Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Newlachka
őstag
ha esetleg Miskolc felől jössz, Hatvanban meghívlak egy kv+süti kombóra, ha megmutatod az új autód
NoZoli
tag
"pl az új leaf elég szép már, 400km-t tud elméletben,és 0-a értékvesztéssel kalkulálnak az okosok."
400? Max. lejtőn, lefelé. Talán, a Model 3 ami éppen tudja azt a gyakorlatban. Az értékvesztés pedig, nettó hülyeség. Már csak az akksik állapotának romlása miatt is. És akkor, a technikai fejlődésről nem beszéltünk.
"a 2 éves Leaf-et 0-a értékvesztéssel tudná eladni most."
Ez sem felel meg a valóságnak, főleg, hogy már kijött az új Leaf.
Xero
nagyúr
Nem állt össze a kép, éppen egy ruhavásárló körúton asszisztáltam.
CharlieDrop
veterán
Ma voltam egy előadáson, ahol a dolgok szuper menetét szemléltették fotóval
A megbízható motor szinonim képe egy N-es motor volt
Nem akartam lelombozni az előadót
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
cOxeR
Ármester
Első helyzetjelző izzó javaslat?
6000K-es a xenon van bent, Osram 66240CBI.
Osram Cool Blue Intense 2825HCBI W5W 4000K
vagy ledből
Osram LEDriving Premium 2850CW W5W 6000K
mondjuk, 1,7k vs 4,5k-ból kiindulva az első...
Ummon
csendes tag
Szeretem ezeket a "bölcs" megállapításokat. Végül is el lehet krúzolgatni fáradt lengéscsillapítókkal is. Még az se biztos, hogy felrobban tőle az autó és még be is kanyarodik.
De azért érezni, hogy pl. nem nyeli úgy az úthibát, bizonytalanabb irányváltásokkor, tempós kanyarnál "ráesik" a terhelt kerékre. Ez lehet az átlagos sofőrnek nem tűnik fel, mert nem hirtelen a romlás, hanem fokozatos és hozzászokik. De kicserélve elég kontrasztos tud lenni a különbség.
Xero
nagyúr
Ha gondolod szívesen. Valószínűleg ilyesmi leghamarabb karácsony környékén lesz. Ha sikerül is megvenni a vasat, még a bewilligungomat nem kaptam meg, így csak utána lesz rendszámom amit felpattintsak rá. Ez sajnos minimum 2-6 hét lesz még.
KAMELOT
titán
Newlachka
őstag
egyáltalán nem gond. mi valószínűleg ilyen autó közelébe képeken kerülünk
van itt egy jó cukrászda, süti,kv egyebek van, ez pályától kb 2-3km-re van.
ha jársz erre és nem felejtenéd el akkor barátnőm nagyon örülne neki na meg én is
Skimaster
senior tag
Ez melyik motoros?Mi volt a gondja?A végeredmény szép!(és biztos jó is)
[ Szerkesztve ]
Xero
nagyúr
Ezredes szama megvan esetleg valakinek? Megerezte az oreg e46, hogy lassan megcsalom es hirtelen felindulasbol eltepte a hosszbordas szijat. Szoval most Pesten se elore se hatra.
Newlachka
őstag
ment pm
Newlachka
őstag
bocsi a dupláért.
Xero van már elképzelésed az e46 sorsáról?
Pm-ben megírod mi lesz vele?mit kérsz érte,és egyéb
[ Szerkesztve ]
Xero
nagyúr
Koszi szepen, kozben mar le is fixaltuk. 😉
Az E46 megy garazsba. Van egy zsak alkatresz garazsban amiket be kell epiteni (gatlok,fekek, stb egyszeruen nem tudtam megallni vele honapok ota egy egybefuggo hetre), utana tartalek auto lesz vagy edesanyam “ujratanulos” autoja. Eladni tuti nem fogom, megtanultam hogy mindig kell backup.
Xero
nagyúr
cOxeR
Ármester
Na kihez?
Newlachka
őstag
persze hogy Ezredeshez!
Ez nem volt kérdés.Aki ismeri itt őt, az tudja,hozzá viszi, vagy egy BMW szervizbe.én nem voltam nála, és lehet soha nem is leszek,de tudom,hogy jó szerelő,és biztos szívvel tudom ajánlani mindenkinek.
[ Szerkesztve ]
CharlieDrop
veterán
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Newlachka
őstag
be kéne fejezni a puncsolást mi?
CharlieDrop
veterán
minimum
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
cOxeR
Ármester
MPowerPH
félisten
Nem banod meg... Szvsz e mellett a C Merci mellett a 3er elbujhat. En az elozo gen. -bol akartam C63 AMG -t az F10 helyett. Aztan mashogy alakult, de tudtommal az a motor kategoria elso, foleg egy M -es eroforras mellett, amik ezer+1 sebbol vereznek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Mhalacka
csendes tag
H.Ezredes
őstag
(#44017) Newlachka
Nagyon szépen köszönöm
(#44020) CharlieDrop
Jövő héten te jössz....
(#44021) cOxeR
Jöhet még
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
MPowerPH
félisten
Ez pedig csak 3l -es diesel lehetett.
Don't Tread On Me
Xero
nagyúr
Jelentem BP-Miskolcot kibírta gond nélkül, pedig kapott egy órás dugót és idegből 180-t is.
De azért nem cibálom a bajszát a kelleténél jobban.
(#44022) BMW001: Nekem is tetszett az előző széria. Valahol írtam is, hogy mielőtt tavaly megvettem az E46-ot amikor totálra törtek az előzővel, az eredeti terv egy FL-es W204 volt. Csak akkor egy hét alatt kellett valami megoldás, az pedig drága móka lett volna így és rizikós.
Utólag nem is bánom a dolgot, mert most agyalhatnék, hogy valahogy importálom a gépet Svájcba, vagy eladom, bukok és kint veszek megint egyet.
A 63-as motor szép meg jó lenne, de azt képtelen vagyok kifizetni sajnos egy levegőre. A V6 pont elég lesz nekünk, ez is nagyon durván fogcsikorgatós összeg, de életemben először szeretnék valami igazán fiatal és kulturált autóban ülni.
[ Szerkesztve ]
cOxeR
Ármester
KAMELOT
titán
Az tuti, hogy jó szerelő én is hozzá vinném ha a közelben lenne.
Más: Lemértem két telitankolás között a kocsim fogyasztását. 12 liter / 100km LPG. Ez valami csodálatos. Mi lesz ha végleg rendben lesz a motor?
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
CharlieDrop
veterán
Ezazzz
Aztán majd tavasszal is
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
H.Ezredes
őstag
Xero
nagyúr
Az könnyű. Rohadj le Pesten vagy környékén és egyből a közeledben lesz.
KAMELOT
titán
Ez micsoda pontosan? Jól be volt rakódva!
(#44031) Xero: Van trailer, úgyhogy inkább hazavinném!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
H.Ezredes
őstag
N57-es szívósor
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Gsx-rr
veterán
Letezik egy akkumulator ugy doglik meg,hogy kb annyi elojele van,hogy elozo nap mar ereztem inditaskor,hogy lassabban teker, es masnap reggel mar nem indul es a toltest se veszi fel mar akkutoltorol se?
Eddig ha mar gyengelkedett egy akksi csak csak feltoltottem es meg jo volt
Xero
nagyúr
Simán lehet, hogy az ólom levált és beadta a kulcsot. Zárlat ugyebár már nem alakul ki, hiszen el vannak szigetelve műanyaggal egymástól, de attól még beadhatja a kulcsot. Vagy simán a szulfásodás elérte a kritikus szintet.
Plusz simán lehet, hogy ha megfelelő ampert nem tud már kiszedni belőle a rendszer, akkor egyszerűen a computer letilt és kakukk. Ha van töltőd, akkor rádobod, majd valamilyen bikább fogyasztóval szimulálva nézd meg mit ad ki magából.
KAMELOT
titán
Mitől lett ilyen retkes a belseje?
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
szőröscica
addikt
Burokban élsz? Legalább 15 éve, de inkább 20 éve ilyenek a dízelek a kipufogógázvisszavezetés miatt. Amióta közvetlen benzinbefecskendezés van, azóta a benzinesek is elkormolódnak.
[ Szerkesztve ]
KAMELOT
titán
Bocs, de még nem láttam ilyet azért kérdeztem! Nem szoktam szétszerelni motort és volt dízelem, de ilyen gondja sosem volt 5 évig. Gondolom mert additívot raktam bele vagy piros naftát!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
MPowerPH
félisten
Ott volt az a lerakodas abban is, azon nem segit semmi additive, es semmifele taltos diesel. Ez egyszeruen normalis ezeknel a motoroknal...
Don't Tread On Me
KAMELOT
titán
Tudom....csak nyomtam viccet!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
CharlieDrop
veterán
Én már több ilyet láttam és még nem is ez a legdurvább...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
KAMELOT
titán
Itt mindig tanulok valamit. Azért is van a topik! Még jó, hogy benzines van!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
RedDot
tag
Sziasztok!
Adott egy F30-as 2014-es BMW 318d (N47D20 - 105Kw), 8 sebességes automata, melyben 46000 km van. Az elmúlt hetekben remegést lehetett tapasztalni nála. A jelenség az autópályán jött elő, amikor is apróbb remegés jelentkezett nála a 1200-1400-as fordulatszámtartományban, de ha leváltottam egy alacsonyabb sebességfokozatba és felment a fordulatszám pl. 2000 vagy afölé akkor a jelenség megszűnt - ugyanazon sebesség mellett. A jelenség egyre jobban erősödött, annyira, hogy több órás autópályás vezeztés mellett egyre zavarobb volt a remegés és felkúszott egészen 2000-es fordulatig. Nem tudtam már 130-nál 8-asba kapcsolni mert annyira remegett, de 7-esben 2000-es fordulat felett nem volt észlelhető.
- motor controll lámpa NEM világit
1.) Elvittük egy BMW-s szakihoz, aki computerre rakva semmi hibát nem észlelt. Frissítette a váltó szoftverét, de semmi egyéb.
A jelenség csökkent, a vibrálás kisebb és csak 1200-1400 között van jelen.
2.) Elvittük a BMW szervízbe, hogy tárják fel a hibát. Átnézték és ők azt mondták, hogy a szívósor oldali ház cseréjére van szükség, mert nagyon levan kokszosodva. (#44030 H.Ezredes által belinkelt egység)
Hazaérve leszereltem az EGR szeleppel együtt, kormos és kokszos volt de nem tragikusan. Kitakaritottam minden részét, az EGR szelep nem volt csak kormos. A blokk szívó torkát is kitakaritottam és mindent tisztán összeraktam.
Kipróbáltam, de változás nem volt, a remegés megmaradt.
3.) Mások a kocsi kerekeire, gumijaira gyanakodtak - na de a remegés nem sebességhet kötött, ahol a rezonanciafrekvencia érvényesül, hanem a fordulatszámhoz kötött, 1200-1400 között. Mindegy mennyivel megyek 60-nal vagy 100-al. De legyen, egyébkéntis most jön a hideg, le lett cserélve másik gyári felni+téli gumira (kicentirozva).
A jelenség változatlan. Szépen ment az előző kerekekkel is és ezzel is, mert ha nem 1200-1400 között vagyok akkor hibátlanul gurul.
4.) Megint mások váltóolajra vagy motortartó gumibakokra gondolnak. Most motortisztítóadalékot és lerakodáscsökkentő adalékot öntöttem a motorhoz/üzemanyaghoz. Most ennek az eredményét várom...
Minden ötletet véleményt meghallgatok. Ha esetleg tudna valaki valami hasznosat vagy érdemlegest vagy valakit ajánlani azt nagyon megköszönném.
[ Szerkesztve ]
MPowerPH
félisten
Volt F10 forumon hasonlo egy 20D -vel. Neki motortarto bakok voltak a ludasak. Az a gond, hogy ezek a marka, igen kulturalt motorok olyan szepen, csondesen es egyenletesen jarnak, hogy eszre sem veszed a 4 hengeres traktor mivoltat.
Az igazsag persze az, hogy borzalmasak... Szetrazzak az egesz autot, meg ha Te nem is erzed, es azt hiszed, egy hipermodern diesel dohog elol.
Don't Tread On Me
szabi325
tag
Ezt N57 -nél hány Km futás után érdemes tisztítani?
KAMELOT
titán
46 000km-él már a dízel be lenne rakódva?
Hát igen...ez így van még ha nem is érzed te bent meg kintről is éppen, hogy hallani azért van ott rendesen rezonancia sajnos. Itt most eszembe jutott a régi jó kis FORD 1,8D. Ott még a kaszni is rezegett rendesen.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Gsx-rr
veterán
Azert a 46.000 kilometert fenntartasokkal kezelnem ,hacsak nem 0 kilometeres kora ota naluk van az auto
Egyet se félj, a tiéd is közvetlen befecskendezéses, szépen kormol. Lehet lesz majd mit nézni, ha egyszer tényleg eljutsz a felújításhoz.
KAMELOT
titán
Hát most eltaláltad....enyémen tuti lesz mit felújítani. Kormolni nem kormol! Csak marha szúrós szaga van főleg amikor alaphelyzetben ketyeg. Tudod benzin + olaj keverék!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX