
válasz
FIREBLADE78 #55996 üzenetére
Akinek gyenge, remap aztán hello, elég szép potenciál van ezekbe csupán szoftveres módosítással is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Programozás topic
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! AMD Ryzen 9 7950X 16 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A13 4G 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest