- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
M_zolee
csendes tag
Sziasztok!
E36 gyári "fekete" (inkább antracit szürke) tetőkárpitját +ajtókárpitját szeretném újrahúzni.
Tudtok esetleg a gyárival szinte megegyező kárpit anyagot valahol, ill. ismertek olyan személyt, aki profi módon megcsinálná?
Már több helyről is kértem szövet mintát, de sajnos egyik se az igazi.
Köszi -
freaghill
őstag
Ma voltam a Bimmer Garázsnál, Győrben, egy átvizsgálást kértem, korrektnek tűnik eddig a hely.
-
Newlachka
őstag
Van itt köztünk olyan aki foglalkozik Inpa+ többi program használatával?
-
Chrys_
addikt
Szélvédőcsere ongoing... remélem a sávtartó asszisztens kamera kalibrálás is rendben lesz.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
dreizwanzig #55042 üzenetére
+1, legrosszabb eshetőséggel számolnék, úgyis mindig jön elő valami más is (váltót így pl nehéz tesztelni). Ha sikerül olcsóbban rendbehozni a motor problémát, akkor is esélyes némi plusz költség. Hasonlóan jutottam hibás autóhoz, egyelőre azon nem jött ki minden jellemző probléma, de így legalább van rá némi játéktér a piaci árhoz képest. Nem az eladónak kell szívességet tenni, hogy helyette megcsináltatod, hanem elsősorban legyen valami nyereséged, ami "kárpótol" a befektetett időért cserébe
szintén fullos motorcserével számolnék, nem csak a bontottat cipőkanállal helyére rakni, hanem az adott kódra jellemző gondok kigyomlálásával együtt. Ha a régi bármelyik alkatrésze használható, az csak bónusz, de nehezen kalkulálható, nullának venném. Ha olyan kategória az autó, egy donor jobbkormányos is jó lehet akár, azt motor nélkül eladva (mert ugye otthon bontani nem szabad csak úgy engedély nélkül), tovább tudja billenteni a mérleget, viszont magasabb befektetés több munkával.
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Drago1 #55037 üzenetére
Biztosan van.
(#55038) BMW-M
Látatlanba nem lehet mit mondani.... Szerintem ha így meg van ragadva érdemesebb egy másik motort bele venni. De nyilván előbb ki kell venni szét kell bontani és meg kell állapítani,hogy mi is a hiba. Mindenképpen bőven millió feletti történet ha meg lehet csinálni a motort ha kell másik...
-
H.Ezredes
őstag
Milyen 35i ? N54 N55 E90 F30 ?? Indítózáskor lekattan az önindító ????? Kézzel meglehet tekerni ? Mennyire nincs benne víz ????? Milyen hibát ír a gép stb stb stb.... lehet megragadt motor... Csapágyas motor ami összesült és el se forog lehet bármi így innen senki nem fogja megmondani,hogy mi a baj.....
-
BMW-M
újonc
Sziasztok, Van egy eladó motorhibás 335i.
A motor nem indul nem forog és nincs hűtő víz.
Milyen problémára utalhat a hiba? Hengerfej? De attól még forgatná nem?
Az eladó szerint a diagnosztika nem tárja fel a hiba okát.
Köszi -
H.Ezredes
őstag
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. Az alany F10 520i lenne. Hideg indításkor fura csörgő hangot adott ki, én szerintem a kipufogó környékén jön a hang, mintha valami bilincs el lenne szabadulva. Ez a hang hidegen, addig hallatszik, amíg be nem áll az alapjárat a normál mértékre, azonban, ha még ezelőtt még jobban megemeljük az alapjáratot elhallgat. Menet közben szintén hallom minimálisan, ha esetleg pl. alagútban megyek és le van húzva az ablak. Ma voltam vele a márkaszervizben, első megállapításra azt mondták, hogy valamelyik injektor miatt csöröghet. Utána változtatták az álláspontjukat, és azt állapították meg, hogy a turbó geometria tengely csappantyú a hibás-->turbócsere.
Ez az alkatrész szerintetek adhat ilyen hangot? Tényleg turbó csere lenne a megoldás?
Előre is köszönöm a válaszokat! -
GAthersw
csendes tag
Sziasztok,
Az alany egy 2006 facelift előtti E83 2.0d manual M47TU2 110kW DPF-fel. Egy hete, ha finoman gyorsítok, vagy stabil kis gázállással haladnék 1500-1800 közötti fordulaton rángat az autó mint egy bakkecske. Ha erőteljesebben gyorsítok, illetve felette, alatta nem csinálja.Hidegen-melegen egyaránt csinálja. Illetve mintha kicsit gyengébb is lenne az autó lent, pl. pályán előző kamion, ha kimegy a belsőből 100-nál hatodikban korábban tempomat visszanyomásra sokkal hamarabb vette a lapot az autó.
Hibatárolóban aktív kódok csak a három izzítógyertya (vezérlőt kéne cserélni, de borzasztó szar helyen van, aki oda tervezte remélem egész nap ezeket cseréli) hiba van. Nem aktív hibák: 447B Oxygen sensor, illetve 004530 DDE: Charge-air pressure control, control deviaton van.
Örvénycsappantyúk ki lettek szedve és le lettek dugózva kb. 1 éve, akkor EGR és szívósor is ki lett pucolva. Befecskendezési értékek jók, rail pressure, kipufogó ellenyomás is jók.
Geometria állítás lehet a ludas? De miért csak részterhelésen? Lehet ott nyitna az EGR és az EGR szabályozásnál elmegy a vákum? Ha esetleg valakinek van tippje nagyon köszönöm. Illetve Budapesten jó szerelőt tudnátok ajánlani, ahol nem hónapok múlva fogadnak?
-
Chrys_
addikt
válasz
FIREBLADE78 #55027 üzenetére
oké
-
jpeetr
aktív tag
válasz
LurkerSheik #55023 üzenetére
vezérlés probléma minden N47nél van, nem csak 2012-ig
-
CharlieDrop
veterán
válasz
LurkerSheik #55023 üzenetére
semmi extra, csak néha kigyullad...
(EGR visszahíváson ha nem volt, akkor meg kell nézni, hogy milyen EGR van benne, illetve benne van-e a visszahívási akcióban)
A 2.0TDI-nél is vannak finomságok, ugye tudod?
Amúgy ha a szerelőnek kell említeni a típushibát, akkor rossz szerelőt viszel magaddal... -
Sziasztok, két autó van a kalapban egy A5 Sportback 2.0TDI Manuál váltó 2010 körüli és BMW F30/31 lehetőleg manuál ha lehet, de automatat se mondják rossznak ha minden igaz.
Mire kell figyelni F30-nál van ismert tipushibája amit szerelőnek említsek, próbaúton figyeljünk?
Az N47 lánc probléma ismerős 2012-ig, továbbra is bajos voltaz N47? -
válasz
freaghill #55016 üzenetére
Az anyaga a fontos és a kialakítás. Ahova lehet oda célszerű háromszög változatot venni, az a legstabilabb (vagy több pontosat).
Sok “racing” márka van többnyire azok forgalmazzák.
Ultra Racing, Megan Racing, Dinan, Racing Dynamics.
Én pl ezt venném még, de ez cabrio, más kocsira előre meg hátra célszerű.
Illetve ami fontos, hogy tényleg változik a karakter, van aki ki is vette, mert túlzottan feszes lett a kocsi Neki. -
H.Ezredes
őstag
válasz
CharlieDrop #55015 üzenetére
Szerintem nem annyira. Ami többnél előfordul ,hogy maga a dynamic drive stab rúdból szivárog az olaj. Vagy elöl / vagy hátul. Ha átmegy olyan mértékűbe,hogy rendesen folyik akkor az csere... Nekem minimális szivárgás van elöl de 1 év / 20E Km alatt talán 1x töltöttem rá egy minimálisat( fél decit kb ). Szóval pont nem érdekel....
(#55016) freaghill
Kb mind1. Szerintem felesleges kifejezetten drága neves gyártótól venni.
Pl ilyen: -
Ļantos
aktív tag
Figyeljetek már, e60-ba mindegyikbe kéne legyen a hűtődíszrács mögött ez az automata csiki-csuki? Vagy motor esetleg évjáratfüggő?
-
H.Ezredes
őstag
válasz
chess001 #55012 üzenetére
A vastagabb stabilizátor is nagyon jó és ha van rá mód akkor jó ha le tudod cserélni. Nem a cél a toronymerevítőnél kímélés hanem a karosszéria csavarodását / torony dőlését akadályozza. E39-nél akartam még vastagabb stabilizátor rudakat a gyári M-es helyett de miután beraktam a toronymerevítőt már nem érdekelt mert az irdatlanul sokat dobott... E60-nál meg a dinamic drive-ot semmire nem cserélném mert egy sima stabilizátor rúd nem tud olyat csinálni amit a dynamic drive művel..
Egyszerű példa 2 munkatársam és az én E60-am mindkettő LCI öve 30d enyém ugye 35D M futómű nekem aktív kormány dynamic drive-al. Mindkettőnknek a Katona csinálta a gátlóinkat felújított M-esnél jóval keményebbet kértünk futómű mindkettőbe jó ugyan az a felni / gumi méret / gumik is / ugyan akkora nyomtáv szélesítő mindkettőnknek Eibach rugói vannak neki pro kit nekem sportline ennyi a különbség... Megyek az úton és menet közben cikázol az úton érzed,hogy az én autóm karosszériája gyakorlatilag vízszintes meg se mozdul az övében meg érezhetőn dőlsz jobbra-balra ahogy húzod a kormányt. Ennyire sokat számít a dynamic drive. Toronymerevítő erre biztosan rá fog segíteni meg körforgalom tempós kanyarokban is számítani fog ahogy számított is eddig az összes autóba amibe benne volt. Néztünk vastagabb stabilizátorokat bele de 150K-t nem szán rá amit meg is értek amúgy.
-
chess001
aktív tag
válasz
CharlieDrop #55011 üzenetére
Nekem amúgy a kanyarban a vastag stabilizátorrúd adott a legtöbbet. M-es volt, de még vastagabb H&R-re cseréltem. A toronymerevítő inkább a tornyokat kíméli hosszabb távon nálam, mert keményebb a futómű is (sokkal).
-
H.Ezredes
őstag
válasz
freaghill #55006 üzenetére
Bármikor belehet rakni. Igazából ha sportosan közlekedsz bemész a kanyarokba akkor érdemes. Egy 316i-re amit bevásárlásra használ az ember arra felesleges. E39-emen mentem egy kört úgy,hogy nem volt bent. körforgalomban tempóval körbe körbe és érezni lehetett,hogy a kanyar külső íve felé dől az autó és én is dőlök kifelé az ülésből. Amikor bent volt a toronymerevítő rögtön utána ugyan ott ez megszűnt nem estem kifelé az ülésből nem dőlt az eleje kifelé érezhetően sokkal sokkal stabilabb lett az autó. Sávváltáskor ( hirtelen sávváltás ) is érezhetően stabilabb jobban irányítható nem dől / nyaklik az autó. E46-ba ugyan ez volt. 3 barátomnak is bent az a E46-ba és imádják + a drit autóba is bent van ami szintén egy E46. cOxeR-nek is mondtam,hogy vennék a Z4-be és megfogadta
Rendelet is egyet majd beraktuk kimentünk az autóval és érezhetően stabilabb / merevebb volt amivel jobban is vezethető lett. Nagyon jó volt de ő maga is leírhatja majd. Ez annak jó aki elve sportosan közlekedik.... Nekünk mind sport rugó van bent egyedi keményített gátlókkal és sportosan is használjuk...
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Zolom89 #55003 üzenetére
Elöl van a hengerfejen. De nem hinném,hogy a csatlakozóval lenne bármi is...
Végre találtam olyan toronymerevítőt ami árban és formára is tetszik semmi csicsa. Előre meg is rendeltem hátulról meg kintről fog érkezni.
Mondjuk nekem eleve nem dőlt a karosszéria úgy a dinamic drive miatt de ez csak javítani fog. Mind 2 E60-ba megy be szóval mindegyikből 2-2-őt rendeltünk. Mindenki felrakta időközben a Haida gumikat felkerült az E91-re az E39-re és a másik E60-ra Mindenki azt mondja,hogy nagyon jó a gumi... Egyik autó se gyári és mindenki tolja is neki nem csak gurulgat így valós tapasztalatok vannak.... E46-ra is megjött a 4 darab az passat-ra is 2 első azok még felrakás alatt vannak. Ez mind csak a család/ barátok így ez mind saját használat nem azért írom mert én ilyennel kereskedek és azért írom,hogy jó csak felhasználók vagyunk.... Tavaly abba a kanyarba ahol a Contival bementem 140-el ugyan úgy megcsinálta Haida is gond nélkül 143-al. 2500Km-t mentem már vele ebben a szezonba és továbbra is azt mondom,hogy jó a gumi....
-
Zolom89
senior tag
2008-as 177lovas 2es Diesel. Járkáltam vele városba, nem volt semmi baj, aztán lámpátol indulok el, már gyorsítani nem igen tudtam 25km/h tiltott meg jöttek az üzenetek.
igen nekem is az a gyanús hogy 1 perc alatt hogy lehet 120fokos egy Diesel.
elerheto helyen van a vízhőmérséklet jeladó csatija hogy le huzzam, megtisztitsam esetleg változik e valami?
persze nem is akarom így használni, ha nem lesz jó jovoheten szerviz -
Chris0321
veterán
válasz
molnarpeter #55000 üzenetére
A dízel elég lassan melegszik, ha 24 óra állás után indította és 1 perc után már gond volt a hőfokkal én nem a ventire gyanakodnék hanem vagy a vízpumpára vagy, hogy belső vízkörön marad valamiért a rendszer már ha van ilyen a motorban. Már ha jó hőmérsékletet mutat a rendszer.
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Zolom89 #54998 üzenetére
Valoszineleg a jelado lesz a ludas de latatlanba felesleges belemenni jobban. Automentore fel kell rakni az autot es elvinni szerelohoz aki megallapitja a hibat. A esetleg mas problema van pl vizpumpa termosztat stb akkor csak hatalmas anyagi kart okozol ha igy nekiallsz kocsikazni... Szoval automentore fel es irany a szerviz. ( Bar azt nem akarom elhinni hogy 1 perc alatt 120C ezert is gyanus nekem a jelado) pontos tipust nem irtal es se evjarat pontos motorkod....
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Yettel topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Külpolitika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Assassin’s Creed Shadows teszt
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- További aktív témák...
- Smart Fortwo - 600 Benzin - Kabrió - Klíma - Nagyon szép állapotban
- Techsend Electric Scooter Cyber Monster elektromos roller 2024, garanciával, eladó!
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Veemann V-FS8 20 felnim új nyári abroncs szettel.
- Suzuki Swift 1.3 2005 GC, 168e km, fapad, Alkuképes
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
- iKing.Hu - Samsung Galaxy S25 Ultra Titanium Black Használt, újszerű állapotban
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest