Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Luck Dragon: Utazásra tervezve – Anker Zolo gallium-nitrid töltő
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- Algieba: Algieba mint kreatív tornádó
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
-
LOGOUT
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz
FIREBLADE78 #42045 üzenetére
Az ilyesmin már meg sem lepődöm. Ex autónál volt az, hogy beletolattak a jobb hátuljába. Megcsináltattam, majd pár héttel később megint beletolattak ugyan úgy. Na akkor már nem csináltattam meg, leszartam. Ugyan így az aujtó rányiítások.
Próbálom tárgyként kezelni ezeket amennyire lehet, és nem idegesíteni feleslegesen magamat.
De a lényeg, hogy azért, hogy legyen egy plusz autó a városban, muszáj még egy garázshelyet fenntartani, ami ugye nem árt ha még saját konnektoros is, ami megint plusz macera. Szóval nem csak az autó ára.
Plusz nagy valószínűséggel költözöm úgyis 1000km-t, így nem is igazán releváns most ez a dolog. Az első autón sem magyar rendszám lesz már maybe.
-
Xero
nagyúr
válasz
szőröscica #42041 üzenetére
Azzal kimondottan könnyű 1000+ km-t menni 8-10 óra alatt. Jah nem.
Ha lenne pénzem amúgy, városba én is külön fenntartanék valami elektromos kis gyöszt, viszont mivel nincsen felesleges 10+ millióm, így ez nem opció.
-
Xero
nagyúr
válasz
CharlieDrop #42038 üzenetére
Nekem sajna még nem volt, de családban volt/van 6-8 henger. Egyszerűen kell a több henger, a simább járás a kényelemhez. Márpedig most ez a cél. Sok sok évig kőkemény autóval jártam. Most irány a másik véglet.
-
Bencus88
nagyúr
Sziasztok!
Most voltunk nyaralni minden pöpec volt, haza értem kipakoltam a csomagtartóból tegnap és azóta nem nyílik ki a csomagtartó... műszerfalon meg azt jelzi, hogy nyitva van. Kulcs nem megy bele a zárba, mi tévő legyek ilyenkor? (bmw e46 318D) -
MPowerPH
félisten
F30 -rol jut eszembe. Baratom occse vett egy F36 -ot.... Hat, khm.
Kikerte a velemenyemet elotte, megprobaltam lebeszelni, de o nem az a fajta.
-
Xero
nagyúr
válasz
CharlieDrop #42021 üzenetére
Szép szép, de nem. Ahogy öregszem inkább a puhább autók felé húz a szívem. A Quadrifogliora motorja tetszene, de az valószínűleg túl nyers lenne és brutálisan zabálna.
Jelenleg a 3-as az X3 (istenem hova jutottam...) és a C birizgálja a fantáziámat. Van még fél évem kb kitalálni a dolgot. A dízel-benzin dolog is buzerálja az agyamat, hiszen ok 40-50e-t megyek egy évben (90% pálya, ebből 60-70% német pálya), és ok, az új modellek általában már mind bőven eu6 és a fölöttiek, de ki tudja, hogy az idióta törvényhozás mit hány még ki magából és milyen dízel boszorkányüldözés lesz. Arról az aprócska tényről nem is beszélve, hogy nagyon arra hajlok, hogy szalonautót hozok el, aminél ha így haladunk még brutálisabb lesz az értékvesztés egy dízel esetében. Ami bárhonnan is nézem, lehet kompenzálná egy 6 hengeres többletfogyasztását. Szóval csupa kérdőjel.
szerk: Bevallom mind a 3-as, mind pedig a C-nél is az a bajom, hogy némileg korosabb a belsőtér és az infotainment szituáció. Ha a C megkapná az új motyókat belül és a sor 6-os motorokat, akkor valószínűleg eldőlne a dolog. Rokontól úgyis azt hallgatom folyamatosan, hogy az a kényelmes. Ő pont egy BMW-ből ült át Mercibe, igaz M paket volt szóva...
-
CharlieDrop
veterán
válasz
FIREBLADE78 #42022 üzenetére
ez nem az az Olasz.
az Off Olaszom sem esik szét
-
Maxell014
senior tag
válasz
ADAM1337 #42018 üzenetére
Szia
Nekem Márciusban lett csinálva. A szükségesen felül nekem még lett cserélve gyertya és a leömlőhöz való tömítés 2x lett megvéve mert az első össze lett baszva. Szóval olaj, szűrők, tömítések, hengerfej teljes felújítása gyertya. Lehet hirtelen kihagytam valamit de nekem így mindenestől 170 volt az anyag szerelői kedvezménnyel. Még annyi hogy plusz 30 ezer az olaj csere mert én felújítás után 2000km-el cseréltem megint az olajat és a szűrőket a bejáratás miatt. Szuper M54B25. Remélem tudtam nagyjából segíteni. Szóval szerintem egy műhely olyan 300 körüli áron vállalja el. -
FIREBLADE78
addikt
válasz
CharlieDrop #42021 üzenetére
olasz? szétesik
-
Xero
nagyúr
válasz
MPowerPH #42016 üzenetére
E coupe-al egyedül a hátsó kis ablak a c oszlopnál zavaró. A francért nem oldották meg rendesen mint a kis és nagytesónál.
Én azt várom amúgy, hogy jöjjön egy erősebb C facelift vagy új modell maybe. Az új A info rendszerével és a soros motorokkal. Aztán lehet én is ellavírozom arra.
Tavaly még C merci volt a cél, aztán jött a baleset és gyors olcsó autónak lett az e46. De most megint kérdőjeles ez az egész a fejemben, hogy F31, maybe új X3, vagy akkor már C klasse? Fene tudja.
szerk: Btw a faceliftelt S63-as coupe a panamera ráccsal nagyon pofás dög lett.
-
ADAM1337
nagyúr
Nagyság rendileg mibe fáj egy szelepszár szimering csere + gyűrűzés ? (e39 523i)
-
FIREBLADE78
addikt
Itt az új x5. Not bad..
-
MPowerPH
félisten
válasz
Gsx-rr #42015 üzenetére
TOP3 -ban van az E coupe nalam is az S coupe mellett.
Nem tudom, hogy belevagjak e, karikas marka is tud szoporoller lenni. Viszont ha megmarad a mostani, akkor elverek ra foloslegesen fel millat, ugysem birom megallni. Ezert inkabb meghirdettem, most ugy is le lett szervizelve, uj gumik, uj felni... Es ha elviszik a kov. 4 hetben az emelt aron, akkor gyorsan beleugrok en is egy rulettkerekbe.
-
MPowerPH
félisten
válasz
H.Ezredes #42007 üzenetére
Ez mind szep, de az auto DPF nelkul nem road legal, muszakin azonnal megrantanak erte. Egy kozuti muszaki ellenorzes alkalmaval pedig repul a rendszam. Kiiktatasa pedig buncselekmenynek minosul, ahol mind a tulaj, mind a szerelo felelossegre vonhato.
Tehat igazabol nem ertem az erveket?!Haldoklik a diesel, mi? Merci uj sor 6 3l -ese 340 lovat, es 700nm -t produkal, biturbo. De a sima is 286 lovas...
-
Gsx-rr
veterán
válasz
szőröscica #42009 üzenetére
Amennyit te koltottel az E60 ra abba mar ez is belefert volna
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
szőröscica #42009 üzenetére
Tesla 30 misi,nem?
-
szőröscica
addikt
válasz
Gsx-rr #42008 üzenetére
En meg szimplan nem vennek ilyet, ha tudom, hogy ekkora roller. De az a baj, hogy a legtobb hasznalt BMW-rol kiderul manapsag, hogy egy kalap szar a motorjuk. Annak jo ez, aki ujonnan meg tudja venni. Csak en mondjuk ujonnan ennyi penzert mar Teslat vennek es nem BMW-t.
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Gsx-rr #42003 üzenetére
DPF újra cserélve ~650K. A helyettesítő cső csővel kiírva le /fel visszaírva ~ 200K. A fizikai szerelés ~1 óra durván de legyen 2 és a szoftverezés se tart napokig igen... A lényeg ha azt szeretnéd,hogy újból gyári legyen egy délelőtt / délután alatt megvan harmad áron. Aki itthon vesz egy 4-5M-os kocsit nem akar azzal kezdeni,hogy vesz új DPF-et mert bármikor szétrepedhet... Vagy izguljon,hogy vagy szétmegy vagy nem... De persze legyünk gyáriak vegyünk újat. Másrészt sajnos egy 150E Km-t se futott autón 4 hengeres dízelen szétmegy/szétmehet úgy a turbó,hogy menthetetlen nem 2-3 ilyennel találkoztam kis futásteljesítmény alatt....
beleér a házba a kerék és kuka.... Szerencsés esetben akkor kell egy turbó felújítás amibe ha még nem verte szét a házat kell egy új DPF persze cserélj vezérlést meg a többit. Szép és jó ez de ezt kifizetni megcsinálni más tészta. Lehet magyarázni,hogy aki ilyen autót vesz az költsön is rá csak ha mindent összeszámolsz kicsit sokba jön ki. Nem jelenti azt,hogy valaki igénytelen mert kiveszi a DPF-et. Sajnos önmagától is elöregszik fizikailag összeomlik és egy idő után nem lehet tisztítani se regenerálni.... ( Pl egy E60LCI -be ami 3M Ft oda is vegyen csak új DPF-et 600K-ért... Tudom kell meg környezetvédelem meg minden de úgy dobálózik itt mindenki ezekkel az összegekkel mintha egy 1000Ft-os műanyag csőről beszélgetnénk...) De nem lehet elvárni,hogy mindent cseréljenek ki azért mert vesz egy szaros F10-et az ember.... Itt sokan könnyen beszélnek hiszen kevés km-el fiatalon megveszik és mikor oda jutnak,hogy kijönnének a bajok addigra eladják és szívhat aki utána veszi.... Persze mindent nyeljen be aki ilyen autót vesz de reális elvárás,hogy egy 2011-es kocsiba belerakjon vásárlás után 1,5-2M-ft-ot,hogy üzembiztosan és nyugodtan közlekedhessen vele? Mert akkor nyilván cserélhetsz vezérlést, vízpumpa görgő főtengely szíjtárcsa ( esetleg szívósor és egyéb pucolás ) DPF csere turbó csere vagy jobb esetbe felújításváltóolaj és egyéb olajak,hogy fék futóműről ne is beszéljünk.... Sajnos 150-200E Km után kb mindent lehetne így cserélni..... És
-
MPowerPH
félisten
válasz
H.Ezredes #42001 üzenetére
"Egyébkét meg felesleges erről beszélni rengetegen kiszerelik bárhol a világon sőt a legtöbbet külföldön veszik ki és nem pedig itthon...."
Ezert tart ott most a diesel buli, ahol.... En ha ilyen euro 5 -os dieselt fustolni latok, mindig kopok egyet. Szerintem azt kellene atgondolni, hogy ha diesel auto kell, akkor lesznek plusz koltsegek. Ha olcson, sok kilometerrel veszel egyet, akkor pedig egyenesen szamolni kell vele, hogy a DPF cseres lesz, a turbot meg fel kell ujitani. Az pont nem nagy penz, 100k alatt megvagy, nem kell ujat venni. Sot, mehet bele egy erosebb kozepresz ennyiert, es akkor le van a gond, meg erosebb is lett az autod mindenfele hokuszpokusz nelkul.
Kulfoldon sem lesz mar buli, szerintem a nemeteknel is nezik, vagy mostantol nezni fogjak, es ez igaz Nyugat-Europara. Magyarorszag is beall a sorba egyhamar, pont azok az emberek miatt, akik kipakoljak a DPF -t az autobol. Meg ha a vizsgahelyen nyomsz is egy kis kenopenzt, a rendor, az NKH -s ugyan ugy kiszedhet a forgalombol, ha azt latja, az autod kopi a fustot. Aztan ugrott is a forgalmi. Igen, errol is szo van, idaig elmennek, mert a diesel orulet lassan atmegy boszorkanyuldozesbe.Egyebkent meg a "A DPF szűrő végleges kiiktatása bűncselekménynek minősül!!!"
Ha erre nincs a usernek penze, akkor vegyen 1.3-as benzines Suzukit.
Egyebkent csak csondben jegyzem meg, tovabbra sem erted a dolgot. Miert is a tulajdonosoknak kellene lepnie ez ugyben? Minden diesel autoban DPF van, de egyik sem gyullad ki. Sot, a 20D -ket leszamitva mas motorral felszerelt BMW sem gyullad ki. Ne mar hogy normalis legyen az, hogy egy gyari szervizbe hordott auto 6-7 evesen leeg, mert egy nyilvanvaloan gyari hibas alkatresz lett beszerelve, amire aztan nem tortent visszahivas. Mint sok masra sem, eleg csak a hulladek lancokra gondolni. Gyar szerint lifetime, a valosagban meg ha elszakad 150k km-nel, akkor Te vagy a hibas, avagy kopo alkatresznek konyvelik el, ami igazabol kozel gazdasagi totalkart okoz. Bar a BMW -nel a mai vilagban a lifetime az a 200k km, nem hiszem, hogy tobbre tervezik a sz@rjaikat, elo pelda erre a dpf es a lanc, turbo.
Ez igy kapasbol tobb mint masfel milla, ha gyari szervizbe viszed csereltetni. A 'hulladek' japanok meg elmennek ketszer ennyit ugy, hogy fel sem nyitjak a motorhaztetot. -
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Gsx-rr #41999 üzenetére
Persze az a reális,hogy az amúgy jó kocsira ( csak ugye kigyullad mivel szétreped a DPF meg széthullik a turbó ) vetessél az ügyféllel 650K-ért új DPF-et meg egy új turbót mellé 500K-ért.... Végül is vagy kigyullad vagy nem
A többség nem gyullad ha így nézzük. Ha meg kigyulladt akkor buktad az egész autót és rossz esetbe nyaralás közepén ott állsz a családdal egy kiégett kocsi mellett. Szép kilátások....Igen én a saját autómból kivenném a picsáb@ es nem megvárnám,hogy vagy széttörik és mikor regenerál kigyújtja a kocsit vagy nem.... Kérlek meséld el ,hogy miért lenne "szétbarmolva" ???? Kiváltó csövet raknék bele aminek a helyére bármikor visszaépíthető a DPF és és szoftveresen ki/visszaírható. Így nagyon szétbarmolt autó tényleg
Meg nem tolja tele az EGR-en keresztül retekkel a motort. Mekkora szétbarmolás
a turbót se teszi tönkre mikor megnő az ellennyomás mert épp el van tömődve.... ~1 óra alatt gyári lenne ha valakinek ez az igénye.
Egyébkét meg felesleges erről beszélni rengetegen kiszerelik bárhol a világon sőt a legtöbbet külföldön veszik ki és nem pedig itthon....
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Villanyszerelés
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Autós topik
- Fotók, videók mobillal
- OLED TV topic
- PlayStation 1 / 2
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Elég kompakt lett az MSI legfrissebb, Blackwell architektúrás VGA-ja
- Formula-1
- További aktív témák...
- Acer Nitro 5 -AN515 - 15.6"FHD IPS 144Hz - i7-11800H - 16GB - 512GB SSD+1TB HDD -RTX 3050 - Garancia
- ASUS RT-N12+ 300Mbps router
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- BANKMENTES , KAMATMENTES részletfizetés ACER PREDATOR HELIOS 18
- LG 32GP850-B - 32" NANO IPS / 2560x1440 / 180Hz 1ms / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync / HDR 400
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest