Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
H.Ezredes
őstag
Persze az a reális,hogy az amúgy jó kocsira ( csak ugye kigyullad mivel szétreped a DPF meg széthullik a turbó ) vetessél az ügyféllel 650K-ért új DPF-et meg egy új turbót mellé 500K-ért.... Végül is vagy kigyullad vagy nem A többség nem gyullad ha így nézzük. Ha meg kigyulladt akkor buktad az egész autót és rossz esetbe nyaralás közepén ott állsz a családdal egy kiégett kocsi mellett. Szép kilátások....Igen én a saját autómból kivenném a picsáb@ es nem megvárnám,hogy vagy széttörik és mikor regenerál kigyújtja a kocsit vagy nem.... Kérlek meséld el ,hogy miért lenne "szétbarmolva" ???? Kiváltó csövet raknék bele aminek a helyére bármikor visszaépíthető a DPF és és szoftveresen ki/visszaírható. Így nagyon szétbarmolt autó tényleg Meg nem tolja tele az EGR-en keresztül retekkel a motort. Mekkora szétbarmolás a turbót se teszi tönkre mikor megnő az ellennyomás mert épp el van tömődve.... ~1 óra alatt gyári lenne ha valakinek ez az igénye.
Egyébkét meg felesleges erről beszélni rengetegen kiszerelik bárhol a világon sőt a legtöbbet külföldön veszik ki és nem pedig itthon....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Newlachka
őstag
nekem is a pótkerék helyén van,meg mellette vannak ilyen mély lyukak,ahol az elsősegély csomag van..
de pótkerekem még mindig nincs
Gsx-rr
veterán
Utana meg amikor el akarja adni az ember es jon egy normslis igenyes vevo aki atnezeti egy szakszervizbe, hatra se nez ugy hagyja ott az autot.
1 ora es gyari allapot lesz?
Mennyibe is kerul ,hogy kiszereljek es kiirjak es utana vissza az egeszet?
MPowerPH
félisten
"Egyébkét meg felesleges erről beszélni rengetegen kiszerelik bárhol a világon sőt a legtöbbet külföldön veszik ki és nem pedig itthon...."
Ezert tart ott most a diesel buli, ahol.... En ha ilyen euro 5 -os dieselt fustolni latok, mindig kopok egyet. Szerintem azt kellene atgondolni, hogy ha diesel auto kell, akkor lesznek plusz koltsegek. Ha olcson, sok kilometerrel veszel egyet, akkor pedig egyenesen szamolni kell vele, hogy a DPF cseres lesz, a turbot meg fel kell ujitani. Az pont nem nagy penz, 100k alatt megvagy, nem kell ujat venni. Sot, mehet bele egy erosebb kozepresz ennyiert, es akkor le van a gond, meg erosebb is lett az autod mindenfele hokuszpokusz nelkul.
Kulfoldon sem lesz mar buli, szerintem a nemeteknel is nezik, vagy mostantol nezni fogjak, es ez igaz Nyugat-Europara. Magyarorszag is beall a sorba egyhamar, pont azok az emberek miatt, akik kipakoljak a DPF -t az autobol. Meg ha a vizsgahelyen nyomsz is egy kis kenopenzt, a rendor, az NKH -s ugyan ugy kiszedhet a forgalombol, ha azt latja, az autod kopi a fustot. Aztan ugrott is a forgalmi. Igen, errol is szo van, idaig elmennek, mert a diesel orulet lassan atmegy boszorkanyuldozesbe.
Egyebkent meg a "A DPF szűrő végleges kiiktatása bűncselekménynek minősül!!!"
Ha erre nincs a usernek penze, akkor vegyen 1.3-as benzines Suzukit.
Egyebkent csak csondben jegyzem meg, tovabbra sem erted a dolgot. Miert is a tulajdonosoknak kellene lepnie ez ugyben? Minden diesel autoban DPF van, de egyik sem gyullad ki. Sot, a 20D -ket leszamitva mas motorral felszerelt BMW sem gyullad ki. Ne mar hogy normalis legyen az, hogy egy gyari szervizbe hordott auto 6-7 evesen leeg, mert egy nyilvanvaloan gyari hibas alkatresz lett beszerelve, amire aztan nem tortent visszahivas. Mint sok masra sem, eleg csak a hulladek lancokra gondolni. Gyar szerint lifetime, a valosagban meg ha elszakad 150k km-nel, akkor Te vagy a hibas, avagy kopo alkatresznek konyvelik el, ami igazabol kozel gazdasagi totalkart okoz. Bar a BMW -nel a mai vilagban a lifetime az a 200k km, nem hiszem, hogy tobbre tervezik a sz@rjaikat, elo pelda erre a dpf es a lanc, turbo.
Ez igy kapasbol tobb mint masfel milla, ha gyari szervizbe viszed csereltetni. A 'hulladek' japanok meg elmennek ketszer ennyit ugy, hogy fel sem nyitjak a motorhaztetot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
molnarpeter
nagyúr
Sajnos olyat is ismerek, aki simán megvette rövid távra a dízelt, aztán kidobatta a szűrőt, mert zavarta a regen füstje... égyzet es user error mindenhol, kétszer fizet, későn gondolkodik.
Newlachka
őstag
ti minden héten összevesztek Ezredessel?
H.Ezredes
őstag
DPF újra cserélve ~650K. A helyettesítő cső csővel kiírva le /fel visszaírva ~ 200K. A fizikai szerelés ~1 óra durván de legyen 2 és a szoftverezés se tart napokig igen... A lényeg ha azt szeretnéd,hogy újból gyári legyen egy délelőtt / délután alatt megvan harmad áron. Aki itthon vesz egy 4-5M-os kocsit nem akar azzal kezdeni,hogy vesz új DPF-et mert bármikor szétrepedhet... Vagy izguljon,hogy vagy szétmegy vagy nem... De persze legyünk gyáriak vegyünk újat. Másrészt sajnos egy 150E Km-t se futott autón 4 hengeres dízelen szétmegy/szétmehet úgy a turbó,hogy menthetetlen nem 2-3 ilyennel találkoztam kis futásteljesítmény alatt....
beleér a házba a kerék és kuka.... Szerencsés esetben akkor kell egy turbó felújítás amibe ha még nem verte szét a házat kell egy új DPF persze cserélj vezérlést meg a többit. Szép és jó ez de ezt kifizetni megcsinálni más tészta. Lehet magyarázni,hogy aki ilyen autót vesz az költsön is rá csak ha mindent összeszámolsz kicsit sokba jön ki. Nem jelenti azt,hogy valaki igénytelen mert kiveszi a DPF-et. Sajnos önmagától is elöregszik fizikailag összeomlik és egy idő után nem lehet tisztítani se regenerálni.... ( Pl egy E60LCI -be ami 3M Ft oda is vegyen csak új DPF-et 600K-ért... Tudom kell meg környezetvédelem meg minden de úgy dobálózik itt mindenki ezekkel az összegekkel mintha egy 1000Ft-os műanyag csőről beszélgetnénk...) De nem lehet elvárni,hogy mindent cseréljenek ki azért mert vesz egy szaros F10-et az ember.... Itt sokan könnyen beszélnek hiszen kevés km-el fiatalon megveszik és mikor oda jutnak,hogy kijönnének a bajok addigra eladják és szívhat aki utána veszi.... Persze mindent nyeljen be aki ilyen autót vesz de reális elvárás,hogy egy 2011-es kocsiba belerakjon vásárlás után 1,5-2M-ft-ot,hogy üzembiztosan és nyugodtan közlekedhessen vele? Mert akkor nyilván cserélhetsz vezérlést, vízpumpa görgő főtengely szíjtárcsa ( esetleg szívósor és egyéb pucolás ) DPF csere turbó csere vagy jobb esetbe felújításváltóolaj és egyéb olajak,hogy fék futóműről ne is beszéljünk.... Sajnos 150-200E Km után kb mindent lehetne így cserélni..... És
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Gsx-rr
veterán
Tudom,hogy mennyi ,csak azert kerdeztem ,hogy lassuk a differenciat!
Aki igenyes az autojara annak inkabb megeri a csere plussz 400.000 ert csak hogy gyari allapotban legyen az auto!
szőröscica
addikt
En meg szimplan nem vennek ilyet, ha tudom, hogy ekkora roller. De az a baj, hogy a legtobb hasznalt BMW-rol kiderul manapsag, hogy egy kalap szar a motorjuk. Annak jo ez, aki ujonnan meg tudja venni. Csak en mondjuk ujonnan ennyi penzert mar Teslat vennek es nem BMW-t.
(#42010) FIREBLADE78 válasza szőröscica (#42009) üzenetére
FIREBLADE78
addikt
Tesla 30 misi,nem?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Gsx-rr
veterán
Amennyit te koltottel az E60 ra abba mar ez is belefert volna
MPowerPH
félisten
Ez mind szep, de az auto DPF nelkul nem road legal, muszakin azonnal megrantanak erte. Egy kozuti muszaki ellenorzes alkalmaval pedig repul a rendszam. Kiiktatasa pedig buncselekmenynek minosul, ahol mind a tulaj, mind a szerelo felelossegre vonhato.
Tehat igazabol nem ertem az erveket?!
Haldoklik a diesel, mi? Merci uj sor 6 3l -ese 340 lovat, es 700nm -t produkal, biturbo. De a sima is 286 lovas...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Gsx-rr
veterán
En is oda valtottam a Bmw vonalrol.
MPowerPH
félisten
En is valtani akarok... Bar az uj Merci most nem fer bele. Folyamat bujom az A6 Avantokat.
Don't Tread On Me
Gsx-rr
veterán
En is csak a tipusra gondoltam.
Baratnom 20d-je megy ,E coupe lett helyette
MPowerPH
félisten
TOP3 -ban van az E coupe nalam is az S coupe mellett.
Nem tudom, hogy belevagjak e, karikas marka is tud szoporoller lenni. Viszont ha megmarad a mostani, akkor elverek ra foloslegesen fel millat, ugysem birom megallni. Ezert inkabb meghirdettem, most ugy is le lett szervizelve, uj gumik, uj felni... Es ha elviszik a kov. 4 hetben az emelt aron, akkor gyorsan beleugrok en is egy rulettkerekbe.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
FIREBLADE78
addikt
Itt az új x5. Not bad..
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
ADAM1337
nagyúr
Nagyság rendileg mibe fáj egy szelepszár szimering csere + gyűrűzés ? (e39 523i)
Xero
nagyúr
E coupe-al egyedül a hátsó kis ablak a c oszlopnál zavaró. A francért nem oldották meg rendesen mint a kis és nagytesónál.
Én azt várom amúgy, hogy jöjjön egy erősebb C facelift vagy új modell maybe. Az új A info rendszerével és a soros motorokkal. Aztán lehet én is ellavírozom arra.
Tavaly még C merci volt a cél, aztán jött a baleset és gyors olcsó autónak lett az e46. De most megint kérdőjeles ez az egész a fejemben, hogy F31, maybe új X3, vagy akkor már C klasse? Fene tudja.
szerk: Btw a faceliftelt S63-as coupe a panamera ráccsal nagyon pofás dög lett.
[ Szerkesztve ]
Le kell fűzni a motort, tehát számolhatsz kb 10-13 óra munkával. Kell szelepfedél és hengerfejtömítés, gyűrűszett, szelepszárszimmering, meg kisebb egyéb sallangok. Tippre 3-400e.
CharlieDrop
veterán
Júlia nem bejövős?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
(#42022) FIREBLADE78 válasza CharlieDrop (#42021) üzenetére
FIREBLADE78
addikt
olasz? szétesik
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Maxell014
senior tag
Szia
Nekem Márciusban lett csinálva. A szükségesen felül nekem még lett cserélve gyertya és a leömlőhöz való tömítés 2x lett megvéve mert az első össze lett baszva. Szóval olaj, szűrők, tömítések, hengerfej teljes felújítása gyertya. Lehet hirtelen kihagytam valamit de nekem így mindenestől 170 volt az anyag szerelői kedvezménnyel. Még annyi hogy plusz 30 ezer az olaj csere mert én felújítás után 2000km-el cseréltem megint az olajat és a szűrőket a bejáratás miatt. Szuper M54B25. Remélem tudtam nagyjából segíteni. Szóval szerintem egy műhely olyan 300 körüli áron vállalja el.
[ Szerkesztve ]
(#42024) CharlieDrop válasza FIREBLADE78 (#42022) üzenetére
CharlieDrop
veterán
ez nem az az Olasz.
az Off Olaszom sem esik szét
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
MPowerPH
félisten
Az barati. Kapsz egy patika motort, amihez valszeg mar nem kell hozzanyulni.
Don't Tread On Me
Xero
nagyúr
Szép szép, de nem. Ahogy öregszem inkább a puhább autók felé húz a szívem. A Quadrifogliora motorja tetszene, de az valószínűleg túl nyers lenne és brutálisan zabálna.
Jelenleg a 3-as az X3 (istenem hova jutottam...) és a C birizgálja a fantáziámat. Van még fél évem kb kitalálni a dolgot. A dízel-benzin dolog is buzerálja az agyamat, hiszen ok 40-50e-t megyek egy évben (90% pálya, ebből 60-70% német pálya), és ok, az új modellek általában már mind bőven eu6 és a fölöttiek, de ki tudja, hogy az idióta törvényhozás mit hány még ki magából és milyen dízel boszorkányüldözés lesz. Arról az aprócska tényről nem is beszélve, hogy nagyon arra hajlok, hogy szalonautót hozok el, aminél ha így haladunk még brutálisabb lesz az értékvesztés egy dízel esetében. Ami bárhonnan is nézem, lehet kompenzálná egy 6 hengeres többletfogyasztását. Szóval csupa kérdőjel.
szerk: Bevallom mind a 3-as, mind pedig a C-nél is az a bajom, hogy némileg korosabb a belsőtér és az infotainment szituáció. Ha a C megkapná az új motyókat belül és a sor 6-os motorokat, akkor valószínűleg eldőlne a dolog. Rokontól úgyis azt hallgatom folyamatosan, hogy az a kényelmes. Ő pont egy BMW-ből ült át Mercibe, igaz M paket volt szóva...
[ Szerkesztve ]
Maxell014
senior tag
Hát most már hogy végre össze állt én is így gondolom, de előtte szétszopatott a vanos hiába szerszámmal lett összerakva. Néha úgy voltam felgyújtom rohadjon meg.....
[ Szerkesztve ]
Gsx-rr
veterán
Alapban ritka a jol felszerelt F30. Arban nem sokkal olcsobb mint az E Coupe volt.
Es messze nem egy kategoria.
CharlieDrop
veterán
Jó, de nem csak a csúcsmodell van, meg dízel...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
MPowerPH
félisten
F30 -rol jut eszembe. Baratom occse vett egy F36 -ot.... Hat, khm. Kikerte a velemenyemet elotte, megprobaltam lebeszelni, de o nem az a fajta.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
ADAM1337
nagyúr
Ez már jobban hangzik.
Csak az igazsághoz hozzátartozik, hogy decemberbe rendelem az új autót, így lehet nem költenék rá már igazán.
[ Szerkesztve ]
Maxell014
senior tag
Nem tudom mennyi olajat eszik, de ha elakarnám adni tuti nem költenék rá.
ADAM1337
nagyúr
Nagyon minimálisat, inkább annyi hogy hosszabb városi dugozás után.
30perc alatt 10km minden nagyobb gáznál füstöl, gondolom az alapjáraton lerakodott olajat elégeti már.
Bencus88
nagyúr
Sziasztok!
Most voltunk nyaralni minden pöpec volt, haza értem kipakoltam a csomagtartóból tegnap és azóta nem nyílik ki a csomagtartó... műszerfalon meg azt jelzi, hogy nyitva van. Kulcs nem megy bele a zárba, mi tévő legyek ilyenkor? (bmw e46 318D)
apazaza
csendes tag
Bő egy hónapja vettem F36-ot, azóta 5e km a közös életünk. Ha engem kérdezne, én rábeszélném... De nyilván van a pap meg a papné és a lánya esete, és ez autó ügyben is játszik...
Bencus88
nagyúr
WD-vel befújtam és kulcsal sikerült kinyitni, viszont ugyan úgy záródik mikor becsukom. Kábel szakadhatott el?
Xero
nagyúr
Ahh nálam az E klasse elvi síkon sem játszik. Kiesik abból az ársávból, ami nekem belefér.
(#42029) CharlieDrop: 6 hengeres csak a legnagyobból létezik emlékeim szerint. Azt pedig eldöntöttem, hogy 2-vel több hengert szeretnék már.
[ Szerkesztve ]
CharlieDrop
veterán
jó, hát végül is 6 henger, vs 4 henger turbó.
Volt hat hengeresem valahol megértelek
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
letepem
aktív tag
Gm probléma vagy zárszerkezet.
látok, hallok, érzek és gondolkodom.
Xero
nagyúr
Nekem sajna még nem volt, de családban volt/van 6-8 henger. Egyszerűen kell a több henger, a simább járás a kényelemhez. Márpedig most ez a cél. Sok sok évig kőkemény autóval jártam. Most irány a másik véglet.
szőröscica
addikt
Legsimabban a nulla henger jar.
Xero
nagyúr
Azzal kimondottan könnyű 1000+ km-t menni 8-10 óra alatt. Jah nem.
Ha lenne pénzem amúgy, városba én is külön fenntartanék valami elektromos kis gyöszt, viszont mivel nincsen felesleges 10+ millióm, így ez nem opció.
ADAM1337
nagyúr
Nem kerül 10+ -ba szerencsére.
Már használtan a feléből tudsz életképeset találni.
Xero
nagyúr
Plusz garázs is kell neki, szóval könnyedén van az 10+ sajna.
FIREBLADE78
addikt
Legyen olcsó is,mert ha belemégy vmi barom akkor nem sajnálod annyira.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
CharlieDrop
veterán
offom 2 hengeres
Hehe
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Xero
nagyúr
Az ilyesmin már meg sem lepődöm. Ex autónál volt az, hogy beletolattak a jobb hátuljába. Megcsináltattam, majd pár héttel később megint beletolattak ugyan úgy. Na akkor már nem csináltattam meg, leszartam. Ugyan így az aujtó rányiítások.
Próbálom tárgyként kezelni ezeket amennyire lehet, és nem idegesíteni feleslegesen magamat.
De a lényeg, hogy azért, hogy legyen egy plusz autó a városban, muszáj még egy garázshelyet fenntartani, ami ugye nem árt ha még saját konnektoros is, ami megint plusz macera. Szóval nem csak az autó ára.
Plusz nagy valószínűséggel költözöm úgyis 1000km-t, így nem is igazán releváns most ez a dolog. Az első autón sem magyar rendszám lesz már maybe.
ADAM1337
nagyúr
Miért kéne garázs hozzá ?
Nem értem, ezt most hirtelen.
Xero
nagyúr
Mert autót elvből és gazdasági megfontolásból sem tárolom utcán.
ADAM1337
nagyúr
Jah belső parkoló van a társasházba nálam azért nem értettem a garázst.
Cégbe meg van parkoló helyem, és a leendő irodaházunkba lesz töltő is, ahova költözik a cégem így saját töltés is meglesz oldva.