Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [bacsis:] Készülődés a BRSZK-ra
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Vangelis
nagyúr
Ma voltam vizsgán.
átment. Azt mondták nem látszik, hogy 10 éves a verda, ritka amelyik autó így fest 10 év után.. vizsgabiztos ott dicsérgette, de sajna két fékcső xar, az csere elől.
de újabb két év!
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
dragonfx
veterán
[link]
a km tessék nézni ...1 tulajnál volt elhiszem.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
tibi666
senior tag
na igen, és ilyenkor felmerülhet mindenkiben a kérdés, hogyha ez 400 ezer km után így néz ki, akkor a sokkal rosszabb belsejűekben mennyi lehet? persze ki mennyire vigyáz rá, az is számít, ennek biztosan gondos gazdija volt.
dragonfx
veterán
jaja.
innen is látszik a km nemminden.ő valszeg egy elégedett tulaj.sok szépet megélt ez a kocsi.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Vangelis
nagyúr
helyszín:
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
MPowerPH
félisten
Hát igen, és szépen egyben van. Inkább megvenném ezt, mint azokat, amikre 130k km -eket írnak, ami irreálisan kevés, a belsejük még szét van hullva.
Meg az egy tulaj, hát brutális, és ritka dolog. Ilyenkor jut apa mindig eszembe, mikor a Sierra ráncfelvarrásakor megvette újonnan a Sierra 2.0 CLX -et fullosan klímával Németből, ami akkor nagy szó volt. És beletett 650k+ km -et, motorja ezek után is hibátlan volt, de szegény ment a bontóba.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
God Vazzeg
veterán
Az enyémben is a sok km-t kifogásolják, pedig valós És semmi baja a motornak
tibi666
senior tag
de nyugodtabb szívvel veszi a 150 ezerre visszatekert 400 ezrest, mint a valós 300 ezrest.
mi is néztünk egy csomó e39est a legtöbbe ilyen 150-200 közötti km-t vallottak be. amit megvettünk, óra szerint abban van a legtöbb. 260 ezer. de állapotra sokkal jobb, mint a 150esek. nem hibátlan, de 10 év és ennyi km után ez nem is várható el.
MPowerPH
félisten
Bizony...Hülyék az emberek... Én se tekertetem vissza, ha eladásra megy.
Don't Tread On Me
k.
őstag
ÉN ugyan nem vagyok BMW-s de ez a kilóméter dolog engem is zavar.Láttam olyat is hogy tökrégi ford 150 ezerrel hirdetve.Namost ahogy az belülröl kinézet..Meg Ignis 140ezerrel hirdetve ugy hogy az ülése szakadt volt ugy hogy volt rajta egy üléshuzat....
És aki megveszi az örül hogy jajdejó az enyémben csak ennyi van nemugy mint a tiedben.Bár repedt a műszerfal fosszagú az ülés és kutyaszar van a hátsó ülésen de kevesebb a kilóméter igy tuti jobb.
Nekem még sosem volt autom de néha nézelödöm neten.Az elsö hogy megnézem a beltért.Ha szakadt már ránézésre akkor rögtön fejeltös.Meg egy másik idegesitó dolog.Vannak a légzsákos autok.Ugye ott a kormány közepén van egy kis fedél azalatt a légzsák.Namost amikor a középsö rész csillog a kormány meg hót kopott az szerintem rögtön azt jelzi hogy törték ennek ellenére több helyen is virit a törésmentes felirat.
Hallotam olyat is-lehet pont a PH-n- hogy egy szöke csaj meglátott egy MINI-t.Na el is ment megnézni.Minden jó csillog villog a kocsi.Majdnem meg is vette mikor látta hogy a papirok között egy bazinagy papiron ott virit hogy az auto már totálkáros volt roncsként adták el amerikábol.A csaj ugyan szöke volt gondolom emiatt is merték bepalizni de azért elég ciki hogy ha valaki nem beszél angolul nagyon meg is szivhatja...
MPowerPH
félisten
Nah, ha öregebb leszek, én is beszerválok magamnak egy ilyen dieselt, csak hármasban.
Jesszus, 600NM. És csak 3.0 -ás olajkályha...
Don't Tread On Me
God Vazzeg
veterán
Bazze, az én autóm 25. éves, szerinted az a lényeg, hogy szakadt-e az ülés? Nem inkább a rohadásmentes és törésmentes kaszni, meg a jó motor? Mert én azt hittem. Műszerfal repedt? 3k egy műszerfal héj, kb 10k az ülések kárpitoztatása, ha ilyeneken fennakadsz egy öregebb autónál, akkor nagyot fogsz koppanni
God Vazzeg
veterán
Egy 535D biturbós gépet már próbáltam, nagyon bejövős.. Ez még durvább lehet
dragonfx
veterán
ugyanannyi lett mint a benyás.illene már azta benyást feljebb tekerni 306ról és visszahozni a 3asba 5ösbe.
2.0 turbó tényleg hiányzik a kínálatból.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
tibi666
senior tag
nekem q7 v12 tdi kéne. 1000nm.
dragonfx
veterán
nekem meg e46 330ci
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Vandit.
addikt
azaz.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
Vandit.
addikt
330ci van a családban, bár az nem E46.
Szerk: Tévedtem csak 325i.
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
tibi666
senior tag
no, a bmw-n vízpumpacsere, két szíj és görgőcsere, újabb 34 ezer forint.
de legalább tuti jó lesz és a 40 fokos mediterrán nyárban nem hagy cserben.
aksit kell még venni.
az is lesz vagy 35 ezer, 100ah-s kell bele.
k.
őstag
Csak mondjuk én 5 éves autot néztem épp....(nem BMW).. 100000kmel és stbvel hirdetve...
dragonfx
veterán
elég az ha a 218 lovas. mocis.
e46 is elég.
e36 m3 esetleg
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Vandit.
addikt
Igen az és kabrió is.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
Gebriel
veterán
Kb nekem is ennyibe jött ki.
Akksit én már megvettem. Nekem elég a 56os. Bosch-t raktam bele 15k-volt
dragonfx
veterán
ja vízpumpa termosztát csere nekem se ártana.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
God Vazzeg
veterán
Ja, úgy tényleg gáz
keIdor
titán
Jön az M7. 2010-2011...
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
SpeedR
őstag
Szép. Erről jut szembe, hogy E-Max kolléga régen tette tiszteletét a fórumon. Lehet azóta ki se szállt a 7esből.
E-Max
tag
Itt vagyok én minden nap, csak otthon építkezés van, meló van itt egész nap, nem nagyon érek rá netezni.
Itt borzalmas idő van lassan 2 hete, BMW garázsban áll, 2700km van benne, azóta Volvo-val járok...
Autót megcsinálták még múltkori incidens óta, azóta nem sokat mentem, csak itt városon belül, nem pályáztam vele azóta.
Különben is teljesítmény adóval érdekes lesz, mert ugye anyacég német, de otthoni cég nevére kell, hogy irassuk az autót, mert itteni törvények nem engedik, hogy vadi új, hitelre vett autó többet legyen országon kívül, mint belül, úgyhogy több mint 1 hónapja ideiglenes rendszámom van rajta, július 7-én le fog járni, otthonra be kell íratni.
Ez meg 326lójerő....
Egyébként csalódtam benne.
Nem szeretem.
E39-em anno sokkal kényelmesebb volt..
Ebbe mondjuk sport ülés van, abba meg komfort vagy micsoda volt, de ez 2-3 óra ülés után borzalmas. Combom nem nagyon fér el benne, pláne, hogy egyik lábam szabad mindig, mivel automata.
Egyébként meg cégnél érdekes dolgok vannak, nemrég tört ki a botrány..
Főnök meg lett vezetve, eddig masszívan nyereségesnek hittük, aztán kiderült, hogy itteni gazdasági igazgatónak honnan futotta Mercedes S Guard-ra.
17millió(!!!) eurót(!!!) sikkasztott, cég egyenlőre olyan mínuszban van, hogy csak na...
Egyenlőre eléggé aggódok, nehogy autót elvegyék, bár főnököm azt üzente, mivel a magyar rész gyengén ugyan, de még nyereséges, engem nem fenyeget a veszély...
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
SpeedR
őstag
Uhh, hát ha honosítani kell, akkor a teljesítmény adó csak csepp lesz a tengerben. (kb 215k/év) Reg. díj és a casco lesz az igazi hardcore. Szerintem ne írassátok a magyar cégre, a finanszírozó úgysem tudja ellenőrizni, hogy hol mennyit van az autó.
Az ülés kényelmetlensége nagyon meglepő. A 7ernek épp a luxus és a kényelem a fő célja. Úgy látszik sportüléssel nem szabad 7est rendelni. (Egyébként nekem sportülés van az E34-ben és ott nagyon kényelmes.)
A képekkel még adós vagy.
17M € ???
Az nagyon durva, azt hogy sikerült összehoznia? Biztos benne voltak egy páran, mert ennyi kesst nem lehet egyszerű elcsórni, mert nem 1-2 nap kell hozzá. Valakinek csak fel kellett volna tűnni hogy folyik el a zs.
E-Max
tag
Lesznek majd képek is.
Egyszer biztos.
Amit kipróbáltam a szalonban, kiderült, komfort üléssel volt, isteni, párnázott, puha.
Nagyon jó volt.
És mivel 120kg fölött vagyok, nem, nem azért mert kigyúrt kopasz vagyok(bár kopaszság sajnos féligmeddig helyén van, 50 év alatt elhullt a hajam.. ), ezért széles vagyok sajnos, a sport, oldaltámaszos ülések meg megölik a combjaim...
Hát 17M euró egyik napról a másikra tűnt el, és a havi kb 1.5misit kereső igazgató hipp-hopp, vett egy 150milliós páncélozott mercit, 200milliós jachtot, és érdekes módon vagy 4-5 házat münchenben.Főnök meg megbízott benne, gyerekkoruk óta ismerték egymást, sosem gondolta volna...Meg itt nem úgy van, mint otthon, hogy betűről-betűre átnézi az összes könyvelést, hanem arra van a gazd.igazgató..Hát ő meg ezt jól kihasználta...
Az a gond, hogy egyenlőre olyan szerződés van, hogy ugye gps van a kocsiba, illetve beszereltek egy apróságot.Van két érintő bigyó, és két kulcs, ezekhez. Zöld-piros. Ha zöld, céges úton vagyok, ha piros, magánút, arra én fizetem a benzint. Na most gps-en frankón látják, hogy épp hol vagyok, magán, vagy céges úton. És az ország határon kívül, a vásárlástól számított egy évben havi 500km-et lehet határon kívül, utána km-enként 74centet kell fizetni.
Amúgy maga a kocsi rendben van, nagyonis!
Picit odalépek neki, olyan mértékben meglódul a turbó miatt, hogy csak na. Volvo-ban is turbó van, de az csak 200 lovas, 5 hengeres...Mondjuk súlyra is kisebb, de ez 126lóval több! Fantasztikus, ebből a szempontból csodás.
De pest-münchen útvonalat amennyiszer meg kell járnom, arra borzalmas, sajnos.
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
tibi666
senior tag
cseréljünk.
adom a mercimet, ortopéd ülések vannak benne.
én meg elleszek a kényelmetlen 7erben.
amúgy saját pénzen nem cseréltethetnél benne ülést?
rendelsz bele egy azonos bőrözésű komfortülést magadnak. vagy hogy ne üssön el, jobb egybe is. a bmw-nél is biztos lehet ilyeneket rendelni. mercinél a legapróbb kis szarnak is megvan a szériaszáma és rendelhetsz gyárit belőle.
persze nem lesz 2 forint, de legalább kényelmes autód lesz. a volvo árából tuti kijön.
keIdor
titán
Én be is költöznék a 7-esbe, ha lenne. Elnyomogatnám a gombokat néhány hétig, mire rájönnék mi mit csinál.
E-Max: Fúh az nem semmi... 17 millió € durván 5,1 milliárd HUF leírni se gyenge! Egyébként egyik luxus limuzinba se tennék Sport üléseket pont a kényelmetlenség miatt. Még a 6-os Sport kupéba sem. Sport ülés Ferrari-ba, Lamborghini-be, Porsche-ba való szerintem, hiszen azok a sportkocsik (kivétel persze a Panamera, Cayanne), azokat nem használják nagyon hosszú utakra.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
SpeedR
őstag
Akkor az a gond. A sportülés meg a 120kg nem túl kompatibilis egymással. Cseréltetni lehet, de sztem benne lenne vagy 1 misibe, és gondolom ezt nem állná a cég sem.
Vagy tudok egy jobb megoldást, felveszel sofőrnek egy BMW fanaticot innen a fórumról, te meg a hátsó ülésen tespedsz. Biztos lenne pár jelentkező aki óccsón megszámítaná.
Ez a GPS nyavaja a cégeteknél van és a finanszírozónak is van belelátása?
A sikkasztós faszi számíthat egy pár év börtönre az tuti, de a cég nem valószínű hogy visszakapja minden pénzét.
(#6582) Keldor papa
Én is ellennék benne egy ideig az tuti.
[ Szerkesztve ]
keIdor
titán
Nekem fizetés se kéne érte, sőt még én fizetnék.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
E-Max
tag
Addig nem lehet semmit csinálni, míg nem a cégé az autó.
Lízingelt verda, szóval semmit nem tehetek meg.
Ha saját lenne, ki lenne fizetve, akkor meg lehetne oldani, de így semmi esély sajnos.
Volvo anyukájé lett, rábeszélt, hogy nem veszünk neki autót, jó ez is, inkább felújítjuk a házat, illetve medence lesz. Nem műanyag, felfújható, mint most.
SpeedR: Jó-jó, de azért lett BMW, mert a motor, az erő, űberelhetetlen...
Egyébként van egy olyan dolog, hogy nemsokára nyit a cég törököknél.
És az ottani jövendőbeli 42 éves, fitt, nem 120kilós srác is bmw-t akar, de ő 3-asról beszélt eddig.
Lehet, megkapja ő ezt, és akkor nekem másik lesz, bár az túl szép lenne, ahhoz, hogy igaz legyen...
Ezt, mielőtt elhoztuk, kipróbáltam, ott helyben, beültem, mentem vele, de ott kényelmesnek tűnt.
Viszont 1-2 óra alatt teljesen lezsibbad a lábam benne, az meg idegölő, hogy 2 óránként megálljak pihenni...
Nyomkövetőt eredetileg a lízing miatt tették bele, de a cég kapott a dologra, és kiegészítette saját/céges km-re, benzinre. Most örülök, hogy nem 550i lett, az 20-25litert enne, ez csak 13-15 körül..."Csak"...
17M euró az kb, válságban, ha csak a német cég lenne, nem lenne a többi kirendeltség / leányvállalat, azonnal megfektette volna az egészet.
Francia masszívan veszteséges 2 éve, úgy néz ki, jövőre bezárjuk.
Román meg annyira feljött, hogy tavaly 4M eurót termelt csak ő maga. Ez mentette meg a céget, mert kampec lett volna, én meg b@szhattam volna, meg van az új autó, azt rá rögtön csőd...De szerencsére nem. Úgy néz ki.
De ez már más téma, nem akarok jobban belemenni, mert nagyon nem ide tartozik, így is van elég bajom miatta...
Egyébként tele van gombbal, tény, de olyannyira egyszerű, hogy én is meglepődtem.
Ugye volvo után, ami sokat tud, de nagyon-nagyon egyszerű, olyan mint az ikea, letisztult, de mégis értékes. Abban nem sok gomb van, de annál több dolgot tud. Ez tele van gombbal, tud is rengeteget, de egyszerű.
Csak arra kéne rájönni, hogyha elmentek egy üléspozíciót, lememorizálom, változtatok rajta, stb, majd megnyomom, hogy a mentettet hozza vissza, vissza hozza. Ha leállítom az autót, és elindítom, megint vissza hozza. De ha a kulcsot kihúzom, majd beteszem, elindítom, b@szik rá.
Szervízbe nem tudtak rá mit mondani, megmondták, hogy ilyennel még sose volt dolguk...
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
SpeedR
őstag
Elvileg úgy van, hogy az összes kulcshoz társítható külön-külön ülés és kormánypozíció. Kapd elő owners manualt, abban biztos benne van hogyan kell.
13-15 liter az sztem egész korrekt egy ekkora biturbós 326 lovas bálnától.
E-Max
tag
Iiigen, megvan, aszerint próbáltam. Tökéletes mindig, csak kulcsot ha kivettem, onnantól vége. Az utasnál szintén...
13-15 szerintem is rendben van, volvo 10-11-et eszik, súlyba sok száz kilóval könnyebb, 1 henger mínusz, csak 200 ló...De cserébe +awd...
De még mindig jobb, mint 550i...
Most neki is mennék a falnak, ha az lenne...
Saját útra lehet használnám a volvot...
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
tibi666
senior tag
fogyj bele.
de komolyan, nem csak az autózás lenne kényelmes, hanem a mindennapi életed is sokkal kellemesebb lenne. rajtam csak 13 kiló plusz van, de emlékszem még arra az időre, mikor nem volt, hogy mennyivel könnyedebben vettem az akadályokat.
idén nyáron lefogyok.
E-Max
tag
10 éve próbálok lefogyni, ami létezik, mindent próbáltam, de nem megy le 115 alá sehogysem.
Rengeteget jártam orvosokhoz emiatt, de semmi.
Mindemellett 2db csipő protézisre is szükségem lesz sajnos, meg még van ezer más bajom tőle.
50 évesen nem megy már ez...
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
tibi666
senior tag
gyomorgyűrű?
drasztikus, de eredményes, ha végképp nem megy.
Vandit.
addikt
Két új motort kap a BMW 1-es Coupé
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
dragonfx
veterán
5ös elég lett volna fullosan mdndtuk
120i jöhet is.azonnal úgy ahogy van.170 ló..8a altti gyorsulás 7 alatti fogyi no komment.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Gyok2
aktív tag
Leszámítva, hogy 2 L és 4 henger.
Tiszta Windows rendes ház
dragonfx
veterán
hagyjuk már ezta 4 henger mizériát.
hallottál már 18is mocit sportkipufogóval, igényessel?..utána nem ezt mondanád.
Na meg 170 lóerő elég beszédes nem hiszem bárkit zavar.Gari lejár utána sport, vagy addig is ha valaki nem bírja elszakad a cérna.hamann ac schnitzer rak rá neked olyat aminek fainn hangja lesz.meg lesz a 170ből kb 190.nem hiszem egy az adatok azt mutatnak bármire is nem elég erőben stb.de takarékosabb a 6henger cska nyel 8-9et legalább cm3 függetlenül.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Vangelis
nagyúr
mennyit?
Nekem 7.2 volt az átlagom lefelé Shell racingel....
Hazafelé már 1 literrel több, de mondjuk visszafelé tartani akartam a tempót.... haverral... nem sikerült
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
Gyok2
aktív tag
És te hallottál már 6 hengeres motort hozzá való kipufogóval?
Tiszta Windows rendes ház
tibi666
senior tag
leszámítva, hogy a 4 henger járáskultúrája egy rakat szar, a hangja pedig csak a kipufogótól lehet szép, valóban elfelejthetjük a mizériát.
dragonfx
veterán
szerinted hányat vadkerten???számoljam??szép....de +2 litert nem ér meg hosszútávon.
ok egy e36ba megér egyértelmű, mert régi nyers vad erő....mostaniakba lehet nem is állna jól.mert a gyár nem rka rá olyan kipufot amin kijön a lényege.garivesztést meg nem hiszem sokan bejáccanák az elején.
járáskultúrája mér lenne xar??mint bármelyik 4 hengeres.enyémé szerintem normális jó.pedig semmi sportrendszer nincs.hallotál már egy e36 325i gyári széria kipufogóval ami nem lyukas és végig tökéletes a rendszer.megsugom nem sokat hallasz, max. 4000 felett.hallotam párat.
kár bizonygatni itt a faxságot, akinek enm volt bmw.je és nem jártas a témában. egy 18is.nek is olyna ahngja tud lenni megörülsz, hallottam párat.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
E-Max
tag
Nem kipufogó hangról volt szó.
Hanem ha odateszed a füled a nyitott motorháztető alá egy E39 mondjuk 528i-ben, meg a tiedben, mindenféle sportdob, recsegő, puffogó sz#r nélküliekhez, akkor meghallod, hogy a 4 hengeres egy rakás...
Következő generációs 1-esben, meg 3-asban le akarják cserélni mostani 4 hengereseket 3 hengeresre, meg 6 hengereseket 4 hengeresekre.
V8 helyett meg lesz V6+kompi+turbó...
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
dragonfx
veterán
3 hengeres tényeg gáz.
4-6 henger mindig kella csucsokba meg 8.
ok lehet ebben igazatok van ezt is hallotam.de uj 4 hengeres járását még nem hallotam mondjuk e90esét.az enyém egy dolog 243k van benne meg m40 ami nem a lehjobb konstrukció.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014