Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#38001) FIREBLADE78 válasza Gsx-rr (#38000) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

:K . Gyenge szar. Annyira nem,de lehetne jobb is. Képet tudsz feldobi? Nem lopom ee :P

[ Szerkesztve ]

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#38002) Gsx-rr válasza FIREBLADE78 (#38001) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Nem is az nem tetszene nekem, hanem az a hang. Igy mar megertem,hogy gondolkoztal hanggeneratoron,bar alapjaraton nem hiszem,hogy elnyomna a motor hangjat.
Amugy engedik ,hogy hozzanyulj ennyire? Lehet rosszul emlekszem,de mintha azt mondtad volna ceges.
Csippet neki inkabb mint hanggeneratort!

Az enyemrol van fent a topicban,igaz csak belulrol. Keress ra! :)

(#38003) FIREBLADE78 válasza Gsx-rr (#38002) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Saját cégünk. Nem hiszem,hogy Mo.-on cég ad vkinek furikázni f15-öt ;] Tuningos van ajánlott?

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#38004) Gsx-rr válasza FIREBLADE78 (#38003) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Hogyne adna ne viccelj mar. Van informatikus baratom aki ilyennel jar ,es felsovezetok egy nagyobb cegnel is felsokatagorias autokkal jarnak.

A tunning meggondoloando, ilyen kategorianal en csak egyvalakit ismerek akire ra is biznam,bar iden mar nem hiszem vallalna!

[ Szerkesztve ]

(#38005) molnarpeter válasza FIREBLADE78 (#38003) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Van egy a topikban, szervizel is :D Garancia miatt megfontolandó, nem tudom például, van-e a gyár által elfogadott cég egyáltalán.

(#38006) aero.


aero.
veterán
LOGOUT blog

Ezredes! Ez a kuplung késleltető rúgó lóf*sz vagy mi, ami az E39-ekben van (konkrétan 25i), na ezt mennyi meló kivenni? :D Az őrületbe kerget tolatáskor, meg ha menne az ember csak a kuplungot égeti vele.

(#38007) H.Ezredes válasza aero. (#38006) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Ha a CDV szelepre gondolsz akkor azt viszonylag egyszerűen ki lehet venni ha nincs összerohadva :)

(#38005) molnarpeter

:U :DDD

[ Szerkesztve ]

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#38008) aero. válasza H.Ezredes (#38007) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Jól hangzik, akkor kevesebb káromkodás használatával kivehető. Majd feldobom a szerelőnél. Köszönöm

(#38009) Anubris


Anubris
őstag

Sziasztok!

Barátnőm E90-essel jobb hátsó defektet kapott tegnap aztán mára már le is eresztett szépen a gumi.

Goodyear Eagle Ultra Grip GW-3 225/545 R17 van most rajta. Amennyiben nem tudnák javítani, milyen defektűrő téli gumit ajánlotok?

(#38010) MPowerPH válasza H.Ezredes (#37995) üzenetére


MPowerPH
félisten

Akkor lehet, ott alapbol hianyzott par loero is a menesbol. Ezert jo a teljesitmeny meres, mert kiszurod vele, ha valami gondja van az autonak. Nekem pl. az E92 -on a legtomegmerom volt rossz, de nem irta be hibanak. Viszont az 580NM -bol csak 542 volt meg, es a loero is csak 272 volt a mereskor. A csoka mondta, hogy megcsinaltathatom a remappot, de nem lesz az igazi, es csak elfedek egy meglevo hibat.
Megcsinaltattam, megkaptam az eredeti softot is pendriveon. Az akkori Mesterem(aki sajnos meghalt :( ) legtomegmerore gondolt, es egy szenzorra a turbonal. Cserelve lettek, majd kint UK -ban vittem az autot padra, eredeti soft vissza, es meres utan hozta a gyari erteket.(283Le & 576NM). Erre ment vissza a remap, amivel ugye letiltott a nagyobb turbo, es ekkor vittem hozzatok az autot. :)
Ha nincs a dyno, lehet az eletben nem tudom meg, hogy valami nem okes.

Don't Tread On Me

(#38011) Gsx-rr


Gsx-rr
veterán

Azért ez komoly!
[760Li vs M3]

(#38012) FIREBLADE78 válasza Gsx-rr (#38011) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Következő 760li lesz. Ja nem,azt strómanok tudják megvenni :D

[ Szerkesztve ]

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#38013) Formaster


Formaster
addikt

Sziasztok!

Problémám van egy X6 35d-vel. 2009-es autó, minden szerviz gondosan a BMW-nél vezetve. Sajnos fél évre le kellett tegyem, ezalatt 1x-sem volt beindítva. Próbáltam, természetesen az akksi teljesen lemerült, de feltöltés után sem akar beindulni. Forgatja, de mintha nem kapna üzemanyagot. Van valami tippetek, hogy merre induljunk el? A BMW azt mondta vigyük be az autót, ami elég necces, mert mélygarázsban áll. Arra gondoltam, hogy újra kell neki programozni az akksit, de a szervizes kolléga azt mondta, hogy attól még indulnia kellene.

Erre vonatkozó hibaüzenet nincs, illetve semmilyen piros visszajelzés nincs az üzenetek köztött, de a műszerfalon kigyulladt sárgán a felkiáltó jel. Valakinek van tippe? Egy eddig teljesen hibátlan autó mitől tud megnyekleni 6 hónap állás alatt? :U

[ Szerkesztve ]

(#38014) molnarpeter válasza Formaster (#38013) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Bikázással is próbáljátok meg, ha alacsony a fordulat gyenge akku miatt, bizonyos rpm alatt nem is fecskendez be egyáltalán. Fél év hosszú idő, mikori gázolaj van benne, nem nyári tankolás? Hány fok van a garázsban? Elvileg nem kéne tudjon visszafolyni az üzemanyag, a légtelenítés szép kör... Valami elm327 vagy hasonló diag nincs ismerősnek, hogy legalább a hibát be tudjátok határolni?

(#38015) Formaster válasza molnarpeter (#38014) üzenetére


Formaster
addikt

Igen, az is volt. Az indítási fordulat úgy érzem megvan. Sajnos nyári tankolás, viszont a garázsban bőven van 4-6 fok, így nem tartom valószínűnek, hogy a gázolajjal lenne baj. Hogy érted, hogy a légtelenítés szép kör? Az egyik indítás után hallatszott valami hosszú szisszenés a motortérből, mintha egy kompresszort eresztenél le. Sajnos diagnosztikai eszköz nincs, a BMW pedig azt mondta, hogy vigyük be. Már csak azt nem tudom, hogy varázsoljuk ki a garázsból :(

(#38016) molnarpeter válasza Formaster (#38015) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Milyen messze van a szerviz? Elég keveset szabad csak vontatni, konkrétabban a manual írni szokta a max sebességet és távot.

Tedd üresbe gyújtást ráadva:

With ignition on:
Hold left button on the gear stick while doing
- put gear stick one step forwards and hold 2 seconds,
- then one step back again
- then one step forwards again
Then the car is in neutral for 15 minutes
i haven't (could not) tried it for myself. this procedure is for when the car doesn't start.

(#38017) Formaster válasza molnarpeter (#38016) üzenetére


Formaster
addikt

Köszi, csak annyira akarom vontatni, hogy felkerülhessen a trélerre. A garázsban ez kivitelezhetetlen. Köszi, ez is sokat segít, nem tudtam miképp vegyem ki parkból, Eddig csak egy manuális megoldást láttam, a váltó "szoknya" alatti kulcsos kapcsolót.

(#38018) negro


negro
őstag

H.Ezredes

Hali. Tudsz vmit a kozep trim reszrol jo-e nekem? Egyenlore csak lefoliztattam feketere, hogy ne usson el annyira, el megy de nyilvan nem az igazi.

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#38019) Mr President


Mr President
senior tag

Sziasztok
F30-as 1997 cm3, 184lovas benzines automata 3as mennyire ajánlott/nem ajánlott vétel? Problémás konstrukció vagy ha figyelve van rá akkor tud pénztárcabarát lenni? :)

iPhone 15 Pro | iPad Pro M1 | Apple Watch S7

(#38020) steven84 válasza Mr President (#38019) üzenetére


steven84
tag

Szia!
Szerintem jó konstrukció, a B48-as motorok autópályán a dízelelekhez hasonló fogyasztást produkálnak.
Megbízhatóságról esetleg Ezredes tud infóval szolgálni.

[ Szerkesztve ]

(#38021) Hikvision válasza Formaster (#38013) üzenetére


Hikvision
senior tag

6 hónap sok idő, nem lehet, hogy valaki másnak is feltűnt és próbálkoztak elvinni? Illetve még az egyéb "kártevőkre" gondolnék, bár nyest valószínűleg nincs a teremgarázsba ;] sőt az is lehet, hogy csak simán behülyült az akksitól. Ilyenkor érdemes a nagy pihenés előtt levenni az akksisarut, és prémium nyálat rakni bele. Persze ezek csak tippek. Nekem az E90 attól padlót fogott, hogy bebikáztam róla egy másik autót.

20 éve a PH-n.

(#38022) FIREBLADE78 válasza Mr President (#38019) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Ha használt,akkor minden lutri. Attól függ,hogyan használta,karbantartotta e az előző. Mocinál is így volt. Megvettem,amit megspóroltam azt rá is költöttem 1 hónapon belül ( volt 1 évvel fiatalabb,kevesebb km-rel)

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#38023) FIREBLADE78


FIREBLADE78
addikt

Bőrt hogyan tisztítsátok,ápoljátok? Már kezd "csúnyulni" bal szélén ahol ülök,ki-beszállások miatt. Pedig vettem gyári bmw-s bőrre való löttyöt. :(((

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#38024) Formaster válasza Hikvision (#38021) üzenetére


Formaster
addikt

Más nem fér hozzá, kisállat kizárva :R oké, megpróbálom még lekapni a sarut és újra indítózni. Prémium üzemanyagot szerintem feleslegesen rakok bele, el sem jut a motorig. :R

Hogy érted, hogy padlót fogott? Mi baja lett?

[ Szerkesztve ]

(#38025) Formaster válasza FIREBLADE78 (#38023) üzenetére


Formaster
addikt

Gyere át az ápolós topikba. Pont aktuális a téma.

(#38026) szőröscica válasza FIREBLADE78 (#38023) üzenetére


szőröscica
addikt

Portorles, utana langyos vizzel benedvesitett torlokendovel attorlom, majd johet a BMW gyari borapolo. A Mafra cuccok nagyon jok meg borre amugy. Ezt a szeanszot 2-3 havonta csinalom meg, nyaron surubben.

(#38027) Lion81


Lion81
tag

Sziasztok!
Bmw vásárlás előtt állok és ebben kérném a segítségeteket.
Amit kinéztem az egy E60 520i az egyik a másik meg 523i szintén E60ból.
Az egyik 2005 a másik 2006 évjáratú.E60 525i sincs kizárva esetleg feljebb már nem mennék.
Kiemelném hogy nem versenyzésre kell hanem családi/utazó autónak és mert tetszik :-) Dízel és autómata váltós kizárva!
Sok mindent olvastam a neten és megoszlanak a vélemények ezért fordulok ide tapasztalatért.
Amiket kinéztem mind MO-on újonnan forgalomba helyezettek mert nem bízom a külföldről behozott hihetetlenül alacson kilóméteres kocsikban.
Felszereltség most mindegy de ha ezzel kapcsolatos az infó azt is szívesen veszem.
Szóval akinek van ilyen típusú kocsija és megosztaná velem a tapasztalatait nagyon megköszönném továbbá aki tudna segíteni hogy a vásárlásnál mire figyeljek ennél a típusnál azt is szívesen veszem!
A válaszok jöhetnek priviben vagy itt a fórumon csak ne legyen belőle vita meg veszekedés! ;-)
Elöre is köszönöm minden hozzászólónak :R
Üdv

TDU nick: gabur2 (sárga Mustang GT-R :-)

(#38028) szőröscica válasza Lion81 (#38027) üzenetére


szőröscica
addikt

A 20i szerintem keves ehhez a kasznihoz, legalabb 25-ost nezz. Az olajfogyasztas mindegyiknel problema lesz, es altalaban sem art, ha utanaolvasol a motorvariansoknak: M54, N52 es N53, egyik sem betegsegektol mentes.

Erdemes lenne faceliftelt (LCI) autot venned, 2007-ben volt a valtas, azok jobbak anyagminoseg teren. Semmikepp ne engedj a jo ulesekbol, vagy a sport vagy a komfortuleseket keresd. Szerintem nagyon hasznos a head up display. Esoerzekelo, tolatoradar, tempomat alapveto. A napfenyteto sokat dob a hangulaton. Bluetooth legyen es mukodjon is. A nagy navi kell, mert a kis kijelzo butan nez ki. Legalabb a kozepes hifi legyen benne, az mar eleg jol szol.

(#38029) CharlieDrop válasza Lion81 (#38027) üzenetére


CharlieDrop
veterán

pedig egy jó automata váltó...

no de mindegy, egy fix, sokban lesz fenntartani annyiféle betegsége van, ahogy írták előttem, LCI (facelift 2007 után) jobb választás lehet.

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#38030) aero. válasza CharlieDrop (#38029) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Jaja, nekem is hiányzik. A következő nem BMW lesz szerintem, de automata, az biztos. :K
E60-ból LCI +1

(#38031) CharlieDrop


CharlieDrop
veterán

srácok, lenne egy nagyon ámátőr kérdésem, bocsánatot kérek, ha nagyon láma, hülye és egyéb

szóval adott egy autó (nem a BMW-m) amin a kiegyenlítő tartály, mivel két félből áll, kb elersztett valahol középen, és szivárog. Ha szigetelőszalaggal körbetekerem az béna megoldás? Ártok vele? Vagy cseréig kitarthat?

Kösz

és sry, de ilyet nem csináltam még...

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#38032) molnarpeter válasza CharlieDrop (#38031) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Fölös, ragasztó meg inkább ne kerüljön a hűtőkörbe. Műanyagos össze tudja hegeszteni végső esetben, de a túlnyomás miatt nem jó a sziga :D

(#38033) CharlieDrop válasza molnarpeter (#38032) üzenetére


CharlieDrop
veterán

nem is az a kérdés, hogy hegeszthető-e, meg ilyenek, merz nem gond kicseréltetni, csak míg nem cserélődik addig se jó ha folyik...

de köszi a tanácsot :)

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#38034) molnarpeter válasza CharlieDrop (#38033) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Mi ez amúgy? VW gömbje pl alapból is csak harmadig van.

(#38035) CharlieDrop válasza molnarpeter (#38034) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Fiat 500

képen bal oldalt a tartály

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#38036) Xero válasza Lion81 (#38027) üzenetére


Xero
nagyúr

Kint legalább 2013 előtt is le lehet kérdezni. Nekem is a rohangálós e46 2008-ban kintről jött. Először leinfoztam kint 2005-2008 között, majd 2013-tól itthon is, így legalább tudtam, hogy nagyjából stimmel a km. Szervízt kint szintén megtudakoltam, itthon pedig megvoltak végig a számlák.

Egy szó mint száz nem ördögtől való a kinti autó, sőt.

Ahogy már fentebb írták, LCI előtti nem biztos, hogy jó választás, bár nyilván itt is állapotfüggő. Egy normálisan szervizelt régebbi simán lehet jobb, mint egy lefingott későbbi modell. A 20i pedig nagyon vékonyka abba a bódéba.

Automatat megint csak nem értem. 60e-ként kap új olajat és szűrőt, hidegen nem gyilkoljuk és kutya baja.

[ Szerkesztve ]

(#38037) Newlachka válasza Xero (#38036) üzenetére


Newlachka
őstag

Az én autóm története így néz ki:

Kint lecsekkoltam, igaz az első szervizek helye bezárt már(szervizkönyv alapján volt cím/telefonszám)km-ek dátumok stimmeltek könyv/online.
A Mühldorfi pedig még aktív volt,így ott tudtam érdeklődni a kocsiról.
Szerencsére nem lerúgott autó,korához képest jó állapotú,én vagyok az első magyar tulaja.
178K-val vettem Augusztusban.
Kint két tulajdonosa volt,német papírok alapján, és 2017 februárban lejárt a műszaki róla,így fél évet állt kb.

(#38038) Xero válasza Newlachka (#38037) üzenetére


Xero
nagyúr

Erről beszéltem. Szép meg jó, hogy már itthon is megnézhetjük ügyfélkapunk keresztül, de 2013 előtti időszak még homályba vész.

Nekem annyi szerencsém volt, hogy az első itthoni tulaj márkaszervízbe hordta itthon is, amiről megvolt minden papír, majd a harmadik tulaj (akitől én vettem) szintén minden számlát elrakott. A gyári bőrtáskán túl kaptam még két ugyan akkora stóc papírt. :)

Mondjuk én már ott elhittem mindent, hogy a fickó közölte, hogy az asszonyé volt de Lexust akart, és nem fér a garázsba. Majd kinyitotta a 4 beállós garázsát és ott pislogott rám egy 67-es Mustang, egy Prelude és egy másik Lexus. Mindegyik patika állapotban. Onnantól nem görcsöltem túl a dolgot.

Másfél hónap alatt ki is derült, hogy egy jobb hátsó lengéscsillapító gyengélkedik és az aftermarket immo egyik eleme lemerült. A gátlóról szólt, meg fel is tűnt próbaúton, az immohoz pedig még elemet is adott. :DDD Szóval ritkán, de ki lehet mindent fogni.

[ Szerkesztve ]

(#38039) Xero válasza Xero (#38038) üzenetére


Xero
nagyúr

Ha már itt tartunk. Nézegettem a hátsó lengéscsillapító cserét E46 touringnál.
Ha jól láttam atomjaira kell szedni a hátsó traktus belsejét. Arra gondoltam, hogy rásegítek a szerelőnek és én szétkapom valamelyik szombat-vasárnap és úgy átviszem hozzá. Viszont ha már ott járunk gondoltam kicserélem a hátsó hangszórókat. Sokat nem akarok variálni a hifivel, jó nekem a gyári navi, csak az előző rohangálós egy hangminőség versenyre épített autó volt, ami után azért fájdalmas az alap hifi, ha csak egy évig is lesz első számú autó, akkor is.
Mivel ez most a napi rohangálós, így minimalizálni akarom a kieső idejét.

Egy szó mint száz, hátsó lengéscsillapító cserénél mindenképpen bontódik a bele gondolom. :F

[ Szerkesztve ]

(#38040) Möhe válasza Xero (#38038) üzenetére


Möhe
addikt

Ismerős az M5-öt egy olyan tulajtól hozta,ahol egy Porsche terepjáró, egy GT3RS meg az M5 volt a ház mélygarázsában. 30.000.-€ ról ledumálta 3 óra alatt az árát, nem használt téli garnitúrával együtt. Valahol a svájci/német/osztrák hármas határ körül lehetett a képek alapján. Ő is ott lett nyugodt,hogy meglátta apa játékszereit.

(#38041) Newlachka válasza Xero (#38039) üzenetére


Newlachka
őstag

1
2
3

(#38042) Gabesz25


Gabesz25
tag

sziasztok
adott az autóm, e90 320d. mostanában elég sokat jártam vele rövid távon, amivel tisztában vagyok, hogy nem jó neki. meglehetősen fura a gázreakciója, alig akar húzni 2000 alatt, ezért rádugtam az ISTA-t, hogy kiolvassam a hibát. Egy hiba jelent meg, DDE 480A. erősen el van tömődve a DPF. A mellékelt képen részletesebb adatok erről: [link]
Kérdésem az lenne, hogy a hétvégén biztosan lesz egy 700km-es utam (szinte végig autópálya), regeneráció kitisztítja még ilyen mértékű telítettségnél, vagy keressek céget, aki DPF tisztítással foglalkozik?

(#38043) Xero válasza Newlachka (#38041) üzenetére


Xero
nagyúr

Kb ugyan ez a kis rohangálós most itt is, csak fl, de nincsenek ilyen szép modell fotóim róla. :DDD
Megnéztem viszont anno ezt. Minden gyári :K

Mondjuk sok semmit nem is akarok variálni rajta. A busz kormány kicsit zavar, és a hifi hnagszórók ahogy írtam is, de azon kívül max kap még egy szett 16-os gyári felnit télire és slussz.

Valójában egy baleset miatt kellett pár napon belül valami rohangálni. Eredetileg egy w204 250cdi lett volna honapokon belül, de abból azért nehezebb lett volna találni egy szép-jót egy hét alatt. Ezekből meg van kínálat. Meg csak kevésbé rizikós kiadni 1.5M-t így mint 9M-t.

Annyi eredménye lett ennek, hogy már nem W204 a célpont egy éven belül, hanem egy F31 330d lesz a célpont. A 30d még kérdéses, hiszen az még nem cserélődött a FL során ahogy a 20-25d. Lehet egy 25d is elegendő lesz, ha sikerül találni egy jól felszerelt szép darabot FL után.

(#38044) szőröscica válasza Xero (#38043) üzenetére


szőröscica
addikt

De a 25d negyhengeres.

(#38045) CharlieDrop válasza Xero (#38043) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Pedig inkáb w204, mint f30

Szerintem...

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#38046) Xero válasza szőröscica (#38044) üzenetére


Xero
nagyúr

Nincs igazán bajom a négy hengerrel. Ettől egyik sem ráz jobban úgysem. :DDD Inkább a megbízhatóság a fontos, a normális teljesítmény és a fogyasztás. Most eljárogatok 6-7 körül úgy, hogy nem kímélem, pályán is 140 fölött az átlag.

(#38045) CharlieDrop: Ez az E46 győzött meg az ellenkezőjéről.

[ Szerkesztve ]

(#38047) Newlachka válasza Xero (#38043) üzenetére


Newlachka
őstag

Ó ezek nem modell fotók... tényleg így néz ki.
most már megkapta az Angel eye-t meg kapott egy házi kerámiát az egész kasztni tőlem, meg heti 1x egy teljes mosást kap.
Igaz a bal hátsó ív rozsdál,meg a műanyag küszöb mögötti rész,de ezek egy 18 éves autón amúgy is csere érettek már.Plusz ugye MO-n kötelező rányitás nyomok is kezdenek megjelenni rajta.
Motorikusan eddig egy olajcsere/szűrők+1x hosszbordás szíjjak,feszítők,hűtővíz összesen 80k, költsége volt/van.
Ezen felül a 3om ablaktörlő lapát,meg téli szett lett rá véve.

18 éves autóra ez nem költség szerintem.
felszereltségi lista:

[ Szerkesztve ]

(#38048) Mr President válasza steven84 (#38020) üzenetére


Mr President
senior tag

Köszönöm. :R
F30 és faceliftes E90 benzines motorok közül, prohardveres hasonlattal élve van különösen ajánlott? :DD A sorhatosokon kívül, azokról tudom, hogy jók, de sok a fogyasztás meg bőven elég számomra ha 200 alatt marad a lóerők száma.Szóval az érdekelne, hogy lehet e tudni jól bevált, jó konstrukcióról ami típushiba mentes és nyugodt szívvel megvásárolható? Nem szeretnék attól rettegni mikor kell százezreket motorgenerálra költeni.

[ Szerkesztve ]

iPhone 15 Pro | iPad Pro M1 | Apple Watch S7

(#38049) CharlieDrop válasza Xero (#38046) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Hát nem tudom mi győzött meg. No offense...
E46 a W204 nyomába se ér...

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#38050) Anubris válasza Newlachka (#38037) üzenetére


Anubris
őstag

Ilyen lekerdezest kulfoldrol behozott auto eseteben melyik weboldalrol lehet lekerni?

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.