Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Sirus86:] Renault Modus 2005 - Az ezer Euros auto tortente.
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rootkiller
őstag
Ne magyarázzáá' már, eléggé ittas voltál, hogy emlékezhetnél??? ...vagyis Mitbeszélmagakérem?!?!
Artengo TR 990 Pro
dragonfx
veterán
hehe bmw topikba két vw.s vitája fain.
így kezdődik a megtérés.....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Vangelis
nagyúr
Dobhatom ki a sauberes ruháimat
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
rootkiller
őstag
Inkább add a szegényeknek.
Artengo TR 990 Pro
szandro
aktív tag
Vendégek vannak nálunk a hétvégén, azt mondták azért nem hoztak nekem semmi ajándékot mert úgy gondolták majd oda adják inkább a bmw-t estére.
Már bemutatkoztunk egymásnak egy 30d X5-ös manuális váltóval, nagyon tetszik.
SpeedR
őstag
Ez sajnálatos hir, de teljesen érthető. Eddig mindig ott voltak az élmezőnyben, de most nem megy a szekér. Túl sok pénzt kellene beletennie a gyárnak, hogy újra sikeresek legyenek. Ezen kivül megszűntek azok a marketing lehetőségek, amit ki tudott volna használni a gyár az M-es BMW-k reklámozásánál (V10, KERS), igy erősen ráfizetéses számukra ez a buli.
(#7132) God Vazzeg
Várunk vissza. Az itteni aktivitásod szerintem ne függeszd fel.
#7156) szandro
Jó ajándék.
Milyen évjárat? 30d manual X5-öst még soha nem láttam, érdekes szerzet lehet...
[ Szerkesztve ]
rootkiller
őstag
Mi az élvezet egy 3 literes dájzel nagy 2.3 tonnás dögön? Rálépsz a gázra nem érzel semmit, városba 13-15liter gázolajat betermel, terepre igazából nem való, és valójában egy kicsit megpiszkált Golf 2 GTI is odaveri. Fater megmondta, hogy buziterepjáró, a hasonló kategóriájú Q7-tel, ML-el, Porsche Cayenne-vel és a Touareggel, és egyéb kacattal együtt.
De hogy márkánál maradjunk, szerintem egy E36 320i coupé sokkal nagyobb élmény lehet.
Artengo TR 990 Pro
Gézengúz
addikt
rootkiller
őstag
eeeeeeeeezzzz nagyon faszányos kis kocsi, kéneeeeee
(bazmeg szépen lassan elBMWsedek)
Artengo TR 990 Pro
SpeedR
őstag
Kiváncsi lennék, hogy vajon hány x5-öst vezettél már, ha már ennyire tudod a frankót. Gondolom ugyanannyit mint faterod...(azaz hajszálpontosan 0 darabot)
Súlyban nem tévedtél sokat, csak 150kg-t. (az aktuális X5-ös 2150 kg)
Ha rálépsz a gázra, akkor úgy megy, mint a 170le-s dizel Leon (seatos példát hoztam, csak hogy megértsd), 100-ra 0,1 mp-cel gyorsul jobban az x5. Fogyasztással nagyon mellé lőttél. Ha nem kizárólag Bp-en van használva az autó akkor nagyon nehéz 10-11 liter fölé vinni az átlag fogyit. Tuningolt Golf GTI-t, 320 coupet pedig szimplán butaság egy nagy, összkerekes családi dizel terepjáróhoz hasonlitani. Nagyon más kategória a kettő.
[ Szerkesztve ]
szandro
aktív tag
2005-ös!
rootkiller:
majd, ha találsz egy ilyent manuálisban és vezeted, akkor eldöntheted hogy van e benne élvezet vagy nincs...nemtudom a golf ellen mit ment volna. =/ A fogyasztása pedig kőkemény 9.2 liter.
[ Szerkesztve ]
szandro
aktív tag
Aki veszi nem terepre veszi, másrészt senki nem is mondta, hogy ez egy terepjáró.
Piszkált golf 2-essel utazgass 1000+ km-eket aztán egészségedre, biztos kényelmes lesz.
Ez a hozzáállás meg hülyeség, az illető jelen esetben kétszeres apuka, szóval azthiszem nem buzi.
[ Szerkesztve ]
VR6-Fan
veterán
miért, mivel másabb a BMW..? 1000km-en
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
szandro
aktív tag
Nézd, én nem azt mondom, hogy a golfok, vagy a vw-k kényelmetlenek(nekünk is van), de nem kéne egy x5-öst és egy golf2-est kényelemben összehasonlítani.
SpeedR
őstag
Halkabb, kényelmesebb.
VR6-Fan
veterán
nyilván nem egy kategória luxus és "segg kinyalás" tekintetében.
én csak annyit kérdeztem hogy mivel rosszabb levezetni 1000km-t egy golf2-ben az X5-höz képest?
SpeedR:hüm hát akkor Te sem ültél jó állapotúban. (200-nál az X5-öt tuti csendesebb.)
kényelmesebb? hát nekem az X5 beltere kényelmes és tetszetős, de pl a magas vezető pozició már nem annyira.
de igazából beleülök egy megkimélt G2-be az is kényelmes, az ülések kellően jó oldaltartásúak, kellően kalibrálható 1-1 testhelyzethez, mellesleg elég apró a kocsi holtere, kellemes a kormány, pontos a váltó, a gyári rúgóval a rugózása is megfelelő.
szóval még mindig nem tudom miért szar egy G2-ben 1000km-t levezetni.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
God Vazzeg
veterán
Köszönöm, természetesen aktív maradok, amennyire eddig is. Egyelőre nem az autó az első, ezer más gond van, de aki már megérezte a BMW-t, annak nincs menekvés, én is sokszor rajta kapom magam, hogy a használtautót nézem, és bimmereket lapozgatok.. Na majd, gyüjtögetek, és hátha meg tudom majd venni álmaim bimmerét
szandro
aktív tag
SpeedR kolléga válaszolt.
SpeedR
őstag
Senki nem mondta hogy szar a G2, de abban biztos lehetsz, hogy egy X5-ben sokkal "kipihentebben" érsz el 1000 km-re mint a Golffal. Az X5 nem csak 200-nál csendesebb, hanem, hanem kb. a teljes sebesség tartományban. Hihetetlenül körbe van szigetelve, ami a G2 korában nem volt divat, illetve ebben a kategóriában még ma sem annyira követelmény, mint a luxusautóknál. (plusz a jóval hosszabb a váltója, és diffije miatt a BMW motorja eleve nem zajong annyira) A G2 üléseit pedig szintén nem ildomos az X5 hatalmas foteleihez hasonlitani, mert nagyon nem egy pályán játszanak. Az X5 arra lett tervezve, mint a nagyautók többsége: hosszútávú kényelmes utazásra, a Golfoknak pedig inkább a közepes távok és a városi közlekedés fekszik jobban.
VR6-Fan
veterán
senki nem hozta fel hogy mi lett leszarova vagy mi nem, illetve mi luxus és mi nem.
mint mondtad magát a 2 autót teljesen felesleges össze hasonlítani.
csak nekem van viszonyításom alapom, legalább is golf térről mindenképpen, esetleg BMW háza tájáról is akad
az a baj hogy Te is és sokan mások az általuk látott lepusztult 1,6 dizel vagy benzines golfokból építkezik, nekem meg van rálátásom hogy milyen egy nem elpusztitott sok száz eret futott golf.
és meglepődne sok ember hogy ezekben az öreg vasak mennyi minden apró dolog volt ami a csendet és a kényelmet szolgálta, persze ez az itthoni autók 90% már rég elveszett.
és mondjuk ne egy sima CL ülést nézzél hanem egy Sonder modellét, ne az 1,3C modellét vedd alapul hanem egy Sonder modellt így azért már más aspektusba helyeződnek a dolgok.
és hidd el nem kell arról meggyőzni hogy bizonyos tekintetben az X5 kiváló egy autó, mert tudom, csak nem kéne olyan dolgot felhozni amiről az ember nem tud 100%-osan mindent.
de persze ez csak egy apró észrevétel semmi több.
további szép estét
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
SpeedR
őstag
"szóval még mindig nem tudom miért szar egy G2-ben 1000km-t levezetni."
Erre írtam, hogy senki nem mondta hogy szar lenne a G2-ben ennyit megtenni.
Nem a lelakott 1,6 sdi Golfokból épitkezem, hanem abból, hogy az X5 egy luxus "túraautó", amiből egyenesen fakad, hogy hosszú útra kényelmesebb mint egy sima hétköznapi Golf, akár új akár régi, akár jó állapotú, akár nem.
Azt senki nem vitatja, hogy ne lehetne nyugodtan megtenni több 1000km-et egy Golffal, mert simán meg lehet. Én is tettem már meg sokszor ennyit hasonló kategóriás autókkal, és nem haltam bele, de azért egy nagy BMW az más dimenzió. Más kérdés, hogy jobb-e annyival, mint amennyivel drágább, de az már egy másik történet, ne is keverjük ide. Vannak dolgok amit viszont semmiképp sem lehet elvitatni: csendesség, komfort, kényelem.(nagyobb tér) Ezek a hosszú távú pihentető utazás alapfeltételei, amikben mindben egyértelműen jobb az X5-ös.
rootkiller
őstag
Számomra egy Golf 2 GTi elekromosan állítható magasságú Recaro ülése sokkal kényelmesebb, mint az X5 nagy, gyenge, vagy semilyen oldaltartású ülései.
Artengo TR 990 Pro
szandro
aktív tag
Ámen.
=)
VR6-Fan
veterán
az ember függő is hogy a sport ülések kényelmesek avagy sem.
de a fentebbi h.sz már ott megbukott hogy 1,6 SDi...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
SpeedR
őstag
Szerinted egy ülés az oldaltartástól lesz kényelmes? Akkor nektek otthon is biztos jó erős oldaltartású kanapétok meg foteletek van...
(#7175) VR6-Fan
Úgy tudtam, hogy G2-ben még volt 1.6 szivó dizel, ezekszerint rosszul. A lényegen azonban ez nem változtat.
VR6-Fan
veterán
volt is szívó dájzel csak az közel sem SDi.....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
SpeedR
őstag
Igazad van, rosszul tudtam. SDi először a G3-ban volt, G2-ben még nem.
VR6-Fan
veterán
valóban így van...
a különbség meg csak annyi hogy az egyik kamrás motor a másik meg közvetlen befecskendezéses illetve az egyiken mechanikus adagoló van a másikon meg elektromos..
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
(#7181) fekeandras válasza rootkiller (#7173) üzenetére
fekeandras
őstag
Annak a Recaronak rohadt rövid az ülőlapja.Nem támaszt alá kellően és ez hosszabb úton nagyon fárasztó.Többszáz kilómétert leutazni benne egyhuzamban nem éppen ideális.
keIdor
titán
dragon örülni fog nektek. (megint)
(#7183) God Vazzeg: Tényleg érdekes... kíváncsi leszek Wartburg vs. Ferrari Enzo összehasonlítás mikor lesz.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
God Vazzeg
veterán
Biztos félreértek valamit, de ti az X5-öst hasonlítjátok össze a golf 2-vel?
Boxer001
veterán
Jah, szerintem teljesen reális. Faternak van egy golf einz, de zwei-ből van a motorja, szóval kemény...legközelebb mondom is neki, hogy nem sok kéne, és egy szinten van az X5-ös géppel. (Az egy dolog, hogy már nem szólsz hozzám, attól még én írok neked. )
SpeedR
őstag
Az majd a Velorex és a NASA űrrepülőgép után következik.
God Vazzeg
veterán
Nem is beszélve hogy egy terepjárót egy golf2-vel?? Ráadásul se árban, se semmiben nem egy kategória
dragonfx
veterán
csodás csak nem kéne auto váltó bele nekem
Már tényleg gáz itt baxakodtok a hülye pöcs golf 1-2-3kal...és még offbe se rakjátok..nem kell hasonlítgatni max. 2 bmw.t a topikon belül erről szóla sztori nem más márkákkal hasonlítgatásról.
egy x5 kénbyelmességét ne hasonlítgatjuk egy 20 éves lejárt fos autóhoz köszke.nagy batár.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Bubu79
addikt
Ez után én már semmin sem csodálkozom
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
SpeedR
őstag
Vasúti átjáró előtt engem is simán meg tudnak előzni a tizszer gyengébb autók is ,ha akarnak...
[ Szerkesztve ]
Bubu79
addikt
Csak komolyan, mintha pestis lenne
Mod: Így nem ér, szedd vissza a smile-t
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
SpeedR
őstag
-
[ Szerkesztve ]
SpeedR
őstag
Ott a smiley.
[ Szerkesztve ]
szandro
aktív tag
Most értem haza... Kb 10-től Vele voltam (X5), hát jó ideig emlékezni fogok erre az éjszakára!^.^ Van ebben az autóban tiszetül meg nyomaték. Élmény volt vele autózni, srácok is csak mosolyogtak és hű-ztek meg hú-ztak. Asszem akkor most lefekszem.
rootkiller
őstag
Nekem általában az a bajom a gyenge oldaltartású ülésekkel, hogy amikor kanyar van, akkor dőlök összevissza, és az Altea Freetrack fasza oldaltartós ülései vannak, mint az elektronyos golf 2 Recaro, csak az még kényelmesebb. A német autópályán sok100 kilcsit egyenesen biztos kényelmes az a bőrfotel, de ha nem pályán mész éppen, és jön egy éles jobb kanyar, akkor beleverem a fejem a vezetőülésbe (én mindig megdöntöm, anyámé meg szinte függőleges), bal kanyar esetén meg a B oszlop a célpont. Hátul ülve már minden bajon szokott lenni, amikor dolgozik a fizika, viszont nincs ott az ülés oldala, hogy megtartson, főleg mikor 3an kell hátul ülni, és a másik 2 is döl neked, és maj' kiviszed az autó ajtaját.
A fater által emlegetett buziterepjáró arra vonatkozik, hogy nagyrészt a sok barom magamutogatásból veszi, és valós terephasználatra nem alkalmas, mert egyrészt összebaszod (félted, mert összekarcolja valami az oldalát, és fujathatod, szal értékcsökkenése lesz, meg egyebek), másrészt sok helyen csődöt mond, ahol egy 40éves GAZ terepjáró, stb. még vígan elmegy (nyugodj bele, hogy van olyan helyzet, ahol az X5-tel ott maradsz, és akkor jön a vadász/erdész a fasza régi terepjáróval, és jól pofánröhög, mielőtt kihúz a csörlővel).
Artengo TR 990 Pro
(#7195) God Vazzeg válasza rootkiller (#7194) üzenetére
God Vazzeg
veterán
Én tudod miért vennék X5-öst azon kívül hogy BMW? Mert pl magas az egész autó, nagy kerekei vannak, és nem fogok vele fennakadni egy csatornatetőn (velem ez is megesett) ami kiáll az aszfaltból, illetve a nagy kerekek nem veszik át annyira az út egyenetlenségeit mint egy kisebb kerék. Ezen kívül nem világít a pofámba az összes kötsög, akinek a tompítottja beillene reflektornak, de lusta beállítani, hogy a napfény melengesse a szívüket
Ja és hétvégente a tanyára kifogástalanul kijutsz vele
Ezek a szoft-terepjárók pontosan arra valók amire készültek, az meg hogy idióták vezetik minden márkánál megesik.. Amúgy tényleg dögös gépek, ha én vennék, tuti sötétíteném, stb..
(#7196) rootkiller válasza God Vazzeg (#7195) üzenetére
rootkiller
őstag
Sötétítenéd?? Félsz a naptól, hogy bőrrákod lesz, vagy csak egyszerűen jó bujkálni??
Artengo TR 990 Pro
(#7197) God Vazzeg válasza rootkiller (#7196) üzenetére
God Vazzeg
veterán
Nem. Hanem nem tűz be a nap, illetve éjjel a hátam mögött jövő reflektorral közlekedő idióták ellen is véd Nekem az E30 is sötétítve volt, szerintem csak pozitívuma van
Némi lenézést érzek a hsz-odban, de elsiklok felette, maradjon ez mások stílusa
(#7198) rootkiller válasza God Vazzeg (#7197) üzenetére
rootkiller
őstag
Jah, és télen, a legnagyobb ködben, amikor amúgyis picsa a látótávolság, és menni kell, akkor még nagyobb szopás van. Meg nekem az a véleményem, hogy aki sötétít, annak valami rejtegetni valója van, ergo nem becsületes ember, és ha ehhez még hozzájön, hogy az illető X5-be ül, akkor nálam az jön le, hogy valószínűleg egy tróger a tulajdonos. Lehet, hogy konzervatív vagyok, de attól még remélem meglehet a véleményem.
Artengo TR 990 Pro
rootkiller
őstag
És elfelejtettem hozzátenni, hogy állítólag a rend éber őrei is így gondolkodnak a sötétítésről, szóval jobb a békesség.
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
(#7200) God Vazzeg válasza rootkiller (#7198) üzenetére
God Vazzeg
veterán
Természetesen meglehet a véleményed, én akkor egy tróger lennék. Ilyen súlyos veszély nem fenyeget, nincs rá 5 millám, sajna
A ködös témán látszik hogy nem volt még sötétített géped, tökéletesen ki lehet rajta látni, csak befele nem
Rendőr témához nem nagyon tudok hozzászólni, 6 évig jártam sötétítve, volt hogy érdeklődtek a sötétítésről, adtam műbizonylatot, és "további jó utat" volt rendszerint..
[ Szerkesztve ]