Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
szimi57
őstag
A szivósornál a legvalószinütlenebb a hatása, gondolom ott a legalacsonyabb a hőmérséklet. Viszont az égéstérben és a kipufogó rendszerben elképzelhető, hogy kavar valamit.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
Aranyos ugyanilyen hordozónk volt.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
CharlieDrop
veterán
Nemá’? Elrontod mindjárt az elején?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
cseppelcs
csendes tag
Szia!
Szerintem az én autómról van szó. Nem gyári BMW szoftverrel néztük de tudok mondani adatokat. Megvettem a Carly adaptert és programot. Abban van olyan lehetőség, hogy adatokat nézel. Kb. 1,5 éve van meg a program és havonta többször lefuttatom, hogy lássam a változást így tudok mihez viszonyítani. Alapvetően azért mentem a tisztításra mert a DPF még nem jelzett hibát de már látható közelségbe került, hogy valamit kezdeni kell vele. A beavatkozás abból állt, hogy a levegőszűrőnél belenyomták a csövet és az 1 órás műveletből olyan 40-45 percre kitámasztották a gázpedált és olyanm 2.500-3.000 rpm-n tartották. a maradék időben alapjáratok ketyeget a jármű.
Nos a mért érték alapján a beavatkozás után kb. pluszban annyival tömítődött el a részecskeszűrő mintha a budapesti dugóban olyan 2-3 ezer km-t tettem volna meg. Ebből én azt a következtetést vontam le, hogy nem ér semmit a dolog. Az, hogy "érzésre" mit gondol a többi tulaj igazából nem jelent semmit. Ha ennyit kifizet az ember akkor nem szeretné azt mondani senkinek, hogy kidobott pénz volt. Lehet, hogy az én esetem egyedi volt és egyébként mindenki másnál működik a beavatkozás de az információból mindenki döntse el, hogy mennyire éri meg.
Nem sokkal később kértem, hogy vegyük le a szívósort és nézzük meg mennyire van eltömítődve. Ez a látvány fogadott:
Az autónál (E90 320XD LCI, automata) nem éreztem semmilyen teljesítményvesztést csak ennyi km-nél (190.000) úgy gondoltam, hogy érdemes lenne kitisztítani. Nem tévedtem. Szerintem a Carbonos beavatkozás nem azt az eredményt hozta amit ígértek.
Utána a hagyományos módon kitisztították:
bye
KAMELOT
titán
Csak BMW-seknek!
0:57-től!!!!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
CharlieDrop
veterán
áh, az elejét még nem láttam
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
negro
őstag
regi. jot nevettem akkor is. apuci biztos buszke volt a pici fiara...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
H.Ezredes
őstag
Sok ilyen autó volt igazából Nem működik ez senkinek egy nagy hazugság.... Több ember vette le a szívósor és ugyan olyan fos szar retek volt az egész motor...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
FIREBLADE78
addikt
Asszem ez kiégett teljesen,anno fent volt a teljes videó. Kár érte. Ilyenkor casco fizet vagy az se? Ruszkiknál lehet nincs is casco,csak vodka.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
cziczas
csendes tag
Sziasztok Bimmer fanok!
Arra szeretnék választ kapni, hogy e két típus közül, a fenntartási költség és " melyik az ajánlottabb " vételben melyik győzne? Évi 10-15k max 20k km -et mennék, tehát mondhatni hobbi célra lenne, kirándulás hétvégi ide oda menés, esetleg hétköznap néha használva.
E46 328ci (most ebből van egy konkrét kiszemelt, de bármely sorhatos benzines jó lenne. )
vagy E90 320d 163 lovas verzió
Ami a problémám, hogy az e90 fiatalabb, dízel mivolta miatt fele annyit enne, viszont a fenntarthatósága miatt vannak kétségeim. (turbó, magasnyomású rendszer, EGR, DPF, stb. ), de mivel nem mennék sokat vele évente igazából engem jobban érdekelne a dolog azon része, hogy megbízható legyen, ha akarok vele hosszabb távra menni (akár külföldre) csak beülök és megyek, nem kell azon aggódni hogy mikor épp mi adja meg magát. Ez reális félelem a dízellel szemben? (illetve hallottam oylat hogy valamely tipusokban gyárilag nicns DPF meg pillangószelep ezt honnan lehet megállapítani ? lefelé konyuló kipufogó?? )
Már ahhoz hogy idáig leszűkítsem a kört elég nehéz volt, ugyanis más típusokban is gondolkoztam. (például az N es motorkódos benzines e90-ekben... csak sajnos elég ritkák amik vannak azok az 320d hez képest drágábbak is, és egyébként is lebeszéltek róla, mondván hogy elég sok baj van velük, esetleg e tekintetben is kérném segítségetek hogy valóban annyira betegágyak ezek?)
Tehát nekem főként az a típus kellene amelyik a legigénytelenebb, ha úgytetszik
Az e46 al csak azok a fenntartásaim, hogy már elég öregek (közel 20 éves) és azért terveznék velük pár évre...
Ár tekintetében ilyen 1,5-2 milla közt gondolkoznék, de egyébként az ár cska irányár szerű, hiszen tudok várni, nem hajt a tatár éppen ha 2 milla fölé csúszik se feltétlenül baj.
Válaszokat előre is köszönöm!
// Hardverapró értékelés : 19 pozitív ; 0 negatív //
H.Ezredes
őstag
Elég nehéz összehasonlítani egy szívó benzines 6 hengeres motort egy 4 hengeres dízellel..... Ráadásul az egyik coupe a másik limousine.....Nem mind1,hogy éve 10 vagy 20-at mész.... Az M47 egyébként egy nagyon megbízható motor a pillangókat kell kiiktatni és a turbót idejében felújítani és akkor a legnagyobb probléma megvan fogva.... Szívósort EGR-t lehet / kell is takarítani szóval ez sem világvége... Az M52 egyébként egy megbízható motor de a korából fakadóan ott szétmegy a vízhűtő / kiegyenlítő tartály vízcsövek... Benzines mivolta miatt jobban elérnek a műanyagok... Szelepfedél tömítés olajszűrőház tömítés kartertömítés ami jellemzően folyik gyújtótrafók amik ilyen kor után fáradni szoktak illetve az egész kartergáz rendszer. Az E46 futóműve az E90-hez képes egyszerűbb... Az E46 azért szeret rohadni míg az E90 még tartja magát. DPF-től igazából nem kell félni ha rendben van az autó és nem minden nap 5km-t mész vele + folyamatosan dugóban állsz akkor nem lesz baja... Ha E90 akkor valami normálisabb felszereltségű és állapotút de persze E46-ból is ugyan ez.... De mondom egy coupe 6 hengeres benzinest egy limousine 4 hengeres dízellel összehasonlítani fura :/
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
CharlieDrop
veterán
egyetértek amit az Ezredes írt, a 28i, az egy jó kis sor6, annak minden pro és kontra részével, az M47, meg egy jó dízel
Nekem az van, csak e91 kaszniba, szeretem végül is, eladósorban van, de sokan sedant keresnek, szóval szerintem azt majd könnyebb is lesz eladni, vagy csak én nem találom a vevőimet
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
CharlieDrop
veterán
Akartam is kérdezni az F10-zel kapcsolatban, a vízhőfok fel tud menni 100 fokra, vagy csak ha nagyon forszírozod? (mutató alapján)
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
cziczas
csendes tag
köszönöm szépen a választ!
Igen tudom hogy nagyjából hülyeség összehasonlítani a kettőt... igazából csak magamat szeretném afelől meggyőzni hogy a 2.8 benzin egy ésszerű választás csak sajna nem nagyon tudom.... ja az e46-oknál meg ugye ott a rohadás, a kiült űlések, azért e90 be ezek általában jobbnak tünnek .. tehát valahogy nekem az e90 tűnik az ésszerűbb választásnak...
és akkor e90 be az N es benzinesektől tényleg tűzzel vassal kell menekülni ? és 2 hetente szervízbe fogok ülni ?
// Hardverapró értékelés : 19 pozitív ; 0 negatív //
CharlieDrop
veterán
ne félj a 20d-től, csak az nem lesz sohasem egy sor6
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Shamat
aktív tag
chess001
aktív tag
Miért kéne kéthetente szerelni? Nem egy elromlós fajta az E90, se diesel, se benzin, ha volt gazdája. Ha nem volt, akkor rendbe kell rakni és jól fog szolgálni.
Az E36, E46 kerékdobjai el vannak rontva, azért onnan rozsdásodnak a küszöbök, sajnos ez típushiba.
Minnél régebbi, annál nagyobb élmény a 3-asok terelgetése-bényább futómű, kisebb súly. Utazni az E90 kényelmesebb.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
chess001
aktív tag
Ha van sperr, akkor a hómentes napokat is ki lehet bírni...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Newlachka
őstag
hahun fent van a tied? pm-be linkeled?
[ Szerkesztve ]
FIREBLADE78
addikt
Tényleg barom az összes bmws. Jövök át az úton ( kisebb utca) torony iránt a biznisz felé. 30-as övezet,de már hallom hogy húzatva kanyarodik a geci,gázt nem kímélve mellettem vagy 6-70-nel. Természetesen még át sem értem. Elfordulok,hát nem egy régi fos x5? Utána is ordítottam. Na ezért utálnak minket.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
(#46022) CharlieDrop válasza FIREBLADE78 (#46021) üzenetére
CharlieDrop
veterán
ja, valahogy így
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
NyalokAA
aktív tag
Sziasztok!
Sikerült valamelyik barbárnak a jobb hátsó sötétítőm egyik tartóját leszakítani , esetleg valaki nem tudna egy cikkszámot vagy egy robbantott rajzot adni az ablakkeret és sötétítő szerkezetről ? mert találtam rajta egy számot , de ez alapján az internet nem dob semmit
PA5-GF15 ez van ráírva . F30-ról van szó
[ Szerkesztve ]
CharlieDrop
veterán
Új akasztót akarsz? vagy új sötétítőt?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
NyalokAA
aktív tag
csak az akasztó , 2 kampó a felső része ami beakad az ablakkeretnél egy fém tartóba és mint látszik a képen a kampók törtek le róla .
pont ilyen mint az e39-nél az egész szerkezet csak jobb oldalt és az előrébb lévő tört le
[ Szerkesztve ]
lali81
tag
addig vereti így amíg nem éri vmi baj..nemrégen voltam a nagykőrösi úti piacon ott egy E60-nal verték oda a betonszegélynek ..autómentő vitte el, eleje hátulja kiszakadva, törve...
[ Szerkesztve ]
CharlieDrop
veterán
Aha, akkor erre lesz szükséged:
51347120805
Sajna ennél jobb robbantott ábrám nincs
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
NyalokAA
aktív tag
Ez lesz az ! ezer hála
CharlieDrop
veterán
Szívesen
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
FIREBLADE78
addikt
Az nekem mindegy,csak ne üssön el.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Ummon
csendes tag
Az az alapanyag jelölése.
PolyAmide 15%-nyi üvegszál (GlassFiber) töltettel
KAMELOT
titán
Nekem a hátsó ablakokon fekete fólia van. Nem egyszerűbb?! Nyáron meg a kocsi sem melegszik annyira.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
H.Ezredes
őstag
negro
őstag
OMFG
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
CharlieDrop
veterán
Baaaaaaaaameeeeeeeeeg
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
erikke17
őstag
Kezeit eltörném ilyen kontár embernek aki csinálta Másnak életével játszani szinte bahh -.-
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
CharlieDrop
veterán
F11-ek mind légrugósak hátul?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
(#46039) CharlieDrop válasza molnarpeter (#46038) üzenetére
CharlieDrop
veterán
Akkor ez azért áll furán, mert már baja lehet?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
KAMELOT
titán
Légrugósat a büdös életbe nem vennék!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
cziczas
csendes tag
@CharlieDrop na hát köszi! Kicsit az utóbbi időben jobban beleástam magam a típusok rejtelmeibe (talán már a kelleténél jobban is )
Mostmár nagyjából tényleg nem tudom mi az ami jó választás lehet ennyi idős távlatú autóknál ...
Ami nekem ugyebár tetszene az az E90 (E46 ot se vetem meg!!) - mivel nem indokolt a dízel ezért benzineseket nézelődtem volna, erre mondják hogy az N46 az úristen hát szakítja a láncokat, gyenge, eszi az olajat minden baja van nehogy megvedd... oké akkor legyen sorhat N52 - hát ezeknél is kb 300e km nél generál motor felújítás kell mert szétmennek stb ... jó akkor legyen a dízel!!! Háát ott meg tipikusan előjönnek a dízeles bajok turbó,egr,dpf,nagynyomású, bla bla bla .... OKÉ AKKOR LEGYEN A RÉGEBBI E46 BENZIN SORHAT CSAK NE LEGYEN VELE BAJ. erre rá keresek ugye két féle család van M52 - M54 ebből az M52 oldscool viszonylag megbízható de már elég öregek facelift előttiek, futómű bajok rohadás bla bla... akkor nézzük az M54 et.. erre azokra is azt írják hogy 250-300e km nél generál felújítás, eszik az olajat bla bla bla
Oké erre mondhatnánk hogy jó akkor vegyél garantált km-es kevesett futottat... nahát azt meg ember legyen a talpán aki garantálja.. vagy akkor meg az ára van csillagászati magasságokba ...
Tehát ez a használt autó vásárlás eddig is tudtam hogy nagy fejtöréssel jár, na de aki meg BMW-be szerelmesedik bele annak meg pláne
Úgyhogy kb a konklúzió nagyjából az hogy azt veszel amit akarsz, ha a fogyasztás számít dízelt, ha nem bírod a kormolást vagy a hangját akkor legyen benzin, és imádkozz hogy ne legyen semmi baja. (vagy legalábbis a zsebedbe mindig legyen stex! )
A végére üvegtigris idézet: Cingár : " Úgyhogy elmentem vettem egy biciklit, meg kottát.... ami azért jó ... mert jó ! "
u.i: De azért ha bárki tud okosat, vagy pro tippet akkor ne tartsa magába!
[ Szerkesztve ]
// Hardverapró értékelés : 19 pozitív ; 0 negatív //
CharlieDrop
veterán
Oké. Értelek
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
CharlieDrop
veterán
Van pró tippem csak az nem sedan
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
cziczas
csendes tag
jó a coupe is
[ Szerkesztve ]
// Hardverapró értékelés : 19 pozitív ; 0 negatív //
Gsx-rr
veterán
Le kellene mar tenni arrol a beidegzodesrol, hogy 10+ eves kevesett futott autot akar valaki venni!
cziczas
csendes tag
nem keveset futottat akarok venni, hanem megbízhatót
// Hardverapró értékelés : 19 pozitív ; 0 negatív //
CharlieDrop
veterán
Touring...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
KAMELOT
titán
Szerintem ha veszel egy használt autót akkor kicsit kell rá költeni, de még mindig olcsóbban megúszod mintha újat vettél volna. Minden használt autóra igaz.Ha meg generált csinálsz még akkor is jóval olcsóbban vagy és legalább tudod mi volt rajta cserélve és mikor.
Az amiket leírtál azok olyan tulajoktól lehetnek akiket nem érdekli a kocsi csak mennek.
Vegyél olcsón valami benzinest és újítsd fel persze valami profival.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
szimi57
őstag
Vedd meg bátran bármelyiket, amelyik bejön neked, de a vételáron felül legyen pluszba 1 milka, amit nem sajnálsz rákölteni és, ha nem pánikolsz be attól, ha netán trélerezni kell.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.