Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #6087 üzenetére
Hát jah vagy rosszuzl váltott lenézett téged
Na akkor pár dolgot rakjunk rendbe mert itt káosz van>>
Abba a fehér e30ba bármikor beleülnék...és kiba örülnék olyan autom lehetne, picsa jól néz ki.jó pár mai szutykot odaver.
A 600e.s e30 318is is megér annyit gondoljatok már bele....136 ló..és utolsó szériás e30ak egyike....ennyi az ára.ez van bmw sose lesz 200ért nem tudom ki mit gondol.Nem igaz hogy e36 csak mind ocska és hogy 1.5 fölött vannak.Ha valaki gyakran nézegeti hasznaltautot 1-1.2ből már jó állapotút kap.pöpec hibátlan sosem lesz egy 15 éves autó ezt kell megérteni.de még 2-300at rá is kell dobni utána tudod kiszolgál és büszke lehetsz rá.Akkor meg milla alatt is találsz ha ezt bevállalód.
e46ok amik elfogadhtóak és azt mondom érdemes egy megnézésre 2 nél kezdődik 2.2....
A linkelt e46tal semmi gond nincs ha elég az a ló ami benne van.Márpedig Mo. utjaira mega 30-40-50es táblákhoz elég bőven.Nincsenek túlárazva a bmw.k épp ez az hogy irtóra megzuhant az árúk mint mindne más kocsinak a válság miatt.
Vandit 6097>>a fekete irtó rég fenn van tungos ültett sokat nelmond az előéletéről...a másik 1.5et megér.rá kell sasolni igazak e amiket leírnak róla.és hogy mindne müóxik.és akkor hajrá.aki ezta karosszériát szereti és e36ot akkor tökéletes.én ha lenne rá megadnék érte ennyit.gyönyörű az a kék
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Hááát... Lehet elmegyek megnézni. Haver autót akar cserélni, de mindenképpen diesel -t akar. Most Vento TD -je van. És nézegeti az E36 -okat, nagyon bejön neki mindegyik. Lehet ráveszem, hogy vegyen benyásat. Bár ha ezt meglátja, neki is tátva marad a szája.
Én E36 -ot ilyen makulátlan gyári állapotban még soha nem láttam. Vadkerten volt 2db igazán szép E36, de azok már építettek voltak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Eagl3
veterán
válasz MPowerPH #6106 üzenetére
Ez sokkal szebb szerintem.
Arról a kékről meg nincs egy normális belső kép se, de azt innen látni, hogy a szivargyújtó hiányzik... a kipufogóból nem látszik sok ugyan, de van egy gyanúm, hogy nem éppen makulátlan az autó alja. Amúgy a fényezés és a felni valóban szép, de az autó színe a legkevesebb egy autó vásárlásakor szerintem. -
God Vazzeg
veterán
-
SpeedR
őstag
válasz God Vazzeg #6111 üzenetére
Mekkora az érdeklődés a verda iránt?
PUG 206-tal hogy vagy megelégedve? -
God Vazzeg
veterán
Sajna komolytalanok az érdeklődők Ma mentem vele pár kört, és nagyon jó volt. még az is megfordult a fejemben hogy a peug 206-ot adom el
Peug rendben van minden téren, de nem BMW. És ezzel sok mindent el is mondtam, de a peug már elkelt volna, kaptam már rá ajánlatot
(A 6 hengeres benzinmotor hangja!!! Már elszoktam tőle, de egyszerűen gyönyörű )
-
Gebriel
veterán
válasz Vandit. #6089 üzenetére
Kedden megtörtént a nagy nap
Egy E36 318i BMW tulajdonos lettem.
Sokáig gondolkodtam, hogy E46 2 milláért némi kp és hitel vagy egy E36 kp-ra
Utóbbi mellet döntöttem. Elképzelésem ugyan az mint a tiéd, szépen felépítem.
Választásom #6056 a linkeden lévő autóra esett ha még emlékszel rá. Azt én is kinéztem magamnakAmit ajánlani tudok neked.
Sok jó BMW tulaj van itt aki nagyon sok hasznos tanáccsal el tudnak látni.
De ahány ember annyi igény, mindenkinek más tetszik.
Saját magadnak veszed azt az autó. Az a lényeg, hogy neked megfeleljen.[ Szerkesztve ]
-
keIdor
titán
Uhh itt áll a házunk mellett egy Audi S8. Kívül-belül így néz ki, mint ez, LBL Uniós rendszámmal. Egy ujjamat odaadnám a kocsiért...
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Gebriel
veterán
Oksa hétvégén teszek fel.
Régen nagyon oda voltam az E36-t nézegetem is annak idején őket rendesen. Aztán még is Golf vásárlás lett belőle. először IV utána V.
Igazából egy E46 akartam vásárolni nagyon tetszenek kívülről. Meg is néztem egy párat, de beleülve teljesen más volt az érzés mint annak idején. El is voltam keseredve nagyon, hogy már nem olyanok a BMW-k mint "régen". Sőt volt amelyiknél már majdnem elsírtam magam, olyan rossz állapotban volt, annyira nem vigyáztak rá A megnézet autók 1.6-2.2m körüliek voltak.,
Megnéztem ezt az E36 és beleülve feltörtek újra azok az érzések.
Van mit csinálni rajta mert nem egy mai gépezet. Bár belűről nagyon szép. Karosszériás van családban azzal nem lesz gond.Ja és napfénytető is van rajta. ennek kimondottan örülök
[ Szerkesztve ]
-
-
Gebriel
veterán
-
-
Gyok2
senior tag
Én mindenképp megnéztem volna egy 6 hengerest vagy egy 318is-t
Tiszta Windows rendes ház
-
dragonfx
veterán
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
dragonfx
veterán
válasz Vandit. #6124 üzenetére
egyéb próbléma?aki erre ennyit kiad nem próbléma neki egy telifény +300é fehérre
ja dobokocka hiányzik.
amugy nagyon odacsapós a verda.ezzel valahol megjelensz az 1 jelenség....most így hirtelen rágondolva jobban kéne mint egy e36 m3..inkább ez.e36 m3ból van sok.ebből nincs.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vandit.
addikt
válasz dragonfx #6125 üzenetére
Nemhiába nézegettem én az E30-akat.
Nem sok autó hagyná le az fix. Nekem is inkább ez kéne, mint egy E36.A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
tibi666
senior tag
a szép 528i kombi törve volt, néhol igencsak trehány javítással, még minimum fél millót kéne rákölteni.
-
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #6128 üzenetére
összeírták a fiúk a barátomnak, hogy miket kéne megcsinálni. a javítás pedig mondom, trehány volt.
van egy szombathelyi 525d, kézi váltós, azt is megnézték a fiúk, mondták, hogy eddig az a legjobb. monduk kell bele tetetni egy multikormányt, tempomattal, meg a fékeken kell kicsit reszelni, de ennyi. csak a faszi nem akar engedni egy fillért sem az 1.99 millás árból, olyantól pedig elvből nem veszünk, aki nem enged az árból. -
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #6129 üzenetére
Jah, alku nélkül nincs deal.
Amúgy igen, ha a komplett futóművet fékekkel együtt ki kell cserélni, akkor tényleg összejöhet annyi. De ebben benne vannak a csapágyak is+ még motor nagyszerviz.Ha meg nincs rendesen megcsinálva, akkor felejtős a dolog. Számla/papírok vannak a javításról? Leinformálható?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #6139 üzenetére
Ajjaj... Az enyém benyás, nem diesel... Főleg nem E39 -es 3.0 -ás diesel.
Nálam a motorhoz nem kell nyúlni, gyertyák és az olajon kívül. Ezt sértésnek is veszem, hogy -már bocsáss meg- ilyen szarhoz hasonlítottad az egyik benyás sorhatot. Majd meglátjátok miről beszéltem, nagyot lehet szívni egy ilyen bőven 200k km pluszos olajkályhával. Mikor már közelebb lesz a ráköltött összeg az 1 millához csak a motorra, akkor elgondolkozik az ember, mekkora bakot lőtt.
Azt nem szabad elfelejteni, hogy a BMW gyártja/gyártotta a világ legjobb, legkorszerűbb benzines motorjait. Mindenki mást megelőz ebben, főleg a sor hat és V8 -akra gondolok. Dieselben pont a fordítottja van... Pocsék dieseleket gyárt(talán most már kezd javulni), amiknek az élettartama 150k km -nél véget ér. Utána csak a pénz megy rá, és amikor a legjobban sietsz, csereben is hagy.
Nekem most jöhettek, hogy miért is mondom ezt. Láttam amit láttam az egyik legnépszerűbb BMW szervizben... Én hiszek a szememnek, meg annak amit a tulajok és a szerelők ott mondtak.Édesapám munkatársának E320CDi -je kukaérett motorral lett eladva... Megcsinálták, 3 hétig ment, megint menni kellett a szervizbe. 1 hét kiesett, megint 3 hét kocsikázás.
2 év alatt 1 millát ráköltött csak a motorra... Pedig nem szokott gyorsan menni. Csak egyszerűen használta az autót nap mint nap. És nem ő az egyedüli. Az S320CDI is elszállt már párszor, meg a 270CDi is ismerős körökben. De igaz ez az Audikra is, pont úgy ahogy a BMW -re, sajnos. A BMW még egy kategóriával rosszabb is...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #6140 üzenetére
Erősen eltúlzod ezt a dolgot. Ha egy picit is odafigyelnek arra a dizelre, simán elmegy az 4-500e km-t. (hidegen nem hajtva, forrón nem leállítva, nem folyamatosan 200km/h+ utazva, olajat időben cserélve) A műhely könyékén látottakból ne vonj le messzemenő következtetéseket. Természetes, hogy egy BMW-ket javító üzem környéke tele van javítandó BMW-kkel.
Az viszont igaz, hogy a dízel sokkal bonyolultabb szerkezet, több hibalehetőséggel, jóval könnyebb tönkretenni, és sokkal drágább a javítása, úgyhogy ha nem újan veszel ilyet, akkor négyzetmilliméterenként kell átnézni az autót. -
MPowerPH
félisten
Bizony. Sok BMW volt ott, de mint már írtam, mindegyik diesel volt 1 kivételével. Egyik szerelőt kérdetem, hogy mi ez a nagy forgalom. Azt mondta normális, diesel autók sajna sok gondozást igényelnek, kényesek, de legalább jól fogyasztanak.
Most őszintén?! Ki az aki úgy becsüli az autót akár 150k km alatt, hogy végig normálisan megy vele, nem ütlegeli? Alattam valszeg 10k km alatt kipurcanna, az én stílusom miatt. És még nem is az az állat vagyok, csak néha szeretem hajtani. 1face alatt lehet 3k km -et se élne meg, mert kihajtaná a lelkét is.Dragon, az egy dolog, hogy mennyi megy az utakon. A 2.0 -ásokkal ne gyere, az más kategória. Erről most nem mondanék véleményt... 3.0 -ások közül meg a többség még 150k km alatt van, a körül szokták eladni még jó pénzért, aki meg megveszi az szív majd vele.
Van itt egy szobafestő, vett egy E60 530D kombit. Már másodszor kellett porlasztó csúcsokat cserélni 1 éven belül, plusz egyszer turbó csere. Azt mondta, lehet eladja, megint vesz egy VW Passatot, jó kis 2.0TD -vel. Annak a fenntartása nem került neki ennyibe, mint az 530D -jé. Mikor mondtam neki, hogy nekem mióta megvan az autó még nem kellett a motorhoz nyúlni csak tátogott. Neki havonta piszkálják...
NE VEGYETEK DIESELT!!!Nem tehetek róla, ez a véleményem. A céges Audi A6 3.0TDi is egy rakás szar, szaros PDTDi. Lomha szar az egész, hangja az gusztustalan, semmi sportosság magasabb fordulaton se, mármint hangra. Nagyon nem fogott meg a brutális nyomaték se, jobb mikor benyásban 4500 környékén rálépek a gázra. Fogyi az rendben van...Jah, és tévhit, hogy kényelmes...Egyáltalán nem az... VW feeling, csak kicsit minőségibb.
De legalább jól néz ki kívülről és belülről is. E60 belsőnél csak szebb lehet.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tomics
addikt
PH! addikt since 2004
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #6144 üzenetére
én azért ezzel nem értek egyet.ha nem gond.ennyi nem xarok áma dítzelek.és főleg nem a bmw dízelek.A bmw dízeleinél csak próblémásabb gyengébb erőforrások vannak ezen a téren a piacon.
Én továbbra is mondom ha ennyi e60 530dlehet sőt bizti van már 150-200k.s e60 dízel.és megy.
lehet van rossz széria motorkiadás, vagy aki gyilkolta elején és úgy veszik meg.ez van dízelre 5x annyira figyeni kell akkor lesz csak tartós.
Emellett azt mndom nekem sem kéne, inkább 2.0i elég mindenre.nem akarok meghalni az utakon."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #6144 üzenetére
lehet, ha nem a józsitól tankolna okosba gázolajat, akkor nem kéne évente porlasztócsúcsokat cserélnie.
nekünk is van 5ös bmw-s szerelőnk, megmondta, hogy jó a 30d, csak a turbót méretezték alul és az el szokott szállni.ha nincs normális 28i, akkor kénytelenek vagyunk 25d-t, vagy 30d-t venni.
-
God Vazzeg
veterán
-
Gyok2
senior tag
Azért egy A6 3.0 TDI elég jól megy 230 LE-vel, quattro-val.
Tiszta Windows rendes ház
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Horgász topik
- Projektor topic
- Megszületett a hivatalos Xiaomi HyperOS 2 globális terjesztési ütemterv
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Asszociációs játék. :)
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Wise (ex-TransferWise)
- Bambanő háza tája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest