Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Rák
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Hieronymus: Új biztosítási kártyát kap a nagymama
-
LOGOUT
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Papa-Het
aktív tag
válasz
Papa-Het #59032 üzenetére
Hát ő lenne. A kopogás az a bal első alsó lengőkar szilentje ami elég gatya = lengőkar csere bal, jobb. Stab pálca is gatya a bal oldalon, tehát bal jobb cserés, ami viszont nagyobb probléma az a fékcső... (utolsó kép) szóval bömbike most garázsba került. Apropó, DOT4-es fékfolyadék való ezekbe? Lehet vicces kérdés, de OEM számokkal még nem vagyok tisztában egyelőre, de a képen lévő fékcső a 440mm-es?
Mert a hétvégén neki állnánk kicserélni ezeket, kivéve a lengőkart.
-
Anaren91
senior tag
válasz
ittakary #59039 üzenetére
Nagyon egyszerű az eset. Én amikor vettem a 35d-met, akkor csak olyat néztem meg, amiről voltak számlák a javításról. Lehetett akármilyen baba, ha nem volt róla papír alapú szervíztörténet, hagytam a francba. Amikor megtaláltam azt, amit végül megvettem, felhívtam ismerősöm aki ugyan abba a szervízbe hordja a kocsiját, ahova az előző tulaj hordta, ő meg beszélt az egyik ottani szerelővel, akivel már összehaverkodott, és lekérdezett mindent, hogy tényleg meg is történt-e. Ismerték az előző tulajt, pár misit eltapsolt náluk, mondták, hogy nyugodtan vegyem meg, nem is értik miért adja el, nem rég lett nagygenerál csinálva a motoron, meg mindíg minden rendesen időben meg lett csinálva, gyári alkatrészekkel.
Én már csak szinten tartom, minden lényeges dolog meg lett rajta csinálva. Drágább volt, mint a 1.5 millás lefosott darabok, de legalább nem engem evett az ideg, hogy mikor mi fog beszarni rajta, meg 2 hetente szervízbe hordani.
Arról nem is beszélve, hogy tudom mindenről pontosan, hogy mikor volt utoljára cserélve, és időben tudom cserélni az esetleges dolgokat, amik nagyobb galibát tudnak okozni, ha menet közben szarnak be. -
whitezo88
nagyúr
válasz
KAMELOT #59040 üzenetére
Benzin se jobb szerintem, max M54 20i... a többi része meg ugyanúgy E60. Kézinél meg kettőstömegű, automatánál is csak 1x kell az ember alatt Wandlert cserélni ha jó, olaj meg ki igen ki nem... F1x se jobb ilyen szinten, cserébe drágább megvenni. Én mivel legalább 5-6 évre tervezek enyémmel, megvettem 2,5ért, belement még vagy 1,5 vagy több (vezérlés, főtengely szíjtárcsa szíjakkal, vízpumpa, váltóolajcsere sallangokkal, hardy, 4x rugó+gátló, nemrég 2 első fékszett gyáriban, DPF off + remap, meg még jópár dolog - ezekből 90% megelőző csere hogy ne alattam rohadjon le), és most tartunk ott hogy jó. Apróságok vannak, most pl csomagtér ajtó kábel halt be, sose legyen nagyobb dolog. Nem is tudom mi lehet ami nagyon húzós lenne, pl hengerfalrepedés? Ott kuka a blokk. Csapágyasodás meg nem jellemző. Esetleg turbó majd, de időben elkapva felújítás jó esetben és megint sokáig jó, az se százezrek.
Nem csoda hogy annyi a kotlák szar ezekből a piacon, mert 10ből 9 úgyse költ rá ennyit.
-
BeZol
őstag
válasz
KAMELOT #59040 üzenetére
A srác is úgy vette, hogy fullos kocsi, átlagnál jóval jobban felszerelve 35d motorral 220ezer km-rel és ránézésre is jó állapottal.
Csak aztán mindig megadta vmi magát neki, ami esélyesen nem a kor miatt, hanem a valós 530+ezer km-es futásteljesítmény miatt történt meg. -
KAMELOT
titán
válasz
ittakary #59039 üzenetére
Ha már előjött jó pár hiba, már akkor inkább eladni kisebb bukóval. Így belérakott 3M aztán annyiért adta el amennyiért vette és használta 1 évig.
Én is választás előtt vagyok
1. Valahogy a műszakin áttolni, utána 1-2 dolgot felújítok max 2000€ tétel, de 2 évig tudok vele járni
2. Ha viszont nem, akkor ezt elviszik és veszek másikat, amivel nincs gond. Igaz picivel több lesz, de biztosabb! -
-
bucihost
senior tag
Sziasztok.
n42b18, e46 tourig, manuál váltós.
Termosztátot akarok cserélni, viszont elvileg 2 termosztát is van benne.
Bárhol keresek termosztátot, 2 fajtát hoz fel.
1:
2:
Katalógus szerint az egyiket meg is találtam: [2]
viszont hol a másik?
Akár hogy kerestem, van olyan webshop ahol azt írják az első az automata váltóshoz való, máshol meg semmit nem írnak.Más: ha a kékkel jelölt csövet pumpálom, akkor a pirossal jelölt helyen valami "csörög", mintha valami "visszacsapó szelep" . (és nem az úszó csörög) ez mi lehet?
-
bucihost
senior tag
.
-
BeZol
őstag
Én tavaly április-májusban erősen gondokodtam h veszek egy faceliftes E61 535d touringot, csak hát amikor lekérdeztem ismert agyonreklámozott oldalon keresztül, akkor kiderült h talán 440+ ezer km a valós állás és nem 220ezer km.
A srác vezetett róla blogot már előtte is, illetve ezt követően is folytatta, akit érdekel a hogyan költs el bontott alkatrészekkel is 3misit egy 2,8misért vett kocsira amit 2,5misiét adsz el 1,5 év múlva, az erre fáradjon: [link] -
whitezo88
nagyúr
FB csoportokban lehet érdekességeket találni, vajon mi a baja a kocsinak? [kép]
-
Papa-Het
aktív tag
Jelentem, sikerült, megvan a projektautó, ami lényegében napi használatú. Igaz 520i, és touring m52tub20, de árához képest, és az eddig megnézettekhez viszonyítva kiváló állapotú! Nem versenyautó, de egy tank. Szokásos gondok megvannak, tehát nincs kézifék, szervo tartály könnyezik, illetve szerintem a szivattyú is. Az icv szelepet és a disa szelepet ki kell majd szednem kitisztítani, utóbbi ha nem jó állapotú akkor majd cserélni, mert alapjárat néha beingadozik. Szerintem 6 gyertya sem fog ártani neki. Első futómű kopog, ott valószínűleg vezetőkar lesz a ludas mert megemelve a kerék vízszintesen mozog és kopog jobban mint kellene (mindkét oldalon), függőlegesen meg sem moccan. Váltó tökéletes, hátsó 2 emelőpont volt javítva, de jók, illetve az első kettő is. Termosztát is jó, szépen beáll a hőfok, de a vízpumpát majd szerintem cserélném. CCV szelep csöve körül picit olajos, lehet könnyezik az is. Csomagtér ajtó gázteleszkópját kell majd szerintem idővel cserélni, mert hol megtartja, hol nem. Ami nagyon tetszett, hogy a motorháztető gázteleszkópja eredeti BMW. Svájcból behozott autó volt, 254e-ig vezetett szervizkönyves, ebből olyan 230e-ig Svájcban hordták márkaszervizbe, utána már itthon szakszervizbe azt hiszem Pesten, és Érden. A korai olajcserék nem tetszenek egyedül, mert a tulaj betartotta a 25 ezres intervallumot... kormány nagyon kopott 297e km-hez képest, szerintem gyűrűben vezették, ez látszik is, mert a bal oldala nagyon viseltes. Egyszerű multikormány van benne, viszont én majd M-est szeretnék bele, mert nagyon tetszik. Itt jön a kérdés. Honnan tudom levétel nélkül, hogy 1 vagy 2 indítós, illetve ezek tetszés szerint variálhatók? Beázik a két hátsó ajtó, erre olvastam illetve tanácsoltak megoldást. Én azt gondoltam a küszöb borítása alatt ázik be - nagy nyomású mosó miatt - de nem hanem az ajtóban lévő hő és hangszigetelő betét talán. Erre van ötlet? Ja és világít szokásosan a légzsák visszajelző. Mindezt leszámítva, pöcc-röff. Néha van olyan érzésem mintha 3000 fordulatnál valahogy megtorpanna, de utána húz mint a mozdony. Mennyinél vált a vanos? Mert nekem ez a tartomány rémlik. A kick down megoldás is nagyon tetszik, na akkor visszakapcsolt vagy 2 fokozatot aztán megindul. Nincs pixelhiba!!
Fekete kiváló állapotú bőr belsős, combtámaszos sport(?) ülések vannak benne, mind kézi állítású, de baromi kényelmes és nagyon jól tart.
Ami kérdéseim vannak:
milyen szervo olaj megy bele? Mert ha jól tudom, akkor ATF (most piros van benne)
honnan tudom szétszedés nélkül hogy 1 vagy 2 indítós a kormány? adott esetben használható e a 2 indításúval - bár gondolom ez a légzsák csatlakozók számát jelentheti
a vezető oldali ülésfűtés van hogy egy idő után fokozattól függetlenül kikapcsol, ez normális?
alapjárati ingadozás (ma fordult elő először, illetve másfél hete amikor próbáltuk, akkor egyszer le is fulladt, de utána nem volt gond és azóta sincs)
hátsó ajtók beázására ötlet, mert nem előnyös ha nem tud adott esetben kiszáradni a szőnyeg, aztán nekem ne rohadjon a padló lemez
váltó olajhoz érdemes-e még hozzányúlni vagy hagyjam úgy ahogy van? 297k-nál jár az óra
ajánlatos e bárminemű házi diagnosztika, ha igen, mit ajánlotok?
a légzsák visszajelző 90%-ban az ülés alatti szétcsúszás miatt van? nem volt törve az autó, talán a jobb elejét javították, mert az első 2-3 csavarnál látszik hogy máshol volt az illesztés eredetileg, de a hézagok jók mindenhol, illetve facelift lámpa van benne, de minden flottul megy. xenon mosó, ja és hella lámpatest. egyedül a 2 ködlámpa utólagos szerintem, mert az egyik depo (ez nem is világít) a másik meg vagy no name, vagy valami más de az működikFogyasztás az stabil 10 liter, de annyira nem foglalkoztat. Hátsó lengéscsillapítók voltak cserélte bilstein-re, főtengely jeladó, viszkó kuplung, azt hiszem a hátsó tárcsa + betét mikor megvette a srác (3 éve) de nem vállas, és a betét is jó. Max ha 15 ezret ment nála 3 év alatt. első fékek csikorognak, és szerintem a bal első bele érhet, mert vagy hogy fékezésnél dörzsöli, lehetett hallani lehúzott ablaknál. Klíma kompresszor működik, hűt/fűt, minden elektromos matyi megy benne. Eddig jó a Tank
tetszik.
-
Anaren91
senior tag
válasz
CharlieDrop #59025 üzenetére
Azért alég elég sok mindennek össze kell jönni, hogy az megtörténjen. Bimmergarázsban Attila (nyugodjon békében) beszélt róla. Ha rendesen karban van tartva akkor nem történhet meg.
-
KAMELOT
titán
válasz
CharlieDrop #59025 üzenetére
Benzinesnél nincs ilyen gond
-
windlord
őstag
válasz
FIREBLADE78 #59010 üzenetére
Hogyne tudnál.
Milyen kérdés ez? -
agyaska1
csendes tag
Helló. E46 318d
Kétezres fordulatszám felett nem reagál a gázadásra vagy csak szaggatottan és lassan.Mikor kezdem visszaengedni a gázpedált padlógázról ujra feléled abban a pozícióban ahol észlelhető volt a hiba előzőleg.Álló autónál ez a hiba nem jelentkezik csak menet közben...Turbónyomás szabályzó lenne a ludas?
Köszönöm a válaszokat -
Anaren91
senior tag
válasz
KAMELOT #59021 üzenetére
Egyet értek. Álltalában az jön csak a szar német prémium meg drága, meg minek az kifejezésekkel, aki még életében nem vezetett ilyet. Ha már megszületett a fejedben az ötlet, hogy esetleg egy BMW, ne hagyd magad róla lebeszélni Tsebacsi
+ ha mégse jön be, bármikor el tudod adni, és lehet, hogy még pluszba is jösz ki, ahogy elnézem az autópiacot... Ha el akarnám adni az enyémet, sztem simán keresnék rajta 500k-t mert ilyen felszereltséggel kb egyet nem látok most a piacon.
-
válasz
H.Ezredes #59005 üzenetére
És a Többiek:
Köszönöm szépen a válaszokat, szegény Skoda kereskedőknek fel van adva a lecke, mert most igencsak tereltek a BMW felé. Oké egy 2017-es Focus után az esetleges szervizszámláktól tuti csillagokat fogok látni, de valamit valamiért alapon kell ezt nézni.
Ha lesz még kérdésem, jövök, de hálásan köszönöm még1x a korrekt és segítőkész válaszokat! -
Ck.
addikt
válasz
FIREBLADE78 #59010 üzenetére
Szegedről? Hogyne. Bár az utak siralmasak röviddel Szeged elhagyása után.
-
Ck.
addikt
Durva. Akárhogy nézzük, ezeknek nem szabadna kopó alkatrészeknek lenniük, pláne nem ennyi idősen és ilyen futással.
Anaren91:
Igen, hasonló meredek árak mint nekem, ahol olcsóbbat mondtak, ott betétdíjas volt a téma, illetve kétes is volt a felújított kormánymű eredete és minősége. -
Anaren91
senior tag
Nem rég én is futottam egy kört pár céggel kormánymű felújítás miatt. Megelőzés gyanánt mondom kicseréltetem benne amit kell, mert ha beszarik és már nem lehet javítani, akkor az drága lesz. Egy céget találtam, aki foglalkozott aktív kormánymű felújítással. 70k ha felújítható, de ha nem akkor 600k ért tudnak felújított bontottat. Újonnan valami 1.3 misiért láttam Boscht.
-
Chris0321
veterán
válasz
FIREBLADE78 #59010 üzenetére
Hello.
Be van állítva, hogy ne vigyen fizetős útra? Mert akkor elvileg el kellene, hogy kerülje azt a részt de lehet az nem fizetős mert elkerülő. -
Ck.
addikt
"Eszerint a kormányművet kellett cserélni..."
Igen, az a fránya kormánymű. 2016-os F10 3,5 évesen 80 ezer km-rel kormányműves lett, vigyázó használat mellett. A markaszerviz elmondása szerint volt F10 kormánymű visszahívás, de az enyém nem volt érintett benne VIN alapján. Ehhez képest ugyanúgy sz@r...Rögtön kaptam is egy £2200+áfa ajánlatot, de független szervizben is jóval £1500 felett volt, amikor kérdeztem. Az E92 9 évesen, 150 ezer km-nél szintén kormányműves lett, de abban legalább volt méter és kor is már, illetve élete nagyobb részét az első gazdával töltötte, azt még betudtam ennek. De van a cégnél egy másik F10 is, 2010-es pre-lci és két LCI F30...a két 3-as futása alacsony, mégis kezdődő kormánymű kotyogás van ott is, valamint annál a másik 5-ösnél volt visszahívás is, de ugyanúgy elkezdett kotyogni tavaly a cserélt kormánymű is...érdekes. Tudom, hogy itt egyikőtöknek sincs hasonló problémája, de nekem ez akkor is több, mint véletlen egybesés.
Remélem a G-széria kormanyműve sokkal jobban sikerült. -
FIREBLADE78
addikt
Pécsre tudok menni autópálya használat nélkül? Waze rávisz még pár km-re is pályára. Egy út miatt nem akarok matricát venni.
-
negro
őstag
válasz
Papa-Het #58996 üzenetére
Lemforder, Meyle. Febivel en nem voltam megelegedve. Muanyag ,illetve gumidarabra nem feltetlen koltottem gyarira de hogy ket peldat hozzak: febi motortarto bak 4 evet birt, szetrepedt, most kapott Lemfordert. Termosztat haz 1 evet birt, most kapott gyarit. Es ezek nem kopo alkatreszek.
-
negro
őstag
válasz
Gézengúz #58985 üzenetére
en magam reszerol mindig marc vege, apr elejen cserelem. tekintettel arra, h husvetkor is volt mar megszivtam mert leesett a ho. itt ahol durvan 1 honapon belul hideg es meleg rekordok szuletnek. ugy volt -20 is meg +20 is...
volt tema a 4 evszakos es elhiszem van olyan user akinek ez eleg de olyat ne mondjuk mar, h magyarba nem kell teli gumi. el nem tudnam kepzelni a mobilitasomat cserelgetes nelkul. pedig mostansag en se megyek 10e km tobbet evente. de tekintettel arra 5 megyeben jarok rendszeresen, fokent heves, pest, fejer, nem 1x volt, h szaraz uton kezdtem, majd haves eso, ho. van itt tel csak ki kell mozdolni pestrol, meg csak a terkeprol se kell lemenni. olyan is volt m3-on mentem 5 centis hoban nem vmi harmad rangu mellek uton.
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Tsebacsi #58993 üzenetére
Semennyire. Sőt.... A G30 egy nagyon jól sikerült konstrukció. Könnyebb az előd modellnél és rengeteg mindenben sokat fejlődött. A benne lévő motorok is nagyon jók. Az általad leírt 30i-ben B48-van ami kifejezetten jó konstrukció. Stabil és nagyon könnyen emelhető is a teljesítményen 300LE-t könnyedén tud mindenféle probléma nélkül. Így már élvezetes is a közlekedés és van is benne így tartalék mindenhol.BeZol leírta a 2 év jótállás és a Service Inclusive részt. A fő probléma ,hogy a BMW úgy adja meg az olajcseréket,hogy SA8KA (30 000 km / 24 hónap) a levegőszűrőt 2 olajcserénként !!! Magyarán 60 ezrenként. Egyszerűen ez nevetséges.... Olajat és szűrőket le kell cserélni 10 ezrenként és jó lesz az autó hosszútávon. Ha a gyári ciklusokat tartják azzal csökken a motor / alkatrészek élettartama.
Ez egy 10E Km-es első olaj cserés B48 30i. A BMW szerint ezzel még kb 2X ennyit kellene menni....
Itt meg egy G11 2016/03 53.000 Km-el szintén soha ki nem cserélt levegőszűrővel mert hát a gyár szerint nem kell...
Ilyen Km-nél nem igazán van kerülendő extra. Én inkább azt mondom legyen benne minden.... Ha normálisan karban van tartva és nem a trágya gyári utasításokkal van karbantartva mint 30 ezres olajcserék 60 ezres levegőszűrő cserék mint ahogy a BMW azt mondja lifetime a váltó olaj magyarán ne cserélj olajat holott aki a váltót gyártja és akitől veszi a BMW világosan leírja,hogy 80-120E Km között cseréld le stb stb.... Szóval megfelelő karbantartás mellett jó lesz sokáig.
-
Anaren91
senior tag
Legtöbb esetben az ugyan olyan motorral rendelkező bmw-k esetében nem csak programba van lekorlátozva alacsonyabb teljesítményre a motor, hanem egyes alkatrészek is gyengébbek. Szal okosítás előtt utánna kell járni, hogy miket kell cserélni, ahhoz, hogy az bírja is. Haver is felokosította minden jóval az f11 25d jét, aztán kis idő után ki is lőtte az egyik porlasztót, összegubancolva egy pettyet a motor belsejét. Bár ennek lehet az is az oka, hogy 200 alatt nem nagyon közlekedik pályán...
-
BeZol
őstag
válasz
Tsebacsi #58993 üzenetére
Részben csatlakoznék Anaren91 véleményéhez.
Nekem ismerős most kapott céges octaviát: 1 hónapig előző szériás facelift előtti 1.6dieselt, utána faceliftes 2.0d, utóbbi pedig jobban felszerelt is. Azt mondja h teljesen jó kocsika, ez már megyeget is ha nyomja neki, ugyanakkor amint beül a bömösömbe, egyből érzi h nagyon más világ mind anyaghasználat, zajszigetelés, menetteljesítmény, vezethetőség, stb. terén, és ezek után jön a kérdés, hogy pl. neked megéri-e ez azt, hogy drágább és drágábban fenntartható bmw-t vegyél a skoda ellenében.
Másik dolog ami még felmerült bennem, hogy én per pillanat se nem vennék új octáviát, se nem vennék 2017-es G30-ast: régen olvasgattam vmelyik autós újságot, amiben az ADAC-osok mindig szétszedték a zsír újonnan megjelent 100ezer km-es tartósztesztre kapott kocsikat (praktikusan 1-2 év elteltével) ÉS mindig kielemezték h mi az aminek nem ilyennek kéne lennie (általában egy 5-10 elemű lista volt a negatív dolgokról), ilyen pl. h szétmállik vmi gumis cucc, zörög vmi, túlzottan kopik vmi, stb., a vége pedig az volt, hogy a gyártót megkeresték vele, ÉS szinte az összes felsorolt hibát a gyártás beindulását követő fél-másfél évben fixálták!
Mikor az 5GT-met kerestem, fórumokat utánaolvasgatva azt találtam, hogy a 2009-2010-es, de akár még a 2011-es gyártásúakban is vannak olyan "problémák", amiket idővel kiküszöböltek.
Én nem tudom, hogy a G30-asnál milyen ilyen jellegű optimalizációk történhettek a gyártásuk beindulása óta, de most pl. találtam egy 540i-s tartóstesztet: [link] (de biztos vagyok h az írott verzióban jobban részletezik a dolgokat)
Eszerint a kormányművet kellett cserélni, a motor járása sem stimmelt 90ezer km körül, vanos-vmivel volt a baj, és a hardy tárcsa sokkal jobban kopott mint kellett volna neki, de semmi extra zörej és társai, szóval simán jó gyártásúak lehetnek ezek 1. évtől
Mi anno mindig 1. év utáni gyártásúakat vettünk.A 2 év jótállás az úgy van, hogy mindig márkaszervízbe kell vigyed és nem csúszhatsz a pl. 60ezres szervízzel teszem azt 62ezer km fölé, mert akkor onnantól már ha baj lesz, rádfogják h nem tartottad be a hivatalos előírást.
Kétféle szervizes kedvezményesdi, az egyik a Service Inclusive, a másik a Service Inclusive Plus.
Előbbi esetén az olaj és szűrők cseréjét állják ingyen, utóbbi esetén pedig első-hátsó fékek (betét és tárcsa is), ablaktörlő lapát és kuplungcsere is benne van.
Érdemes utánajárni h melyik van, mert most 2 tesztet is olvasva 60ezer km-nél mind a 4 féktárcsát cserélték a kocsiknál, de ismerős sem húzta 60 és 80ezer km-nél tovább az első + hátsókat, ami nem BMW-szervizes árakon nálam 450ezer Ft volt E93 330d-nél, és 600ezer Ft lesz az 5GT-nél. Ha jól emlékszem ismerősnek a márkaszervízben csak az első fékek cseréje volt annyi, mint nekem anno a komplett 4, de ugy gari miatt muszáj márkaszervízben cserélned, nincs menekvés
Én sztem 180ezer km környékén érdemes lehet megválni a kocsitól (pl. éppen egy fékcsere előtt), mert 200ezer km környékén már érdemes rákölteni egy 1,5-3m Ft közötti összeget a motor/váltó/futómű témakörre, és akkor újabb 180+ ezer km-ig ezekkel nem kéne probléma legyen. Ezeket lehet húzni akár 250-300ezer km-ig is, de hosszú távú célok esetén nem ajánlott.
Én egyébként 520i-t néznék, azokat fel lehet okosítani 530i szintre, és az 530i-ket is lehet okosítani 300 lóerő fölé, tehát papíron 184 lóerős autó 300+ lehetne
, legalábbis F-szériánál így volt, gondolom még itt is van ilyesmi.
-
Anaren91
senior tag
válasz
Tsebacsi #59000 üzenetére
Ha jól tudom H.Ezredes ott tevékenykedik valahol a környéken. Hozzá viheted nyugodtan, mindenben tud segíteni. Alkatrészek meg drágábban lesznek hozzá nyílván, nagyobb teljesítmény, jobban kell bírják a strapát, de ezt le kell nyelni a prémium felárral együtt...
#58998
Akkor a csáért hívják 30i-nek... Sose értettem, miért kell minden jól működő nevezéktant elcseszni.. Lényegen nem változtat, erősebb mint egy 1.4 tsi -
válasz
Tsebacsi #58993 üzenetére
A Premium Selection szolgáltatás tudtommal soha nem tartalmaz ingyenes karbantartást - ilyet hol olvastál?
Ahhoz az kell, h az autó nullkilométeres korában megvegyék mellé a Service Inclusive szolgáltatást. Ez tartalmazza a kisebb szervizköltségeket 5év/100.000 kilométerig (olaj, szűrők, stb), illetve ennek a szolgáltatásnak van egy fullos verziója (Service Inclusive Plus), de ez nagyon ritka. És ezek teljesen függetlenek a Premium Selection-től. Azt az adott kereskedő "veszi meg" a használt autó mellé újraértékesítéskor (kb 400 ezerért 2 évre).
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 27GS95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1000 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Csere-Beszámítás! Lenovo Ideapad 3! R3 7320U / 16GB DDR5 / 512GB SSD
- Beszámítás! Oculus Rift virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
- REFURBISHED - DELL Thunderbolt Dock WD19TBS docking station (210-AZBV)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest