Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#58001) Newlachka válasza Skimaster (#57999) üzenetére


Newlachka
őstag

Téli fent, nyári lent

[ Szerkesztve ]

(#58002) CharlieDrop válasza Chris0321 (#57995) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Amerikai tervezés ;)

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#58003) Anaren91 válasza kenwood (#57996) üzenetére


Anaren91
senior tag

Nekem 19"-es style 172-n vannak a nyárik. 245/35 elől 275/30 hátul. Szerencsére felénk többnyire jók az utak, de pl amikor megyek Sárospatak felé, akkor szívom néha a fogam... Vigyázni kell rá, de annyira nem vészes. Téli asszem a style 246 , 17"-os, valamivel komfortosabb nyilván, a 19-től, a ballonosabb gumi miatt, de a 225-ös gumi elég keskeny... Nyálkás időben egy nagyobb gázál van hogy eltekeri, ha olyan az út.
De amúgy a 17-esnél feljebb magyarországon szerintem se érdemes menni, ha nem akarsz szívrohamot kapni minden egyes hirtelen felbukkanó kátyúnál :D

MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

(#58004) Skimaster válasza Newlachka (#58001) üzenetére


Skimaster
senior tag

Mindkét kerék szép, az ezüst touringon meg különösen jól áll a 18-as. Sajnos a coupémon nem mutat a style 72 ilyen jól. Jó nyári -téli leosztás. :C

(#58005) H.Ezredes


H.Ezredes
őstag

E90 320D teljes fék csere és első kerékagy csapágyak.



Közben megjöttek a fém fékcsöveim is :C

Van még itt rommá tört N57 30D kipufogó csonk

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#58006) probizz


probizz
tag

.

[ Szerkesztve ]

(#58007) FIREBLADE78 válasza H.Ezredes (#58005) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Nálam is lassan fékbetét csere lesz.

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#58008) KAMELOT válasza FIREBLADE78 (#58007) üzenetére


KAMELOT
titán

Mennyi km után?

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#58009) whitezo88


whitezo88
nagyúr

Találtam egy e60 belsőt, ami érdekesnek tűnik, mert az idrive tekerő körül vannak gombok mint CIC-snél, de a board CCC-nek tűnik. Ez hogy lehet? Vagy átmenet volt? Vagy rosszul látom?
[kép]

(#58010) Anaren91 válasza whitezo88 (#58009) üzenetére


Anaren91
senior tag

Kínából bármit meg tudsz rendelni. Simán bele lehet rakni az lci előtti e60-ba egy ilyen tekerőt, meg még a váltó "kart" is le tudod cserélni, annyi hogy mechanikusan fog működni, nem úgy mint a gyári LCI-s elektromos váltó kar. Én erre tippelnék, de ki tudja.

MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

(#58011) H.Ezredes válasza whitezo88 (#58009) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Igen volt egy átmenet amikor még CCC volt bent de már a CIC-nek a sok gombos tekerojet rakták be.

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#58012) Zolinho1026 válasza whitezo88 (#58009) üzenetére


Zolinho1026
tag

Az én 2009-es E91-em is ilyen volt. Kis CCC, de sok gombos CIC tekerővel.

Loxone and Loxberry superuser

(#58013) Vajga


Vajga
tag

Szívok az INPA val. Mikes easy BMW toolsal próbálkoztam eddig eredménytelenül. Nem tudtam com1 re állítani, a videóban ezt írják, ezért az inibem állítottam com6 ra. De csak kérdőjelek voltak az INPA ban. Most leszedem ezt, és felrakom azt, amit a kábelhez adtak, de már nagyon elegem van belőle. Win7 32 :(((

[ Szerkesztve ]

(#58014) kenwood válasza Vajga (#58013) üzenetére


kenwood
veterán

En ezeket a dolgokat sose ertettem.
Meg amikor a facebook csoportban kerdezik,hogy az adott anomalia milyen hibara utalhat?
Ha jo a verda, nem kell baszogatni, ha elromlott, akkor pedig szakemberre kell bizni.
Nekem total mindegy,hogy a ccv ,vagy a disa miatt budos,dadog a verda. Ugyse tudom megjavitani egyiket se :D

A masik a hasznaltautos videokban a jellemzo meghibasodasok felsorolasa.
MINEK?
Minden kocsinak van 15-20 jellemzo hibaja, abbol te jo esetben talalkozol 3-4-5 kulonbozovel, de mindegyiket szerelo fogja megjavitani.
Mi ertelme van megnezni a 15-20 problemas pont felsorolasat?

[ Szerkesztve ]

Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben

(#58015) Vajga válasza kenwood (#58014) üzenetére


Vajga
tag

Én szeretem ha van diag, de ennyit még nem szoptam egyikkel sem. Jól jön az sokszor.

(#58016) CharlieDrop válasza kenwood (#58014) üzenetére


CharlieDrop
veterán

egyetértek.

még e36.hoz megvettem mindent, de életben egyszer használtam, akkor se az volt a hiba, amit ott láttam, amit amúgy sem tudtam volna megcsinálni.

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#58017) KAMELOT válasza kenwood (#58014) üzenetére


KAMELOT
titán

Én is megnéztem egy V8 - as típushibáit. Na, ezek pont olyan hibák, amik extrém használat után jönnek elő, a többi meg sima kopó alkatrészek. :)
Sokan az autójukat abszolút használni sem tudják.

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#58018) Mr X válasza kenwood (#58014) üzenetére


Mr X
veterán

Mert nem mindenki hordja szerelőhöz az autót.

(#58019) Vajga válasza Mr X (#58018) üzenetére


Vajga
tag

Nem is az, ha olyan a hiba elviszem én is, nem kezdek el otthon kókányolni. De egy sima elkoszolódott légtömegmérővel nem akarok egyből szerelőhöz rohanni, égne a pofám, ha még ennyi se menne. :B Vagy egy akksi csere miatt, feltanítani... Olajcserét is szeretem magamnak csinálni, mert arról tudom, hogy nem kapkodva lett leeresztve. Utána viszont nullázni kell a szervízintervallumot (persze ez utóbbi lehet h megy óra óracsoportról is, még nem néztem). És annyi ilyen apróság van még. Ma újra nekifutok. Szép napot az uraknak!

(#58020) kenwood válasza Mr X (#58018) üzenetére


kenwood
veterán

Valszeg az en kocsimnak is volt egy ilyen lelkes tulaja elottem. Volt gyertya meg a ccv szuro cserem,es mondta a szerelo, hogy csavarok hianyoznak, mast raktak be,mint ami gyarilag volt, csatlakozok serultek,torottek. Gondolom, megnezte a paraszt a youtube videot,es rogton meglatta a 15 ezer forintos munkadij megsporolasaban a hatalmas potencialt.
Szerintem a tobbszorosebe fog nekem kerulni, hogy a gyarira emlekezteto allapotra visszaallittassam.
Hogy rohadna meg ott,ahol van :D

[ Szerkesztve ]

Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben

(#58021) Mr X válasza kenwood (#58020) üzenetére


Mr X
veterán

Az ilyeneket én sem dícsérem meg, de nem minden otthon "kókányoló" ez az attitűd. Én például mindent háromszor átellenőrzök, nehogy elrontsam. Nem is volt sosem gondom, pedig kb 15 éve nem jártam szerelőnél, leszámítva a vezérléscseréket. Nem mondom, egy motorgenerálnak nem állnék neki szívesen, plusz nekem könnyebb dolgom van, mert szükség esetén van felszerelt műhely.

(#58022) KAMELOT válasza kenwood (#58020) üzenetére


KAMELOT
titán

Pontosan, azért már ne sajnáljuk azt, hogy a kocsink megfelelő szervizben részesül, hiszen a biztonságunk a fő szempont. Mindig szervizbe viszem, mert tudom, hogy szakember csinálja.

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#58023) FIREBLADE78 válasza KAMELOT (#58008) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Pontosan nem tudom. 20-on vhány. Faszt,hazudok,még kiírt 4000 km-t. 30 körül lesz,igaz azt sem tudom,hogy mennyi van benne. :))

[ Szerkesztve ]

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#58024) FIREBLADE78


FIREBLADE78
addikt

G20-al ment már vki? 30i mennyire megy jól? Illetve csomagtartó mérete elég nagy e?

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#58025) KAMELOT válasza FIREBLADE78 (#58023) üzenetére


KAMELOT
titán

30k km az is kevés, én 70k km után cseréltem és előttem már használva volt. Ki tudja mennyi lehetett a féktárcsában. Mikor kiírta utába cseréltem.

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#58026) FIREBLADE78 válasza KAMELOT (#58025) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Nem fékezel eleget.

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#58027) KAMELOT válasza FIREBLADE78 (#58026) üzenetére


KAMELOT
titán

:DDD jó vicc. Inkább, hogy finoman fékezek + az automata is fog. Manualnál még kevesebvet kell használni a féket.

[ Szerkesztve ]

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#58028) FIREBLADE78 válasza KAMELOT (#58027) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

több,mint 2 tonna. Eszi.
Gyári alkatrészeket hol lehet venni neten?

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#58029) KAMELOT válasza FIREBLADE78 (#58028) üzenetére


KAMELOT
titán

Picivel több mint az enyém volt.
Én csak SK oldalt tudok + a helyi bmw szerevizes haveromat.

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#58030) Anaren91 válasza FIREBLADE78 (#58028) üzenetére


Anaren91
senior tag

[link] Itt tudsz venni oem alkatrészeket.

MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

(#58031) Chrys_ válasza FIREBLADE78 (#58028) üzenetére


Chrys_
addikt

Ha német oldal is megfelel:
[link]
[link]

(#58032) Vajga válasza KAMELOT (#58025) üzenetére


Vajga
tag

Sokminden függő. Elég egy intenzív fékezés, és a zsír új tárcsádnak máris annyi, ha ilyen kommersz, vagy alap gyári valami. Úgy értem ha nem kerámia stb ami erre van tervezve. Jó, nyilván ritkán vészfékez az ember mondjuk "kiloötvenről".

[ Szerkesztve ]

(#58033) KAMELOT válasza Vajga (#58032) üzenetére


KAMELOT
titán

Ilyen vészfékes dolgokat messziről elkerülök. Féken soha nem szabad spórolni.

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#58034) Vajga válasza KAMELOT (#58033) üzenetére


Vajga
tag

Egyetértek, féken nem spórolunk, de a vészfékes dolgot elkerülni nem tudod, az is biztos. Csak egy észrevétel volt, h ha nincs ilyen-olyan kerámia tárcsád, az alapot simán elmelegíted egy-egy "gebasz" esetén.

[ Szerkesztve ]

(#58035) H.Ezredes


H.Ezredes
őstag

Tegnap lementünk az 1-esért. Átnéztük és egy kis alku után meg is vette a kedves ismerősöm. 135is N54 15X E Km. Nagyon jó alap :) Nyárig gyári marad utána pedig elkezdődnek a módosítások.

alt="" title=""
alt="" title=""
alt="" title=""
alt="" title=""
alt="" title=""

F31 N57N 30D
Elrepedt csonk , tömítések, tőcsavarok stb cseréje
Csonk síkolása
downpipe készítése / felszerelése
DPF / EGR OFF

alt="" title=""
alt="" title=""
alt="" title=""
alt="" title=""
alt="" title=""
alt="" title=""
alt="" title=""
alt="" title=""
alt="" title=""

[ Szerkesztve ]

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#58036) Ļantos válasza Vajga (#58032) üzenetére


Ļantos
aktív tag

Persze, nekem a zimmerman is gatya lett egy ilyen után pedig csak 80-nál ugrott ki a szarvas. Ez E60 de az egyesen is hasonló a szitu, az is ráz már, szintén ZM.

(#58037) FIREBLADE78 válasza Anaren91 (#58030) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

köszi nektek

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#58038) CharlieDrop válasza H.Ezredes (#58035) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Mi az a randa rozsda a plakett körül?

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#58039) chess001 válasza H.Ezredes (#58035) üzenetére


chess001
aktív tag

Én is néztem ezt, akkor azért lett levéve a Hahuról... Szerencse, hogy azóta kitaláltam, hogy 5.0 mustang kell.

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#58040) Anaren91


Anaren91
senior tag

Újabb fejlemény a megnövekedett károsanyag kibocsájtás mizériámban. Új légtömegmérő meg az elégett kábel után is visszajött a hiba. Mondom akkor nem maradt más hátra, elmegyek a szerelőmhöz, átnézzük a vákumrendszert. Vittem egy új bal oldali motortartó bakot is, mondom az még nem volt cserélve, próba cseresznye, legalább az is új lesz. Motortartó bak kicserélve, vákumrendszer átnézve, sehol semmit.
Aztán észrevettük, hogy a képen pirossal bekarikázott csövön valszeg elérett a tömítés, mert kotyog elég rendesen, és az olajos levegőt is fújja elég rendesen kifelé.

Rendeltem 2 ilyen tömítést, mondom akkor már alul is legyen kicserélve, remélem mostmár tényleg ez lesz a baja, mert kezdek idegállapotba jönni :D

MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

(#58041) H.Ezredes válasza CharlieDrop (#58038) üzenetére


H.Ezredes
őstag

12 év... :DDD

#58039 chess001

Valahogy nagyon nem illik össze a 2 autó. Teljesen más világ.

#58025 KAMELOT

Miért lenne kevés ???? Ügyfélnek F15 X5 30D kb 30-35E alatt kopott el az új gyári betét és a tárcsa is minimum alá kopott ez idő alatt. Ha valaki használja a féket akkor kb ennyi.... Saját E39-emen első betét 20E km alatt elfogyott Új tárcsa új betét mellett

[ Szerkesztve ]

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#58042) Vajga válasza Ļantos (#58036) üzenetére


Vajga
tag

Igen, ez valóban így van, és sokan nem is tudják. !!EGY!! igazi fékezés, és kuka az egész!

(#58043) Vajga válasza H.Ezredes (#58035) üzenetére


Vajga
tag

Szép munka! Köszi a képeket! "DPF / EGR OFF" Gondolom itt hal szörnyet az, aki még légszűrőcsere miatt is szervízbe viszi, "mert ő nem spórol a szervízköltségen" :C :C :C

[ Szerkesztve ]

(#58044) FIREBLADE78 válasza chess001 (#58039) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Az kinek nem?!

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#58045) KAMELOT válasza H.Ezredes (#58041) üzenetére


KAMELOT
titán

Csak érdeklődtem!

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#58046) CharlieDrop válasza H.Ezredes (#58041) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Sohase láttam ilyet.

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#58047) probizz


probizz
tag

JSZP lekérdezésnél az egyik autónál ezt tapasztalom:

1.) Eredetiségvizsga:
- Motorszámra tett megállapítás:
A jármű nem rendelkezik motorszámmal, de külső jogtalan beavatkozás nyoma nem
észlelhető.
- Minősítés:
A jármű egyedi azonosító adatainak és vizsgált műszaki adatainak, valamint a
járműokmánynak a valódiságát megállapítom. Megállapítom továbbá, hogy a jármű egyedi
azonosító adataiban külső erő hatására elváltozás állt be, de külső jogtalan beavatkozás
nyoma nem látható.

2.) Műszaki vizsga:
- Záradékok:
216 Motorazonosító adatot nem tartalmaz, típuskódja megállapított (N55B30A)

Ilyenkor mi az eljárás? Mert hallottam olyat, hogy nem tudják, hogy hol van a motorszám az adott típusnál (E92 FL 335i) és inkább ezt beírják helyette.
Foglalkoznátok ezzel? Találkoztatok már ilyennel?

(#58048) molnarpeter válasza probizz (#58047) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

1-2 helyen rá lehet nézni, hátha volt cserélve a motor, de szvsz ez semmi különöset nem jelent user oldalról :R ha bármi motor baj lenne később, akkor bármikor cserélhető lesz.

(#58049) Chris0321 válasza probizz (#58047) üzenetére


Chris0321
addikt

Hello.
Én is hasonló beírással vettem az e46-om, sem az eredetvizsgán, az átíratáskor, a műszakin nem volt semmi gond. Nem kell vele foglalkozni ha egyébként minden rendben. Ilyenkor a forgalmiba is be van írva.

(#58050) chess001 válasza H.Ezredes (#58041) üzenetére


chess001
aktív tag

Ja, a mustang mellé marad a két szívó sorhat, ennél meg az egyiket beáldoztam volna...

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.