Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók II. Secure Boot
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Doky586:] Helyreállítási partíció létrehozása (javítása)
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- [Re:] [Mr Dini:] Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Newlachka
őstag
hát most a "villanyszerelőre" várunk.
mechanikailag már 90%-ban át van nézve a kocsi,jövő7-en vezérlést is néznek már..
lassan mindenki szétteszi a kezét..
Tegnap már majdnem eladtam így ahogy van...
Buknánk rajta...de lehet most ez lenne a jobb,csak a "főnök" nem akarja elengedni a kocsit.
(#42998) B-L-A-C-K kellene,de nem merem odaadni senkinek,mert sok helyen olvastam,hogy tönkretették az ülésfűtést a kárpit tisztításnál.
pedig ha most rendbe rakják motorikusan akkor elviszem egy nagytakarításra.
[ Szerkesztve ]
MPowerPH
félisten
Tisztitsad akkor ki magad. Profi gepet lehet berelni, es akkor kevesebb penzbe is kerul, es tuti nem lesz meglepetes. Tetokarpit se lehet mar tiszta, es az aljan levo szunyegre is igaz. Ezekben meg eleg konnyu az uleseket kiszedni, igy mehet minden egy csapasra.
Don't Tread On Me
MPeter87
őstag
Egy hozzáértő szerelő szerintem olcsóbb lenne, mint a fél autót kicserélni.
Newlachka
őstag
nincs a szerelővel semmi probléma hidd el.
folyamatosan jöttek a hibakódok, az egyik után a másik.Reálisan bárkihez is viszem,ő is ugyanígy jár el, de ebben majd Ezredes megerősít.
Max annyi különbség lenne,hogy neki van próba alkatrésze,és nem kell "megvennem" azokat amiket berendel.
Nem volt üzemanyag, cseréltünk pumpát-Első pumpa volt benne 18 éves.
Utána veztengely jeladó hiba-első volt benne cseréltük 18 éves...
Itt már mondta,hogy lehet elektromos hiba,várjunk villanyosra.
Mondtam neki,cserélje ki a főtengely jeladót, ha az a hibakód,már mindegy-Kicserélte a hiba nem szűnt meg.Első volt benne 18 éves..
Most várunk a villanyosra,jövő7en megnézni.Bár lehet egyszerűbb lenne az összes biztosítékot kicserélnem magamnak
Lehet szakadás is valahol.
Nem izgulok,csak kéne a kocsi.A jó autószerelő meg arról ismerszik meg,hogy dugig van munkával.
Ha minden 18 éves benne, akkor mindenbe lehet hiba..
[ Szerkesztve ]
letepem
aktív tag
Lehet én vagyok a tök, de milyen pöcköt kell leeszkábálni?
látok, hallok, érzek és gondolkodom.
B-L-A-C-K
titán
Most egy kis apróságot észrevettem, tegnap is meg ma. Ha meleg a motor, leállitom, nem hűl vissza megyek vele majd ujra, vagyis beinditom, inditás után 10 másodperc mulva olaj kijelez, kb 5-10 másodpercig ott van és eltünik. Utána menet közbe nem jön vissza és fel se villan. Olaj szintet tegnap mutattam, ma is pont ott van. Kell ezzel foglalkozni?
[ Szerkesztve ]
CharlieDrop
veterán
ja, előbb utóbb jeladó csere
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
B-L-A-C-K
titán
Gondolom ez nem drága dolog...
Amúgy egyik kocsinál se éreztem ezt, alig vártam reggel vezessem, úgy hogy ugye nem egy 15-20 millás kocsiról beszélünk...
CharlieDrop
veterán
megértjük
Bár ugye én most megint BMW mentes élet felé kacsingatok...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
szőröscica
addikt
Nem nagy osszeg, kovetkezo olajcserenel csinaltasd meg.
Remeljuk, a lelkesedes megmarad, eleinte en is igy voltam az E61-el.
B-L-A-C-K
titán
Én azt akkor mondtam már neked nem vennék olyat (gondolom emlékszel) akit ismerek mindenki csak szopott vele, erről a kis M43as motorrol meg nem hallottam olyan rosszakat, persze cserébe nem is egy versenygép, de nekem ez nem is volt szempont.
[ Szerkesztve ]
(#43012) CharlieDrop válasza szőröscica (#43010) üzenetére
CharlieDrop
veterán
most is szeretem, nem ez a bajom vele
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Xero
nagyúr
A vezetőoldali kar közepén belül van egy műanyag elem. Ez arra hivatott, hogy megtartsa a lapátot, merevíti. Aerobladenél ez nem kell, ki kell venni.
Ott van középen.
[ Szerkesztve ]
B-L-A-C-K
titán
Most hogy mondtad tegnap kiszedtem, természetesen úgy hogy eltört az müanyag ami szerinted nem kell oda, és egy kis fém igy kiáll ott, bár nem ér az ablakhoz a lapát miatt. Ja és a lényeg, semmi különbséget nem vettem észre...
H.Ezredes
őstag
Mi lenne ha nem egy alap szotyi ~30éves konstrukciós motor lenne benne jó futóművel fékkel és nem fapad lenne Ki se akarnál szállni belőle csak menni és menni ...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Ck.
addikt
Örömmel látom, hogy ismét bővült a csapat. Ezen felbuzdulva, ideje, hogy én is megosszam az örömhírt, eddig is nehéz volt magamban tartani.
Hétfőn új családtaggal bővültünk, egy F10-et hozott a gólya.
Estére teszek fel pár képet, meg egy rövid kis leírást, ha emberi időben érek haza.
B-L-A-C-K
titán
Tudom neked ez gagyi szint, főleg hogy minden fajtával volt már dolgod. Viszont nekem pont ez a felsh benne hogy egy régi olcsó kocsi, és még is bejön. Azért vezettem már több nagyobb jobb kocsit, Apámnak pl egy C mercije van ami nem fapad azért, előtte egy szintén nem fapad Insigniám volt, legnagyobb Dízel motorral, de nem élveztem ennyire egyiket sem. Illetve megtehettem volna hogy sokkal drágább jobbat veszek, de asszony most fog kapni cégest amit lehet ütni vágni, hosszabb útra menni vele, nekem meg tényleg 1.4 körül kellett valami max hogy elmászkáljak vele városba, semmi nagy igényem nem volt, majdnem egy D Corsa lett belőle.
Xero
nagyúr
Ha jól rémlik a Bosch kit leírásában benne is volt. Én télen szedtem ki, de igaz én előtte megkínáltam hőlégfúvóval, hogy ne pattanjon el. Azóta is ott van a garázsban. Sosem lesz rá szükséged.
Szélvédőhöz semmi sem fog érni, be is baszna.
szerk: Jah, itt a Bosch gyári videó is.
(#43017) B-L-A-C-K: Én pont ugyan így kötöttem ki az E46-nál. Marha gyorsan kellett valami 2M alatt, amivel nem gond 1000km-t menni egy levegőre, de azért kényelmes és jelzés értékűen halad is, valamint nem térdel le az első napon. Eddig október vége óta pörgött bele úgy 25-30e km és köszöni jól van.
Előtte C mercit akartam a 10M-s ársávban, de azt nyilván nem vesz az ember egy hét alatt. Azóta viszont egyre inkább eldől bennem, hogy év végén a "nagy beruházás" is marad 3-as. Ha nincs alatta sport/m futómű még azt is ki merem jelenteni, hogy kényelmes utazó autó.
[ Szerkesztve ]
cOxeR
Ármester
B-L-A-C-K
titán
Mikor iPhone Off topikba toltad akkor S5 vagy RS5-öt akartál nagyon, gondolom akkor nem lett belőle semmi.
Ck.: Grat.
cOxeR: Jó kis Z4, nővéremnek is az van, mondjuk 2.5i, azzal nem valami combos az sem.
[ Szerkesztve ]
Xero
nagyúr
Fél évig volt S5. Aztán ment a háztól. Nem volt túl praktikus és irgalmatlanul zabált még pályán is. Cserébe annyira azért nem ment. Utána volt még pár. Aztán tavaly eldöntöttem, hogy valami kényelmes kell, mert sokat megyek, de októberben kiütötték alólam az aktuálisat. Így hirtelen kellett valami.
B-L-A-C-K
titán
Pont most néztem meg ezt, ha évi 30-50 ezreket mennék lehet rámennék egy hasonlóra.
CharlieDrop
veterán
HöHö
Láttam, még mindig HöHö
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
cOxeR
Ármester
Nem tudom, szerintem 1-2 Milla nem takarja be a felmerülő költségeket egy ilyen kocsinál.
MPowerPH
félisten
Akkor mar egy Lexus LS600. Baratom azt hajtja mar egy ideje nemetben, es igazabol sokkolo, hogy semmi gond nincs az autoval.
Don't Tread On Me
B-L-A-C-K
titán
Kellene neked a nyugodt élet, ne hülyéskedj...
Más mindenkinek: Említettem a szivargyújtónál előtti panelt ha lehajtom nem akad be. Ezt meg akarnom csinálni hogy jó legyen vagy venni egy bontottat, de mi ennek a hivatalos megnevezése?
[ Szerkesztve ]
CharlieDrop
veterán
így van, ezért HöHö
(#43025) BMW001:
Azt majd jön egy vezérléscsere, egy gs-nél, ami nem is hibrid 1 milla, meg egy kicsi volt
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Xero
nagyúr
Én jelenleg évi 40-50e-t megyek.
Viszont ez túl nagy dög, plusz az életem is alakul kissé, így talán lemegyek évi 30e-re.
Nálam most olyanok pörögnek fejben, hogy F31 330d, F31,335d, F31 335i, talán F11 535d vagy 35i, de ez megint csak túl nagy dög. Ketten vagyunk, felesleges még nagyobb, viszont megszerettem a kombikat.
szerk: Pont most fog október vége óta harmadjára új olajat kapni. Szóval pörög a számláló. Csak múlt hónapom 5000+-os volt. Hülye módon volt egy 2100km-es napom is. Nem volt vicces...
[ Szerkesztve ]
MPowerPH
félisten
Olyat kell venni, amiben mar megtortent.
Don't Tread On Me
yanna
őstag
Unokaöcsém is pár hete vett egy M-es 25d-t. Nem egy fapados az biztos, de én tartok tőle, hogy az a sok mindenféle kütyü sok hibaforrást rejt.
Sok örömet hozzá!
MPowerPH
félisten
F10 -et kell venni, ha kell a nagyobb. Szvsz ha megnezed, ugyan az, mint a 7er. Ez mar foloslegesen nagy.... A hatul uloknek nagyobb ter jut, de meg a multimedias szolgaltatasok is ugyan azok.
Don't Tread On Me
Xero
nagyúr
Igazándiból még nem döntöttem el, hogy akarok-e nagyobbat. Ugye a tavalyi terv egy W204 volt. Ebből alakította a fejemet az E46 F31-re. Viszont az F11-ek jellemzően jobban fel vannak szerelve és nagyobb motorral több van belőlük.
Egy ilyesmi mondjuk szimpatikus lenne. Viszont még alap hangon 4-6 hónap mire vásárolni fogok (elviekben kint 1+1 évig rohangálhatok magyar rendszámmal, de jobbnak látom minél hamarabb helyit szerezni), így csak elvi síkon nézegetem egyelőre a kínálatot.
szerk: Az egyetlen hatalmas plusz pont az ülés szellőztetés lenne az 5-ös mellett, de ugye ez is ritka mint a fehér holló, szóval nem is reális előny.
[ Szerkesztve ]
MPowerPH
félisten
Azert a 3-as es az 5 -os kozott hatalmas kulonbseg van azon tul is, hogy van e benne ules szelloztetes. Az sem mind1, hogy van felszerelve, mert ket, kivulrol ugyan ugy kinezo F10 is tud teljesen mas kategoriat kepviselni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Xero
nagyúr
Ki kellene próbálnom őket valójában. Akkor megérzem a "méreteket" és az egyéb különbségeket. Külsőre az F31 jobban tetszik - újabbnak tűnik, belül viszont az F11 a jobb, lévén nem a tablet van odabaszva középre. Fene tudja.
Ck.
addikt
Én épp most próbáltam mindkettőt és belül botrányosan kicsi és szűk az F30 az F10-hez képest, még az első ülések is sokkal kisebbek és keskenyebbek. Az anyagminőségről már ne is beszéljünk, ég és föld az F10 javára.
[ Szerkesztve ]
STC Speed
őstag
Köszi, megnéztem kocsimon tényleg emiatt középen nem teljes "erővel" feszül rá az ablaktörlő
chess001
aktív tag
Szerintem az ülés eléggé testalkatfüggő, a méret meg hozzáállás. Én pl. 3-asnál nagyobb kocsikat nem is szeretem. Minden generációval szinte nőnek a méretek és én már az E39ben sem éreztem otthon magam, pedig a V8 nagyon bejött volna. Mondjuk én legszívesebben motoroznék, ha nem lenne olyan nagyon balesetveszélyes...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Xero
nagyúr
Igazán én az E46 szélességével és minőségével is ki vagyok békülve. Remélem azért, az F30 nem adta sokkal alább. De tény és való, hogy egy kényelmesebb, nagyobb ülés jó lenne, bár különösebb gondom most sincsen hosszú utakon, de tudnám fokozni.
A f10-el a méretei, valamint a némileg outdated külső miatt vagyok gondban. Bár ez utóbbit pont leszarom.
Ha oda kerülök, úgyis körbeülök mindent, plusz asszonynak is lesz néhány szava. Igaz neki ofkorsz mik tetszenek? M3, M4, C63 coupe. Ha rajta múlna egy ház árát basznám el autóra.
(#43037) chess001: Na igen. Pont ezért kell körbeülnöm. Én 183/85-ös paraméterekkel jól elvagyok a régi 3-as sport üléseiben. Egyedül a kihúzott combtámasz után maradó "rés" szokta kicsit nyomni a combomat oldalt. Ez az egy amiben fejlődhetnénk, valamint az ülésszellőztetés.
Illetve a kicsit túl magas üléspozi az ami annyira nem tetszik az E46-ban, de ez mindegyikben ilyen. El kell fogadni.
[ Szerkesztve ]
Ck.
addikt
Outdated külsővel nem igazán értek egyet, de ez erősen szubjektív.
Minőségben az F3x lejjebb csúszott az E9x-től...E46-al nincs összehasonlítási alapom.
[ Szerkesztve ]
B-L-A-C-K
titán
Ck.
addikt
No akkor mi is bemutatkoznánk:
Hétfőn elhoztuk a legújabb családtagot, egy 2016-os LCI F10 személyében.
A duduról egy kicsit bővebben:
Rögtön kezdeném is azzal, ami az első kérdés szokott lenni....mekkora a motor...
- nos ez egy 520d B47 (igen, “csak” 4 henger, igen “csak” 190 le, igen “csak” 400 nm), ami több, mint elég mindenre, ezzel a motorral is megy mint a vöcsök, felesleges erőfitogtatásnak érzem a “csakasorhat” filozófiát.
- futásteljesítmény: 31.000 mérföld (48.000 km)
- ZF 8 sebességes automata váltó
- individual azurite black fényezés, vajbőr ülésekkel és fekete tető -és padló kárpittal
Őszintén szólva eléggé belefáradtam az elmúlt 10 év alatt az örökös szerelőkhöz való járkálásba, az állandó hibakeresésekbe, oda nem illő zajok fülelésébe, egy kis nyugalomra vágyok mostmár (és a család is.)
Ezért is esett a választás a sokhengeres, sokturbós, korosodó, többet futott F10-F30-ak helyett erre a 2 éves Csöppségre, 3 év garanciával, melyből 1 év még gyári.
Új autót, vagy újszerűt akartunk mostmár mindenképp és nyugodt alvást.
B-L-A-C-K
titán
Grat, nagyon szép!
lali81
tag
Nagyon szép a vas👍
Hajrá!
MPowerPH
félisten
FIREBLADE78
addikt
Azt hogy?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
MPowerPH
félisten
Micsoda?
Don't Tread On Me
Grat hozzá. Csak ki ne gyulladjon.
MPowerPH
félisten
Porolto kotelezo tartozek. Meg a vezerles... Itt all bent havernal 3db 100k km -nel szakadt vezermuvel...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Gsx-rr
veterán
plusz egy hangtompito, hogy a szegeny szomszedok ne ebredjenek fel hajnalban mikor beindul.
Ck.
addikt
aero. és BMW001:
Olvasni nem, csak kötekedni tudtok... írtam, hogy B47-es motor, nem N47!
A poroltó továbbra is jó helyen lesz az OBI-ban, köszönöm szépen.
A vezérlés dolog meg hidegen hagy ekkora futással, erre való a garancia, egyébként meg nyilván nem 2 évesen fog elszakadni.
Gsx-rr:
Hangtompító sem kell köszönöm, nagyon jó a szigetelés... a szemben parkoló E90 30d egy IFA mellette. Egyébként sincs csúnya hangja, de mindegy, hagyjuk inkább.
Kár volt kiposztolnom.
B-L-A-C-K és lali81:
Köszi.
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Ryzen 9 5950x csúcs processzor 2 év garanciaval
- Keresek - Macbook Air M3 16GB / 24 GB - 512 GB SSD - Magyarországi beszerzés, tehát kb. 3 év garit
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Ej-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 32GB /512GB FHD IPS
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os