- eBay-es kütyük kis pénzért
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Szólánc.
- Vízügy: árvíz, belvíz, aszály, stb.
- Wiz Khalifa: Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
-
LOGOUT
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
probizz
tag
JSZP lekérdezésnél az egyik autónál ezt tapasztalom:
1.) Eredetiségvizsga:
- Motorszámra tett megállapítás:
A jármű nem rendelkezik motorszámmal, de külső jogtalan beavatkozás nyoma nem
észlelhető.
- Minősítés:
A jármű egyedi azonosító adatainak és vizsgált műszaki adatainak, valamint a
járműokmánynak a valódiságát megállapítom. Megállapítom továbbá, hogy a jármű egyedi
azonosító adataiban külső erő hatására elváltozás állt be, de külső jogtalan beavatkozás
nyoma nem látható.2.) Műszaki vizsga:
- Záradékok:
216 Motorazonosító adatot nem tartalmaz, típuskódja megállapított (N55B30A)Ilyenkor mi az eljárás? Mert hallottam olyat, hogy nem tudják, hogy hol van a motorszám az adott típusnál (E92 FL 335i) és inkább ezt beírják helyette.
Foglalkoznátok ezzel? Találkoztatok már ilyennel? -
H.Ezredes
őstag
válasz
CharlieDrop #58038 üzenetére
12 év...
#58039 chess001
Valahogy nagyon nem illik össze a 2 autó. Teljesen más világ.
#58025 KAMELOT
Miért lenne kevés ???? Ügyfélnek F15 X5 30D kb 30-35E alatt kopott el az új gyári betét és a tárcsa is minimum alá kopott ez idő alatt. Ha valaki használja a féket akkor kb ennyi.... Saját E39-emen első betét 20E km alatt elfogyott Új tárcsa új betét mellett
-
Anaren91
senior tag
Újabb fejlemény a megnövekedett károsanyag kibocsájtás mizériámban. Új légtömegmérő meg az elégett kábel után is visszajött a hiba. Mondom akkor nem maradt más hátra, elmegyek a szerelőmhöz, átnézzük a vákumrendszert. Vittem egy új bal oldali motortartó bakot is, mondom az még nem volt cserélve, próba cseresznye, legalább az is új lesz. Motortartó bak kicserélve, vákumrendszer átnézve, sehol semmit.
Aztán észrevettük, hogy a képen pirossal bekarikázott csövön valszeg elérett a tömítés, mert kotyog elég rendesen, és az olajos levegőt is fújja elég rendesen kifelé.Rendeltem 2 ilyen tömítést, mondom akkor már alul is legyen kicserélve, remélem mostmár tényleg ez lesz a baja, mert kezdek idegállapotba jönni
-
H.Ezredes
őstag
Tegnap lementünk az 1-esért. Átnéztük és egy kis alku után meg is vette a kedves ismerősöm. 135is N54 15X E Km. Nagyon jó alap
Nyárig gyári marad utána pedig elkezdődnek a módosítások.
F31 N57N 30D
Elrepedt csonk , tömítések, tőcsavarok stb cseréje
Csonk síkolása
downpipe készítése / felszerelése
DPF / EGR OFF -
Chrys_
addikt
válasz
FIREBLADE78 #58028 üzenetére
-
Anaren91
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #58028 üzenetére
[link] Itt tudsz venni oem alkatrészeket.
-
KAMELOT
titán
válasz
FIREBLADE78 #58028 üzenetére
Picivel több mint az enyém volt.
Én csak SK oldalt tudok + a helyi bmw szerevizes haveromat. -
KAMELOT
titán
válasz
FIREBLADE78 #58026 üzenetére
jó vicc. Inkább, hogy finoman fékezek + az automata is fog. Manualnál még kevesebvet kell használni a féket.
-
KAMELOT
titán
válasz
FIREBLADE78 #58023 üzenetére
30k km az is kevés, én 70k km után cseréltem és előttem már használva volt. Ki tudja mennyi lehetett a féktárcsában. Mikor kiírta utába cseréltem.
-
FIREBLADE78
addikt
G20-al ment már vki? 30i mennyire megy jól? Illetve csomagtartó mérete elég nagy e?
-
Mr X
veterán
válasz
kenwood #58020 üzenetére
Az ilyeneket én sem dícsérem meg, de nem minden otthon "kókányoló" ez az attitűd. Én például mindent háromszor átellenőrzök, nehogy elrontsam. Nem is volt sosem gondom, pedig kb 15 éve nem jártam szerelőnél, leszámítva a vezérléscseréket. Nem mondom, egy motorgenerálnak nem állnék neki szívesen, plusz nekem könnyebb dolgom van, mert szükség esetén van felszerelt műhely.
-
kenwood
veterán
Valszeg az en kocsimnak is volt egy ilyen lelkes tulaja elottem. Volt gyertya meg a ccv szuro cserem,es mondta a szerelo, hogy csavarok hianyoznak, mast raktak be,mint ami gyarilag volt, csatlakozok serultek,torottek. Gondolom, megnezte a paraszt a youtube videot,es rogton meglatta a 15 ezer forintos munkadij megsporolasaban a hatalmas potencialt.
Szerintem a tobbszorosebe fog nekem kerulni, hogy a gyarira emlekezteto allapotra visszaallittassam.
Hogy rohadna meg ott,ahol van -
Vajga
tag
Nem is az, ha olyan a hiba elviszem én is, nem kezdek el otthon kókányolni. De egy sima elkoszolódott légtömegmérővel nem akarok egyből szerelőhöz rohanni, égne a pofám, ha még ennyi se menne.
Vagy egy akksi csere miatt, feltanítani... Olajcserét is szeretem magamnak csinálni, mert arról tudom, hogy nem kapkodva lett leeresztve. Utána viszont nullázni kell a szervízintervallumot (persze ez utóbbi lehet h megy óra óracsoportról is, még nem néztem). És annyi ilyen apróság van még. Ma újra nekifutok. Szép napot az uraknak!
-
kenwood
veterán
En ezeket a dolgokat sose ertettem.
Meg amikor a facebook csoportban kerdezik,hogy az adott anomalia milyen hibara utalhat?
Ha jo a verda, nem kell baszogatni, ha elromlott, akkor pedig szakemberre kell bizni.
Nekem total mindegy,hogy a ccv ,vagy a disa miatt budos,dadog a verda. Ugyse tudom megjavitani egyiket seA masik a hasznaltautos videokban a jellemzo meghibasodasok felsorolasa.
MINEK?
Minden kocsinak van 15-20 jellemzo hibaja, abbol te jo esetben talalkozol 3-4-5 kulonbozovel, de mindegyiket szerelo fogja megjavitani.
Mi ertelme van megnezni a 15-20 problemas pont felsorolasat? -
Vajga
tag
Szívok az INPA val. Mikes easy BMW toolsal próbálkoztam eddig eredménytelenül. Nem tudtam com1 re állítani, a videóban ezt írják, ezért az inibem állítottam com6 ra. De csak kérdőjelek voltak az INPA ban. Most leszedem ezt, és felrakom azt, amit a kábelhez adtak, de már nagyon elegem van belőle. Win7 32
-
Anaren91
senior tag
-
whitezo88
nagyúr
Találtam egy e60 belsőt, ami érdekesnek tűnik, mert az idrive tekerő körül vannak gombok mint CIC-snél, de a board CCC-nek tűnik. Ez hogy lehet? Vagy átmenet volt? Vagy rosszul látom?
[kép] -
KAMELOT
titán
válasz
FIREBLADE78 #58007 üzenetére
Mennyi km után?
-
probizz
tag
.
-
Anaren91
senior tag
válasz
kenwood #57996 üzenetére
Nekem 19"-es style 172-n vannak a nyárik. 245/35 elől 275/30 hátul. Szerencsére felénk többnyire jók az utak, de pl amikor megyek Sárospatak felé, akkor szívom néha a fogam... Vigyázni kell rá, de annyira nem vészes. Téli asszem a style 246 , 17"-os, valamivel komfortosabb nyilván, a 19-től, a ballonosabb gumi miatt, de a 225-ös gumi elég keskeny... Nyálkás időben egy nagyobb gázál van hogy eltekeri, ha olyan az út.
De amúgy a 17-esnél feljebb magyarországon szerintem se érdemes menni, ha nem akarsz szívrohamot kapni minden egyes hirtelen felbukkanó kátyúnál -
Newlachka
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch 2
- Bukta a GeForce RTX 5090D-t Kína?
- Linux kezdőknek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- GTA VI
- Netfone
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Prémium vizhűtéses számítógép! I9 11900K / RTX 3090 / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- Csere-Beszámítás! AMD Számítógép PC Játékra! R5 5600X / RX 7800XT 16GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R5 5600 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Kolink Observatory LM RGB 600W
- Bezámítás! Lenovo Legion 5 15IMH05H notebook - i5 10300H 16GB DDR4 256GB SSD 1TB HDD GTX 1660Ti W10
- AKCIÓ! Lenovo ThinkVision L24i-10 24 FHD 60Hz 4ms monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest