Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#55001) H.Ezredes válasza Zolom89 (#54998) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Valoszineleg a jelado lesz a ludas de latatlanba felesleges belemenni jobban. Automentore fel kell rakni az autot es elvinni szerelohoz aki megallapitja a hibat. A esetleg mas problema van pl vizpumpa termosztat stb akkor csak hatalmas anyagi kart okozol ha igy nekiallsz kocsikazni... Szoval automentore fel es irany a szerviz. ( Bar azt nem akarom elhinni hogy 1 perc alatt 120C ezert is gyanus nekem a jelado) pontos tipust nem irtal es se evjarat pontos motorkod....

[ Szerkesztve ]

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#55002) Chris0321 válasza molnarpeter (#55000) üzenetére


Chris0321
addikt

A dízel elég lassan melegszik, ha 24 óra állás után indította és 1 perc után már gond volt a hőfokkal én nem a ventire gyanakodnék hanem vagy a vízpumpára vagy, hogy belső vízkörön marad valamiért a rendszer már ha van ilyen a motorban. Már ha jó hőmérsékletet mutat a rendszer.

(#55003) Zolom89


Zolom89
senior tag

2008-as 177lovas 2es Diesel. Járkáltam vele városba, nem volt semmi baj, aztán lámpátol indulok el, már gyorsítani nem igen tudtam 25km/h tiltott meg jöttek az üzenetek.
igen nekem is az a gyanús hogy 1 perc alatt hogy lehet 120fokos egy Diesel.
elerheto helyen van a vízhőmérséklet jeladó csatija hogy le huzzam, megtisztitsam esetleg változik e valami?

persze nem is akarom így használni, ha nem lesz jó jovoheten szerviz

“LG C2 + Samsung Q990B” Asus Rog Strix G17

(#55004) p0lip válasza whbear (#54997) üzenetére


p0lip
tag

Köszönöm!

Zolom89 1 perc alatt 120 fok?! Valami jeladóra tippelnék én is. Ám, ha nem tudod ellenőrizni, ne üzemeltesd így.

[ Szerkesztve ]

(#55005) H.Ezredes válasza Zolom89 (#55003) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Elöl van a hengerfejen. De nem hinném,hogy a csatlakozóval lenne bármi is...

Végre találtam olyan toronymerevítőt ami árban és formára is tetszik semmi csicsa. Előre meg is rendeltem hátulról meg kintről fog érkezni.

Első
alt="alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""" title="alt="alt="" title=""" title="alt="" title=""""
Hátsó
alt="alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""" title="alt="alt="" title=""" title="alt="" title=""""

Mondjuk nekem eleve nem dőlt a karosszéria úgy a dinamic drive miatt de ez csak javítani fog. Mind 2 E60-ba megy be szóval mindegyikből 2-2-őt rendeltünk. Mindenki felrakta időközben a Haida gumikat felkerült az E91-re az E39-re és a másik E60-ra Mindenki azt mondja,hogy nagyon jó a gumi... Egyik autó se gyári és mindenki tolja is neki nem csak gurulgat így valós tapasztalatok vannak.... E46-ra is megjött a 4 darab az passat-ra is 2 első azok még felrakás alatt vannak. Ez mind csak a család/ barátok így ez mind saját használat nem azért írom mert én ilyennel kereskedek és azért írom,hogy jó csak felhasználók vagyunk.... Tavaly abba a kanyarba ahol a Contival bementem 140-el ugyan úgy megcsinálta Haida is gond nélkül 143-al. 2500Km-t mentem már vele ebben a szezonba és továbbra is azt mondom,hogy jó a gumi....

[ Szerkesztve ]

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#55006) freaghill válasza H.Ezredes (#55005) üzenetére


freaghill
őstag

Mikortól érdemes toronymerevítőt beszerelni, vagy honnan tudod, hogy neked az kell?

(#55007) H.Ezredes válasza freaghill (#55006) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Bármikor belehet rakni. Igazából ha sportosan közlekedsz bemész a kanyarokba akkor érdemes. Egy 316i-re amit bevásárlásra használ az ember arra felesleges. E39-emen mentem egy kört úgy,hogy nem volt bent. körforgalomban tempóval körbe körbe és érezni lehetett,hogy a kanyar külső íve felé dől az autó és én is dőlök kifelé az ülésből. Amikor bent volt a toronymerevítő rögtön utána ugyan ott ez megszűnt nem estem kifelé az ülésből nem dőlt az eleje kifelé érezhetően sokkal sokkal stabilabb lett az autó. Sávváltáskor ( hirtelen sávváltás ) is érezhetően stabilabb jobban irányítható nem dől / nyaklik az autó. E46-ba ugyan ez volt. 3 barátomnak is bent az a E46-ba és imádják + a drit autóba is bent van ami szintén egy E46. cOxeR-nek is mondtam,hogy vennék a Z4-be és megfogadta :) Rendelet is egyet majd beraktuk kimentünk az autóval és érezhetően stabilabb / merevebb volt amivel jobban is vezethető lett. Nagyon jó volt de ő maga is leírhatja majd. Ez annak jó aki elve sportosan közlekedik.... Nekünk mind sport rugó van bent egyedi keményített gátlókkal és sportosan is használjuk...

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#55008) chess001 válasza freaghill (#55006) üzenetére


chess001
aktív tag

Minnél újabb, annál merevebb a kocsi. E36-nál nem kérdés, meg ahol nincs tető. E90 alapból ki van támasztva. Nekem az E36-on elöl-hátul van, de az E90 sokkal merevebb nélküle is.

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#55009) H.Ezredes válasza chess001 (#55008) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Egy E36-nál mondjuk mi nem merevebb ??????? E36 / 46-ra mindenképpen raknék.... E90 meg nyilván merevebb de ott is jótékonyan hat... De lehet az egy F30 ott is számít. Mindenen észreveszed igazából ha úgy használod.

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#55010) chess001 válasza H.Ezredes (#55009) üzenetére


chess001
aktív tag

Sosem árt az biztos, de a régieknél kötelező szvsz...

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#55011) CharlieDrop válasza chess001 (#55010) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Háááát, nem volt sohasem, nyilván jobbat kanyarodtam volna azzal, de így is élvezetes tud lenni akár egy e36 is :)

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#55012) chess001 válasza CharlieDrop (#55011) üzenetére


chess001
aktív tag

Nekem amúgy a kanyarban a vastag stabilizátorrúd adott a legtöbbet. M-es volt, de még vastagabb H&R-re cseréltem. A toronymerevítő inkább a tornyokat kíméli hosszabb távon nálam, mert keményebb a futómű is (sokkal).

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#55013) H.Ezredes válasza chess001 (#55012) üzenetére


H.Ezredes
őstag

A vastagabb stabilizátor is nagyon jó és ha van rá mód akkor jó ha le tudod cserélni. Nem a cél a toronymerevítőnél kímélés hanem a karosszéria csavarodását / torony dőlését akadályozza. E39-nél akartam még vastagabb stabilizátor rudakat a gyári M-es helyett de miután beraktam a toronymerevítőt már nem érdekelt mert az irdatlanul sokat dobott... E60-nál meg a dinamic drive-ot semmire nem cserélném mert egy sima stabilizátor rúd nem tud olyat csinálni amit a dynamic drive művel.. :D Egyszerű példa 2 munkatársam és az én E60-am mindkettő LCI öve 30d enyém ugye 35D M futómű nekem aktív kormány dynamic drive-al. Mindkettőnknek a Katona csinálta a gátlóinkat felújított M-esnél jóval keményebbet kértünk futómű mindkettőbe jó ugyan az a felni / gumi méret / gumik is / ugyan akkora nyomtáv szélesítő mindkettőnknek Eibach rugói vannak neki pro kit nekem sportline ennyi a különbség... Megyek az úton és menet közben cikázol az úton érzed,hogy az én autóm karosszériája gyakorlatilag vízszintes meg se mozdul az övében meg érezhetőn dőlsz jobbra-balra ahogy húzod a kormányt. Ennyire sokat számít a dynamic drive. Toronymerevítő erre biztosan rá fog segíteni meg körforgalom tempós kanyarokban is számítani fog ahogy számított is eddig az összes autóba amibe benne volt. Néztünk vastagabb stabilizátorokat bele de 150K-t nem szán rá amit meg is értek amúgy.

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#55014) chess001 válasza H.Ezredes (#55013) üzenetére


chess001
aktív tag

Pedig megéri azt a 150e-t... Sokkal jobb lesz.

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#55015) CharlieDrop válasza H.Ezredes (#55013) üzenetére


CharlieDrop
veterán

mennyire tönkremenős ez a dinamic drive?

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#55016) freaghill válasza H.Ezredes (#55013) üzenetére


freaghill
őstag

Mely márka ajánlott a toronymerevítőnél, mire kell figyelni?

E46 320d 2004 150LE

(#55017) Ļantos


Ļantos
aktív tag

Figyeljetek már, e60-ba mindegyikbe kéne legyen a hűtődíszrács mögött ez az automata csiki-csuki? Vagy motor esetleg évjáratfüggő?

(#55018) Gézengúz válasza Zolom89 (#55003) üzenetére


Gézengúz
addikt

Beindítás nélkül nem nézted meg milyen hőfokot irt? Egy próbát megér.

(#55019) H.Ezredes válasza CharlieDrop (#55015) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Szerintem nem annyira. Ami többnél előfordul ,hogy maga a dynamic drive stab rúdból szivárog az olaj. Vagy elöl / vagy hátul. Ha átmegy olyan mértékűbe,hogy rendesen folyik akkor az csere... Nekem minimális szivárgás van elöl de 1 év / 20E Km alatt talán 1x töltöttem rá egy minimálisat( fél decit kb ). Szóval pont nem érdekel....

(#55016) freaghill

Kb mind1. Szerintem felesleges kifejezetten drága neves gyártótól venni.
Pl ilyen:

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#55020) cOxeR válasza freaghill (#55016) üzenetére


cOxeR
Ármester

Az anyaga a fontos és a kialakítás. Ahova lehet oda célszerű háromszög változatot venni, az a legstabilabb (vagy több pontosat).
Sok “racing” márka van többnyire azok forgalmazzák.
Ultra Racing, Megan Racing, Dinan, Racing Dynamics.
Én pl ezt venném még, de ez cabrio, más kocsira előre meg hátra célszerű.
Illetve ami fontos, hogy tényleg változik a karakter, van aki ki is vette, mert túlzottan feszes lett a kocsi Neki.

(#55021) cOxeR válasza H.Ezredes (#55019) üzenetére


cOxeR
Ármester

Az anyag meg a hegesztés nem mindegy, de a gyártó az tényleg nem számít, max biztosabb vagy, hogy benne van az anyag. :)

(#55022) H.Ezredes válasza cOxeR (#55021) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Acélból készültet vettem mindig
cold drawn steel profile
- wall thickness 3 mm (high rigidity)

A hegesztéssel se volt probléma az olcsókon sem.

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#55023) LurkerSheik


LurkerSheik
senior tag

Sziasztok, két autó van a kalapban egy A5 Sportback 2.0TDI Manuál váltó 2010 körüli és BMW F30/31 lehetőleg manuál ha lehet, de automatat se mondják rossznak ha minden igaz.

Mire kell figyelni F30-nál van ismert tipushibája amit szerelőnek említsek, próbaúton figyeljünk?
Az N47 lánc probléma ismerős 2012-ig, továbbra is bajos voltaz N47?

Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||

(#55024) CharlieDrop válasza LurkerSheik (#55023) üzenetére


CharlieDrop
veterán

semmi extra, csak néha kigyullad...

(EGR visszahíváson ha nem volt, akkor meg kell nézni, hogy milyen EGR van benne, illetve benne van-e a visszahívási akcióban)

A 2.0TDI-nél is vannak finomságok, ugye tudod?

Amúgy ha a szerelőnek kell említeni a típushibát, akkor rossz szerelőt viszel magaddal...

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#55025) Zolom89 válasza Gézengúz (#55018) üzenetére


Zolom89
senior tag

Megnéztem ma, 90fok :D tuti rossz a hofokszenzor.
valaki megtudná mutatni vagy mondani pontosan hol van mert leveszem veszek bele egy másikat és meglátom mit csinál nem nagy összeg...

“LG C2 + Samsung Q990B” Asus Rog Strix G17

(#55026) molnarpeter válasza Zolom89 (#55025) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

(#55027) FIREBLADE78 válasza Chrys_ (#54996) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Inkább az autó színe változott. Nem látok különbséget.

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#55028) jpeetr válasza LurkerSheik (#55023) üzenetére


jpeetr
aktív tag

vezérlés probléma minden N47nél van, nem csak 2012-ig

(#55029) Chrys_ válasza FIREBLADE78 (#55027) üzenetére


Chrys_
addikt

oké :)

(#55030) GAthersw


GAthersw
csendes tag

Sziasztok,

Az alany egy 2006 facelift előtti E83 2.0d manual M47TU2 110kW DPF-fel. Egy hete, ha finoman gyorsítok, vagy stabil kis gázállással haladnék 1500-1800 közötti fordulaton rángat az autó mint egy bakkecske. Ha erőteljesebben gyorsítok, illetve felette, alatta nem csinálja.Hidegen-melegen egyaránt csinálja. Illetve mintha kicsit gyengébb is lenne az autó lent, pl. pályán előző kamion, ha kimegy a belsőből 100-nál hatodikban korábban tempomat visszanyomásra sokkal hamarabb vette a lapot az autó.

Hibatárolóban aktív kódok csak a három izzítógyertya (vezérlőt kéne cserélni, de borzasztó szar helyen van, aki oda tervezte remélem egész nap ezeket cseréli) hiba van. Nem aktív hibák: 447B Oxygen sensor, illetve 004530 DDE: Charge-air pressure control, control deviaton van.

Örvénycsappantyúk ki lettek szedve és le lettek dugózva kb. 1 éve, akkor EGR és szívósor is ki lett pucolva. Befecskendezési értékek jók, rail pressure, kipufogó ellenyomás is jók.

Geometria állítás lehet a ludas? De miért csak részterhelésen? Lehet ott nyitna az EGR és az EGR szabályozásnál elmegy a vákum? Ha esetleg valakinek van tippje nagyon köszönöm. Illetve Budapesten jó szerelőt tudnátok ajánlani, ahol nem hónapok múlva fogadnak?

[ Szerkesztve ]

(#55031) Vincsaba


Vincsaba
csendes tag

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. Az alany F10 520i lenne. Hideg indításkor fura csörgő hangot adott ki, én szerintem a kipufogó környékén jön a hang, mintha valami bilincs el lenne szabadulva. Ez a hang hidegen, addig hallatszik, amíg be nem áll az alapjárat a normál mértékre, azonban, ha még ezelőtt még jobban megemeljük az alapjáratot elhallgat. Menet közben szintén hallom minimálisan, ha esetleg pl. alagútban megyek és le van húzva az ablak. Ma voltam vele a márkaszervizben, első megállapításra azt mondták, hogy valamelyik injektor miatt csöröghet. Utána változtatták az álláspontjukat, és azt állapították meg, hogy a turbó geometria tengely csappantyú a hibás-->turbócsere.
Ez az alkatrész szerintetek adhat ilyen hangot? Tényleg turbó csere lenne a megoldás?
Előre is köszönöm a válaszokat!

(#55032) dreizwanzig válasza Ļantos (#55017) üzenetére


dreizwanzig
tag

nem volt mindegyikben, de nem tudom, hogy mitol fugg.

(#55033) CharlieDrop válasza GAthersw (#55030) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Nekem Anno a Mondeom csinálta ezt, az egyik vákuumcső volt meglazulva...

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#55034) H.Ezredes válasza Vincsaba (#55031) üzenetére


H.Ezredes
őstag

westgate zörög nagy valószínűséggel a turbódon. Tipikus turbó betegség ezeken. Keress meg nyugodtan,hogy azért ránézzünk :)

(#55030) GAthersw

Simán lehet szar a turbó főleg,hogy szar szabályzás de látatlanban azért.....

Meg is érkeztek a merevítők előre. Gyorsan be is dobtam.

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#55035) BMW-M


BMW-M
újonc

Sziasztok, Van egy eladó motorhibás 335i.
A motor nem indul nem forog és nincs hűtő víz.
Milyen problémára utalhat a hiba? Hengerfej? De attól még forgatná nem?
Az eladó szerint a diagnosztika nem tárja fel a hiba okát.
Köszi

(#55036) H.Ezredes válasza BMW-M (#55035) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Milyen 35i ? N54 N55 E90 F30 ?? Indítózáskor lekattan az önindító ????? Kézzel meglehet tekerni ? Mennyire nincs benne víz ????? Milyen hibát ír a gép stb stb stb.... lehet megragadt motor... Csapágyas motor ami összesült és el se forog lehet bármi így innen senki nem fogja megmondani,hogy mi a baj.....

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#55037) Drago1 válasza H.Ezredes (#55005) üzenetére


Drago1
tag

Szia f31-hez lehet kapni toronymerevítőt ami olyan kialakítású hogy pl egy motorburkolat vagy egy légszűrő cserénél ne keljen levenni ,vagy mindegyik eleve olyan kialakítású?

(#55038) BMW-M válasza H.Ezredes (#55036) üzenetére


BMW-M
újonc

N55B30 E széria. Nem lehet megtekerni egyáltalán. Akkor az lesz amit mondasz, összesült. :N
A motor felújítása mekkora összeg lenne kb már ha az összesülés a baja?

[ Szerkesztve ]

(#55039) CharlieDrop válasza H.Ezredes (#55034) üzenetére


CharlieDrop
veterán

:Y :R :R

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#55040) H.Ezredes válasza Drago1 (#55037) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Biztosan van.

(#55038) BMW-M

Látatlanba nem lehet mit mondani.... Szerintem ha így meg van ragadva érdemesebb egy másik motort bele venni. De nyilván előbb ki kell venni szét kell bontani és meg kell állapítani,hogy mi is a hiba. Mindenképpen bőven millió feletti történet ha meg lehet csinálni a motort ha kell másik...

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#55041) BMW-M válasza H.Ezredes (#55040) üzenetére


BMW-M
újonc

Rendben, köszi az info-t.

(#55042) dreizwanzig válasza BMW-M (#55038) üzenetére


dreizwanzig
tag

Nem lehet megnezni, de nem is lehet tudni mi a baja. Sztem szamolj ugy, hogy kell egy motorcsere, azt vond le egy hasonlo, de mukodo kocsi arabol, majd a maradekot szorozd be egy 0,5 - 0,7 kozti josagi tenyezovel - na maximum annyit er az a kocsi :))

(#55043) molnarpeter válasza dreizwanzig (#55042) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

+1, legrosszabb eshetőséggel számolnék, úgyis mindig jön elő valami más is (váltót így pl nehéz tesztelni). Ha sikerül olcsóbban rendbehozni a motor problémát, akkor is esélyes némi plusz költség. Hasonlóan jutottam hibás autóhoz, egyelőre azon nem jött ki minden jellemző probléma, de így legalább van rá némi játéktér a piaci árhoz képest. Nem az eladónak kell szívességet tenni, hogy helyette megcsináltatod, hanem elsősorban legyen valami nyereséged, ami "kárpótol" a befektetett időért cserébe :K szintén fullos motorcserével számolnék, nem csak a bontottat cipőkanállal helyére rakni, hanem az adott kódra jellemző gondok kigyomlálásával együtt. Ha a régi bármelyik alkatrésze használható, az csak bónusz, de nehezen kalkulálható, nullának venném. Ha olyan kategória az autó, egy donor jobbkormányos is jó lehet akár, azt motor nélkül eladva (mert ugye otthon bontani nem szabad csak úgy engedély nélkül), tovább tudja billenteni a mérleget, viszont magasabb befektetés több munkával.

[ Szerkesztve ]

(#55044) Chrys_


Chrys_
addikt

Szélvédőcsere ongoing... remélem a sávtartó asszisztens kamera kalibrálás is rendben lesz.

(#55045) Newlachka


Newlachka
őstag

Van itt köztünk olyan aki foglalkozik Inpa+ többi program használatával?

(#55046) szimi57 válasza Newlachka (#55045) üzenetére


szimi57
őstag

Én használok, de csak inpát. Valszeg még annyira sem ismerem, mint te.

A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

(#55047) freaghill


freaghill
őstag

Ma voltam a Bimmer Garázsnál, Győrben, egy átvizsgálást kértem, korrektnek tűnik eddig a hely.

(#55048) Chrys_ válasza freaghill (#55047) üzenetére


Chrys_
addikt

A Youtube-n is látható műhelyről van szó? Ha igen, a fiatal szerelő srác egyedül dolgozik most?

(#55049) M_zolee


M_zolee
csendes tag

Sziasztok!
E36 gyári "fekete" (inkább antracit szürke) tetőkárpitját +ajtókárpitját szeretném újrahúzni.
Tudtok esetleg a gyárival szinte megegyező kárpit anyagot valahol, ill. ismertek olyan személyt, aki profi módon megcsinálná?
Már több helyről is kértem szövet mintát, de sajnos egyik se az igazi.
Köszi :R

(#55050) freaghill válasza Chrys_ (#55048) üzenetére


freaghill
őstag

Igen és igen. :K

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.