Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#7052) MPowerPH válasza _Fonzy_ (#7051) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nah Dragon, csapj le rá. ;]

Don't Tread On Me

(#7053) tibi666


tibi666
senior tag

huhh, sikeresen égvehagytam mind a 6 olvasólámpát a kocsiban több mint 30 órán keresztül.
csak annyi tűnt fel, hogy kicsit morgósabban indult az autó, meg vagy 10 másodpercig nem működtek a mutatók az órákon. mondom fasza, aksit kellesz venni, aztán menet közben feltűnt, hogy világít mind, mert tegnap takarításkor automata módról átkapcsoltam fixen világítóra.

még szerencse, hogy el kell ugranom egy helyre, holnap délelőtt indultam volna erdélybe, nem örültem volna egy bikázásnak.

(#7054) SpeedR válasza tibi666 (#7053) üzenetére


SpeedR
őstag

Szerencséd volt, hogy nem merült le teljesen, 30 óra alatt simán sikerülhetett volna.
Mercinél 6 külön olvasólámpa van, vagy ebben már benne vannak a beltér világítás lámpák is? BMW-nél ugye 3 fő beltéri lámpa van(1 elöl 2 hátul) + 4 térképolvasó lámpa (2 elöl 2 hátul)

(#7055) Gebriel válasza MPowerPH (#7052) üzenetére


Gebriel
veterán

Neki az autójában ugyan ilyenje van ha jól tudom.

(#7038) SpeedR
Az állapotát kell nézni :U Szerintem nagyon egyben van. Vagy tévedek?!

[ Szerkesztve ]

(#7056) SpeedR válasza Gebriel (#7055) üzenetére


SpeedR
őstag

Csillog-villog mint a Salamon töke. Úgy tűnik gondos gazdija volt. Ha ilyet keresnék biztos megnézném. Elég ritka lehet manapság a 2. tulajos, festésmentes, 4 kulcsos E36-os.

(#7057) tibi666 válasza SpeedR (#7054) üzenetére


tibi666
senior tag

1 belsőtér elöl, 1 belsőtér hátul, és mellettük 1-1 olvasólámpa. tehát összesen 4 olvasó, és 2 beltér. az enyémben legalábbis. de a bmw, meg a merci is mesterien tud extrákért pénzt elkérni, szóval nem csodálkoznék, hogyha a dohányzócsomag (aka. szivargyújtó, plusz üríthető hamuzó) mellett ez is feláras dolog lenne. :DDD

jaja, reggel már tuti bikázni kellett volna.

[ Szerkesztve ]

(#7058) SpeedR válasza tibi666 (#7057) üzenetére


SpeedR
őstag

Én is úgy tudom, hogy feláras extra volt az Innenlicht-packet. (BMW)

(#7059) MPowerPH válasza SpeedR (#7058) üzenetére


MPowerPH
félisten

Az volt. :K Haveréban nincs is olyan. :N

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#7060) dragonfx válasza Gebriel (#7034) üzenetére


dragonfx
veterán

szép, de ennyit max.a felnivel ennyit ér.sajna ilyen idők vannak.A km.t meg szervízkönyv nélkül senki nem hiszi el ez 100as.

Bmw001>>nekem ugyanilyen van krómkristályósba.nincs vele gond.tegnap távolságival kellett hazajönnöm este és azt mondom ez a 35e.s cucc jobb mint a gyári bosch... :U ...hatásban kinézetben.

amugy hétvégi átlag megint 8.5-9re hajaz. :U ...de lehet lekattintottak nem kevéssel :O díjszabási táblázatot tud valaki linkelni ami 2009.juliusi változásokkal együtti?

egy e46 320d kombi majdnem megölte magát előttem..ful beláthatatlan út és előz..persze hogy jöna kanyar és jönnek szemből....előttem levő mega szemből jövő már huzodott le fékeztek....fax.....én már mikor megindult fékeztem mert nagyon baromnul ment.....ne legyke 4. a balesetbe ha bekövetkezik....már vagy 1km.ről láttama xenonját...fél perc múlva már a seggemet nézte.....a vicc következő faluba utolértem szabályosan.ennyi :C

[ Szerkesztve ]

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#7061) tibi666 válasza dragonfx (#7060) üzenetére


tibi666
senior tag

júliusban volt változás?

(#7062) fekeandras válasza dragonfx (#7060) üzenetére


fekeandras
őstag

Valahol a milyen autót vegyekben volt nemrég ilyen táblázat.De minek száguldasz vazze?? :N

(#7063) MPowerPH válasza dragonfx (#7060) üzenetére


MPowerPH
félisten

Tessék. :)

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#7064) dragonfx válasza MPowerPH (#7063) üzenetére


dragonfx
veterán

:B
remélem nem lőttek amugy meg 90 szerintem.

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#7065) MPowerPH válasza dragonfx (#7064) üzenetére


MPowerPH
félisten

Jujj, mit csináltál? Az durva lenne. :(
Azt hallottátok, hogy telefonálásért akár 800k -s bírság is kiszabható? Nagyon komoly. :(

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#7066) tibi666 válasza MPowerPH (#7065) üzenetére


tibi666
senior tag

tárgyaltuk már valamelyik témában. kiderült, hogy nem a telefonálásért járna a 800 ezer forint, azért jóval kisebb büntetést kapsz.

(#7067) dragonfx válasza MPowerPH (#7065) üzenetére


dragonfx
veterán

800k?
na ne szórakozz..
max ha balesetet okozol és ember meghal de még akkor sem hiszem.
ilyne záróvonal átlépés szabálytalan előzés ami következménye lehet a telefonálásnak szal ez falsch szerintem.

versenyeztem :DDD ....nem kellett volna.remélem nem lőttek le hajtom a dolgot hogy megtudjam volt e ott lővés eddigi infok szerint nem tudnak róla a helyiek.

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#7068) MPowerPH válasza dragonfx (#7067) üzenetére


MPowerPH
félisten

Mondom, beszélték is a rádióban, végighallgattam a műsort.

tibi666: Konkrétan akkor mire gondoltak?

Don't Tread On Me

(#7069) tibi666 válasza MPowerPH (#7068) üzenetére


tibi666
senior tag

visszaolvastam.
10-től 800-ig fognak büntetni.
nem valószínű, hogy egy mezei telefonálásért 800-ra büntetnének, ez inkább elrettentés jellegű.

(#7070) MPowerPH válasza tibi666 (#7069) üzenetére


MPowerPH
félisten

Jah, mondjuk elrettentő is. ;] Engem nem érint, nem telefonálok úgy, általában kivagyok hangosítva. :)

Don't Tread On Me

(#7071) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Apokalipszis, megkezdődik. ;]

Don't Tread On Me

(#7072) keIdor


keIdor
titán

Huh találtam egy nagyon durva koncepciót! Nagyon komolyan néz ki!!
M12

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#7073) szandro válasza MPowerPH (#7029) üzenetére


szandro
aktív tag

Hát, szerintem ezek az elektronikák műkődnek. Próbáltam S-ben 0-ról fék gáz nyom, aztán fék elenged, nem volt gumicsikorgás, meg a fék is rendesen harapott.
De azért engem irritálna, ha én használnám az autót, hogy a 3lámpa folyamatosan világít.
De nemsokára sajnos vissza adja az autót, állítólag talált valami 4.2FSi-t...

[ Szerkesztve ]

(#7074) Gebriel


Gebriel
veterán


:DD

(#7075) tibi666 válasza szandro (#7073) üzenetére


tibi666
senior tag

menj ki valami jó poros, aprókavicsos útra, ott kiderül, hogy megy-e az esp, meg az abs.
padlógáz, padlófék.

(#7076) szandro válasza tibi666 (#7075) üzenetére


szandro
aktív tag

Poros kavicsos úton szeritnem szinte midnen elrúg. Közben beszélgettem vele, kiderült hogy azért világítanak, mert elromlott a szervízben a computer és nemtudták kivenni belőle, szal majd vissza kell menni vele.

(#7077) tibi666 válasza szandro (#7076) üzenetére


tibi666
senior tag

igen, de ott meg is fogja akkor az esp, ha elpörög.
száraz, meleg aszfalton, normális gumikkal még az 530d se feltétlen pörög el.

(#7078) MPowerPH válasza tibi666 (#7077) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nem, főleg az automata nem. De az ABS -t akkor is könnyen meg lehet állapítani. Ha visszarúg a fékpedál, akkor müxik rendesen.

Don't Tread On Me

(#7079) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Vélemény?
Lehet nyaralás után inkább downgrade -elek, és úgyis mindig ez volt a 2. álmom, most talán meg is venném. :) Egyszer fiatal az ember. ;]
Ne ítéljetek el, sajna BMW -ből nincs turbo -s elérhető áron. :( Meg köv. évben már sokat kell tanulni megint, ha autózni kell ott lesz a céges A6 -os, ez meg jó lenne 7végi élmény autónak. :)

Meg van ismerős, könnyen csinál nekem 300 lovacskát a kicsikéből, azzal meg már emberesen is megy, nem mintha a nélkül nem lenne brutális. :)

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#7080) tibi666 válasza MPowerPH (#7079) üzenetére


tibi666
senior tag

na neeeee.

(#7081) fekeandras válasza MPowerPH (#7079) üzenetére


fekeandras
őstag

Haveromnak Vectra 4x4 Turbója van.Kb 1:1 megegyezik a Calibrával.Szerintem ha sportos turbós autót akarsz ne Calibrát vegyél.Ha összkerekes turbóst akkor meg pláne ne. :N
De ez csak az én véleményem.Ja és ez nagyon sok érte!

Ez vagy ha találsz egy eladó Nissan Sunny GT-R -t akkor arra csapj le.Klasszisokkal jobb autó mindkettő minden szempontból.Ha szereted a kihívásokat (folyamatos szerelés) vegyél egy Integrale EVO 3 -at.Az egy gokart. ;]

[ Módosította: ngabor2 ]

(#7082) MPowerPH válasza fekeandras (#7081) üzenetére


MPowerPH
félisten

900k -ért vinném, többet én se adnék érte. Hülyeséget írok... 900k -ért nem, ezt 1.200k -ra tartom, de át kell nézni. Úgyse kap érte többet, odaadná.

"szerintem ha sportos turbós autót akarsz ne Calibrát vegyél."

Ezt kifejtenéd nekem bővebben. :) Mert anno mikor keresgéltem vezettem már Calibrát, és arra amire én szeretném használni, tökéletesnek tűnt. Magyarul 280 -nál elfordul a mutató, Subaru WRX -et beveri 100 -ra gyorsuláskor, stb... :) Ha már úgyis néha előbújik belőlem az állat... :DDD
Élményautónak lenne, csakis 7végére.

Tudom, nagy visszalépés ez E39 után, kényelem =0, elegancia is 0, viszont állat módra megy.

Meg úgy néz ki, egyedül maradok párkapcsolati szempontból, tehát jobb itt is beújítani. E39 nagyon az exre emlékeztetne. :DDD
Egy 2 évig jó lenne, utána úgyis vége a sulinak, lenne pénz komolyabbra is.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#7083) tibi666 válasza MPowerPH (#7082) üzenetére


tibi666
senior tag

de legalább ne ezt az ocsmány optikásat vedd meg, hanem egy gyárit.

(#7084) Boxer001 válasza fekeandras (#7081) üzenetére


Boxer001
veterán

Jól sikerült a linked. :DDD

(#7085) fekeandras válasza MPowerPH (#7082) üzenetére


fekeandras
őstag

Ha hajtod folyamatosan hengerfejes lesz.A hajtása hamar feladja nem kerül sokba javíttatni de nagyon bosszantó ha fél évente szervízbe kell vinni.A futóműben nincsenek tartalékok a fékrendszert alul méretezték (= 1:1 vectra) erre komolyan figyelni kell mert tud meglepetést okozni!Ezeket az "apróságokat" utólag is lehet orvosolni de sok pénzbe kerül és amennyiért megveszi az ember + beleöl még egy rakás lóvét annyiért már jobb autót is kapna.Nekem személyes kedvencem a Celica GT-Four. :R Az mindent visz!

#7084: Bazdmeg! :DDD Azt a köcsög linket jegyzi meg a firefox 3,5. Akkor az azóta történt összes többi linkelésem is ez?Shit! :D Még valamikor kilenc körül dobtam át tesómnak eme műremeket erre megjegyzi ez a foscsombék "tűzhányó".De gáz.Na mindjárt szólok egy modinak, hogy ha van rá mód akkor cserélje le... :))

[ Szerkesztve ]

(#7086) MPowerPH válasza fekeandras (#7081) üzenetére


MPowerPH
félisten

Mekkora ez a link. :DDD

Don't Tread On Me

(#7087) MPowerPH válasza tibi666 (#7083) üzenetére


MPowerPH
félisten

Jah, első lökös nekem se jön be. :N Helyébe vennék szép gyárit, méghozzá a gyárilag sportosítottat.

Amúgy ismerem a hibáit, 4x4 gyorsan elnyíródik, fékek tényleg gyengék. :( Ezen mondjuk lehet segíteni, csak kis pénz kell hozzá. Futóművel mi a gond? Nekem nagyon stabilnak tűnt, nem dőlt be az autó kanyarban, piszkosul tapadt az úthoz. :U

Amúgy tegnap határoztam el, mikor is kapaszkodón jött mögöttem egy Calibra, én félre álltam neki, az meg úgy elment 120 -ról, mintha én nem is nyomtam volna a gázt. Utána még néztem is, hogy 3. -ban vagyok e. :DDD Pedig abba tettem. Szvsz, az nagyon ment, Turbo felirat hátul, egyből levágtam, hogy nem egyszerű darabról van szó. :)

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#7088) KrAt válasza MPowerPH (#7087) üzenetére


KrAt
veterán

Opelos beszólás jön:

Calibra szerintem az egyik legszebb Opel, amit csináltak. Belülről nekem nem tetszett, de kívülről eszméletlen állat :) Ezeket a tuning csicsákat ledobni a picsába, rátenni a gyárit, amiről te beszélsz, az a DTM Edition lököse lehet, legszebb.
C20LET motor alapjáraton 200 ló, komolyabb hozzányúlás nélkül 250 fölé lehet tornászni. A motor alapja a C20XE, ami bátran mondhatom, az Opel egyik legjobb motorja. Amennyiben hidegen nem nyomod ki a szemét, elnyűhetetlen. Turbóra vigyázni kell, mint minden turbós autónál, akkor gond nem lesz :)
4x4 szeret meghalni, hogy nem megy a hátsó hajtás. Ezt vételnél gondolom ki tudod próbálni, tapasztalatom nincs az összkerékhajtással.

Személyes véleményem, ha találsz szépet, egybenlévőt, esetleg megkíméltet (nehéz, mindenképp calibraklub-on próbálkozz, hátha) akkor vedd meg.

(#7089) Gézengúz válasza MPowerPH (#7079) üzenetére


Gézengúz
addikt

És akkor mi lesz a neved Calibra001???????????????????????????????

Nem a lovak száma a lényeg........ Lehet az 100 pacis 1.6 vagy akár 300 pacis M3...

Ha nem érzed úgy, életed minden percében, hogy mindhalálig BMW csakis, kizárólag és SENKI más és csak BMW....

Gondolj arra miért lettél Te BMW001!!! Miért?????? Miért? és nekünk ne mondd el de ne felejtsd el soha..........

(#7090) MPowerPH válasza KrAt (#7088) üzenetére


MPowerPH
félisten

Köszönöm a sok hasznos infot. :R Igen, a DTM ED -re gondoltam. Az első Calibra amit meg akartam venni, az sötét Metál kék volt, DTM -es lökösökkel és spoilerrel körbe, hátul szolid dupla remus rendszerrel, vajbőr belsővel. Sajna az nem jött össze, sokat kellett volna költeni rá első ránézésre is.
Most mintha tényleg elhatároztam volna magam, autóra lenne vevő is a környéken, tudják, hogy én megbecsültem.
Igen, turbo -ra mindig vigyázni kell, de ez csak megszokás kérdése, nálam ilyen gond nem lehet, meg olyan se, hogy hidegen széttaposom. 4x4 javíttatás drága? :U Esetleg erősíteni nem lehet rajta? Meg gondolkozok azon amit fentebb is írt fekeandras, talán egy fékrendszer csere megérné, de gondolom az elég borsos is lehet. Ismerős talán azon is tudna segíteni.
Nem biztos, hogy pont ezt veszem meg, nekem is jobban tetszik a full gyári dtm -es, annál szebb nincs is. :N De ráállok most, hátha horogra akad valami csuda szép Turbos -s. :K

Gézengúz: Biztos igazad van. BMW -től mindig kiráz a hideg, nem is tagadom. Főleg a régebbi modellektől. Csak az a fránya turbo... :W De azt is bevallom, hogy az E39 M5 -ös posterek mellett rengeteg Calibra posterem volt anno, ez volt nekem a két etalon, főleg mikor még a DTM -nek is stabil résztvevői voltak. Máig legszebb autók abból a szériából.
Mondjuk vennék egy Calibrat, megcsinálgatnám, keveset használnám, garázsban ellenne. Utána meg megtartanám, 2. autónak. Nem egy nagy luxus egy ilyen, de ritka a megbecsült darab, azért meg szabályosan ölnek. :)

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#7091) keIdor válasza MPowerPH (#7082) üzenetére


keIdor
titán

Én nő miatt semmi változást nem hoznék az életemben... egyik sem ér annyit.:) De ez szvsz!! Én maradnék az E39-nél és csak feljebb lépnék onnan! Bár én úgy vagyok vele, hogy a kényelem is fontos, mert sokat utazom. Ha csak hétvégére kell az más persze, csak... nem tom, én maradnék a seggemen. :)) De ha már Opel én valami fiatalabbat vennék, OPC Astra pl.
Egyszer vezettem OPC Corsa-t, brutális, csak kicsi lenne nekem állandó autónak az már, de kis tömege miatt úgy megy, hogy huh...

[ Szerkesztve ]

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#7092) MPowerPH


MPowerPH
félisten

A marhák ott bent... Ezek vagy hülyék, vagy valaki mesélte nekik. :W

Don't Tread On Me

(#7093) fekeandras válasza MPowerPH (#7092) üzenetére


fekeandras
őstag

" Növekedni fog a külföldi rendszám a nagyértékű autókon - jósolják a kereskedők "

Mit nem mondanak... Az állam egy nagyon sunyi játékba kezdett.Fel kell venni a kesztyűt és ki kell játszani amit csak lehet.Mi vagyunk a kiskapuk országa.mindent meg lehet itt oldani okosba szóval én nem félek. :)

(#7094) keIdor válasza fekeandras (#7093) üzenetére


keIdor
titán

Egyetértek, ha ők így...

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#7095) MPowerPH


MPowerPH
félisten

"Ha a vagyon szó jelentéséből indulok ki, az olyan ingó, vagy ingatlan tárgyra értendő, amely jelentős értéket képvisel."

Brutális. :DDD Szemben van egy ilyen szépség. :DDD Ez ám az igazi luxus autó. Már szét van esve egészen, csoda hogy még megy. ;]
Gyorsan kicsengeti majd az autó árát. ;]

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#7096) fekeandras válasza keIdor (#7094) üzenetére


fekeandras
őstag

Példa: Bevett szokás VAG dízeles körökben, hogy a kamrás 1.9GTD @ 75lovas motort faragják át.Pontosabban a GTD blokkba pakolják át a komplett TDI motorbelsőt hengerfejestől, mindenestől.Gyakorlatilag abból lett továbbfejlesztve a TDI motor így az mindenféle faragás nélkül 1:1 ben passzol bele.Ezután 75 helyett máris 90 vagy épp 110 (gyári)lóerőd van alacsonyabb fogyasztás és károsanyag kibocsájtás mellett.Na ezzel még bővel el lehet "játszani" nagyobb csiga, tengely, chip, adagoló = máris van minimum 170lóerőd és 400Nm-ed 6literes fogyasztás mellett és továbbra is adózol egy 75lovas autó után...Még akár egy szigorított vizsgán sem vennének észre semmit mert kívülről semmi különleges nem látszik.Ránézésre ugyanaz a két motor.Még így felhúzva is hozza a GTD gyári környezetvédelmi értékeit szóval a lebukás kizárva.Ez van, ügyeskedni kell.Kapják be a bokámat.Lassan már havonta kitalálnak valami pofátlanabbnál pofátlanabb adót amivel szívják a vérét az autósoknak.De jó fejőstehénnek lenni... :(((

Mod.: dragon biztos felszólít ezért a post-ért, hogy takarodjak ki innen... :P

[ Szerkesztve ]

(#7097) fekeandras válasza fekeandras (#7096) üzenetére


fekeandras
őstag

De úgy tudom ez működik az 1.6 Civicnél is.Abba az inti cuccainak nagyrésze minimális módosítás után csereszabatos.Azért az se szar "1600ccm", szívó ~ 180+ lóerő.És a motorszám nem változik. ;]

(#7098) tonyo2


tonyo2
tag

2002-es Peugeot 307-es, 3ajtós, alufelnis, digitklímás, 1.6 benzines autómat kis értékegyeztetéssel E38, E39 Bmw-re cserélném. A Peugeot Kb. 1.2-t ér.
Akit érdekel, priviben, vagy inkább e-mailen írjon.

Köszi.

A valóság olyan illúzió, amelyet az alkohol tartós megvonása idéz elő.

(#7099) fekeandras válasza tonyo2 (#7098) üzenetére


fekeandras
őstag

Szerintem nem sok ember akad itt akit rá tudnál dumálni egy Peugeot-ra egy BMW után. :D

(#7100) Bubu79 válasza tonyo2 (#7098) üzenetére


Bubu79
addikt

Hogy állsz Anti Pollution Fault üzenetileg? ;]

fekeandras: Nem érzed kicsit sem gáznak, hogy mindig beszólogatsz valakinek? :P

[ Szerkesztve ]

"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.